(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


پنجشنبه 3 اسفند  1391 - شماره 20436

حديث دشت عشق
قهرماني روسيه با تشويق محمد بنا همراه شد
 نايب قهرماني ايران در جام جهاني كشتي فرنگي تهران
اخبار كوتاه از فوتبال
كشتي آزاد به دنبال دفاع از قهرماني
همگروهي ايران و آمريكا در جام جهاني
آغاز هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال
تعقيب و گريز در صدر جدول
گام بلند كاله و متين براي حضور در فينال ليگ برتر واليبال
اعزام 5 داور قايقراني به رقابت هاي جهاني
با تاييد رئيس سابق
معرفي آخرين تيم مرحله نيمه نهايي ليگ بسكتبال
خواندني از ورزش ايران


حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «سيد حسن علوي» شهيدي از سلاله سادات علوي
سيد حسن، از سلاله سادات علوي بود كه در عطاآباد دهاقان متولد شد. عشق به معارف اهل بيت(ع) او را به حوزه كشاند. در مدرسه علميه دهاقان و اقدميه قمشه ثبت نام كرد. با شروع تحصيلاتش در علوم ديني وظيفه خود را اداي دين به اسلام مي ديد. با فرمان نايب امام زمان(عج) عازم جبهه هاي نبرد حق عليه باطل گرديد. سيد حسن دو مرتبه به جبهه اعزام شد تا در صف مجاهدان راه خدا جانفشاني كند كه در اعزام دوم در منطقه عين خوش در عمليات محرم به درجه رفيع شهادت نايل آمد. درجات تدين، كوشش در جهت انجام واجبات و فرايض مذهبي، شركت و راه اندازي جلسات ديني، قرائت قرآن و مراسم دعا و نيايش، بال و پري بود كه او را تا آسمان محبت خداوندي ياري مي كرد.
طلبه بسيجي شهيد «سيدحسن علوي»، سال 1345 در دهاقان متولد شد و در 11/8/1361در عمليات محرم به شهادت رسيد.
 


قهرماني روسيه با تشويق محمد بنا همراه شد

نايب قهرماني ايران در جام جهاني كشتي فرنگي تهران

سرويس ورزشي-
تيم ملي كشتي فرنگي ايران روز گذشته با شكست برابر روسيه در ديدار نهايي مسابقات جام جهاني كشتي فرنگي، به عنوان نايب قهرماني اين رقابت ها دست يافت.
ديدار نهايي رقابتهاي جام جهاني كشتي فرنگي 2013 - تهران از ساعت 18 ديروز در سالن 12 هزار نفري ورزشگاه آزادي برگزار شد كه تيم كشتي فرنگي ايران قهرمان سه دوره گذشته مسابقات با شكست 5 بر 2 برابر روسيه به عنوان نايب قهرماني اين رقابتها دست يافت. تيم كشتي فرنگي ايران كه در سال هاي 2010 در ارمنستان، 2011 بلاروس و 2012 روسيه عنوان قهرماني اين رقابتها را كسب كرده بود، نتوانست برابر روسيه انتظارات را برآورده كند و مقابل 12 هزار تماشاگر مغلوب اين تيم قدرتمند شد. شاگردان كوگيا شويلي با اين پيروزي، به نوعي انتقام شكست در فينال دوره گذشته اين مسابقات در كشور خود را از ايران گرفتند. از هفت وزن برگزار شده در ديدار فينال تنها طالب نعمت پور و بشير باباجان زاده موفق شدند برابر حريفان خود به برتري دست يابند. روند برگزاري ديدار نهايي رقابت هاي جام جهاني تهران به شكلي بود كه با برگزاري 4 مسابقه ابتدايي تكليف قهرمان مشخص شد.
اعتراض تماشاگران با تشويق بنا
اما برگزاري ديدار فينال با حواشي خاص خود همراه بود. خبرهاي دريافتي از ورزشگاه 12 هزار نفري حاكي از آن بود كه با ثبت چهارمين شكست متوالي تيم ايران در فينال جام جهاني كشتي فرنگي ، تماشاگران حاضر در سالن 12هزار نفري مجموعه ورزشي آزادي تهران يك صدا نام محمد بنا را فرياد زدند و خواستار حضور او در تيم ملي كشتي فرنگي شدند. تماشاگران حاضر در سالن همچنين شعار «تيم ملي بي بنا همينه، همينه » را به عنوان اعتراض سر دادند. همچنين برخي از علاقمندان كشتي كه در سالن نشسته بودند بعد از چهارمين باخت تيم كشورمان برابر روسيه سالن 12 هزار نفري مجموعه ورزشي آزادي را ترك كردند. نكته جالب اين كه بسياري از آنها بي توجه به اتفاقاتي كه در سه كشتي پاياني دو تيم در حال رخ دادن بود تنها به اعتراض پرداختند.
صحبت هاي جزيني پس از نايب قهرماني
جزيني سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي پس از كسب عنوان نايب قهرماني در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: من نبايد قبل از رقابت ها اين صحبت ها را مي گفتم اما با آن امكانات كم، وقفه هاي طولاني در اردوها و نابساماني اوضاع كشتي فرنگي و همچنين قرعه بدي كه به ما خورد و حضور نداشتن ملي پوشان المپيكي مان تا همين جاي كار هم بد نتيجه نگرفتيم. وي ادامه داد: همه مسابقه ها براي ما فينال زودرس بود و قبول كنيد كه با تمام قدرت در رقابت ها حضور نداشتيم. ما تنها يكي، دو مهره باتجربه و قديمي داشتيم كه در فينال هم ديديد همان ها به پيروزي رسيدند چون حضور مهره هاي بزرگ به كشتي گيران روحيه مي دهد اما متاسفانه ما در اين رقابت ها اين ويژگي را نداريم. جزيني خاطرنشان كرد: من از مردم عزيزمان به خاطر قهرمان نشدن عذرخواهي مي كنم و دست آن ها را مي بوسم اما كشتي در خون مردم ايران است و آن ها به خوبي مسائل آن را مي فهمند. با ادامه اين روندي كه به وجود آمده در آينده كشتي فرنگي چيزي نخواهيم داشت چرا كه همين نايب قهرماني هم حاصل زحمات محمد بنا بوده است.
استعفاي كادرفني
اما در پايان ديدار فينال خبر غافلگيركننده مبني بر استعفاي اعضاي كادرفني تيم ملي كشتي فرنگي منتشر شد، شب گذشته رسول جزيني سرمربي و ساير اعضاي كادر فني اين خبر را رسانه اي كردند.
در حاشيه
¤محمدحسن ابوترابي فرد نايب رئيس مجلس، سيد شمس الدين حسيني وزير اقتصاد، محمد عباسي وزير ورزش، محمد علي آبادي رئيس كميته ملي المپيك، آرش ميراسماعيلي از قهرمانان جودو و محمد مايلي كهن سرمربي گهر از تماشاگران ويژه ديدار فينال بودند.
¤ پيش از برگزاري فينال از قهرمانان المپيكي ايران تجليل شد.
عنوان سومي به تركيه رسيد
در ديدار رده بندي اين مسابقات نيز تيم تركيه موفق شد با نتيجه 6 بر يك برابر ارمنستان به برتري برسد تا عنوان سومي را از آن خود كند.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

استعفاي مديرعامل استقلال در دفتر وزير
علي فتح الله زاده كه مدت هاست از وضعيت مالي باشگاه استقلال رنج مي برد و بارها اعلام كرده كه بايد به اين باشگاه كمك شود، سه روز قبل نامه استعفاي خود را به دفتر محمد عباسي وزير ورزش و جوانان ارسال كرد.به نظر مي رسد عباسي هنوز استعفاي فتح الله زاده را قبول نكرده است. استقلال اكنون در شرايط خاص قرار دارد. اين تيم در صدر جدول است و هفته آينده اولين بازي خود در ليگ قهرمانان آسيا را پيش رو دارد.
محروميت استقلال از حضور در رقابت هاي ليگ برتر
كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در حكمي اعلام كرد در صورتي كه باشگاه استقلال تا پايان فصل نتواند رضايت 12 طلبكار خود را بگيرد از حضور در ليگ برتر آينده محروم خواهد شد.كميته انضباطي فدراسيون فوتبال ديروز طي حكمي اعلام كرد كه در پي استنكاف باشگاه استقلال از پرداخت مطالبات 12 تن از اعضاي سابق كادرفني و بازيكنان سابق خود كه 12 نفر به شرح هوار ملامحمد، عبدالصمد مرفاوي، علي شوري، فيروز كريمي، محمد محمدي، فيلپ آلوز، هادي شكوري، بهزاد نوشادي، اميدرضا روانخواه، تيم فوتسال استقلال، بيژن كوشكي و حميد عزيززاده هستند وجمعا يك ميليارد و هفتاد و دو ميليون و سي و شش هزار و هشتصد و بيست تومان از باشگاه استقلال طلبكار شده اند اگر باشگاه استقلال تا پايان فصل نتواند رضايت طلبكارانش را جلب كند و به كميته انضباطي منعكس نكند، علاوه بر الزام به پرداخت جريمه دير كرد( بر مبناي 5 درصد مطالبات) حق انجام فعاليت هاي مرتبط با فوتبال در فصل جديد (92-93)از قبيل ثبت نام در ليگ مربوط به شركت در مسابقات آتي، نقل و انتقال و جايجايي بازيكن و مربي و هرگونه فعاليت مرتبط با تشكيلات رسمي فوتبال و غيره را نخواهد داشت.اين دستور قطعي و لازم الاجراست.
كريمي در تمرينات گروهي پرسپوليس
علي كريمي پس از حدود يك ماه ونيم در تمرينات گروهي پرسپوليس شركت كرد.كريمي كه پس از بازي با صباي قم از ناحيه MCL دچار مشكلاتي شده بود و با اعلام پزشكان 3 ماه نبايد به ميدان مي رفت با تلاش كادر پزشكي، فيزيوتراپ و با پشت سر گذاشتن تمرينات 4 و 5 ساعته روزانه، ديروز در تمرينات گروهي پرسپوليس بدون مشكل شركت كرد.كريمي براي حضور در ميادين مشكلي ندارد، اما به احتمال فراوان با توجه به اينكه كادر فني اين تيم نمي خواهد مصدوميت او تشديد شود، به اين بازيكن در بازي با آلومينيوم استراحت داده اما كريمي در بازي مقابل سايپا و ذوب آهن مي تواند به ميدان برود.
شانس كم ايران براي ميزباني جام جهاني فوتسال
مسئولان فيفا 6 كشوري كه پيش از اين پيشنهاد ميزباني جام جهاني 2016 فوتسال را داده بودند، مورد تاييد قرار داد و قرار است ارديبهشت سال 92 ميزبان معرفي شود.جمهوري چك، فرانسه، ايران، كلمبيا، پورتوريكو و اسپانيا كشورهايي هستند كه براي ميزباني هشتمين دوره جام جهاني مورد تاييد فيفا قرار گرفتند.البته با توجه به اينكه در دوره گذشته در سال 2012 تايلند ميزبان اين رقابت ها بود به نظر مي رسد كشورهاي آسيايي شانس كمتري براي ميزباني داشته باشند . به گفته يكي از مسئولان كشورهاي فرانسه و چك شانس بيشتري براي ميزباني نسبت به ساير كشورها دارند.
پرسپوليس حريف تداركاتي تيم نوجوانان
علي دوستي مهر از برگزاري ديدار دوستانه تيم هاي ملي زير17 سال ايران و بزرگسالان پرسپوليس خبر داد.دوستي مهر كه براي استعداديابي در آمل به سر مي برد در اين باره، گفت: خوشبختانه با هماهنگي هايي كه شده بازي تيم نوجوانان با باشگاه پرسپوليس نهايي شده و روز شنبه در ورزشگاه درفشي فر اين بازي انجام مي شود. وي در پايان گفت: اواسط اسفند در يك يا دو بازي دوستانه در عراق به مصاف تيم ملي زير 17 سال عراق مي رويم كه اين تيم هم به جام جهاني 2013 راه پيدا كرده و تيم بسيار خوب و آماده اي است.
بنگر تا اطلاع ثانوي محروم شد
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس با راي كميته انضباطي تا اطلاع ثانوي محروم شد.بر اساس گزارش ناظر بازي و ناظر داوري و تيم داوري بازي پرسپوليس و سپاهان در هفته 26 ليگ برتر، سپاهان در اين بازي بيش از 5 بازيكن اخطاري و اخراجي داشته است كه بر همين اساس اين باشگاه 30 ميليون ريال جريمه مي شود.همچنين محسن بنگر در صحنه شادي گل حركات زننده اي انجام داد كه از تلويزيون و رسانه ها پخش شد. با توجه به نوع تخلف، با صدور قرار موقت، وي تا اطلاع بعدي از همراهي تيم پرسپوليس در مسابقات رسمي محروم شد و روز سه شنبه 15 اسفند براي ارائه توضيحات بايد در كميته انضباطي حاضر شود.آراي صادره قطعي هستند.
 


كشتي آزاد به دنبال دفاع از قهرماني

همگروهي ايران و آمريكا در جام جهاني

تيم ملي كشتي آزاد ايران براي دفاع از عنوان قهرماني خود در جام جهاني امروز و فردا به مصاف حريفان خود خواهد رفت.
تيم كشتي آزاد ايران برخلاف كشتي فرنگي تقريبا با تمام نفرات اصلي و المپيكي خود به جز رضا يزداني مصدوم در جام جهاني 2013 حاضر خواهد بود. شرايط آزادكاران نسبت به فرنگي كاران به مراتب بهتر است چرا كه هم كادر فني المپيك را در كنار خود مي بيند و هم با مديريت رسول خادم مشكلات حاشيه اي كمتري داشته اند. نگاهي به نفرات حاضر در تركيب تيم ملي كشتي آزاد ايران براي جام جهاني تهران نشان مي دهد كه ايران بخت زيادي براي تكرار عنوان قهرماني خود كه پارسال در آذربايجان (باكو) به دست آورد خواهد داشت.
¤ 55 كيلوگرم: حسن رحيمي، روزبه فرازمند
¤ 60 كيلوگرم: مسعود اسماعيل پور، حسن مرادقلي
¤ 66 كيلوگرم: مهدي تقوي، محمد يوسفي
¤ 74 كيلوگرم: صادق گودرزي، عزت الله اكبري
¤ 84 كيلوگرم: احسان لشگري، احسان اميني
¤ 96 كيلوگرم: امير عباس مرادي گنجي، حامد تاتاري
¤ 120 كيلوگرم: كميل قاسمي، محمدرضا آذرشكيب
جام جهاني كشتي آزاد روزهاي سوم و چهارم اسفند با حضور تيم هاي ايران، روسيه، آمريكا، تركيه، آذربايجان، گرجستان، قزاقستان، بلغارستان، ژاپن و بلاروس در سالن 12 هزار نفري ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد.
همگروهي ايران و آمريكا
اما قرعه كشي مسابقات كشتي آزاد جام جهاني تهران شب گذشته برگزار و تيم ملي كشتي آزاد ايران با آمريكا، ژاپن، گرجستان و بلغارستان همگروه شد. اين 5 تيم در گروه B جاي گرفتند و در گروه A نيز تيم هاي روسيه، آذربايجان، بلاروس، تركيه و قزاقستان پيكار خواهند كرد. اين رقابت ها از ساعت 30:9 امروز آغاز مي شود.
 


آغاز هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال

تعقيب و گريز در صدر جدول

هفته بيست و هفتم ليگ برتر در حالي با رويارويي استقلال صدرنشين با نفت آبادان قعرنشين در ورزشگاه آزادي آغاز مي شود كه ديدار آلومينيوم هرمزگان با پرسپوليس كه رويارويي پرويز مظلومي، ايمون زايد و ميلاد ميداوودي با سرخپوشان است، را مي توان جذاب ترين بازي اين هفته دانست.
هفته بيست و هفتم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور روزهاي پنجشنبه و جمعه هفته جاري و شنبه هفته آينده آغاز مي شود كه در روز نخست اين هفته 3 تيم مدعي استقلال، تراكتورسازي و سپاهان در خانه به مصاف حريفان خود مي روند. در روز دوم هم ديدار آلومينيوم هرمزگان با پرسپوليس به خاطر حضور پرويز مظلومي، ميلاد ميداوودي و ايمون زايد در تيم هرمزگاني از حساسيت ويژه اي برخوردار است، ضمن اينكه دو تيم قعرنشين ذوب آهن و پيكان هم در خانه حريفان كار سختي را پيش رو دارند.
استقلال-نفت آبادان
صدرنشين ليگ امروز در خانه ميزبان قعرنشين ليگ است. شاگردان قلعه نويي كه هفته پيش پرگل ترين برد خود در فصل جاري را بدست آورده اند، در اين بازي تنها به پيروزي مي انديشند تا جايگاه خود در صدر جدول ليگ را تحكمي بخشند. البته آباداني ها هم كه به خاطر شرايط نامطلوب در جدول ليگ، نتيجه اي به غير پيروزي بدردشان نمي خورد، چيزي براي از دست دادن ندارند و براي رسيدن به يك نتيجه آبرومندانه و يا خلق يك شگفتي به تهران مي آيند.
آلومينيوم-پرسپوليس
قطعا بازي آلومينيوم و پرسپوليس تحت تاثير حضور مظلومي، ايمون زايد و ميلاد ميداوودي در تيم هرمزگاني است. رقابتي كه مظلومي مي خواهد بار ديگر طعم پيروزي برابر پرسپوليس را بچشد، ايمون زايد قصد دارد برابر تيم سابق توانايي هايش را نشان دهد و ميداوودي هم قصد گلزني دوباره به سرخپوشان را دارد. ضمن اينكه در مجموع آلومينيوم براي فرار از خطر فانوس بدست شدن، بايد در اين بازي پيروز شود. اما پرسپوليسي ها كه در ديدار گذشته ليگ و جام حذفي با هدايت يحيي گل محمدي، طعم شكست را نچشيده و با صعود به رده ششم ليگ، روزهاي بسيار خوبي را سپري مي كنند، هم دو هدف بزرگ را در هرمزگان دارند. ابتدا رسيدن به پيروزي براي حفظ جايگاه ششم و دوم بردن تيمي كه هدايت آن را پرويز مظلومي برعهده دارد، نتيجه اي كه براي هواداران پرسپوليس بسيار شيرين خواهد بود. برنامه كامل ديدارهاي هفته بيست و هفتم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به شرح زير است:
پنجشنبه-3/12/91
¤تراكتوري سازي تبريز-فجر سپاسي شيراز(ساعت 16) ¤سپاهان اصفهان-ملوان بندرانزلي(ساعت 16) ¤استقلال تهران-صنعت نفت آبادان(ساعت 15:19)
جمعه- 4/12/91
¤آلومينيوم هرمزگان-پرسپوليس(ساعت 30:15) ¤سايپا البرز-ذوب آهن اصفهان(ساعت 16) ¤فولاد خوزستان-پيكان تهران(ساعت16)
شنبه-5/12/91
¤مس كرمان-راه آهن تهران(ساعت 30:15) ¤نفت تهران-گهر دورود(ساعت 16) ¤داماش گيلان-صباي قم(ساعت 16)
 


گام بلند كاله و متين براي حضور در فينال ليگ برتر واليبال

تيم هاي كاله و متين ورامين در نخستين بازي از مرحله پلي آف ليگ برتر واليبال با غلبه بر پيكان و سايپا گام محكمي را براي رسيدن به فينال برداشتند.
دور نخست مرحله پلي آف ليگ برتر واليبال عصر ديروز با برگزاري دو بازي در تهران و ورامين پي گرفته شد كه طي آن خودروسازان برابر رقباي خود شكست را پذيرا شدند. در خانه واليبال تهران تيم پيكان كه دور مقدماتي ليگ برتر را با صدرنشيني به پايان برده بود برابر كاله آمل قرار گرفت كه در پايان با نتيجه نزديك سه بر دو مغلوب شد تا كار براي اين تيم در ديدار برگشت دشوارتر شود. شاگردان پيمان اكبري در اين بازي ست هاي اول، سوم و پنجم را به ترتيب با نتايج 30 بر 25، 25 بر 21 و 15 بر 12 به مدافع عنوان قهرماني واگذار كردند و در ست هاي دوم و چهارم با نتايج 25 بر 19 و 25 بر 17 پيروز شدند. در پايان اين ديدار كادر فني و بازيكنان دو تيم به درگيري لفظي با يكديگر پرداختند.
اما در ورامين شاگردان مصطفي كارخانه كه حمايت سه هزار تماشاگر را پشت سر خود مي ديدند شكست سنگيني را بر سايپا تحميل كردند. متين ورامين در اين ديدار در سه ست متوالي به ترتيب با نتايج 25 بر 23، 25 بر 16 و 25 بر 21 برنده شدند. ديدارهاي دوم اين تيم ها روز نهم اسفندماه در شهرهاي آمل و كرج برگزار مي شود. هر كدام از تيم هاي كاله و متين در صورتي كه در ديدار دوم هم برنده شوند حضورشان را در فينال اين دوره از مسابقات مسجل مي كنند.
 


اعزام 5 داور قايقراني به رقابت هاي جهاني

 با تاييد رئيس سابق

احمد دنيامالي پنج داور بين المللي ايران را براي حضور در رقابت هاي جهاني سال آينده به فدراسيون جهاني كانويينگ معرفي كرد.
تقويم ساليانه فدراسيون جهاني كانويينگ پنج رقابت در شش ماه نخست سال آينده دارد كه ورزشكاران ايراني به دليل تعليق نمي توانند در آنها شركت كنند. از طرف ديگر داوران ايراني نيز كه براي حضور در اين رقابت ها توسط فدراسيون انتخاب شده اند اجازه حضور و قضاوت در اين رقابت ها را ندارند. با توجه به اين شرايط احمد دنيامالي، رئيس بركنار شده فدراسيون قايقراني نام 5 داور بين المللي ايران را براي قضاوت در اين پنج رقابت به فدراسيون جهاني معرفي كرده است. مهرداد راشدي، مهران قزلباش، عليرضا سهرابيان و محسن ميلاد پنج داور ايراني هستند كه در رقابت هاي سال آينده شركت خواهند كرد.
 


معرفي آخرين تيم مرحله نيمه نهايي ليگ بسكتبال

سومين ديدار بين دو تيم پتروشيمي و بندركنگ، آخرين تيم راه يافته به نيمه نهايي ليگ برتر بسكتبال را معرفي خواهد كرد.
آخرين ديدار از مرحله پلي آف ليگ برتر بسكتبال امروز بين دو تيم پتروشيمي بندرامام و بندركنگ برگزار خواهد شد تا چهارمين تيم راه يافته به نيمه نهايي نيز مشخص شود. پيش از اين مهرام، ماهان و شهرداري گرگان به نيمه نهايي صعود كردند و پتروشيمي و بندركنگ نيز هر كدام با كسب يك برد كارشان به بازي سوم كشيده شد. در مرحله پلي آف ليگ برتر بسكتبال، مهرام توانست دانشگاه آزاد را شكست دهد، ماهان از سد صنايع گذشت، شهرداري گرگان حريف مدعي خود يعني همياري زنجان را حذف كرد و حالا بندركنگ و پتروشيمي نيز براي معرفي آخرين تيم راه يافته به نيمه نهايي به مصاف يكديگر خواهند رفت.
 


خواندني از ورزش ايران

¤ مسئولان ورزش تصميم گرفته اند مجمع كميته ملي المپيك را تحت عنوان جلسه همنشيني روز 14 اسفند برگزار كنند.كميته بين المللي المپيك پس از ايراداتي كه به اساسنامه اصلاحي كميته ملي گرفت، اعلام كرد كه كميته ملي المپيك ايران حق برگزاري مجمع را تا زماني كه اين ايرادات برطرف شود، ندارد. با اين حال مسئولان كميته ملي المپيك روز 14 اسفند نشستي تحت عنوان همنشيني را با حضور تمامي اعضاي مجمع برگزار خواهند كرد.به نظر مي رسد اين نشست همان مجمع كميته ملي المپيك خواهد بود و فقط نام آن را تغيير داده اند!
 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10