(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


دوشنبه 7 اسفند  1391 - شماره 20439

حديث دشت عشق
مرحله نيمه نهايي ليگ برتر بسكتبال از امروز آغاز مي شود
 فينال زودهنگام در تهران نظرخواهي از تيم ها براي انتخاب داوران!
اخبار كوتاه از فوتبال
ارسال مجدد اساسنامه كميته ملي المپيك
در اعتراض به فشار براي انتصاب رئيس هيات تهران
سرپرست فدراسيون باستاني و زورخانه اي قهر كرد!
چرخش 180 درجه اي كادر فني كشتي فرنگي
جلسه سرنوشت ساز كشتي در سوئيس
گردهمايي اعضاي مجمع كميته ملي المپيك
معرفي قهرمان ليگ تكواندو
حاشيه و كناره گيري تيم ها اين بار در هندبال
نخستين واكنش فدراسيون واليبال
به حواشي نيمه نهايي ليگ
صدرنشيني پتروشيمي در تور دوچرخه سواري مالزي
سرمربي سابق دستيار جديد ولاسكو


حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «محمد مهدي كاوياني»
نماز شب، نماز اول وقت، دائم الوضو و شهادت!
عشق به سعادت، عطش معرفت و جذبه تحصيل علم ديانت، او را روانه مدرسه علميه امام حسين(ع) در شهرضا نمود تا بتواند دين خود را با تبليغ دين و احكام شريعت ادا كند. او با علاقه فراوان به آموختن علوم حوزوي مشغول شد و در كنار آن به تهذيب نفس پرداخت تا خود را براي جهادي بزرگ آماده كند. محمدمهدي در سال 64، دوره آموزش نظامي را ديد و به جبهه هاي جنوب اعزام گرديد.
اروند كنار و عمليات والفجر 8 و حماسه اي ماندني! شانزده بهار بيشتر از عمرش نگذشته بود، اما يك دنيا شناخت و معرفت نسبت به راه و هدفش داشت تا جايي كه راه صد ساله را يك شبه پيمود. آخرين صفحه كتاب زندگي كوتاه اين طلبه مجاهد در 21/11/64 رقم خورد و چراغ شهادت را در جانش بر افروخت. ادب و وقار، دايم الوضو بودن، تقّيد به نماز شب و نماز اول وقت و توجه به مستحبات، او را از ديگران متمايز مي ساخت.
طلبه بسيجي شهيد «محمدمهدي كاوياني»، سال 1348 در شهرضا متولّد شد و در 21/11/1364 در عمليات والفجر8 (اروند كنار) به شهادت رسيد.
 


مرحله نيمه نهايي ليگ برتر بسكتبال از امروز آغاز مي شود

فينال زودهنگام در تهران نظرخواهي از تيم ها براي انتخاب داوران!

سرويس ورزشي-
مرحله نيمه نهايي ليگ برتر بسكتبال از امروز با نبرد حساس مهرام و ماهان آغاز مي شود؛ اين در حالي است كه از فدراسيون بسكتبال خبر مي رسد فدراسيون براي انتخاب داوران اين مرحله به نظرخواهي از تيم پرداخته است!
مرحله نيمه نهايي ليگ برتر بسكتبال از امروز در تهران و بندرامام آغاز مي شود كه در حساس ترين مسابقه مهرام در دو ديدار نخست اين مرحله ميزبان ماهان اصفهان است. ماهاني ها كه تيم بالاتر جدول بودند تصميم گرفتند تا در دو ديدار نخست خارج از خانه بازي كنند تا با كسب حداكثر امتياز، هفته آينده از تيم مدافع عنوان قهرماني در خانه پذيرايي كنند. اين دو تيم در حالي حساس ترين ديدار مرحله نيمه نهايي كه فينالي زودهنگام نيز محسوب مي شود را برگزار مي كنند كه در مرحله مقدماتي دو بار برابر هم صف آرايي كردند و هر كدام به يك پيروزي رسيدند. پيروزي دو تيم نيز نزديك و در ثانيه هاي پاياني رقم خورده است كه همين مساله حساسيت بازي را دو چندان مي كند.
مهرام و ماهان كه فصل گذشته تيم هاي اول و سوم فصل شدند از دو بازيكن خارجي استفاده مي كنند. ماركو ميليچ و فرانسيسكو السون براي مهرام و كريس ويليامز و محمد كونه براي ماهان به ميدان خواهند رفت. با توجه به توازن قدرت دو تيم در مناطق زير سبد و مناطق پيراموني بايد ديد كه تفكرات مربي ها چه شرايطي در بازي ايجاد خواهد كرد. آيا محسن صادق زاده مي تواند پس از سال ها مهرام را از رسيدن به فينال بازدارد يا اينكه بچيروويچ اسلوونيايي با استفاده از دو ملي پوش كليدي اش از سد ماهان قدرتمند مي گذرد و مدافع عنوان قهرماني را دوباره به فينال مي رساند؟
در ديگر ديدار مرحله نيمه نهايي پتروشيمي نايب قهرمان فصل گذشته در خانه به مصاف شهرداري گرگان مي رود. پتروشيمي تيم قدرتمند اين فصل است كه در مرحله مقدماتي تنها يك شكست در كارنامه اش ثبت شد. مهران حاتمي كه هدايت ماهشهري ها را برعهده دارد با اضافه كردن جابر ابراهيم گارد راس آمريكايي جديدش شرايط بهتري براي تيمش بوجود آورده و تنها سدي كه در ديدار برابر شهرداري گرگان برابر خود احساس مي كند انگيزه بازيكنان اين تيم است كه در مرحله پلي آف همياري مدعي را حذف كردند. دو ديدار نخست پتروشيمي و شهرداري گرگان نيز در خانه جنوبي ها برگزار مي شود.
رقابت هاي مرحله نيمه نهايي به صورت سه از پنج برگزار مي شود كه مهرام و ماهان و پتروشيمي و شهرداري گرگان امروز و سه شنبه دو مسابقه نخست خود را در تهران و ماهشهر برگزار خواهند كرد.
اقدام عجيب فدراسيون بسكتبال
اما روز گذشته خبر عجيبي در خصوص ديدارهاي مرحله نيمه نهايي منتشر شد؛ خبري با اين مضمون كه فدراسيون بسكتبال و كميته داوران براي كم كردن تنش ها در بحث داوري در اين مرحله دست به كار عجيبي زده است و از آنها خواسته است چند گزينه داوري را به فدراسيون اعلام كنند تا نفرات مشترك براي بازي در نطر گرفته شود. نظر خواهي از تيم ها براي انتخاب داوران موضوعي است كه مسئولان فدراسيون در پيش گرفته اند تا داوراني كه مورد اعتماد و نظر تيم ها هستند، براي مسابقات در نظر گرفته شوند. نظرخواهي از تيم ها اين نكته را تداعي مي كند كه فدراسيون براي فرار از انتقادها و اعتراض ها به داوري و يا اينكه به داوران خود اعتماد ندارد، اين كار را انجام داده است. اين اتفاق در حالي افتاده است كه محمود مشحون، رييس فدراسيون و حسن نوربخش، رئيس كميته داوران هميشه داوران ايراني را جزء بهترين هاي آسيا معرفي كرده اند و پس از اعتراض تيم ها به عملكرد آنها عنوان كرده اند آنها چون مي بازند، از داوران انتقاد مي كنند.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

اعلام پيش بودجه باشگاه ها
دبيركل فدراسيون فوتبال در نامه اي به سرپرست سازمان ليگ ابلاغ كرد، باشگاه هاي ليگ برتري بايد پيش بودجه و برنامه عملياتي فصل آينده خود را به سازمان ليگ ارسال كنند.
سرمربي پرسپوليس از اتفاقات مشكوك مي گويد
يحيي گل محمدي معتقد است اتفاقاتي كه در يكي، دو ماه گذشته به ضرر پرسپوليس رخ داده كاملا مشكوك است. سرمربي سرخپوشان گفت: همه اين مسايل غير طبيعي است و بايد به آنها رسيدگي شود. انتظار دارم كه تا آخر اين قضيه برويم و ببينيم كه چرا در هفته هاي گذشته چنين اتفاقاتي براي پرسپوليس افتاده است. اگر بحث شخصي با من است، بيايد 50 بار من را اخراج كنيد، اما حق پرسپوليس را نخوريد. نمي دانم شايد داوران با من مشكل شخصي دارند. اصلا من مربي بد و آدم بد دهن. چرا حق پرسپوليس را مي خوريد.
اخراج بازيكنان گهر از هتل
پس از بازي نفت تهران با گهر تعدادي از بازيكنان تيم دورودي كه در هتل پرديس كرج اقامت دارند، را به اين هتل راه ندادند. برخي بازيكنان گهر اعلام كردند كه اجازه ورود آنها به هتل پرديس كرج داده نمي شود و مدير هتل چون از تيم طلب دارد مي گويد تا باشگاه تسويه حساب نكند اعضاي تيم حق ورود به اين مكان را ندارند.
توقف حريف استقلال برابر خريطيات با آندو
تيم الخريطيات كه پس از دو هفته غيبت آندرانيك تيموريان بازيكن ايراني اش را در تركيب مي ديد با نتيجه دو - دو برابر الريان حريف روز چهارشنبه استقلال به تساوي دست يافت.
جباري به قطر نمي رود؟!
مجتبي جباري در تمرين روز يكشنبه استقلال غايب بود تا در شرايطي كه باشگاه چكي را براي رفع مشكل ممنوع الخروجي او در اختيار اداره ماليات گذاشته است،هواداران آبي دوباره نگران وضعيت شماره 8 تيمشان شوند. برخي اخبار از اين حكايت دارند كه جباري در گفت و گو با تني چند از مسئولان باشگاه اعلام كرده در صورتي كه ماليات او نقدا پرداخت نشود به قطر سفر نمي كند. بر اين اساس، تلاش مسئولان باشگاه استقلال براي برطرف كردن مشكل جباري تا آخرين ساعات ديشب ادامه داشت.
احتمال بركناري احمدزاده قوت گرفت
در حاليكه تيم ملوان پس از گذشت 27 هفته در رده نهم جدول رده بندي ليگ برتر قرار دارد،از انزلي خبر مي رسد كه مديريت باشگاه قصد تغيير در كادر فني را دارد. احمدزاده پس از بازي تيمش مقابل فولاد در انزلي كه به تساوي دو بر دو انجاميد،استعفا كرد اما كناره گيري او مورد موافقت باشگاه قرار نگرفت.
دعوت دايي به كميته انضباطي
سايت فدراسيون فوتبال اعلام كرد: در پي شكايت باشگاه پرسپوليس از علي دايي، سرمربي تيم راه آهن روز سه شنبه هشتم اسفند بايد در كميته انضباطي حضور يابد. همچنين از باشگاه پرسپوليس يك نماينده هم بايد در جلسه حضور داشته باشد.
نارضايتي مهاجم نيمكت نشين از شرايط پرسپوليس
قاضي مهاجم پرسپوليس درتازه ترين صحبت هاي خود با يكي از خبرگزاري ها گفت، از وضعيتش در اين تيم ناراضي است و بازيكني نبوده كه در اين تيم نيمكت نشين شود . او به صورت تلويحي تاييد كرد كه از سپاهان براي فصل بعد پيشنهاد دارد.
تعليق احتمالي مديران عامل پرسپوليس و ملوان
رئيس كميته نظارت، بازرسي و ارزشيابي سازمان ليگ از احتمال تعليق عضويت مديران عامل دو باشگاه ملوان و پرسپوليس در فوتبال خبر داد . گويا مصاحبه هاي اخير رويانيان و درودگر دليل اتخاذ اين تصميم احتمالي است.
مدافع سابق پرسپوليس از دلالي برانكو و بگوويچ گفت
مدافع سابق باشگاه پرسپوليس در گفت و گويي با سايت گل، وينگو بگوويچ را متهم به دلالي كرد. بهروز رهبري فرد كه اين روزها منتقد شماره يك بگوويچ شده در صحبت هايي اظهار داشت: از آقاي بگوويچ ميپرسم كه چگونه چند سال قبل 8 بازيكن فولاد به تيم ملي رفتند و بعد از آن نتوانستند در فوتبال رشد آنچناني داشته باشند شدند؟ چرا در همان مقطع بازيكنان پرسپوليس و استقلال به آن صورت دعوت نمي شدند؟! يا اگر دعوت مي شدند جسته گريخته بود و تعدادشان كم بود . وي ادامه داد: من كه با آن بازيكنان مشكلي ندارم اما آنها با دلالي اين آقا به تيم ملي رفتند وگرنه چرا در سال هاي بعد وقتي برانكو از ايران رفت ديگر در تيم ملي جايي نداشتند. مدافع پرسپوليس با اين صحبت ها به صورت غير مستقيم به همكاري برانكو با بگوويچ نيز اشاره مي كند؛ برانكويي كه عده اي از افراد به ظاهر روشن فكر او را پروفسور خطاب مي كردند اما منتقدانش او را مربي كوچكي براي تيم ملي مي دانستند و تا روز آخر حضورش درايران اعتقاد داشتند نيمكت تيم ملي حق او نيست بلكه حق مربي ايراني است.
 


ارسال مجدد اساسنامه كميته ملي المپيك

اساسنامه كميته ملي المپيك سه شنبه براي IOC دوباره ارسال خواهد شد.
به دنبال تاييد نشدن اساسنامه اصلاحي، كميته ملي المپيك قصد دارد سه شنبه بعد از برگزاري نشست هيات اجرايي دوباره آيين نامه را براي IOC بفرستد. چندي پيش كميته ملي المپيك پس از ماه ها بررسي براي اصلاح اساسنامه قديمي، آيين نامه پيشنهادي خود را براي IOC فرستاد، اما در شرايطي كه تاريخ مجمع عمومي براي تاييد اساسنامه مشخص شده بود، ايرادات زيادي از طرف كميته بين المللي المپيك به آن وارد شده و در نهايت هم مجمع عمومي لغو شد.
 


در اعتراض به فشار براي انتصاب رئيس هيات تهران

سرپرست فدراسيون باستاني و زورخانه اي قهر كرد!

محمدرضا طالقاني در اعتراض به فشار مسئولان براي ابقاي رئيس هيات باستاني و زورخانه اي استان تهران، فدراسيون را به حالت قهر ترك كرد.
محمدرضا طالقاني، سرپرست فدراسيون باستاني و زورخانه اي صبح ديروز(يكشنبه) فدراسيون را با حالت قهر ترك كرده است. گويا محمد حسين نژادفلاح رئيس ورزش و جوانان استان تهران به طالقاني فشار آورده كه علي اسدي دولابي را كه هم اكنون رئيس هيات استان تهران است در سمتش ابقا كند اين در حالي است كه طالقاني امير دريادار حاج مهدي نادري را به عنوان رئيس جديد هيات باستاني و زورخانه اي تهران معرفي كرده است. مدير كل تربيت بدني استان تهران در شرايطي طالقاني را براي ابقاي رئيس هيات فعلي تحت فشار گذاشته است كه دليل كارش را خواسته يكي از معاونان غير ورزشي وزارت ورزش و جوانان اعلام مي كند كه طالقاني با ترك فدراسيون مخالفت خود با اين اتفاقات را نشان داد. چندي پيش نيز نژادفلاح از محمد شروين اسبقيان خواسته بود تا سلمان خدادادي را به عنوان رئيس هيات قايقراني تهران منصوب كند كه او نيز در واكنش به اين پيشنهاد، مهدوي كيا را از كار بركنار و حكم رياست استان را براي گزينه مورد نظر نژادفلاح صادر كرد!
 


چرخش 180 درجه اي كادر فني كشتي فرنگي

در حالي كه كادر فني تيم ملي كشتي فرنگي پس از جام جهاني با اطمينان اعلام كرد ديگر كار نخواهد كرد و استعفا داده اند اما سرمربي موقت تيم ملي كشتي فرنگي ايران مي گويد كه رسما استعفا نداده اند و بايد با خطيب جلسه برگزار كنند!
رسول جزيني با بيان اين كه به طور رسمي از سمت خود استعفاء نكرده، گفت: استعفاي رسمي ما منوط مي شود به جلسه اي كه طي يكي دو روز آينده با فدراسيون كشتي خواهيم داشت كه آيا به نتيجه اي مي رسيم يا نه؟ اولين خواسته ما دستمزد و مطالبات گذشته مربيان و كشتي گيران است و ديگر اين كه از اين بعد نيز دستمزدها تعيين شود و روند ثابتي طي كند. در واقع ما امكاناتي كه لازم است تا يك تيم بزرگي كند را خواستاريم.
جزيني نبود محمد بنا را يكي از علل از دست دادن جام جهاني كشتي فرنگي دانست و تصريح كرد: اگر محمد بنا به همراه تيم حضور داشت ما مي توانستيم از تجربيات و مديريت او همه جوره استفاده كنيم و نبودش خيلي به چشم آمد كه ما به همراه او سه بار جام جهاني را در روسيه، بلاروس و ارمنستان فتح كرديم اما در خاك ايران دوم شديم. البته ما نيز به خواست آقاي خطيب و تكليف محمد بنا در تيم مانديم و چون زمان زيادي را از دست داده بوديم و ممكن بود فرنگي كاران به همين شرايط هم نرسند قبول مسئوليت كرديم، اما خب توانمان همين اندازه بود. البته بايد اين را نيز بگويم من از فرنگي كاران راضي كه هيچ، خجالت زده ام چرا كه نتوانستم تا روز آخر امكانات لازم را برايشان فراهم كنم و آنها با غيرت و بيعتي كه با ما داشتند ايستادند و تا آخرين نفس جنگيدند.
 


جلسه سرنوشت ساز كشتي در سوئيس

نناد لالوويچ، رئيس موقت فيلا هفدهم اسفندماه براي حفظ كشتي در المپيك با ژاك روگ، رئيس كميته بين المللي المپيك ديدار مي كند.
لالوويچ كه بعد از جدايي مارتينتي از رياست فدراسيون جهاني كشتي، به عنوان رئيس موقت فيلا انتخاب شد قرار است هفدهم اسفندماه در مقر كميته بين المللي المپيك در سوئيس براي جلوگيري از حذف كشتي از المپيك با ژاك روگ ديدار كند.
 


گردهمايي اعضاي مجمع كميته ملي المپيك

كميته ملي المپيك براي شفاف سازي مشكلات موجود و چگونگي روند اصلاح اساسنامه 14 اسفند با اعضاي مجمع هم انديشي خواهد داشت.
نشست هم انديشي كميته ملي المپيك با هدف بحث و تبادل نظر و نيز تبيين و شفاف سازي مشكلات پيش روي ورزش، 14 اسفند در محل سالن همايش هاي آكادمي ملي المپيك و پارالمپيك برگزار خواهد شد. هيات اجرايي كميته ملي المپيك در شرايطي چنين تصميمي گرفته كه قرار بود 30 بهمن مجمع عمومي كميته تشكيل شود، اما به دليل عدم تاييد اساسنامه پيشنهادي از سوي IOC و ممانعت از برگزاري مجمع عمومي و انتخاباتي، اين مجمع لغو شد.
 


معرفي قهرمان ليگ تكواندو

تيم هاي قوامين ناجا و شهرداري ورامين درحالي امروز درادامه ليگ برتر تكواندو به مصاف هم مي روند كه برنده اين ديدار مي تواند ثمره زحمات يكساله خود را با رسيدن به عنوان قهرماني بگيرد.
پيكارهاي ليگ برتر تكواندو امروز به ميزباني خانه تكواندو برگزار مي شود كه درجريان آن، جدال قوامين ناجا صدرنشين فعلي ليگ با شهرداري ورامين تكليف قهرمان را مشخص خواهد كرد. قوامين ناجا كه از ابتداي فصل در رتبه نخست قرار دارد هم اكنون شهرداري ورامين را در 2 امتيازي خود مي بيند و يك غفلت از سوي شاگران مرتضي سلطاني مي تواند جام قهرماني را به شهرداري ورامين برساند. همچنين قوامين ناجا امروز يك ديدار سخت ديگر با دانشگاه آزاد خواهد داشت. دانشگاه آزاد در اين فصل نشاني از يك تيم مقتدر نداشته است اما مي تواند با مبارزه اي خوب مقابل قوامين توان خود را ثابت كند. برنامه بازي هاي امروز به اين شرح است: * شركت ملي حفاري ايران - شهرداري ورامين * دانشگاه آزاد اسلامي - قوامين ناجا * استيل البرز - صنعت مس كرمان * شهرداري ورامين - قوامين ناجا * شركت ملي حفاري ايران - صنعت مس كرمان * سايپاي البرز - استيل البرز.
 


حاشيه و كناره گيري تيم ها اين بار در هندبال

تيم هندبال فولاد سپاهان اصفهان در اعتراض به برخي شرايط حاكم بر فدراسيون از حضور در هفته پاياني رقابتهاي ليگ برتر هندبال انصراف داد.
طبق برنامه اعلام شده تيم هندبال سپاهان اصفهان روز پنجشنبه هفته جاري و در هفته پاياني رقابتهاي ليگ برتر هندبال ميزبان تيم نيروي زميني تهران است اما سپاهاني ها از حضور در اين بازي انصراف داده اند. در اين رابطه مسئولان باشگاه سپاهان در نامه اي به جلال كوزه گري رئيس فدراسيون هندبال اعلام كردند به دليل شرايط حاكم بر آن فدراسيون و مشكلات به وجود آمده براي اين باشگاه اصفهاني، از حضور در مسابقه فوق انصراف داده است. همچنين در ادامه اين نامه آمده است باشگاه سپاهان اصفهان در ارتباط با فعاليت رشته هندبال در سال 1392 تجديد نظر خواهد كرد، تيمي كه در سال گذشته قهرمان اين مسابقات شده بود. اين تصميم درحالي اتخاذ شده است كه عليرضا رحيمي سال ها به عنوان رئيس فدراسيون هندبال فعاليت مي كرد و امروز به عنوان مديرعامل باشگاه سپاهان با اين تصميم به نوعي مقابل اقدامات كوزه گري رئيس فعلي فدراسيون هندبال قرار گرفته است.
 


نخستين واكنش فدراسيون واليبال

به حواشي نيمه نهايي ليگ

فدراسيون واليبال تا اطلاع ثانوي و بررسي كامل مسائل به وجود آمده بازي كاله و پيكان، سعيد و مجيد علي اصغري را محروم كرد.
با توجه به اتفاقات رخ داده پس از پايان مسابقه پيكان و كاله، فدراسيون واليبال با ارسال نامه اي به باشگاه پيكان، سعيد و مجيد علي اصغري كه از عاملان اصلي و آغاز كننده اتفاقات مذكور بودند را تا اطلاع ثانوي از همراهي تيم واليبال پيكان محروم كرد تا پس از رسيدن كليه فيلم هاي مسابقات، گزارشات ناظران و داوران و بررسي كليه اتفاقات با حضور نمايندگان دو تيم و مسئولين مربوطه و خاطيان تشكيل جلسه كميته انضباطي دهد.
 


صدرنشيني پتروشيمي در تور دوچرخه سواري مالزي

مرحله چهارم تور دوچرخه سواري بين المللي لانكاوي مالزي با قرار گرفتن تيم پتروشيمي تبريز در رده بيست و يكم به پايان رسيد.
در اين مرحله كه روز يكشنبه با شركت 138 ركابزن از 22 تيم و در مسير 168 كيلومتري تاپاح - كاپار برگزار شد، تيم پتروشيمي تبريز در مجموع تيمي در رتبه بيست و يكم قرار گرفت. در اين مرحله، تيم آسيا ريسينگ با زمان 11 ساعت و 13 دقيقه و شش ثانيه اول و تيم هاي آستانه و يونايتد هيلث دوم و سوم شدند. در مجموع چهار مرحله نيز تيم پتروشيمي تبريز پس از تيم MTN كه با زمان 43 ساعت و 38 دقيقه و شش ثانيه در صدر قرار دارد با شش ثانيه اختلاف در رده دوم است. مرحله پنج از مراحل 10 گانه اين تور، امروز در مسير 3.110 كيلومتري پروتون - شاه عالم برگزار مي شود.
 


سرمربي سابق دستيار جديد ولاسكو

حسين معدني سرمربي سابق تيم ملي واليبال ايران، به دعوت خوليو ولاسكو به كادر فني فعلي تيم ملي واليبال پيوست.
حسين معدني سرانجام به دعوت خوليو ولاسكو پاسخ گفت و قرار است از روز 12 اسفند سال جاري به كادر فني تيم ملي واليبال ايران ملحق شود.معدني پيش از ولاسكو هدايت تيم ملي واليبال ايران را بر عهده داشت و افتخاراتي از جمله نايب قهرماني در بازي هاي آسيايي و قهرماني در كاپ مردان آسيا را بدست آورده بود.پيش از اين حضور پيمان اكبري به عنوان سرمربي تيم ملي واليبال زير 23 سال نيز قطعي شده بود.
 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10