(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


شنبه 28 بهمن  1391 - شماره 20431

حديث دشت عشق
شكست ناپذيري فولاد،خداحافظي احمدزاده از ملوان
پيروزي سايپا و مس،شكست پيكان و ذوب آهن جشنواره گل استقلال در شيراز
روزهاي پاياني مجوز دولتي براي حضور در فوتبال
كفاشيان: مهلت مجوزم هم تمام شود ، حاضر به ترك فدراسيون نيستم!
قاتل شناخته شدن قهرمان پارالمپيك
پيروزي تيم هاي مدعي بسكتبال در ديدارهاي رفت پلي آف
اخبار كوتاه از فوتبال
از رد اساسنامه اصلاح شده تا بازگشت روساي بركنار شده
علي آبادي: وزارت ورزش مخالفت كند، موضوع پيچيده مي شود
اعلام تركيب تيم هاي جام جهاني كشتي آزاد
حضور ستاره هاي آمريكا و روسيه بدون نامداران
ديدار پولادگر و مهماندوست پس از 500 روز


حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «محسن عبادي» (ابوظاهر)
مجاهد عراقي ايراني الاصل
محسن جزو معاودين عراقي بود كه در زرين شهر اصفهان مأوا گزيد. در همانجا ازدواج كرد و هم اكنون سه فرزند از او به يادگار مانده است.
او از مجاهدان و پايمرداني بود كه در
امر به معروف و نهي از منكر با جديت مي كوشيد. صميمي و باوقار بود و دوست داشتني و بزرگوار. همواره با شور و شعوري كه داشت در صف مجاهدان صدر جبهه ها قرار مي گرفت. بر اين اساس مسئوليت هاي مهمي را در لشكر بدر عهده دار بود؛ از جمله فرمانده گردان، مسئول اطلاعات گردان، مسئول طرح و عمليات تيپ محوري برون مرزي، فرماندهي گردان پياده، مسئول محور عملياتي در والفجر 10 و مسئول محور عمليات در شاخ شميران؛ همان جايي كه او را جاودانه تاريخ تشيع كرد. طلبه بسيجي شهيد «محسن عبادي» (ابوظاهر)، سال 1336 در استان واسط عراق متولد شد و در 18/8/1366 در منطقه شاخ شميران به شهادت رسيد.
 


شكست ناپذيري فولاد،خداحافظي احمدزاده از ملوان

پيروزي سايپا و مس،شكست پيكان و ذوب آهن جشنواره گل استقلال در شيراز

سرويس ورزشي -
تيم فوتبال استقلال تهران در نخستين ديدار از هفته بيست و ششم رقابتهاي ليگ برتر با پيروزي پرگل در شيراز برابر فجرسپاسي موقعيت خود را در صدرجدول تثبيت كرد.
هفته بيست و ششم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور از ساعت 30:14 ديروز با برگزاري ديدار تيم هاي فجرسپاسي شيراز و استقلال تهران آغاز شد. دراين بازي كه در حضور 15 هزار تماشاگر برگزار شد استقلال با نتيجه 5 بر صفر مقابل ميزبانش فجرسپاسي شيراز به پيروزي دست يافت.در اين بازي كه با قضاوت سعيد مظفري زاده در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار شد، جواد نكونام (40- پنالتي)، فرزاد حاتمي (49 و 71)، سياوش اكبرپور (65) و آرش برهاني (1+90) گل هاي تيم استقلال را به ثمر رساندند.با اين پيروزي شاگردان امير قلعه نويي 52 امتيازي شده و جايگاه خود را در صدر جدول رده بندي ليگ برتر تحكيم بخشيدند.
در انزلي تيم فولاد توانست در آخرين دقايق مقابل ملوان به ركورد شكست ناپذيري اش ادامه دهد. تيم فولاد ابتدا با گل لوسيانو پريرا در دقيقه 18 از ميزبانش پيش افتاد ولي در ادامه تيم ملوان با گلهاي پژمان نوري و سيد جلال رافخايي در دقايق 27 و (56- پنالتي) توانست از مهمانش پيش بيافتد.با اين حال شاگردان فركي با تلاش زياد توانستند در آخرين دقيقه اين ديدار توسط سروش رفيعي گل تساوي را به ثمر برسانند تا ركورد شكست ناپذيري اين تيم به عدد 18 برسد.البته اين تساوي تركش هايي هم براي ملوانان داشت چرا كه محمد احمدزاده در پايان اين بازي از سمت خود استعفا كرد تا نماينده انزلي پس از فرهاد پورغلامي و احمدزاده سومين سرمربي خود در ليگ دوازدهم را تجربه كند.
در ديگر ديدار اين هفته تيم سايپا موفق شد با نتيجه دو بر يك ميزبانش پيكان را مغلوب كند.پس از تساوي دو تيم در نيمه اول ابتدا پيكان با گل دقيقه 66 حيدريه از سايپا پيش افتاد ولي اين تيم سايپا بود كه در دقيقه 74 و 77 توسط كاوه رضايي و سعيد دقيقي توانست نتيجه ديدار را برگرداند تا بعد از ده هفته موفق به كسب سه امتياز شود. تيم سايپا كه از هفته پانزدهم تا اين هفته پيروز نشده بود، با اين پيروزي به بحران هفته هاي اخير خود پايان داد. پيكان هم با اين باخت با همان 23 امتياز قبلي در رده پانزدهم باقي ماند. اين سومين باخت پيكان در حضور فيروز كريمي است.
در آبادان تيم بحران زده صنعت نفت در خانه خود با نتيجه تساوي دو بر دو مقابل آلومينيوم متوقف شد. آلومينيوم كه با بركناري ميثاقيان به دست پرويز مظلومي سپرده شده است، در دقيقه 15 توسط ميثم مجيدي و در دقيقه 72 توسط ميلاد ميداوودي به گل رسيد اما گل هاي والري آلكسانيان در دقيقه 59 و روح الله عرب در دقيقه 85 باعث شد تا سهم هر تيم از اين ديدار تنها يك امتياز باشد.
تيم ذوب آهن هم كه چند هفته اي است در دقايق پاياني نتيجه را به حريفان خود واگذار مي كند اين هفته هم ترك عادت نكرد و در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با نتيجه دو بر يك مقابل مس كرمان شكست خورد. مصطفي شجاعي (16 و 84) گلهاي مس را به ثمر رساند و سپهر حيدري (47) گل ذوب را وارد دروازه مس كرد. برنامه ادامه ديدارهاي هفته 26 ليگ برتر به اين شرح است:
يكشنبه 29 بهمن:
¤گهر-تراكتورسازي(ساعت 15) ¤راه آهن-داماش(ساعت 16) ¤پرسپوليس-سپاهان(ساعت 15:17)
سه شنبه اول اسفند:
¤صبا-نفت تهران (ساعت 30:15)
 


روزهاي پاياني مجوز دولتي براي حضور در فوتبال

كفاشيان: مهلت مجوزم هم تمام شود ، حاضر به ترك فدراسيون نيستم!

علي كفاشيان مي گويد، حتي اگر مهلت مجوزي كه دولت براي او بابت حضور در فدراسيون صادر كرده به پايان برسد حاضر به ترك صندلي رياست نيست.
اين روزها پايان زمان مجوز دولت براي حضور كفاشيان در فدراسيون فوتبال نقل محافل ورزشي است. كفاشيان به واسطه آنكه كارمند بازنشسته بانك مركزي است براي حضور در فدراسيون فوتبال نيازمند مجوز دولت بود. اين مجوز در زمان برگزاري مجمع انتخابات فدراسيون فوتبال صادر شد اما با پايان سال 1391 زمان آن نيز به پايان مي رسد. به همين بهانه كفاشيان در گفت و گويي با خبرگزاري ايسنا توضيحاتي را درباره اين موضوع و آخرين شرايط فوتبال ارائه كرده كه گزيده اي از آن در ادامه مي آيد:
¤ مجوز من براي حضور در فدراسيون فوتبال در حال به پايان رسيدن است. در هر صورت رفتن من منوط به انتخابات زودرس مي شود و درباره اين موضوع هم مجمع بايد تصميم گيري كند. در مجمع هم وزارت ورزش نماينده دارد و اگر خواستند مطلبي را عنوان كنند همانجا بگويند. شرايط فعلي ما در فوتبال بسيار حساس است و مجمع و هيئت رئيسه فدراسيون هم تشخيص داده كه الان مقطعي نيست كه بخواهيم همه مسائل را به هم بريزيم.كارمان را مي كنيم و اگر هم مهلت ما تمام شود صبر مي كنيم تا مجمع تشكيل شود و مجمع تصميم بگيرد كه چه كاري بايد انجام شود.
¤ به كادر فني تيم ملي توصيه مي كنم كه در اين فكر نباشند كه يك تيم تباني كند و ما بالا برويم. ما بايد خودمان را قوي در زمين نشان دهيم. اگر لياقت داشته باشيم و بتوانيم لبنان و قطر را ببريم و از اين سه ديداري كه باقي مانده نتايج خوبي بگيريم، به جام جهاني مي رويم. اما اگر قرار باشد سه كشور به خاطر تباني و اينجور مسائل حذف شوند، خوب نيست و من اعتقادي به اين مسائل ندارم. با اين حال اگر هم تباني وجود داشته باشد بايد سفت و سخت با آن برخورد شود.
 


قاتل شناخته شدن قهرمان پارالمپيك

قهرمان معلول پارالمپيك لندن كه متهم به كشتن نامزدش بود، قاتل شناخته شد.
اسكار پيستوريوس دارنده شش مدال طلاي پارالمپيك كه صبح پنجشنبه به دليل تيراندازي به نامزدش دستگير شد، در دادگاه قاتل شناخته شد. اين دونده آفريقاي جنوبي كه به سريع ترين انسان بدون پا در جهان معروف است، صبح پنجشنبه به اتهام كشتن نامزدش در خانه از سوي پليس دستگير شد. در دادگاه اين دونده كه به صورت مستقيم از رسانه هاي مختلف جهان دنبال مي شد، اسكار پيستوريوس دستانش را جلوي صورتش گرفته بود و گريه مي كرد. اتفاق قابل توجه در اين دادگاه كه مملو از مردم و خبرنگاران بود، زماني رخ داد كه وقتي دادگاه پيستوريوس را قاتل دانست، او هيچ اعتراضي به اين حكم نكرد. اين در حالي است كه اين دونده در پارالمپيك لندن به عنوان سمبل ورزشكاران شناخته شده بود و از او به عنوان قهرمان ملي آفريقاي جنوبي ياد مي كردند. پيستوريوس زماني كه بچه بود به دليل مشكل مادرزادي مجبور شد هر دو پاي خود را از زانو به پايين قطع كند. او در پارالمپيك 2012 لندن دو مدال طلا و يك مدال نقره كسب كرد.
 


پيروزي تيم هاي مدعي بسكتبال در ديدارهاي رفت پلي آف

مرحله پلي آف مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور با پيروزي تيم هاي پتروشيمي بندر امام، فولاد ماهان، مهرام و شهرداري گرگان آغاز شد.
مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور پس از گذشت دو هفته از پايان ديدارهاي مرحله دوره اي (رفت و برگشت) پنجشنبه شب با برگزاري ديدارهاي رفت از مرحله پلي آف پيگيري شد. در چارچوب اين مرحله از رقابتها پتروشيمي بندر امام صدرنشين جدول رده بندي در مرحله دوره اي كه تنها با متحمل شدن يك باخت اين مرحله از رقابتها را به پايان رساند مقابل البدر به پيروزي 86 بر 61 دست يافت. فولاد ماهان نيز كه به عنوان تيم دوم جدول رده بندي راهي مرحله پلي آف شد در مصاف با صنايع پتروشيمي به برتري 87 بر 61 دست يافت. ديدار تيم هاي دانشگاه آزاد و مهرام در اين مرحله از رقابتها نيز با برتري مدافع عنوان قهرماني به پايان رسيد. شهرداري گرگان تنها ميزبان برنده در اين مرحله از مسابقات بود كه موفق شد با تنها يك اختلاف امتياز (74 بر 73) برابر همياري زنجان صاحب برتري شود. در ديگر ديدارهاي اين مرحله مهرام در ديداري پرحاشيه 76 بر 61 دانشگاه آزاد را مغلوب كرد.
ديدارهاي برگشت مرحله پلي آف مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور روز دوشنبه برگزار مي شود. تيم هاي شهرداري گرگان، مهرام، پتروشيمي و فولاد در صورت برتري در ديدارهاي برگشت راهي مرحله نيمه نهايي مي شوند در غير اين صورت ديدار سوم ميان آنها و حريفانشان تعيين كننده تيم برتر خواهد بود.

 


اخبار كوتاه از فوتبال

اظهار نظر احمدزاده پس از استعفا
سرمربي تيم ملوان با اعلام كناره گيري از سمتش گفت، تيم ملوان را به يك فرد لايق تر بسپاريد. محمد احمدزاده پس از كناره گيري از سمتش بعد از تساوي برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: من اعتقاد دارم كسي كه در اين فوتبال معترض باشد كارش انجام نمي شود و برعكس آن كسي كه ساكت باشد، كارش راه مي افتد. كار براي ما مربيان به هيچ وجه آسان نيست و من به همين دليل به هيچ عنوان حاضر به ادامه كار نيستم.
حمايت مجدد قلعه نويي از رحمتي
امير قلعه نويي بازهم در صحبت هاي خود به حمايت از دروازه بان تيم خود پرداخت. سرمربي استقلال مي گويد: رحمتي بهترين دروازه بان ماست و من اعتقاد دارم از هفت امتياز تيم ملي پنج تاي آن متعلق به رحمتي است، مانند بازي رفت برابر ازبكستان و برگشت مقابل كره. با اين حال دست كارلوس كي روش براي انتخاب نفرات بايد باز باشد، ولي بايد توجه داشته باشيم كه انتخاب نشدن رحمتي در تيم ملي يك مساله فني و تاكتيكي نيست و اميدوارم كه فدراسيون در اين مورد دخالت كند.
بهترين روز استقلال، بدترين روز فجر
سرمربي تيم فجر سپاسي شيراز گفت: حرفي براي گفتن ندارم، جز اين كه امروز بهترين روز استقلال و بدترين روز فجر بود. در مقايسه استقلال و فجر بايد بپذيريم كه اين دو تيم با هم فاصله دارند. ما بضاعتمان همين است. حتي در مقايسه نفر به نفر هم به اين واقعيت پي مي بريم كه بازيكنان استقلال موقعيت 35 - 40 درصدي را گل مي كنند و بازيكنان ما موقعيت 90 درصدي را نمي توانند گل كنند.
اخراج يا مشكل مالياتي؟!
در حالي كه در محافل خبري شايعه اخراج وينگو بگوويچ از پرسپوليس مطرح شده اين مربي در گفت و گويي اظهار داشت: در پرسپوليس با كسي مشكل ندارد و پس از رفع مسائل مالياتي اش با تيم پاس همدان به تمرين هاي سرخپوشان بازمي گردد.
محروميت سنگين در انتظار معترضان داوري
رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال از محروميت يك تا سه جلسه اي براي كساني كه عليه داوري مصاحبه مي كنند خبر داد و گفت: اگر اين عمل تكرار شود، محروميت 8 جلسه اي و حتي محروميت از يك فصل از رقابت هاي ليگ مي تواند در انتظار خاطيان باشد.
زايد جايي در تيم مظلومي نداشت
مظلومي سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان ، ايمون زايد مهاجم ايرلندي خود را براي ديدار با صنعت نفت در تركيب 18 نفره قرار نداد. حساسيت ها روي مظلومي و زايد زماني بيشتر شد كه اين بازيكن ايرلندي در دربي سال گذشته موفق شد سه بار دروازه استقلالي ها را باز كند كه مظلومي روي نيمكت آن نشسته بود.
يك باشگاه با دو سرمربي!
باشگاه پرطرفدار نساجي قائمشهر كماكان با مشكلات عجيب و غريبي دست و پنجه نرم مي كند. از قائمشهر خبر رسيده هفته گذشته پس از شكست مقابل نفت مسجد سليمان در نامه اي از سوي باشگاه اسماعيل اسماعيلي از سرمربيگري تيم بركنار شد. پس از اين اتفاق يونس گرائيلي به عنوان سرمربي جديد معرفي شد. اما اين پايان كار نبود زيرا سرمربي اخراج شده در اظهار نظري مدعي شد مسئولان جرات اخراج كردن وي را ندارند و وي در بازي امروز برابر شهرداري اراك روي نيمكت مي نشيند!
درخواست غرامت يك ميليارد و 500 ميليون توماني
دبير دپارتمان داوري از خواسته عجيب يكي از باشگاه هاي فوتبال خبر داد. يدالله سليماني گفت: در ليگ يك وقتي داور با اشتباه تاثير گذارش باعث باخت يك تيم شد به آن باشگاه نامه نوشتيم و صادقانه اين مسئله را گفتيم اما بعد از آن، آن باشگاه به ما نامه نوشت و درخواست كرد اين داور مادام العمر محروم شود و غرامت يك ميليارد و 500 ميليون توماني هم از او بگيرند. مگر ما به داوران چه مي دهيم كه بخواهيم چنين غرامتي از آنها بگيريم؟
انتقاد از امكانات پيكان شهر
سرمربي سايپا پس از بازي با پيكان به امكانات ورزشگاه پيكان شهر انتقاد كرد. تقوي درباره بازي و وضعيت امكانات ورزشگاه پيكان شهر بيان كرد: با همه احترامي كه براي مجموعه پيكان قائلم، اما ورزشگاه پيكان شهر شرايط ميزباني را نداشت. كيفيت پايين زمين و نزديكي تماشاگران به زمين باعث بروز مشكل مي شد. زمان جنگ هم اين مشكلات نبود و ما امروز با مشكلاتي از قبيل جنگ صوتي مواجه بوديم كه صداي تماشاگران ديوار صوتي را مي شكست، اما با همه اين تفاسير تيم ما بهتر از حريف بازي كرد.
 


از رد اساسنامه اصلاح شده تا بازگشت روساي بركنار شده

 علي آبادي: وزارت ورزش مخالفت كند، موضوع پيچيده مي شود

كميته بين المللي المپيك اساسنامه اصلاح شده كميته ملي المپيك ايران را تاييد نكرد.
چهارشنبه بعد از ظهر كميته بين المللي المپيك در نامه اي چند صفحه اي به كميته ملي المپيك ايران اعلام كرد كه اساسنامه اصلاحي اين كميته داراي ايراداتي است كه بايد برطرف شود. در اين نامه اشاره شده كه روساي بركنار شده عضو مجمع هستند و IOC آنها را به عنوان رئيس به رسميت مي شناسد، بر اين اساس آنها بايد در مجمع حضور پيدا كنند. به دنبال ارسال اين نامه كميته ملي المپيك بايد دوباره ايرادهاي مدنظر كميته بين المللي المپيك را كه گويا زياد هم هست، در اساسنامه لحاظ كند و دوباره آن را براي IOC ارسال كند و به همين دليل مجمع عمومي كميته ملي المپيك براي تاييد اساسنامه برگزار نخواهد شد.
تاكيد علي آبادي به بازگشت روساي بركنار شده
پس از انتشار اين خبر علي آبادي رئيس كميته ملي المپيك گفت: بازگشت روساي بركنار شده خواسته IOC است و در اين باره وزارت ورزش و جوانان بايد تصميم گيري كند و كميته نمي تواند نظري داشته باشد. ان شاءالله در اين باره هم اميدواريم كه كمك كنند تا اين موضوع حل شود. رئيس كميته ملي المپيك در پاسخ به اين سوال كه اگر با حضور روساي بركنار شده در مجمع از سوي وزارت موافقت نشود، تكليف چيست؟ گفت: اگر چنين اتفاقي نيفتد موضوع كمي مشكل و پيچيده خواهد شد. وي همچنين درباره زمان برگزاري مجمع انتخابات كميته ملي المپيك گفت: هر زمان كه اصلاحات اساسنامه انجام و تاييد شود، انتخابات برگزار خواهد شد.
 


اعلام تركيب تيم هاي جام جهاني كشتي آزاد

 حضور ستاره هاي آمريكا و روسيه بدون نامداران

تركيب تيم هاي شركت كننده در جام جهاني كشتي آزاد اعلام شد.
جام جهاني كشتي آزاد سوم و چهارم اسفند ماه با حضور 10 تيم برتر جهان در سالن 12 هزار نفري آزادي تهران برگزار مي شود كه تركيب تيم هاي اعزامي به اين رقابت ها اعلام شد. اكثر تيم ها تغييرات گسترده اي در تيم هاي خود داشته اند و با نفرات اصلي به ميدان نمي آيند. در اين ميان آمريكا چند چهره شاخص از جمله جوردن باروفس و جيك وارنر دو قهرمان المپيك لندن را به تهران مي آورد. همچنين در سنگين وزن نيز ترول دلاگنف در تركيب آنها ديده مي شود. روسيه هيچ يك از نامداران خود را به همراه ندارد اما تركيب اعلام شده كه قرار است در تهران كشتي بگيرند مي تواند خطرساز باشد، چرا كه روس ها از نفرات دوم و سوم خوبي نيز سود مي برند. از شاخص ترين چهره هاي اين تيم كه بيشتر برگرفته از نفرات برتر جام ياريگين است، مي توان به نريمان اسرافيل اف، آلن گوگايف و آنزور بولتوكايف اشاره كرد. همچنين قزاقستان نيز تيم نسبتاً خوبي را روانه اين رقابت ها مي كند، اما آذربايجاني ها چهره هاي شاخص خود را به تهران نمي آورند. در ساير تيم ها نيز تك ستاره هايي به چشم مي خورند، اما تيم هايشان نمي توانند مدعي قهرماني باشند. جام جهاني كشتي آزاد به صورت رقابت تيم به تيم در دو گروه پنج تيمي برگزار مي شود و هر تيمي كه از هفت مسابقه صاحب چهار پيروزي شود، برنده پيكار مي شود. تيم ها مي توانند در هر وزن دو كشتي گير داشته باشند كه براي هر پيكار، يكي از آنها به ميدان مي رود. دو تيم سرگروه نيز ديدار فينال جام جهاني را برگزار خواهند كرد. تيم ملي كشتي آزاد ايران به جز رضا يزداني، ساير ملي پوشان المپيكي اش را روانه ميدان مي كند.
 


ديدار پولادگر و مهماندوست پس از 500 روز

رئيس فدراسيون تكواندو كه در ماه هاي گذشته با رضا مهماندوست اختلاف نظر داشت در مراسم ختم پسر نوجوان وي شركت كرد.
مرحوم محراب فرزند رضا مهماندوست سرمربي پيشين تيم ملي تكواندو عصر دوشنبه هفته گذشته بعد از پشت سر گذاشتن يك دوره بيماري طولاني دارفاني را وداع گفت. مراسم ختم اين نوجوان عصر پنجشنبه در مسجد حجت ابن الحسن كرج برگزار شد. بسياري از اهالي ورزش بخصوص قهرمانان، پيشكسوتان، داوران و مربيان تكواندو در اين مراسم حضور داشتند كه از مهمترين آنها مي توان به رئيس و دبير فدراسيون تكواندو اشاره كرد. سيدمحمد پولادگر و حسن ذوالقدر كه بعد از ماجراهاي استعفاي مهماندوست با وي رابطه خوبي نداشتند و به كرات در مطبوعات و رسانه ها عليه هم موضع گرفته بودند با حضور در اين مراسم به نوعي كدورت ها را كنار گذاشتند. اين دو بعد از نزديك به 500 روز يك بار ديگر با مهماندوست مواجه شدند. بهرام افشارزاده دبيركل و اصغر رحيمي رئيس ستاد بازي ها در كميته ملي المپيك، سردار مشايخي، آرش ميراسماعيلي، كادر فني و اعضاي تيم ملي، جمشيد سهرابي و مسئولين هيئت تكواندو استان تهران، مجيد افلاكي و بيژن مغانلو دستياران سابق مهماندوست در تيم ملي، ملكي از قهرمانان مردان آهنين و جمعي از اصحاب رسانه از جمله حاضرين در اين مراسم بودند.
 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10