(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


سه شنبه 8 اسفند  1391 - شماره 20440

حديث دشت عشق
پرونده ليگ برتر تكواندو 18 اسفند بسته مي شود
معرفي زودهنگام قهرمان
محروميت مديرفني تيم ملي تا پايان فصل
اخبار كوتاه از فوتبال
حضور يزداني در مسابقات كشتي جام تختي
پيروزي مهرام و پتروشيمي در نيمه نهايي ليگ بسكتبال
ابقاي كادر فني تيم ملي كشتي فرنگي
اعلام فهرست برترين مربيان جهان و غيبت عجيب كي روش
تأكيد عباسي بر شدت يافتن برنامه ريزي در ورزش
اتهام فساد مالي براي رئيس شوراي المپيك آسيا
برگزاري ال كلاسيكوي 223 به ميزباني بارسلونا
اعزام 2 مربي توسط رئيس بركنار شده
ورزشگاه 12 هزار نفري ميزبان واليبال


حديث دشت عشق

«به ياد بسيجي شهيد حسين صنعتي»
بايد توشه راه برداريم!
شهيد حسين (علي) صنعتي در ارديبهشت ماه سال 1345در شهرستان لنگرود به دنيا آمد و در 23 خرداد سال 1367 در شلمچه به شهادت رسيد. سرانجام پس از 4 سال مفقود بودن در مزار شهداي لنگرود به خاك سپرده شد.
قسمتي از وصيت نامه:
از خانواده ها مي خواهم كه مواظب تربيت فرزندانشان باشند. براي دوام اين انقلاب اسلامي خون ها ريخته شده كمي فكر كنيد كه انسان براي چه آفريده شده است و به كجا مي رود. آري انسان بايد هدف داشته باشد نه هر هدف پوچي، بداند كه بايد روزي به سوي خدا برود و بايد توشه راه جمع كند.
 


پرونده ليگ برتر تكواندو 18 اسفند بسته مي شود

معرفي زودهنگام قهرمان
محروميت مديرفني تيم ملي تا پايان فصل

سرويس ورزشي-
در فاصله يك هفته مانده تا پايان رقابت هاي ليگ برتر تكواندو، تا حدود زيادي قهرمان آن مشخص شد.
هفته هاي پنجم و ششم از دور برگشت رقابت هاي ليگ برتر تكواندو باشگاه هاي كشور روز گذشته در خانه تكواندو برگزار شد كه در مهمترين بازي قوامين ناجا با كسب پيروزي 5 بر 3 مقابل شهرداري ورامين 27 امتيازي شد و با توجه به بازي نه چندان سخت هفته پاياني مقابل مس كرمان مي توان از هم اكنون اين تيم را قهرمان ليگ معرفي كرد. در اين بازي ابتدا سجاد مرداني و مهدي خدابخش با برتري مقابل جلال خدامي و حميدرضا بيات 2 بر صفر قوامين را پيش انداختند اما در ادامه بهنام اسبقي، فرهاد عبداللهي و سجاد خوش سيرت به ترتيب مقابل نويد سجادي، سالار صداقت و عليرضا شاكري صاحب پيروزي شدند تا نتيجه بازي 3 بر 2 به سود شهرداري ورامين تغيير كند. ديدار پنجم در حاليكه مهران عسگري از شهرداري مقابل مهدي قرباني 15 بر 5 بازي را پيش برد، در راند سوم 8 اخطاره شد تا در نتيجه دو تيم به تساوي 3 بر 3 دست پيدا كنند. در اين مبارزه داور در فاصله 50 ثانيه به پايان بازي اخطار هشتم را به عسگري داد تا شهرداري بعد از اين بازي دو مبارزه خود را نيز واگذار كرده و در نهايت 5 بر 3 بازنده ميدان را ترك كند. در ساير بازي ها دانشگاه آزاد و ناجا 4 بر 4 به تساوي رسيدند استيل البرز در دو بازي خود به ترتيب 5 بر 3 مقابل مس كرمان و 6 بر 2 مقابل سايپاي البرز به پيروزي دست يافت ضمن اينكه غيبت ملي حفاري ديدار اين تيم برابر شهرداري ورامين و مس كرمان را 8 بر صفر به سود حريفان تغيير داد. در پايان هفته ششم قوامين ناجا با 27 امتياز در صدر قرار دارد شهرداري ورامين با 24 امتياز دوم است و استيل البرز با 21 امتياز در جاي سوم ايستادند.
تعطيلي موقت مسابقات
اما مسابقات حواشي خاص خود را نيز به دنبال داشت. روز گذشته اعتراض هاي هادي ساعي، مدير فني و مرتضي كريمي، سرمربي استيل البرز و به داوري براي دقايقي رقابت ها را به تعطيلي كشاند. اعتراض ساعي به مسابقه عرفانيان و ايلخاني بود كه به نظر كادر فني استيل البرز ضربه ايلخاني به هوگوي عرفانيان برخورد نكرده بود و اين مسئله باعث شد تا ساعي به داوران اعتراض كند و به اين مسئله اشاره كند كه هفته قبل هم به خاطر حضور نداشتن او حق تيم استيل البرز ضايع شده است. همچنين ساعي با ذوالقدر، دبير فدراسيون در اين زمينه درگيري لفظي پيدا كرد كه البته ذوالقدر سعي در آرام كردن ساعي داشت.
محروميت تا پايان فصل
پس از اعتراض هاي ساعي بود كه كميته انضباطي فدراسيون تكواندو وي را يك هفته از همراهي تيمش محروم كرد. ساعاتي پس از اتمام مسابقات كميته انضباطي فدراسيون پس از بررسي اتفاقات، هادي ساعي را تا آخر فصل امسال از همراهي تيمش محروم كرد. اين كميته همچنين براي هادي ساعي يك ميليون تومان جريمه نقدي درنظر گرفته است. اين احكام در حالي صادر شد كه ساعي مديريت فني تيم ملي را نيز عهده دار است. كاشانيان يكي از داوران ديدار تيم هاي استيل البرز و مس كرمان كه اعتراضات بسياري نسبت به داوري وي بود با نظر كميته داوران و البته تأييد كميته انضباطي به يك جلسه محروميت از قضاوت، توبيخ و درج در پرونده جريمه شد. آراي كميته انضباطي فدراسيون تكواندو در حالي اعلام شد كه هفته پاياني ليگ برتر قرار است 18 اسفند برگزار شود و در واقع هادي ساعي و كاشانيان، تنها يك هفته محروم شده اند.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

نخستين بازي تاريخ تراكتورسازي در ليگ قهرمانان آسيا
تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز نخستين بازي تاريخ خود در ليگ قهرمانان آسيا را امروز برابر الجزيره امارات برگزار مي كند. تراكتوري سازي در فصل قبل ليگ برتر ايران با هدايت امير قلعه نويي در جايگاه دوم قرار گرفت تا براي نخستين بار جواز صعود در ليگ قهرمانان آسيا را كسب كند. اين تيم پر طرفدار تبريزي در گروه A با تيم هاي الشباب عربستان، الجزيره امارات و الجيش قطر هم گروه است و در نخستين بازي خود امروز ساعت 30/16 در ورزشگاه خانگي خود از الجزيره امارات پذيرايي مي كند.
مهدوي كيا با تيم نوجوانان در جام جهاني
مهدي مهدوي كيا در جام جهاني نوجوانان در كنار شاگردان علي دوستي خواهد بود. مهدوي كيا روز گذشته در جمع بازيكنان نوجوانان گفت: من شخصا علاقه ويژه اي به تيم نوجوانان دارم و دوست دارم در جام جهاني كنار شما باشم و به محض اينكه رقابتهاي ليگ برتر و جام حذفي به پايان رسيد در ارديبهشت كنار شما خواهم بود، با شما تمرين خواهم كرد و به شما روحيه خواهم داد.
جلسه مهم در سازمان ليگ
سرپرست سازمان ليگ درباره تغيير زمان بازي تيم هاي فوتبال استقلال و سپاهان در تاريخ 9 فروردين ماه سال آينده گفت: دراين باره هنوز تصميمي گرفته نشده است ضمن اين كه تاريخ اعلام شده هم هنوز قطعي نيست. قرار است در جلسه اي كه شنبه خواهيم داشت، دراين باره و اين كه آيا در تعطيلات عيد مي توان ليگ را برگزار كرد، نيز تصميم گيري كنيم.
معرفي مديرعامل صبا
با حكم استاندار قم محمد رضا كشوري فرد به عنوان مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي صباي قم منصوب شد.
جباري، مسافر دوحه شد
پس از آن كه غيبت دو روزه مجتبي جباري، شايعات زيادي را درباره قهر اين بازيكن به دليل مشكلات مالي در رسانه ها مطرح كرده بود، اين بازيكن ديروز صبح و ساعاتي پيش از سفر استقلال به قطر با اضافه شدن به اردوي اين تيم در هتل المپيك آماده سفر به دوحه شد.
شرط كميته فوتسال براي بازگشت شمس به تيم ملي
كميته فوتسال فدراسيون فوتبال طي جلساتي كه با حسين شمس برگزار كرده، شرايط بازگشت اين مربي به تيم ملي را با او در ميان گذاشته است. مهمترين شرط كميته فوتسال اين است كه شمس بايد در برخي رفتارهايش تجديد نظر كند.
بازي راه آهن با پرسپوليس فقط در اكباتان
مديرعامل باشگاه راه آهن با تاكيد بر اينكه مقابل تيم پرسپوليس فقط در ورزشگاه اكباتان بازي مي كنيم، گفت: به هيچ وجه حاضر به پرداخت هزينه هاي تصميمات غيرعادلانه و غيرورزشي نيستيم و مطمئن باشيد روي حق خود ايستادگي مي كنيم.
نتايج هفته بيست و يكم ليگ دسته اول
هفته بيست و يكم مسابقات ليگ دسته اول فوتبال در حالي برگزار شد كه در گروه اول تيم گسترش فولاد يك پيروزي ديگر به دست آورد و جايگاهش را در صدر جدول محكم كرد. در گروه دوم هم شهرداري ياسوج با وجود اينكه شكست خورد ولي به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشين باقي ماند. نتايج كامل مسابقات ديروز به اين شرح است: ¤ گل گهر سيرجان يك - ابومسلم صفر¤مس سرچشمه صفر - نساجي مازندران صفر¤ شهرداري اراك يك - سنگ آهن بافق يك¤ اتكا گرگان 2 - ماشين سازي تبريز يك¤ گسترش فولاد 3 - نفت مسجد سليمان يك¤ استقلال اهواز صفر - پارسه ايرانيان صفر¤ شاهين 2 - الوند همدان صفر (بازي نيمه تمام ماند)¤ فولاد يزد 3 - مس رفسنجان يك¤ سايپا شمال 1 - شهرداري ياسوج صفر¤ حفاري اهواز 3 - نيروي زميني صفر¤ يادآوران شلمچه يك - برق شيراز يك¤ راهيان كرمانشاه يك - ايرانجوان بوشهر يك¤ شهرداري تبريز يك - شهرداري بندرعباس صفر¤ پاس همدان صفر - استقلال صنعتي خوزستان يك.
پخش يك برنامه تلويزيوني و اعتراض اهالي فوتبال
چندي است كه از شبكه دو سيما برنامه اي تحت عنوان باشگاه پخش مي شود كه به مسايل باشگاه پرسپوليس اختصاص دارد. در اين برنامه كه يك شب در ميان پخش مي شود مسئولان باشگاه پرسپوليس يك ساعت فرصت پيدا مي كنند تا در خصوص مسايل اين باشگاه صحبت كنند. برنامه يكشنبه شب باشگاه و انتقادات يك طرفه آن از باشگاه آلومينيوم هرمزگان اعتراض برخي اهالي فوتبال را به دنبال داشت تا جايي كه روز گذشته اين باشگاه جنوبي با صدور بيانيه اي اعتراض خود را به روند اين برنامه اعلام داشت. دراين ميان خبرگزاري ايسنا در مطلبي اين پرسش را از مسئولان پرسپوليس مطرح كرد كه سرخپوشان براي تصاحب آنتن تلويزيون چقدر هزينه كرده اند؟ و آيا اين باشگاه حق دارد به صرف پرداخت مبلغي هنگفت يك طرفه به قاضي برود و هر چه دلش مي خواهد بگويد؟!
 


حضور يزداني در مسابقات كشتي جام تختي

بزرگترين آزادكار ناكام ملي پوش ايران در بازيهاي المپيك 2012 لندن با توجه به بهبودي مصدوميتش با حضور در جام تختي به دنياي قهرماني باز مي گردد.
رضا يزداني كه در يك قدمي رسيده به فينال وزن 96 كيلوگرم المپيك لندن اسير مصدوميت نابهنگام شد و در عين شايستگي از دستيابي به مدال بازماند، با انجام اقدامات درماني و تمرينات سبك، از رقابتهاي جام جهاني به تمرينات جدي و حرفه اي خود باز مي گردد. به همين منظور رضا يزداني براي شركت در مرحله نهايي انتخابي تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان و رسيدن به دوبنده تيم ملي در رقابتهاي جهاني 2013 بايد در مسابقات بين المللي جام تختي شركت كند. گفته مي شود كادر فني تيم ملي كشتي آزاد نيز با موافقت با اين تصميم حضور رضا يزداني كه در حال حاضر دوران توانبخشي و بازسازي اوليه را پشت سر مي گذارد را بلامانع دانسته و اعلام كرده او مي تواند در رقابت هاي «بين المللي جام جهان پهلوان تختي» و همچنين فرآيند انتخاب تيم ملي حضور يابد. رقابتهاي بين المللي كشتي آزاد جام تختي ارديبهشت ماه سال 92 برگزار مي شود.

 


پيروزي مهرام و پتروشيمي در نيمه نهايي ليگ بسكتبال

تيم هاي مهرام و پتروشيمي نخستين بازي مرحله نيمه نهايي ليگ برتر بسكتبال را با برد پشت سر گذاشتند.
مرحله نيمه نهايي ليگ برتر بسكتبال عصر ديروز در تهران و ماهشهر برگزار شد كه در آن تيم هاي مهرام و پتروشيمي برابر حريفان خود به برتري رسيدند. در تهران مهرام و ماهان رو در روي يكديگر قرار گرفتند كه شاگردان مهمد بچيروويچ در مهرام، موفق شدند 96 بر 89 از سد حريف اصفهاني خود عبور كنند. در ديگر ديدار اين مرحله تيم هاي پتروشيمي بندر امام و شهرداري گرگان در ماهشهر به مصاف هم رفتند كه اين بازي را پتروشيمي با نتيجه 96 بر 68 با پيروزي پشت سر گذاشت. ديدارهاي دوم، امروز باز هم در شهرهاي تهران و ماهشهر برگزار مي شوند.
 


ابقاي كادر فني تيم ملي كشتي فرنگي


اعضاي كادر فني تيم ملي كشتي فرنگي ايران پس از نشست با حجت الله خطيب از موضع خود عقب نشيني كرده و همچنان تا رقابتهاي قهرماني آسيا در رأس امور قرار خواهند داشت.
نشست سرپرست فدراسيون كشتي با اعضاي كادر فني تيم ملي كشتي فرنگي در حالي برگزار شد كه رسول جزيني سرمربي اين تيم پس از نايب قهرماني در رقابتهاي جام جهاني 2013 تهران به نيابت از تمامي اعضاي كادر فني بصورت شفاهي خبر از استعفا و كناره گيري داد. گويا نشست روز يكشنبه خطيب كه با حضور رسول جزيني، ايرج اسفندياري فر و حسام الدين جعفري برگزار شد، نتيجه داد و اين نفرات قبول كردند تا رقابتهاي قهرماني آسيا همچنان در رأس امور تيم ملي كشتي بمانند. رقابتهاي قهرماني كشتي آسيا اواخر فروردين ماه سال آينده در هندوستان برگزار مي شود. موضوعات مختلفي در اين نشست مطرح شد كه از مهمترين آن مي توان به دريافت پاداش رياست جمهوري براي نايب قهرماني در جام جهاني تهران و همچنين حقوق معوقه مربيان تيم هاي ملي در رده هاي مختلف اشاره كرد. جالب آنكه اين نشست در حدود 30 دقيقه بطول انجاميد كه گويا توافقات طرفين در همين مدت كوتاه حاصل شد!
 


اعلام فهرست برترين مربيان جهان و غيبت عجيب كي روش

فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال، فهرست برترين مربيان فوتبال جهان از سال هاي 1996 تا 2012 را اعلام كرد كه آلكس فرگوسن بالاتر از آرسن ونگر و ژوزه مورينيو در رده نخست قرار دارند.
در فهرست برترين مربيان فوتبال جهان در بين سال هاي 1996 تا 2012 آلكس فرگوسن بالاتر از آرسن ونگر در رده نخست قرار دارد. منصور ابراهيم زاده، سرمربي فعلي نفت تهران در اين رده بندي در رده 216 قرار دارد. همچنين آنتونيو اوليويرا سرمربي تراكتورسازي به همراه زلاتكو كرانچار سرمربي سپاهان در رده 148 جهان قرار دارد. برانكو ايوانكوويچ سرمربي سابق تيم ملي فوتبال ايران در رتبه 180، رنه سيموئز سرمربي سابق تيم ملي اميد در رده 200 و مصطفي دنيزلي در رده 242 قرار دارند. نكته عجيب در فهرست سايت فدراسيون جهاني تاريخ و آمار فوتبال، غيبت نام كارلوس كي روش سرمربي تيم ملي ايران است، آن هم در شرايطي كه مربي اي مانند سيموئز كه سالهاست در تيمي مربيگري نمي كند در اين ليست گنجانده شده است. ليست 10 مربي برتر به اين شرح است: آلكس فرگوسن، آرسن ونگر، ژوزه مورينيو، فابيو كاپلو، مارچلو ليپي، ويسنته دل بوسكه، گاس هيدينگ، اوتمار هيتسفلد، مارچلو بيلسا، فيليپه اسكولاري.
 


تأكيد عباسي بر شدت يافتن برنامه ريزي در ورزش

وزير ورزش و جوانان مدعي شد نظام برنامه ريزي در ورزش كشور نه تنها متوقف نشده، بلكه شدت بيشتري هم گرفته است.
محمد عباسي در تازه ترين صحبت هاي خود به برنامه هاي وزارت ورزش و جوانان براي سال آينده اشاره كرد و گفت: امسال سال پرافتخاري براي ورزش بود. هر كدام از ورزش هاي موجود از جمله فوتبال با استعدادها و ظرفيت هاي خودشان كار مي كنند و لذا ما قبلاً هم گفته ايم از تيم ملي حمايت مي كنيم، البته امسال هم در حد توان حمايت انجام شد. سال آينده نيز به حمايت مان ادامه مي دهيم و اميدوارم تمام ورزشكاران بتوانند از همين فضاي ايجاد شده بهره كافي را ببرند. وي اظهار كرد: نه تنها نظام برنامه ريزي در ورزش كشور متوقف نشده، بلكه شدت بيشتري هم گرفته است. بايد تمام انرژي و توان خود را در ماه هاي پاياني كار دولت دهم به كار بگيريم تا بتوانيم از اين بستر باقيمانده براي حل مشكلات موجود استفاده كنيم.
 


اتهام فساد مالي براي رئيس شوراي المپيك آسيا

رسانه هاي كويتي از متهم شدن شيخ فهد به فساد و فرستاده شدن پرونده او به ديوان محاسبات خبر دادند.
شيخ احمد فهد، رئيس شوراي المپيك آسيا و رئيس كميته المپيك كويت در نامه 20 نماينده مجلس كويت به فساد متهم شد و خواستار حضور در مجلس براي پاسخگويي شد اما او حاضر نشد در صحن مجلس حضور يابد تا پرونده او به ديوان محاسبات كويت فرستاده شود. اين شيخ كويتي نفوذ زيادي در ورزش آسيا دارد. مدتي پيش احمد السليطي، مدير روزنامه الوطن قطر به خاطر مصاحبه عليه او در گفت وگو با كانال الكاس از كار بركنار شد. حمايت فهد از نامزدي پلاتيني براي انتخابات فيفا از ديگر جنجالي ها ي اين مرد كويتي است كه واكنش هاي زيادي در ميان عرب ها داشته است. احمد فهد مي خواهد در انتخابات رياست AFC راي كشورهاي غرب آسيا را به نفع شيخ سلمان بحريني جمع كند. حالا پرسشي كه مطرح مي شود اين است كه چرا شيخ فهد از نماينده بحريني حمايت مي كند؟! خود او دليل انتخابش را توانايي و شايستگي شيخ سلمان و خورده شدن حق كشورهاي غرب آسيا در ليگ قهرمان آسيا مي داند، اما با توجه به اين كه او فردي سياسي است به نظر مي رسد دست هايي پشت پرده باشد.
 


برگزاري ال كلاسيكوي 223 به ميزباني بارسلونا

بارسلونا و رئال مادريد در حالي سه شنبه شب در نيمه نهايي جام حذفي اسپانيا به مصاف هم مي روند كه تساوي دو تيم در بازي رفت باعث شده است، دو تيم شانس راهيابي به بازي پاياني را داشته باشند.
سه شنبه شب فوتبال دوستان در سراسر جهان منتظر خواهند بود تا ببينند كداميك از دو تيم رئال مادريد يا بارسلونا به فينال جام حذفي اسپانيا راه پيدا خواهند كرد. دو تيم در بازي رفت در ورزشگاه سانتياگو برنابئو به تساوي يك-يك رضايت دادند تا همه چيز در بازي برگشت رقم خورد. در بازي رفت رافائل واران 19 ساله يك ستاره به تمام معنا بود و به تنهايي جور غيبت مدافعان رئال مادريد را كشيد و بعيد است ژوزه مورينيو نام او را در ليست بازيكنان اصلي با بارسلونا قرار ندهد. بعد از بازي رفت دو تيم عملكرد مطلوبي نداشتند. بارسلونا در پنج بازي خودش در اين فاصله به سه برد، يك تساوي و يك باخت دست پيدا كرده است. شكست برابر ميلان در ليگ قهرمانان اروپا، بارسا را در آستانه حذف از ليگ قهرمانان قرار داده است. در سوي مقابل رئال مادريد نيز وضعيت مشابهي داشته است. آنها نيز در پنج بازي خود در فاصله بازي رفت و برگشت ال كلاسيكو به سه برد، يك تساوي و يك باخت رسيده اند با اين تفاوت كه باخت رئال مادريد در ليگا برابر گرانادا و باخت بارسلونا در ليگ قهرمانان اروپا برابر ميلان بوده است.
مسي كه در 15 بازي اخير بارسلونا در ليگا گلزني كرده است، در پنج بازي قبلي بارسلونا پنج گل زده است. هر چند برابر ميلان شب كم فروغي داشت. در سوي مقابل نيز رونالدو در پنج بازي اخير خود براي رئال مادريد چهارگل زده است. هر دو تيم در بازي هاي اين هفته خود در ليگا نيز عملكرد مشابهي داشته و با حساب دو بر يك حريفان خود را شكست دادند. جالب اين كه هر دو تيم در اين هفته از حريفان خود عقب افتادند. نكته ديگر در اين ديدار اين است كه دو تيم شنبه هفته آينده نيز در ليگا با يكديگر بازي خواهند داشت. هر چند رئال مادريد هيچ شانسي براي قهرماني در ليگا ندارد ولي قطعاً قضيه ال كلاسيكو براي ژوزه مورينيو و مادريدي ها با كسب قهرماني فرق مي كند.
 


اعزام 2 مربي توسط رئيس بركنار شده

رئيس بركنار شده فدراسيون تير و كمان، دو مربي را براي شركت در دوره هاي مربيگري درجه يك بين المللي به تايلند فرستاد.
زهرا شمس و كيوان رياضي مهر براي شركت در دوره درجه يك بين المللي دوشنبه شب به بانكوك اعزام شدند. اين دو سهميه مربيگري از سوي كنفدراسيون تيراندازي با كمان آسيا به ايران داده شده بود كه كريم صفايي، شمس و رياضي مهر را به كنفدراسيون آسيا معرفي كرد. كريم صفايي، رئيس بركنار شده فدراسيون تير و كمان ايران در حال حاضر رئيس كنفدراسيون تير و كمان غرب آسياست. هرچند پس از بركناري او از فدراسيون و جايگزيني محمدعلي شجاعي به عنوان سرپرست، حواشي زيادي به وجود آمد اما بالاخره با برگزاري مجمع انتخاباتي، شجاعي به عنوان رئيس فدراسيون تير و كمان تعيين شد.
 


ورزشگاه 12 هزار نفري ميزبان واليبال

سازمان ليگ واليبال اعلام كرد بازي سوم مرحله پلي آف ليگ برتر در ورزشگاه 12 هزار نفري آزادي تهران برگزار مي شود.
بر اساس اعلام سازمان ليگ؛ با توجه به حساسيت مسابقات مرحله پلي آف ليگ برتر واليبال و مسايل به وجود آمده در بازي هاي دور رفت پلي آف و عدم گنجايش كافي و امكانات لازم در سالن هاي خانه واليبال تهران و شهيد گل عباسي ورامين، به منظور رفاه بيشتر تماشاگران و حضور حداكثري علاقمندان در سالن براي تماشاي مسابقات و ايجاد بستر مناسب براي فعاليت اصحاب رسانه، در صورتي كه اين بازي ها در مرحله پلي آف به بازي سوم كشيده شود؛ سالن 12 هزار نفري مجموعه ورزشي آزادي در روز چهارشنبه 16 اسفندماه ميزبان اين رقابت ها خواهد بود. ضمنا بر اساس برنامه قبلي، بازي هاي مرحله نهايي ليگ برتر واليبال(فينال و رده بندي) در روز هاي 23 و 25 اسفند نيز در سالن 12 هزار نفري آزادي برگزار خواهد شد.
 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10