(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


شنبه 19 اسفند  1391 - شماره 20449

حديث دشت عشق
سپاهان جاي تراكتورسازي را گرفت
گام بلند استقلال براي رسيدن به قهرماني
اخبار كوتاه از فوتبال
ديدار لالوويچ با رئيس مستعفي فيلا
تكرار ديدار فينال ليگ بسكتبال
پرتاب ترقه ديدار پتروشيمي و مهرام را نيمه تمام گذاشت
خواندني از ورزش ايران
قهرماني تيم قوامين در ليگ برتر تكواندو
اظهارات جالب توجه سرمربي سايپا از اتفاقات بازي با متين ورامين
نفرزاده: خط نگه دار همراه برق رفت!


حديث دشت عشق

از نوشته سرباز شهيد «رامين عسگري»
امام عزيز را تنها نگذاريد
از امت حزب الله و هميشه در صحنه مي خواهم كه به خاطر خون شهدا، امام عزيز را تنها نگذارند و از ولايت فقيه كامل اطاعت كنند. از شما مي خواهم كه تا آخرين لحظه دست از امام و مسلمين برنداريد. سرباز شهيد «رامين عسگري»، سال 1346 در استان فارس متولد شد و در 19/9/1366 در شلمچه به شهادت رسيد.
ستاد يادواره شهداي سرباز استان فارس
 


سپاهان جاي تراكتورسازي را گرفت

گام بلند استقلال براي رسيدن به قهرماني

حساس ترين ديدار هفته بيست و نهم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر در شرايطي با پيروزي 10 نفره استقلال برابر تركتورسازي به پايان رسيد كه آبي پوشان تهراني علاوه بر تثبيت جايگاه صدرنشيني خود گام بلندي براي رسيدن به قهرماني برداشتند.
هفته بيست و نهم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر عصر ديروز با برگزاري 5 ديدار در شهرهاي مختلف كشور برگزار شد.در مهمترين ديدار اين هفته كه از ساعت 30:17 با حضور نزديك به 70هزار تماشاگر و به قضاوت سعيد مظفري زاده در ورزشگاه آزادي آغاز شد، تيم استقلال موفق شد با گل دقيقه 31 جواد نكونام برابر مهمان تبريزي خود به پيروزي برسد.
امير قلعه نويي تيمش را با يك تغيير بزرگ به ميدان فرستاد كه آن نيمكت نشيني جواد نكونام كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران بود. با اين حال آنها شروع خوبي در نيمه اول داشتند و دقايقي مهمان تبريزي را تحت فشار قراردادند اما نتوانستند موقعيتي روي دروازه حريف ايجاد كنند.در 10 دقيقه دوم تراكتورسازي جسورتر از قبل روي دروازه استقلال حمله كرد تا بازي روند متعادلي به خود بگيرد. در دقيقه نوزدهم اين ديدار خسرو حيدري مدافع تيم فوتبال استقلال به علت مصدوميت قادر به ادامه بازي نشد تا جواد نكونام فقط 20 دقيقه نيمكت نشين باشد و به جاي حيدري وارد زمين شود. كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران دقايقي بعد از ورودش به زمين موفق شد در دقيقه 31 دروازه تراكتورسازي را باز كند. در اين صحنه توپ ارسالي مجتبي جباري از جناح راست پس از رفت و برگشت در شلوغي محوطه شش قدم مقابل پاي جواد نكونام قرار گرفت كه ضربه آرام و زميني اين بازيكن پس از برخورد با تير وارد دروازه شد تا تماشاگران استقلال سراز پا نشناسند. چند دقيقه بعد از اين گل آرش برهاني در صحنه اي كه با مصطفي اكرامي بازيكن تراكتورسازي درگيري پيدا كرده بود با سر به صورت اين بازيكن كوبيد تا مظفري زاده با كارت قرمز مستقيم او را اخراج كند و استقلال 50 دقيقه 10 نفره بازي كند.
شروع نيمه دوم اما با حاشيه هاي زيادي همراه بود. زماني كه مظفري زاده در بين دو نيمه قصد ورود به رختكن را داشت حنيف عمران زاده كه نيمكت نشين بود به سمت وي رفت و به قضاوتش اعتراض كرد كه اين اقدام كارت زرد مظفري زاده براي اين مدافع را به همراه داشت.
امتناع مظفري زاده از قضاوت!
پس از اين اتفاق برخي از هواداران استقلال شعارهاي زشت و ناشايستي عليه داور اين ديدار سردادند. همين شعارها باعث شد مظفري زاده نيمه دوم حاضر به حضور در زمين نشود و در شرايطي كه بازيكنان هر دو تيم درون زمين بودند، او حاضر به حضور نبود اما با پادرمياني برخي مسئولان بالاخره مظفري زاده برگشت و بازي شروع شد.
استقلال كه در نيمه دوم 10 نفره بود بيشتر به كارهاي دفاعي پرداخت و چشم به ضد حملات داشت. دفاع چند لايه آبي پوشان به بازيكنان سرخپوش ميدان اجازه نزديك شدن به دروازه را نمي داد. در دقيقه 71 اين ديدار شوت زيباي مهدي كريميان با واكنش سيدمهدي رحمتي به كرنر رفت. در دقايق پاياني تراكتورسازي براي رسيدن به گل تساوي حملات زيادي را روي دروازه استقلال پي ريزي كرد اما دفاع پرتعداد و كم اشتباه آبي پوشان اين فرصت را به تبريزي ها نداد تا به گل برسند.تيم استقلال با اين پيروزي 59 امتيازي شد و به صدرنشيني اش در صدر جدول ادامه داد و تراكتورسازي با 55 امتياز در رده سوم قرار گرفت و جايش را به سپاهان اصفهان داد كه 56 امتياز كسب كرده و در رده دوم قرار گرفته است.
پيروزي داماش در غياب درخشان
اما در ساير بازي ها و در رشت تيم هاي داماش و نفت آبادان در ورزشگاه عضدي به مصاف هم رفتند كه طي آن تيم داماش با نتيجه 3 بر يك از سد مهمان خود گذشت.نيمه اول اين بازي كه به قضاوت عليرضا فغاني برگزار شد با نتيجه 2 بر يك به سود تيم داماش خاتمه يافت. ابتدا روح الله عرب در دقيقه 13 براي نفت آبادان گلزني كرد ولي مصطفي حاجتي و عليرضا نظيف كار به ترتيب در دقايق 26 و 44 دروازه نفت را گشودند تا داماش در نيمه اول برنده از زمين خارج شود.در نيمه دوم هم اين تيم داماش بود كه توسط امين متوسل زاده در دقيقه 71 به گل سوم خود دست يافت تا برتري 1 - 3 را از آن خود كند و موقتا از بحران دور شود.افشين ناظمي در غيبت حميد درخشان، هدايت تيم داماش گيلان را در اين ديدار برعهده داشت.
در اصفهان تيم سپاهان با برتري برابر صباي قم همچنان در كورس قهرماني باقي ماند. در اين ديدار زرد پوشان اصفهان با دو گل امين جهان عاليان (26) و جواهير سوكاي (73) توانستند مهمان خود صباي قم را مغلوب سازند. با اين نتيجه سپاهان با 56 امتياز جاي تراكتور سازي را در رده دوم گرفت.
تداوم بحران ملوان
در ديگر ديدار ديروز سايپاي كرج و ملوان به نتيجه اي بهتر از تساوي دو بر دو دست پيدا نكردند. گلهاي اين ديدار را سعيد دقيقي( 15) و مجيد ايوبي (69) براي سايپا و سيد جلال رافخايي (47) و علي رمضاني(81) براي ملوان به ثمر رساندند. با اين تساوي سايپا با 36 امتياز در همان رده دوازدهم باقي ماند و ملوان با 38 امتياز در جايگاه نهم قرار گرفت.
در كرمان هم مس ميزبان پيكان بود كه تلاش دو تيم به نتيجه اي نرسيد و دو تيم امتيازات را تقسيم كردند. اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيد. اين تساوي هيچ كمكي به وضعيت پيكان نكرد و شاگردان فيروز كريمي با 24 امتياز در همان رتبه شانزدهم باقي ماندند.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

قلعه نويي: با برهاني برخورد مي كنم
سرمربي استقلال پس از پيروزي مقابل تراكتورسازي تير انتقاداتش را به سمت آرش برهاني نشانه رفت و وعده داد او را به خاطر حركت بچه گانه اش كه منجر به اخراج شد جريمه خواهد كرد.
امير قلعه نويي گفت: هميشه تشكر اصلي ام را از بازيكنانم مي كنم كه مردانه بازي كردند ما 55 دقيقه 10 نفره مقابل تراكتور آماده بازي كرديم. حريف بسيار روان و خوب بازي كرد اما اگر ما 10 نفره نمي شديم به گل هاي بيشتري دست مي يافتيم. در كل بازي خوبي بود و هر دو تيم برنامه هاي تاكتيكي شان را پياده كردند. قلعه نويي همچنين در ادامه نسبت به حركت آرش برهاني كه منجر به اخراجش شد انتقاد كرد و افزود: اشتباه بچه گانه آرش برهاني باعث شد پس از اخراجش بقيه بازي را با استرس دنبال كنيم. ما سيستم را 4 - 4 - 1 كرده و لايه هاي دفاعي درست كرديم. همچنين نگراني ام اين است كه خدا نكند ما به خاطر اين حركت بچه گانه برهاني در بازي العين افت بدني داشته باشيم.
حسن زاده: بدون احضار كسي راي را صادر خواهم كرد
رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال مي گويد همه حوادث بازي استقلال و تراكتورسازي را ديده و يادداشت كرده اما منتظر گزارشات داور و ناظر ديدار است.اسماعيل حسن زاده درباره صحنه هاي انضباطي اين ديدار گفت: همه مباحث انضباطي را نوشتم، مانند پرتاب ترقه و فحاشي ها، با اين حال منتظر گزارش ناظر ديدار و داور هستم تا با گزارش خودم به يك جمع بندي نهايي برسيم.حسن زاده در ادامه افزود: نياز به احضار كسي نداريم. من فقط منتظر گزارش ها هستم و سپس راي را صادر خواهم كرد، چرا كه خودم اينجا بودم و همه چيز روشن است.
پيكر نوري خداياري به خاك سپرده شد
پيكر نوري خداياري پيشكسوت ، بازيكن اسبق تيم ملي فوتبال ايران در دهه 50 صبح ديروز از ورزشگاه تختي اهواز بسوي گورستان اين شهر تشييع شد.نوري خداياري پيشكسوت ، بازيكن اسبق تيم ملي فوتبال ايران در دهه 50 سحرگاه روزچهارشنبه دراهواز بر اثر عارضه قلبي درگذشت .نوري خداياري كه از نظر تكنيك فردي درفوتبال ايران منحصر به فرد بود در سالهاي پس از انقلاب مسوول ورزش كارگران خوزستان شد.
كريمي بازي با راه آهن و مس كرمان را از دست داد
علي كريمي با تشخيص متخصصان و پزشكان بازي مقابل راه آهن و مس كرمان را از دست داد.
علي كريمي كه مدتي است با مصدوميت از ناحيه زانو دست و پنجه نرم مي كند، پس از اينكه از پاي خود MRI گرفت، با چند متخصص مشورت كرد كه در پايان با نظر اين متخصصين و پزشكان پرسپوليس، كريمي در بازي مقابل راه آهن و مس كرمان نيز قطعا به ميدان نخواهد رفت و خود را براي بازي با داماش در سال 1392 در چارچوب مرحله نيمه نهايي جام حذفي آماده مي كند.كريمي قرار است تمرينات ويژه خود را زير نظر پزشكان پرسپوليس دنبال كند.
هوادار گهر جان باخت
هوادار تيم فوتبال گهر جان به جان آفرين تسليم كرد.پس از باخت سنگين 4 بر يك گهر برابر سپاهان در دورود، علي دادجو يكي از هواداران گهر دچار سكته قلبي شد و به بيمارستان هفت تير اين شهر منتقل شد.اين هوادار 45 ساله پس از دو روز بستري، امروز دعوت حق را لبيك و دار فاني را وداع گفت.
نيلسون به ديدار كودكان بي سرپرست رفت
دروازه بان برزيلي پرسپوليس پس از تمرين ديروز تيمش در جشنواره آرزوها با كودكان بي سرپرست ديدار كرد.نيلسون كوريا دروازه بان برزيلي پرسپوليس اين روزها محبوبيت عجيبي بين هواداران پرسپوليس پيدا كرده است. اين دروازه بان در يك اقدام خداپسندانه و پس از تمرين ديروز در نهمين جشنواره خيريه جشن آرزوها به همراه مدير برنامه هايش با كودكان بي سرپرست ديدار كرد و با آنها دقايقي به گفت وگو پرداخت.حضور نيلسون در اين جشنواره خوشحالي كودكان را به همراه داشت .
كرانچار: از 5بازي باقيمانده بايد 4 بازي را ببريم
سرمربي تيم سپاهان پس از برتري تيمش مقابل صباي قم گفت: بايد از5 بازي باقيمانده در ليگ در 4 بازي پيروزي شويم. زلاتكو كرانچار پس از برتري 2 بر صفر تيمش مقابل صباي قم در مورد شرايط بازي گفت: از 5 يا 6 موقعيت گل خودمان مانند بازي مقابل گهر استفاده نكرديم. با 6 يا 7 گل مي توانستيم پيروز ديدار باشيم اما 3 امتياز بازي مهم بود كه آن را بدست آورديم. وي راجع به ادامه بازي هاي ليگ و بازي در خانه تيم هاي استقلال و تراكتور سازي نيز گفت: استراتژي اي كه قبل از بازي با صبا تعريف كرديم اين بود كه از 6 بازي باقيمانده 5 بازي را ببريم و الان پس از اين برد بايد از 5 بازي باقيمانده 4 تا از آنها را ببريم. تيمي كه مي خواهد به قهرماني برسد بايد بدون توجه به نام حريفان و يا اينكه در كجا بازي مي كند حداكثر امتيازات را به دست آورد.
 


ديدار لالوويچ با رئيس مستعفي فيلا

نناد لالوويچ رئيس موقت فيلا براي ايجاد شرايط آرام در كشتي دنيا به ديدار رافائل مارتينتي رئيس مستعفي فدراسيون جهاني رفت.
لالوويچ پس از استعفاي مارتينتي در جلسه هيئت رئيسه فيلا در پوكت تايلند به عنوان رئيس موقت فيلا انتخاب شد. سرپرست جديد فيلا به تازگي نشستي را با مارتينتي برگزار كرد كه گويا رئيس مستعفي در اين ديدار اعلام كرد مانند هميشه آماده كمك به كشتي است. لالوويچ نيز با اشاره به اينكه هدفش حفظ كشتي در المپيك در كنار 25 رشته ديگر است، اظهار داشت: در اين راه خواهان همكاري تمامي كشورهاي عضو فيلا هستيم. بنا بر اين گزارش فدراسيون جهاني كشتي در صدد است كنگره فيلا را براي تعيين رئيس جديد برگزار كند كه زمان آن به زودي به تمامي فدراسيون هاي ملي اعلام مي شود.
همچنين، فدراسيون جهاني كشتي در راستاي ايجاد شرايط مورد نظر كميته بين المللي المپيك گامهايي همچون اضافه كردن قهرمانان و ورزشكاران به كميته اجرايي فيلا، افزايش مشاركت زنان در تمامي زمينه ها از جمله مسائل اجرايي فيلا را برداشته است. ضمن اينكه متوليان فيلا در حال تغيير قوانين و مقررات كشتي براي جذاب كردن هرچه بيشتر اين رشته هستند و در نظر دارند قوانين آن براي تماشاگران و ايجاد شرايط تجاري بهتر آسان تر از گذشته كنند. لالوويچ رئيس موقت فيلا در اين زمينه نيز گفت: ما تصميم كميته بين المللي المپيك را فرصتي مي دانيم براي بهبود شرايط كشتي و تقويت جنبش المپيك و مطمئناً براي تحقق اين اهداف تمام تلاش خود را به كار مي بريم.
 


تكرار ديدار فينال ليگ بسكتبال

پرتاب ترقه ديدار پتروشيمي و مهرام را نيمه تمام گذاشت

ديدار نخست تيم هاي بسكتبال پتروشيمي بندرامام و مهرام تهران در مرحله نهايي مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به دليل پرتاب مواد محترقه نيمه تمام ماند.
ديدار نخست دو تيم بسكتبال پتروشيمي و مهرام در مرحله نهايي مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور عصر ديروز در سالن انديشه بندرامام آغاز شد. اما اين ديدار در حاليكه 3 دقيقه و 57 ثانيه به پايان نيمه نخست مانده بود و با نتيجه 35 بر 27 به سود تيم ميزبان در حال پيگيري بود به دليل پرتاب مواد محترقه از سوي تماشاگران نيمه تمام ماند.در دقايق پاياني كوارتر پاياني بازي، پرتاب ترقه به زمين بازي و در جايي كه مهدي كامراني و روزبه ارغوان در آنجا حضور داشتند موجب قطع بازي شد. البته روزبه ارغوان خيلي سريع خود را از صحنه دور كرد اما گويا مهدي كامراني در اين حادثه دچار آسيب ديدگي شد و به همين دليل وي را به بيمارستان منتقل كردند.در هر صورت پس از اين اتفاق بازيكنان مهرام با تعويض لباس هاي خود از ادامه بازي امتناع كردند تا فينال ليگ بسكتبال با قطع شدن ديدار نخست پرحاشيه آغاز شود. قرار بود ديدار نخست تيم هاي بسكتبال پتروشيمي و مهرام در مرحله نهايي مسابقات بسكتبال ليگ برتر روز پنجشنبه برگزار شود اما لغو پروازهاي تهران به بندرامام موجب لغو اين بازي و موكول شدن آن به امروز شد. محمود مشحون رئيس فدراسيون بسكتبال درباره حواشي ديدار فينال ليگ برتر بسكتبال اظهار كرد: اين مسابقه در سلامت كامل توسط دو تيم برگزار شده و هم اكنون هر كدام را جريمه كنيم گناه است. تماشاگران اشتباهي انجام داده اند كه باعث اختلال شده است. هر دو تيم سالم كار كردند و حالا اين اتفاق تماشاگران در سالن ديده شده است. رئيس فدراسيون بسكتبال ادامه داد: اين ديدار در روز شنبه (امروز)تكرار مي شود.
 


خواندني از ورزش ايران

¤ ديدار نخست تيم هاي فولاد ماهان و شهرداري گرگان در مرحله رده بندي ليگ برتر بسكتبال عصر روز پنجشنبه گذشته در سالن مخابرات اصفهان برگزار شد كه در اين بازي ماهاني ها توانستند ميهمان خود را 103 بر 68 از پيش رو بردارند. مسابقه رده بندي به صورت 2 برد از 3 بازي و بازي دوم روز دوشنبه در گرگان برگزار مي شود.
¤ دومين روز از رقابت هاي دوچرخه سواري قهرماني آسيا 2013 هندوستان با كسب سومين مدال كاروان ايران در ماده مديسون پيگيري شد.در ادامه رقابت هاي دومين روز اين دوره از مسابقات، ركابزنان ديروز در ماده دور امتيازي با يكديگر به رقابت پرداختند كه عليرضا حقي و محمد رجبلو ركابزنان ملي پوش كشورمان توانستند با كسب مدال برنز، سومين مدال كاروان ايران را در اين دوره از رقابت ها به دست آوردند.پيش از اين نيز حقي و رجبلو به ترتيب در مواد دور امتيازي و چهار كيلومتر تعقيبي تيمي دو مدال برنز براي كشورمان به ارمغان آوردند.
¤ تيم فولاد ماهان سپاهان در چارچوب هفته سوم از دور رفت ليگ برتر كشتي فرنگي مقابل پرسپوليس تهران با نتيجه 5 بر 2 به پيروزي دست يافت. ديگر ديدار اين هفته، بين تيم هاي هيئت كشتي خوزستان و صباي قم، فروردين ماه سال آينده برگزار مي شود.
¤ فرزاد باهر ارسباران با كسب 10 پيروزي متوالي و متحمل شدن تنها يك شكست به مدال نقره رقابت هاي قهرماني شمشيربازي نوجوانان و جوانان آسيا در اسلحه سابر رده سني جوانان دست يافت.
 


قهرماني تيم قوامين در ليگ برتر تكواندو

پرونده رقابت هاي ليگ برتر تكواندو باشگاه هاي كشور با انجام دو ديدار در خانه تكواندو و با قهرماني قوامين و نايب قهرماني شهرداري ورامين بسته شد.
در هفته پاياني اين مسابقات ديروز دو ديدار برگزار شد كه در اولين بازي مس كرمان در حالي كه يك تكواندوكار كمتر داشت به مصاف دانشگاه آزاد رفت و موفق شد حريف صدرنشين خود را متوقف كند. در بازي ديگر اين هفته شهرداري ورامين 5 بر 3 مقابل دانشگاه آزاد به پيروزي دست يافت و نيز نايب قهرمان شد. در بازي نخست مردان مس كرمان توسط ميلاد كهنسال، پوريا عبدالرشيدي، محمدرضا بابادي و رضا حبيبي 4 پيروزي انفرادي كسب كردند و شاهين فراهاني، مهدي قرباني، مهدي خدابخش و سجاد مرداني صاحب پيروزي شد تا دو تيم به تساوي 4 بر 4 رضايت دهند. در بازي دوم هم شهرداري ورامين توسط خوش سيرت، عبدالهي، بهنام و حميدرضا بيات و جلال خدامي صاحب 5 پيروزي شد و براي دانشگاه آزاد هم كرامتي، شيخي و يادگاري صاحب پيروزي شدند. در پايان اين مسابقات قوامين ناجا با 28 امتياز قهرمان شد و شهرداري ورامين با 27 امتياز روي سكوي نايب قهرماني ايستاد و استيل البرز هم با 21 امتياز سوم شد. تيم هاي دانشگاه آزاد با 14 امتياز، سايپاي البرز با 11 امتياز، ملي حفاري با 8 امتياز و مس كرمان با 7 امتياز مكان هاي چهارم تا هفتم جدول را از آن خود كردند.
 


اظهارات جالب توجه سرمربي سايپا از اتفاقات بازي با متين ورامين

نفرزاده: خط نگه دار همراه برق رفت!

سرمربي تيم واليبال سايپا گفت: با اتفاقاتي كه در سالن مسابقه رخ داد مشخص شد كه چرا وراميني ها براي گرفتن ميزباني اينقدر تلاش مي كردند.
فرهاد نفرزاده در خصوص شكست برابر متين ورامين و حاشيه هايي كه در آن بازي رخ داد كه منجر به شكست تيم سايپا شد با بيان اينكه اتفاقات عجيب در بازي ما با متين كم نبود؛ از كدام بگويم؟ ادامه داد: ما جوان ترين تيم ليگ بوديم. با اين تيم جوان بازي كردن در شرايط ورامين سخت است. با اين حال 48 ساعت قبل از مسابقه اعلام مي كنند كه بازي سوم بايد در ورامين انجام شود؛ ما چگونه مي توانستيم در مدت 48 ساعت براي اين مسابقه برنامه ريزي كنيم؟ اين در حالي است كه ميزبان بازي كاله و پيكان مشخص بوده و آملي ها قطعا بايد در تهران برابر پيكان قرار مي گرفتند، يا در سالن خانه واليبال يا در سالن 12هزار نفري.
نفرزاده با اشاره به اتفاقات عجيب اين مسابقه، ادامه داد: در اواسط بازي ناگهان برق قطع شد و هنگامي كه سالن تاريك بود يكي از داوران خط هم تغيير پيدا كرد و فرد ديگري ادامه مسابقه را قضاوت كرد؛ در واقع خط نگه دار همراه برق رفت.
وي افزود: در صحنه اي كه قبل از زدن اسپك عندليب برق قطع شد داور امتياز را به ورامين داد و صحنه را تكرار نكرد، اما در گيم پنجم بازيكن ورامين تور را گرفت و از آن آويزان شد و كاملا خطا كرد، اما داور خطا اعلام نكرد و گفت كه بازيكن ورامين آسيب ديده است! وي گفت: داور در اين صحنه اعلام كرد كه سرويس مجددا زده شود، اما در صحنه اي كه قبل از زدن اسپك برق قطع شد تكرار اعلام نكرد و امتياز را به ورامين داد. در امتياز 19 بر 17 به سود ما فياضي از منطقه دو براي ما امتياز گرفت و نتيجه بازي 20 بر 17 به سود ما شد، اما از ميز منشي به داور اعلام كردند كه خطاي پاسور سايپا بوده و امتياز 19 بر 18 مي شود. از اين صحنه ها در بازي كم نبود؛ وقتي 4 امتياز در يك گيم را داور از ما مي گيرد ما چطور مي توانيم به بازي ادامه دهيم؟
سرمربي تيم واليبال سايپا افزود: در داخل زمين اتفاقاتي رخ داد و بازي تمام شد. متاسفانه برخي ها براي موفقيت خود دست به هر كاري مي زنند. فضايي كه حاكم شده فضاي واليبال نيست، بلكه دست هاي خارج از واليبال هستند كه دوست ندارم در اين خصوص صحبت كنم، چرا كه در حيطه كاري من نيست.
 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10