(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


شنبه 5 اسفند  1391 - شماره 20437

حديث دشت عشق
ايران، روسيه و آمريكا عناوين اول تا سوم را به خود اختصاص دادند
 قهرماني مقتدرانه تيم ملي كشتي آزاد در جام جهاني
انتقام فرنگي كاران را از روسيه گرفتيم
اخبار كوتاه از فوتبال
احتمال برگزاري انتخابات فدراسيون كشتي
حضور 17 كاراته كا در اردوي تيم ملي
واكنش فدراسيون واليبال به حواشي رخ داده در ليگ
بي اخلاق ها در تركيب تيم ملي جايي ندارند
برتري استقلال ومدعيان قهرماني در هفته بيست وهفتم
ترمز پرسپوليس كشيده شد
حركت ماندگار ايراني ها و انتشار آن در سايت فيلا
پتروشيمي ، چهارمين تيم مرحله نيمه نهايي ليگ بسكتبال
حدادي اين بار در تيم بسكتبال فينيكس سانز


حديث دشت عشق

به ياد شهيد «عليرضا باطني»
سبكبالان خراميدند و رفتند
خورشيد عاشقانه در پي گام هاي تو مي گشت و دست ها بي تاب، تو را در فاو جست و جو مي كرد.
پس از هشت سال رستاخيز دوباره ات به شهر جان تازه داد و از قلب خاك معجزه اي دوباره برخاست و بوي عطر ياس در فضاي خانه پيچيد. يادم مي آيد موقع رفتن هيچ با خود نبردي سبك بال و آسوده دل كندي و به سوي ميدان جهاد شتافتي و عجيب آن كه موقع برگشت تو سبك بال تر بودي. موقع رفتنت مادر بايد قامت راست مي كرد تا از پيشاني ات بوسه بگيرد. اما در هنگام بازگشتت مادر نشسته بود و تمام تو را در آغوش مي فشرد. هشت سال صبر بود و سكوت. هشت سال بغض و دلتنگي. هشت سال بغض در بغض مادرت ناله سر مي داد و هر روز خاطرات تو را از نو در ذهن مي گذراند. خاطرات مهرباني هايت را، سر پرشور براي دفاع از ميهن داشتنت را. خاطرات گريستن هايت در كنار مزار شهدا و شب زنده داري ها و روزه دار بودن هايت را.
و انتظاري كه آخر پايان يافت و هشتم مهر ماه سال 1375 بود كه كوچه هاي شكست خورده شهر پيكر كوچك تو بزرگ مرد را به دوش خود برد و تو را در كنار دوستان شهيدت به خاك سپرد.
 


ايران، روسيه و آمريكا عناوين اول تا سوم را به خود اختصاص دادند

قهرماني مقتدرانه تيم ملي كشتي آزاد در جام جهاني
انتقام فرنگي كاران را از روسيه گرفتيم

سرويس ورزشي-
تيم ملي كشتي آزاد كشورمان با برتري قاطع 6 بر يك برابر روسيه، عنوان قهرماني جام جهاني تهران را از آن خود كرد.
ديدار نهايي رقابت هاي جام جهاني كشتي آزاد تهران روز گذشته بين ايران و روسيه برگزار شد. در اين ديدار كه بيش از 15 هزار تماشاگر با حضور در سالن 12 هزار نفري آزادي به تشويق ملي پوشان ايران پرداختند، تيم ملي كشتي آزاد ايران دو رقابت اول را با پيروزي پشت سرگذاشت و حسن رحيمي و مسعود اسماعيل پور با اقتدار حريفانشان را شكست دادند. اما در مبارزه سوم مهدي تقوي برابر گوگايف تن به شكست داد تا روس ها اميدوار به جبران دو شكست نخست باشند. در كشتي چهارم صادق گودرزي در شرايطي كه از نظر بدني خسته بود و كارش به وقت سوم كشيده بود در نهايت موفق شد حريفش را شكست دهد و كار را براي ايران راحت تر كند تا كشتي احسان لشگري سرنوشت ساز شود. لشگري هم در دو تايم موفق شد به پيروزي برسد و قهرماني ايران را قطعي كند. در ادامه حامد تاتاري و كميل قاسمي هم برابر حريفانشان به پيروزي رسيدند تا ايران با نتيجه 6 بر يك قهرمان شود.
انتقام كشتي فرنگي را گرفتيم
رسول خادم پس از قهرماني ايران در جام جهاني كشتي آزاد گفت: خوشحالم كه قهرمان شديم. چون وقتي مي توانيم اين مردم را خوشحال كنيم، برايمان بسيار دلچسب است. در اين مسابقات نواقصي داشتيم و اميدواريم كه براي مسابقات اصلي آنها را برطرف كنيم. وي افزود: بزرگ ترين پشتوانه ما مردم هستند و كشتي خاستگاه ملي و مذهبي دارد و بچه هاي ما هم به پشتوانه همين سرمايه مبارزه مي كنند. خادم در پايان گفت: خوشبختانه توانستيم با شكست روسيه در فينال انتقام كشتي فرنگي را هم بگيريم. البته تيم فرنگي ايران خيلي خوب بود، ولي روسيه در فرنگي بسيار قدرتمند ظاهر شده بود.
پيروزي قاطع مقابل آمريكا
عملكرد مقتدرانه تيم ملي تنها به ديدار نهايي محدود نشد؛ آزادكاران كشورمان در مرحله گروهي نيز عملكرد قابل قبولي داشتند و پس از برتري برابر ژاپن، بلغارستان و گرجستان ، تيم ملي آمريكا را نيز به زانو درآوردند. در آن مبارزه هيجان انگيز ملي پوشان كشتي آزاد به برتري 6 بر يك رسيدند تا به راحتي جواز حضور در ديدار نهايي را بدست آورند.
در حاشيه فينال
¤ محمود احمدي نژاد رئيس جمهور كشورمان كه پس از مسجل شدن قهرماني آزادكاران وارد سالن 12 هزار نفري آزادي شد، با قهرمانان تيم كشتي آزاد كشورمان و اعضاي تيم هاي نايب قهرمان و سوم مسابقات جام جهاني كشتي آزاد عكس يادگاري گرفت و جام قهرماني را تقديم تيم ايران كرد.
¤ وزير ورزش و جوانان از اهداي پاداش 30 و 20 ميليون توماني به ترتيب به قهرمانان كشتي آزاد و فرنگي خبر داد.
¤ در حالي كه دو ساعت به فينال جام جهاني كشتي آزاد مانده بود، ظرفيت ورزشگاه 12 هزار نفري آزادي تهران تكميل شد.
¤ پيش از مسابقه فينال جام جهاني كشتي آزاد از امامعلي حبيبي، عبدالله موحد و عليرضا دبير سه طلايي كشتي آزاد ايران در بازي هاي المپيك تجليل شد.
آمريكا سوم شد
اما در ديدار رده بندي رقابت هاي جام جهاني تيم ملي كشتي آمريكا با پيروزي بر بلاروس بر سكوي سوم ايستاد. تيم بلاروس كه به مسابقه رده بندي رسيده بود حتي كشتي گيرانش گرم كن يكدست نداشتند و هفت ملي پوشش در مراسم معرفي تيمها هفت لباس مختلف به تن داشتند. لازم به يادآوري است جردن باروفس قهرمان آمريكايي وزن 74 كيلوگرم المپيك محبوبيت بالايي نزد تماشاگران ايراني داشت و پس از پيروزي مورد تشويق زيادي قرار گرفت كه او هم با دست تكان دادن پاسخ تماشاگران را داد.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

رويانيان، كناره گيري پرسپوليس از ليگ برتر را خواستار شد!
مديرعامل باشگاه پرسپوليس با انتقاد شديد از عملكرد داوري در ديدار مقابل آلومينيم تهديد به كناره گيري از ليگ برتر كرد. موضوع كناره گيري تيم فوتبال پرسپوليس از رقابت هاي ليگ و جام حذفي را با رئيس هيأت مديره باشگاه در ميان گذاشته و خواستار برگزاري يك جلسه فوق العاده و اضطراري شدم و به آقاي فدا حسين مالكي هم گفتم كه نسبت به چنين تصميمي اصرار دارم و اميدوارم ساير اعضاي هيأت مديره نيز با اين تصميم موافقت كنند. چرا كه من نمي توانم پرسپوليس را در مياديني بفرستم كه اشتباهات داوري عليه آن به طور مكرر ادامه دارد و تمام شدني نيست. پس از اين صحبت ها، كميته داوران اعلام كرد از مديرعامل پرسپوليس شكايت مي كند.
بستري شدن قلعه نويي در بيمارستان
علي فتح الله زاده پنجشنبه شب با حضور در بيمارستان آتيه از امير قلعه نويي عيادت كرد و در جريان شرايط قرار گرفت. سرمربي استقلال پس از بازي استقلال مقابل صنعت نفت دچار افت فشار شديد شد و به همين دليل به بيمارستان رفت.
تلاش براي لغو محروميت بنگر
بعد از اينكه كميته انضباطي اعلام كرد محسن بنگر به دليل حركت ناشايست خود نسبت به هواداران سپاهان تا اطلاع ثانوي محروم است، باشگاه پرسپوليس تصميم دارد مدارك و مستندات خود را در اين باره به كميته انضباطي ارسال كند تا از محروميت مدافع خود كه احتمالا طولاني است، بكاهد.
برخورد با رفتار خلاف عرف و فرهنگ عمومي جامعه
دبير ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه اي فوتبال درباره رفتارهاي غلط و خارج از عرف برخي بازيكنان فوتبال كه بدن خود را خالكوبي مي كنند، گفت: تمام اين رفتارها و موارد را رصد مي كنيم و از همه مي خواهيم كه اگر در موردي غفلت كرده ايم به ما اطلاع دهند. به هرحال با هر كاري كه خلاف عرف و فرهنگ عمومي جامعه باشد، شديدا برخورد مي كنيم.
نخستين گلزن پرسپوليس در دربي درگذشت
ناظم گنجاپور بازيكن با اخلاق دهه پنجاه پرسپوليس شب گذشته در سن 69 سالگي دار فاني را وداع گفت. گنجاپور پس از اين كه باشگاه شاهين منحل شد، راهي پرسپوليس شد. گنجاپور در اولين روزهاي حضورش در پرسپوليس گلزن اول سرخپوشان بود و 5 گل در جام حذفي و 3 گل در جام باشگاههاي تهران زد كه آخرين گل رسمي او براي پرسپوليس، اولين گل سرخپوشان در تاريخ دربي نيز بود. سرويس ورزشي كيهان اين ضايعه را به جامعه فوتبال و خانواده محترم گنجاپور تسليت مي گويد.
بازي نيمه تمام در ليگ فوتسال
تيم هاي فوتبال شهيد منصوري قرچك و شهرداري ساوه از ساعت 16 ديروز در هفته بيست و چهارم ليگ برتر فوتسال در سالن هفت تير قرچك به مصاف هم رفتند. اين ديدار در حالي كه با نتيجه دو بر دو تا دقايق پاياني نيمه اول دنبال مي شد نيمه تمام ماند. تيم شهرداري ساوه به تصميم داور اين بازي اعتراض داشت و در فاصله چهار دقيقه و 20 ثانيه مانده به پايان بازي زمين را ترك كرد.
اعتراض سپاهان به احتمال لغو ديدار نيمه نهايي جام حذفي
باشگاه سپاهان به لغو احتمالي بازي اين تيم برابر استقلال واكنش نشان داد. سرپرست سپاهان ديروز گفت: هر چند فدراسيون هيچ اعلام رسمي به ما نداشته است، اما در برخي اخبار اعلام شده بود كه ديدار نهم فروردين نيمه نهايي جام حذفي به علت بازي تيم ملي قرار است به تاريخ ديگري موكول شود، اگر اين خبر صحت داشته باشد اين موضوع را خوش خدمتي ديگري به تيم استقلال مي دانيم و غير از نهم فروردين به برگزاري اين ديدار در تاريخي ديگر اعتراض داريم و مي خواهيم كه طبق اعلام و برنامه ريزي قبلي فدراسيون اين ديدار در نهم فروردين ماه برگزار شود.
نكونام فصل آينده هم استقلالي است
هافبك استقلال مي گويد احتمالا فصل بعد هم در اين تيم خواهد بود. جواد نكونام گفت: من با استقلال سال بعد هم قرارداد دارم و احتمالا سال بعد نيز در اين تيم خواهم بود.
نارضايتي مظلومي از تقسيم امتياز با پرسپوليس
سرمربي آلومينيوم تيمش را مستحق پيروزي در ديدار مقابل پرسپوليس دانست. پرويز مظلومي پس از تساوي بدون گل تيمش برابر پرسپوليس تهران درباره اين ديدار گفت: ما از نتيجه راضي نبوديم و مي توانستيم سه امتياز اين بازي را كسب كنيم . در 20 دقيقه ابتداي ديدار به هم ريخته بوديم و بازيكنان ما تحت تاثير نام پرسپوليس قرار داشتند، ولي بعد از آن آرام آرام به خودشان مسلط شدند و دو، سه موقعيت را به دست آوردند كه پس از آن كنترل بازي به طور كامل در اختيار ما بود.
 


احتمال برگزاري انتخابات فدراسيون كشتي

نايب رئيس فدراسيون كشتي اظهار اميدواري كرد كه انتخابات اين فدراسيون پس از رقابت هاي جام جهاني و پيش از پايان سال جاري انجام شود.
حسن رنگرز گفت: ماه گذشته وزارت ورزش اعلام كرد كه انتخابات مجمع بعد از جام جهاني در اسفندماه برگزار شود كه با توجه به حجم كاري فدراسيون كشتي در 6 ماه اول سال 92 اين فرصت بسيار مناسب خواهد بود. البته برگزاري مجمع انتخاباتي فدراسيون ها و زمان آن بستگي به نظر وزارت ورزش دارد.
 


حضور 17 كاراته كا در اردوي تيم ملي

در پايان دو روز رقابت نزديك 32 كاراته كا در اردوي تيم ملي در نهايت 15 نفر كنار رفته و 17 ورزشكار جواز حضور در مرحله بعد را كسب كردند.
اين رقابتها كه از روز پنجشنبه آغاز شده بود بعدازظهر ديروز در سالن شهيد كبكانيان به پايان رسيد و بعد از انجام نزديك به 70 مبارزه كه به صورت دوره اي ميان كاراته كاهاي هر وزن برگزار شد در پايان 17 نفر در اردو باقي ماندند. طبق برنامه اين 17 كاراته كا به همراه كاراته كاهاي ملي پوش اعزامي به مسابقات جهاني 2012 فرانسه مي بايست دوشنبه شب در اردوي تيم ملي خود را به كادر فني معرفي كنند. اردوي بعدي تيم ملي از روز سه شنبه هشتم اسفند ماه در مجموعه ورزشي كبكانيان آغاز مي شود. اردونشينان بعد از يك روز تمرين طي روزهاي 9 و 10 اسفند ماه باز هم به صورت دوره اي مبارزات انتخابي برگزار خواهند كرد و در پايان نفرات برتر به اردوي سوم راه پيدا خواهند كرد.
 


واكنش فدراسيون واليبال به حواشي رخ داده در ليگ

بي اخلاق ها در تركيب تيم ملي جايي ندارند

دبير فدراسيون واليبال گفت: فدراسيون واليبال از حضور بي اخلاق ها در تيم هاي ملي جلوگيري مي كند.
محمود افشاردوست در خصوص مسائل به وجود آمده در مسابقات چهارشنبه شب ليگ برتر اظهار كرد: با صحبت هايي كه با داورزني كرديم، تصميم گرفتيم در صورتي كه بازيكني در مسابقات ليگ برتر رفتار ناشايستي از خود نشان دهد، حتي اگر از سوي كادر فني تيم هاي ملي به اردو دعوت شود، فدراسيون واليبال از حضور آن بازيكن در اردو جلوگيري كند. پيراهن تيم ملي مقدس است و هركسي شايسته پوشيدن اين پيراهن نيست. به همه بازيكنان هشدار مي دهيم كه بي اخلاق ها هيچ جايي در تيم هاي ملي واليبال ايران ندارند. وي افزود: در صورتي كه بازيكني از لحاظ فني در سطح بالا باشد و مرتكب تخلفي شود. از حضور وي در تيم هاي ملي جلوگيري مي شود و حتي در خصوص فعاليت آنها در ليگ برتر در سال آينده نيز تصميم گيري مي كنيم. همچنين به كميته انضباطي ماموريت ويژه اي داديم كه مسائل به وجود آمده در بازي روز چهارشنبه پيكان و كاله را به دقت بررسي و با خاطيان به شدت برخورد كند. لازم به يادآوري است چهارشنبه شب و در جريان ديدار تيم هاي كاله و پيكان بازيكنان دو تيم به درگيري با يكديگر پرداختند.
 


برتري استقلال ومدعيان قهرماني در هفته بيست وهفتم

ترمز پرسپوليس كشيده شد

هفته بيست و هفتم رقابت هاي ليگ برتري با پيروزي مدعيان قهرماني و توقف پرسپوليس در بندرعباس آغاز شد
هفته بيست و هفتم رقابت هاي ليگ برتر از روزهاي پنجشنبه و جمعه با برگزاري چند ديدارآغاز شد. روز پنجشنبه و در تبريز تراكتورسازي با نتيجه 3 بر يك فجرسپاسي شيراز را شكست داد. با اين پيروزي شاگردان «توني» با استقلال در امتياز 52 برابر شدند اما به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به اين تيم تهراني، موقتاً به صدر جدول ليگ صعود كردند. سپاهان اصفهان هم كه در هفته گذشته در ثانيه هاي پاياني مقابل پرسپوليس شكست خورد، در خانه تيم پرنوسان ملوان بندرانزلي را با نتيجه 3 بر يك از پيش رو برداشت تا با 50 امتياز جايگاهش در رده سوم را تحكيم بخشد و همچنان اميدوار به رسيدن به رده هاي بالاتر باشد. در سومين و آخرين ديدار از روز نخست دو تيم استقلال و صنعت نفت آبادان برابر يكديگر صف آرايي كردند كه در پايان استقلال به برتري 2 بر يك رسيد تا 55 امتيازي شود و بار ديگر صدر جدول را از تراكتورسازي تبريز پس بگيرد. در اين ديدار كه با قضاوت عليرضا فغاني در ورزشگاه آزادي تهران به پايان رسيد، پژمان منتظري (75) و فرهاد مجيدي (87) براي استقلال و سجاد مشكل پور (78) براي صنعت نفت آبادان گل زدند. فرزاد حاتمي در دقيقه 37 با دريافت كارت قرمز از زمين اخراج شد. فرهاد مجيدي در حالي در اين مسابقه گلزني كرد كه در دقيقه 60 به جاي آرش برهاني وارد زمين مسابقه شد. اين بيست و يكمين ديدار بدون پيروزي صنعت نفت آبادان بود، نتيجه اي كه همچنان آنها را در قعر جدول ليگ برتر نگه داشته است.
توقف پرسپوليس در بندرعباس
روز دوم از هفته بيست و هفتم ديروز با برگزاري ديدار تيم هاي آلومينيوم و پرسپوليس در ورزشگاه خليج فارس بندرعباس پيگيري شد كه در نهايت دو تيم با تساوي بدون گل به كار خود پايان دادند. در اين ديدار كه به قضاوت احمد صالحي برگزار شد، شاگردان يحيي گل محمدي صاحب موقعيت هاي مناسبي براي گلزني شدند و در نيمه اول مي توانستند چندين بار به گل برسند اما بي دقتي مهاجم اين تيم باعث شد دروازه تيم آلومينيوم بسته بماند. در نيمه دوم آلومينيوم صاحب موقعيت هاي بهتري شد اما اين تيم هم نتوانست حتي با در اختيار داشتن ايمون زايد به گل برسد. در دقايق پاياني اين ديدار كه يحيي گل محمدي نسبت به قضاوت داور اعتراض مي كرد، احمد صالحي او را از روي نيمكت اخراج كرد و دقايقي بعد نيز مجتبي حسيني دستيار يحيي به خاطر همين اعتراضات از روي نيمكت اخراج شد تا كار سرخپوشان براي ديدار آينده مشكل تر از قبل شود و آنها دو نفر اول نيمكت خود را در اختيار نداشته باشند. در ديگر ديدارهاي برگزار شده روز گذشته فولاد خوزستان در ادامه روند شكست ناپذيري هاي خود اين بار مقابل پيكان تهران به برتري دست يافت تا به ركورد 19 بازي بدون شكست در ليگ برتر فوتبال برسد. در اين ديدار كه به ميزباني فولادي ها در ورزشگاه تختي شهر اهواز برگزار شد شاگردان حسين فركي با حساب 3 بر يك برابر حريف خود به برتري دست يافتند. لئولناردو پادواني(5)، بختيار رحماني(66) و روبرتو نه وس(81) زننده گل هاي فولاد در اين بازي بودند. تنها گل پيكان را ميلاد زنيدپور در دقيقه 85 به ثمر رساند. در آخرين ديدار ديروز هم تيم هاي سايپا و ذوب آهن به تساوي بدون گل رضايت دادند تا امتيازات بين اين دو تيم تقسيم شود.
برنامه ديدارهاي امروز
اما روز سوم و پاياني از هفته بيست و هفتم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور امروز با برگزاري 3 ديدار پيگيري مي شود كه در كرمان شاگردان بوناچيچ و دايي برابر هم به ميدان مي روند، نفت در تهران براي فاصله نگرفتن از 4 تيم بالاي جدول ميزبان گهر دورود است و داماش در خانه ميزبان صباي قم است كه اين روزها شرايط خوبي ندارد.
 


حركت ماندگار ايراني ها و انتشار آن در سايت فيلا

فيلم تأثيرگذار اعتراض نمادين كشتي گيران و تماشاگران حاضر در سالن رقابتهاي جام جهاني 2013 تهران پنجشنبه شب بر روي سايت رسمي فيلا منتشر شد.
عصر روز پنجشنبه و در حاشيه مراسم افتتاحيه رقابتهاي جام جهاني كشتي آزاد 2013 تهران، نمايندگان تيم هاي شركت كننده در اين پيكارها در وسط تشك قرار گرفتند كه پرچمي با شعار «المپيك بدون كشتي هرگز» بر روي آن نقش بسته بود. اين حركت نمادين زماني بسيار باشكوه و تأثيرگذار شد كه تمامي كشتي گيران شركت كننده و حتي بيش از 12 هزار نفر تماشاچي حاضر در سالن دست در دست هم با موزيكي كه پخش مي شد، اتحاد خود و محبوبيت كشتي را به صورت نمادين نشان دادند. اين صحنه هاي ديدني به حدي مورد توجه مسئولان فيلا قرار گرفته بود كه آنها با موبايل و دوربين هاي شخصي مشغول فيلمبرداري از شور و شوق تماشاچيان بودند تا اين فيلم هاي تهيه شده را بعد از اديت و آماده سازي به كميته بين المللي المپيك ارسال كنند. ضمناً فيلم اين اعتراض نمادين در خصوص حذف احتمالي كشتي از بازي هاي المپيك در سايت فدراسيون جهاني كشتي (فيلا) قابل مشاهده است.
 


پتروشيمي ، چهارمين تيم مرحله نيمه نهايي ليگ بسكتبال

پتروشيمي بندر امام نيز به جمع چهار تيم ليگ برتر بسكتبال اضافه شد.
در آخرين ديدار از مر حله پلي آف ليگ برتر بسكتبال پتروشيمي به مصاف بندر كنگ رفت و 109 - 57 حريف خود را در هم كوبيد. با اين نتيجه پتروشيمي نيز به عنوان چهارمين تيم راهي نيمه نهايي ليگ برتر بسكتبال مي شود. پتروشيمي در مرحله نيمه نهايي به مصاف شهرداري گرگان مي رود و مهرام و ماهان نيز برابر هم صف آرايي مي كنند. ديدارهاي مرحله نيمه نهايي به صورت سه از پنج و از روز دوشنبه آغاز مي شود.
 


حدادي اين بار در تيم بسكتبال فينيكس سانز

باشگاه فينيكس سانز «سباستين تلفار» را به «تورنتو رپترز» داد و به جاي اين بازيكن «حامد حدادي» را به خدمت گرفت.
حدادي نخستين بازيكن ايراني تاريخ NBA است و براي نخستين بار در فصل 0209-2008 براي تيم ممفيس گريزليز به ميدان رفت. حدادي در 134 بازي كه براي گريزليز به ميدان رفته به طور ميانگين دو امتياز كسب كرده و 2/1 ريباند داشته است. وي تا پيش از اينكه در فصل جاري به تورنتو رپترز بپيوندد 13 بار براي ممفيس به ميدان رفت. بر پايه گزارش سايت باشگاه فينيكس سانز، تلفار هم كه از اين پس حدادي به جاي وي در فينيكس سانز به ميدان خواهد رفت در 11 دسامبر سال 2011 به اين تيم پيوست و 106 بار با پيراهن فينيكس سانز بازي كرد.
 


(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10