(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 - شماره 20472

حديث دشت عشق
از تباني در ليگ دسته اول تا آزادي دلالان و كاسبان فوتبال
درخواست اهالي ورزش از فدراسيون با متخلفان قاطعانه برخورد كنيد
اخبار كوتاه از فوتبال
اختصاص بودجه 45 ميلياردي به كميته ملي المپيك
پاداش قسطي براي مدال آوران كاراته!
ليگ قهرمانان اروپا رئال - دورتموند؛ بهترين فرصت مادريدي ها براي تلافي
6 تيم خارجي در تور بين المللي دوچرخه سواري ايران
خواندني از ورزش ايران
28 ارديبهشت تعيين رئيس جديد فيلا
اعزام 5 آزادكار به ماخاچ كالا
تلاش براي اتمام خوشايند ليگ كشتي فرنگي
   

حديث دشت عشق


به ياد طلبه پاسدار شهيد «سعيد رضاعلي» خونين جامه عاشوراي محرم
طلبه خود ساخته و مهذب خوانساري، شهيد سعيد-رضاعلي، با عشق و محبتي كه نسبت به اهل بيت عصمت و طهارت (عليهم السلام) داشت، خود را معطر به عطر علوم اسلامي نمود و در مدرسه علميه حضرت ولي عصر(عج) در محضر استادان فاضل كسب فيض كرد. او جواني مودب، فروتن و داراي حسن اخلاق بود. آداب شريعت را با همان سن نوجواني به جا مي آورد و بنابر سفارشي كه در كتب اخلاق خوانده بود، خود را تحت رياضت هاي شرعي قرار مي داد. دائم الوضو بود، ساده و بي ريا روي زمين مي خوابيد، روزه مي گرفت و با غذاي بسيار ساده روزه اش را افطار مي كرد.
پس از دو سال كه مقدمات علوم حوزه را گذراند با آغاز غائله كردستان در سال 58 به اصفهان آمد و جذب سپاه پاسداران شد و براي مقابله با اشرار ضد انقلاب به طرف كردستان رفت. او مدتي محافظ امام جمعه خوانسار بود و در سال 60 براي ياري رساندن به رزمندگان به جبهه جنوب عزيمت كرد. اعزام او مصادف شد با عمليات محرم كه سرخ جامه و خونين بال به سوي پروردگارش پر گشود.
طلبه پاسدار شهيد «سعيد رضاعلي»، سال 1342 در خوانسار متولد شد و در 10/8/1361در عمليات محرم به شهادت رسيد.

 

از تباني در ليگ دسته اول تا آزادي دلالان و كاسبان فوتبال
درخواست اهالي ورزش از فدراسيون با متخلفان قاطعانه برخورد كنيد


سرويس ورزشي-
جامعه ورزش خواستار برخي جدي با متخلفان فوتبال است اما كماكان اين پرسش اساسي مطرح است كه چرا طرح چند سال قبل فدراسيون مبني بر برخورد با متخلفان ادامه نيافت؟!
هفته هاي پاياني ليگ برتر و دسته اول فوتبال ايران در شرايطي به حساس ترين روزهاي خود مي رسد كه در ليگ دسته اول شائبه در مورد تباني برخي تيم ها و بازيكنان بسيار پررنگ شده تا جايي كه آيت اللهي نايب رئيس فدراسيون فوتبال در گفت و گويي با خبرگزاري ايسنا با بيان اينكه تباني برخي افراد در كادر فني و سرپرستي تيم فوتبال شهرداري تبريز محرز شده ، مي گويد: « ما هنوز مشغول جمع آوري مدارك هستيم. اگرچه اقدام به تباني محرز است اما هنوز جزييات آن درباره افراد متخلف به اثبات نرسيده است و كميته رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه اي در فوتبال همچنان در حال بررسي است.» اهالي ورزش در شرايطي شاهد تمامي اين اتفاقات هستند كه در سال هاي گذشته خصوصا در دهه شصت و هفتاد، خبري از اين داستان هاي ضد اخلاقي در فوتبال نبود. برخي نبود اين مسائل در آن مقطع زماني را مرتبط با « كم بودن پول در فوتبال » مي دانند اما برخي ديگر علاوه بر اين موضوع؛ تاكيد دارند كه در چند سال اخير جرياني بر ورزش كشور حاكم شده و هدفي غير از ضعيف كردن فوتبال را در سر نمي پروراند. اين گروه بر اين باور هستند كه اين جريان در تمام زمينه ها فعال بوده و سعي دارد به مانند اختاپوس همه ابعاد ورزش را در دست گيرد. آنها حتي فعاليت تعداد زيادي از مديران، مربيان ، رسانه هاي ورزشي - علي الخصوص يك برنامه پربيننده تلويزيوني - را هم، در راستاي اهداف همين جريان مي دانند.
انتقاد عزيزي از بخشش متخلفان
خداداد عزيزي كه درمحافل ورزشي از وي به عنوان حماسه ساز ملبورن ياد مي شود يكي از آن دسته افرادي است كه به وضع موجود معترض است . وي روز گذشته در گفت و گويي با تاييد رواج دلالي در فوتبال گفت: دلالي و زد و بند در فوتبال ما يك امر عادي شده است ، البته يك حركت خوب را چند سال پيش انجام دادند و عده اي از دلالان سرشناس را گرفتند كه كار برخي به جاهاي باريك هم كشيد اما با پيگيري نكردن اين قضيه و آزاد شدن انها كار بسيار بدتر از قبل شد. وي ادامه داد: آن زمان اعلام شد عده اي از مربيان ما منشوري هستند و اجازه كار ندارند اما بعدها با آوردن طرحي به نام رأفت اسلامي گفتند اجازه بدهيد اينها كار كنند و اگر تخلف آنها ثابت شد، مادام العمر محروم شوند. شما به من بگوئيد كسي كه خون بازيكن را در شيشه مي كند، خون خانواده بازيكن را مي خورد، كسي كه تمامي زحمات يك بازيكن و يك تيم را هدر مي دهد و حتي يك تيم را جابجا مي كند و با خريدن بازيكن و مربي مورد نظر خود اهداف پليدش را انجام مي دهد، بايد مورد بخشش قرار بگيرد؟! بله ما رأفت اسلامي را درخصوص كسي كه ناآگاهانه كاري را انجام داده به كار مي بريم، نه اين عده از آدمهاي دزد كه آگاهانه و تعمدي دست به اين اقدامات كثيف مي زنند و با دادن پول امتياز و نتيجه را جابجا مي كنند و زحمات يك تيم و يك شهر را هدر مي دهند. همه مي دانند كه اين آدمها دانسته دارند فوتبال ما را نابود مي كنند و پول هاي ميلياردي به جيب مي زنند.
پيشنهادي كه سرمربي استقلال ارايه كرد
امير قلعه نويي سرمربي استقلال تهران نيز يكي ديگر از آن دسته افرادي است كه خواستار برخورد با بداخلاقي ها در ورزش است. وي هم در اين باره مي گويد: از رئيس محترم قوه قضاييه تقاضا دارم « دادستاني ورزشي» تشكيل دهد تا هم با افرادي كه در ورزش كارهايي مي كنند كه فوتبال ناپاك شود و هم با افرادي كه به دروغ برخي تهمت ها را نثار مربيان سالم مي كنند، برخورد شود. متاسفانه بايد بگويم در كنار برخي رفتارهاي خلاف، افكار ناپاك نيز فوتبال ايران را از زيبايي هاي خود خارج كرده است.
درخواست اهالي ورزش
جامعه ورزش خواستار برخورد جدي با متخلفان فوتبال است اما كماكان اين پرسش اساسي مطرح است كه چرا طرح چند سال قبل فدراسيون مبني بر برخورد با متخلفان ادامه نيافت؟! طرحي كه در آن « دلالان خبرنگارنما » دستگير و برخي « مربيان كاسب » خانه نشين شدند. رفتار امروز مسئولان فدراسيون فوتبال را مي توان با پليس سهل انگاري مقايسه كرد كه با يك راننده متخلف روبرو مي شود اما به جاي برخورد قانوني با او، راننده را به حال خودش رها مي كند و همين راننده چند كيلومتر جلوتر با تكرار همان تخلفات جان عابري را مي گيرد! بله، اگر چند سال قبل با دلالان و كاسبان فوتبال برخورد قاطع صورت گرفته بود، ديگر امروز شاهد تباني در ليگ دسته اول و بلند شدن صداهاي معترض نبوديم.

 

اخبار كوتاه از فوتبال


كار دشوار تراكتورسازي در امارات
هفته پنجم از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا در حالي امشب با برگزاري 8 ديدار به پايان مي رسد كه تيم تراكتورسازي در امارات بازي حساسي مقابل الجزيره پيش رو دارد. تراكتورسازي براي جبران نتايج گذشته و افزايش شانس صعود خود جهت رسيدن به مرحله بعدي جام بايد در امارات پيروز شود.شاگردان توني اوليويه را كه به خاطر دو شكست متوالي در هفته هاي سوم و چهارم برابر الشباب امارات به رده سوم سقوط كرده اند براي صعود به مرحله بعدي بايد مقابل الجزيره در امارات پيروز شوند كه كاري بسيار سخت و دشوار خواهد بود.
بازي پرسپوليس و ملوان يك روز زودتر
زمان ديدار پرسپوليس و ملوان در هفته سي وسوم ليگ برتر تغيير كرد . ديدار پرسپوليس و ملوان در چارچوب هفته سي و سوم ليگ برتر يك روز زودتر برگزار مي شود.قرار بود اين مسابقه 10 ارديبهشت به انجام برسد كه با توجه به ديدار فينال جام حذفي پرسپوليس مقابل سپاهان و عدم تأثير نتيجه ديدار پرسپوليس و ملوان در جايگاه تيم هاي قهرمان و سقوط كننده، ليگ برتر سازمان ليگ با درخواست اين 2 باشگاه موافقت كرد و قرار شد اين بازي يك روز زودتر برگزار شود . طبق اعلام دبير سازمان ليگ فوتبال پرسپوليس و ملوان روز 9 ارديبهشت از ساعت 15:19 در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود .
قهرماني زودهنگام منچستر
تيم فوتبال منچستريونايتد در فاصله چهار هفته تا پايان رقابتهاي ليگ برتر قهرماني زودهنگام خود در اين مسابقات را جشن گرفت. پرونده هفته سي و چهارم رقابتهاي ليگ برتر فوتبال انگليس دوشنبه شب در حالي با ديدار تيم هاي منچستريونايتد و آستون ويلا به پايان رسيد كه شاگردان فرگوسن با يك برد پرگل برابر رقيب خود جشن قهرماني را مقابل ديدگان هواداران خود برپا كردند.در اين ديدار كه در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد منچستري ها بازي تهاجمي را به نمايش گذاشتند و با سه گل حريف را از پيش روي برداشتند. روبين فان پرسي بازيكن شماره 20 منچستر با سه گلي كه در دقايق 2 ، 13 و 33 به ثمر رساند، ضمن ثبت يك هت تريك به نام خود، زمينه ساز جشن بزرگي در ورزشگاه اولدترافورد شد.
غيبت 12 هفته اي دژاگه
بازيكن تيم ملي فوتبال ايران و باشگاه فولهام كه دچار مصدوميت شد و پايش را به تيغ جراحان سپرد تاكيد كرد با نظر پزشكان به ديدارهاي حساس تيم ملي كه خردادماه برگزار خواهد شد نخواهد رسيد. اشكان دژاگه در مورد آخرين وضعيتش پس از انجام عمل جراحي گفت: بعد از اينكه پايم را جراحي كردم براساس نظر پزشكان بايد بين 8 تا 12 هفته استراحت كنم تا بتوانم دوباره به فوتبال برگردم.
لايحه 50 صفحه اي پرسپوليس بر عليه ژوزه
مسئولان حقوقي باشگاه پرسپوليس لايحه اي 50 صفحه اي به همراه شهادت نامه اي از شاهدان را براي ارسال به فيفا آماده كردند.مصطفي شكري اظهار داشت: در راستاي شكايت ژوزه به فيفا امروز لايحه اي 50 صفحه اي به همراه شهادت نامه اي از شاهداني كه كارهاي ژوزه را زير نظر داشتند، آماده كرديم تا با ضميمه يكديگر آن را به فيفا ارسال كنيم. به نظرم ظرف يك هفته آينده اين اتفاق خواهد افتاد.وي در خصوص پرداخت پول به وينگادا نيز گفت: خوشبختانه 130 هزار دلار يعني قسط اول وينگادا را به حسابش واريز كرديم و آقاي رويانيان اعلام كرد كه به زودي قسط دوم را نيز واريز خواهيم كرد.
برتري نونهالان برابر هند
تيم فوتبال نونهالان ايران در اولين ديدار خود در چارچوب مسابقات قهرماني زير 14 سال آسيا به مصاف هند رفت كه در پايان با نتيجه 3 بر يك به برتري رسيد. مسابقات قهرماني زير 14 سال آسيا در گروه چهارم از امروز به ميزباني مشهد آغاز شده است. در اين گروه تيم هاي پاكستان، هند، تركمنستان، قرقيزستان و ايران حضور دارند كه در پايان 2 تيم برتر به مرحله نهايي مسابقات قهرماني نونهالان آسيا كه خرداد ماه برگزار خواهد شد، راه مي يابند.
لغو ديدار پلي آف ليگ دسته اول
فدراسيون فوتبال اعلام كرد: به دليل شكايات واصله تعدادي از باشگاه هاي ليگ دسته اول و مفتوح بودن پرونده رسيدگي آنها به منظور بررسي موارد مطروحه، بدينوسيله سازمان ليگ آزادگان اعلام كرد كه ديدار پلي آف دو تيم استقلال اهواز و مس سرچشمه لغو و برنامه آن متعاقبا اعلام مي شود.

 

اختصاص بودجه 45 ميلياردي به كميته ملي المپيك


دبير كميته ملي المپيك از بودجه 45 ميليارد توماني اين كميته در سال جاري خبر داد.
بهرام افشارزاده درتازه ترين صحبت هاي خود با اشاره به بودجه سال 92 اين كميته گفت: ما در فاز اول 75 ميليارد تومان را پيشنهاد داديم كه با اين مبلغ مخالفت شد. در فاز دوم مبلغ 45 ميليارد تومان پيشنهاد شد كه مورد پذيرش قرار گرفت. بودجه سال گذشته كميته ملي المپيك در بخش جاري 25.5 ميليارد تومان بود كه با توجه به اهميت بازي هاي المپيك 30 ميليارد تومان ديگر به ما كمك شد كه البته بخشي از اين اعتبار هنوز در اختيار كميته قرار نگرفته است. در سال جاري ما بازي هاي كشورهاي اسلامي، داخل سالن و رزمي و المپيك نوجوانان را در پيش داريم و بر همين اساس مبلغ 45 ميليارد تومان پيشنهاد شده است.
دبير كل كميته ملي المپيك در ادامه به موضوع ارسال اساسنامه اشاره كرد و گفت: سه شنبه دو هفته قبل اساسنامه را براي IOC ارسال كرديم، اما فعلا پاسخي نگرفته ايم، منتظر جواب هستيم. نامه نگاري كرديم كه زودتر پاسخ دهند. حدود 10 روز از ارسال اساسنامه مي گذرد كه چهار روز آن تعطيلات بوده و در واقع شش روز كاري است كه اساسنامه پيشنهادي براي IOC فرستاده شده است. وي همچنين در واكنش به اظهارنظر علي آبادي مبني بر اين كه بعيد است انتخابات كميته ملي المپيك در ارديبهشت ماه برگزار شود، تصريح كرد: هيچ بحثي براي تعيين تاريخ جديد مطرح نشده. من فعلا نمي دانم كه انتخابات در ارديبهشت انجام مي شود يا نه. در حال حاضر بايد منتظر جواب كميته بين المللي المپيك باشيم.

 

پاداش قسطي براي مدال آوران كاراته!


سرپرست فدراسيون كاراته از پرداخت بخشي از پاداش مدال آوران رقابت هاي جهاني فرانسه طي يكي، دو روز آينده خبر داد.
علي رضا سمندر اظهار كرد: با توجه به تلاش هايي كه انجام شد توانستيم مقداري از پاداش هاي مدال آوران جهاني فرانسه را تامين كنيم. طبق هماهنگي انجام شده قرار است طي يكي، دو روز آينده حدود هفت ميليون تومان از پاداش اميرمهدي زاده، پرداخت شود. او در مسابقات جهاني مدال طلا كسب كرد و قرار بود مبلغ 20 ميليون تومان پاداش بگيرد كه ما پاداش او را در سه قسط پرداخت خواهيم كرد. قسط اول او حدود هفت ميليون است كه اين هفته پرداخت مي شود، قسط دوم آن هم تا دو ماه آينده پرداخت مي شود.
وي افزود: سعيد احمدي در مسابقات جهاني نقره گرفت و قرار بود 10 ميليون تومان پاداش بگيرد كه طبق برنامه ريزي صورت گرفته مبلغ پنج ميليون تومان آن طي يكي، دو روز آينده پرداخت خواهد شد. باقي مانده پاداش او هم در آينده اي نزديك و در يك نوبت پرداخت مي شود.سرپرست فدراسيون كاراته در مورد پاداش سه ميليون توماني كه بايد به هر يك از نفرات تيمي پرداخت شود، گفت: در بخش تيمي هفت نفر حضور داشتند كه به هر كدام بايد مبلغ سه ميليون پرداخت شود كه قرار است 50 درصد كل پاداش شان پرداخت شود و بقيه طلب آنها را هم در يك وعده در آينده اي نزديك پرداخت خواهيم كرد.

 

ليگ قهرمانان اروپا رئال - دورتموند؛ بهترين فرصت مادريدي ها براي تلافي


رئال مادريد و «آقاي خاص » اميدوار به پايان حسرتي چند ماهه و شكستن طلسم پيروزي مقابل دورتموند هستند.
دومين ديدار رفت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا امشب در ورزشگاه زيگنال ايدوناپارك به ميزباني بروسيا دورتموند مقابل رئال مادريد انجام مي شود. اين مصاف پس از جدال ديشب بايرن و بارسا در ورزشگاه آليانس آره نا، دومين نبرد «ژرمني - اسپانيايي» اين مرحله است كه براي فوتبال قاره سبز، به نوعي تكراري است. زيرا در مرحله گروهي، اين حريفان با هم مصاف دادند كه دورتموند ابتدا 2 بر يك برنده شد و در بازي دوم 2 بر 2 مساوي كرد.
به اين دليل ژوزه مورينيو، سرمربي پرتغالي رئال (معروف به آقاي خاص) و شاگردان سفيد پوش او در حسرت چند ماهه برد بر تيم تحت امر يورگن كلوپ همچون طلسم باقي ماند. با توجه به تحولي كه در بازي تيم كهكشاني شهر مادريد در ماه هاي گذشته ايجاد شده احتمال دارد چنين طلسمي بالاخره شكسته شود و با راهيابي احتمالي ثروتمندان پايتخت نشين به بازي نهايي در ومبلي لندن، به جشن و شادي منجر شود.البته مربي جوان و نوگراي دورتموند و شاگردان جاه طلب و جوانش براي اينكه جلوي خواب و خيالات حريف اسپانيايي را بگيرند و همچون چند ماه قبل بر تيم پر ستاره، پيروز باشند، تلاش خواهند كرد در بازي امشب دروازه خودي را به روي كريس رونالدو و يارانش بسته نگه دارند تا بعد به فكر فروريختن دروازه حريف باشند.

 

6 تيم خارجي در تور بين المللي دوچرخه سواري ايران


حضور شش تيم خارجي از سه قاره در بيست و هشتمين دوره تور دوچرخه سواري بين المللي ايران (آذربايجان) نهايي شد.
حضور تيمهاي ملي آلباني، الجزاير، جمهوري آذربايجان، هنگ كنگ، قزاقستان و ازبكستان براي حضور در بيست و هشتمين دوره تور دوچرخه سواري بين المللي ايران (آذربايجان) نهايي شده است.بيست و هشتمين دوره ي تور دوچرخه سواري بين المللي ايران (آذربايجان) يكم تا ششم خرداد ماه 92 به مسافت 892 كيلومتر در شش مرحله از تبريز و با طي مسير شهرهاي مراغه ، اروميه ، خوي، جلفا و داخل شهر تبريز برگزار خواهد شد. براي حضور در اين رقابت كه مهمترين رقابت بين المللي شمال غرب كشور و دوچرخه سواري ايران است، بيش از 40 تيم اعلام آمادگي كرده بودند كه ستاد برگزاري، بررسي هاي لازم براي حضور تيم هاي شركت كننده ملي و باشگاهي را آغاز كرده است.

 

خواندني از ورزش ايران


¤ تيم واليبال كاله نخستين ديدار خود در مرحله دوم رقابت هاي قهرماني باشگاه هاي آسيا را برابر نماينده هند برگزار خواهد كرد.با پايان بازي هاي گروه c مسابقات واليبال جام باشگاه هاي آسيا رده بندي اين گروه مشخص شد كه بر اين اساس تيم ليائونينگ چين و گاز هند رده هاي نخست قرار گرفتند و راهي دور بعد شدند. بر اين اساس در مرحله دوم مسابقات واليبال قهرماني باشگاه هاي آسيا كه از روز امروز آغاز مي شود تيم كاله به عنوان صدرنشين گروه A به مصاف هند مي رود و در روز پنج شنبه هم با نماينده چين ديدار خواهد كرد.
¤ در حاليكه تيم كشتي فرنگي نوجوانان ايران خود را براي حضور در جام بين المللي سامورگاشف مهيا مي كرد، عدم صادر نشدن رواديد از سوي سفارت روسيه باعث لغو اين سفر شد.
¤ محمد صميمي ملي پوش پرتاب ديسك ايران گفت: با توجه به شرايطي كه در تمرينات و اردوها داشته ام، نه تنها قول مدال در مسابقات هال آلمان ، بلكه براي مسابقات قهرماني آسيا و جهان هم قولي براي كسب مدال نمي دهم و تنها مي روم كه نتيجه خوبي بگيرم!

 

28 ارديبهشت تعيين رئيس جديد فيلا


كنگره فوق العاده فيلا براي تعيين رئيس جديد فدراسيون جهاني كشتي روز 28 ارديبهشت ماه در شهر مسكو پايتخت روسيه برگزار مي شود.
همچنين در اين كنگره در مورد مسائلي همچون حضور پررنگ تر قهرمانان در فيلا، تغيير قوانين براي جذاب تر كردن اين رشته، آسان كردن قوانين براي تماشاگران و تغيير دوبنده كشتي گيران بحث و تبادل نظر خواهد شد.بنا به اعلام نناد لالوويچ رئيس موقت فيلا در اين جلسه قوانين جديد و پيشنهادي داوري مطرح مي شود و در صورت تاييد يك ماه به صورت آزمايشي از بازيهاي اروپايي اجرايي مي شود.

 

اعزام 5 آزادكار به ماخاچ كالا


تيم منتخب كشتي آزاد ايران با تركيبي از پنج كشتي گير و چهار همراه در رقابتهاي بين المللي جام علي علي اف به ميدان خواهند رفت.
رقابتهاي بين المللي جام علي علي اف طي روزهاي دوم تا ششم خردادماه در شهر ماخاچ كالا جمهوري داغستان روسيه برگزار مي شود كه نفرات اعزامي تيم كشتي آزاد ايران به اين رقابتها به شرح زير معرفي شدند: 60 كيلوگرم: فرزاد جعفري،66 كيلوگرم: مسعود كمروند،74 كيلوگرم: امير شريعتي،84 كيلوگرم: محمد حسين محمديان،96 كيلوگرم: حامد طالبي زرين كمر.

 

تلاش براي اتمام خوشايند ليگ كشتي فرنگي


سرپرست سازمان ليگ كشتي فرنگي تلاش دارد تا ليگ برتر كشتي فرنگي سرانجام خوبي داشته باشد.
محمد ابراهيم امامي گفت: ليگ برتر كشتي فرنگي از ابتدا خوب شروع نشد و تا پايان دور رفت هم پيشرفت خوبي نداشته، اما تلاش مي كنيم كه سرانجام خوبي پيدا كند. بعد از پايان دور رفت (22 ارديبهشت) يك جلسه هم انديشي با مسئولان تيم ها خواهيم داشت تا هم برنامه هاي خود را براي ادامه ليگ به آنها بگوييم و هم از نظرات آنها استفاده كنيم تا بتوانيم ليگ را به خوبي به اتمام برسانيم. امامي ادامه داد: مي خواهيم تيم ها هم در برنامه ريزي دخيل باشند، ضمن اين كه نبايد ليگ منطقه اي و دسته يك تحت الشعاع قرار گيرد. ليگ برتر كشتي فرنگي از 28 دي آغاز شده ولي هنوز دور رفت آن هم به پايان نرسيده است.

 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10