(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


یکشنبه 29 بهمن  1391 - شماره 20432

حديث دشت عشق
ادامه مسابقات هفته بيست و ششم ليگ برتر با برگزاري 3 ديدار
تهران و دورود ميزبان سپاهان و تراكتورسازي استقلال چشم انتظار پيروزي پرسپوليس
اخبار كوتاه از فوتبال
مارتينتي رفت، لالوويچ صرب آمد
لابي روس ها ، رئيس فيلا را زمين زد
انتخاب سومين دبير فدراسيون قايقراني
طي هفت ماه اخير مسئولي كه 3 شغله شد!
تركيب تيم ملي كشتي آزاد در رقابت هاي جام جهاني
انتقاد رئيس فدراسيون بسكتبال از شرايط حاكم بر ورزش
گام نخست براي رفع تعليق تير و كمان
نشست فوق العاده هيات اجرايي كميته ملي المپيك
دعوت ولاسكو از بازيكناني كه به پلي آف صعود نكردند
خواندني از ورزش ايران


حديث دشت عشق

به ياد شهيد «محمدمهدي انصاري پور»
عاشق شدم كه جان بدهم من به راه دوست

وقتي جنگ را در كوچه هاي خاطرم مرور مي كنم به مردانگي مرداني مي رسم كه چون درختاني استوار در كنار جوي هميشه جاري ميهنم قد كشيدند و تو يكي از آن بزرگ مرداني.
وقتي دشمن سوت كشدار و غريب جنگ را به صدا درآورد تاريخ يك بار ديگر بي عدالتي و قساوت را در خود تجربه كرد و چون تو مرداني بودند كه بي هيچ بهانه اي براي ماندن، تا اوج آبي آسمان پر كشيدند و راهي جبهه ها شدند.
تو به كردستان رفتي. به آن جايي كه نفاق و دشمني ميان شيعه و سني سلاح دشمن شده بود و تو با يك رنگي سلاحشان را شكستي و پاسداران را محبوب دل مردمان آن سرزمين كردي.
تمام همّ تو خدمت بود و كمك به مردم. هدفت فقط رضاي خدا بود و شادي دل مردم. براي رسيدن به هدفت استوار ايستادي و از هيچ كاري فروگذار نكردي و سرانجام جانت را پيشكش پروردگارت كردي و روحت به ديدار ربت شتافت. شهيد «محمد مهدي انصاري پور»، سال 1338 متولد شد و 23/3/1360 به شهادت رسيد.
ستاد يادواره شهداي هيئت بني فاطمه اصفهان
 


ادامه مسابقات هفته بيست و ششم ليگ برتر با برگزاري 3 ديدار

 تهران و دورود ميزبان سپاهان و تراكتورسازي استقلال چشم انتظار پيروزي پرسپوليس

 

ديدار تيم هاي پرسپوليس و سپاهان، گل سرسبد ديدارهاي هفته بيست و ششم ليگ برتر فوتبال، امروز در تهران برگزار مي شود.
از ابتداي تشكيل ليگ حرفه اي فوتبال كه با قهرماني پرسپوليس خاتمه يافت، هميشه ديدارهاي سرخپوشان پايتخت با سپاهان ديدني و جذاب بوده است. چه آن زماني كه دو تيم در جام حذفي به مصاف يكديگر رفته اند و نتايج عجيب مانند پيروزي چهار بر سه سپاهان رقم خورده است و چه آن زمان كه دو تيم در ليگ برتر و براي كسب عنوان قهرماني رودروي هم صف كشيده اند. هنوز هم خاطره قهرماني پرسپوليس در ليگ برتر با گل دقيقه 96 سپهر حيدري به سپاهان در ذهن هواداران تيم سرخپوشان تهران باقي است.
پرسپوليس و سپاهان بار ديگر و اين بار در چارچوب هفته بيست و ششم ليگ برتر فوتبال به ديدار هم مي روند. اين ديدار در حال و هواي ديگري برگزار مي شود، چون سپاهان در كورس قهرماني است و پرسپوليس پس از هفته ها قرار گرفتن در پايين جدول به رتبه هشتم رسيده است. ديدار دو تيم نكته ديگري هم دارد؛ زلاتكو كرانچار، سرمربي سپاهان كه پيش از اين يك بار هدايت پرسپوليس را برعهده داشته به عنوان يكي از گزينه هاي هدايت سرخ جامگان پايتخت در فصل آينده مطرح است. اين مربي حتي براي پذيرفتن اين مسئوليت ابراز علاقه و اعلام آمادگي هم كرده است. همچنين تداوم هشت بازي بدون شكست و گرفتن انتقام باخت در بازي رفت- مسابقه اي كه پس از آن پرسپوليسي ها دچار مسموميت شدند- انگيزه اي براي سرخپوشان است تا در اين ديدار براي كسب سه امتياز از جان و دل مايه بگذارند. ضمن اينكه هر نتيجه غير از برد ممكن است بار ديگر شاگردان گل محمدي را در رده بندي جدول ليگ دو رقمي كند. از طرفي مصدوميت علي كريمي و مهدي مهدوي كيا از يكسو و محروميت محمد نوري و غلامرضا رضايي از سوي ديگر مهمترين دغدغه يحيي گل محمدي در اين بازي است زيرا قدرت هجومي پرسپوليس را تحت تأثير قرار مي دهد. حال بايد ديد كه سپاهان كه اين روزها بسيار سرحال است، برابر پرسپوليسي كه جان تازه اي گرفته در تهران چگونه كار خواهد كرد.
در ديگر ديدار مهم امروز، گهر با مايلي كهن در خانه به مصاف تراكتورسازي مي رود. اين ديدار كه تقابل دو تيم محبوب دو قوم بزرگ و كهن ايراني است مي تواند بسيار جذاب و تماشايي باشد. تراكتورسازان در اين بازي براي نخستين بار در دورود به مصاف تيم محبوب اين شهر مي روند. هواداران فوتبال در ايران اين بار هم منتظر خلق صحنه هايي تماشايي از سوي هواداران فهيم و خونگرم دورودي هستند. سومين ديدار امروز را نيز راه آهن و داماش با هم انجام مي دهند و در آخرين ديدار اين هفته صبا و نفت تهران، فردا با هم ديدار مي كنند. برنامه ادامه ديدارهاي هفته بيست و ششم به اين شرح است:
يكشنبه 29/11/91:
¤ گهر- تراكتورسازي (ساعت 15) ¤ راه آهن- داماش (ساعت 16) ¤ پرسپوليس- سپاهان (ساعت 15:17)
سه شنبه اول اسفند:
¤ صبا - نفت تهران(ساعت 30:15).


اخبار كوتاه از فوتبال

مصاحبه سرپرست و عصبانيت سرمربي
ادعاي عجيب سرپرست فجر عليه باشگاه استقلال واكنش تند ياوري را به دنبال داشت. عاري ديروز در گفت و گويي مدعي شده بود: فقط در همين حد بگويم كه تعويض هاي ياوري از سر ناچاري بود. شفيعي مدافع ما هفته قبل هم مقابل داماش اشتباه كرد و منجر به گل خوردن ما شد. ياوري نيز در بين دو نيمه تصميم گرفت به خاطر اشتباه فردي دست به تعويض اجباري بزند! وي ادامه داد: شايد عوام متوجه نشوند، اما فوتبالي ها مي فهمند كه چه مي گويم. تعويض هاي ياوري اجباري بود و او مجبور شد كه دست به اين تعويض ها بزند. اين صحبت ها علاوه بر واكنش باشگاه استقلال عصبانيت سرمربي فجر را هم به دنبال داشت تا جايي كه ياوري گفت: اين صحبت ها به من مربوط نيست. من بايد تيمم را جمع و جور مي كردم. تيم ما بعد از گل اول از هم پاشيد. ما يك نيمه بسيار عالي داشتيم، اما استقلال در روز خوبش بازي كرد و اين نتيجه رقم خورد.
كريمي پا به توپ شد
علي كريمي كه مدتي است تمرين هاي بدني خود را تشديد كرده است، در ادامه روند رو به جلوي خود ديروز با حضور در درفشي فر علاوه بر برنامه هاي قبلي مثل فيزيوتراپي، دويدن، چرخش، آب درماني، كار با توپ را هم آغاز كرد. او كه ديروز برنامه هايش را زير نظر عليپور انجام مي داد به صورت كنترل شده كار با توپ به صورت انفرادي را به برنامه هاي خود اضافه كرد. قرار است علي كريمي چند روزي اين برنامه را دنبال كند و تمرين هايش سنگين تر شود و اگر در اين مدت اشكالي پيش نيايد، آنگاه وي به تمرين هاي تيمي اضافه خواهد شد.
نتايج هفته بيستم ليگ دسته اول
هفته بيستم رقابت هاي ليگ دسته يك فوتبال ايران ديروز با انجام 13 بازي برگزار شد و در آن تيم هاي گسترش فولاد و شهرداري ياسوج با پيروزي مقابل حريفان به صدرنشيني خود در گروه هاي الف و ب ادامه دادند. نتايج بدست آمده ديروز به اين شرح است: ¤ استقلال اهواز صفر - گسترش فولاد يك ¤ الوند همدان 2 - اتكاي گرگان يك ¤ سنگ آهن بافق 3 - نفت مسجد سليمان 3 ¤ ابومسلم 4 - شاهين يك ¤ ماشين سازي تبريز يك - مس سرچشمه يك ¤ نساجي مازندران 5 - شهرداري اراك صفر ¤ پارسه ايرانيان 2 - گل گهر سيرجان 2 ¤ شهرداري ياسوج 3 - شهرداري تبريز يك ¤ برق شيراز صفر - استقلال خوزستان صفر ¤ مس رفسنجان يك - سايپاي شمال صفر ¤ شهرداري بندرعباس 2 - راهيان كرمانشاه 2 ¤ ايران جوان بوشهر 2 - يادآوران شلمچه صفر¤ حفاري اهواز صفر - پاس همدان 2. در آخرين ديدار اين هفته امروز دو تيم نيروي زميني و فولاد يزد با هم بازي مي كنند.
هزينه 300 ميليوني پيرمرد كروات روي دست مس
پس از شكايت ميروسلاو بلاژويچ، دراكو دراژيچ و آنتونيو شيشيچ از باشگاه مس كرمان به خاطر مطالبه وجه، پس از بررسي پرونده در جلسات كميته انضباطي با حضور وكلاي طرفين، با ارائه توافق نامه بين طرفين، مقرر شد 117 هزار دلار باقيمانده طلب خواهان ها تا تاريخ 8 آذر 91 پرداخت شود و در صورت عدم پرداخت بر اساس توافقنامه باشگاه مس كرمان بايد مبلغ 195هزار دلار بابت بدهي پرداخت كند. يك حساب سرانگشتي نشان مي دهد پيرمرد كروات و همكارانش بابت چند ماه حضور در مس هزينه اي حداقل نزديك به 300 ميليون تومان را روي دست كرماني ها گذاشته است.
تقليد ناشيانه از يورگن كلينزمن حادثه آفريد
يك بازيكن آماتور فوتبال كه قصد داشت، خوشحالي پس از گل يورگن كلينزمن را تقليد كند، با آسيب ديدگي شديد روبه رو شد. دنيس سوالس 27 ساله كه اكنون دو مهره پشت كمرش شكسته و از ناحيه گردن به شدت آسيب ديده در بيمارستان بستري شده است. اين بازيكن در تشريح چگونگي آسيب ديدگي اش گفت: زمين لغزنده و گلي بود. يك لحظه فكر كردم، اگر شيرجه كلينزمن را انجام دهم، جالب خواهد شود. قبلا چند بار اين خوشحالي را انجام داده بود، اما فكرش را نمي كردم يك روز موقع اين خوشحالي گردنم بشكند. اين بازيكن گفت، ديگر بعيد است بتواند به توپ ضربه بزند. او كاپيتان تيمش نيز بود.
داور بحريني براي استقلال - الهلال
كنفدراسيون فوتبال آسيا قضاوت ديدار استقلال ايران و الهلال عربستان را در دور رفت مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا به داوراني از بحرين واگذار كرد. استقلال در ديدار رفت خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا چهارشنبه 14 فروردين در رياض به مصاف الهلال عربستان مي رود.
مخالفت ملوان با استعفاي احمدزاده
مديراجرايي باشگاه ملوان از مخالفت باشگاه با استعفاي احمدزاده از سرمربيگري اين تيم خبر داد. وي گفت: هنوز احمدزاده درباره استعفا صحبتي با ما نكرده و ما كتبا چيزي دريافت نكرده ايم. فقط در تلويزيون شنيده ايم و اطلاع دقيقي از آن نداريم. اما مطمئنا اگر چنين استعفايي صحت داشته باشد، مخالفت مي كنيم.

 


مارتينتي رفت، لالوويچ صرب آمد

 لابي روس ها ، رئيس فيلا را زمين زد

رافائل مارتينتي از سمت خود در رياست فدراسيون جهاني كشتي استعفا كرد.
روز گذشته منابع خبري كشور روسيه خبر دادند كه در جلسه هيئت رئيسه فيلا، اعضاي حاضر در مورد ماندن مارتينتي راي گيري كرده اند و با آراي 10 به 11 راي به قبول استعفا و كنار رفتن مارتينتي داده اند. همچنين اين اعضا الكساندر كارلين دارنده 12مدال طلاي جهان و المپيك از روسيه را به عنوان جانشين موقت مارتينتي انتخاب كرده اند.
گئورگي بروسيوف، مدير اجرايي و نايب رئيس فدراسيون كشتي روسيه درباره اتفاقات جلسه اضطراري هيئت رئيسه فيلا در تايلند گفت: «پس از اين كه جلسه شب نخست ناتمام ماند، در نشست صبح ديروز مارتينتي در پاسخ به اين سؤال هيئت رئيسه كه « IOC به چه دليلي تصميم به حذف كشتي از المپيك گرفت؟» پاسخ درستي نداد و جلسه را ترك كرد. پس از آن اعضا راي گيري كردند كه با اختلاف ناچيز 10 به 11 راي به بركناري مارتينتي دادند و الكساندر كارلين به عنوان رئيس موقت و همكار هيئت رئيسه انتخاب شد.» اين اتفاقات به دنبال حذف كشتي از بازيهاي المپيك 2020 رخ داده است. گفته مي شود ميخائيل مامياشويلي رئيس پر نفوذ فدراسيون كشتي روسيه با سران هيئت رئيسه فيلا لابي كرده بود تا مارتينتي را عزل و كارلين را جانشين او كند كه ظاهراً لابي روسها جواب داده است.
در حالي كه منابع خبري روس از انتخاب كارلين خبر داده بودند عصر ديروز سايت فيلا اعلام كرد لالوويچ صرب به عنوان جانين مارتينتي انتخاب شده و خبري از انتخاب كارلين نيست.
 


انتخاب سومين دبير فدراسيون قايقراني

طي هفت ماه اخير مسئولي كه 3 شغله شد!

طي حكمي از سوي سيد محمد شروين اسبقيان رئيس فدراسيون قايقراني مسعود مهدوي نيا به عنوان سرپرست دبيري فدراسيون معرفي شد.
اين حكم با توجه به ابلاغ وزارت ورزش به فدراسيون ها مبني بر عدم حضور بازنشستگان دولت در پست هاي مهم فدراسيونهاي ورزشي از سوي رئيس فدراسيون صادر شده است.
پس از بركناري دنيامالي از رياست فدراسيون قايقراني، تيمورتاش دبير وقت فدراسيون هم از سمت خود استعفا كرد تا ناصرطالبي تصديگري اين سمت را برعهده بگيرد. پس از چند ماه طالبي هم از سمت خود استعفا داد و غلامرضا اميني سرپرست دبيري فدراسيون قايقراني شد. امروز هم طي حكمي از سوي اسبقيان، مسعود مهدوي نيا رئيس كميته هاي آب هاي آرام فدراسيون و رئيس هيات قايقراني تهران به عنوان دبير جديد فدراسيون منصوب و سه شغله شد!
 


تركيب تيم ملي كشتي آزاد در رقابت هاي جام جهاني

تركيب نهايي تيم ملي كشتي آزاد براي شركت در رقابت هاي جام جهاني تهران اعلام شد.
در حالي كه نام 20 كشتي گير در تركيب اوليه تيم ملي كشتي آزاد ايران براي حضور در جام جهاني اعلام شده بود، در تركيب نهايي 14 نفره نام دو كشتي گير به چشم مي خورد كه حتي در ليست 20 نفره اوليه قرار نداشتند. در وزن 74 كيلوگرم، حسن طهماسبي و مصطفي حسين خاني هر دو به عنوان نفر دوم صادق گودرزي كنار مانده اند و عزت الله اكبري نفر دوم اين وزن است. همچنين در وزن 96 كيلوگرم، امير عباس مرادي گنجي در حالي كه در ليست اوليه نبوده، به عنوان نفر دوم اين وزن در فهرست 14 نفر نهايي قرار گرفته است. اين در حالي است كه حامد تاتاري نفر اول 96كيلوگرم است و حامد طالبي كنار گذاشته شده است. شش ملي پوش المپيكي نيز در اين فهرست جاي گرفته اند. جام جهاني كشتي آزاد پنجشنبه و جمعه هفته جاري (3 و 4 اسفند) در سالن 12هزار نفري آزادي تهران برگزار مي شود. تركيب ايران در جام جهاني كشتي آزاد: 55 كيلوگرم: حسن رحيمي- روزبه فرازمند 60 كيلو: مسعود اسماعيل پور- حسن مرادقلي 66 كيلو: مهدي تقوي- محمد يوسفي 74كيلو: صادق گودرزي- عزت اله اكبري 84 كيلو: احسان لشگري- احسان اميني 96 كيلو: حامد تاتاري- اميرعباس مرادي گنجي 120كيلو: كميل قاسمي- محمدرضا آذرشكيب.
 


انتقاد رئيس فدراسيون بسكتبال از شرايط حاكم بر ورزش

رئيس فدراسيون بسكتبال مي گويد: با شرايط نابساماني كه امروز در فدراسيون ها حاكم است، نبايد انتظار تكرار مقام چهارم بازي هاي آسيايي گوآنگ جو را در بازي هاي آسيايي آينده داشت.
محمود مشحون درباره وضعيت ورزش قهرماني از بازي هاي آسيايي گوآنگ جو تاكنون و حفظ جايگاه چهارم اين بازي ها در بازي هاي آسيايي آينده اظهار كرد: با شرايطي كه امروز در فدراسيون ها حاكم است، نه تنها قادر به حفظ جايگاه چهارم بازي هاي آسيايي گوآنگ جو در بازي هاي آسيايي آينده نيستيم كه احتمال دارد، هيچ موفقيتي در اين بازي ها حاصل نشود، چون براي موفقيت نياز به برنامه ريزي مدون، مسايل سخت افزاري و نرم افزاري داريم تا براساس آنها بتوانيم برنامه اردويي، آموزشي، تداركاتي و اعزام به تورنمنت هاي داخلي و برون مرزي را پيش بيني كرده و تدارك ببينيم.
 


گام نخست براي رفع تعليق تير و كمان

به دنبال ملاقات محمد عباسي با رئيس فدراسيون جهاني تير و كمان، گام اول براي رفع تعليق تير و كمان برداشته شد و احتمالا ايران در مسابقات جايزه بزرگ شركت كند.
هفته گذشته محمد عباسي در راس هياتي براي ديدار با وزير ورزش و جوانان تركيه راهي اين كشور شد. در اين سفر شجاعي، رئيس فدراسيون تير و كمان وزير را همراهي كرد. محمد عباسي در اين سفر علاوه بر ملاقات با مسئولان ورزش تركيه با رئيس فدراسيون جهاني تير و كمان كه اهل اين كشور است، ديداري داشت و درباره شرايط تير و كمان ايران به گفت وگو پرداخت كه در نهايت وي موافقت كرد ايران در مسابقات جايزه بزرگ تايلند شركت كند. اين اتفاق در حالي رخ داد كه چند ماه قبل فدراسيون جهاني تير و كمان در نامه اي رسمي خطاب به كميته ملي المپيك اعلام كرده بود تير و كمان ايران تعليق است و ورزشكاران ايران تنها در صورتي مي توانند در مسابقات جهاني شركت كنند كه يا مجمع انتخاباتي به رياست كريم صفايي برگزار شود و يا كمانداران ايران زير پرچم فدراسيون جهاني در مسابقات شركت كنند.
 


نشست فوق العاده هيات اجرايي كميته ملي المپيك

هيات اجرايي كميته ملي المپيك در پي پاسخ كميته بين المللي المپيك در خصوص اساسنامه ارسالي كميته و اشاره به برخي ايرادات آن، صبح امروز جلسه فوق العاده تشكيل خواهد داد.
در پي ارسال اساسنامه اصلاحي كميته ملي المپيك به كميته بين المللي المپيك و ارسال نامه IOC در خصوص برخي ايرادات آن و همچنين اشاره به تغيير و تحولات بوجود آمده در برخي فدراسيون ها، مسئولان هيات اجرايي كميته امروز نشستي در اين خصوص برگزار مي كنند.
با توجه به برگزاري چهلمين مجمع عمومي كميته ملي المپيك در روز دوشنبه و عدم تاييد اساسنامه اصلاحي كميته از سوي IOC، هيات اجرايي در خصوص برگزاري مجمع فوق در روز 30 بهمن ماه تصميم گيري خواهد كرد.
 


دعوت ولاسكو از بازيكناني كه به پلي آف صعود نكردند

سرمربي تيم ملي واليبال كشورمان اسامي بازيكنان دعوت شده به اولين اردوي آمادگي تيم هاي ملي براي حضور در ليگ جهاني 2013 و مسابقات زير 23 سال جهان را اعلام كرد.
پس از پايان مرحله مقدماتي ليگ برتر واليبال باشگاه هاي ايران در سال 91 و اتمام كار 8 تيم صعود نكرده به مرحله پلي آف، خوليو ولاسكو سرمربي تيم ملي واليبال كشورمان اسامي بازيكنان دعوت شده به اردوي آمادي تيم ملي زير 23 سال كشورمان و همچنين اسامي بازيكنان دعوت شده به اردوي تيم ملي بزرگسالان كشورمان كه مسابقاتشان در ليگ برتر به اتمام رسيده است را اعلام كرد كه به اين قرار است:اسامي تيم ملي زير 23 سال: بهزاد شاهي، رسول نجفي، فرهاد سال افزون، سامان فائزي، مسعود غلامي، حامد باقرپور، امير غفور، رضا قرا، رضا صفايي، سهيل احمدي، پوريا فياضي، مجتبي ميرزاجانپور، حامد تاروردي، مجتبي قلي زاده، سعيد شيرود، امير برزگر، ناصر رحيمي، مصطفي حيدري تيم ملي بزرگسالان: سعيد معروف، مهدي مهدوي، محمدطاهر وادي، امير غفور، رضا صفايي، عليرضا مباشري، سيدعلي سجادي، حامد تاروردي، مجتبي قلي زاده، آرش كمالوند، امير برزگر، عليرضا جديدي، حسين حسن پور، محمدحسن صنوبر، حامد باقرپور، مجتبي يوسفي، ناصر رحيمي. براساس برنامه اعلام شده، اردوي آمادگي تيم هاي ملي الف و زير 23 سال كشورمان از 12 اسفند ماه سال جاري زير نظر خوليو ولاسكو به عنوان سرمربي تيم ملي بزرگسالان و پيمان اكبري به عنوان سرمربي تيم زير 23 سال در سالن واليبال مجموعه ورزشي آزادي آغاز مي شود. دعوت شدگان به اردوي تيم ملي واليبال تمرينات خود را به صورت 3 روز تمرين و يك روز استراحت تا پايان سال 91 پيگيري مي كنند و سپس از ششم فروردين سال 92 مرحله دوم اردوي آمادگي آغاز مي شود.
 


خواندني از ورزش ايران

¤ مدير تيم هاي ملي تنيس روي ميز در اعتراض به راي محروميت افشين نوروزي از سمت خود استعفا كرد. افشين نوروزي با راي كميته استيناف به دليل انجام مصاحبه انتقادي به 3 ماه محروميت قطعي، 6 ماه تعليقي و 2ميليون تومان محكوم شده بود
¤ علي يعقوبيان ، محمد اسماعيلي وطاهر عاشوري 3 شمشيرباز كشورمان در مسابقات جهاني آلمان با شكست مقابل حريفان خوداز صعود به مراحل بالاتر بازماندند.
¤ بيست و يكمين دوره رقابت هاي دو و ميداني داخل سالن جام فجر با قهرماني تيم نفت تهران به پايان رسيد.نفتي ها با در اختيار داشتن نفرات المپيكي و مطرح ايران توانستند با كسب 12 مدال عنوان قهرماني را از آن خود كنند.
 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10