(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


پنجشنبه 19 بهمن  1391 - شماره 20425

حديث دشت عشق
صدر نشيني ايران در گروه دوم مقدماتي جام ملت هاي آسيا 2015
گلباران لبنان در آزادي
تيم ملي گام نخست را محكم برداشت
اخبار كوتاه از فوتبال
هفته بيست و پنجم ليگ برتر
استقلال-راه آهن؛ اميد مدعيان به دايي
پيوستن خادم به صف معترضان
قهر مدافع تيم ملي پس از قرار نگرفتن در تركيب اصلي!
محروميت مادام العمر در انتظار عقيلي
تعليق روئينگ در بي خبري رئيس كميته ملي المپيك!
نتايج كامل هفته دهم دور برگشت ليگ برتر واليبال
متين و پيكان صعود كردند، اروميه جاماند
بسكتبال ايران در انديشه شكست دوباره اردن
لغو سفر آزادكاران به خاطرمشكلات مالي


حديث دشت عشق

به ياد بسيجي شهيد «محسن خرميان»
آن سوي غبار اين جهان روشني است
شهيد «محسن خرميان»، سال 1344 در شهر اصفهان متولد شد.
از كودكي در محيطي رشد يافت كه مزين به فرامين اسلام بود، پس او با عمل به آنها، خود را در زمره خوبان قرار داد. در نوجواني عضو هيئت خردسالان بني فاطمه گشت و در مراسمات مذهبي مشتاقانه شركت مي كرد.
محسن دلي مهربان، دستاني بخشنده و طبعي بزرگوار داشت. احترام زيادي براي والدين قائل بود و اوقات خالي از كارش را بيشتر در مسجد مي گذراند. نماز را در اول وقت و با خضوع فراوان مي خواند و اطاعت و عشقش به امام خميني و ولايت فقيه مثال زدني بود.
آن گاه كه صداي شوم گام هاي تجاوز دشمن، لرزه بر قامت وطن افكند او با وجودي سرشار از غيرت و مردانگي به عضويت بسيج درآمد و از آن طريق داوطلبانه راهي جبهه شد.
مدت زيادي از پوشيدن لباس رزمش نگذشته بود كه در آبان ماه سال 1362در اثر اصابت تركش خمپاره اي بر شكم، غرق در خون بر خاك مريوان افتاد و دشمن ناجوانمردانه با شليك گلوله اي بر سر نازنينش در حالي كه تنها 18 سال داشت او را به شهادت رساند.
 


صدر نشيني ايران در گروه دوم مقدماتي جام ملت هاي آسيا 2015

گلباران لبنان در آزادي
 تيم ملي گام نخست را محكم برداشت

تيم ملي فوتبال ايران كه در رقابت هاي مقدمات جام جهاني نتوانسته انتظارات را برآورده كند و براي رسيدن به اين رويداد كار بسيار سختي دارد، رقابت هاي مقدماتي جام ملت هاي آسيا را با قدرت آغاز كرد و با درخشش نكونام ، دژاگه و قوچان نژاد لبنان را گلباران كرد.
هفته نخست از دور مقدماتي رقابت هاي فوتبال جام ملت هاي آسيا عصرديروز با ديدار تيم هاي ملي فوتبال ايران و لبنان در ورزشگاه آزادي تهران پيگيري شد كه در پايان شاگردان كارلوس كي روش موفق شدند حريف خود را 5 بر صفر شكست دهند.
در اين ديدار كه به قضاوت «نيشيمورا» از ژاپن و در حضور نزديك به 20 هزار تماشاگر برگزار شد، رحمان احمدي، خسرو حيدري، سيد جلال حسيني، جواد نكونام، مجتبي جباري(71 يعقوب كريمي) پژمان منتظري(69 محمد نصرتي)، مهرداد پولادي، آندرانيك تيموريان، رضا قوچان نژاد، اشكان دژاگه(87 مهرداد اولادي) و مسعود شجاعي براي تيم ملي ايران به ميدان رفتند.
طبق پيش بيني ها ملي پوشان كشورمان بازي را هجومي آغاز كردند و روي حركات اشكان دژاگه و خسرو حيدري از سمت راست صاحب موقعيت هايي شدند اما اين موقعيت ها آنقدر نبود كه دروازه لبنان را به خطر بيندازد. با اين حال در دقيقه 27 رضا قوچان نژاد روي پاس خوب مجتبي جباري موفق شد دروازه حريف را باز كند.
در دقايق پاياني نيمه اول اشكان دژاگه بازهم مرد تاثيرگذار تيم ملي فوتبال ايران بود و موقعيت مناسبي را در دقيقه 45 خلق كرد اما در وقت هاي اضافه خطاي مدافع لبنان روي او را داور ژاپني پنالتي اعلام كرد كه جواد نكونام پشت توپ قرار گرفت و موفق شد دومين گل ايران را به ثمر برساند.
با شروع نيمه دوم شاگردان كارلوس كي روش روند هجومي شان را حفظ كردند و چند بار ديگر هم دروازه لبنان را باز كردند. در دقيقه 60 خطايي كه «نور منصور» روي اشكان دژاگه انجام داد بازهم يك ضربه پنالتي براي ايران به ارمغان آورد كه نكونام آن را به گل تبديل كرد. در اين صحنه بازيكن لبنان به خاطر دريافت دومين كارت زرد از بازي اخراج شد.
در دقيقه 62 اشكان دژاگه بازهم تاثيرگذار ظاهر شد و با نفوذ از جناح راست درون محوطه جريمه پاس مناسبي را براي رضا قوچان نژاد فرستاد كه ضربه فني و بغل پاي اين بازيكن چهارمين گل را براي شاگردان كي روش به همراه داشت.
در دقيقه 80 جواد نكونام كه دو گل اول را با پنالتي به ثمر رسانده بود روي پاس خوب مسعود شجاعي موفق شد سومين گل خودش و پنجمين گل ايران را به ثمر برساند.
شاگردان كارلوس كي روش كه حريف دست و پا بسته اي را پيش رو مي ديدند و به مراتب بهتر از ديدارهاي گذشته بازي كردند، در دقايق پاياني سعي در كنترل بازي داشتند و در نهايت موفق شدند نخستين ديدار خود در مرحله مقدماتي جام ملت هاي آسيا را با پيروزي به پايان برسانند. ايران در مقدماتي جام جهاني يك بر صفر به لبنان باخته بود تا اين بار انتقام شيريني از اين تيم بگيرد.
در ديگر ديدار اين گروه تيم ملي تايلند در بانكوك با نتيجه 3 بر يك مقابل كويت شكست خورد.در گروه دوم اين رقابتها تيم هاي ايران و كويت با 3 امتياز و به خاطر تفاضل گل مكان هاي اول و دوم را به خود اختصاص دادند و تيم هاي تايلند و لبنان در رده سوم و چهارم قرار گرفتند.
تيم ملي فوتبال ايران در ديدار بعدي اين مرحله بايد روز دوم فروردين ماه سال آينده در كويت به مصاف تيم ملي اين كشور برود.سومين بازي ايران در اين مرحله روز 23 مهرماه 92 برابر تايلند در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد.

 


اخبار كوتاه از فوتبال

كي روش:اين واقعيت فوتبال ايران بود
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان پس از پيروزي پرگل ايران برابر لبنان، گفت: اين واقعيت فوتبال ايران است. كي روش اظهار داشت: اين چهره اصلي تيم ايران است. فكر مي كنم امروز ثابت شد كه ما تيم بسيار خوبي داريم كه استحقاق حمايت همه جانبه را دارد. اگر اين حمايت انجام شود مي توانيم در جام جهاني هم موفق باشيم.
خط و نشان كفاشيان براي عقيلي
رئيس فدراسيون فوتبال كشورمان تاكيد كرد عقيلي جايي در فوتبال ما نخواهد داشت. علي كفاشيان گفت: او اعلام آمادگي كرده بود تا هر موقع به عنوان سرباز در خدمت تيم ملي باشد اما اينكه يك بازيكن بخواهد براي تيم كشورش ارزشي قائل نشود، نبايد در فوتبال ايران جايگاهي داشته باشد. اصل، تيم ملي است و روي آن سرمايه گذاري شده است. بازيكنان هم از كودكي تا به امروز در ايران تربيت شده اند تا براي اين روزها آماده شوند اما حالا كه به آن ها نياز داريم، نبايد چنين كاري كنند. مطمئنا كسي كه دلسوز تيم ملي اش نباشد، نمي تواند براي كل فوتبال مفيد باشد و جايي در فوتبال ما نخواهد داشت.
آدم هاي كوچك در فوتبال ايران بي دليل بزرگ شده اند
فركي سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان كه امسال نتايج خوبي با اين تيم جوان بدست آورده در تازه ترين صحبت هاي خود با انتقاد از برخي بداخلاقي ها در فوتبال كشورمان گفت: توصيه من به كساني كه مي خواهند وارد عرصه مربيگري شوند اين است كه ابتدا ظرفيت خود را بسنجند؛ اگر ظرفيت شان پايين است، آن را بالا ببرند و اگر بالاست آن را حفظ كنند. در يك جمله مي توانم بگويم با وجود احترامي كه براي همه همكارانم قائل هستم، معتقدم كه برخي آدم هاي كوچك در اين فوتبال بي دليل و بيهوده بزرگ شده اند و در عوض بزرگاني هستند كه به اجبار و به دليل اين كه كسي از آنها حمايت نكرده است در خانه نشسته اند.
تاكيد وزير ورزش بر حمايت از فدراسيون فوتبال
وزير ورزش و جوانان تاكيد كرد كه بايد فدراسيون فوتبال به عنوان بخش هماهنگ كننده و اجرايي مسائل فوتبال به ويژه در سطح ملي و بين المللي حمايت شود. عباسي گفت: هر جايي كه نياز به پشتيباني باشد، كمك مي شود و هر جايي كه اشتباهي صورت گرفت با تذكر اصلاح مي شود و ما از اين بابت هيچ تعارضي با فدراسيون فوتبال نداريم بلكه معتقد هستيم بايد از فدراسيون فوتبال به عنوان بخش هماهنگ كننده و اجرايي مسائل فوتبال به ويژه در سطح ملي و بين المللي حمايت شود.
نكونام: از نبودن رحمتي در تيم ملي ناراحت نيستم
كاپيتان تيم ملي ايران بعد از برتري ايران مقابل لبنان گفت: لبنان تسليم شده بود و حرفي براي گفتن مقابل ايران نداشت. نكونام درباره هت تريك خود گفت: اين اولين بار بود كه هت تريك كردم واز اين بابت خيلي خوشحال هستم. وي درخصوص نبودن رحمتي در تيم ملي گفت: از اين موضوع ناراحت نيستم.
رقم قرارداد دايي با پرسپوليس
رقم قرارداد علي دايي با پرسپوليس در فصل 90:89 فاش شد. شكري،مشاور حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت:در جلسه كميته انضباطي مقرر شد 5 درصد از رقم آخرين قرارداد آقاي دايي كه 37 ميليون و 500 هزار تومان است توسط باشگاه پرداخت شود. آخرين قرارداد دايي با پرسپوليس به فصل 90-89 مربوط مي شود و اگر 5 درصد قرارداد او 37 ميليون و 500 هزار تومان باشد كل رقم قرارداد او 750 ميليون تومان است.
تاج جاي آيت اللهي،عزيزمحمدي جاي تاج
در شرايطي كه مجمع عمومي فدراسيون فوتبال اسفندماه سال جاري برگزار خواهد شد،برخي خبرها حاكي از آن است كه تغييرات در فدراسيون فوتبال تا زمان برپايي مجمع ادامه خواهد يافت. بعد از بركناري بهروان از سمت نايب رييسي دوم و جايگزيني تاج با وي حالا خبر مي رسد كه آيت اللهي نيز بايد وسايل خود را از اتاق نايب رئيسي اول فدراسيون فوتبال جمع كند. وي كه كارمند وزارت ورزش و جوانان است احتمالا مديركل تربيت بدني يكي از استان ها خواهد شد. صحبت ها بر سر اين است كه تاج به عنوان نايب رئيس اول به مجمع عمومي معرفي شود و عزيزمحمدي به فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ برگردد و دوباره پستي را در اختيار بگيرد كه يك سال پيش آن را از كف داده بود. گويا كفاشيان به اين نتيجه رسيده كه سيستم مديريتي فدراسيون قبلي اش بهتر بوده است كه چنين تغييراتي را انجام مي دهد!
ماندگاري رويانيان در پرسپوليس
محمد رويانيان كه به دليل برخي بي توجهي ها و فشارهاي زياد از مديرعاملي پرسپوليس استعفا داده بود و بر اين موضوع تأكيد داشت بالاخره پس از مخالفت مسئولان در اين تيم ماندني شد. وي در تازه ترين صحبت هاي خود با بازيكنان اين موضوع را يادآور شده است. قرار است حكم ماموريت وي براي ادامه فعاليت در باشگاه پرسپوليس، به زودي امضا شود.
 


هفته بيست و پنجم ليگ برتر

استقلال-راه آهن؛ اميد مدعيان به دايي

هفته بيست و پنجم ليگ برتر فوتبال با برگزاري چهار بازي از جمعه در شهرهاي تبريز، اهواز، اصفهان و تهران آغاز مي شود.
بازي هاي اين هفته در حالي از فردا آغاز مي شود كه ممكن است برخي تيم ها به دليل خسته بودن ملي پوشان شان متضرر شوند. تيم ملي فوتبال ايران ديروز در مرحله مقدماتي جام ملت هاي آسيا به مصاف لبنان رفت و تنها دو روز پس از اين بازي بايد بازي هاي ليگ برگزار شود!
در يكي از مهم ترين بازي هاي اين هفته استقلال تهران ميزان راه آهن خواهد بود.آبي پوشان پايتخت كه در روزهاي اخير با حواشي متعددي همراه بودند، ممكن است حتي با شكست برابر حريف شان صدر را هم از دست بدهند چرا كه اختلاف امتيازي استقلال با تراكتورسازي سه امتياز است و با توجه به تفاضل گل بهتر تبريزي ها در صورت پيروزي شان صدر جدول را از استقلال پس خواهند گرفت. همچنين تيم علي دايي كه در آغاز نيم فصل دوم نتايج چندان خوبي را نگرفته بود در هفته هاي اخير روي نوار برد قرار گرفته و حريفانش را از پيش رو برمي دارد. با اين حال بازي روز جمعه از حساسيت بالايي برخوردار است چرا كه يك تيم براي ماندن درصدر و تيم ديگر براي ادامه موفقيت هايش تلاش مي كند.
در اين هفته تراكتورسازي تبريز نيز به مصاف ملوان بندر انزلي خواهد رفت . شاگران توني اوليويرا در اين بازي فرصت دارند تا با توجه به ميزباني شان به سه امتياز دست يابند تا در صورت شكست استقلال صدر جدول را پس بگيرند.
برنامه ديدارهاي پاياني از هفته بيست و پنجم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به شرح زير است:
جمعه- 20/11/91
¤ تراكتورسازي تبريز- ملوان بندر انزلي (ساعت 30:15)¤ استقلال تهران-راه آهن تهران(ساعت17)
شنبه -21/11/91
¤ داماش گيلان- فجرسپاسي شيراز (ساعت 30:15) ¤ آلومينيوم هرمزگان- پيكان تهران ( ساعت 30:15)¤سايپا البرز- مس كرمان (ساعت 30:15) ¤نفت تهران- پرسپوليس(ساعت 17)
 


پيوستن خادم به صف معترضان

پس از جايگزيني جام ساساري ايتاليا به جاي جام تختي به عنوان مرحله دوم رقابتهاي جايزه بزرگ فيلا، رسول خادم هم به صف معترضان پيوست و خواستار پيگيري جدي فدراسيون كشتي شد.
در پي اين تصميم عجيب فيلا كه منجر به حذف نام تختي به عنوان مرحله مردم رقابتهاي جايزه بزرگ فيلا شد، رسول خادم مدير فني تيم هاي ملي خواستار پيگيري فوري فدراسيون كشتي و جلوگيري از تثبيت رسمي اين تغيير شد.
خادم در حالي بر اصلاح تقويم فيلا به منظور حفظ جايگاه جام جهان پهلوان تختي به عنوان مهم ترين تورنمنت بين المللي در رده سني بزرگسالان كشتي آزاد در ايران تاكيد كرده كه گفته مي شود فدراسيون كشتي نيز در اين زمينه در حال مكاتبه با فدراسيون جهاني است.
اين ناكامي بزرگ ديپلماتيك براي فدراسيون كشتي ايران در حالي بوقوع پيوست كه رقابتهاي جام جهاني كشتي آزاد و فرنگي 2013 نيز بايد طي روزهاي اول تا چهارم اسفندماه در تهران برگزار شود و روساي فيلا هم به عنوان ميهمانان به كشورمان سفر كنند.
 


قهر مدافع تيم ملي پس از قرار نگرفتن در تركيب اصلي!

محروميت مادام العمر در انتظار عقيلي

هادي عقيلي به خاطر قرار نگرفتن نامش در تركيب اصلي تيم ملي در ديدار برابر لبنان اردوي ايران را ترك كرد؛ اقدامي كه با برخورد جدي فدراسيون فوتبال روبه رو خواهد شد.
پس از قهر عقيلي و ترك اردوي تيم ملي كارلوس كي روش سرمربي تيم ملي فوتبال گفت: عقيلي بدون هماهنگي با كادر فني اردو را ترك كرده و اين اقدام او بنا به هر دليلي هم كه انجام شده، در كميته انضباطي فدراسيون فوتبال پيگيري خواهد شد. پس از آنكه تمرين عصر روز سه شنبه تيم ملي پشت درهاي بسته انجام شد و عقيلي در بازي درون تيمي جزو تيم اصلي نبود، وي همان شب به قهر اردوي تيم ملي ايران را ترك كرد. پس از اين اقدام مدافع سابق تيم ملي يك منبع آگاه گفت كه كميته انضباطي حكم به محروميت هميشگي اين بازيكن از حضور در تيم ملي خواهد داد و احتمال دارد كه اين بازيكن از حضور در تيم هاي باشگاهي ايران هم محروم شود.
حسن زاده رئيس كميته انضباطي هم ديروز از احتمال محروميت مادام العمر هادي عقيلي خبر داد. او همچنين گفت كه در برخورد با امتناع بازيكنان از بازي ها و تمرينات تيم ملي مجازات هاي سنگيني تعريف شده كه محروميت مادام العمر از تيم ملي و حتي محروميت از كليه فعاليت هاي فوتبال در داخل كشور از جمله آنهاست. هر چند درباره عقيلي پس از تشكيل پرونده و بررسي موضوع حكم صادر مي شود.

 


تعليق روئينگ در بي خبري رئيس كميته ملي المپيك!

فدراسيون جهاني روئينگ، ايران را از كليه فعاليت هاي ورزشي در اين رشته تعليق كرد.
فدراسيون جهاني روئينگ در نامه اي خطاب به دبير فدراسيون قايقراني اعلام كرد كه با درخواست ايران براي حضور در مجمع فوق العاده FISA مخالف است و ورزشكاران ايران تا زماني كه اساسنامه اصلاح شده براي اين مجمع جهاني ارسال نشود اجازه حضور در مسابقه هاي بين المللي را نخواهند داشت. اما علي آبادي رئيس كميته ملي المپيك در قبال انتشار اين خبر گفت: از ارسال اين نامه بي اطلاع هستم و هنوز آن را نديده ام. وي در پاسخ به اين سوال كه تا چه زماني قرار است اين نامه هاي تعليق به ايران ارسال شود؟ خاطرنشان كرد: ما خودمان هم گيج شده ايم. رئيس كميته ملي المپيك در پاسخ به اين سوال كه آيا اساسنامه هاي فدراسيون هاي ورزشي ايران اصلاح و به فدراسيون هاي جهاني ارسال شده است؟ تاكيد كرد: حقيقتا از اين موضوع بي اطلاع هستم. فقط اين را مي دانم كه اساسنامه يكي دو فدراسيون ارسال شده است. «گويا در اساسنامه هاي جديد وزير همچنان قدرت عزل را دارد و ماده 10 به گونه اي ديگر تعرف شده است.» علي آبادي در اين خصوص تاكيد كرد: هنوز اساسنامه هاي جديد فدراسيون ها را نديده ام و اطلاعي در اين خصوص ندارم.
 


نتايج كامل هفته دهم دور برگشت ليگ برتر واليبال

متين و پيكان صعود كردند، اروميه جاماند

هفته دهم ليگ برتر واليبال با پيروزي سايپا و پيشگامان كوير پيگيري شد و تيم هاي متين ورامين و پيكان صعود خود را به پلي آف قطعي كردند.
در دهمين هفته ليگ برتر واليبال سايپا در خانه، آلومينيوم المهدي را با نتيجه 3 بر يك شكست داد تا همچنان در جمع مدعيان صعود به پلي آف باقي بماند. اما در مهم ترين بازي هفته پيكان تهران موفق شد در خانه كاله، دو گيم را به سود خود به پايان ببرد. اين بازي كه حاشيه هاي زيادي را نيز در پي داشت و در اواسط گيم سوم متوقف شده بود، سرانجام با نتيجه 3بر2 به سود تيم كاله به پايان رسيد. بدين ترتيب پيكان با كسب يك امتياز از اين بازي صعودش را به مرحله نهايي ليگ قطعي كرد. همچنين در تهران متين ورامين با نتيجه 3 بر صفر نوين كشاورز را مغلوب كرد و به پلي آف راه يافت. در شهر يزد نيز، تيم شهرداري اروميه مهمان پيشگامان كوير بود و براي راه يابي به مرحله نهايي ليگ، نياز به پيروزي داشت كه اين ديدار درنهايت با نتيجه 3بر2 به سود تيم پيشگامان تمام شد. بدين ترتيب كار صعود اروميه به اما و اگر كشيد. به اين ترتيب تيم هاي پيكان و متين ورامين صعود خود را به مرحله پلي آف ليگ برتر واليبال قطعي كردند و تيم هاي كاله، سايپا و شهرداري اروميه بايد هفته آينده براي صعود به جمع چهار تيم برتر و مرحله نيمه نهايي ليگ مبارزه كنند. نتايج كامل هفته دهم دور برگشت ليگ برتر واليبال به اين شرح است: ¤ سايپا 3 - آلومينيوم المهدي يك ¤ نوين كشاورز صفر - متين ورامين 3 ¤ شهرداري تبريز 3 - ميزان خراسان صفر ¤ باريج اسانس 3 - جواهري گنبد صفر ¤ كاله 3 - پيكان 2 ¤ پيشگامان كوير 3 - شهرداري اروميه 2
 


بسكتبال ايران در انديشه شكست دوباره اردن

رقابت هاي بسكتبال قهرماني غرب آسيا از امروز با ديدار دو تيم لبنان و عراق آغاز مي شود.
رقابت هاي بسكتبال قهرماني غرب آسيا با حضور چهار تيم ازامروز (پنجشنبه) در سالن بسكتبال آزادي آغاز مي شود كه تيم ملي ايران در نخستين مسابقه به مصاف اردن مي رود. شاگردان «مهمد بچيروويچ» كه از چهاردهم بهمن وارد اردو شده اند بايد ساعت 17 به مصاف تيمي بروند كه در سال گذشته اجازه نداد ايران به جمع چهار تيم آسيا برسد و سهميه المپيك لندن را از بسكتبال ايران گرفت.برنامه كامل روز نخست اين رقابت ها به شرح ذيل است:
¤ لبنان- عراق (ساعت 15 سالن آزادي)
¤ ايران - اردن (ساعت 17 سالن آزادي)
 


لغو سفر آزادكاران به خاطرمشكلات مالي

سفر تيم منتخب كشتي آزاد به علت مشكلات مالي به جام ياشاردوغو لغو شد .
علي بيات، سرپرست تيم ملي كشتي آزاد درباره لغو سفر تيم منتخب كشتي آزاد به جام ياشاردوغو تركيه گفت: متاسفانه با وجود اينكه بچه ها را هم تا امروز(ديروز) در اردو نگه داشته بوديم، اما به دليل مشكلات مالي اين سفر لغو شد. وي ادامه داد: تا امروز(ديروز) براي حضور در اين مسابقات فرصت داشتيم، اما با توجه به شرايط موجود پولي براي خريد بليت هواپيما و تأمين هزينه هاي مسافرت و هتل نداشتيم و ديگر فرصتي نداريم . قرار بود تيم منتخب كشتي آزاد ايران 20 بهمن به اين رقابت ها اعزام شود و كشتي گيران شاخصي مثل حسن طهماسبي، اميرعباس مرادي گنجي و سيد احمد رسولي در تركيب اين تيم قرار داشتند.
 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10