(صفحه(6(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


سه شنبه 22 اسفند  1391 - شماره 20452

حديث دشت عشق
كش وقوس در مرحله نيمه نهايي جام حذفي داماش ميزبان پرسپوليس شد
 اعتراض دوباره استقلال وسپاهان به سازمان ليگ
اخبار كوتاه از فوتبال
شوك آخر سالي سوريان
خداحافظي قهرمان المپيك با كشتي
مدال تاريخي «ورپشتي»
در مسابقات دوچرخه سواري قهرماني آسيا
سرانجام چمن گلي جايگزين بنا شد
اعزام تيم ملي تكواندو به بلژيك
هفته دوم دور برگشت يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا پ
يروزي بر ميلان، هديه بارسلونا به تيتوي بيمار
بركناري معاون ورزشي وسط برنامه تلويزيوني!
دود تعليق به چشم كمانداران ايران رفت


حديث دشت عشق

از نوشته سرباز شهيد «اصغر معمر»
آن دنيا خودمان هستيم و اعمالمان

اي برادران و اي خواهران! دنيا را سرسري نگيريد. به خود بياييد، اين دنيا به كار شما نمي خورد. خودمان هستيم و اعمالمان. زندگي چنان زودگذر است كه فقط آه و پشيماني براي بيچارگان به جا مي گذارد. بياييد در اصلاح خود بكوشيم.
سرباز شهيد «اصغر معمر»، سال 1343 در استان فارس متولد شد و در 21/11/1364 در عمليات والفجر 8 (فاو) به شهادت رسيد.
ستاد يادواره شهداي سرباز استان فارس
 



كش وقوس در مرحله نيمه نهايي جام حذفي داماش ميزبان پرسپوليس شد

اعتراض دوباره استقلال وسپاهان به سازمان ليگ

 

سرويس ورزشي -
مراسم قرعه كشي مرحله نيمه نهايي رقابتهاي فوتبال جام حذفي در حالي ديروز برگزار شد كه تيم داماش گيلان به عنوان ميزبان پرسپوليس در اين مرحله انتخاب شد و استقلال با يك روز تاخير ميزبان سپاهان خواهد بود.
مراسم قرعه كشي مرحله نيمه نهايي رقابتهاي فوتبال جام حذفي باشگاه هاي كشور عصر ديروز در محل سازمان ليگ برگزار شد كه تيم داماش به عنوان ميزبان پرسپوليس در دومين ديدار مرحله نيمه نهايي اين مسابقات انتخاب شد. مسئولان سازمان ليگ پيش از اين زمان برگزاري ديدار داماش گيلان و پرسپوليس را روز شانزدهم فروردين ماه اعلام كرده بودند كه طبق قرعه كشي ديروز اين مسابقه در ورزشگاه عضدي شهر رشت برگزار مي شود، مسابقه اي كه برنده آن به ديدار فينال بيست و ششمين دوره رقابتهاي جام حذفي صعود خواهد كرد. پيش از اين تيم پرسپوليس در ديدار مرحله يك هشتم نهايي ميهمان نفت تهران و در مرحله يك چهارم نهايي هم ميهمان ذوب آهن اصفهان بود. داماش هم در مرحله گذشته تيم فجرسپاسي را در شيراز و در ضربات پنالتي شكست داده بود.
همچنين پس از كش و قوس هاي فراوان تاريخ ديدار استقلال و سپاهان در نيمه نهايي جام حذفي به دهم فروردين ماه موكول شد. پيش از اين زمان برگزاري اين بازي روز نهم فروردين ماه اعلام شده بود، موضوعي كه با اعتراض مسئولان استقلال همراه شد و قلعه نويي هم در آخرين اظهار نظر اعلام كرد در آن روز با سپاهان بازي نمي كند. البته سپاهاني ها هم نسبت به تغيير زمان اين بازي معترض بودند و حالا با »بله« سازمان ليگ به اعتراضات استقلالي ها، اين باشگاه سپاهان است كه ساز مخالف مي زند.زرد پوشان اصفهاني پس از بازي با استقلال در روز 10 فروردين بايد روز 13 فروردين در ليگ قهرمانان آسيا ميزبان الاهلي عربستان باشند و استقلال يك روز بعد در عربستان به مصاف الهلال خواهد رفت.
سپاهان انصراف مي دهد؟!
رسول خوروش سرپرست تيم فوتبال سپاهان با انتقاد از برنامه ريزي سازمان ليگ براي بازي با استقلال در جام حذفي و ادامه مسابقات ليگ برتر گفت: برنامه ريزي سازمان ليگ تمركز بازيكنان را به هم ريخته است،چرا كه ما بايد در عرض 11 روز بايد 4 مسابقه سنگين را برگزار كنيم. اين برنامه ريزي را هم در حالي انجام داده اند كه قوي ترين تيم گروه ما الاهلي عربستان است و در فاصله 11 روز بايد دو بار با اين تيم بازي كنيم. وي ادامه حضور سپاهان در جام حذفي را به بعد از بازگشت از قطرو تصميم هيئت مديره باشگاه سپاهان منوط كرد وگفت: با اين شريط هيئت مديره باشگاه سپاهان تصميم مي گيرد كه جام حذفي را ادامه دهيم يا خير .
نظر متفاوت مدير عامل استقلال
اما بر خلاف نظر سپاهاني ها كه اعتقاد دارند اين برنامه ريزي به سود استقلال است مدير عامل آبي پوشان نظري ديگر دارد و عنوان مي كند اگر بازي از 9 به 10 فروردين منتقل شود اين موضوع بيشتر به ضرر ما است تا سپاهان زيرا تيم اصفهاني در خانه بازي دارد اما ما اين طور نيستيم. علي فتح الله زاده كه همراه با مدير عامل سپاهان در مالزي به سر مي برد گفت: هنوز زمان بازي مشخص نشده است و ما بايد پس از برگشت به تهران در اين خصوص مذاكرات خود را ادامه دهيم.وي تصريح كرد: بازي استقلال و سپاهان يك بازي حذفي است و در نهايت يكي از دو تيم بازنده خواهند بود و انجام اين بازي چند روز قبل از بازي با تيم هاي عربي مي تواند به ضرر هر كدام از تيم هاي بازنده باشد و به همين دليل بهتر است تا زمان بازي دو تيم به بعد از بازي با تيم هاي عربي منتقل شود.مديرعامل استقلال افزود: ما بايد با هم همكاري كنيم چون بحث حضور در ليگ قهرمانان يك بحث ملي است و با آقاي رحيمي صحبت كرده ام و وقتي به ايران برگردم با سازمان ليگ هم جلسه مي گذاريم تا ببينيم چه مي شود و اگر هم به توافق نرسيم سازمان ليگ خودش تصميم خواهد گرفت. برنامه مرحله نيمه نهايي جام حذفي به شرح زير است:
شنبه : 10/01/92
¤ استقلال تهران - سپاهان اصفهان(ساعت 18/50- ورزشگاه آزادي تهران)
جمعه: 16 /01/92
¤ داماش گيلان - پرسپوليس(ورزشگاه عضدي رشت - ساعت اين ديدار متعاقبا اعلام مي شود).
 


اخبار كوتاه از فوتبال

تقابل تراكتورسازي با الجيش قطر
تيم فوتبال تراكتورسازي در در دومين ديدارش در ليگ قهرمانان آسيا امشب به مصاف الجيش اين كشور مي رود. تراكتورسازي در اولين حضورش در رقابت هاي باشگاهي آسيا در پي كسب افتخار حضور در جمع 16 تيم پاياني رقابت هاست و براي اين كار بايد از سد حريف عرب خود برآيد. تراكتورسازان در حالي به مصاف الجيش (ارتش) قطر مي روند كه در نخستين ديدارشان در خانه موفق شدند با نتيجه خوب سه بر يك الجزيره امارات را شكست دهند. از طرفي الجيش در ديدار نخستش برابر نماينده عربستان شكست خورده است. اكنون تراكتورسازي با سه امتياز در صدر جدول گروه اول مسابقات است و الشباب عربستان با همين تعداد امتياز دوم است. در ديگر ديدار اين گروه ، سه شنبه الجزيره امارات و الشباب عربستان به مصاف هم مي روند.
داماش ميزبان پرسپوليس شد
مراسم قرعه كشي تعيين ميزبان بازي نيمه نهايي جام حذفي در سازمان ليگ برگزار شد و داماش گيلان به عنوان ميزبان بازي با پرسپوليس انتخاب شد. اين ديدار 16 فروردين 92 در رشت برگزار خواهد شد.
وضعيت مبهم مصدومان استقلال
تمرين روز دوشنبه تيم فوتبال استقلال در حالي برگزار شد كه غيبت قلعه نويي و وضعيت مبهم حيدري و رحمتي نگراني هواداران را به دنبال داشت. استقلال روز چهارشنبه در چارچوب مسابقات ليگ قهرمانان آسيا با العين امارات ديدار مي كند.
تمايل نفت براي بازي در قم
مديرعامل باشگاه نفت تهران مدعي شد تميش در هفته سي ام ليگ با استقلال يا در ورزشگاه تختي تهران يا در ورزشگاه يادگار امام قم بازي مي كنيم. منصور قنبرزاده گفت: ما با سازمان ليگ و شخص آقاي تاج در مورد محل برگزاري اين ديدار صحبت كرديم و ايشان به ما قول داد كه با پيگيري از طريق معاون سياسي امنيتي تهران شرايط برگزاري در ورزشگاه تختي را فراهم كند اما اكنون نامه اي كه از سازمان ليگ براي باشگاه نفت ارسال شده است، محل بازي را ورزشگاه آزادي اعلام كرده است. با اين حال اعلام مي كنيم بازي ما با استقلال يا بايد در ورزشگاه تختي برگزار شود يا قم.
پرداخت قسط طلب وينگادا تا 25 بهمن
معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس در خصوص آخرين وضعيت پرونده شكايت وينگادا و دستيارانش گفت: طبق صحبت هايي كه انجام داديم قسط اول مطالبات كارواليهو(دستيار وينگادا) و وينگادا را تا 15 مارس يعني 25 اسفند پرداخت خواهيم كرد و بقيه را سعي مي كنيم تا ماه آوريل يعني فروردين پرداخت كنيم. وي افزود: مجبور هستيم به صورت اقساطي اين مبلغ را پرداخت كنيم و قطعا طرف مذاكره كننده نيز با اين موضوع مشكلي ندارد. خوشبختانه پيگيري هاي لازم شده و همه چيز براي پرداخت آماده است.
فرانك ريبري ديدار مقابل آرسنال را از دست داد
بايرن مونيخ در ديدار برگشت مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال فرانك ريبري هافبك فرانسوي خود را در اختيار نخواهد داشت. ريبري در پيروزي 3 بر 2 بايرن مونيخ مقابل فورتونادوسلدروف 90 دقيقه بازي كرد و گل دوم تيمش را هم به ثمر رساند اما بعد از بازي در پاي چپ خود احساس درد مي كرد و اكنون پزشكان بايرن اعلام كرده اند او براي ديدار چهارشنبه مقابل آرسنال آماده نخواهد بود.
برگزاري انتخابات AFC در ارديبهشت ماه سال آينده
رئيس فدراسيون فوتبال ايران از برگزاري انتخابات AFC در ارديبهشت سال 92 خبر داد. كفاشيان گفت: امروز جلسه كميته مسابقات برگزار مي شود و در آن مواردي به تصويب مي رسد و به كميته اجرايي براي بررسي و تصويب نهايي ارائه خواهد شد. همچنين تاريخ انتخابات كنفدراسيون فوتبال آسيا، همان تاريخ قبلي و در ارديبهشت 92 خواهد بود.
برتري پرسپوليس برابر پرسپوليس
تيم فوتبال پرسپوليس در يك بازي دوستانه موفق شد با نتيجه 4 بر يك پرسپوليس قائمشهر را شكست دهد. در اين بازي، بازيكنان ذخيره پرسپوليس كه در بازي مقابل راه آهن در تركيب اصلي بودند و آن هايي كه در ديدار با اين تيم حضور داشتند پس از 45 دقيقه ريكاوري محل تمرين را ترك كردند.
نماينده تبريز در آستانه ليگ برتري شدن
هفته بيست و سوم مسابقات فوتبال ليگ دسته يك (جام آزادگان) عصر ديروز برگزار شد و تيم صدر جدولي گسترش فولاد تبريز در گروه الف توانست با پيروزي چهار بر يك مقابل شهرداري اراك به امتياز 49 برسد تا در صورت كسب يك امتياز از سه هفته باقيمانده جواز حضور در ليگ برتر را كسب كند. اما استقلال خوزستان صدرنشين گروه ب با شكست يك بر صفر برابر راهيان كرمانشاه اگرچه همچنان تيم اول جدول ماند اما اختلافش با شهرداري ياسوج كه امروز يك امتياز از تساوي با حفاري اهواز بدست آورد به عدد يك رسيد.
 


شوك آخر سالي سوريان

خداحافظي قهرمان المپيك با كشتي

حميد سوريان مي گويد شايد ديگر كشتي نگيرد.
قهرمان المپيك 2012 لندن و دارنده شش مدال طلاي كشتي فرنگي جهان و المپيك در پاسخ به اين پرسش كه از چه زماني تمريناتش را آغاز مي كند؟ اظهار كرد: هنوز هيچ تصميمي براي كشتي گرفتن ندارم، چرا كه آنقدر عقب افتادگي در زندگي ام دارم كه هنوز وقت نكرده ام به كشتي فكر كنم.
قهرمان طلايي پنج دوره مسابقات كشتي جهان در پاسخ به اين پرسش كه آيا در رقابت هاي جهاني مجارستان كشتي مي گيرد؟ گفت: دوست دارم دوباره كشتي بگيرم. همه تلاشم را هم براي برگشتن به تيم ملي مي كنم، ولي فعلا هيچ چيز درباره آينده ورزشي ام مشخص نيست. وي افزود: برنامه ام مشخص نيست، نمي دانم كه به كشتي گرفتن ادامه بدهم يا نه.
سوريان در جواب به سوال ديگري مبني بر اين كه اگر ادامه دهي در چه وزني كشتي مي گيري؟ گفت: اگر به كشتي گرفتن ادامه دهم قطعا در وزن خودم يعني 55 كيلوگرم مسابقه خواهم داد. دارنده نشان طلاي بازي هاي المپيك لندن در واكنش به اين اظهارنظر كه حيف نيست در اوج موفقيت كشتي را كنار بگذاري؟ پاسخ داد: به دليل مشغله زيادي كه در زندگي ام دارم شايد كشتي را كنار بگذارم. ما حرفه اي ورزش مي كنيم، ولي ورزش ايران حرفه اي نيست. آنقدر در طول 10 سال گذشته حرفه اي به كشتي فكر كردم كه از رسيدگي به خودم و خانواده ام باز ماندم. من تا روزي كه حس كنم توان دارم و مي توانم مدال بگيرم سرباز تيم ملي خواهم بود و در غير اين صورت كشتي را كنار مي گذارم.
آن طور كه از گوشه و كنار شنيده مي شود سوريان قصد دارد همچون ديگر قهرمانان خطه شهر ري از جمله عليرضا دبير و هادي ساعي در آينده اي نزديك وارد عرصه سياست شده و اولين حضور خود را در انتخابات شوراي شهر تهران تجربه كند.
 


مدال تاريخي «ورپشتي»

در مسابقات دوچرخه سواري قهرماني آسيا

در مسابقات دوچرخه سواري قهرماني آسيا، حسنعلي ورپشتي با كسب مدال نقره، اولين گردن آويز تاريخ دوچرخه سواري ايران در ماده 200متر را به گردن آويخت.
در پنجمين روز از مسابقات دوچرخه سواري قهرماني آسيا در هند، ديروز حسنعلي ورپشتي ركابزن ملي پوش ايران در مرحله فينال مسابقات ماده 200متر به مصاف رقيب خود رفت كه با عملكردي قابل قبول مدال نقره گرفت. اين مدال نخستين گردن آويز تاريخ دوچرخه سواري ايران را در ماده 200متر بود. در اين ماده، ركابزن مالزيايي كه مقام قهرماني جهان را در كارنامه خود به ثبت رسانده، مدال طلا گرفت.
اما ديروز پس از مدال با ارزش ورپشتي اين محمود پراش بود كه توانست با كسب مقام نايب قهرماني در ماده كايرين، سومين مدال نقره كاروان دوچرخه سواري ايران را در اين دوره از رقابتها كسب كند. در اين ماده محمد پراش ديگر نماينده ايران مقام چهارم را به خود اختصاص داد. در اين مسابقات ركابزنان مالزي و چين به ترتيب مقام هاي اول و سوم را كسب كردند.
 


سرانجام چمن گلي جايگزين بنا شد

با پيشنهاد مدير فني تيمهاي ملي كشتي آزاد و فرنگي، سرپرست، مربي ارشد و مربي تيم ملي كشتي فرنگي منصوب شدند.
فدراسيون كشتي اعلام كرد: با پيشنهاد رسول خادم مدير فني تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي و با توجه به سوابق مديريتي قهرماني، مربيگري و موافقت فدراسيون كشتي به ترتيب بهرام مشتاقي، عبداله چمن گلي و علي اشكاني تا پايان خرداد ماه سال 92، بعنوان سرپرست، مربي ارشد و مربي تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان منصوب شدند.پيش از اين رسول جزيني، ايرج اسنفدياري فر و حسام الدين جعفري به ترتيب به عنوان مربي ارشد، مربي و سرپرست حكم گرفته بودند كه با كناره گيري آنها، دستياران سابق محمد بنا همگي از كادر كشتي فرنگي ايران خارج شدند و بايد ديد گروه جديد چگونه تيم ملي كشتي فرنگي ايران را هدايت مي كند.
انتخاب كادر فني جديد تيم ملي از سوي خادم به خاطر اين بود تا برنامه هاي آماده سازي فرنگي كاران كشورمان در آستانه رقابتهاي آسيايي عقب نيفتد و ملي پوشان اين رشته از بلاتكليفي خارج شوند.اما اين حكم به گفته خادم به معناي كنار گذاشتن كامل محمد بنا از عرصه كشتي فرنگي ايران نيست و گويا جايگاه وي همچنان در كشتي فرنگي محفوظ است.رسول خادم با تاييد اين مطلب مي گويد: با توجه به احكام جديد براي اعضاي كادر فني تيم ملي، مطمئنا جايگاه محمد بنا همچنان در كشتي فرنگي ايران حفظ خواهد شد و او مي تواند همچون گذشته در اين حوزه به فعاليت ادامه دهد.
همچنين با پيشنهاد مدير فني تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي حسين ابراهيميان (ملاقاسمي)، رحيم علي آبادي، بهرام مشتاقي و احد پازاج بعنوان گروه مشاوران امور فني كشتي فرنگي منصوب شدند.
 


اعزام تيم ملي تكواندو به بلژيك

فدراسيون تكواندو در تلاش است با رفع مشكلات مالي مقدمات اعزام تيم ملي را به تورنمنت بين المللي بلژيك فراهم كند.
بعد از پايان رقابت هاي ليگ برتر تكواندو باشگاه هاي كشور دور جديد تمرينات تيم ملي در محل خانه تكواندو از روز شنبه آغاز شد و قرار است روز جمعه ديدارهاي انتخابي برگزار شود و در هر وزن دو نفر در اردو باقي خواهد ماند. بعد از پايان رقابت هاي انتخابي اردوي تيم ملي تا 5 فروردين تعطيل خواهد شد.كادر فني تيم ملي حضور در يك تورنمنت بين المللي را در دستور كار خود دارد و خواهان اعزام حداقل 20تكواندوكار به اين تورنمنت قبل از حضور در مسابقات بازيهاي كشورهاي اسلامي و قهرماني جهان شده است.
از ميان تمام تورنمنت معتبر اروپا كادر فني تيم ملي رقابت هاي بين المللي بلژيك را انتخاب كرده است. مسابقاتي كه با حضور تيم هاي خوب اروپايي 17 و 18 فروردين ماه در بروكسل برگزار مي شود. اما مشكل مالي فدراسيون مانع اصلي اين اعزام مي باشد. مسئولان فدراسيون در تلاشند تا با رفع اين مشكل كه اين روزهاي پاياني سال تمام فدراسيون ها با آن دست به گريبان هستند بتوانند تيم ملي را به اين تورنمنت اعزام كنند.
 


هفته دوم دور برگشت يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا

پيروزي بر ميلان، هديه بارسلونا به تيتوي بيمار

بارسلونا با پيروزي برابر ميلان در دور برگشت ليگ قهرمانان اروپا مي خواهد سرمربي بيمار خود را از نظر روحي شارژ كند.
امشب در ادامه دور برگشت مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا دو ديدار برگزار مي شود كه در حساس ترين بازي بارسلونا در حالي در نوكمپ از ميلان پذيرايي مي كند كه در ديدار رفت با 2 گل تن به شكست داده و براي صعود از اين مرحله به بردي با 3 گل اختلاف نياز دارد.
بارسا در حالي به مصاف ميلان مي رود كه تيتو ويلانووا، سرمربي بيمار خود را همچنان روي نيمكت نمي بيند. آبي اناري ها در نبود ويلانووا روزهاي خوبي را سپري نمي كنند. بازيكنان اين تيم با 3 شكست برابر رئال مادريد و ميلان به شدت فشار را احساس مي كنند. آنها براي شارژ روحي سرمربي بيمار خود و البته هوادارانشان چاره اي جز شكست ميلان و صعود به يك چهارم نهايي ندارند. از طرف ديگر ميلان در شرايط كاملا خوبي به سر مي برد و حتي در صورت باخت در نوكمپ كمتر كسي آلگري و شاگردانش را سرزنش خواهد كرد. اتحاديه فوتبال اروپا قضاوت اين ديدار را به ويكتور كاساي مجارستاني سپرده است.
در ديگر ديدار امشب، شالكه آلمان در ورزشگاه خانگي خود به مصاف گالاتاسراي تركيه مي رود. در ديدار رفت گالاتاسراي با گل دقيقه 12 آدين ييلماز پيش افتاد اما جرمين جونز در آخرين ثانيه هاي نيمه اول بازي را به تساوي كشاند تا كار تيم ترك براي صعود بسيار سخت شود. گالاتاسراي با جذب ستاره هايي همچون ديديه دروگبا و وزلي اسنايدر تيمي پرقدرت شده است. اين تيم با هدايت فاتح تريم نمايش خوبي در رقابت هاي اين فصل ليگ تركيه داشته و با 47 امتياز صدرنشين است.
 


بركناري معاون ورزشي وسط برنامه تلويزيوني!

معاون ورزشي و قهرماني اداره كل ورزش و جوانان هرمزگان شنبه شب در حين اجراي برنامه از صدا وسيماي مركز خليج فارس، از سمت خود بر كنار شد!
در اين برنامه كه از ساعت 22 شنبه شب روي آنتن رفت پس از آن كه مجري برنامه به كنايه از سه شغله بودن مهدي جهانبخش معاون ورزشي و قهرماني اداره كل ورزش و جوانان هرمزگان سخن گفت و با پخش تيزري به سرپرستي هيئت ژيمناستيك و سرپرستي اداره كل ورزش و جوانان قشم اشاره كرد، جهانبخش در گزارشي با اشاره به اينكه بزودي با برگزاري جلسه اي با مديركل ورزش و جوانان استان مناسبترين تصميم درخصوص انتخاب يك پست گرفته خواهد شد، در حال پايان اين موضوع بود كه در اواسط برنامه دانشور، مديركل ورزش و جوانان استان به روي خط آمده و با بيان اينكه ديگر جهانبخش معاون ورزشي و قهرماني اداره كل ورزش و جوانان هرمزگان نيست، شوكي را به برنامه و مجري آن وارد كرد. بدين ترتيب مهدي جهانبخش تنها سرپرستي هيئت ژيمناستيك و سرپرستي اداره كل ورزش و جوانان قشم را برعهده دارد. به گفته دانشور پس از تعطيلات نوروزي از بين چند گزينه منتخب شاخص ترين فرد به عنوان معاون ورزشي و قهرماني اداره كل ورزش و جوانان هرمزگان انتخاب و جانشين جهانبخش مي شود.
 


دود تعليق به چشم كمانداران ايران رفت

دبير فدراسيون تيروكمان علت حاضر نشدن ايران در مسابقه هاي جايزه بزرگ تايلند را ادامه تعليق اين فدراسيون اعلام كرد.
صاحبي درباره اينكه چرا ايران در مسابقه هاي جايزه بزرگ تايلند حضور ندارد در حالي كه پيش از اين اعلام شده بود كه تيم ملي به اين مسابقه ها اعزام خواهد شد، گفت: ما به اين مسابقه ها نرفتيم چون هنوز تعليق هستيم و با اين كه پيش از اين براي شركت در مسابقه هاي جايزه بزرگ تايلند ثبت نام كرده بوديم اما مجوز جهاني براي حضور ما داده نشد و همچون چند وقت اخير نمي توانيم در رقابت هاي بين المللي حضور پيدا كنيم.وي افزود: دود تعليق بودن فدراسيون تيروكمان به چشم ورزشكاران مي رود و تنها آن ها آسيب مي بينند. آرزويم اين است كه براي مسابقه هاي بعدي از تعليق بيرون بياييم و بتوانيم در رقابت هاي بين المللي حضور داشته باشيم.
 


(صفحه(6(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10