(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


چهارشنبه 27  دی  1391 - شماره 20407

حديث دشت عشق
چالش جديد سرخپوشان پيش از دربي تهران
كناره گيري مديرعامل پرسپوليس
بي خبري هيات مديره!
معاون دفتر رئيس جمهور: رويانيان در پرسپوليس مي ماند
برگزاري هفته هفدهم ليگ واليبال
سوريان: صلاح نيست بنا به كشتي برگردد
يورش نيروهاي رژيم آل خليفه به منزل بازيكن تيم ملي بحرين
سرانجام رئيس فدراسيون فوتبال به مصاحبه كي روش با بي بي سي واكنش نشان داد
 جريمه اش نمي كنيم، فقط تذكر مي دهيم!
وقتي آغوش آذربايجان بازتر شد!
اخراج قهرمان كشتي جهان از اردوي تيم ملي
سرانجام دوچرخه سوار آمريكايي به استفاده از مواد نيروزا اعتراف كرد
اخبار كوتاه از فوتبال


حديث دشت عشق

به مناسبت بيست و ششمين سالگرد شهادت مهندس «سجاد خلوتي»
پايان سرخ شهادت، آغاز يك عاشقانه
شهيد مهندس «سجاد خلوتي»، سال 1327 در شهر مياندوآب در خانواده اي معتقد چشم به جهان گشود و از اوان كودكي علاقه خاصي به ائمه اطهار داشت. سال هاي تحصيلي خود را در شهر مياندوآب به پايان رساند و در سال 1356 به گرفتن مدرك ششم طبيعي نايل آمد. ذكاوت و هوش خاصي در بعد تحصيلي داشت. بعد از فارغ التحصيل شدن، از سهميه ارتش در رشته پزشكي قبول شد. جهت ادامه تحصيل در رشته مذكور ثبت نام نكرد. بالاخره در سال 58 بعد از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي، در رشته خاكشناسي پذيرفته شد و جهت ادامه تحصيل به دانشگاه راه پيدا كرد. او از بدو ورود به دانشگاه خدمتگزاري به انقلاب اسلامي را به دوستان نيز ياد داد كه بايد مطلقاً در خدمت انقلاب بود و بر تحصيل علم به طور مطلق و جدا از مسايل ديگر اجتماع خط بطلان كشيد. به عنوان نمونه با نيروهاي نظامي در مسايل كردستان همكاري جدي داشت و بعد از جريانات انقلاب فرهنگي يكي از لبيك گويان فرمايشات حضرت امام جهت ايجاد دانشگاه اسلامي بود.
در 23/2/59 در نهضت سوادآموزي مياندوآب مشغول فعاليت شد و حدود يك سال به اين فعاليت ادامه داد. سال 1360 پس از گذراندن يك دوره، در بخش فرهنگي جهاد دانشگاهي مشغول كار شد و در جهاد مسئوليت هاي مختلفي را به عهده گرفت. از جمله عضو بخش فرهنگي، مسئول روابط عمومي، معاونت بخش تشكيلات و برنامه ريزي جهاد و...
او سرانجام ساعت 10 و 30 دقيقه شب 27 دي ماه سال 1365 بر اثر بمباران دانشگاه شهر تبريز توسط هواپيماهاي دشمن بعثي به همراه 22 تن ديگر از دانشجويان به شهادت رسيد.
 


چالش جديد سرخپوشان پيش از دربي تهران

كناره گيري مديرعامل پرسپوليس
بي خبري هيات مديره!

سرويس ورزشي -
مديرعامل پرسپوليس در حالي خبر كناره گيري خود را اعلام كرد كه رئيس هيات مديره اين باشگاه مدعي شده تا به امروز استعفايي بدست او نرسيده است.
صبح روز گذشته بود كه محمد رويانيان در اقدامي غافلگير كننده خبر كناره گيري خود از مديريت باشگاه پرسپوليس را اعلام كرد. وي صبح ديروز در نشستي با رئيس دفتر رئيس جمهور درخواست استعفا از رياست ستاد سوخت كشور را مطرح و تاكيد كرده كه از وزير ورزش و جوانان هم خواهد خواست تا از مديرعاملي پرسپوليس هم استعفا كند؛ اقدامي كه روز گذشته جنبه عملي به خود نگرفت اما باشگاه پرسپوليس را در كانون توجه قرار دارد.
برگزاري جلسه با وزير ورزش و جوانان
محمد رويانيان در اين باره به خبرگزاري ايسنا مي گويد: در اين جلسه درخواست كرده ام تا به دليل فشار كاري و خستگي ناشي از رياست ستاد حمل و نقل و سوخت كشور كناره گيري كنم. از سوي ديگر از وزير ورزش نيز درخواست كرده ام تا از مديرعاملي باشگاه پرسپوليس كنار بروم كه در اين خصوص قرار است جلسه اي با عباسي داشته باشم. (رويانيان زمان برگزاري اين جلسه را اعلام نكرد.)
وزارتخانه مخالف استعفا است؟!
مطرح شدن موضوع استعفاي رويانيان سبب شد كه برخي منابع نزديك به پرسپوليس، از مخالفت وزارت ورزش با استعفاي رويانيان خبر مي دهند اما در اين بين منابع رسمي در وزارت ورزش و جوانان تا به حال درباره استعفاي محمد رويانيان اظهارنظر رسمي انجام نداده اند و همين بر ابهام ها درباره تصميم سران ورزش درباره باشگاه پرسپوليس افزوده است. اين استعفا در شرايطي مطرح شده كه روز دوشنبه رويانيان از برنامه هاي ميان مدت و بلندمدتش در پرسپوليس خبر داده بود كه همين مسئله از حضور طولاني مدتش در پرسپوليس حكايت داشت.
بي خبري هيات مديره از استعفا
كليدي ترين قسمت اين ماجرا آنجاست كه رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در گفت و گويي با خبرگزاري فارس مدعي شد: تا به اين لحظه من هيچ نامه، استعفا و خبري در خصوص آقاي رويانيان مبني بر كناره گيري اش از پرسپوليس نديده ام و حتي نشنيده ام. وي افزود: ايشان اگر بخواهد استعفا بدهد در هيئت مديره درباره آن بحث مي كنيم و سپس نظر خودمان را اعلام خواهيم كرد اما تا به اين لحظه من چيزي نديده ام. فدا حسين مالكي در شرايطي اين موضوع را مطرح مي كند كه معمولا عرف است كه مديرعامل يك باشگاه استعفا يا كناره گيري اش را به رئيس هيات مديره اعلام كند نه وزير ورزش و جوانان!
چالش جديد پيش روي سرخپوشان
بررسي اتفاقات 24 ساعت گذشته پرسپوليس مشخص نكرد كه آيا رويانيان مي ماند يا مي رود؟! بررسي اظهارات مديرعامل پرسپوليس اين را نشان مي دهد كه رويانيان تمايل به كناره گيري دارد اما از آن سو اقدام عملي براي كنار رفتن از پرسپوليس انجام نداده است. تمام اين اتفاقات در شرايطي رخ مي دهد كه پرسپوليس اين روزها با كادر فني جديدش روزهاي خوبي در ليگ برتر سپري مي كند. استعفاي محمد رويانيان، باشگاه مطرح تهراني را با چالش جديد روبرو مي كند. اين نكته را نيز نبايد از ياد برد كه پرسپوليس در حساس ترين بازي نيم فصل دوم خود جمعه هفته آينده به مصاف استقلال تهران مي رود.
 


معاون دفتر رئيس جمهور: رويانيان در پرسپوليس مي ماند

معاون دفتر رئيس جمهور از ادامه فعاليت محمد رويانيان در باشگاه «پرسپوليس» خبر داد.محمد شيخان، معاون اطلاع رساني دفتر رئيس جمهور در گفت وگوبا فارس اظهار داشت: محمد رويانيان كه از ستاد حمل و نقل و سوخت استعفا داده است به عنوان مدير عامل باشگاه پرسپوليس به كار خود ادامه خواهد دادودراين تيم مي ماند.
ظاهراً رويانيان پس از تصويب ممنوعيت اشتغال افراد در بيش از يك شغل در اقدامي پيشگيرانه، اقدام به استعفا از مسئوليت هايش كرده است.
 


برگزاري هفته هفدهم ليگ واليبال

هفته هفدهم مسابقات واليبال ليگ برتر امروز در حالي برگزار مي شود كه در ميان تيم هاي مدعي، كاله ديداري متفاوت با ديگر رقيبانش دارد.
مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور امروز با برگزاري 6 ديدار وارد هفته هفدهم مي شود. پيكان كه صدرنشين جدول رده بندي است امروز به مصاف شاگردان رضا ابراهيمي مي رود كه به خاطر تنها يك برد، قعرنشين هستند. برنامه كامل ديدارهاي هفته هفدهم مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور و جدول رده بندي تيم هاي شركت كننده در اين رقابت ها پيش از برگزاري اين هفته به شرح زير است:
¤ آلومينيوم المهدي بندرعباس - متين ورامين، ¤شهرداري اروميه - سايپا البرز، ¤باريج اسانس كاشان - شهرداري تبريز، ¤ جواهري گنبد - پيكان تهران، ¤كاله مازندران - پيشگامان كوير يزد، ¤ نوين كشاورز - ميزان خراسان. جدول رده بندي: 1- پيكان تهران (36 امتياز)، 2- كاله مازندران (33 امتياز)، 3- متين ورامين (32 امتياز) و...
 


سوريان: صلاح نيست بنا به كشتي برگردد

دارنده مدال طلاي كشتي فرنگي المپيك لندن مي گويد: احساس مي كنم بنا دينش را به كشتي ادا كرده است و شايد ديگر صلاح نباشد برگردد.
حميد سوريان دارنده مدال طلاي كشتي فرنگي المپيك لندن در حاشيه مراسم تقدير از مدال آوران پارالمپيك كه از سوي سازمان بهزيستي برگزار شد ، با اشاره به آخرين وضعيت محمد بنا اظهار داشت: خبري از بنا ندارم، اما اميدوارم مسئولان براي حفظ چنين سرمايه هايي تلاش كنند. احساس مي كنم بنا دينش را به كشتي ادا كرده است و شايد ديگر صلاح نباشد برگردد. دارنده مدال طلاي المپيك در پاسخ به اين سوال مبني بر اينكه گفته مي شود از سوي افشارزاده مأمور بازگرداندن بنا است، گفت: چنين چيزي صحت ندارد. سوريان در پاسخ به سوال ديگري مبني بر حضورش در جام جهاني كشتي فرنگي تصريح كرد: اگر كادر فني صلاح بداند در هر مسابقه اي كه لازم باشد روي تشك خواهم رفت، هر چند كه در شرايط ايده آلي نيستم، اما براي موفقيت ايران هر تلاشي از دستم برآيد انجام مي دهم.

 


يورش نيروهاي رژيم آل خليفه به منزل بازيكن تيم ملي بحرين

يكي از ملي پوشان تيم ملي هندبال بحرين توسط نيروهاي رژيم آل خليفه دستگير شد.
جمعيت الوفاق با صدور بيانيه اي اعلام كرد: نظاميان تا دندان مسلح بحرين با يورش به منزل حسين يعقوب بازيكن تيم ملي هندبال بحرين، وي را دستگير و به نقطه نامعلومي منتقل كردند. بازداشت حسين يعقوب در راستاي سياستهاي رژيم عليه ورزشكاران شامل بازداشت، شكنجه و صدور احكام انتقام جويانه است. الوفاق بيان كرد: بسياري از ورزشكاران از تيم ملي به سبب سياستهاي استبدادي رژيم -كه به محافل ورزشي نيز كشيده شده است - كنار گذاشته شده اند. الوفاق در ادامه عنوان داشت: بازي هاي فوتبال كشورهاي شوراي همكاري خليج فارس در حالي برگزار مي شود كه تظاهرات ضد ديكتاتوري و استبداد در بحرين متوقف نشده است.
 


سرانجام رئيس فدراسيون فوتبال به مصاحبه كي روش با بي بي سي واكنش نشان داد جريمه اش نمي كنيم، فقط تذكر مي دهيم!

رئيس فدراسيون فوتبال از برخورد با كارلوس كي روش به خاطر مصاحبه اش با بي بي سي خبر داد و گفت: فعلا كارلوس كي روش را جريمه نمي كنيم و به تذكر بسنده خواهيم كرد.
علي كفاشيان در واكنش به اين كه آيا كارلوس كي روش براي مصاحبه با بي بي سي فارسي با فدراسيون هماهنگ كرده بود و در غير اين صورت چرا با او برخوردي صورت نمي گيرد، به خبرنگاران گفت: ما در تيم ملي مدير رسانه اي نداريم كه بايد هر چه زودتر شخصي را براي اين كار انتخاب كنيم. كي روش با ما هماهنگ نكرده بود، اما بايد او اين كار را انجام مي داد. فكر مي كنم كه او اطلاع نداشت كه طبق مقررات جمهوري اسلامي ايران نمي توانسته با شبكه بي بي سي مصاحبه كند! ما هم به وي اطلاع نداده بوديم. قطعا به او تذكر مي دهيم و كي روش هم بايد از قوانين كشور ما تبعيت كند. وي در واكنش به اين كه ممكن است او را جريمه كنيد؟ گفت: فعلا در حد تذكر بسنده مي كنيم و اميدواريم كه ديگر اين اتفاق رخ ندهد. رئيس فدراسيون در واكنش به اين كه ظاهرا كارلوس كي روش مي دانسته كه ايراني هايي كه در كشورشان مسئوليت حقوقي دارند نمي توانند با بي بي سي فارسي مصاحبه كنند و با علم به اين موضوع اين كار را كرده ، گفت: حالا بايد بررسي كنيم كه آيا او اطلاع داشته يا نداشته، اگر داشته باشد، قطعا كار درستي نكرده و جدي تر با او برخورد مي كنيم. وي در واكنش به اين كه آيا دامنه تغييرات در فدراسيون ادامه خواهد داشت، تصريح كرد: فعلا تغييرات را متوقف كرديم تا در آينده و در مجمع زماني را براي انتخابات زودرس فدراسيون تعيين كنيم كه در آنجا ممكن است شاهد تغييرات كلي در فدراسيون باشيم.
سرويس ورزشي كيهان: فدراسيون فوتبال كه در گذشته نشان داده بود توانايي برخورد با كي روش را ندارد، يكبار ديگر با اين اظهار نظر كفاشيان ضعف هاي خود را در مقابل اين مربي پرتغالي آشكار كرد. اهالي فوتبال به ياد دارند كه چند سال قبل و در زمان مربيگري علي دايي در تيم ملي يكي از ملي پوشان مطرح در صحبت هاي خود انتقاداتي را متوجه فدراسيون فوتبال كرد. همين صحبت ها كافي بود كه وي در كمتر از 24 ساعت از تيم ملي كنار گذاشته شود. حالا با گذشت چند سال از آن اتفاق ، كي روش با يكي از شبكه هاي معاند جمهوري اسلامي به گفت و گو مي نشيند اما واكنش رئيس فدراسيون فوتبال اين جمله ساده است: «جريمه اش نمي كنيم ، فقط تذكر مي دهيم» آقاي كفاشيان ، روزگاري شما به خاطر انتقاد از مجموعه فدراسيون ستاره تيم ملي را اخراج كرديد اما حالا در مقابل مصاحبه كي روش با شبكه وابسته به دولت انگليس تنها به يك تذكر بسنده مي كنيد؟!
 


وقتي آغوش آذربايجان بازتر شد!

اخراج قهرمان كشتي جهان از اردوي تيم ملي

در حالي كه يكي از قهرمانان كشتي فرنگي خواستار مساعدت مسئولان فدراسيون براي حل مشكلاتش شد تا از گرفتن تابعيت آذربايجان صرفنظر كند، مسئولان امر نه تنها مشكل وي را حل نكردند بلكه او را از اردوي تيم ملي نيز خط زدند!
اميرعلي اكبري قهرمان رقابتهاي جهاني 2010 مسكو كه پيش از اين موفقيت بزرگ، مدال برنز رقابتهاي جهاني 2009 دانمارك و دو مدال طلاي قهرماني جوانان جهان را در كارنامه داشت، پس از دادخواهي و انتقاد به وضعيت نابسامان قهرمانان كشتي فرنگي، منتظر رسيدگي به مشكلاتش بود كه در كمال تعجب با واكنش احساسي و دور از انتظار متوليان فدراسيون كشتي روبرو شد.
قهرمان پيشين كشتي جهان كه مدتهاست پيشنهاد وسوسه انگيزي از سوي مسئولان كشتي آذربايجان دارد، پيش از رفتن به كشور رقيب، آخرين بار با متوليان كشتي كشورمان اتمام حجت كرد و براي اينكه وطن فروش خوانده نشود، از آنان خواست با حل مشكلات مالي و معيشتي اش از رفتن او جلوگيري كنند اما نه تنها باري از دوش وي برداشته نشد بلكه در اقدامي عجيب و احساسي از سوي فدراسيون كشتي نام اميرعلي اكبري از جمع اردونشينان تيم ملي كشتي فرنگي نيز خط خورد!
در اين خصوص گويا علاوه بر اميرعلي اكبري اخبار ضد و نقيضي از مذاكرات غيرعلني مسئولان كشتي آذربايجان با فرنگي كاران عنوان دار كشورمان به گوش مي رسد كه به هر طريق قصد دارند مهره هاي كارآمد و آينده دار كشتي ايران را جذب كنند.
 


سرانجام دوچرخه سوار آمريكايي به استفاده از مواد نيروزا اعتراف كرد

لانس آرمسترانگ براي اولين بار در تلويزيون آمريكا اعتراف كرد كه براي قهرماني در تور دو فرانس از مواد نيروزا استفاده كرده است.
آرمسترانگ، دوچرخه سوار مشهور آمريكايي و قهرمان چند دوره تور دوفرانس در گفت وگو با تلويزيون آمريكا اعتراف كرد كه براي قهرماني در توردو فرانس از مواد نيروزا استفاده مي كرده است. اين دوچرخه سوار آمريكايي قبل از حضور در اين برنامه به ديدار مربيان در تيم سابقش رفت و از آنها به خاطر جنجال زياد و خطر اخراج از شغلشان عذرخواهي كرد در حالي كه جمعيت زيادي بيرون از ساختمان منتظر او بودند تا به او دلداري دهند، لانس آرمسترانگ مجبور شد از فنس هاي كنار ساختمان محل ديدار با مربيانش آنجا را ترك كند.لانس آرمسترانگ چندي پيش به دليل مشخص شدن جواب مثبت در آزمايشات دوپينگ از دوچرخه سواري محروم و تمام قهرماني هاي او در توردوفرانس از او پس گرفته شد.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

كفاشيان برود، چه كسي رئيس مي شود؟!
در صورت بركناري علي كفاشيان در مجمع انتخاباتي فدراسيون فوتبال، رئيس سازمان ليگ بيشترين شانس را براي سرپرستي موقت فدراسيون دارد. خبرهاي دريافتي خبرنگار كيهان از فدراسيون فوتبال حكايت از آن دارد كه در صورت قبول استعفاي كفاشيان در مجمع آتي فدراسيون ، مهدي تاج بيشترين شانس را براي در اختيار گرفتن صندلي وي دارد. تاج كه به تازگي به فدراسيون فوتبال برگشته پس از هماهنگي با برخي اطرافيان وزير ورزش و جوانان ، حكم جديد خود را از كفاشيان دريافت كرده است.
مشكل مالي استقلال با 4 ميليارد برطرف مي شود
رئيس هيات مديره باشگاه استقلال درباره مشكلات مالي اين باشگاه مي گويد اگر دولت به قولش عمل كند مشكلات مالي استقلال حل خواهد شد.مقداد نجف نژاد درباره مشكلات مالي استقلال اظهار كرد: مشكل مالي استقلال به زودي برطرف خواهد شد. ما منتظر كمك دولت هستيم. دولت بايد شش ميليارد به استقلال كمك مي كرد كه تا به حال دو ميليارد آن به حساب استقلال واريز شده و اگر چهار ميليارد بعدي به باشگاه استقلال برسد، ديگر مشكل مالي نخواهيم داشت.وي افزود: با محمد عباسي درباره اين مساله جلسه گذاشته ايم و او قول داده است كه اين پول پرداخت شود.
قطعي شدن واگذاري باشگاه گهر به ايثارگران
مديرعامل باشگاه گهر دورود از واگذاري رسمي اين تيم به ايثارگران تهران خبر داد.رضا آيت الله زاده با اعلام اين خبر گفت: به اتفاق امير عابديني جلسه اي ظهر ديروز با حضور ناظر و سرپرست قوه قضاييه در گهر برگزار شد و با موافقت ايشان گهر به ايثارگران واگذار شد.وي ادامه داد: اين واگذاري همانند شرايط قبلي است و به مدت سه سال بهره برداري از گهر به ايثارگران تهران واگذار خواهد شد.
طالب لو در راه آهن
دروازه بان اسبق تيم استقلال از ديروز براي حفظ آمادگي بدني در تمرين راه آهن شركت كرد.وحيد طالب لو كه فصل گذشته پس از ضربه مهدي نوري همبازي خود در شاهين بوشهر دچار آسيب ديگري از ناحيه دست شد پس از بهبود كامل ديروز در تمرين تيم راه آهن شركت كرد.بهزاد غلامپور مربي سابق دروازه بان هاي تيم استقلال و كنوني راه آهن چندين بار طي تماس تلفني جوياي حال طالب لو شده بود و از وي دعوت كرد تا جهت حفظ آمادگي بدني در تمرينات زرد پوشان شركت كند.
غيبت كي روش در جلسه مدارس فوتبال
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در جلسه ديروز مسئولان مدارس فوتبال ايران حاضر نشد.هشتمين نشست مسئولان مدارس فوتبال ايران از ساعت 9 صبح ديروز در آكادمي فوتبال برگزار شد.طبق برنامه ريزي انجام شده، قرار بود كارلوس كي روش سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در اين جلسه حاضر شود و در مورد تيم هاي پايه براي حاضران صحبت كند، اما وي در اين جلسه غايب بود.
اسامي محرومان هفته بيست و دوم رقابت هاي ليگ برتر
سازمان ليگ برتر فوتبال اسامي بازيكناني كه به دليل محروميت قادر به همراهي تيم هاي خود در رقابت هاي هفته بيست و دوم ليگ برتر نيستند را اعلام كرد. اين سازمان اسامي بازيكنان محروم هفته بيست و دوم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال را اعلام كرد كه بر اساس اين اعلام حسن جعفري ( سپاهان)، گئورك كاسپاروف ( ذوب آهن )، عليرضا عباسفرد ( راه آهن)، مصطفي اكرامي ( تراكتورسازي )، ابراهيم ابرقويي ( آلومينيوم )، مهرداد جماعتي و آرش افشين ( فولاد ) ، مجيد حيدري به دليل راي كميته انضباطي ( صباي قم ) و حسين كعبي ( نفت آبادان ) و خسرو حيدري ( استقلال ) قادر به همراهي تيم هاي خود در هفته بيست و دوم رقابت هاي ليگ برتر نيستند.هفته بيست و دوم رقابت هاي ليگ برتر در روزهاي 29 و 30 دي ماه برگزار خواهد شد.
اينيستا برترين بازيساز جهان
اينيستا بالاتر از ژاوي به عنوان برترين بازيساز فوتبال دنيا در سال 2012 انتخاب شد. فدراسيون آمار و تاريخ فوتبال جهان برترين بازيسازهاي فوتبال دنيا در سال 2012 را اعلام كرد كه بر اين اساس 3 بازيكن بارسلونا در صدر قرار گرفتند.آندرس اينيستا با 146 امتياز صدرنشين شد و ژاوي هرناندس و ليونل مسي به ترتيب با 128 و 98 امتياز در مكان هاي دوم و سوم قرار گرفتند.اين در حالي است كه مسعود اوزيل و كريستيانو رونالدو از رئال مادريد نيز در مكان هاي پنجم و ششم ايستادند.نكته فابل توجه عدم حضور بازيكنان بوندس ليگا در اين فهرست 15 نفره است.
2 سال حبس براي عامل حذف ژرمن ها از جام جهاني
ستاره درخشان تيم ملي فوتبال بلغارستان در جام جهاني 1994 و عامل حذف آلمان در مرحله يك چهارم نهايي آن پيكارها به 2 سال حبس محكوم شد. يوردان لچكف كه در جام جهاني 1994 بازي هاي فراموش نشدني براي تيم كشورش بلغارستان انجام داد، متهم است به عنوان شهردار اسلي ون از جايگاه خود سوء استفاده كرده و در برخي تخلف هاي مالي سهيم بوده است.
 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10