(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


چهارشنبه 13  دی  1391 - شماره 20397

حديث دشت عشق
دومين قهرماني متوالي ثامن الحجج (ع) سبزوار
پايان پر حاشيه ليگ برتر كشتي آزاد
اخبار كوتاه از فوتبال
ولاسكو با 15درصد افزايش قرارداد مي ماند
درگيري محمدي با رئيس كميته داوران
عباسي تعهد داده به سه خواسته IOC عمل كند
علي آبادي: وزارت ورزش اعمال نظر كند در انتخابات شركت نمي كنم
برنامه فدراسيون وزنه برداري براي حضور در المپيك برزيل


حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «محمد نقي صناعتي»
آخر ديدي حاجتمو ازت گرفتم
طلبه شهيد محمد نقي صناعتي در خانواده زحمتكش و با قناعتي در شهر كاشان زاده شد.
او پس از گذراندن تحصيلات كلاسيك، با علاقه اي كه به معارف الهي داشت به حوزه علميه آيت الله يثربي رفت و به خواندن مقدمات پرداخت. بعد هم عشق به دفاع از ميهن اسلامي و جلوه هاي ايثار و شجاعت و شهادت رزمندگان، او را به ديار نور كشاند. لشكر 8 نجف اشرف محلي شد تا اين طلبه جوان مهذب بسيجي راه عشق را بپيمايد و با شركت در عمليات هاي والفجر 8 و كربلاي 5 نامش را در طومار مجاهدان شهيد في سبيل الله ثبت نمايد.
يكي از همسنگرانش مي گويد: محمدنقي در يكي از شب هاي عاشقي، شمعي كوچك در بيابان برافروخته بود. هنگامي كه آن نور را ديدم نزديك شدم و ديدم سر بر خاك نهاده و با راز و نياز مي گويد: «بارالها من تمام رفقايم را از دست داده ام و از قافله عقب مانده ام! خداوندا! از سر تقصيرات اين بنده عاجز در گذر و مرا در صف شهدا قرار بده.»
طلبه بسيجي شهيد «محمد نقي صناعتي»، سال 1346 در كاشان متولد شد و در 12/12/1365در عمليات كربلاي پنج به شهادت رسيد.
 


دومين قهرماني متوالي ثامن الحجج (ع) سبزوار

پايان پر حاشيه ليگ برتر كشتي آزاد

سرويس ورزشي -
تيم ثامن الحجج(ع) سبزوار با پيروزي مقابل تيم پرسپوليس جويبار به عنوان قهرماني دهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر كشتي آزاد دست يافت، مسابقه اي كه با اعتراض شديد مربيان تيم پرسپوليس جويبار بارها متوقف شد.
ديدار فينال دهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر كشتي آزاد از ساعت 30:17 دقيقه ديروزو در حضور بيش از 10 هزار تماشاگر در سالن 12 هزار نفري مجموعه ورزشي آزادي برگزار شد كه تيم ثامن الحجج(ع) سبزوار با پيروزي 5 بر 2 برابر پرسپوليس جويبار براي دومين دوره متوالي به مقام قهرماني اين رقابتها دست يافت.
اين ديدار در حالي با نتيجه 3 بر 2 به سود تيم ثامن الحجج(ع) سبزوار در جريان بود كه در وزن 96 كيلوگرم عرفان اميري از تيم ثامن الحجج(ع) سبزوار موفق شد با برتري برابر عباس طحان كشتي گير تيم پرسپوليس، قهرماني سبزواري ها را در اين مسابقات قطعي كرد.
در وزن 55 كيلوگرم حسن رحيمي برابر فرزاد جعفري از تيم پرسپوليس جويبار پيروز شد. در وزن 60 كيلوگرم «اوپن سات» از تيم پرسپوليس جويبار مقابل بهنام احسان پور از تيم ثامن به برتري دست يافت تا نتيجه مسابقه يك بر يك شود.
در ادامه وزن 66 كيلوگرم مهدي تقوي آزادكار المپيكي كشورمان از تيم ثامن الحجج(ع) سبزوار موفق شد مسعود كمروند را شكست داده و در وزن 74 كيلوگرم هم «داويد خوتسياشويلي» مقابل مصطفي حسين خاني از تيم پرسپوليس جويبار به برتري دست يافت تا نماينده سبزوار با نتيجه 3 بر يك از پرسپوليس پيش بي افتد.
«آلبرت ساريتوف» كشتي گير روس وزن 84 كيلوگرم پرسپوليس جويبار برابر احسان اميني از تيم ثامن پيروز شد تا نتيجه مسابقه 3 بر 2 شود. در وزن 96 كيلوگرم عباس طحان با ناكامي در كلينج تايم سوم، پيروزي را به عرفان اميري از تيم ثامن الحجج(ع) سبزوار واگذار كرد تا قهرماني اين تيم سبزواري قطعي شود.
پس از اين اتفاق بار ديگر غلامرضا محمدي به تصميم داور اعتراض كرد ولي داوران به اين اعتراض توجهي نكردند تا او مجددا تيمش را بيرون بكشد. به همين دليل كميل قاسمي كشتي گير وزن 120 كيلوگرم تيم پرسپوليس روي تشك نيامد و داور مسابقه هم دست فردين معصومي كشتي گير تيم ثامن را به عنوان برنده معرفي كرد تا معصومي با پشتكهايش جشن قهرماني سبزواري ها را كامل كند.
در ديدار رده بندي اين رقابتهاعصر ديروز تيم داماش بابل با پيروزي مقابل تيم فولادماهان سپاهان به مقام سوم دست يافت.در اين مسابقه كه از ساعت 30:15 دقيقه ديروز در سالن 12 هزار نفري مجموعه ورزشي آزادي برگزار شد تيم داماش بابل با پيروزي 4 بر 3 برابر فولادماهان سپاهان اصفهان به مقام سومي اين رقابتها دست يافت.
اين ديدار درحالي با نتيجه 3 بر 2 به سود تيم داماش در جريان بود كه در وزن 96 كيلوگرم «عبدالسلام گاديسوف» از تيم داماش با غلبه بر جعفر دليري از تيم فولاد، چهارمين پيروزي بابلي ها را كسب كرد تا عنوان سوم تيمش در اين رقابتها مسجل شود.
مسعود اسماعيل پور كشتي گير المپيكي كشورمان هم در وزن 60 كيلوگرم در تركيب تيم داماش بابل به ميدان رفت و به راحتي از سد عباس دباغي كشتي گير تيم فولادماهان سپاهان اصفهان را شكست داد.در وزن 120 كيلوگرم هم «داويد مودزمانشويلي» گرجستاني از تيم فولادماهان برابر محمدرضا آذرشكيب از تيم داماش بابل به پيروزي دست يافت كه آذرشكيب به راي صادر شده از سوي داوران معترض بود.

 


اخبار كوتاه از فوتبال

بازگشت قطعي عقيلي به سپاهان
مدير عامل باشگاه سپاهان گفت: قرارداد جديد سپاهان با هادي عقيلي قطعا امضاء مي شود.عليرضا رحيمي، مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: جلسه اي در تهران با حضور محمد عباسي، وزير ورزش و جوانان و محمد مسعود سميعي نژاد مديرعامل كارخانه فولاد مباركه برگزار شد كه نتيجه اين جلسه در مورد فروش ورزشگاه نقش جهان اصفهان به كارخانه فولاد مباركه مثبت ارزيابي شد اما نياز به يكي يا دو جلسه داريم تا هيئت دولت در مورد واگذاري ورزشگاه به فولاد مباركه تصميم گيري كند و فكر مي كنم وضعيت فروش اين پروژه ظرف 10 روز آينده مشخص شود.رحيمي درباره حضور هادي عقيلي در ورزشگاه فولادشهر در پايان گفت: عقيلي براي ديدن بازي تيم فوتبال سپاهان مقابل فولاد به ورزشگاه آمده بود ولي اين را بگويم كه قرارداد جديد هادي عقيلي به طور قطعي با سپاهان منعقد خواهد شد.
6 باشگاه ليگ برتري در خطر كسر امتياز
رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: حداقل شش باشگاه ليگ برتري در خطر كسر امتياز قرار دارند.اسماعيل حسن زاده در مورد اينكه قرار بود در نيم فصل دوم از باشگاه هاي بدهكار امتياز كسر شود، گفت: در حال جمع بندي هستيم و با توجه به مبالغ بدهي باشگاه ها از آنها كسر امتياز مي شود. 40 باشگاه در ليگ برتر، دسته يك، دو و سه در خطر كسر امتياز قرار دارند، مگر اينكه در روزهاي باقي مانده بدهي هايشان را تسويه كنند. حسن زاده در مورد اينكه چه تعداد از اين باشگاه ها ليگ برتري هستند، گفت: حداقل 6 باشگاه ليگ برتري در خطر كسر امتياز قرار گرفته اند. در مجموع حداكثر دو هفته ديگر در مورد باشگاه هاي بدهكار راي صادر خواهيم كرد.
كارت بازي مجيدي صادر شد
مسئول نقل و انتقالات سازمان ليگ برتر از صدور كارت بازي فرهاد مجيدي بازيكن تيم فوتبال استقلال تهران خبر داد. مصطفي شهبازي با تائيد خبر صادر شدن كارت بازي فرهاد مجيدي گفت: با حكم مسئولان كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، نام دو بازيكن خارجي استقلال از فهرست نفرات اين تيم تهراني خارج شد و ما هم كارت بازي فرهاد مجيدي را صادر كرديم.وي همچنين گفت: پس از صدور كارت بازي، مجيدي مي تواند از فردا در تركيب تيم استقلال به ميدان برود، به همين دليل اين بازيكن مشكلي براي همراهي استقلال در بازي با ذوب آهن ندارد.
ديدار دوستانه تيم هاي ملي فوتبال ايران و عراق
تيم هاي ملي فوتبال ايران و عراق با اعلام رئيس فدراسيون عراق در ديداري دوستانه به مصاف هم مي روند.علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ايران كه به منظور ديدار با همتاي عراقي خود و همچنين امضاي پروتكل همكاري با فدراسيون فوتبال عراق راهي اين كشور شده بود، در جلسه اي كه در نجف برگزار شد با ناجح محمود، رئيس فدراسيون فوتبال عراق تفاهم نامه همكاري امضا كرد.همچنين قرار شد تا تيم هاي ملي ايران و عراق در رده هاي سني مختلف با يكديگر ديدارهاي دوستانه و تداركاتي برگزار كنند.
معرفي كادرفني تيم ملي فوتسال تا پايان دي
سرپرست كميته فوتسال فدراسيون فوتبال با اشاره به اينكه كادر فني تيم هاي ملي اميد و بزرگسالان تلفيقي از مربيان داخلي و خارجي است، از مشخص شدن كادر فني تيم هاي ملي فوتسال بزرگسالان و اميد تا پايان ديماه خبر داد. سيدرضا افتخاري در مورد آخرين وضعيت كادرفني تيم ملي فوتسال ضمن بيان مطلب فوق گفت: تا پايان هفته جاري، نشست هاي متعددي را با مربيان ديگر برگزار و نظرات و برنامه هايشان را ارزيابي خواهم كرد تا در نهايت با يك جمع بندي كامل، برترين ها را براي هدايت تيم هاي ملي انتخاب كنيم.وي در مورد وضعيت تيم هاي ملي فوتسال اظهار داشت: تيم ملي اميد و بزرگسال ديداري تداركاتي را با روسيه برگزار مي كند و براي هدايت اين تيم ها كادر موقتي را انتخاب مي كنيم. پس از ارزيابي و نتيجه گيري در اين ديدار دوستانه، كادر نهايي را معرفي خواهيم كرد.
از اسپانيايي ها اصرار، از هافبك استقلالي ها انكار
يك سايت اسپانيايي از ادامه تلاش باشگاه اوساسونا براي بازگرداندن «جواد نكونام» به اين تيم خبر داد. به گفته منابع آگاه باشگاه اوساسونا اين تيم همچنان به بازگشت نكونام فكر مي كند. به نوشته اين سايت اوساسونا در هر حال در مهلت زمستاني جابجايي بازيكنان دو خريد تازه خواهد داشت تا با كمك آنها به وضعيت خود در جدول اين فصل رقابت هاي ليگا سر و سامان دهد.بر پايه گزارش سايت «دياريو دو ناوارا»، باشگاه اوساسونا به طور جدي تري براي جذب جواد نكونام در فصل نقل و انتقالات زمستاني وارد عمل خواهد شد. اين در حالي است كه هافبك آبي پوشان پايتخت از وجود هرگونه گفت وگو در اين باره ابراز بي اطلاعي كرده. او چند روز پيش گفته بود باشگاه اوساسونا نه با من و نه با مدير برنامه هايم مذاكره اي نداشته است.با اين حال هنوز خبرهاي ضدونقيضي در مورد رفتن هافبك استقلال منتشر مي شود.
 


ولاسكو با 15درصد افزايش قرارداد مي ماند

سرپرست تيم ملي واليبال با تأكيد بر اينكه خوليو ولاسكو با وجود پيشنهاداتي كه از ديگر كشورهاي اروپايي دارد، همكاري خود با واليبال ايران را ادامه مي دهد، در مورد مدت زمان قرارداد جديد وي و مبلغ آن توضيح داد.
امير خوش خبر با بيان اينكه دوشنبه شب گفتگوي تلفني يك ساعته اي را با خوليو ولاسكو داشت و طي آن در مورد صحبت هاي مطرح شده مبني بر پيشنهاد همكاري باشگاه پياچنزا با وي بحث شد، ضمن بيان مطلب فوق گفت: ولاسكو علاوه بر اين باشگاه ايتاليايي سه پيشنهاد همكاري ديگر از تيم هاي ملي آمريكا و آرژانتين و يك تيم باشگاهي روسيه هم دارد.
سرپرست تيم ملي واليبال تصريح كرد: طبق گفته خوليو ولاسكو، او در پاسخ به چهار پيشنهادي كه داشته، اعلام كرده كه در حال مذاكره با ايران است و تمايل دارد همكاري خود با كشورمان را ادامه دهد و اگر به هر دليلي ادامه كار در ايران ميسر نشد، پيشنهادات ديگر كشورها را بررسي مي كند.
وي تأكيد كرد: در مجموع خوليو ولاسكو مذاكره با پيشنهادات كاري جديدش را تكذيب كرد، ضمن اينكه طبق برنامه از پيش تعيين شده وي 19 دي ماه به ايران سفر خواهد كرد در مورد قرارداد جديدش و امضاي آن با مسئولان فدراسيون واليبال گفتگو كند. اين زماني است كه با هماهنگي خود ولاسكو تعيين شده است.خوش خبر با بيان اينكه در قرارداد جديد خوليو ولاسكو هيچ موضوعي مبهم نيست، خاطرنشان كرد: همه موارد به صورت شفاف و به صورت تلفني يا از طريق ايميل با خوليو ولاسكو در ميان گذاشته شده است. قرارداد جديد اين مربي از نظر مالي طبق روال طبيعي و با افزايش چند درصدي نسبت به قرارداد اوليه اش امضا مي شود. اگر در مورد قرارداد با ولاسكو مشكلي وجود داشته باشد تنها مربوط به برنامه هاي تيم ملي است. در قراردادش هيچ مشكلي نيست.
19608 يورو (حدود 28002دلار) رقمي است كه براي قرارداد پيشين خوليو ولاسكو با فدراسيون واليبال اعلام شده بود. براي انعقاد قرارداد جديد اين رقم چه مقدار تغيير خواهد داشت؟ وي در پاسخ به اين پرسش گفت: روال طبيعي اين است مبلغ هر قرارداد جديدي با 15 -10درصد افزايش منعقد شود. قرارداد جديد سرمربي تيم ملي واليبال نيز 15درصد افزايش خواهد داشت. سرپرست تيم ملي واليبال همچنين در مورد مدت زماني كه براي قرارداد دوباره همكاري با خوليو ولاسكو در نظر گرفته شده، گفت: ترجيح مي دهيم تا زمان بازي هاي آسيايي اينچئون كره جنوبي با وي قرارداد همكاري داشته باشيم، البته شايد ابتدا قرارداد يك ساله منعقد كنيم و در پايان آن را تمديد كنيم شايد هم از همين ابتدا قرارداد را تا سال 2014 و زمان برگزاري اين بازي ها نهايي كنيم.
 


درگيري محمدي با رئيس كميته داوران

¤ غلامرضا محمدي سرمربي تيم كشتي آزاد پرسپوليس جويبار پس از ديدار فينال رقابتهاي ليگ برتر با رئيس كميته داوران فدراسيون به درگيري فيزيكي پرداخت. اين درگيري با حضور عارف ربطي دبير فدراسيون و عوامل برگزاري رقابتها خيلي زود خاتمه يافت و غلامرضا محمدي به رختكن بازگشت و به همراه اعضاي تيم و كشتي گيرانش، ورزشگاه را ترك كردند.
¤ دو تيم پرسپوليس جويبار نايب قهرمان و داماش بابل تيم سوم مسابقات از حضور در مراسم پاياني امتناع ورزيدند و مراسم اهداي جام و مدال ها تنها با حضور تيم ثامن الحجج(ع) سبزوار برگزار شد. در نهايت هم تماشاگران منتسب به تيم پرسپوليس جويبار در زمان ترك سالن مسابقات شيشه ها را شكستند.
¤ مأموران حراست وزارت ورزش با خبرنگاران و اهالي رسانه كه براي پوشش خبري مرحله پاياني ليگ برتر كشتي آزاد به مجموعه ورزشي آزادي رفتند برخورد خوبي نداشتند ، به طوري كه يكي از ماموران مسئول درب ورودي سالن اصلي حتي با برخي از خبرنگاران درگيري فيزيكي پيدا كرد و با به كار بردن الفاظ ركيك با وجود اينكه خبرنگاران آي دي كارت حضور در سالن را داشتند قصد بيرون كردن آنها را داشت. اين مشكل سالهاست كه براي اهالي رسانه وجود دارد و برخي از اين مأموران به نظر مي رسد به جاي برقراري نظم به دنبال قدرت نمايي براي خبرنگاران هستند.
¤ رسول خادم مدير تيم هاي ملي كشتي آزاد به همراه عليرضا رضايي، محمد طلايي و رضا لايق اعضاي كادر فني تيم ملي كشتي آزاد بر رقابت ها نظارت داشتند. منصور برزگر، مدير فني تيم داماش بابل و ابراهيم جوادي، دارنده مدال برنز المپيك و عضو هيئت رئيسه فدراسيون كشتي از ديگر تماشاگران شاخص مسابقات بودند.
¤ در مرحله نيمه نهايي رقابت هاي ليگ برتر كشتي آزاد كه از صبح ديروز در سالن 12 هزار نفري مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار شد درنخستين ديدار تيم ثامن الحجج (ع) سبزوار مقابل فولادماهان سپاهان به پيروزي 5 بر 2 دست يافت. در دومين ديدار اين مرحله پرسپوليس جويبار با نتيجه 4 بر 3 از سد داماش بابل گذشت.
¤ در جريان مسابقات نيمه نهايي و فينال قضاوت ضعيف بعضي از داوران كاملا مشهود بود كه اعتراض شديد مربيان تيم ها را در پي داشت.
¤ غلامرضا محمدي سال قبل با تيم خونه به خونه بابل در فينال با نتيجه 6 بر يك مغلوب شاگردان محسن كاوه در ثامن الحجج (ع) شده بود.
¤ پرسپوليس جويبار در مرحله گروهي هم 2 بار مقابل ثامن تن به شكست داده بود تا محسن كاوه در اين دوره از مسابقات در تقابل با غلامرضا محمدي هت تريك كرده باشد.
 


عباسي تعهد داده به سه خواسته IOC عمل كند

علي آبادي: وزارت ورزش اعمال نظر كند در انتخابات شركت نمي كنم

رئيس كميته ملي المپيك تأكيد كرد اگر وزارت ورزش در انتخابات كميته ملي المپيك اعمال نظر كند، كانديدا نخواهد شد.
محمد علي آبادي پس از نشست سه ساعت و نيمه هيئت اجرايي كميته ملي المپيك در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات پاسخ داد. چكيده اي از صحبت هاي وي در ذيل مي آيد:
¤ امروز (ديروز) آخرين اصلاحات اساسنامه انجام شد و در واقع اساسنامه جديد صددرصد تكميل شد. شايد يكي، دو نكته باقي مانده كه بايد آنها را تكميل كنيم. اساسنامه جديد طي اين هفته يا اوايل هفته آينده براي وزارت ورزش و جوانان و IOC ارسال مي شود.
¤ واكنش علي آبادي به خبرنگاري كه درباره نامه اخير رؤساي فدراسيون هاي ورزشي براي برگزاري مجمع فوق العاده پرسيد، اين چنين بود: من خبري ندارم. دانستن اين مطلب كار شماست، ما اين كارها را بلد نيستم و نمي دانم در اين باره چه بگويم. ولي شنيده ام كه يك نفر مأمور شده تا از بقيه رؤسا امضا بگيرد، درخواست مجمع فوق العاده حق فدراسيون ها است. دوستان ما در وزارت ورزش و جوانان و فدراسيون هاي ورزشي مي دانند كه بعد از پيگيري هاي صورت گرفته، سفر به ماكائو و ملاقات با مسئولان IOC و OCA انجام شد و آنها از ما سه درخواست صريح داشتند.
¤ در گام اول بايد اساسنامه كميته ملي المپيك براساس آخرين اصلاحات منشور المپيك اصلاح شود. در وهله دوم اساسنامه فدراسيون هاي ورزشي طبق منشور المپيك اصلاح و به تأييد فدراسيون جهاني و IOC برسد، در مرحله سوم نيز بايد رؤساي بركنار شده برگردند تا ورزش ايران مورد تأييد IOC قرار گيرد كه عباسي در اين جلسه تعهد داد به هر سه مورد عمل كند.
¤ ما به دنبال اين هستيم كه به سرعت اساسنامه ارسال شود و به محض اين كه به تأييد IOC برسد انتخابات برگزار شود. ما دوست نداريم كه انتخابات به تأخير بيفتد، اكنون اساسنامه بايد به تأييد IOC برسد، مرحله اول اين است كه براي IOC وOCA ارسال شود.
وزارت ورزش و جوانان هم چنانچه مخالفت جدي نداشته باشد، يك ماه طول مي كشد كه مجمع برگزار شود. بعد از برگزاري مجمع بايد مصوبات صورت جلسه شود و دوباره براي IOC ارسال گردد. اگر مشكلي نباشد و تغييرات تصويب شود پس از يك ماه انتخابات كميته ملي المپيك برگزار خواهد شد.
¤ رئيس كميته ملي المپيك درباره بند «10» اساسنامه فدراسيون هاي ورزشي مبني بر اختيار وزير در عزل ونصب رؤساي فدراسيون هاي ورزشي، يادآور شد: اين بند در اساسنامه كميته ملي المپيك نيست، بلكه در اساسنامه فدراسيون ها است. اصلاح اين اساسنامه هم با وزارت ورزش و جوانان است و ما بايد آن را تأييد كنيم. وزارتخانه بايد كارش را انجام دهد. البته من ديدم كه وزير به همه فدراسيون ها نامه زده كه هرچه سريع تر اساسنامه هايشان را اصلاح كنند، اساسنامه بايد به تاييد IOC و OCA و فدراسيون جهاني و كميته ملي المپيك برسد. اگر اين مراحل طي شود، انتخابات برگزار خواهد شد.
¤ من اگر متوجه شوم وزارت ورزش مي خواهد در انتخابات كميته اعمال نظر كند كانديدا نخواهم شد. البته هنوزز براي كانديداتوري در انتخابات كميته ملي المپيك تصميمي نگرفته ام. بايد شرايط منطقي وجود داشته باشد، اگر قرار باشد وزارتخانه اعمال نظر كند، چرا بايد كانديدا شوم. اگر انتخابات مساوي باشد در انتخابات شركت مي كنم. فعلاً نمي دانم كه وزارت ورزش و جوانان اعمال نظر خواهد كرد يا نه.
¤ انتخاب دبيركل مانند گذشته خواهد بود و كانديداها بايد از مجمع راي انتخاب بگيرند و انتخاب شوند.
¤ هفته آينده به احتمال فراوان در يك نشست مطبوعاتي اصلاحات اساسنامه را با مقررات IOC تطبيق خواهم داد و در مورد آنها صحبت مي كنم.
 


برنامه فدراسيون وزنه برداري براي حضور در المپيك برزيل

سرمربي تيم هاي ملي وزنه برداري با بيان اينكه برنامه چهار ساله فدراسيون وزنه برداري براي حضور درخشان در المپيك 2016 ريودوژانيرو آغاز شده است گفت: اولين هدف ما اين است كه سهميه كامل حضور در المپيك نوجوانان را به دست آوريم و پس از آن در رقابت هاي قهرماني جوانان جهان هم روي سكو بايستيم.
كوروش باقري با اشاره به ديگر برنامه هاي فدراسيون وزنه برداري در سال جديد ميلادي گفت: حضور پرقدرت در رقابت هاي قهرماني آسيا، بازي هاي كشورهاي اسلامي، بازي هاي آسيايي نوجوانان در چين و رقابت هاي قهرماني بزرگسالان جهان در ورشو از ديگر اهداف ما در سال 2013 هستند. به همين خاطر به گونه اي برنامه ريزي كرده ايم كه همزمان چند تيم آماده و خوب داشته باشيم و ضمن پشتوانه سازي براي آينده در عرصه بين المللي هم بتوانيم يكي از تيم هاي مدعي باشيم.
باقري با اشاره به دور جديد تمرينات تيم هاي نوجوانان و جوانان ايران افزود: اين اردو با حضور 25 وزنه بردار از امروز (ديروز) آغاز شده است. از اين جمع بعد از 10 روز تمرين، تعدادي به خانه برمي گردند و ما كارمان را از اواخر دي ماه با حضور 20 وزنه بردار جوان و نوجوان پيگيري مي كنيم تا از ميان آنها دو تيم را روانه رقابت هاي جهاني نوجوانان و جوانان كنيم.
 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10