(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


چهارشنبه 18 بهمن  1391 - شماره 20424

حديث دشت عشق
آغاز مرحله مقدماتي شانزدهمين دوره جام ملت هاي آسيا
 ايران- لبنان
تلافي شكست بيروت در آزادي
اخبار كوتاه از فوتبال
جذاب ترين بازي هاي فوتبال در ديدارهاي دوستانه ملي
اداره 14 فدراسيون ورزشي با سرپرست موقت
مدعيان واليبال در انديشه پلي آف
آملي ها با پيكان صعود مي كنند؟
گزينه هاي مربيگري در تيم ملي كاراته
پاداش يك ميليوني براي قوي ترين معلول جهان!
خواندني از ورزش ايران
نزول يك پله اي عالميان در رده بندي جهاني
تيم هاي شركت كننده در جام هاي جهاني كشتي
كد تلفن ايران بر روي پيراهن حدادي


حديث دشت عشق

به ياد پاسدار شهيد «سيد ابراهيم مصطفوي»
در كانال رضاي خدا!
پسري از تبار ابراهيم و از سلاله پاك محمد (صلي الله عليه وآله وسلم) عطيه اي از جانب خداوند در بهار سال 1341 به خانواده اي مومن و مذهبي. نامش را ابراهيم نهادند تا كه بت شكن زمان گردد و براي نابودي ظلم به پا خيزد. به پا خاست، در كنار درسش آن گاه كه خميني (رحمه الله عليه) فرياد استقلال و آزادي سر داد او هم همگام با مردمش و هم كلام با رهبرش به خيابان ها رفت و براي شكستن بت هاي زمانه كوشيد. وجود مصطفي آيينه محبت، شجاعت، خوش خلقي و قناعت بود. او فردي فعال و كوشا بود، به همگان به ويژه پدر و مادر احترام مي گذاشت و خيرخواه مردم بود. علاقه زيادي به فعاليت هاي ورزشي به ويژه شنا و كاراته و فوتبال داشت و در اوقات فراغتش ورزش مي كرد.
آن زمان كه با پايان كسوف تباهي در آسمان ايران، ستاره سرخ پيروزي در افق هاي بيكران وطن تابيدن گرفت او نيز در كنار ديگر سبزپوشان سپاهي براي تداوم راه انقلاب كوشيد تا آن كه اهريمن پليد بر خاك وطن سايه افكند و او براي رهايي ميهن با اعتقادي راسخ در راه دفاع از آرمان هاي اسلامي به جبهه شتافت و پس از ماه ها جانفشاني و دلاوري در دومين روز از بهار سال 1361، در عمليات فتح المبين جامه سرخ شهادت برتن كرد.
سعي كنيد هر كاري انجام مي دهيد از روي اخلاص و فقط براي رضاي خداوند تبارك و تعالي باشد و رضاي هيچ كس را درنظر نگيريد.
هر عملي كه مي خواهيد انجام دهيد قبلا فكر كنيد و آن را در كانال رضاي خداوند قرار دهيد و سپس عمل كنيد.
يادواره شهداي هيئت بني فاطمه اصفهان
 


آغاز مرحله مقدماتي شانزدهمين دوره جام ملت هاي آسيا

ايران- لبنان
تلافي شكست بيروت در آزادي

مرحله انتخابي شانزدهمين دوره جام ملت هاي آسيا 2015 در حالي امروز با انجام 10 ديدار آغاز مي شود كه تيم ملي فوتبال ايران در ديداري انتقامي ميزبان لبنان است.
مرحله گروهي مسابقات فوتبال انتخابي جام ملت هاي 2015 - استراليا از امروز با برگزاري 10 مسابقه در گروه هاي پنجگانه آغاز مي شود كه در نهايت دو تيم برتر هر گروه جواز حضور در مرحله نهايي اين جام را به دست مي آورند. با توجه به اينكه تيم هاي استراليا ميزبان جام، ژاپن قهرمان و كره جنوبي تيم سوم جام ملت هاي 2011، كره شمالي قهرمان مسابقات چلنج كاپ سال 2012 پيش از اين جواز حضور در مرحله نهايي اين رقابت ها را كسب كرده اند، مي توان اذعان داشت اين رقابت ها در غياب چهار تيم مطرح شرق آسيا يا نمايندگان قاره كهن در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي آغاز مي شود.
اما نخستين ديدار تيم ملي فوتبال ايران در رقابت هاي مقدماتي جام ملت هاي آسيا در سال 2015 امروز برابر لبنان برگزار خواهد شد و ملي پوشان رقابت خود را براي حضور در اين تورنمنت آغاز خواهند كرد.
تيم ملي كه با كارلوس كي روش در انتخابي جام جهاني در گلزني مشكلات اساسي داشته و در 5 بازي تنها دو گل به ثمر رسانده، در حالي مقابل لبنان قرار مي گيرد كه به شدت براي اميدوار كردن هواداران به آينده و از همه مهم تر صعود به جام جهاني به شكست اين تيم نياز دارد. تيم ملي كه در بازي هاي انتخابي جام جهاني و در بيروت شكست تلخي را برابر لبنان تجربه كرد تا نخستين باخت ايران در تاريخ به اين كشور رقم بخورد، حالا در تهران به نوعي به دنبال جبران آن شكست و انتقام گرفتن از حريف است.
براساس گزارش برخي سايت هاي عرب زبان، لبناني ها، در حال حاضر تحت تأثير موضوع تباني برخي از بازيكنان تيم ملي شان در ليگ اين كشور هستند و بوكر سرمربي اين تيم هم نسبت به آن واكنش نشان داده و گفته اگر بازيكني به طور قطع تباني كرده بايد با او برخورد شود.
تيم ملي اما با چند تغيير نسبت به بازي هاي گذشته خود به مصاف لبنان مي رود. درون دروازه پس از چند سال خبري از مهدي رحمتي نيست و به گفته كي روش، رحمان احمدي سنگربان تيم ملي خواهد بود. در خط حمله هم كريم انصاري فرد بر خلاف بازي هاي قبل حضور ندارد، اما اشكان دژاگه، رضا قوچان نژاد و مسعود شجاعي لژيونرهايي هستند كه مي توانند در اين خط براي تيم كارلوس كي روش بازي كنند. سرمربي تيم ملي هم در آخرين اظهارات خود گفته تمامي بازيكنان تيم ملي براي اين بازي آماده هستند و براي انتخاب تركيب اصلي دچار سردرد خواهد شد! ديدار تيم هاي ملي ايران و لبنان ساعت 30:15 امروز در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

اظهار نظر سرمربي پرسپوليس در خصوص اختلاف با مهدوي كيا
سرمربي پرسپوليس درباره مسائل منتشر شده درباره ناراحتي، قهر و اعتراض مهدي مهدوي كيا تصريح كرد: واقعا نمي دانم اين شايعات بر چه اساس منتشر مي شود! قهر و اعتراض مهدي، موضوعي است كه وجود خارجي ندارد. رابطه من و مهدوي كيا يك رابطه مستحكم است كه ريشه در سال هاي دور دارد و آنچه بين ما است، فراتر از رابطه مربي و بازيكن است.
سرمربي استقلال ، مجري 90 را مافياي فوتبال خواند
سرمربي باشگاه استقلال تهران در تازه ترين صحبت هاي خود مجري برنامه 90 به همراه عواملش را به عنوان مافياي فوتبال ايران معرفي كرد. قلعه نويي در گفت و گويي با خبرگزاري فارس و در واكنش به پخش تصاوير درگيري اش با يكي از هواداران استقلال در برنامه 90 اظهار داشت: به روح مادرم قسم مي خورم دوشنبه شب كه در راه منزل بوديم، به يكي از دوستانم گفتم ببين امشب فردوسي پور چه بازتابي دهد اتفاقات كمپ را، او در صحبت هايش اعتراض من با يك هوادار را توهين تلقي كرد. اين مجري فقط خبر يك سايت خاص را كه آن طور كه خودشان دوست داشتند تنظيم كنند خواند و به خاطر اين است كه مي گويم مجري برنامه 90 مافياي فوتبال ايران است.
گودرزي مديرعامل جديد صنعت نفت آبادان
پس از بركناري خليل صالحي هيئت مديره باشگاه نفت آبادان ناصر گودرزي را به عنوان مديرعامل اين باشگاه معرفي كرد.گفته مي شود صالحي به دليل منع فعاليت مديران دو شغله از سمت خود كناره گيري كرده است.
10 بازيكن محروم در هفته بيست و پنجم ليگ برتر
سازمان ليگ اسامي محرومان هفته بيست و پنجم ليگ برتر را كه طي روزهاي جمعه و شنبه پيش رو برگزار مي شود را به اين شرح اعلام كرد:سايپا: سجاد شهباز زاده، روزبه شاه عليدوست،آلومينيوم هرمزگان: ميثم مجيدي و محمد استلبلي ، سپاهان: محمد رضا خلعتبري،تراكتورسازي: فلاويو لوپز،داماش: سعيد حلافي،ملوان: جواد شيرزاد،گهر: محمدرضا خرسندنيا ،فجرسپاسي: محمد آفند
درخواست باشگاه استقلال براي تعويق بازي با راه آهن
باشگاه استقلال با ارسال نامه اي به سازمان ليگ برتر فوتبال ايران خواستار تعويق ديدار روز جمعه اين تيم برابر راه آهن شده است. مسئولان باشگاه استقلال بر اين باور هستند فاصله اندك بين بازي ايران با لبنان و جدال استقلال با راه آهن باعث مي شود تا بازيكنان ملي پوش اين تيم فرصت كافي براي ريكاوري نداشته باشند .
پيروزي پر گل پرسپوليس مقابل شهرداري باغستان
تيم پرسپوليس در ديداري تداركاتي مقابل تيم شهرداري باغستان با نتيجه پر گل 5 بر يك به پيروزي رسيد.در اين ديداركه ديروز در ورزشگاه چهار باغ كردان كرج برگزار شد پرسپوليس با گل هاي نوري (10)، قاضي (20) ، مهدوي كيا(55) و احمد زاده (60 و 70) حريف گمنام كرجي خود را شكست داد. سرخپوشان پس از اين ديدار و پايان اردوي خود دركرج راهي تهران شدند.
برگزاري زودتر از موعد ديدار بارسلونا - رئال
فدراسيون فوتبال اسپانيا اعلام كرد كه ديدار برگشت بين تيم هاي رئال مادريد و بارسلونا در نيمه نهايي جام حذفي اسپانيا يك روز زودتر از تاريخ قبلي اعلام شده برگزار مي شود.پيش از اين قرار بود ديدار برگشت نهم اسفند برگزار شود، اما با اعلام جديد فدراسيون فوتبال اسپانيا اين ديدار در هشتم اسفندماه در نوكمپ برگزار خواهد شد.
دروازه بان گهر از مرگ گريخت
شهرام مهربان كاپيتان تيم فوتبال گهر ديروز در حالي كه به همراه خانواده اش با خودروي پرايد در اتوبان تهران-كرج در حال رانندگي بود، با يك پژو 405 به شدت تصادف كرد.در اين حادثه خوشبختانه بازيكن گهر و خانواده اش آسيبي نديدند ولي خودروي او بدون استفاده شده است.
كريمي هم به پيشنهاد باشگاه عراقي پاسخ منفي داد
باشگاه الطلبه عراق كه دو، سه روز پيش خواهان به خدمت گرفتن مهدي مهدوي كيا شده بود، از طريق يك فرد ايراني با باشگاه پرسپوليس ارتباط برقرار كرده و قصد داشت كه علي كريمي را هم به مدت سه ماه در اختيار بگيرد. لازم به يادآوري است كه كريمي هم به درخواست اين باشگاه پاسخ رد داد.
 


جذاب ترين بازي هاي فوتبال در ديدارهاي دوستانه ملي

«سه شير» در شهر لندن به استقبال از «سلسائو» مي شتابد، «آلمان» در پاريس با «خروس هاي آبي» مصاف مي دهد و «آتزوري» در ميهماني «لاله هاي نارنجي» حضور مي يابد.
امشب در اولين سري مسابقات دوستانه رسمي و مطابق با تقويم فيفا در سال 2013 پيكارهاي قابل توجهي انجام مي شود.
در شهر لندن، انگليس معروف به «سه شير» با برزيل (سلسائو) ديدار مي كند. ميزبان كه توسط روي هاجسون هدايت مي شود در سال 1966 عنوان نخست جهان را كسب كرده است. در مقابل ميهمان سرشناس كه فاتح 5 دوره جام جهاني بوده، با مربي جديدش «لوئيس فيليپه اسكولاري» ادعاي قهرماني پيكارهايي را دارد كه خود يك سال ديگر ميزبانش است.
در ورزشگاه پارك دوپرنس شهر پاريس نيز تيم ملي فرانسه (خروس هاي آبي) پذيراي آلمان است. آبي پوشان ميزبان كه با مربيگري ديديه دشان، تا حدودي سر و سامان گرفته اند، مقابل ميهماني صاحب سبك و قدرتمند محك مي خورند كه مدعي فتح جام جهاني 2014 است. در آمستردام نيز هلند موسوم به «لاله هاي نارنجي» پذيراي ايتاليا «آتزوري» خواهد شد. ميزبان كه فيناليست سه جام جهاني است، مقابل لاجوردي پوشان كه در جام هاي جهاني 1934، 1938، 1982، 2006 به مقام نخست رسيدند، قرار مي گيرد.
اسپانيا فاتح جام جهاني 2010 نيز در ورزشگاه خليفه دوحه با اروگوئه، قهرمان جهان در سال هاي 1930 و 1950 رو به رو مي شود.
 


اداره 14 فدراسيون ورزشي با سرپرست موقت

با پايان يافتن دوره چهار ساله رياست فدراسيون هاي نجات غريق و موتورسواري، شمار فدراسيون هاي داراي سرپرست به 14 رسيد.
پس از ايجاد تغيير در راس فدراسيون هاي قايقراني، شنا، دوچرخه سواري و تيروكمان بود كه مجامع جهاني ورزش نسبت به دخالت دولت در عزل و نصب فدراسيون هاي ورزشي موضع نشان دادند، تا جايي كه در آخرين واكنش IOC، مسئولان ورزش ايران را از برگزاري مجامع انتخاباتي محروم كرد تا اساسنامه فدراسيون هاي ورزشي و كميته ملي المپيك اصلاح شود. اگرچه با وجود درخواست IOC ، انتخابات فدراسيون هاي تيروكمان و قايقراني انجام شد، اما پس از اتمام اين تغييرات ديگر هيچ مجمع انتخاباتي برگزار نشد. با وجود گذشت ماه ها از پايان دوره 4 ساله رياست برخي از فدراسيون هاي ورزشي از جمله كشتي، شاهد فعاليت 14 سرپرست در راس فدراسيون ها هستيم كه در اين ميان فدراسيون هاي نجات غريق و موتورسواري به تازگي دوره رياست 4 ساله شان به اتمام رسيده و بايد حكم سرپرستي برايشان صادر شود. با توجه به اصلاح شدن اساسنامه كميته ملي المپيك و فدراسيون هاي ورزشي، امور مجامع وزارت ورزش و جوانان هم بنا دارد تا پايان سال مجامع عمومي و سالانه فدراسيون هاي كبدي، انجمن هاي ورزشي، شطرنج، ووشو و ورزشهاي سنتي و بومي و محلي را به ترتيب در تاريخ هاي 18 بهمن، يكم، پنجم، دوازدهم و چهاردهم اسفند برگزار كند تا ارزيابي عملكرد سال 91 اين فدراسيون ها و بررسي تقويم سال 92 آن ها انجام شود.
 


مدعيان واليبال در انديشه پلي آف

آملي ها با پيكان صعود مي كنند؟

در هفته دهم دور برگشت ليگ برتر واليبال حساسيت به اوج مي رسد و كاله با تمام هوادارانش در انديشه انتقام از پيكان به سر مي برد.
دهمين هفته دور برگشت ليگ برتر واليبال امروز در شش شهر ايران پيگيري مي شود. تب و تاب مدعيان براي صعود به پلي آف حساسيت بازي هاي يكي، دو هفته آخر ليگ را به اوج خود رسانده است. در اين ميان كاله مدافع عنوان قهرماني با تمام هوادارانش در انتظار پيكان، تيم مغرور و مدعي صدور جدول است. اين ديدار به نوعي مي تواند فينال زودرس ليگ برتر نيز به شمار آيد. برنده اين مسابقه جدا از كسب امتياز از نظر روحي براي ادامه راه قهرماني شرايط بهتري پيدا خواهد كرد.
در ديگر ديدار حساس اين هفته نيز تيم مدعي و پرطرفدار شهرداري اروميه ميهمان نماينده بحران زده يزد است. برنامه بازي هاي هفته دهم دور برگشت ليگ برتر واليبال به اين شرح است:
چهارشنبه 17 بهمن
¤ پيشگامان كوير - شهرداري اروميه ¤ نوين كشاورز - متين ورامين ¤شهرداري تبريز - ميزان خراسان ¤كاله - پيكان ¤ساپيا- آلومينيوم المهدي ¤باريج اسانس - جواهري گنبد
جدول رده بندي ليگ برتر واليبال: 1- پيكان 45 امتياز، 2- متين ورامين 41 امتياز، 3- كاله 39 امتياز، 4- سايپا 37 امتياز، 5- شهرداري اروميه 37 امتياز، 6- پيشگامان كوير 33 امتياز

 


گزينه هاي مربيگري در تيم ملي كاراته

فدراسيون كاراته طي چند روز آينده كادر فني تيم ملي را در حالي انتخاب خواهد كرد كه رقابتهاي انتخابي اواخر هفته آينده در اراك برگزار مي شود.
با گذشت بيش از 70 روز از پايان رقابتهاي قهرماني جهان و درخشش نمايندگان كشورمان در پاريس و با تغيير در راس مديريت فدراسيون ، عليرضا سمندر سرپرست جديد در نظر دارد كادر فني تيم ملي را تغيير دهد. سمندر معتقد است بايد يك مربي با تجربه انتخاب و مربيان جوانتر و بعضا ملي پوش در كنار او هدايت تيم ملي را برعهده گيرند. هرچند بسياري از كارشناسان بر تغيير نكردن كادر فني موفق تيم ملي نظر دارند ولي فدراسيون عزم خود را براي انتخاب نفرات جديد جذب كرده است. هر چند سرپرست فدراسيون در مصاحبه هاي اخير خود از هيچ گزينه اي نام نبرده ولي گفته مي شود مسعود رهنما به عنوان سرمربي ، مازيار فريد خمامي به عنوان مربي بدنساز و شهرام هروي به همراه حسين روحاني كادر فني تيم ملي بزرگسالان را تشكيل خواهند داد و مهران بهنام فر به همراه عليرضا كتيرايي كادر فني تيم هاي جوانان و نوجونان را تكميل خواهند كرد. به هرحال بازي هاي كشورهاي اسلامي و رقابتهاي قهرماني آسيا سال آينده پيش روي كاراته كاهاي ملي پوش است و فدراسيون كاراته بايد با تدبير خود روند رو به رشد كاراته را ادامه دهد.
 


پاداش يك ميليوني براي قوي ترين معلول جهان!

در حالي كه چندين ماه از افتخارآفريني قوي ترين مرد معلول جهان در بازي هاي 2012 لندن مي گذرد، مسئولان استان آذربايجان غربي به تازگي اقدام به برگزاري جشن تقدير از قهرمان شهرستان كرده و بابت اين قهرماني يك ميليون تومان به اين ورزشكار پرداخت كردند كه همين مساله انتقادهاي بسيار زياد سيامند رحمان را در پي داشته است!
قهرمان وزنه برداري پارالمپيك لندن و قوي ترين معلول جهان دراين باره گفت: متاسفانه بعد از مراسم متوجه شدم، به ورزشكاراني كه در سطح استان نقره گرفتند، نسبت به ما كه در مسابقات پارالمپيك مدال گرفتيم، پاداش بيشتري پرداخت كردند. وقتي به من يك ميليون پاداش دادند، خجالت زده شدم! اگر مي دانستم مسئولان استان اين گونه مي خواهند از من تقدير كنند، همان جا هديه را پس مي دادم. اين اتفاق در حالي براي رحمان رخ داد كه چندي قبل هر كدام از بازيكنان تيم ملي فوتبال به خاطر پيروزي برابر كره جنوبي رقمي بيش از 20 ميليون تومان را به عنوان پاداش دريافت كردند. دارنده نشان طلاي بازي هاي پارالمپيك لندن درباره آخرين وضعيتش گفت: حدود يك ماه است كه هفته اي دو، سه بار به صورت سبك تمرين مي كنم. چون مسابقات مهمي پيش رو نداريم، تمرين ها را جدي پيگيري نمي كنم. مربي ندارم و مستقل تمرين مي كنم. فقط برنامه هاي تمريني را تلفني با سرمربي تيم ملي هماهنگ مي كنم. به دليل نبود امكانات و تجهيزات در اشنويه ناچارم هفته اي دو - سه بار 80 كيلومتر تا اروميه بروم تا تمرين كنم. البته قبلا در اروميه هم امكانات مهيا نبود كه با حمايت خسروي وفا شرايط تمرين مهيا شد.
 


خواندني از ورزش ايران

¤ جودوكاران ايران درپايان رقابت هاي بين المللي تفليس اردوي مشتركي را با جودوكاران گرجستان و ژاپن آغاز كرده اند.
¤ رده بندي بهترين بوكسورهاي جهان اعلام شد كه در آن احسان روزبهاني با قرار گرفتن در مكان هفتم، بهترين جايگاه را در بين ايراني هاي حاضر در اين رنكينگ در اختيار دارد و سه ملي پوش المپيكي ديگر ايران در اين رده بندي حضور ندارند.
¤ كوزه گري در واكنش به بركناري احتمالي اش از رياست فدراسيون هندبال گفت: فقط مي توانم اين موضوع را تكذيب كنم و بگويم كه اين خبر صحت ندارد.
¤ از اين پس ويژه برنامه سرود و سكو كه به بازمعرفي قهرمانان ورزشي چون رضازاده، ساعي ، ويشگاهي، توكلي، قائم مقامي و ... اختصاص دارد، هر شب از شبكه ورزش پخش خواهد شد.
 


نزول يك پله اي عالميان در رده بندي جهاني

با اعلام آخرين رنكينگ جهاني پينگ پنگ در ماه فوريه، نوشاد عالميان باز هم سقوط كرد تا در جايگاه 55 قرار گيرد.
فدراسيون جهاني تنيس روي ميز، آخرين رنكنيگ پينگ پنگ بازان جهان در ماه فوريه را منتشر كرد كه نوشاد عالميان پينگ پنگ باز المپيكي ايران، با يك پله سقوط از رتبه 54 به رتبه 55 رسيد. از سوي ديگر پوريا عمراني كه ماه گذشته رنكينگش سقوط داشت، با صعود 40 پله اي به رتبه 586 رسيد. در اين جدول پس از نوشاد عالميان، نيما عالميان، محمدرضا اخلاق پسند، افشين نوروزي و مهران احدي پنج نفر اول ايران محسوب مي شوند. در بخش پينگ پنگ مردان هم گوي سبقت در دست پينگ پنگ بازان چيني است .
 


تيم هاي شركت كننده در جام هاي جهاني كشتي

اسامي تيم هاي شركت كننده در جام هاي جهاني كشتي فرنگي و آزاد كه روزهاي اول تا چهارم اسفند در سالن 12 هزار نفري آزادي برگزار مي شود، اعلام شد.
روزهاي اول و دوم اسفندماه، تيم هاي ايران، روسيه، آمريكا، آذربايجان، بلاروس، بلغارستان، گرجستان، قزاقستان، تركيه و ژاپن در رقابت هاي جام جهاني كشتي فرنگي سال 2013 ميلادي به مصاف هم مي روند. بلافاصله پس از اين رقابت ها روزهاي سوم و چهارم اسفندماه تيم هاي ايران، آذربايجان، ارمنستان، بلاروس، بلغارستان، مجارستان، قزاقستان، تركيه و كره جنوبي و روسيه در كشتي آزاد با يكديگر رقابت خواهند كرد.
 


كد تلفن ايران بر روي پيراهن حدادي

حامد حدادي شماره 98 را در تيم جديدش مي پوشد.
حامد حدادي سنتر ايراني تيم بسكتبال تورنتو رپترز شماره پيراهن خود را همانند كد تلفني ايران يعني 98 انتخاب كرد. او پيش از اين هميشه پيراهن 15 را بر تن داشت اما چون اين شماره در تيم جديدش بر تن هم تيمي اش بود بين دو عدد 51 (برعكس 15) و 98(كد تلفن ايران) دومي را انتخاب كرد تا با اين شماره براي تيم جديدش به ميدان برود. حدادي، تنها لژيونر ايراني ليگ بسكتبال حرفه اي آمريكا NBA كه پيش از اين در تيم «ممفيس» حضور داشت طبق تصميم مسئولان اين باشگاه به تازگي به تيم تورنتو رپترز پيوسته است.
 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10