(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


چهارشنبه 23 اسفند 1391 - شماره 20453

حديث دشت عشق
نمايندگان ايران با العين امارات و الغرافه قطر ديدار مي كنند
استقلال صدر جدول آسيا و سپاهان پيروزي در قطر را مي خواهند
انتظارتي كه از مسئولان براي تغيير فضاي حاكم مي رود
بيانات رهبرمعظم انقلاب الگوي مناسب براي رسانه هاي ورزشي
نايب قهرماني در مسابقات پيست دوچرخه سواري آسيا
دفاع از قهرماني يا پايان حكمراني مهرام در بسكتبال
بسكتباليست مسلمان آمريكايي از چرايي حضورش در ايران مي گويد
نمي توانستم در باشگاهي باشم كه درآمدش از فروش الكل تامين مي شود
نخستين نبرد كاله و متين براي قهرماني در ليگ واليبال
افشاي پرداخت 170 ميليون تومان به مربيان تيم ملي كشتي فرنگي
خواندني از ورزش ايران
انصراف از بازي رده بندي انحلال تيم باشگاهي!
انتقادات تند قهرمان المپيك از مسئولان ورزش
شروط سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي براي كار با بنا
اخبار كوتاه از فوتبال


حديث دشت عشق

به ياد سرباز شهيد «عباس مومني جعفري»
براي حفظ پاره تن وطن در كردستان
شهيد «عباس مومني جعفري»، سال 1341 در يك خانواده مذهبي پا به عرصه وجود گذاشت. از همان كودكي عاشق حضرت ابوالفضل(ع) بود و در عزاداري هاي امام حسين(ع) سقا بود و آب به دست عزاداران مي داد و هميشه در محرم سياه پوش آقايش امام حسين(ع) بود. مهربان و با گذشت و بسيار سخاوتمند بود.
اين شهيد گرانقدر وقتي به سن جواني رسيد عازم خدمت شد و هميشه اعتقاد داشت كه خوني كه در رگهايش جريان دارد متعلق به اين انقلاب و رهبري مي باشد و بايد با آن درخت اسلام را آبياري كرد تا اين درخت رشد كند و تمام جهان را فرا گيرد.
سرباز شهيد «عباس مومني جعفري»، سال 1341 در پيشواي ورامين متولد شد و در 5/1/1364 در بوكان كردستان به شهادت رسيد.
 


نمايندگان ايران با العين امارات و الغرافه قطر ديدار مي كنند

استقلال صدر جدول آسيا و سپاهان پيروزي در قطر را مي خواهند

استقلال و سپاهان به عنوان نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا امشب چشم به سه امتياز ديدار با تيم هاي العين و الغرافه دارند.
تيم هاي استقلال و سپاهان در دومين ديدارشان در ليگ قهرمانان آسيا امروز برابر حريفان قرار مي گيرند. استقلال در تهران از العين امارات پذيرايي مي كند و سپاهان در قطر به مصاف الغرافه مي رود.
الغرافه - سپاهان
بازيكنان پراميد سپاهان ايران اين بار برابر تيمي از قطر قرار مي گيرند كه هميشه برابر تيم هاي ايراني ناكام بوده است. الغرافه در نخستين ديدارش در ليگ قهرمانان برابر الاهلي عربستان به تساوي رضايت داد تا اكنون با يك امتياز در رده سوم گروه C رقابت ها قرار داشته باشد. سپاهان اما در اولين گام به خوبي حريف اماراتي اش را شكست داد تا با كسب سه امتياز آن بازي در پايان روز اول مسابقه ها در رده نخست گروه قرار گيرد. سپاهان بي شك پراميدترين نماينده ايران در رقابت هاست چون سال هاست كه در ليگ قهرمانان حضور مستمر دارد و هميشه به عنوان مدعي صعود به فينال بازي ها مطرح بوده است. ديدار دو تيم، چهارشنبه ساعت 45:18 در قطر برگزار مي شود. در ديگر ديدار اين گروه النصر در دوبي ميزبان الاهلي عربستان است. اين ديدار نيز در ساعت 24 به وقت تهران انجام مي شود. جدول گروه C: 1 سپاهان 3 امتياز، 2- الاهلي يك امتياز، 3- الغرافه يك امتياز و 4- النصر صفر امتياز.
استقلال- العين
آبي پوشان تهراني كه با دو عنوان قهرماني در تاريخ رقابت هاي باشگاهي در آسيا پرافتخارترين تيم ايراني رقابت ها هستند، در دومين گام بايد در خانه به مصاف العين امارات بروند. استقلالي ها در بازي نخست خود با بدشانسي و البته اشتباه هاي كشنده فردي پيروزي برابر الريان قطر را با تساوي عوض كردند اما اين بار در خانه نمي خواهند كوچك ترين لغزشي داشته باشند. همچنين مجموعه تيم استقلال، چهارشنبه منتظر حضور ده ها هزار هوادار خود است تا اين تيم را برابر حريف اماراتي تشويق كنند. العين هم تيم دست و پا بسته اي نيست. اين تيم سال ها حضور مقتدر در آسيا داشته و عناوين معتبري را تاكنون كسب كرده است. نماينده امارات كه در بازي نخست الهلال نامدار را شكست داده است در دومين ديدارش هم قصد دارد يك تيم پرطرفدار ديگر را از پيش رو بردارد. استقلال در صورت برتري برابر العين شانس بسياري دارد تا به عنوان تيم صدرنشين گروه خود معرفي شود. ديدار دو تيم، چهارشنبه ساعت 19 در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود. در ديگر ديدار اين گروه هم الهلال عربستان از ساعت 05:21 در خانه پذيراي الريان قطر است. جدول گروه D: 1- العين 3 امتياز، 2- استقلال يك امتياز، 3- الريان يك امتياز و 4- الهلال صفر امتياز.


انتظارتي كه از مسئولان براي تغيير فضاي حاكم مي رود

بيانات رهبرمعظم انقلاب الگوي مناسب براي رسانه هاي ورزشي

سرويس ورزشي-
ديداري جمعي از پيشكسوتان، قهرمانان و مدال آوران رشته هاي ورزشي در مسابقات جهاني و بازي هاي المپيك و پارالمپيك 2012 با رهبر معظم انقلاب را بايد نقطه عطفي در تاريخ ورزش كشورمان دانست. در اين ديدار كه صبح روز دوشنبه برگزار شد، حضرت آيت الله خامنه اي به مسايل مهمي در خصوص ورزش اشاره داشتند . رهبر انقلاب در سخنان خود ابتدا به حضور ورزشكاران در ميدان هاي بين المللي با حفظ اخلاق و روحيه جوانمردي و رعايت جوانب شرعي را تبليغ جهاني ارزش ها و صفات برجسته يك ملت دانستند و افزودند: يكي از اين موارد، حضور بانوان و دختران ورزشكار با رعايت حجاب شرعي، در ميدان هاي بين المللي است كه اقدامي فوق العاده، و بسيار مهم و با ارزش است.
مقام معظم رهبري در بخش ديگري از فرمايشات خود با اشاره به انصراف ورزشكاران جوان ايراني از مسابقه با ورزشكاران رژيم صهيونيستي افزودند: اين اقدام، بسيار با ارزش و تلاشي بسيار مهم و حساس در مقابله با رژيم غاصب صهيونيستي است. ايشان همچنين يكي از وظايف مهم قهرمانان ورزشي را ترويج ورزش همگاني ميان آحاد مردم بويژه جوانان برشمردند و افزودند: يكي از نيازهاي اساسي كشور، فراگير شدن ورزش همگاني ميان مردم است.
حضرت آيت الله خامنه اي در ادامه با اظهار گلايه از تلاش برخي، براي تخريب فضاي ورزشي كشور از طريق ترويج تهمت، دروغ، نزاع و تخريب افراد، تأكيد كردند: متأسفانه سهم رسانه هاي ورزشي در اين كار خلاف كم نيست و من در اين خصوص هشدار مي دهم. رهبر انقلاب اسلامي خاطر نشان كردند: برخي رسانه هاي ورزشي با بزرگنمايي موضوعات كوچك و ايجاد فضاي دعوا، تلاش مي كنند تا افراد مصاحبه كننده رابه سمت حرف هاي تند و ناسزاگويي سوق دهند كه اين كار نادرستي است و بايد نقطه مقابل آن در رسانه ها تقويت شود.
اين بخش از بيانات مقام معظم رهبري همان نكات ظريفي را در دل خود دارد كه پيش از اين مورد توجه دلسوزان ورزش قرار گرفته بود؛ دلسوزاني كه مدتهاي مديدي است به انتقاد از شرايط حاكم بر فضاي رسانه هاي ورزشي مي پردازند و روي اين نكته تاكيد دارند كه در فضاي رسانه اي امروز اصل ورزش به بوته فراموشي سپرده شده و حواشي آن رنگ و لعاب خاصي يافته است. و چه بسا اگر همين اتفاقات رخ نمي داد ورزش ما با سرعت بيشتري قله هاي جهاني را درمي نورديد و امروز در بسياري از رشته هاي ورزشي، موقعيتي به مراتب بهتر از آنچه كه داريم نصيب مان مي شد.
بدون ترديد ورزش براي رسيدن به نقطه ايده ال نياز به بازوان توانايي چون رسانه ها دارد؛ اين در حالي است كه امروزه برخي رسانه ها نقش خود را به خوبي بازي نمي كنند و اتفاقات حاشيه اي انعكاس ويژه اي از سوي آنها دارد تا نوعي « زردنگاري » بر رسانه هاي ورزشي حاكم شود. در چنين شرايطي مسلما بيانات رهبر انقلاب مي تواند الگوي مناسبي براي رسانه هاي ورزشي باشد تا از جنجال و حاشيه هاي رايج كاسته و بر متن بيافزايند.
و در پايان بايد به اين نكته نيز اشاره داشت كه در طول چند سال اخير مسئولان محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و همچنين صدا و سيما واكنش خاصي نسبت به انتقادات مطرح شده در خصوص فضاي حاكم بر رسانه هاي ورزشي، نشان نداده اند اما اميد آن مي رود كه اين بار به نداي رهبري توجه ويژه اي داشته باشند و اقداماتي در جهت بهبود شرايط انجام دهند.
 


نايب قهرماني در مسابقات پيست دوچرخه سواري آسيا

تيم ملي دوچرخه سواري ايران موفق شد مقام نايب قهرماني سي و سومين دوره رقابت هاي قهرماني آسيا در ماده پيست را از آن خود كند.
در پايان رقابت هاي مواد پيست دوچرخه سواري قهرماني آسيا، ركابزنان ايران توانستند با كسب (سه مدال نقره، سه برنز، يك مقام چهارمي و يك ششمي) پس از كره اي ها، در رده دوم آسيا قرار بگيرند. در اين رده بندي كره جنوبي از نظر تعداد مدال با كسب (پنج طلا، يك نقره و دو برنز) اول شد.
 


دفاع از قهرماني يا پايان حكمراني مهرام در بسكتبال

فينال سوم ليگ برتر بسكتبال در حالي به ميزباني مهرام برگزار خواهد شد كه مدافع عنوان قهرماني درخانه به دنبال حفظ عنوانش است ولي در اين راه سخت پتروشيمي قدرتمند را پيش رو دارد كه با يك پيروزي مي تواند به حكمراني پنج ساله مهرام در بسكتبال ايران خاتمه دهد.
فينال سوم ليگ برتر بسكتبال ايران امروز در حالي بايد بين پتروشيمي و مهرام در سالن آزادي تهران برگزار شود كه مدافع عنوان قهرماني در روزهاي گذشته به دو مسابقه نخست اعتراض كرده است. مهرامي ها كه به حاشيه هاي دو مسابقه در ماهشهر اعتراض داشتند در دو روز گذشته انتقادهاي زيادي به فدراسيون و باشگاه پتروشيمي وارد كردند. مهرام كه ششمين فينال پياپي اش را در ليگ برتر بسكتبال تجربه مي كند در دو ديدار نخست دو شكست خارج از خانه تجربه كرد و حالا چيزي براي از دست دادن ندارد چرا كه با يك شكست ديگر قهرماني را از دست خواهد داد. در طرف ديگر ميدان پتروشيمي در دومين فينال پياپي اش در دو مسابقه پرحرف و حديث توانست حريف نامدارش را با نتايج 102 بر 92 و 93 بر 96 مغلوب كند و حالا در يك قدمي قهرماني قرار دارد. روز دوشنبه نيز فولادماهان اصفهان در دومين ديدار رده بندي در گرگان به مصاف شهرداري اين شهر رفت و 80 بر 47 به پيروزي رسيد و همانند فصل گذشته روي سكوي سوم ليگ ايستاد.


بسكتباليست مسلمان آمريكايي از چرايي حضورش در ايران مي گويد

نمي توانستم در باشگاهي باشم كه درآمدش از فروش الكل تامين مي شود

بازيكن آمريكايي تيم بسكتبال پتروشيمي، مي گويد به دليل اينكه درآمد باشگاه هاي اروپايي و آمريكايي از رقص و فروش نوشيدني هاي الكلي است، ترجيح مي دهد در ايران بازي كند.
جابر ابراهيم نه تنها يكي از بهترين بازيكنان خارجي تاريخ ليگ برتر بسكتبال است، بلكه مي توان او از خاص ترين آنها هم معرفي كرد. بازيكني كه قرارداد چند ميليون يورويي تيم هاي اروپايي را به خاطر اينكه نمي خواسته درآمدش از طريق فروش الكل باشد، رها كرده و حالا در فينال ليگ برتر بسكتبال ايران بازي مي كند. هم تيمي هاي جابر داستان هاي شنيدني از سبك زندگي او تعريف مي كنند اما خودش اصلا تمايلي به صحبت درباره اين مسايل ندارد. مي گويند او بين دو نيمه همه بازي ها، نماز مي خواند و هيچ وقت نماز جمعه را از دست نمي دهد. گويا او 4 سال قبل رفتار ديگري داشته اما ناگهان تغيير كرده است. به گزارش كيهان وي روز گذشته در گفت و گو با يكي از نشريات ورزشي در خصوص فسخ قراردادش با باشگاه زالگريس ليتواني گفت: به عنوان مسلمان نمي تواني براي هركس و هر چيزي كار كني. اگر براي جايي كار كني كه پولش از كارخانه هاي الكل ، رقاصي يا چيزهايي شبيه اين بدست بيايد ، پول آن خوب نيست. جابر ابراهيم در بخش ديگري از گفت و گويش به اين موضوع نيز اشاره مي كند كه آمريكا و ليگ NBA براي او مناسب نيست زيرا تيم هاي آمريكايي مثل اروپايي ها الكل مصرف مي كنند و در سالن هايشان موسيقي پخش مي شود.


نخستين نبرد كاله و متين براي قهرماني در ليگ واليبال

امروز سالن 12هزار نفري آزادي ميزبان فيناليست هاي ليگ برتر واليبال خواهد بود.
سال 1391 به روزهاي پاياني نزديك مي شود. همزمان با آخرين روزهاي زمستان، ليگ برتر واليبال هم به ايستگاه آخر مي رسد. دو تيم قدرتمند و پر مهره متين و كاله براي تصاحب كاپ قهرماني در سالن 12 هزار نفري واليبال به مصاف هم مي روند. كاله قهرمان فصل قبل با همه ستارگانش از ابتدا براي كسب مقام نخست جنگيده بود و حالا عطش هواداران پرشور اين تيم تنها با قهرماني خاموش مي شود. كاله بدون ترديد يك تيم كامل و بي نقص است. «پتكوويچ» پاسور تيم ملي صربستان برخلاف چند بازي شروع فصل حالا در اوج آمادگي به سر مي برد و كاملاً با شرايط واليبال ايران خو گرفته است. پاس هاي كوتاه او براي سرعتي هاي تر و فرز آمل و همچنين ارسال توپ هاي بي نقص براي قطر پاسورهاي نامدار كاله تركيب دفاعي همه حريفان را از پا درآورده است. حضور محمد موسوي و عادل غلامي نيز سد دفاعي مستحكمي را زير تور پديد آورده تا حمزه زريني، رضا قرا، شهرام محمودي و فرهاد قائمي با آبشارهاي سهمگين خود چاره اي جز تسليم براي حريفان باقي نگذارند. در كنار همه اين محاسن شايد ضعف در دريافت بزرگترين مشكل تيم پرستاره آمل باشد. پاشنه آشيلي كه در طول رقابت هاي دور مقدماتي بارها غول واليبال مازندران را به زمين زد.
اما برعكس وراميني ها به دريافت هاي خود اتكا دارند. حضور فرهاد نظري افشار، ستاره بي نظير سال هاي اخير واليبال ايران به عنوان يك دريافت كننده تمام عيار خيال كارخانه را در اين پست راحت كرده است. «جورجي» پاسور اول تيم ملي اسپانيا كه حالا با تجربه سه سال بازي در ليگ ايران كاملاً كاركشته شده و در كنار بهترين هاي ليگ قرار گرفته، خيلي خوب مهاجمان متين را تغذيه مي كند. حتي ابراهيم يولمه نيز نشان داده اگر به زمين بيايد روياي حريفان را به كابوس تبديل مي كند. مصطفي شريفات، ميكائيل تاجر و مجتبي ميرزاجانپور مثلث طلايي متين را در طول فصل تشكيل دادند كه از چپ و راست زمين حريف را به توپ مي بندند. در كنار همه بازيكنان شاخص و توانايي متين، علي حسيني هم به عنوان يكي از مهم ترين ليبروهاي ايران نقش مؤثري در بازي سازي و گرم شدن موتور «كارخانه» ايفا كرده است. لازم به يادآوري است ديدار اين دو تيم ساعت 17 برگزار مي شود.
 


افشاي پرداخت 170 ميليون تومان به مربيان تيم ملي كشتي فرنگي

دوشنبه شب مشخص شد مربيان تيم ملي كشتي فرنگي در همين چند هفته اخير رقمي نزديك به 170ميليون تومان را دريافت كرده اند.
رسول جزيني و ايرج اسفندياري فر، دو مربي مستعفي تيم ملي كشتي فرنگي دوشنبه شب ميهمان يكي از برنامه هاي ورزشي در شبكه ورزش بودند. در جريان اين برنامه، مجري اش اعلام كرد كه شنيده ها حكايت از آن دارد كه بعد از رفتن محمد بنا هر كدام از شما نفري 60 ميليون تومان پول گرفته ايد و قرار بوده محمد بنا را برگردانيد. همچنين نزديك جام جهاني هم نفري 25 ميليون تومان گرفته ايد و گفته ايد كه اگر مطالبات پرداخت نشود استعفا خواهيد كرد كه فدراسيون هم مجبور به پرداخت اين مبالغ شده است. در واكنش به اين صحبت ها جزيني و اسفندياري فر هم اعلام كردند كه فدراسيون به آنها چك داده، اما آنها نمي خواستند اين پول را بگيرند و هنوز هم نرفته اند بگيرند. پس از اين اظهارات، مجري برنامه اعلام كرد كه از فدراسيون كشتي تماس گرفته شده و اعلام شده است كه اين دو مربي مجموعا 170 ميليون تومان از فدراسيون كشتي پول گرفته اند و اسنادش نيز در فدراسيون موجود است اين اظهارات در حالي در اين برنامه مطرح شد كه حسن رنگرز، نايب رئيس فدراسيون كشتي نيز در قسمت پاياني برنامه ميهمان بود.
رنگرز در مقابل اين جريانات با سياست پاسخ داد و جواب واضحي نداد، اما تلويحا حرف هاي مطرح شده را تاييد كرد.


خواندني از ورزش ايران

¤ معاون تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش وپرورش در آيين تجليل از ورزشكاران دانش آموز مدال آور در ميادين بين المللي كه در سالن همايش هاي بين المللي سازمان صداوسيما برگزارشد از كسب 490 مدال و مقام توسط دانش آموزان در مسابقات بين المللي 20 رشته ورزشي خبرداد. همچنين در اين مراسم از 70 سال فعاليت رسانه اي عطا الله بهمنش توسط وزير آموزش و پرورش تجليل شد.
¤ تيم فارس در ديدار پاياني دهمين دوره رقابتهاي قهرماني فوتبال قطع عضو با نتيجه دو بر صفر بر حريف اصفهاني خود غلبه كرد و عنوان قهرماني را به دست آورد. در ديدار رده بندي نيز تيم هاي تهران و كرمانشاه با هم رو به رو شدند كه تيم تهران با نتيجه چهار بر يك حريف خود را مغلوب كرد و عنوان سوم اين مسابقات را به دست آورد.


انصراف از بازي رده بندي انحلال تيم باشگاهي!

تيم واليبال سايپا از حضور در رده بندي رقابت هاي ليگ برتر انصراف داد.
به دنبال اعتراض كتبي باشگاه سايپا نسبت به حوادث روي داده در مرحله پلي آف اين تيم مقابل متين ورامين، مسئولان سايپا رسما انصراف خود را از حضور در مسابقه مرحله رده بندي مقابل پيكان اعلام كردند. اين در حالي بود كه طبق برنامه تيم هاي سايپا و پيكان بايد از ساعت 15 امروز براي تعيين رتبه سومي به مصاف هم مي رفتند. به اين ترتيب سومي تيم واليبال پيكان در جدول رده بندي قطعي شد. براساس اعلام اين باشگاه، سايپا از اين پس هرگونه فعاليت در رشته واليبال را متوقف كرده است. شركت فرهنگي ورزشي سايپا با انتشار بيانيه اي خطاب به جامعه ورزش كشور، ضمن انصراف از حضور در ديدار رده بندي ليگ برتر سال 91، كناره گيري خود را از انجام هرگونه فعاليت ورزش قهرماني در رشته واليبال اعلام كرد.
 


انتقادات تند قهرمان المپيك از مسئولان ورزش

دارنده مدال طلاي كشتي فرنگي المپيك انتقادات تندي را متوجه مسئولان ورزش كرد.
اميد نوروزي در تازه ترين صحبت هاي خود با خبرگزاري فارس اظهار داشت: شش ماه از المپيك مي گذرد، اما وعده هاي فدراسيون عملي نشده است؛ براي چه دوباره به اردوها برگردم وقتي براي آنها مهم نيست. مگر مريضم كه دوباره به كشتي برگردم. هر وقت موانع برطرف شد، شايد برگردم؛ معلوم نيست ديگر برگردم حتي اگر دعوتم كنند. دارنده مدال طلاي المپيك لندن در پاسخ به اين سؤال كه تا چه زماني اين وضعيت ادامه دارد، تصريح كرد: تا زماني كه رفتار مسئولان اينطور باشد؛ بيشتر اينها دشمن هستند نه مسئول ورزش. تا زماني كه اوضاع درست نشود برنمي گردم چون هيچ فايده اي ندارد. نوروزي خاطرنشان كرد: با كساني كه اهميتي براي ورزشكاران قائل نيستند كاري ندارم. مقصر من نيستم؛ ما وظيفه خودمان را انجام داديم، اما آنها نه.
 


شروط سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي براي كار با بنا

مربي ارشد تيم ملي كشتي فرنگي مي گويد كه از اين به بعد مسئوليت تمام نتايج بر عهده او خواهد بود.
عبدالله چمن گلي گفت: به طور كلي نقش مربي ارشد همان نقش سرمربي خواهد بود و در واقع بزرگ تيم ملي است كه تمام مسئوليت ها هم بر عهده اوست. وي درباره خالي گذاشته شدن جاي محمد بنا و احتمال بازگشت او گفت: در حال حاضر كه محمدبنا حضور ندارد، اما در صورت بازگشت او، بايد براي ادامه همكاري فكر كنم و شرايط خود را خواهم داشت كه در آن زمان اعلام خواهم كرد. چمن گلي همچنين درباره زمان قرارداد او كه تا خرداد 92 است، بيان كرد: اين يك قانون حرفه اي است كه زمان فعاليت هر كس مشخص باشد. من هم در فعاليت چندين ساله ام هميشه زمان تعيين كرده ام و اين يك روند طبيعي و درست است، چرا كه تا پايان خرداد شايد رئيس فدراسيون عوض شود و با سليقه ما همخواني نداشته باشد يا اين كه خادم از روند و نتايج تيم راضي نباشد و كادر جديدي را انتخاب كند.


اخبار كوتاه از فوتبال

احتمال تعليق محروميت كي روش كم است
رئيس فدراسيون فوتبال ايران از كم بودن احتمال تعليق محروميت كارلوس كي روش خبر داد و گفت: موضوع محروميت كي روش مربوط به فيفا است و ما هم قبلا نامه نوشته و اعتراض كرده ايم ولي هنوز موافقت نكردند و احتمال موافقت هم كم است.
سرمربي تيم ملي فوتسال به ايران برنگشت
كاروان تيم ملي فوتسال ديروز از روسيه به تهران بازگشت، اين در حالي است كه خسوس كاندلاس، سرمربي تيم هاي ملي با پروازي مستقيم از روسيه به كشورش اسپانيا رفت. البته اين مربي 17 فروردين به ايران باز خواهد گشت تا تيم اميد را براي حضور در مسابقات آسيايي داخل سالن آماده كند.


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10