(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


دوشنبه 16 بهمن  1391 - شماره 20422

حديث دشت عشق
نيمي از بهمن گذشت اما خبري از برگزاري مجمع فوق العاده نشد
 خريد زمان در فدراسيون فوتبال
كفاشيان تا خرداد سال آينده كناره گيري نمي كند
اخبار كوتاه از فوتبال
اعتراف تلخ دارنده مدال برنز وزنه برداري المپيك
فاصله ام با ركوردهايم از زمين تا آسمان است!
نتايج كامل هفته نهم دور برگشت ليگ برتر واليبال
پيروزي مدعيان در روز شكست متين
قرض گرفتن مهمات توسط فدراسيون تيراندازي !
دسته گل تازه فدراسيون كشتي
حذف جام تختي از مسابقات جايزه بزرگ فيلا
بودجه 5 ميلياردي در راه كميته ملي المپيك
واكنش دبير كميته ملي المپيك به آخرين وضعيت اصلاح اساسنامه
افشارزاده: مسئولان جهاني كوتاه آمده اند


حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «غلامحسن نادري»
وضوي خون در دجله
زندگي عشايري و چادرنشيني و همراهي با طبيعت زيبا و ديدني، رنگ تجمل و زرق و برق هاي دنيا را از او زدوده بود. در سن هفت سالگي تنها مونس دوران طفوليت يعني مادرش را از دست داد. در تنهايي و بي كسي تحصيلات راهنمايي را گذراند و به شهرضا آمد تا در مدرسه علميه صاحب الزمان(عج) درس دين بياموزد. همزمان با تحصيلش در حوزه به مردم زادگاهش خدمت مي كرد. تعطيلات پنج شنبه و جمعه كه مي شد به برپايي مجالس مذهبي و دعاي كميل همت مي گماشت.
شهيد غلامحسن نادري رابطه بسيار عاشقانه اي با خداوند داشت. قلب پاك و با صفاي عشايريش از او شيعه معتقد و مقيد و روحاني با تقوايي ساخته بود كه پله پله او را به ملاقات خدا مي برد؛ تا سرانجام آخرين صفحه زندگي اش در عمليات بدر در شرق دجله رقم خورد و سينه اي كه صندوقچه محبت اولياي الهي بود با تركش قساوت دشمن در هم شكست.
طلبه بسيجي شهيد «غلامحسن نادري»، سال 1347 در سميرم متولد شد و در 26/12/1363 در عمليات بدر (شرق دجله) به شهادت رسيد.
 


نيمي از بهمن گذشت اما خبري از برگزاري مجمع فوق العاده نشد

خريد زمان در فدراسيون فوتبال
كفاشيان تا خرداد سال آينده كناره گيري نمي كند

سرويس ورزشي-
كفاشيان در نظر دارد با «خريد زمان» تا انتخابات رياست جمهوري سال آينده، به انتظار دولت جديد بنشيند و تازه آن موقع تصميم بگيرد كه در فدراسيون فوتبال بماند يا برود.
اواخر آذرماه سال جاري و پس از باخت به ازبكستان و كم شدن شانس صعود تيم ملي به جام جهاني برزيل، فشارها بر فدراسيون فوتبال افزايش يافت. تلخي شكست برابر ازبكستان در كنار حذف تيم ملي فوتسال از رقابت هاي جهاني و ناكامي تيم فوتبال جوانان در راه رسيدن به جام جهاني، سبب شد كه زمزمه هاي كناره گيري علي كفاشيان شنيده شود؛ « كفاشيان» ي كه تا چندي قبل از اين ناكامي ها تنها مخالف سرسختش براي حضور در فدراسيون، وزارت ورزش بود پس از اتفاقات آذرماه متحدان قديمي خود را نيز در جبهه مخالفانش ديد. در چنين فضايي، هر روز شايعات زيادي درباره استعفا و كنار رفتن وي از فدراسيون فوتبال به گوش مي رسيد. همان روزها گفته مي شد كه رئيس فدراسيون فوتبال در نظر دارد «يك مجمع فوق العاده برگزار و استعفايش را تقديم اعضا كند.» او سرانجام در بيست و يكم آذرماه و در جلسه هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال استعفايش را علني كرد و گفت كه مي خواهد برود. با توجه به اينكه اكثريت هيئت رئيسه فدراسيون را حاميان كفاشيان تشكيل مي دادند، با استعفايش مخالفت و عنوان شد كه الان زمان مناسبي براي كناره گيري نيست. به همين دليل تصميم گرفته شد كه تا بهمن ماه يك مجمع فوق العاده تشكيل و درباره آينده فدراسيون تصميم گيري شود.
تغييرات مهم در فدراسيون فوتبال
از آن جلسه معروف هيئت رئيسه تا بهمن ماه كه وعده برگزاري مجمع فوق العاده را داده بودند، تغييرات مهمي در فدراسيون فوتبال رخ داد . بهروان كه پيش از اين در تيم كاري كفاشيان بود از سازمان ليگ رفت و جاي خود را به مهدي تاج داد. در همان زمان اين شائبه مطرح شد كه كفاشيان در نظر دارد با تغيير دادن مهره هايش در فدراسيون فوتبال، ميز رياست را براي خود حفظ كند؛ او بهروان دو شغله را قرباني كرد تا از تاج پرنفوذ استفاده كند. البته آقاي رئيس در واكنش به چنين شائبه هايي با همان لبخند هميشگي اش مي گفت : « اصراري به ماندن ندارم و مي خواهم در اولين فرصت با برگزاري مجمع فوق العاده از رياست فدراسيون كناره گيري كنم.»
برگزاري كميته رسانه اي و مخابره يك خبر
حالا نيمي از بهمن ماه سپري شده و خبري از برگزاري مجمع فوق العاده نشده است؛ به عبارت ديگر آقاي رئيس ميز رياست فدراسيون را دو دستي چسبيده و خيال برگزاري مجمع فوق العاده را هم ندارد. روز گذشته و پس از برگزاري نشست كميته رسانه اي فدراسيون فوتبال ( كه صحبت در خصوص اين كميته و چگونگي انتخاب اعضايش نيز زياد است) خبرگزاري ايسنا با فرستادن خبري روي خروجي خود عنوان داشت: هيات رئيسه فدراسيون فوتبال تكليف زمان برگزاري مجمع فوق العاده اين فدراسيون را مشخص مي كند. ايسنا در توضيح خبر خود آورده بود: پس از آنكه علي كفاشيان اعلام كرد قصد دارد با برگزاري مجمع فوق العاده فدراسيون فوتبال تكليف مديريت اين فدراسيون را با اخذ نظر اعضاي مجمع به شور بگذارد، تاريخ هاي مختلفي براي مجمع فوق العاده فدراسيون اعلام شد اما هيچ كدام از اين تاريخ ها به تاييد فدراسيون فوتبال نرسيد. با اين حال با توجه به اصرار كفاشيان براي برگزاري اين مجمع، قرار است در جلسه هيات رئيسه فدراسيون فوتبال كه هفته آينده و پس از بازي ايران و لبنان برگزار مي شود، درباره زمان برگزاري اين مجمع تصميم گيري شود.
قرار نيست مجمع برگزار شود
استفاده از واژه « اصرار كفاشيان» در شرايطي است كه روز گذشته امير حسين حسيني مدير روابط عمومي فدراسيون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار كيهان اظهار داشت: نيازي به برگزاري مجمع فوق العاده نيست؛ آقاي كفاشيان مي تواند در جلسات مختلف فدراسيون فوتبال از نظرات اعضاي مجمع مطلع شود . وي در توضيح خبر روز گذشته ايسنا نيز گفت: در خصوص اين خبر بايد بگويم قرار شده پس از برگزاري مجمع عمومي سازمان ليگ برتر جلسه مجمع فوق العاده برگزار شود، البته اين در حالي است كه هنوز اعضاي سازمان ليگ مشخص نشده اند و نمي توان زمان دقيقي را براي برگزاري جلسه سازمان ليگ مشخص كرد چه برسد به زمان برگزاري مجمع!
خريد زمان از سوي فدراسيون
به نظر مي رسد اين داستان نيز در ادامه همان بازي قديمي فدراسيون فوتبال در «خريد زمان» است. گويا كفاشيان در نظر دارد با خريد زمان تا انتخابات رياست جمهوري سال آينده، به انتظار دولت جديد بنشيند و تازه آن موقع تصميم بگيرد كه در فدراسيون فوتبال بماند يا برود. او براي اين تصميم خود نيز دلايل فوتبالي دارد؛ تيم ملي تا خردادماه سال اينده سخت درگير مسابقات مقدماتي جام ملت هاي آسيا و جام جهاني برزيل است و صلاح نيست در اين شرايط تيم ملي را تنها بگذارد!
 


اخبار كوتاه از فوتبال

سكوت رحمتي تا بازگشت به تيم ملي
چند تن از مسئولان فوتبال از جمله علي كفاشيان به دنبال حل مشكل رحمتي با كي روش و بازگرداندن او به تيم ملي هستند. از طرف ديگر حبيب كاشاني كه شايعه انتخاب او به عنوان سرپرست تيم ملي هم شنيده مي شد، يكي ديگر از افراد پيگير در اين زمينه است. اين پيگيري ها ظاهرا نتايج مثبتي هم در پي داشته و اميدواري ها را در اين زمينه افزايش داده است. در همين زمينه، به رحمتي توصيه شده كوچك ترين مصاحبه و اظهار نظري در مورد اين موضوع انجام ندهد تا موانع موجود در سر راه او و تيم ملي در آرامش برداشته شوند. با روند موجود احتمال بازگشت رحمتي به تيم ملي خيلي زياد است و شايد زودتر از آنچه تصور مي شد دروازه بان استقلال را دوباره در تيم ملي ببينيم. حتي در همين بازي فروردين ماه مقابل كويت.
پيروزي داماش برابر پيكان
ديدار معوقه تيم هاي فوتبال پيكان تهران و داماش گيلان از هفته بيستم رقابتهاي ليگ برتر باشگاه هاي كشور روز گذشته برگزار شد كه تيم داماش در زمين پيكان به پيروزي ارزشمند 2 بر صفر دست يافت. در اين بازي كه در ورزشگاه تختي تهران برگزار شد و قضاوت آن برعهده يدالله جهانبازي بود، عليرضا جهانبخش (64) و سعيد حلافي (87) گل هاي تيم داماش را به ثمر رساندند.
تساوي گهر و صبا
هفته بيست و پنجم از رقابتهاي فوتبال ليگ برتر ديروز با برگزاري ديدار تيم هاي گهر دورود و صباي قم آغاز شد كه در نهايت دو تيم به تساوي يك - يك رضايت دادند. در اين مسابقه كه با قضاوت سعيد مظفري زاده در ورزشگاه تختي دورود برگزار شد، محمود شفيعي (27- گل به خودي) صباي قم را پيش انداخت اما محمدرضا خرسندنيا در دقيقه 87 گل تساوي تيم گهر دورود را به ثمر رساند.
ادعاي عجيب كفاشيان
كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال در تازه ترين صحبت خود مدعي شد: اين فدراسيون از اين به بعد متقاضي ميزباني تمامي مسابقات آسيايي وجهاني خواهد شد تا بتواند با برگزاري اين رقابت ها شانس خود را براي صعود به اين مسابقات بيشتر كند. اين ادعا در شرايطي از سوي كفاشيان مطرح شده كه بسياري از اين موضوع مطلع هستند كه امكانات فوتبال ما اجازه ميزباني از تورنمنت هاي معتبر را نمي دهد تا جايي كه سال هاي سال است كه ميزبان مسابقاتي چون جام ملت هاي آسيا نشده ايم!
كي روش: تا لحظه آخر براي صعود تلاش مي كنيم
سرمربي تيم ملي فوتبال مي گويد تا لحظه آخر نهايت تلاش خود را براي رزرو بليت برزيل در سال 2014 انجام مي دهيم. كي روش گفت: براي اين كه به روياي حضور در برزيل واقعيت ببخشيم بايد تا جايي كه مي توانيم خود را آماده نگه داريم و بهترين بازيكنانمان را انتخاب كنيم و بر روي صعود به جام جهاني تمركز كنيم. اين همان كاري است كه ما الان در حال انجام دادن آن هستيم.
تمايل دروازه بان تراكتورسازي براي بازي تا 46 سالگي
دروازه بان تيم تراكتورسازي تبريز مدعي شد: مي خواهم تا 46 سالگي بازي كنم و ركورد بهزاد غلامپور را بزنم. مهدي ثابتي در پاسخ به اين سوال كه چطور در 38 سالگي اينقدر آماده است و دروازه بانان ديگر را نيمكت نشين كرده، تاكيد كرد: رمز موفقيت من توكل به خدا است به علاوه تمركز و تلاش. همين و بس. مي خواهم تا 46 سالگي بازي كنم و ركورد بهزاد غلامپور را بزنم. اتفاقا او را ديدم و گفتم كه ركوردت را مي زنم.
كنار گذاشتن هافبك پرسپوليس از تمرينات
عادل كلاه كج پس از پيوستن در نيم فصل به پرسپوليس مقرر شد بخشي از مبلغ قرارداد خود را به همراه يك باب خانه اجاره اي از پرسپوليسي ها بگيرد تا در نيم فصل دوم براي همراهي اين تيم مشكلي نداشته باشد اما با توجه به اينكه 3 هفته از نيم فصل دوم گذشته هنوز كلاه كج موفق نشده تا قول هايي كه به او داده شده را عملي ببيند. به همين دليل وي اعتراض هايي را به مسئولان باشگاه پرسپوليس داشت و حتي يك جلسه به كردان كرج رفت اما در تمرين قرمزپوشان شركت نكرد كه موجب ناراحتي گل محمدي و مسئولان باشگاه پرسپوليس شد به همين دليل مسئولان قرمز پوشان به كلاه كج پيغام دادند فعلا در تمرينات اين تيم حضور پيدا نكند تا سپس به او اطلاع بدهند.
شكايت دايي و رويانيان از يكديگر
علي دايي و محمد رويانيان به دليل مصاحبه هايي كه عليه يكديگر انجام دادند به طور جداگانه از يكديگر شكايت كردند.
انتقاد شديد مربي اسبق تيم ملي از كي روش
شرفي مربي اسبق تيم ملي در جام جهاني 1978 در تازه ترين صحبت هاي خود با يكي از خبرگزاري ها با انتقاد شديد از كي روش گفت: من درباره شرايط تيم ملي حرفي ندارم و برايش آرزوي موفقيت مي كنم. اما مسئله اي كه درباره كي روش وجود دارد اين است كساني كه او را به ايران آورده اند فوتبال ما را خوب به كي روش معرفي نكرده اند. كي روش فرهنگ ما را نمي شناسد و رفتارش با ما مثل ارباب و رعيت است. او فكر مي كند به دهات آمده است!
 


اعتراف تلخ دارنده مدال برنز وزنه برداري المپيك

فاصله ام با ركوردهايم از زمين تا آسمان است!

دارنده نشان برنز المپيك لندن مي گويد: آمادگي ام در حدي نيست كه بتوانم در فينال ليگ برتر، وزنه بزنم.
كيانوش رستمي، در آستانه فينال ليگ برتر وزنه برداري گفت: به دليل مصدوميت از ناحيه زانو، هفت، هشت روز بيشتر تمرين نداشتم بنابراين معلوم نيست در فينال ليگ برتر وزنه بزنم. البته اگر رقيبم نتواند وزنه بزند شايد تنها براي كسب امتياز بر روي تخته بروم. فاصله ركوردهايم در ليگ برتر با آنچه كه در تيم ملي زده بودم به انداه زمين تا آسمان است چرا كه براي مسابقاتي نظير جهاني و المپيك ما حدود هشت ماه، روزي پنج، شش ساعت تمرين داشتيم، اما اكنون من در روز بيشتر از دو ساعت تمرين ندارم بنابراين ركوردهايم در ليگ برتر با تيم ملي خيلي فاصله دارد. وي ادامه داد: ساير ملي پوشان نيز به دليل حضور در مسابقات متعدد موفق نشدند آن طور كه بايد خودشان را آماده نگه دارند. در واقع جو مسابقات گذشته بسيار خسته شان كرده به طوري كه نتوانستند تمرين هاي خود را آغاز و با آمادگي كامل در اين مسابقه شركت كنند.
 


نتايج كامل هفته نهم دور برگشت ليگ برتر واليبال

پيروزي مدعيان در روز شكست متين

هفته نهم دور برگشت ليگ برتر واليبال با برگزاري همزمان شش مسابقه در شهرهاي مختلف پيگيري شد و در مهمترين بازي شهرداري اروميه با نتيجه 3 بر يك متين ورامين را شكست داد.
نهمين هفته دور برگشت ليگ برتر واليبال مردان عصر روز گذشته با برگزاري شش ديدار پيگيري شد. اروميه ميزبان متين ورامين بود. بازيكنان شهرداري كه براي راه يابي به مرحله پلي آف نيازمند اين پيروزي در اين بازي خانگي بودند، موفق شدند تا با نتيجه 3 بر يك متين ورامين را شكست دهند. در تهران نيز پيكان در يك نمايش برتر، نوين كشاورز را از پيش رو برداشت تا همچنان در صدر جدول رده بندي يكه تازي كند. اين هفته براي پيشگامان كوير نيز خوش يمن بود. سرانجام بعد از شش باخت متوالي نماينده واليبال يزد در خانه، شهرداري تبريز را مغلوب كرد. اما كاله مدافع عنوان قهرماني نتوانست به راحتي از پس تيم قعرنشين جواهري برآيد و سرانجام با نتيجه 3بر2 مغلوب شد. نتايج كامل هفته نهم دور برگشت ليگ برتر واليبال به اين شرح است: ¤ پيشگامان كوير3 - شهرداري تبريز يك ¤ شهرداري اروميه 3 - متين ورامين يك ¤ پيكان تهران 3 - نوين كشاورز يك ¤ ميزان خراسان 2 - سايپا البرز 3 ¤ آلومينيوم المهدي 3 - باريج اسانس يك ¤ كاله 3 - جواهري گنبد 2.
 


قرض گرفتن مهمات توسط فدراسيون تيراندازي !

دبير فدراسيون تيراندازي با بيان اين كه امسال هيچ خريدي در رابطه با مهمات براي تيراندازي صورت نگرفته است، اعلام كرد كه براي مسابقات قهرماني آسيا در تهران مهمات مورد نياز را از يك كشور قرض خواهند گرفت.
نواب نوري درباره وضعيت مهمات در تمرينات تيراندازي با توجه به ميزباني مسابقات قهرماني آسيا در تهران در سال آينده، گفت: مشكلات زيادي در رابطه با مهمات داشته ايم و هر چه ساچمه و گلوله در تمرينات استفاده كرده ايم مربوط به مهمات موجود در انبارها بوده است.
امسال ما هيچ خريدي براي مهمات و سلاح نداشتيم. وي اضافه كرد: امسال حتي يكي، دو مناقصه براي خريد مهمات گذاشتيم، اما چون نتوانستيم اعتبار لازم را تأمين كنيم آنها مسكوت ماندند. نوري تأكيد كرد: ما از كمك ديگران براي حل اين مشكل قطع اميد كرديم و به همين دليل با رايزني و پيگيري راهكاري را در نظر گرفتيم تا براساس آن بتوانيم با تعيين مبلغي مهمات مورد نظر را از كشور ديگري قرض بگيريم كه اميدواريم اين راهكار جواب دهد.
انتظار مي رود وزارت ورزش و جوانان علاوه بر كشتي و فوتبال توجه ويژه اي نيز به برخي فدراسيون هاي ورزشي از جمله تيراندازي داشته باشد كه مسئولان آن مجبور نشوند براي تأمين مهمات خود به فكر قرض گرفتن از يك كشور ديگر باشند.
 


دسته گل تازه فدراسيون كشتي

حذف جام تختي از مسابقات جايزه بزرگ فيلا


جام جهان پهلوان تختي از فهرست جام هاي جايزه بزرگ فيلا حذف شد.
براساس سياست فدراسيون جهاني كشتي (فيلا) هر ساله 3 جام به عنوان جايزه بزرگ معرفي مي شوند كه نسبت به جام هاي ديگر از سطح بالاتري از رقابت و حضور مدعيان و جوايز نقدي برخوردار هستند. 2 جام از اين جام ها كه در نظر فيلا از اهميت بالاتري برخوردارند، در چند سال اخير ثابت بوده اند. جايزه بزرگ ايوان ياريگين (روسيه) به عنوان جام نخست و حيدر علي يف آذربايجان به عنوان جايزه بزرگ سوم يا همان جايزه طلايي (گلدن گراند پريكس) اين دو جام هستند. در سال 2011 رقابت هاي جام جهان پهلوان تختي با تلاش هاي يزداني خرم و فدراسيون وقت كشتي به عنوان دومين جام جايزه بزرگ فيلا نام گرفت كه مانور زيادي هم براي جايزه بزرگ شدن اين جام توسط فدراسيون كنوني انجام شد و آن را حاصل تلاش هاي بي وقفه خود دانستند، اما پس از روي كار آمدن خطيب و برگزاري ضعيف اين مسابقات و با توجه به عدم استقبال شركت كنندگان، فيلا از تصميم خود برگشت و اين جام را از فهرست جوايز بزرگ خود خارج كرد. براساس اطلاعاتي كه در سايت فدراسيون جهاني كشتي وجود دارد جام «ساساري» ايتاليا جايگزين جام تختي به عنوان دومين جايزه بزرگ فيلا در سال 2013 شده است.
واكنش نايب رئيس فدراسيون
رنگرز نايب رئيس فدراسيون كشتي در واكنش به انتشار اين خبر مي گويد: خود ما هم از طريق ايميل فيلا متوجه شديم كه جام تختي از جايزه بزرگي بيرون آمده و جام ساساري ايتاليا كه به هيچ عنوان در سطح جام تختي نيست جايگزين آن شده است. حدس من اين است كه به خاطر تغيير زمان جام تختي اين اتفاق افتاد چون قرار شد به خاطر برگزاري جام جهاني، جام تختي را در ارديبهشت ماه برگزار كنيم. رنگرز ادامه داد: براي ما جامي در سطح تختي بسيار مهم است و نمي خواستيم جوري اين جام را برگزار كنيم كه به سطح كمي و كيفي آن ضربه بخورد، ولي به هر حال موضوع را از طريق فيلا پيگيري مي كنيم تا اين جام دوباره به عنوان جايزه بزرگ مطرح شود.
 


بودجه 5 ميلياردي در راه كميته ملي المپيك

با موافقت معاونت راهبردي رياست جمهوري تا پايان هفته 5ميليارد تومان از بودجه معوق كميته ملي المپيك پرداخت خواهد شد.
در حالي كه ماه ها از پايان بازي هاي المپيك 2012 لندن مي گذرد، با پيگيري كميته ملي المپيك قرار است تا پايان هفته حدود 5 ميليارد تومان از محل 12ميليارد تومان مابقي بودجه ويژه المپيك پرداخت شود. با حمايت دولت از ورزش قرار بود علاوه بر 5/25ميليارد تومان اعتبار جاري كميته در سال 91، 30 ميليارد تومان نيز به عنوان بودجه ويژه براي بازي هاي 2012 لندن در اختيار ورزش قرار بگيرد كه از اين ميان تنها 18ميليارد تومان تخصيص يافته و با پيگيري مسئولان كميته ملي المپيك قرار است از محل 12ميليارد تومان باقي مانده تا پايان هفته، 5ميليارد تومان به حساب اين كميته واريز شود. آخرين پرداختي معاونت راهبردي رياست جمهوري و خزانه كشور به ورزش قبل از بازي هاي المپيك و در تيرماه صورت گرفته بود اما در طول 6 ماه گذشته هيچ پرداختي به كميته ملي المپيك صورت نگرفته بود. در همين راستا نيز بهروز مرادي معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري در نامه اي به رحيم ممبيني معاون بودجه آن معاونت، اعلام كرده تا 5 ميليارد تومان تا پايان هفته در اختيار كميته ملي المپيك قرار بگيرد.
 


واكنش دبير كميته ملي المپيك به آخرين وضعيت اصلاح اساسنامه

افشارزاده: مسئولان جهاني كوتاه آمده اند

دبيركل كميته ملي المپيك مي گويد روند اصلاح اساسنامه روي غلتك افتاده اما سرپرستي رضواني در فدراسيون شنا نيز در حل مشكل ايران بي تاثير نيست.
بهرام افشارزاده در واكنش به اين اظهارنظر كه شنيده مي شود كه حضور رضواني در فدراسيون شنا به دليل روابط خوب او با مسئولان شوراي المپيك آسياست و از اين طريق مسئولان ورزش به دنبال حل مشكل اصلاح اساسنامه و تعليق ورزش ايران هستند، گفت: خوشبختانه اقدامات مربوط به اصلاح اساسنامه روي غلتك افتاده است. اما آمدن رضواني هم بي تاثير نيست. او مي تواند به دليل روابط خوبي كه با مسئولان شوراي المپيك آسيا دارد روند اصلاح را تسهيل كند. رضواني مورد تاييد مسئولان شوراي المپيك آسياست. وي در واكنش به اظهارنظر اخير محمد عباسي وزير ورزش و جوانان مبني بر اينكه انتخابات كميته المپيك قطعا اسفند برگزار مي شود، يادآور شد: ان شاءالله اگر كارها طبق روال انجام شود، انتخابات بدون مشكل برگزار خواهد شد.
دبيركل كميته ملي المپيك درپايان درباره نامه اخير فدراسيون جهاني كائو و تعليق اين رشته تا اطلاع ثانوي خاطر نشان كرد: مشكلات درست مي شود. مسئولان فدراسيون جهاني تا حدودي از موضع شان كوتاه آمده اند. ما هم داريم سعي مي كنيم در راستاي خواسته IOC و OCA حركت كنيم تا هر چه سريع تر موانع را از سر راه برداريم.
 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10