(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


پنج شنبه 30  آذر  1391 - شماره 20386

حديث دشت عشق
صعود سرخپوشان در جام حذفي با برتري 6 بر صفر
پرسپوليس ملوان را به توپ بست
اخبار كوتاه از فوتبال
تغيير محل برگزاري فينال ليگ برتر كشتي آزاد
گزارشي از حضور سرزده سرمربي سرگردان در هتل آكادمي
ژوزه را به اردوي پرسپوليس راه ندادند!
15 پله سقوط؛ سوغاتي تيم كي روش از كويت
آخرين تلاش تيم هاي بسكتبال در نيم فصل نخست
تنش دوباره در ليگ برتر واليبال
ديدار كاله و شهرداري اروميه نيمه تمام ماند
سرمربيگري پيرمرد 75 ساله در تيم ملي اسكي زنان كشورمان!
برگزاري حساس ترين ديدار ليگ كشتي در اصفهان


حديث دشت عشق

به ياد پاسدار دانشجوي شهيد «محبتعلي عودي»
او سرانجام به عشقش پيوست
شهيد «محبتعلي عودي» در شهريورماه سال 1340 در روستاي بانيال چشم به جهان گشود و در دامن مادري پاك و پدري مومن به بالندگي رسيد. تا سال چهارم دبيرستان را در شهر گرگان سپري نمود. پس از شركت در كنكور سراسري در دانشكده دامپزشكي دانشگاه اروميه پذيرفته شد و سپس به دانشگاه تهران منتقل گرديد.
وي در دوران انقلاب و پس از آن، فعاليت هاي گسترده اي در زمينه سياسي- مذهبي داشت. در تاريخ 5/7/60 عازم جبهه غرب شد. به محض رسيدن به جبهه هاي نبرد، در قسمت مخابرات سروآباد شروع به فعاليت كرد؛ و چون به درستي از عهده مسئوليت خود برآمد به فرماندهي سپاه پاسداران سروآباد منصوب شد.او سرانجام پس از فعاليت هاي متعدد در خطه خونين كردستان، در تاريخ 5/7/63 به درجه رفيع شهادت نائل آمد.
 


صعود سرخپوشان در جام حذفي با برتري 6 بر صفر

پرسپوليس ملوان را به توپ بست

سرويس ورزشي-
پرسپوليس با كسب پيروزي پرگل 6 بر صفر جواز در مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي را بدست آورد.
پرسپوليس در مرحله يك هشتم جام حذفي عصر ديروز ميزبان ملوان بود و در پايان توانست با نتيجه 6 بر صفر اين تيم شمالي را از پيش رو بردارد. اين نخستين بازي پرسپوليس با مربيگري يحيي گل محمدي بود. در اين ديدار هادي نوروزي (2 گل دقايق 2 و 50)، كريم انصاري (3 گل دقايق 19، 76 و 80) و غلامرضا رضايي (83) 6 گل پرسپوليس را در اين ديدار به ثمر رساندند. پرسپوليس در اين ديدار عملكرد خوبي ارائه كرد و نقطه قوت اين تيم خط مياني اش با حضور علي كريمي، محمد نوري و رضا حقيقي بود. در اين ديدار كريم انصاري فرد، علي كريمي و اميرحسين فشنگچي و از ملوان بابك پورغلامي و پژمان نوري كارت زرد گرفتند ودر يكي دو صحنه تصميم هاي محسن تركي در محوطه 18 قدم پرسپوليس با اعتراض شديد بازيكنان ملوان روبه رو شد. مازيار زارع كه پيش از بازي صحبت هاي جنجالي را عليه پرسپوليس انجام داده بود در اين بازي نتوانست كاري از پيش ببرد و در نيمه دوم از زمين بازي خارج شد. پرسپوليس با اين پيروزي بايد در مرحله يك هشتم نهايي به مصاف نفت تهران برود و در صورت پيروزي به مصاف برنده ديدار شهرداري ياسوج و ذوب آهن برود.
برنامه مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي
مرحله يك هشتم نهايي بيست و ششمين دوره رقابتهاي جام حذفي در حالي طي امروز و فردا با انجام 7 بازي پيگيري مي شود كه در مهمترين ديدارها استقلال در دورود ميهمان گهر است، در رشت داماش از تراكتورسازي پذيرايي مي كند و راه آهن هم روز سختي را در آبادان پيش رو دارد و حداقل 3 تيم ليگ برتري با اين جام وداع خواهند كرد.
برنامه كامل مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي به اين شرح است:
پنجشنبه - 30/09/91
¤ شهرداري ياسوج - ذوب آهن اصفهان(ساعت 30:13)
¤ ابومسلم مشهد - صباي قم(ساعت 30:13)
¤ مس رفسنجان - سپاهان اصفهان( ساعت 30:13)
¤ صنعت نفت آبادان - راه آهن تهران( ساعت 14)
¤ فجرسپاسي شيراز - سايپا شمال( ساعت 14)
¤ داماش گيلان - تراكتورسازي تبريز( ساعت 14)
جمعه - 01/10/91
¤ گهر دورود - استقلال تهران(ساعت 30:13)
سه شنبه - 19/10/91
¤ نفت تهران - پرسپوليس .
 


اخبار كوتاه از فوتبال

سرمربي بارسلونا به خاطر سرطان رفتني شد
عود كردن غده سرطاني تيتو ويلانو وا به دردسري بزرگ براي سران باشگاه بارسلونا در شب ژانويه تبديل شده است. تلويزيون اسپانيا اعلام كرده كه ويلانوا قرار است به زودي در بيمارستاني در بارسلونا تحت عمل جراحي قرار گيرد و به همين دليل وي از هدايت بارسلونا كناره گيري كرده است و اكنون باشگاه به دنبال جانشين موقتي براي او است.با اين حال هنوز منابع رسمي اين خبر را تاييد يا تكذيب نكرده اند و قرار است مسئولان باشگاه بارسلونا به زودي بيانيه اي را درباره اين مساله صادر كنند.ويلانوا در اوايل اين فصل به عنوان سرمربي جديد بارسلونا منصوب شد و توانست بهترين شروع فصل تاريخ فوتبال بارسلونا را رقم بزند طوري كه اين تيم طي 16 بازي در رقابت هاي ليگا موفق به كسب 15 پيروزي و يك تساوي شد.ويلانوا 12 ماه پيش تحت عمل جراحي قرار گرفت و غده سرطاني او برداشته شد كه با عود كردن اين غده روزهاي پردردسري پيش روي سران بارسا خواهد بود. در همين حال برخي رسانه هاي اسپانيايي از احتمال بازگشت پپ گوارديولا به نوكمپ خبر داده اند.
منوچهري و حسيني قرارداد خود را با نفت تهران ثبت كردند
دو بازيكن تيم استقلال با ثبت قرارداد در هيئت فوتبال استان تهران رسما به عضويت نفت تهران در آمدند.سيد امين منوچهري و سيد ميثم حسيني دو بازيكن تيم استقلال پس از توافق با مسئولان باشگاه نفت تهران قرارداد خود را با اين باشگاه ثبت كردند.همچنين در پي توافق دو باشگاه استقلال و نفت تهران ايمان موسوي كه روز سه شنبه با مسئولان استقلال به توافق رسيده بود ديروز با حضور در هيئت فوتبال تهران قرارداد خود را با اين تيم به ثبت رساند.
ميداودي با آلومينيوم هرمزگان قرارداد بست
مهاجم پيشين آبي پوشان پايتخت با ثبت قراردادش در هيئت فوتبال هرمزگان راهي تيم آلومينيوم شد.ميلاد ميداودي بازيكن سابق تيم استقلال پس از توافق با جباري زاده، مديرعامل باشگاه آلومينيوم با حضور در هيئت فوتبال استان هرمزگان رسما به جمع بازيكنان آلومينيوم هرمزگان ملحق شد تا از نيم فصل دوم شاگردان ميثاقيان را همراهي كند.قرارداد ميداودي شش ماهه است و اين بازيكن مي تواند از ديدار مقابل استقلال تيم آلومينيوم هرمزگان را همراهي كند.
عراق - سوريه در فينال غرب آسيا
فيناليست هاي رقابت هاي فوتبال غرب آسيا مشخص شدند.مرحله نيمه نهايي رقابت هاي فوتبال غرب آسيا سه شنبه شب با برگزاري دو ديدار به ميزباني كويت پيگيري شد.در نخستين ديدار اين مرحله تيم ملي عراق 2 بر صفر عمان را شكست داد تا اين تيم در آستانه كسب دومين قهرماني اين رقابت ها قرار بگيرد.در ديگر ديدار اين مرحله ديدار تيم هاي ملي سوريه و بحرين در زمان هاي عادي و تلف شده با تساوي يك بر يك به پايان رسيد تا ضربات پنالتي دومين فيناليست را مشخص كند كه در نهايت تيم ملي سوريه با برتري 3 بر 2 در اين ضربات و برتري مجموع 4 بر 3 حريف عراق در ديدار فينال شد.ديدار رده بندي و فينال اين رقابت ها امشب برگزار مي شود تا قهرمان هفتمين دوره رقابت هاي غرب آسيا مشخص شود.
جاناتان،كاظميان و گرداني به تراكتورسازي پيوستند
سه بازيكن جديد به تيم فوتبال تراكتورسازي پيوستند. جاناتان داسيلوا پريرا قرار داد خود را با باشگاه تراكتورسازي به ثبت رساند. اين بازيكن قرار داد يك و نيم ساله امضاء كرد.پريرا در پست مهاجم و هافبك بازيساز بازي مي كند. همچنين جواد كاظميان كه چندي پيش در ليست مازاد پرسپوليس قرار گرفت و حبيب گرداني با مسئولان تراكتورسازي به توافق رسيدند و با اين تيم قرارداد امضاء كردند.
قرعه كشي ليگ قهرمانان و ليگ اروپا
عصر امروز در نيون سوئيس دور حذفي ليگ قهرمانان و همچنين ليگ اروپا قرعه كشي خواهد شد. اين مراسم در خانه اتحاديه اروپا در نيون برگزار شده و در آن ابتدا دور يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان و سپس در ادامه دور يك شانزدهم نهايي ليگ اروپا قرعه كشي مي شود.ديدار پاياني ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ويمبلي لندن و ليگ اروپا در آمستردام انجام مي شوند.
انتقاد مايلي كهن از نحوه قرارداد بستن با مربيان خارجي
محمد مايلي كهن سرمربي سابق تيم ملي در پاسخ به اين سوال كه وقتي كي روش با فشار فدراسيون براي حضور يك مربي ايراني مواجه شده در گفت و گوي اخيرش اظهار كرده كه اگر مربيان ايراني خوب هستند، چرا در باشگاه ها كار نمي كنند؟ گفت: فكر مي كنم كه مقصر كي روش نيست، مقصر كساني هستند كه به خاطر عدم آشنايي شان با فوتبال به گونه اي قرارداد مي بندند كه با شكست هاي متوالي پول مردم هم از بين مي رود. كما اين كه مي بينيم يك باشگاه چند مربي خارجي آورده و به دليل عدم آشنايي با مديريت فوتبال قراردادها به گونه اي بسته شده كه تمام ريش و قيچي به دست مربيان خارجي است. ضمن اين كه فكر مي كنم شانس آورده ايم كه تيم ملي با مربي خارجي اش خوب نتيجه نگرفته، در غير اين صورت معلوم نبود فوتبال ما بايد با كدام ساز آقاي كي روش مي رقصيد و من واقعا متاسفم.
 


تغيير محل برگزاري فينال ليگ برتر كشتي آزاد

سرپرست كميته ليگ فدراسيون كشتي از تغيير محل برگزاري مرحله نيمه نهايي و نهايي رقابت هاي ليگ برتر كشتي آزاد خبر داد.
عباس نمازيان ضمن تاييد اين خبر گفت: پيش از اين قرار بود كه اين مرحله از رقابتهاي ليگ برتر كشتي آزاد در سالن 12هزارنفري آزادي تهران برگزار شود كه با توجه به مخالفت مسئولان اين مجموعه ورزشي، رقابت هاي مذكور در اين سالن برگزار نخواهدشد. به گفته وي مرحله نيمه نهايي و نهايي رقابت هاي ليگ برتر كشتي آزاد روز 12 دي ماه برگزار مي شود، اما اين تعيين محل ميزباني اين رقابتها، هفته آينده نشستي با حضور نمايندگان تيم ها برگزار و در مورد انتخاب ميزبان تصميم گيري مي شود.
نمازيان در پايان خاطرنشان كرد: اگر توافق بر اين شد تا اين مسابقات در تهران برگزار شود، سالن شهداي هفتم تير را پيشنهاد مي كنيم كه با توجه به گنجايش سالن، بليت نيز در اختيار تيم ها قرار مي دهيم. تغيير محل ميزباني در حالي از سوي سرپرست كميته ليگ فدراسيون كشتي اعلام شد كه تمامي تيم هاي مازني به ميزباني تهران اعتراض كردند و انتخاب پايتخت براي برگزاري مرحله نيمه نهايي و نهايي ليگ را بحث برانگيز و غيرمنطقي خواندند.
 


گزارشي از حضور سرزده سرمربي سرگردان در هتل آكادمي

ژوزه را به اردوي پرسپوليس راه ندادند!

مائونل ژوزه و دستيارانش به صورت سرزده در هتل المپيك حاضر شدند تا مسئولان و بازيكنان پرسپوليس را ببينند اما موفق به اين كار شدند.
سرمربي پرتغالي پرسپوليس كه هفته گذشته با دستور رويانيان از پرسپوليس كنار گذاشته شده ديروز به صورت ناگهاني و سرزده با دستيارانش در هتل المپيك حاضر شد.
خبرنگار ايسنا كه از حضور ژوزه با خبر شده بود، براي مصاحبه با ژوزه به سمت او رفت و از او پرسيد كه به چه دليل در هتل المپيك حاضر شده؟ كه او پاسخ داد: من آمده ام تا تيمم را در دست بگيرم! ژوزه كه بسيار عصباني به نظر مي رسيد، وقتي متوجه شد پرسپوليس در هتل المپيك نيست به سمت آكادمي هتل رفت تا بتواند در آنجا با بازيكنان و مسئولان سرخپوشان ديدار كند. با اين حال مسئولان پرسپوليس كه نمي خواستند ژوزه به اردوي تيم شان بيايد سعي كردند او را به نوعي دست به سر كنند و نگهبان هتل آكادمي به ماشين حامل ژوزه و دستيارانش اجازه ورود به محوطه هتل را نداد.
مانوئل ژوزه كه از اين مسئله ناراحت بود درباره نتايج آخرين مذاكرات خود با رويانيان گفت: جلسات ما هيچ نتيجه اي نداشته است. آنها من را سر كار گذاشته و حتي مترجم من را اخراج كردند تا من نتوانم هيچ رابطه اي با رسانه ها و خبرنگاران داشته باشم. ژوزه وقتي متوجه شد مسئولان پرسپوليس اجازه رويارويي او با بازيكنان تيم را نمي دهند پس از مدتي انتظار از هتل خارج شد و به سمت هتل محل اقامت خود رفت.
 


15 پله سقوط؛ سوغاتي تيم كي روش از كويت

در آخرين رده بندي فيفا در سال 2012 فوتبال ايران در جايگاه چهارم آسيا و 59 جهان قرار گرفت.
ديروز آخرين رده بندي برترين تيم هاي ملي فوتبال جهان در سال 2012 اعلام شد كه در اين رده بندي تيم ملي فوتبال ايران با 15 پله سقوط نسبت به رده بندي ماه گذشته در مكان 59 جهان قرارگرفت. در ميان تيم هاي آسيايي هم ايران همچنان تيم چهارم است. به نظر مي رسد كه اين سقوط كه در ميان 11 كشور ابتدايي آسيا بيشترين سقوط به حساب مي آيد، سوغاتي فوتبال ايران از رقابت هاي غرب آسيا باشد؛ جايي كه ايران حتي نتوانست از مرحله گروهي اين مسابقه ها هم صعود كند. در رده بندي تيم هاي برتر آسيا ژاپن تنها تيمي است كه با دو پله صعود مواجه شده و كره جنوبي و استراليا هم مانند ايران سقوط داشته اند با اين تفاوت كه رتبه آنها تنها با 3 رده تنزل رو به رو شده است. ازبكستان كه موفق شد ايران را 25 آبان از پيش رو بردارد و دو رده صعود كرده و اختلاف امتيازش با ايران در اين رده بندي تنها 19 امتياز است و جايگاه چهارمي آسيا به نظر مي رسد در ماه هاي آينده از سوي ازبكستان به خطر بيفتد. در رده بندي جهاني و در ميان 10 تيم برتر اين كلمبيا بوده است كه بيشترين پيشرفت را داشته و با سه پله صعود در رده پنجم قرارگرفته است. نكته جالب اينكه برزيل با 5 پله سقوط در رتبه 18 جهان ايستاده و جايگاه سابق فوتبال ايران را در سال 2006 و در زمان مربي گري برانكو ايوانكوويچ در اختيار داشت را ازآن خود كرد! نكته جالب اينكه ايران در ميان 80 كشور ابتدايي فهرست فيفا بيشترين سقوط را داشته است. رده بندي 10 تيم برتر جهان در آخرين رده بندي فيفا در سال 2012، 1-اسپانيا 1606 امتياز، 2-آلمان 1437امتياز، 3- آرژانتين 1290 امتياز و...
 


آخرين تلاش تيم هاي بسكتبال در نيم فصل نخست

هفته نهم رقابت هاي بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور در حالي امروز برگزار مي شود كه تيم ها مصمم به كسب بهترين نتيجه براي نهايي كردن جايگاه خود هستند حتي پتروشيمي كه قهرماني اش مسجل شده اما به دنبال ثبت ركورد است.
در چارچوب هفته پاياني نيم فصل نخست رقابت هاي ليگ برتر بسكتبال باشگاه هاي كشور، مدافع عنوان قهرماني پنج دوره اخير اين رقابت ها يعني مهرام كه با پيروزي در ديدار هفته گذشته بالاخره به جمع سه تيم برتر جدول رده بندي رسيد، اين هفته برگزاركننده يك دربي ديگر در پايتخت خواهد بود. شاگردان مهمد بچيروويچ آخرين ديدار نيم فصل خود را برابر دانشگاه آزاد برگزار مي كنند كه دوشنبه گذشته بازي برده را به حريفش واگذار كرد. پتروشيمي بندر امام هفته گذشته نتيجه ديدار برابر دانشگاه آزاد را در دقايق پاياني از آن خود كرد و اينگونه قهرماني اش در نيم فصل نخست مسابقات را به عنوان تنها تيم بدون باخت مسجل كرد. برنامه ديدارهاي هفته پاياني نيم فصل نخست رقابت هاي بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به اين شرح است:
پنجشنبه: 30/9/91
¤ مهرام تهران- دانشگاه آزاد تهران ¤ فولاد ماهان سپاهان - البدر بندركنگ ¤ پتروشيمي بندرامام - استقلال زرين قشم ¤ همياري زنجان- شهرداري گرگان¤ نفت سپاهان تهران - صنايع پتروشيمي ماهشهر.
جدول رده بندي:1-پتروشيمي بندرامام (8برد، بدون باخت،16 امتياز) 2-فولاد ماهان سپاهان(7برد، يك باخت، 15امتياز)، 3- مهرام تهران (6 برد، 2باخت، 14امتياز) و...
 


تنش دوباره در ليگ برتر واليبال

ديدار كاله و شهرداري اروميه نيمه تمام ماند

ديدار تيم هاي شهرداري اروميه و كاله مازندران به دليل رفتار ناشايست تماشاگران و ترك زمين از سوي بازيكنان كاله ناتمام ماند.
در چارچوب هفته سيزدهم مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور ديروز تيم شهرداري اروميه در سالن غدير اين شهر ميزبان كاله مازندران بود اما اين بازي پيش از آنكه تيم هاي برنده و بازنده آن مشخص شوند، ناتمام ماند.
ديدار تيم هاي شهرداري اروميه و كاله مازندران از ساعت 15:17 آغاز شد و تا گيم سوم هم ادامه داشت اما از اواسط اين گيم به خاطر برخوردهاي غيراخلاقي حاضران در سالن و بنا به تصميم ناظر مسابقه، بازي متوقف شد و در نهايت نيمه تمام ماند. گيم هاي اول و دوم اين ديدار به ترتيب به سود تيم ميزبان و كاله به پايان رسيد.
گيم سوم هم تا تساوي 7 بر 7 ادامه داشت اما مشكل از آنجا آغاز شد كه وقتي سعيد مصطفي وند، بازيكن تيم شهرداري اروميه مقابل محمد موسوي دفاع كرد، اين بازيكن كاله توپ را شوت كرد. اين حركت موجب اعتراض تماشاگران شد كه با پرتاب اشياهاي مختلف به داخل زمين همراه بود. همين مسئله موجب ترك زمين از سوي بازيكنان كاله شد.
البته با آرامتر شدن جوسالن، ناظر مسابقه بازيكنان دو تيم را دعوت به ادامه بازي كرد اما بازيكنان و مربيان كاله با اعتراض به شرايط سالن و رفتار ناشايست تماشاگران حاضر به ادامه بازي نشدند و بازي نيمه تمام ماند. اين در حالي است كه هفته گذشته و در آغاز دور برگشت رقابت هاي ليگ برتر نيز در بندرعباس، جريان ديدار تيم هاي پيشگامان كوير يزد و آلومينيوم المهدي با مشكلات و حواشي زيادي همراه بود.
بر اين اساس و بنا به اعلام سازمان ليگ فدراسيون واليبال، نتيجه اين بازي دوشنبه آينده در نشست كميته انضباطي كه با حضور نمايندگان دو تيم برگزار مي شود، مشخص و اعلام خواهد شد.
در چارچوب هفته سيزدهم مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور ديروز تيم صدرنشين پيشگامان كوير يزد در مصاف با جواهري گنبد در سه گيم متوالي به برتري دست يافت و صدرنشيني خود را تثبيت كرد.
 


سرمربيگري پيرمرد 75 ساله در تيم ملي اسكي زنان كشورمان!

پيرمرد 75 ساله ايتاليايي سرمربي تيم ملي اسكي آلپاين زنان ايران شد.
جييواني باربتا، سرمربي 75 ساله ايتاليايي تيم هاي ملي آلپاين از سوي فدراسيون جهاني وارد ايران شد تا هدايت ملي پوشان اسكي آلپاين زنان ايران را برعهده بگيرد. خبرگزاري فارس با قرار دادن اين خبر روي خروجي خود اعلام كرد: اين مربي با علاقه خود و براي رشد و توسعه اسكي در كشورهاي در حال توسعه به ايران سفر كرده است و بر همين اساس قرارداد اين مربي ايتاليايي با فدراسيون جهاني است و فدراسيون ايران تنها مسئول اسكان و تغذيه اين مربي خواهد بود. در اينكه اين مربي ايتاليايي از علاقه مندان به رشته اسكي است و حتي حاضر شده مجاني در تيم ملي بانوان ايران مربيگري كند، شكي نيست اما چه لزومي دارد با توجه به قوانين و مقررات اسلامي حاكم بر كشورمان از يك مربي مرد در تيم ملي بانوان استفاده شود، آيا در اين سرزمين هيچ مربي ديگري پيدا نمي شود كه عهده دار سرمربيگري تيم ملي شود؟! بهتر است فدراسيون اسكي در اين باره پاسخگو باشد.
 


برگزاري حساس ترين ديدار ليگ كشتي در اصفهان

هفته دوم از دور برگشت ليگ برتر كشتي آزاد امروز با برگزاري 4 ديدار پيگيري مي شود.
هفته دوم از دور برگشت ليگ برتر كشتي آزاد (جام ولايت) امروز با برگزاري 4ديدار در شهرهاي تنكابن، جويبار، ساري و اصفهان پيگيري مي شود. در حساس ترين ديدار اين هفته در گروه دوم فولاد ماهان سپاهان در اصفهان ميزبان داماش بابل است. برنامه كامل ديدارهاي امروز به اين شرح است:
¤سايپاي شمال - موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج(ع)
¤ پرسپوليس جويبار- صدراي زيرآب
¤ گاز مازندران- شهداي ساري
¤ فولاد ماهان سپاهان اصفهان- داماش بابل.
 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10