(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


شنبه 9  دی  1391 - شماره 20393

حديث دشت عشق
تمرينات تيم ملي كشتي فرنگي در غياب بنا و 2 قهرمان المپيك لندن آغاز شد
تداوم غيبت هاي بنا تكرار وعده هاي بي حاصل فدراسيون كشتي
اخبار كوتاه از فوتبال
رفع خطر تعليق كشتي
اظهارات عجيب رئيس فدراسيون فوتبال!
رئيس و دبيركل شوراي المپيك آسيا 24 دي در تهران
مبارزات ديدني در مرحله نيمه نهايي ليگ برتر كشتي آزاد
دفاعيه كميته ملي المپيك از آرش ميراسماعيلي
آغاز مرحله برگشت ليگ بسكتبال با كمترين تغيير در جدول
بيست و پنجمي رودكي بهترين مقام نمايندگان جودو در رده بندي جهاني!
خواندني از ورزش ايران
انتخاب سرمربي تيم ملي تكواندو پس از مسابقات ليگ


حديث دشت عشق

به ياد شهيد «محسن نايبيان»
گفته بود از همه مشتاق تر آمينش را
محسن از كودكي درس زندگي در كلاس پدر و مادري فهميده آموخت و در آزمون بندگي سربلند بيرون آمد. با فرا رسيدن زمان علم آموزي در پي يادگيري الفباي دانايي، نه سالي اسب همت دواند و پس از آن ياري رسان پدر شد.
در آغاز نهضت اسلامي با فرياد پرطنين، همراه دوستان گامي در راه حقيقت برداشت و پس از به ثمر نشستن انقلاب، هم خود جزم حفظ و صدورش كرد. پس به عضويت مدرسه عشق درآمد و بيشتر وقتش را در آن جا صرف مي كرد. او كه از كودكي انسي با نماز و دعا و نيايش داشت با تمسك به فرامين اسلامي اخلاقش را مزين با صفات نيكويي چون خوش خلقي، حيا و نجابت و پشتكار و استقامت كرده بود.
آنگاه كه خاك وطن زير آتش عداوت بعثيان در تب و تاب بود درخواست اعزام از طريق بسيج و سپاه داد اما به دليل پايين بودن سنش پذيرفته نشد.
چند ماهي گذشت و اصرارهاي زياد محسن و بروز توانايي ها و استعدادهايش او را راهي ميدان نبرد كرد. پس از چهارده ماه ايثارگري و جانفشاني در 24/4/1361 در شلمچه جام زرين شهادت نوشيد و به افلاكيان پيوست.

 


تمرينات تيم ملي كشتي فرنگي در غياب بنا و 2 قهرمان المپيك لندن آغاز شد

 تداوم غيبت هاي بنا تكرار وعده هاي بي حاصل فدراسيون كشتي

سرويس ورزشي-
تمرينات تيم ملي كشتي فرنگي در غياب محمد بنا آغاز شد؛ تداوم غيبت هاي سرمربي تيم ملي در شرايطي است كه ايران در دو روز ابتدايي اسفندماه سال جاري ميزبان جام جهاني كشتي است!
فرنگي كاران كه به دستور محمد بنا تمريناتشان تعطيل شده بود از پنجشنبه هفته گذشته به خانه كشتي بازگشتند. اين بازگشت در شرايطي بود كه بازهم خبري از محمد بنا نبود، سرمربي و مديرفني تيم ملي كه اين روزها از شرايط كشتي فرنگي ناراضي است و معمولا هم اعتراض خود را با تعطيل كردن اردو به رخ خطيب و همكارانش مي كشد! در آخرين نمونه اين اعتراض ها ، بنا پس از بازگشت از اسپانيا تمرينات تيم ملي را به دليل آنچه كه او «برآورده نشدن خواسته هاي كادرفني و كشتي گيران» اعلام كرد، تعطيل نمود تا سردرگمي عجيبي تيم ملي كشتي فرنگي را در برگيرد. تمام اين اتفاقات در شرايطي رخ داده كه آزادكاران نيز به مانند فرنگي كاران با مشكلات مالي بسياري روبرو هستند اما آنجا خبري از اعتصاب و تعطيل كردن تمرينات نيست.
تداوم غيبت هاي آقاي خاص
سرپرست تيم ملي در خصوص غيبت سرمربي تيم ملي مي گويد: مربيان كار خود را طبق برنامه انجام مي دهند و آقاي بنا هم به زودي به اردو ملحق خواهد شد و مشكلي در اين زمينه وجود ندارد. البته جعفري در صحبت هايش زماني را براي بازگشت سرمربي كنار كشيده تيم ملي تعيين نكرد. تداوم غيبت هاي «آقاي خاص» در حالي است كه ما مسابقات جام جهاني تهران را پيش رو داريم و حداقل خواسته علاقه مندان به كشتي، قهرمان شدن ميزبان درآن است.
خبري از نوروزي نيست
از جمع قهرمانان المپيكي نيز تنها قاسم رضايي در تمرينات شركت كرده بود و حميد سوريان و اميد نوروزي غايبان سرشناس آغاز تمرينات تيم ملي بودند. جعفري در خصوص غيبت اين دو كشتي گير نيز مدعي شد كه سوريان به زودي در تمرينات شركت مي كند اما اميد نوروزي به دليل مشكلات درسي از مربيان مرخصي گرفته است! سرپرست تيم ملي دليل غيبت هاي نوروزي را مشكلات درسي بيان مي كند در حالي كه اين كشتي گير در گفت وگو با خبرنگاران اعلام كرده از برخوردهايي كه پس از المپيك با وي صورت گرفته ناراحت است و ديگر قصد ندارد براي تيم ملي، كشتي بگيرد.
تكرار وعده مسئولان
اما پايان بخش داستان مشكلات كشتي فرنگي تكرار وعده هاي بي حاصل مسئولان فدراسيون كشتي است. در آخرين نمونه اين وعده ها حسن رنگرز نايب رئيس فدراسيون كشتي كه اين روزها زمزمه سرپرست شدنش در فدراسيون نيز به گوش مي رسد، مي گويد: كشتي فرنگي در مسير خوبي حركت مي كند و به دنبال آن هستيم كه با حل كردن مشكلات كادرفني اين مسير را ادامه دهيم. يكي از دغدغه هاي كادر فني بحث مالي بود كه تا حدودي حل شده، همچنين امكانات نيز در اختيار آنها قرار خواهد گرفت. مطالبه ديگر فرنگي كاران برگزاري ليگ فرنگي بود كه به زودي آغاز خواهد شد. جالب اينكه در اين ميان هيچ خبري از حجت الله خطيب سرپرست فدراسيون كشتي نيست؛ سرپرستي كه قرار بود تمام مشكلات فدراسيون را حل كند اما نه تنها اين كار را نكرد بلكه با مديريت منحصر به فرد خود زمينه نارضايتي بسياري از اهالي كشتي را فراهم ساخت.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

دغدغه هاي تازه سرمربي استقلال
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: دغدغه انتخاب فهرست 18 نفره تيم و انتخاب تركيب ثابت را دارم.امير قلعه نويي اظهار داشت يكي دو بازيكن مصدوم داريم كه تلاش مي كنيم به اين بازي برسند. هرچه در نيم فصل اول مشكلاتي از اين بابت داشتيم، اكنون دغدغه انتخاب فهرست 18 نفره استقلال و تعيين تركيب 11 نفره اصلي تيم را داريم و با توجه به فشردگي بازي ها مي توانيم به برخي از بازيكنان استراحت بدهيم. در تمرين ديروز آبي پوشان فرهاد مجيدي و جواد نكونام كه گفته مي شد مشكلاتي با يكديگر دارند در حضور هواداران و بازيكنان استقلال روبوسي كرده و نشان دادند كه تمامي مشكلات شان با يكديگر حل شده است .
دعوت از لژيونرهاي سابق به فدراسيون فوتبال
فدراسيون فوتبال از جواد نكونام، مهدي مهدوي كيا، مهدي پاشازاده و وحيد هاشميان لژيونرهاي سابق فوتبال دعوت كرده تا روز چهارشنبه هفته جاري در جلسه كميته حقوقي اين فدراسيون شركت كنند.مسئولان فدراسيون قصد دارند از تجربه و نظر اين لژيونرهاي سابق فوتبال ايران براي تدوين آئين نامه نقل و انتقالات بازيكنان استفاده كنند.
سرمربيگري گل محمدي رسمي شد
محمد رويانيان، مدير عامل باشگاه پرسپوليس، يحيي گل محمدي را به طور رسمي به عنوان سرمربي تيم فوتبال اين باشگاه معرفي كرد. در جريان تمرينات روز پنج شنبه تيم پرسپوليس، محمد رويانيان كه همراه با بهروز منتقمي، قائم مقام جديد باشگاه پرسپوليس به محل تمرين رفته بود، خطاب به بازيكنان در مورد آغاز به كار رسمي يحيي گل محمدي به عنوان سرمربي پرسپوليس خبر داد. رويانيان در اين زمينه گفت كه از حالا به بعد يحيي گل محمدي رسما سرمربي ماست و بنده و مجموعه مديريتي باشگاه به شدت از او حمايت خواهيم كرد.
بوناچيچ سرمربي جديد مس كرمان
لوكا بوناچيچ به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال مس كرمان انتخاب شد. پس از آن كه ابراهيم قاسمپور در نشست خبري پيش از بازي مس كرمان و سپاهان اصفهان اعلام كرد، در اين بازي حاضر نيست روي نيمكت تيمش بنشيند، مسئولان باشگاه هم صحبت هاي او را به منزله استعفا تلقي كرده و تصميم گرفتند كه سرمربي ديگري را براي ادامه فصل برگزينند. آنها براي جايگزيني قاسمپور يك گزينه داخلي و يك گزينه خارجي را در نظر داشتند كه «لوكا بوناچيچ»، گزينه خارجي مسي ها بود.بوناچيچ براي مذاكره با باشگاه مس كرمان صبح روزپنج شنبه گذشته وارد ايران شد و پس از نشستي كه با ناصر شهبازي، مديرعامل اين باشگاه داشت، براي هدايت مس تا پايان فصل به توافق رسيد.
باقري تا 2 روز ديگر جواب رويانيان را مي دهد
بازيكن سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: برايم پست و مقام هيچ اهميتي ندارد اما نمي دانم چرا بعضي ها دنبال پست گرفتنم هستند.كريم باقري در مورد پيشنهاد محمد رويانيان به وي به عنوان مدير فني پرسپوليس اظهار داشت: جا دارد از آقاي رويانيان بابت اين موضوع تشكر كنم اما قطعا تا 2 روز ديگر جواب نهايي ام را اعلام مي كنم.وي افزود: براي چندمين بار اين را اعلام مي كنم هيچ اهميتي ندارد كه من پستي در پرسپوليس بگيرم، اين موضوع برايم اصلا مهم نيست، اما نمي دانم چرا برخي ها هر روز دنبال اين هستند كه من پست بگيرم.
نكونام: بازوبند كاپيتاني استقلال متعلق به مجيدي است
هافبك تيم استقلال گفت:اگر خود مجيدي هم بازوبند را به من بدهد باز هم آن را به بازوي خودش مي بندم.جواد نكونام درباره شايعاتي پيرامون ناراحتي اش از بحث كاپيتاني استقلال اظهار داشت:متاسفانه در اين مدت شايعات زيادي درباره من راه افتاد.در حال حاضر نمي خواهم درباره اين اتفاقات حرف بزنم فقط اين را براي چندمين بار مي گويم كه دنبال بازوبند كاپيتاني نيستم.وي درباره اينكه اگر خود فرهاد مجيدي هم بازوبند را به او بدهد آن را قبول مي كند يا نه عنوان كرد:اگر خود مجيدي هم بازوبند را به من بدهد باز هم آن را به بازوي خودش مي بندم.
 


رفع خطر تعليق كشتي

فدراسيون جهاني كشتي در نامه اي به فدراسيون ايران رسما اعلام كرده كه اساسنامه جديد را دريافت كرده است.
فدراسيون كشتي ايران اساسنامه جديد خود را به فيلا فرستاده تا اين مجمع بين المللي، آن را تاييد كند. فيلا هم نامه اي به فدراسيون ايران زده و اعلام كرده كه اين اساسنامه به دستش رسيده است. آنها در اين نامه گفته اند كه جواب فدراسيون ايران را دو هفته بعد از تعطيلات سال نو ميلادي مي دهند. طبق اين نامه، فيفا اعلام كرده در اساسنامه جديد فدراسيون كشتي ايران همچنان رد پاي دولت ديده مي شود اما به خاطر اينكه اين اساسنامه گامي به جلو است، ميزباني جام جهاني 2013 را به ايران مي دهند. خطيب رئيس فدراسيون كشتي ايران با تاييد رسيدن اين نامه از جانب فيلا گفت:«نامه اي كه از طرف فيلا به ايران رسيد، مثبت بود و آنها هيچ مخالفتي با برگزاري جام جهاني 2013 در تهران ندارند. با اين حساب جام جهاني بهمن ماه در تهران برگزار مي شود. اتفاقا ما بليت تمام مسئولان فيلا را براي سفر به تهران گرفته ايم.»
او حتي از ميزباني مسابقات جهاني 2015 هم صحبت مي كند: «ما دغدغه اي براي مسابقات جام جهاني 2013 نداشتيم. دغدغه ذهني ما اين بود كه آيا مي توانيم درخواست ميزباني مسابقات جهاني 2015 را بدهيم يا نه. فيلا در نامه اش ذكر كرده كه ايران مي تواند براي مسابقات جهاني 2015 درخواست ميزباني بدهد، فقط به اين شرط كه يك كشور ثالث پيدا شود تا ميزباني مسابقات بخش بانوان اين رقابت ها را برعهده بگيرد.»
 


اظهارات عجيب رئيس فدراسيون فوتبال!

رئيس فدراسيون فوتبال در اظهاراتي غيرمنتظره گفت: زمينه حضور بانوان در ورزشگاه ها را فراهم مي كنيم.
علي كفاشيان كه به همدان سفر كرده بود در سخناني ضمن اعلام خبر نامزدي ايران براي كسب ميزباني جام ملتها، خاطرنشان كرد: تا آن زمان زمينه حضور بانوان را در ورزشگاهها فراهم مي كنيم. كفاشيان اضافه كرد: كشورمان در ميزباني هاي آسيايي انجام شده در چند سال اخير ورود بانوان خارجي به ورزشگاه ها را آزاد كرد و توانستيم شرايط مناسبي را فراهم كنيم كه تابع مقررات نيز بود. هم اكنون نيز ضمن رعايت استانداردهاي كنفدراسيون فوتبال آسيا براي ميزباني جام ملت ها، راهكارهاي لازم براي ورود بانوان ايراني در ورزشگاه را نيز تا آغاز مسابقات خواهيم داشت.
حرفهاي رئيس فدراسيون فوتبال در حالي بر زبان جاري شده است كه مراجع عظام با اين امر به شدت مخالفند و حتي مخالفت خود را در ششمين روز ارديبهشت سال 1385 به صراحت اعلام كرده بودند. لازم به يادآوري است كه در آن زمان رئيس جمهور در نامه اي به محمد علي آبادي (رئيس وقت سازمان تربيت بدني) از او خواسته بود كه در بهترين فضاي ورزشگاه جايي را براي حضور زنان تدارك ببيند. از آن زمان تاكنون كمتر كسي درباره حضور بانوان در ورزشگاه سخن گفته بود اما اظهارات غيرمنتظره كفاشيان بار ديگر اين موضوع را مطرح كرد. تمام اين اتفاقات در شرايطي رخ مي دهد كه رئيس فدراسيون فوتبال در مجموعه كاري خود با مشكلات ريز و درشت بسياري دست به گريبان بوده، تا جايي كه خبرهايي نيز در خصوص كناره گيري خود وي منتشر شده است.
 


رئيس و دبيركل شوراي المپيك آسيا 24 دي در تهران

رئيس و دبير شوراي المپيك آسيا 24 دي وارد ايران مي شوند.
پس از موافقت محمد عباسي، وزير ورزش و جوانان براي اصلاح اساسنامه كميته ملي المپيك و فدراسيون هاي ورزشي، مقرر شد نمايندگان شوراي المپيك آسيا براي ديدار و گفت وگو با مقامات ورزش ايران و همچنين نظارت بر اصلاح اساسنامه به ايران سفر كنند. چندي پيش خبرهايي مبني بر حضور نمايندگان IOC در ايران براي اصلاح اساسنامه مطرح شده بود كه علي آبادي، رئيس كميته ملي المپيك اعلام كرد شيخ احمد آل صباح و حسين المسلم، رئيس و دبيركل شوراي المپيك آسيا به ايران مي آيند نه نمايندگان IOC. با قطعي شدن سفر رئيس و دبير كل شوراي المپيك آسيا، اين دو مقام مسئول 24 دي (13ژانويه) به ايران سفر مي كنند. قرار بود نمايندگان OCA پيش از ژانويه به ايران بيايند كه به دليل آغاز سال ميلادي، شيخ احمد و حسين مسلم 24 دي به ايران سفر خواهند كرد. اين سفر در راستاي ارتقاي سطح تعاملات مسئولان ورزش ايران با شوراي المپيك آسيا، اصلاح اساسنامه كميته ملي المپيك و سرانجام رفع تعليق برخي از فدراسيون هاي ورزشي صورت مي گيرد.
 


مبارزات ديدني در مرحله نيمه نهايي ليگ برتر كشتي آزاد

در پايان دور مقدماتي دهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر كشتي آزاد تيم هاي راه يافته به مرحله نيمه نهايي اين رقابت مشخص شدند.
در گروه اول اين رقابتها تيم موسسه مالي اعتباري ثامن الحجج(ع) سبزوار با كسب 10 امتياز از 6 مسابقه خود به مقام نخست رسيد تا روز 12 دي ماه در سالن 12 هزار نفري آزادي تهران به مصاف تيم فولاد ماهان سپاهان اصفهان برود. اصفهاني ها در گروه دوم از شش مسابقه خود هشت امتياز كسب كردند. در گروه دوم تيم صدراي داماش بابل از شش مسابقه خود صاحب ده امتياز شدند تا در مرحله نيمه نهايي به مصاف تيم پرسپوليس جويبار برود. ديدارهاي مرحله نيمه نهايي و نهايي دهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر كشتي آزاد جام ولايت صبح و عصر روز سه شنبه 12 دي ماه در سالن 12 هزار نفري مجموعه آزادي تهران برگزار مي شود.
 


دفاعيه كميته ملي المپيك از آرش ميراسماعيلي

كميته ملي المپيك در نامه اي به اتحاديه جودوي آسيا از آرش ميراسماعيلي حمايت كرد.
بهرام افشارزاده در نامه اي به العنزي، رئيس اتحاديه جودوي آسيا و دبيركل كميته المپيك كويت، از آرش ميراسماعيلي قاطعانه دفاع و حمايت خود را از اين قهرمان جودو اعلام كرد. اتحاديه جودوي آسيا به اتهام رشوه دادن به داوران در مسابقات قهرماني آسيا در ازبكستان كه حكم انتخابي بازي هاي المپيك لندن را داشت، آرش ميراسماعيلي را محكوم كرد و با ارسال نامه اي به ايران، فدراسيون جودو را تعليق موقت كرد كه با رايزني هاي صورت گرفته از سوي كميته ملي المپيك و فدراسيون جودو تعليق جودو ايران برطرف شد. ولي هنوز درباره اتهام ميراسماعيلي ابهام هايي وجود دارد. چندي پيش فدراسيون جهاني جودو شبهاتي را به مجمع انتخاباتي و فعاليت ميراسماعيلي وارد و اعلام كرد كه فدراسيون جودوي ايران بايد تا 12 بهمن مدارك، مستندات، توضيحات خود را درباره وقايع اخير ارائه دهد. به دنبال نامه اتحاديه جودوي آسيا، بهرام افشارزاده در نامه اي به العنزي، رئيس اتحاديه جودوي آسيا و دبير كل كميته المپيك كويت، از آرش ميراسماعيلي حمايت كرد.
 


آغاز مرحله برگشت ليگ بسكتبال با كمترين تغيير در جدول

مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور در حالي با انجام ديدارهاي هفته نخست مرحله برگشت پيگيري شد كه به جز جابه جايي دو تيم انتهاي جدول رده بندي هيچ تغيير ديگري در اين جدول ايجاد نشد.
دور برگشت مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور با پيروزي پتروشيمي بندر امام و تثبيت صدرنشيني اين تيم، پيروزي سخت مهرام مقابل استقلال زرين قشم در وقت اضافه، برد خانگي دانشگاه آزاد، برتري صنايع پتروشيمي و البته پيروزي زنجاني ها در جدال اصفهاني ها آغاز شد. نتيجه پنج ديدار برگزار شده در هفته دهم (هفته نخست مرحله برگشت) مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به اين شرح است: ¤ البدر بندر كنگ 65- صنايع پتروشيمي ماهشهر 70¤ همياري زنجان 54- فولاد ماهان سپاهان 52¤ شهرداري گرگان 67- پتروشيمي بندر امام 75¤ استقلال زرين قشم 71- مهرام تهران 77¤ دانشگاه آزاد تهران 69- نفت سپاهان .63 جدول كامل رده بندي 10 تيم شركت كننده در مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور در پايان ديدارهاي هفته دهم (هفته نخست مرحله برگشت) به اين شرح است: 1- پتروشيمي بندر امام (10 برد، بدون باخت، 20 امتياز)، 2- فولاد ماهان سپاهان (8 برد، 2 باخت، 18امتياز 3- مهرام تهران (8 برد، 2 باخت، 18 امتياز)، 4- همياري زنجان (7 برد، 3 باخت، 17 امتياز) و...
 


بيست و پنجمي رودكي بهترين مقام نمايندگان جودو در رده بندي جهاني!

در تازه ترين رده بندي جودوكاران جهان، مكان بيست و پنجمي محمدرضا رودكي بهترين مكان جودوكاران ايراني است.
در آخرين رده بندي اعلام شده از سوي فدراسيون جهاني جودو 11 ايراني بين 150 نفر اول جهان در ليست حضور دارند كه محمدرضا رودكي، كاپيتان منتقد سنگين وزن ايران كه حدود هفت ماه است با مصدوميت دست و پنجه نرم مي كند در وزن 100+كيلوگرم با 282 امتياز در مكان بيست و پنجم قرار دارد كه بهترين مقام نمايندگان ايران در اين رده بندي است!
 


خواندني از ورزش ايران

¤ در حالي كه قرار بود آخرين نشست اصلاح اساسنامه كميته ملي المپيك از ساعت 30:6 صبح امروز برگزار شود، اين نشست به روز سه شنبه هفته جاري در همين ساعت موكول شد.
¤ با برگزاري آخرين هفته از رقابت هاي ليگ برتر واليبال نشسته، «جام ايثار»، تيم ثامن الحجج سبزوار به عنوان قهرمان نيم فصل اول شناخته شد. گسترش فولاد تبريز و ذوب آهن اصفهان نيز به ترتيب عناوين دوم و سوم جدول را در پايان نيم فصل تصاحب كردند. مسابقات اولين هفته دور برگشت، از 28 دي ماه آغاز خواهد شد.
¤ شروين طلوعي بازيكن تيم ملي شمشيربازي در مورد بدون تيم ماندنش در اين فصل اظهار داشت: هيچ تيمي در اين فصل پيشنهادي به من نداد و بيرون ماندم و آن وقت مسئولان فدراسيون مي گويند كه تيم زياد است. بازيكن ملي پوش هستم، اما يك نفر زنگ نزد كه با من قرارداد ببندد. هيئت شمشيربازي اصفهان هم آنقدر عالي كار كرده كه نتوانسته حتي يك تيم وارد ليگ كند! با شرايط موجود بايد شمشيربازي را كنار بگذارم.
¤ در دهمين هفته از رقابت هاي ليگ برتر هندبال تيم هندبال ثامن الحجج سبزوار در حالي كه تا دقايق پاياني با نتيجه 22 بر 21 از شهرداري تبريز عقب بود به دليل اعتراض به تصميمات داوري زمين مسابقه را ترك كرد تا اين مسابقه نيمه تمام بماند. اين بازي در تبريز برگزار شد.
 


انتخاب سرمربي تيم ملي تكواندو پس از مسابقات ليگ

مدير فني تيم هاي ملي تكواندو گفت: سرمربي تيم ملي تكواندو پس از رقابت هاي ليگ برتر در هفته آينده معرفي مي شود.
هادي ساعي با بيان اين مطلب افزود: هفته ششم و هفتم دور رفت مسابقات ليگ برتر تكواندو باشگاه هاي كشور دوشنبه 11 دي در خانه تكواندو تهران برگزار مي شود و پس از آن تكليف كادر فني تيم هاي ملي مشخص خواهد شد.وي گفت: قرار است پس از برگزاري مسابقات ليگ كه دور رفت آن به پايان خواهد رسيد كادر فني تيم هاي ملي تكواندو مشخص شود.
مدير فني تيم هاي ملي تكواندو تصريح كرد: براي مسابقات جهاني مكزيك و كشورهاي اسلامي در سال آينده دو تيم ملي با دو كادر فني جداگانه خواهيم داشت.
 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10