(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


شنبه 25  آذر  1391 - شماره 20381

حديث دشت عشق
فدراسيون كشتي باز هم خبر ساز شد
تعطيلي تمرينات تيم ملي كشتي فرنگي
اعتراض ديرهنگام محمد بنا!
اخبار كوتاه از فوتبال
آخرين بازي ملي پوشان در مرحله گروهي غرب آسيا
كار صعود تيم ملي ايران اين بار به يمن افتاد
فدراسيون جودوي ايران رسماً رفع تعليق شد
حذف سايپا و پيكان از رقابت هاي جام حذفي
پيروزي استقلال با رونمايي از خريدهاي جديد
صدرنشيني ثامن الحجج و فولاد ماهان در ليگ كشتي
كسب 30 مدال در پايان روز دوم
تيم ملي دووميداني در صدر جدول رده بندي مسابقات غرب آسيا
رقابت مسي و بولت براي كسب عنوان بهترين ورزشكار سال


حديث دشت عشق

به ياد شهيد «حسن طحاني» پيام رسان خون شهيدان باشيد
كربلايي شدن را در مسجد آموخت و عاشورا به پا كردن را در جبهه ها.
در زنگ انشاي مدرسه ناگاه نغمه اي دلنواز از درون او را صدا زد: «هل من ناصر ينصرني».
او برخاست. اين بار زبان را به دعا آذين بست و با صداي رسا لبيك گفت و به دانش آموزانش ندا داد:«گرگ ها آمده اند تا گله به گله آبرو برند و آتش افروختند و قصد جانمان كرده اند.»
او مدرسه را با همه خاطراتش ترك كرد و در چهاردهم مردادماه سال 62 جان خود را مرهم زخم ميهن ساخت.حسن در طول عمر بيست و چهارساله اش سادگي را سرلوحه زندگي خود قرار داده بود و اخلاص و تواضع را چاشني همه كارهايش مي كرد. نمي پسنديد اعمالش مورد تمجيد و تعريف ديگران قرار بگيرد كه مي گفت:«اين از ارزش اعمال انسان مي كاهد.»
حسن رشد و كمال را در خدمت به مردم مي دانست و تمام سعي و تلاش خود را در اين راستا كرد تا به جايي رسيد كه خداوند مقبول درگاهش كند.
فرازي از نوشته شهيد: «هم اكنون شما وظيفه ي زينب گونه داريد و بايد در فكر اين باشيد كه بتوانيد انشاءالله پيام رسان انقلاب و خون شهيدان باشيد و وظيفه بزرگ خويش را به نحو احسن انجام دهيد.»
شهيد «حسن طحاني»، سال 1338 متولد شد و در 14/5/1362 در منطقه بانه به شهادت رسيد.
 


فدراسيون كشتي باز هم خبر ساز شد

تعطيلي تمرينات تيم ملي كشتي فرنگي
 اعتراض ديرهنگام محمد بنا!

سرويس ورزشي -
اعتراض محمد بنا كاملا به حق و منطقي است اما پرسشي كه مطرح مي شود اين است كه چرا بايد اين اعتراض ها امروز به گوش برسد؟! آيا محمد بنا نمي توانست پيش از سفر به اسپانيا (كه يك ماه قبل صورت گرفت) اين اعتراض ها را رسانه اي و كناره گيري خود را رسما اعلام كند تا بي خود و بي جهت چند ماه طلايي را از دست ندهيم؟!
محمد بنا در بازگشت از كشور اسپانيا اردوي تيم ملي كشتي فرنگي را تعطيل كرد. مديرفني و سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي به دليل پرداخت نشدن حقوق مربيان و كشتي گيران در بازگشت به ايران اردوي ملي پوشان فرنگي كار را تعطيل كرد تا با برگزاري جلسه اي با خطيب، رئيس فدراسيون كشتي در اين مورد صحبت كرده و وضعيت مطالبات مربيان و كشتي گيران مشخص شود. مربيان تيم ملي كشتي فرنگي نزديك به 4 ماه است حقوق خود را دريافت نكرده اند و بنا نيز در اعتراض به اين موضوع تصميم به تعطيلي تمرينات تيم ملي گرفت.
حقوق معوقه
امروز پرداخت مي شود
پس از آنكه اين خبر رسانه اي شد خطيب سرپرست تيم ملي خيلي سريع جلسه اي را با مربيان تيم ملي برگزار كرد و در آن وعده داد كه مشكلات تا به شنبه (امروز) برطرف مي شود. در اين نشست كه پنجشنبه شب با حضور حجت اله خطيب، رسول جزيني و حسام الدين جعفري در خانه كشتي برگزار شد، بحث حقوق و معوقات مربيان كشتي فرنگي در تيم هاي نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و همچنين پرداخت جوايز نقدي به مربيان برتر رقابتهاي عمومي كشتي فرنگي مطرح شد كه در نهايت حجت اله خطيب و عده داد اين مبالغ تا امروز به اين مربيان پرداخت خواهد شد.
جلسه بنا با وزير ورزش
اما خبرهاي دريافتي از فدراسيون كشتي حكايت از آن دارد كه احتمالا محمد بنا امروز جلسه اي با محمد عباسي وزير ورزش و جوانان برگزار خواهد كرد و در آن به مشكلات تيم ملي كشتي فرنگي اشاره خواهد كرد. مقدمات برپايي اين جلسه فراهم شده و سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي امروز در دفتر وزير ورزش و جوانان حاضر خواهد شد. اين خبر را يكي از مسئولان رده بالاي فدراسيون كشتي در اختيار كيهان قرار داد.
اعتراض ديرهنگام
اعتراض محمد بنا كاملا به حق و منطقي است اما پرسشي كه مطرح مي شود اين است كه چرا بايد اين اعتراض ها امروز به گوش برسد؟! آيا محمد بنا نمي توانست پيش از سفر به اسپانيا (كه يك ماه قبل صورت گرفت) اين اعتراض ها را رسانه اي و كناره گيري خود را رسما اعلام كند تا بي خود و بي جهت چند ماه طلايي را از دست ندهيم؟! علاقه مندان به كشتي مستحضر هستند كه فرنگي كاران پس از المپيك لندن عملا كار خاصي را انجام نداده اند و اين تيم در خواب عميقي فرو رفته است! نقطه مقابل تيم ملي كشتي فرنگي، تيم ملي كشتي آزاد است؛ آزادكاران پس از المپيك لندن در تورنمنت هاي گوركين، مدويد و علي اف شركت كرده و جام يارگين را نيز در پيش دارند. در اين بين شائبه اي كه مطرح شده اين است كه شايد فدراسيون ميان كشتي آزاد و فرنگي تبعيضي قائل شده كه محمد بنا اين چنين صداي اعتراض خود را بلند كرده است. در اين باره بايد گفت تبعيضي صورت نگرفته و مشكلات مالي گريبان همه اعضاي فدراسيون كشتي را گرفته تا جايي كه مربيان تيم ملي كشتي آزاد نيز 4 ماه است حقوق خود را دريافت نكرده اند. روز گذشته عارف ربطي دبير فدراسيون كشتي نيز در گفت وگو با خبرنگار ما با تاييد اين موضوع مدعي شد: هركس ثابت كند فدراسيون كشتي ميان كشتي آزاد و فرنگي تبعيضي قائل شده ما حاضريم در تلويزيون از عموم مردم عذرخواهي كنيم!
نقش پررنگ سرپرست فدراسيون
مشكلات مالي در تمام فدراسيون هاي ورزشي وجود دارد و فدراسيون كشتي نيز از قاعده مستثني نيست. در ميان نقش سرپرست فدراسيون كشتي نيز پررنگ است؛ واقعا اگر حجت الله خطيب توانايي اداره فدراسيون كشتي را ندارد بهتر است كناره گيري خود را اعلام كند تا اين رشته ورزشي بيشتر از اين گرفتار حواشي ريز و درشت نشود. متاسفانه كشتي پس از موفقيت در المپيك لندن رنگ آرامش به خود نديده و مشخص هم نيست با اين شرايط چه آينده اي در انتظار اين رشته ورزشي علي الخصوص فرنگي كاران خواهد بود.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

كريم باقري در كادرفني پرسپوليس
مدير عامل باشگاه پرسپوليس اعلام كرد تا مشخص شدن وضعيت مانوئل ژوزه و مذاكرات با سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس، كريم باقري، حسين عبدي، مجتبي حسيني (دستيار اول گل محمدي در صبا و نساجي قائمشهر)، ادموند بزيك (آناليزور) و فرهاد چيذري (مربي بدنساز)، يحيي گل محمدي را همراهي خواهند كرد.
بازيكن برزيلي استقلال در تهران
باشگاه استقلال در ادامه روند جذب بازيكن در نقل و انتقالات نيم فصل به دنبال عقد قرارداد با يك مهاجم برزيلي است. كلبرسون برزيلي ديروز وارد تهران شد و قرار است امروز در تست پزشكي شركت كند. در صورتي كه كلبرسون به لحاظ پزشكي مشكلي نداشته باشد، براي عقد قرارداد پاي ميز مذاكره مي نشيند.
غيبت احتمالي حاج صفي در بازي امشب
احسان حاج صفي كه در نيمه اول بازي با بحرين دچار مصدوميت شد تنها بازيكن مصدوم ايران است. او از ناحيه كشاله پا دچار آسيب ديدگي شده است. احتمال اينكه حاج صفي نتواند تيم ملي را در بازي با يمن همراهي كند زياد است.
پيروزي پرسپوليس در بازي دوستانه
تيم فوتبال پرسپوليس در يك بازي دوستانه با يك گل سنگ آهن بافق را شكست داد.در اين بازي پرسپوليس با لباس مشكي به مصاف شاگردان افشين پيرواني رفته بود.نماينده استان يزد در ليگ دسته يك در كنار افشين پيرواني ناصر ابراهيمي، رضا شاهرودي، حميد مطهري و عليرضا دليخون را روي نيمكشت داشت. تك گل پرسپوليس را سيدجلال حسيني به ثمر رساند. احمد ناجي و پدرو دستياران مانوئل ژوزه براي خداحافظي با بازيكنان پرسپوليس در اين بازي حاضر شده بودند.
ثبت قرارداد سه بازيكن جديد ذوب آهن
محمد محمدي پناه، محمد برج لو و گئورگ گاسپاروف سه بازيكن جديدي هستند كه قرارداد خود را به طور رسمي با ذوب آهن به ثبت رساندند.محمد محمدي پناه بازيكن رده اميد تيم ذوب آهن به مدت سه سال قرارداد خود را با ذوب آهن به ثبت رساند. همچنين محمد برج لو بازيكن سابق شهرداري تبريز به مدت دو و نيم سال با ذوب آهن قرارداد امضا كرد و همچنين گئورگ گاسپاروف دروازه بان اسبق تيم ملي ارمنستان قرارداد خود را به مدت نيم فصل به طور رسمي با ذوب آهن به ثبت رساند.
مربي اخراجي پرسپوليس بزرگتر از سرمربي تيم ملي است!
مديرعامل باشگاه پرسپوليس با تعريف و تمجيد از سرمربي اخراجي تيمش گفت: در جلسه اي كه با ژوزه داشتم بيشتر از قبل به شخصيت بزرگ او پي بردم. او مربي اي است كه هميشه قهرمان بوده اما به دلايلي در پرسپوليس موفق نبود. به هر حال هر انسان بزرگي ممكن است يك جايي شكست بخورد. ژوزه هم بايد قبول كند كه موفق نبوده است. البته من با او برخوردهاي زيادي داشتم، ژوزه انسان بزرگي است و من او را از جهات مختلف بزرگتر از كي روش مي دانم.
يوسفي در نفت تهران
محسن يوسفي هافبك تيم فوتبال سايپا كه سابقه بازي در تيم استقلال را دارد با مسئولان باشگاه نفت تهران براي پيوستن به اين تيم در نيم فصل دوم رقابت هاي ليگ برتر به توافق نهايي رسيد. منصور قنبرزاده مدير عامل باشگاه نفت تهران ضمن تاييد اين خبر گفت: ما براي جذب محسن يوسفي در ازاي پرداخت مبلغي پول به باشگاه سايپا به توافق نهايي رسيده ايم و او در نيم فصل دوم با پيراهن نفت به ميدان خواهد رفت.
حمايت مهدوي كيا از گل محمدي
كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است يحيي گل محمدي گزينه مناسبي براي هدايت پرسپوليس است. مهدوي كيا درباره اين موضوع كه آيا گل محمدي مي تواند با پرسپوليس به موفقيت برسد گفت: به هرحال ما بازيكنان تصميم گيرنده نيستيم، مديريت باشگاه تشخيص داده از گل محمدي استفاده كند به نظر من او الان گزينه مناسبي براي پرسپوليس است. در كنار تيم بوده و بازيكنان را به خوبي مي شناسد. اميدوارم كه موفق شود.
كي روش فقط مانده بگويد رئيس فدراسيون را نمي خواهم!
رئيس پيشين كميته فوتسال با اشاره به اختيارات فراوان كي روش در فوتبال كشورمان گفت: كي روش فقط مانده است بگويد رئيس فدراسيون را نمي خواهم! ترابيان كه روزگاري سرپرست تيم ملي فوتبال كشورمان بود در تازه ترين صحبت هاي خود اظهار داشت: كي روش را من به ايران آوردم اما او نمك خورد و نمكدان شكست. من سرپرست تيم او بودم اما او مي خواست همه كارها را خودش انجام دهد. اگر يك مربي ايراني روي نيمكت بود مساله اي نبود و به خاطر نام ايران اختلافي پيش نمي آمد اما چون كي روش خارجي است اگر مي ماندم و به كارم ادامه مي دادم براي فوتبال ملي بد مي شد و تيم ضربه مي خورد. به همين دليل خودم را كنار كشيدم. وي در ادامه يادآور شد: اختيارات سرمربي خارجي تيم ملي آنقدر زياد شده كه فقط مانده او بگويد رئيس فدراسيون را نمي خواهم!
 


آخرين بازي ملي پوشان در مرحله گروهي غرب آسيا

كار صعود تيم ملي ايران اين بار به يمن افتاد

تيم ملي فوتبال ايران كه دو ديدار ابتدايي خود در هفتمين دوره بازي هاي غرب آسيا را با تساوي برابر عربستان و بحرين پشت سر گذاشته است، براي صعود به مرحله نيمه نهايي اين رقابت ها نياز به پيروزي پرگل برابر يمن دارد و البته بخش عمده اي از سرنوشتش هم دست عربستان و بحرين است!
تيم ملي فوتبال ايران كه با تلفيقي از بازيكنان جوان و باتجربه راهي مسابقات غرب آسيا شده است، در دو مسابقه نخست خود برابر عربستان و بحرين به تساوي بدون گل رسيد تا كار صعودش به مرحله بعدي اين مسابقات به اما و اگر كشيده شود. ايران در حالي در آخرين مسابقه خود در مرحله گروهي برابر يمن قرار مي گيرد كه براي صدرنشيني و صعود به مرحله نيمه نهايي از يك سو بايد چشم انتظار ديدار عربستان با بحرين و تساوي اين دو تيم باشد و از سوي ديگر يمن را با تفاضل دو گل شكست بدهد. گلزني همچنان مهمترين مشكل تيم ملي فوتبال ايران است كه علاوه بر مسابقات مقدماتي جام جهاني، در غرب آسيا هم گريبانگير ملي پوشان و مهاجمان شده است. البته ايران در بازي با بحرين به لطف 10نفره شدن اين تيم موفق شد موقعيت هاي زيادي روي دروازه اين تيم ايجاد كند، ولي بي دقتي بازيكنان اجازه نداد تيم ملي به پيروزي برسد. بايد ديد آيا ايران در مقابل يمن حذف شده مي تواند طلسم ناكامي هايش را بشكند يا خير. در مسابقات غرب آسيا سه تيم اول هر گروه به صورت مستقيم به مرحله بعد مي روند و بهترين تيم دوم هم راهي نيمه نهايي خواهد شد. ايران در حال حاضر در گروه دوم اين مسابقات با 2 امتياز در رده سوم قرار دارد. عربستان و بحرين هم با چهار امتياز اول و دوم هستند. ديدار تيم هاي ملي ايران و يمن ساعت
17:55 روز شنبه در كويت برگزار خواهد شد.
 


فدراسيون جودوي ايران رسماً رفع تعليق شد

رئيس اتحاديه جودوي آسيا با ارسال نامه اي به فدراسيون جودو و كميته ملي المپيك ايران از رفع تعليق اين رشته خبر داد.
متن نامه رئيس اتحاديه جودوي آسيا به فدراسيون ايران به اين شرح است: «در خصوص نامه من در تاريخ 21 سپتامبر 2012 به شما در مورد تعليق موقت فدراسيون جودوي ايران، مايلم به اطلاع شما برسانم كه ما تصميم گرفته ايم تعليق فدراسيون جودوي ايران مرتفع شود و اجراي اين تصميم از هم اكنون خواهد بود. در خصوص آقاي آرش ميراسماعيلي نايب رئيس آن فدراسيون، از ايشان خواسته شده تا حداكثر تا تاريخ 15 دسامبر 2012 دفاعيه كامل خود را در زمينه ادعاي تلاش براي پرداخت رشوه در زمان مسابقات قهرماني آسيا ازبكستان (آخرين رويداد انتخابي براي المپيك لندن 2012) ارسال نمايند.
 


حذف سايپا و پيكان از رقابت هاي جام حذفي

پيروزي استقلال با رونمايي از خريدهاي جديد

تيم فوتبال استقلال تهران در مرحله يك شانزدهم نهايي رقابت هاي جام حذفي برابر سايپا به پيروزي رسيد و به مرحله بعد صعود كرد. شاگردان امير قلعه نويي بايد در مرحله يك هشتم نهايي به مصاف تيم گهر بروند كه هدايت آن برعهده محمد مايلي كهن است.
مرحله يك شانزدهم نهايي رقابت هاي فوتبال جام حذفي عصر ديروز با برگزاري ديدار تيم هاي استقلال و سايپا در ورزشگاه آزادي تهران پيگيري شد كه طي آن شاگردان امير قلعه نويي از 10 نفره شاگردان سايپا نهايت استفاده را بردند و با نتيجه 4 بر صفر نارنجي پوشان را شكست دادند. در اين ديدار كه به قضاوت تورج حق وردي و در حضور حدود 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد، دو تيم در نيمه اول فوتبال پاياپايي را به نمايش گذاشتند و موقعيت هاي كمي را براي رسيدن به گل داشتند اما اخراج كاوه رضايي در دقيقه 41 همه چيز را براي پيروزي استقلال در نيمه دوم فراهم كرد. در شروع نيمه دوم آرش برهاني (46) نخستين گل آبي پوشان را وارد دروازه سايپا كرد. اين بازيكن در دقيقه 66 نيز گل ديگري را براي استقلال به ثمر رساند. در اين ديدار دو بازيكن جديد استقلال هم كه براي نيم فصل دوم ليگ برتر جذب شده اند گلزني كردند. در دقيقه 64 فرزاد حاتمي اولين گلش را براي اين تيم به ثمر رساند و كاماچو نيز كه در دقايق پاياني وارد زمين شده بود در دقيقه 92 گل چهارم استقلال را به ثمر رساند. شاگردان امير قلعه نويي با كسب اين پيروزي بايد در مرحله يك هشتم نهايي به مصاف تيم گهر دورود بروند، تيمي كه هدايت آن با محمد مايلي كهن است. نتايج كامل ديدارهاي مرحله يك شانزدهم جام حذفي به اين شرح است: ¤ سپاهان 2- 1 فولاد ¤ شهرداري ياسوج 4 - 1 مس ¤ نيروي زميني 1 - 3 نفت آبادان ¤ سايپا قائمشهر 1 - 0 مس سرچشمه ¤ پارسه ايرانيان 1 - 3 داماش گيلان ¤ ذوب آهن 1 - 0 حفاري اهواز ¤استقلال اهواز 2 - 3 گهر دورود ¤ابومسلم 2 - 0 پيكان ¤ استقلال 4 - 0 سايپا. لازم به يادآوري است كه تيم هاي مس رفسنجان، تراكتورسازي تبريز، فجر سپاسي شيراز، صباي قم و راه آهن هم به دليل انصراف حريفانشان، پيش از اين راهي مرحله يك هشتم نهايي شده بودند. در ادامه ديدارهاي مرحله يك شانزدهم نهايي جام حذفي تيم هاي پرسپوليس - ملوان و نفت تهران - شهرداري تبريز روز چهارشنبه به مصاف يكديگر مي روند تا چهره 16 تيم نهايي مرحله يك هشتم جام حذفي مشخص شود.
 


صدرنشيني ثامن الحجج و فولاد ماهان در ليگ كشتي

پس از پايان هفته نخست از دور برگشت رقابت هاي ليگ برتر كشتي آزاد تيم هاي موسسه مالي اعتباري ثامن الحجج سبزوار و فولاد ماهان سپاهان اصفهان صدرنشين گروه هاي يك و دو رقابتها شدند.
در گروه يك اين رقابتها، نماينده سبزوار با كسب 6 امتياز از چهار مسابقه خود در صدر اين گروه قرار دارد. تيم پرسپوليس جويبار نيز به رغم شكست مقابل ثامن الحجج(ع) با 4 امتياز و به دليل تعداد بردهاي انفرادي بيشتر دوم است و تيم سايپاي شمال نيز با همين امتياز و يك برد انفرادي كمتر در جايگاه سوم قرار دارد. ضمنا تيم صدراي زير آب نيز همچنان با 2 امتياز در جايگاه چهارم است. در گروه دو رقابتهاي ليگ برتر كشتي آزاد نيز تيم فوتبال ماهان سپاهان اصفهان با كسب 6 امتياز از چهار مسابقه همچنان صدرنشين است و تيم صدراي داماش بابل نيز به رغم شكست مقابل شهداي ساري و به دليل تعداد بردهاي انفرادي بيشتر با 4 امتياز و البته يك مسابقه كمتر در جايگاه دوم قرار دارد. تيم شهداي ساري هم با همين امتياز و تنها به دليل 2 برد انفرادي كمتر در جايگاه سوم جدول رده بندي است. تيم گاز مازندران هم بدون كسب امتياز در اين گروه، همچنان چهارم است. ضمن آنكه در تنها ديدار معوقه اين گروه تيم صدراي داماش بابل روز دوشنبه در بابلسر ميزبان شهداي ساري است.
 


كسب 30 مدال در پايان روز دوم

تيم ملي دووميداني در صدر جدول رده بندي مسابقات غرب آسيا

دومين روز مسابقات دووميداني غرب آسيا با كسب 6 طلا، 4 نقره و 2 برنز براي كاروان كشورمان همراه بود.
دومين روز دومين دوره رقابت هاي دووميداني غرب آسيا در حالي به پايان رسيد كه نمايندگان كشورمان مدال هاي خوش رنگي را براي كاروان كشورمان به دست آوردند. در روز دوم مسابقات، نمايندگان كشورمان در مواد پرتاب چكش، پياده روي، پرش طول، 3 هزار متر مانع، 4 در 100 متر، پرش ارتفاع، هفتگانه و دهگانه صاحب مدال شدند. در اين روز كاروان ايران 6 طلا، 4 نقره و 4 برنز به دست آورد كه سهم بانوان از مدال هاي كسب شده 3 طلا و يك نقره و يك برنز و مردان 3 طلا، 3 نقره و 3 برنز بود. در مجموع بانوان با كسب هفت طلا، 4 نقره و 4 برنز در برابر سه طلا، 8 نقره و 4 برنز مردان در مجموعه دو روز، پيشتاز كاروان ايران هستند تا مشخص شود با 15 طلا هم از نظر كيفي كاروان ايران را در صدر جدول رده بندي قرار داده اند. دومين دوره رقابت هاي دووميداني غرب آسيا از روز چهارشنبه هفته جاري در دبي امارات آغاز شده و امروز به كارش پايان مي دهد.
 


رقابت مسي و بولت براي كسب عنوان بهترين ورزشكار سال

مسي و بولت نامزدهاي نهايي براي كسب جايزه لوريوس در سال 2012 انتخاب شدند.
شش نامزد نهايي جايزه لوريوس در بخش برترين ورزشكاران مرد، روز گذشته اعلام شد كه در ميان آنها نام ليونل مسي و يوسيان بولت در بخش ورزشكاران برتر ديده مي شود. جايزه لوريوس از سال 1999هر ساله به ورزشكاران و تيم هاي برتر جهان اهدا مي شود و تاكنون هيچ فوتباليستي موفق به كسب آن نشده است.
 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10