(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


پنجشنبه 10 اسفند  1391 - شماره 20442

حديث دشت عشق
شاگردان قلعه نويي برد را با تساوي عوض كردند
توقف آبي پوشان در قطر زور استقلال به مدافعانش نرسيد!
اخبار كوتاه از فوتبال
كشتي در انتظار اتفاقات تازه
غيبت معنادار خطيب و عدم حضور در فدراسيون!
تقابل پرسپوليس- سايپا درهفته بيست و هشتم ليگ برتر
 بازگشت كاپيتان در روز بخشش سرمربي
عباسي: هيچ رئيس بركنار شده اي برنمي گردد
شب خوب خودروسازان در ليگ برتر واليبال
خواندني از ورزش ايران
ليگ كشتي فرنگي روي هوا!
كيش قهرمان كشتي آزاد كشور شد


حديث دشت عشق

به ياد معلم شهيد «قنبرعلي مزروعي»فقط دنبال خط امام باشيد
پس از گرفتن ديپلم در اداره آموزش و پرورش ناحيه 5 اصفهان استخدام گرديد. وي در پايگاه مقاومت بسيج به ارتش بيست ميليوني پيوست و در جبهه ها حضوري چشمگير داشت و به دفعات زخمي شد. سرانجام بعد از چندين بار جراحت و شركت در عمليات ها در جبهه هاي غرب به درجه رفيع شهادت نائل گرديد.
قسمتي از وصيت نامه شهيد:
از خانواده ام خواهش مي كنم، خدا را فراموش نكنيد و فقط دنبال خط امام باشيد، از برادرم مي خواهم جلسات قرآن را ترك نكند.
معلم شهيد «قنبرعلي مزروعي»، سال 1343 در اصفهان متولد شد و در 22/11/1365 به شهادت رسيد.
 


شاگردان قلعه نويي برد را با تساوي عوض كردند

توقف آبي پوشان در قطر زور استقلال به مدافعانش نرسيد!

سرويس ورزشي-
تيم فوتبال استقلال تهران در نخستين بازي خود در ليگ قهرمانان آسيا با تساوي 3 - 3 مقابل الريان قطر متوقف شد.
درچارچوب مسابقات گروه چهارم ليگ قهرمانان آسيا شب گذشته يك ديدار در قطر برگزار شد كه در پايان تيم هاي استقلال و الريان به تساوي 3 - 3 رضايت دادند. نيمه نخست اين ديدار در حالي با پيروزي دو بر يك استقلال ايران به پايان رسيد كه نماينده ايران با ارائه بازي خوب و قابل قبول با گل ساموئل در دقيقه 27 بازي پيش افتاد، ولي در ادامه بر اثر اشتباه عجيب حنيف عمران زاده در دقيقه سي و ششم يك ضربه پنالتي به تيم الريان داد تا تاباتا مهاجم تيم الريان در دقيقه 38 كار را به تساوي بكشاند.استقلال در ادامه يك موقعيت خوب ديگر هم به دست آورد كه توپ اكبرپور و جباري دو بار پشت هم به تير دروازه الريان برخورد كرد. در دقيقه پاياني، آرش برهاني بر روي پاس ساموئل در موقعيت تك به تك قرار گرفت و توانست گل دوم استقلال را به ثمر برساند.
با شروع نيمه دوم، اولين فرصت را بازهم تيم استقلال از دست داد. در دقيقه 56 ارسال خطرناك مجتبي جباري را حنيف عمران زاده به گل تبديل كرد كه داور اين مسابقه با اعتقاد بر آفسايد بودن اين صحنه، اين گل را نپذيرفت. در دقيقه 58 بازهم تيم الريان بود كه توانست به گل برسد. ضربه كاشته تاباتا به سمت دروازه استقلال با برخورد به سر حنيف عمران زاده تبديل به گل دوم الريان شد تا نتيجه اين ديدار بازهم به تساوي برسد. در دقيقه 85 اين ديدار بعد از ارسال مجتبي جباري بر روي دروازه ضربه حاتمي توسط مدافعان الريان بلوكه و نصيب فرهاد مجيدي شد كه اين بازيكن با يك برگردان توپ را به سمت دروازه الريان شليك كرد كه با برخورد اين توپ به دست مدافع الريان يك ضربه پنالتي به سود استقلال اعلام شد كه اين ضربه را نكونام به گل سوم استقلال تبديل كرد.در دقيقه 87 اشتباه عجيب عمران زاده و رحمتي فرصت مناسبي براي الريان ايجاد كرد تا اين تيم گل سوم را به ثمر برساند. در ادامه الريان دو موقعيت خوب به دست آورد كه در يكي از اين موقعيت ها واكنش خوب رحمتي مانع از فروپاشي استقلال براي بار چهارم شد. لازم به يادآوري است در ديگر ديدار اين گروه تيم العين با نتيجه 3 بر 1 از سد الهلال گذشت. تيم العين با اين برد در صدر جدول قرار گرفت. استقلال با تيم الريان قطر مشتركا در رده سوم قرار دارند.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

رديف بودجه دولت براي پرسپوليس و استقلال
ديروز دولت بودجه پيشنهادي خود براي سال 92 را به مجلس شوراي اسلامي اعلام كرد. يكي از پيشنهادهاي دولت براي 2 باشگاه پرسپوليس و استقلال كه زير نظر وزارت ورزش و جوانان فعاليت مي كنند، بوده است.در همين راستا دولت براي باشگاه استقلال با رديف بودجه 295400 مبلغ 9 ميليارد و نهصد و هفتاد و دو ميليون تومان پيشنهاد داده است.براي باشگاه پرسپوليس نيز با رديف بودجه 295390 مبلغ 10 ميليارد و ششصد و هشتاد ميليون تومان پيشنهاد داده است.گفتني است كه دولت در سال 91 براي هر 2 تيم مبلغ 6 ميليارد تومان پيشنهاد داده بود اما براي سال جديد رديف بودجه پرسپوليس بيشتر در نظر گرفته شده است.
استقلال و پرسپوليس 6 محروم دارند
سازمان ليگ اسامي محرومان هفته بيست و هشتم ليگ برتر را به اين شرح اعلام كرد:پرسپوليس: رضا نورمحمدي، مجتبي حسيني، محسن بنگر( به حكم كميته انضباطي)-استقلال: جواد نكونام، فرزاد حاتمي، سياوش اكبرپور-فجرسپاسي: سعيد قزلكچي-ذوب آهن: سعيد عبدالله پور، علي جراح كار-سايپا: ابراهيم صادقي، كاوه رضايي-نفت تهران: محسن يوسفي-صباي قم: مهدي مومني- راه آهن: سيد علي حسيني، رستم زندي( سرپرست تيم)- مس كرمان: استفان باتز، احمد نخعي( سرپرست تيم).
طالب لو در كلاس مربيگري
دروازه بان سابق استقلال تصميم گرفته در كلاس مربيگري شركت كند. وحيد طالب لو به دليل مصدوميتي كه اواخر فصل گذشته برايش پيش آمد نتوانست امسال به عضويت تيمي در آيد.او كه بهبود پيدا كرده و براي حفظ آمادگي جهت بازي در فصل آينده در تمرينات راه آهن حضور دارد تصميم گرفته در اين مدت كه در تيمي مشغول نيست كلاس هاي مربيگري را سپري كند.در همين راستا دروازه بان سابق استقلال كه در كلاس مربيگري C آسيا ثبت نام كرده، از شنبه در اين دوره از كلاس ها شركت مي كند.
ديدار كفاشيان با رويانيان
در دفتر رئيس هيئت مديره پرسپوليس
علي كفاشيان به همراه نبي دبير كل فدراسيون با حضور در دفتر فداحسين مالكي رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس به مدت 2 ساعت با رويانيان مديرعامل اين باشگاه ديدار و گفت وگو كردند.در پي اختلاف هاي به وجود آمده و مصاحبه هاي اخير رويانيان و كفاشيان به دليل اشتباهات داوري بعد از ظهر ديروز طبق نظر هيئت مديره باشگاه پرسپوليس جلسه اي در دفتر فداحسين مالكي با حضور وي، نبي، كفاشيان و رويانيان برگزار شد.در اين جلسه طرفين تمام انتقاد هاي خود را در چند وقت اخير با يكديگر در ميان گذاشتند و در خصوص مشكلات بحث و تبادل نظر كردند.
راه آهن آب پاكي را ريخت
باشگاه راه آهن در نامه اي به سازمان ليگ، درخواست خود براي ميزباني بازي با پرسپوليس در ورزشگاه اكباتان را به صورت رسمي مطرح كرد. اين باشگاه در نامه اش اعلام كرده «مصر است تا اين بازي تنها به ميزباني استاديوم اكباتان» برگزار شود، در غير اين صورت «حق قانوني خود مي داند كه در صورت عدم رعايت اين حقوق به مراجع ذيربط داخلي و بين المللي طرح ادعا كند.»
خبري از تجمع هواداران استقلال نبود
مديرروابط عمومي وزارت ورزش در واكنش به انتشار اخباري مبني بر تجمع هواداران استقلال مقابل درب وزارت ورزش و جوانان و درخواست آنها براي كمك به استقلال اظهار داشت: من كه چنين تجمعي را نديدم. اين موضوع صحت ندارد. از صبح از پنجره اتاقم بيرون را نگاه مي كردم اما فقط هواي تميز تهران را ديدم.
بازتاب پيروزي تراكتورسازي در آسيا
سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا از برد تيم تراكتورسازي مقابل الجزيره به عنوان يك پيروزي خاطره انگيز براي نماينده ايران ياد كرد.
پيروزي پرگل رئال برابر بارسلونا
تيم فوتبال رئال مادريد با برتري 3 بر يك در ديدار برگشت مرحله نيمه نهايي كوپا دل ري به فينال رقابتها راه يافت. بازي رفت با تساوي يك بر يك به پايان رسيده بود. در اين ديدار كه در ورزشگاه نوكمپ برگزار شد، رونالدو دو بار و واران يك بار گلزني كردند. تك گل تسلي بخش بارسلونا را نيز آلبا به ثمر رساند.
علاقه شجاعي به ماندن در اوساسونا
هافبك ملي پوش ايران از علاقه اش براي ماندن در اوساسونا سخن گفت. شجاعي گفت: قصد دارم در اوساسونا بمانم. با اين باشگاه قرارداد دارم و مي دانم كه براي ماندن در اين باشگاه بايد تلاش بيشتري بكنم.

 


كشتي در انتظار اتفاقات تازه

غيبت معنادار خطيب و عدم حضور در فدراسيون!

سرپرست موقت فدراسيون كشتي پس از پايان رقابت هاي جام جهاني 2013 تهران تا به امروز در محل كار خود حاضر نشده و تلفن همراه او نيز همچنان خاموش است.
حجت الله خطيب كه بعد از رقابت هاي جام جهاني 2013 تهران و قهرماني تيم ملي كشتي آزاد كشورمان با چشماني گريان در كنار سكو ظاهر شد، بلافاصله بعد از اين مراسم به سرعت از سالن 12 هزار نفري آزادي خارج شد و تا به امروز در محل كارش در فدراسيون كشتي حضور نيافته است!
اين در حالي است كه بسياري از طلبكاران فدراسيون كشتي همچنان در پي تحقق وعده هاي او و دريافت مطالباتشان بعد از جام جهاني هستند و حتي تعداد زيادي از كارمندان فدراسيون نيز چشم انتظار حضور خطيب و روشن شدن تكليف حقوق معوقه خود هستند. غيبت بي دليل و عجيب خطيب در روزهاي اخير و همچنين خاموش بودن تلفن همراه وي به بسياري از شايعات دامن زده و حتي فراخوانده شدن غيرمنتظره او به وزارت ورزش نيز بر اين گمانه زني ها افزوده است.
گفته مي شود سرپرست موقت فدراسيون كشتي به زودي جاي خود را به فرد ديگري از خانواده گوش شكسته ها مي دهد تا سرپرست جديد بتواند با حمايت هاي وزارت ورزش و تكيه بر تجربيات سالها حضورش در اين رشته، كشتي ايران را از بحران هاي مديريتي و مالي خارج سازد. به گفته برخي از اعضاي هيئت رئيسه فدراسيون كشتي، خطيب حتي پاسخ تماس هاي آنها را هم نداده است و حسن رنگرز، نايب رئيس فدراسيون كشتي هم از تصميم هاي حجت الله خطيب اظهار بي اطلاعي مي كند.
عارف ربطي، دبير فدراسيون در اين باره به ايسنا مي گويد: «از آقاي خطيب اطلاعي ندارم. او چند روزي است به فدراسيون نيامده و كسي هم دليل حضور پيدا نكردنش را نمي داند. خطيب استعفا نداده و هنوز كسي هم به جانشيني او معرفي نشده است. خود ما هم نمي دانيم مشكل كجاست و چرا به فدراسيون نمي آيد».ربطي همچنين درباره رتق و فتق امور فدراسيون كشتي بيان مي كند: «شما بگوييد در غياب خطيب چه كسي بايد امور فدراسيون را بچرخاند؟ آقاي رنگرز هم به فدراسيون سر مي زند ولي حضور كامل ندارد.»
نكته جالب اينجاست كه ربطي مي گويد: «ما با استعفاي مشهدي آقايي از روابط عمومي فدراسيون كشتي موافقت نكرده ايم!» اين در حالي است كه موافقت يا مخالفت با استعفاي اعضاي فدراسيون كشتي بايد با نظر رئيس يا سرپرست فدراسيون صورت بگيرد كه خطيب هم چند روزي است در فدراسيون حضور ندارد.
در مجموع بلاتكليفي فدراسيون كشتي، عدم پرداخت 8 ماهه حقوق مربيان نوجوانان و جوانان و عدم وجود برنامه اي مشخص و مدون براي آينده ملي پوشان باعث شده اعضاي كادر فني تيم هاي ملي نيز تمايل چنداني به ادامه همكاري با فدراسيون كنوني نداشته باشند.
با اين حال بايد صبر كرد و ديد كه آيا خطيب در محل كار خود حاضر خواهد شد و به شايعات پايان خواهد داد يا وضع فدراسيون كشتي آشفته تر از قبل مي شود؟
 


تقابل پرسپوليس- سايپا درهفته بيست و هشتم ليگ برتر

بازگشت كاپيتان در روز بخشش سرمربي

بيست و هشتمين هفته ليگ برتر امروز با برگزاري ديدار تيم هاي پرسپوليس وسايپا آغاز مي شود، ديداري كه سرخپوشان حالي به مصاف اين تيم مي روند كه علي كريمي هم مي تواند پس از هفته ها در تركيب قرمز پوشان به ميدان برود.
هفته بيست و هشتم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور روزهاي پنجشنبه و جمعه هفته جاري و دوشنبه هفته آينده با برگزاري 9 ديدار پيگيري مي شود، ديداري كه تحت تأثير حضور نمايندگان ايران در آسيا و اتفاقات اخير پيرامون داوري و دپارتمان داوري قرار دارد. مسابقاتي كه از رويارويي پرسپوليس با سايپا در تهران آغاز و با تقابل شاگردان صمد مرفاوي با استقلال تهران در قم به پايان مي رسد.
پرسپوليس تهران- سايپا البرز
بازي در هرمزگان علاوه بر از دست دادن 2 امتياز مشكلات بسياري را براي سرخپوشان ايجاد كرد. اخراج گل محمدي سرمربي و مجتبي حسيني مربي تيم پرسپوليس، سقوط به رده هفتم، مطرح شدن بحث كناره گيري از ليگ و جام حذفي به خاطر مشكلات داوري آن بازي و مصاحبه هاي جنجالي رويانيان در خصوص مسئولان فدراسيون و دپارتمان داوري كه منجر به جريمه و تهديد به محروميتش شده، حاشيه هاي پيرامون پرسپوليس را افزايش داده است.
البته در كنار تمام اين اخبار بد، آمادگي علي كريمي براي بازگشت به ميدان اتفاق بسيار خوبي است كه مي تواند به موفقيت پرسپوليس در بازي برابر سايپا كه يكي از ضعيف ترين تيم هاي نيم فصل دوم است، كمك كند. پرسپوليسي ها كه با مربع قهرماني فاصله بسياري دارند، براي افزايش شانس خود جهت كسب سهميه آسيا از ليگ، به پيروزي در تمام بازي هاي خانگي خود نياز دارند، ضمن اينكه هنوز جايگاه آنها در نيمه بالاي جدول تثبيت نشده و ناكامي در بازي هاي آينده باعث سقوطشان در ليگ خواهد شد.البته روز گذشته خبر خوبي براي پرسپوليسي ها اعلام شد كه آن هم بخشش محروميت گل محمدي از سوي كميته انضباطي بود.
برنامه كامل ديدارهاي هفته بيست و هشتم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به شرح زير است:
پنجشنبه- 10/12/91
¤ پرسپوليس تهران- سايپا البرز (ساعت 20:17)
جمعه- 11/12/91
¤ پيكان تهران- راه آهن تهران(ساعت 30:15)
¤ فجر سپاسي شيراز- آلومينيوم هرمزگان (ساعت 30:15)
¤ ذوب آهن اصفهان- داماش گيلان (ساعت 16)
¤ صنعت نفت آبادان- فولاد خوزستان (ساعت 16)
¤ ملوان بندر انزلي- مس كرمان (ساعت 16)
دوشنبه 14/12/91
¤ گهر دورود- سپاهان اصفهان (ساعت 30:15)
¤ تراكتورسازي تبريز- نفت تهران (ساعت 16)
¤ صباي قم- استقلال تهران (ساعت 25:17).
 


عباسي: هيچ رئيس بركنار شده اي برنمي گردد

وزير ورزش و جوانان گفت: قرار نيست رؤسايي كه بركنار شده اند به فدراسيون ها بازگردند.
محمد عباسي در حاشيه همايش ملي تربيت بدني و علوم ورزشي در نيروهاي مسلح در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينكه كميته بين المللي المپيك براي برگزاري انتخابات سه شرط را مطرح كرده است كه يكي از آنها بازگشت روساي بركنار شده است و آيا شما در اين خصوص اقداماتي را انجام خواهيد داد يا خير، اظهار داشت: روساي بركنار شده باز نمي گردند و عزل و نصب ها طبق قانون بوده است اما اساسنامه فدراسيون ها در حال اصلاح است كه به فدراسيون هاي جهاني ارسال مي شود.
 


شب خوب خودروسازان در ليگ برتر واليبال

معرفي تيم هاي فيناليست ليگ برتر واليبال به ديدار سوم كشيده شد.
در ادامه ديدارهاي مرحله نيمه نهايي مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور، ديروز دو تيم سايپا و متين براي برگزاري ديدار دوم خود در سالن انقلاب كرج مقابل هم صف آرايي كردند. اين بازي كه در حضور 1300 تماشاگر آغاز شد بعد از پيروزي ميزبان در گيم نخست، به دليل قطع شدن برق سالن براي دقايقي در گيم دوم متوقف شد. البته اين مشكل مانع ادامه رقابت دو تيم نشد اگرچه رقابت نزديك بازيكنان سايپا و متين كار را به گيم پنجم كشاند. در اين گيم اين سايپا بود كه به برتري دست يافت و نتيجه نهايي بازي را 3 بر 2 به سود خود كرد. روز دوم از مرحله نيمه نهايي مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور براي خودروسازان خوب بود چراكه در ديگر ديدار اين مرحله از مسابقات هم پيكان موفق شد در آمل تيم كاله را 3 بر 2 شكست دهد تا با توجه به شكستي كه در ديدار رفت متحمل شده بود، ديدار سوم ميان اين دو تيم تعيين كننده ديگر تيم فيناليست باشد. تيم هاي كاله و متين در حالي در ديدارهاي ديشب متحمل شكست شدند كه در صورت پيروزي راهي ديدار نهايي مي شدند. ديدار سوم و آخر مرحله نيمه نهايي مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور چهارشنبه هفته آينده در سالن دوازده هزار نفري آزادي برگزار مي شود.
 


خواندني از ورزش ايران

¤ با حكم محمدرضا طالقاني، امير دريادار حاج مهدي نادري به عنوان سرپرست هيئت پهلواني و زورخانه اي استان تهران منصوب شد. پس از كش و قوس هاي فراوان ديروز محمد نژادفلاح مديركل ورزش و جوانان استان تهران ضمن حضور در محل فدراسيون با محمدرضا طالقاني و محمد خوش جان نائب رئيس فدراسيون در مورد پيشنهاد مسئولين فدراسيون نسبت به تغييرات در هيئت تهران تبادل نظر نمود. در اين نشست پس از دو ساعت گفتگو بين مسئولين فدراسيون و اداره كل ورزش و جوانان تهران، امير دريادار حاج مهدي نادري به عنوان سرپرست هيئت پهلواني و زورخانه اي از دستان نژادفلاح و طالقاني حكم گرفت.
 


ليگ كشتي فرنگي روي هوا!

در حالي كه قرار بود مسابقه معوقه تيم هاي كشتي فرنگي پرسپوليس تهران و هيئت كشتي خوزستان از هفته دوم ليگ برتر كشتي فرنگي امروز برگزار شود مسئولان سازمان ليگ هنوز تصميم قطعي براي انجام اين مسابقه نگرفته اند و احتمالا اين مسابقه برگزار نخواهد شد.
سازمان ليگ كشتي پيش از اين با برنامه ريزي هاي عجيب و غريب رئيس خود انتقادات زيادي را به وجود آورده بود كه دست آخر منجر به استعفاي عباس نمازيان، رئيس اين سازمان شد، اما با رفتن نمازيان هم اوضاع تغييري نكرده است. تا به حال سه مسابقه از ليگ پنج تيمي كشتي فرنگي برگزار شده است كه البته مسئولان سازمان ليگ تداخل اين رقابت ها با جام جهاني تهران را دليل برنامه ريزي جالب خود دانسته بودند، اما با پايان يافتن جام جهاني هنوز هم مشخص نيست كه اين رقابت ها چه زماني از سر گرفته مي شود. با رفتن نمازيان كه انتقادهاي زيادي هم به او وارد بود، اوضاع ليگ آشفته شده است. مجيد رمضاني، سرمربي پرسپوليس تهران كه قرار بود مسابقه تيمش با هيئت خوزستان، امروز در خوزستان برگزار شود در اين خصوص مي گويد: تا به حال سه بار از طرف سازمان ليگ به ما زنگ زده اند و گفته اند كه بياييد يا نياييد، يك بار گفتند قرار است مسابقه در اهواز برگزار شود، يك بار گفتند در تهران و بار آخر گفتند قرار است لابه لاي رقابت هاي قهرماني كشور در مسجد سليمان اين مسابقه انجام شود!
به اين ترتيب هنوز مشخص نيست مسابقه معوقه هيئت كشتي خوزستان و پرسپوليس تهران كي و كجا برگزار خواهد شد. البته تكليف ساير ديدارهاي ليگ برتر كشتي فرنگي هم مشخص نيست.
 


كيش قهرمان كشتي آزاد كشور شد

كيش-خبرنگار كيهان:
كيش توانست در مسابقات كشتي آزاد جام شهداي گمنام بر سكوي قهرماني كشور بايستد.
رقابت هاي كشتي آزاد از 9 باشگاه كشور تحت عنوان «جام شهداي گمنام» در سالن چند منظوره ورزشگاه المپيك كيش طي دو روز برگزار شد كه در پايان تيم كشتي آزاد جزيره كيش با كسب 61 امتياز جام قهرماني اين دوره از مسابقات را در خانه نگه داشت. تيم هاي تكتاز نوشهر و رسالت تهران نيز به ترتيب با 50 و 49 امتياز در سكوي دوم و سوم ايستادند.
گفتني است تعداد 75 نفر از كشتي گيران آزادكار از استان هاي تهران، كرمانشاه، فارس، همدان، هرمزگان، قم، لرستان، مازندران و جزيره كيش در هفت وزن هفتم تا هشتم اسفند ماه با يكديگر به رقابت پرداختند كه در پايان به نفرات برتر جوايز نفيسي اهدا شد.
در اين مسابقات، سعيد ابراهيمي از جزيره كيش به عنوان بهترين كشتي گير، روح الله نعمتيان از قم و مسعود كمروند از كيش نيز با اخلاق ترين كشتي گيران انتخاب شدند و تيم قم نيز برنده جام اخلاق مسابقات شد.
 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10