(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


شنبه 12 اسفند  1391 - شماره 20443

حديث دشت عشق
مظلومي با آلومينيوم 6 تايي شد، دايي تلافي كرد
پيروزي پر گل پرسپوليس،راه آهن و فجرسپاسي ركورد فولاد در دقايق پاياني شكست
اخبار كوتاه از فوتبال
جنجالي ديگر در ليگ برتر واليبال
انصراف متين ورامين و فيناليست شدن سايپا؟!
راهيابي دوباره مهرام و پتروشيمي به فينال ليگ برتر بسكتبال
اتمام ليگ برتر هندبال بدون مشخص شدن قهرمان !
تاكيد دوباره بنا بر عدم همكاري با فدراسيون كشتي
«بولت» جيب مسئولان برگزاري بازي هاي الماس را خالي كرد
خواندني از ورزش ايران


حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «عليرضا كيفر»
فصل بهار شانزدهم همچو گل شكفت
شهيد كيفر، سعادت را در طلب معارف اهل بيت(ع) ديد كه راهي حوزه علميه شهرضا گرديد و در محضر استادان فاضل آن مدرسه زانوي ادب بر زمين نهاد. پس از آنكه مقدمات را گذراند، آتش شور و التهاب او در عشق به جهاد و مجاهدت زبانه كشيد. حال و هواي بچه هاي جنگ، از خودگذشتگي ها، رشادت ها، شهامت ها و شهادت را مي ديد و اين بود كه خود هم به آن ديار رفت و به آنها پيوست.
نقش برادر شهيدش عبدالكريم كيفر در حركت معنوي عليرضا ارزنده بود. هم قبل از انقلاب اسلامي كه به همراه برادرش در پخش اعلاميه ها، چاپ عكس امام(ره) و در راهپيمايي ها فعالانه شركت مي كرد و هم بعد از انقلاب و نيز بعد از شهادت برادرش راه او را ادامه داد تا به اوج شرافت رسيد. او دوره آموزش نظامي 45 روزه را طي كرد و با آنكه شانزده بهار بيشتر از عمرش نگذشته بود، عازم جبهه هاي نور شد و در رزم بي امان كربلاي 5 شركت كرد و در نعيم الهي مقيم گشت.
طلبه بسيجي شهيد «عليرضا كيفر» سال 1349 در خرمشهر متولد شد و در 2/10/1365 در عمليات كربلاي پنج (شلمچه) به شهادت رسيد.
 


مظلومي با آلومينيوم 6 تايي شد، دايي تلافي كرد

پيروزي پر گل پرسپوليس،راه آهن و فجرسپاسي ركورد فولاد در دقايق پاياني شكست

برتري پر گل تيم هاي پرسپوليس،راه آهن و فجرسپاسي ، شكست تيم فولاد برابر نفت آبادان در دربي خوزستان آن هم پس از 19 هفته شكست ناپذيري فولادي ها ، پيروزي ارزشمند ذوب آهن مقابل داماش در دقايق پاياني و تساوي تيم هاي ملوان و مس نتايجي بود كه در دو روز نخست بازي هاي هفته بيست و هشتم ليگ برتر فوتبال رقم خورد.
هفته بيست و هشتم دوازدهمين دوره رقابت هاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور از ساعت 20:17 روز پنجشنبه هفته گذشته با ديدار تيم هاي پرسپوليس و سايپا در ورزشگاه آزادي تهران آغاز شد كه در پايان اين ديدار شاگردان يحيي گل محمدي موفق شدند با نتيجه 4 بر يك حريف خود را شكست دهند.
در اين ديدار كه به قضاوت سعيد مظفري زاده و در حضور حدود 15 هزار تماشاگر برگزار شد، شاگردان يحيي گل محمدي نيمه اول را با نمايشي زيبا و قابل قبول پشت سرگذاشتند و موفق شدند سه بار توسط ميثم نقي زاده(7)، غلامرضا رضايي(12) و رضا حقيقي(45 - پنالتي) به گل برسند تا با يك برد پرگل راهي رختكن شود.
اما در نيمه دوم اين شاگردان مجتبي تقوي بودند كه شروع بهتري داشتند و چند موقعيت خوب را روي دروازه حريف ايجاد كردند و موفق شدند در دقيقه 51 توسط روزبه شاه علي دوست يكي از گل هاي خورده را جبران كنند. در ادامه گل محمدي با به ميدان فرستادن محمد نوري كه به همراه چند ستاره ديگر اين تيم از ابتدا نيمكت نشين بودند، سعي داشت بازي را كنترل و نتيجه را حفظ كند.در دقايق پاياني سرخپوشان بازهم صاحب موقعيت هايي براي گلزني شدند كه در يكي از بهترين هاي آن كريم انصاريفرد كه تنها 10 دقيقه در اين ديدار بازي كرد، در حالي كه دو بازيكن ديگر موقعيت تك به تك داشتند توپ را به بالاي دروازه زد. در دقيقه دوم وقت هاي اضافه انصاريفرد با فراري خوب از تله آفسايد مدافعان سايپا در موقعيت تك به تك قرار گرفت كه پاس عرضي او را محمد نوري به گل چهارم تبديل كرد.
در ادامه بازي هاي اين هفته روزجمعه 5 ديدار در شهرهاي مختلف برگزار شد. در شيراز فجر سپاسي در خانه ميزبان آلومينيوم هرمزگان بود و در پايان با نتيجه پرگل 6 بر صفر از سد حريف خود گذشت. شاگردان ياوري با اين پيروزي پر گل به سه هفته شكست متوالي خود در ليگ به بهترين شكل پايان دادند. مهدي نظري (44 و 83)، فرشيد اسماعيلي (56 و 84) و جابر انصاري (66 و 91) گل هاي اين ديدار را به ثمر رساندند. آلومينيوم هم كه در 4 هفته گذشته با هدايت مظلومي به پيروزي نرسيده، با اين شكست سنگين جايگاهش در رده چهاردهم را حفظ كرد!
در بازي همزمان كه مثل رقابت فجر و آلومينيوم پرگل از آب درآمد راه آهن در خانه پيكان با نتيجه 4 بر 2 پيروز شد. شاگردان علي دايي كه در هفته گذشته با 4 گل مغلوب مس كرمان شده بودند اين بار به حريف خود 4 گل زدند. بهادر عبدي (24)، جهانگير عسگري (49 و 75) و مهرداد كفشگري (66) گل هاي راه آهن را به ثمر رساندند و براي پيكان هم كيوان وحداني (39) و محمدرضا طهماسبي (77) گلزني كردند. پيكاني ها كه هفدهمين شكست فصل خود رادر اين بازي تجربه كردند تا كنون علاوه بر ماندن در رتبه شانزدهم ركوردهايي همچون بيشترين باخت (17)، بيشترين گل خورده (58) و بدترين تفاضل گل (35-) را هم به نام خود ثبت كرده اند. شكست برابر راه آهن تيم پيكان را به ليگ دسته اول نزديك تر كرد.
در اصفهان مصاف دو تيم ذوب آهن و داماش كه هر دو تيم براي فرار از منطقه خطر جدول مي جنگند با يك گل به سود تيم ميزبان خاتمه يافت. اسماعيل فرهادي (91) تك گل پيروزي بخش اصفهانيها را به ثمر رساند.
در انزلي ديدار تيم هاي ملوان و مس با تساوي يك بر يك به پايان رسيد. حميد كاظمي (4) در ابتدا كرماني ها را پيش انداخت اما جلال رافخايي (33 - پنالتي) بار ديگر در ليگ براي ملوان گلزني كرد تا بازي به تساوي كشيده شود.البته رافخايي در دقيقه 70 هم يك ضربه پنالتي را از دست داد.
ديگر بازي ديروز هم دربي خوزستان بود كه نفت آبادان توانست با گلي كه سيامك سرلك (91) به ثمر رساند فولاد را شكست دهد. اين دومين پيروزي آباداني ها در ليگ برتر بود كه پس از 22 هفته ناكامي در اين رقابتها بدست آمد. همچنين با اين برد ركورد 19 هفته بدون شكست شاگردان حسين فركي هم شكسته شد.
ادامه برنامه بازي هاي هفته بيست و هشتم ليگ برتر
دوشنبه 14/12/91
¤ گهر دورود- سپاهان اصفهان (ساعت 30:15)
¤ تراكتورسازي تبريز- نفت تهران (ساعت 16)
¤ صباي قم- استقلال تهران (ساعت 25:17).
 


اخبار كوتاه از فوتبال

دايي: باهوش تر بوديم نتيجه ديگري رقم مي خورد
سرمربي راه آهن گفت: بازي خوبي انجام داده و اگر باهوش تر بوديم شايد نتيجه ديگري رقم مي خورد. علي دايي پس از پيروزي 4 بر دو تيمش مقابل پيكان در نشست خبري گفت: يكي از بهترين بازي هايمان را در ليگ برتر امسال انجام داديم و از 12 موقعيت خوبي كه به دست آورديم توانستيم 4 گل به ثمر برسانيم. در هر دو نيمه تيم برتر زمين بوديم و مخصوصا در نيمه دوم بازيكنان به صحبت هايي كه انجام داديم عمل كردند و اگر باهوش تر بوديم شايد نتيجه ديگري رقم مي خورد.
مظلومي: به چمن مصنوعي عادت نداشتيم
سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان گفت: در بازي با فجر اشتباهات فردي فاحشي داشتيم و بازيكنان هم به بازي روي چمن مصنوعي عادت نداشتند.پرويز مظلومي پس از شكست 6 بر صفر برابر فجر سپاسي در نشست خبري اظهار داشت: بازيكنان ما به بازي روي چمن مصنوعي عادت نداشتند. ضمن اينكه اشتباهات فردي فاحشي داشتيم.وي ادامه داد: گل اول حريف نظم تيمي ما را به هم ريخت و شيرازه تيم از هم پاشيد. از بازيكنانم اصلا راضي نيستم.
فركي: سال آينده در ليگ قهرمانان آسيا هستيم
سرمربي تيم فوتبال فولاد گفت: بازيكنانم در ديدار مقابل صنعت نفت بازي خوبي انجام دادند اما روز ما نبود.حسين فركي پس از شكست يك بر صفر فولاد مقابل صنعت نفت عنوان كرد: خوشحالم كه تماشاگران در اين ديدار يك بازي سراسر هجومي ديدند. هر دو تيم بازي خوبي ارائه دادند و فوتبال قابل قبولي را به نمايش گذاشتند.وي ادامه داد: امروز روز ما نبود، نفت آبادان توانست از موقعيت خود استفاده كند، فركي در مورد اينكه آيا اين شكست روند كسب سهميه آسيايي را براي فولاد مشكل ساز نخواهد كرد، تاكيد كرد: اين طور نيست ما بازي هاي خوبي در ادامه انجام خواهيم داد و مطمئن باشيد سال آينده در ليگ قهرمانان آسيا نماينده فوتبال ايران خواهيم بود.
ياوري: ما قهرمانيم
سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي گفت: در پايان نيمه اول مي توانستيم شش گل به آلومينيوم بزنيم.محمود ياوري پس از پيروزي 6 بر صفر مقابل آلومينيوم گفت: شرايط خوبي داريم و در روزهاي آينده نيز بهتر خواهيم شد. ياوري در مورد اينكه برخي از بازيكنان فجر موقعيت هاي گلزني زيادي را از دست دادند گفت: هندبال و بسكتبال نيست هر بازي شرايط خودش را دارد فكر مي كنم ما در نيمه اول مي توانستيم همين 6 گل را بزنيم با اين حال بازي خوبي انجام داديم. تيم ما ماندنش در ليگ حتمي شده است و اين در مقايسه با هزينه هايي كه تيم هاي ديگر انجام داده اند يعني اينكه ما قهرمانيم.
مصدوميت كريمي و مهدوي كيا كاملا برطرف شد
پزشك تيم فوتبال پرسپوليس با مناسب برشمردن وضعيت كاپيتان هاي اين تيم گفت: كريمي و مهدوي كيا مشكلي براي بازي كردن مقابل ذوب آهن ندارند.وجيه الله چشمه سري در پايان تمرين ديروز تيم پرسپوليس در خصوص وضعيت علي كريمي گفت: پس از تمرينات بسيار خوبي كه كريمي در يك ماه و نيم گذشته انجام داده، مصدوميتش كاملا برطرف شده و مي تواند پرسپوليس را مقابل ذوب آهن همراهي كند.پزشك تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص مهدوي كيا هم گفت: اين بازيكن امروز(ديروز) در تمرينات گروهي شركت كرد و از لحاظ بدني آماده است. بازي كردن مهدي مقابل ذوب آهن بستگي به نظر كادر فني دارد.
رئال مادريد ميزبان بارسلوناي زخم خورده
چهار روز پس از پيروزي بزرگ برابر بارسلونا، رئال مادريد در حالي در لاليگا ميزبان بارسلونا خواهد بود كه همه تمركزش معطوف بازي برگشت با منچستر يونايتد در ليگ قهرمانان اروپا است.رئال مادريد سه شنبه گذشته توانست با خنثي كردن بازي ليونل مسي و استفاده از ضد حمله هاي خطرناكش به بيش از آنچه انتظارش مي رفت، دست پيدا كند و موفق شد بارسلونا را در خانه با نتيجه 3 بر 1 شكست دهد. با اين حال بازي دو تيم در ليگ نمي تواند خيلي تاثيرگذار باشد. بارسلونا با 12امتياز اختلاف نسبت به آتلتيكو مادريد در صدر قرار دارد و رئال مادريد 4 امتياز از همشهري خود عقب است، هرچند همه بازيكنان و مربيان و هواداران دو تيم مي دانند كه بازي رئال مادريد و بارسلونا صرف نظر از نتيجه هميشه بازي حساس و حيثيتي براي هر دو تيم خواهد بود و موقعيت دو تيم در جدول نمي تواند از اهميت آن كم كند.
رئال مادريد خوب مي داند پيروزي ديگر بر بارسلونا مي تواند قدرت را در ال كلاسيكو كاملا به نفع مادريد تغيير دهد و روحيه اين تيم را براي مصاف حساس با منچستر يونايتد در ليگ قهرمانان تا حد زيادي بالا ببرد. بارسلونا هم با توجه به بازي هاي ضعيف برابر ميلان و رئال مادريد و پيروزي هاي نزديكش در چند هفته اخير در ليگ، چاره اي جز كسب پيروزي در اين ديدار ندارد. رئال مادريد و بارسلونا امروز (شنبه) ساعت 30:18 دقيقه (به وقت ايران) با يكديگر بازي خواهند كرد. ساعت عجيب اين بازي به اين دليل است كه اين بازي با بازي منچستر يونايتد و نوريچ در ليگ برتر انگليس همزمان شده تا دو تيم براي بازي در ليگ قهرمانان اروپا به صورت يكسان استراحت كنند.
 


جنجالي ديگر در ليگ برتر واليبال

 انصراف متين ورامين و فيناليست شدن سايپا؟!

مسئولان تيم واليبال متين ورامين در اعتراض به تصميم سازمان ليگ فدراسيون واليبال مبني بر برگزاري ديدار سوم مرحله نيمه نهايي در سالن دوازده هزار نفري آزادي اعلام انصراف كردند.
«مرحله نيمه نهايي مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور در صورت نياز به برگزاري ديدار سوم به طور كامل در ورزشگاه دوازده هزار نفري آزادي برگزار مي شود» اين تصميم سازمان ليگ فدراسيون واليبال بود كه دوشنبه گذشته و پيش از مشخص شدن نياز به برگزاري ديدارهاي سوم در اين مرحله اتخاذ و اعلام شد.
بر اين اساس و با توجه به شكست تيم متين ورامين در ديدار دوم مرحله نيمه نهايي مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور، ديدار سوم اين دو تيم براي تعيين تيم راه يافته به مرحله نيمه نهايي چهارشنبه آينده در سالن دوازده هزار نفري آزادي برگزار خواهد شد. اين در حالي است كه طبق برنامه متين ورامين به دليل كسب رتبه دوم جدول رده بندي در پايان ديدارهاي دوره اي (رفت و برگشت) ميزبان بازي سوم بود اما با توجه به تصميم اتخاذ شده، اين تيم به جاي ميزباني بايد ديدار سوم خود را در تهران برگزار كند.
به همين دليل مسئولان تيم متين ورامين در اعتراض به تصميم اتخاذ شده از حضور در ديدار سوم مرحله نيمه نهايي مسابقات واليبال ليگ برتر اعلام انصراف كرده اند. آنها اعتراض و تصميم خود براي كناره گيري را به صورت كتبي به فدراسيون واليبال اعلام كرده اند.
اما پس از كناره گيري تيم متين ورامين، مسئولان سازمان ليگ فدراسيون واليبال در نظر دارند با توجه به اعتراضات صورت گرفته طي نشستي با حضور مسئولان حاضر در اين مرحله موضوع را بررسي و به نتيجه نهايي برساند.
منوچهر پورحسن رئيس سازمان ليگ فدراسيون واليبال با بيان اينكه اين نشست به احتمال خيلي زياد فردا (يكشنبه) در محل فدراسيون برگزار مي شود، خاطرنشان كرد: روز يكشنبه نشستي با حضور مسئولان پيكان، سايپا، كاله و متين خواهيم داشت تا در مورد محل برگزاري ديدارهاي سوم به نتيجه نهايي برسيم. هرچند نظر و تصميم ما اين است كه بازي ها در سالن 12 هزار نفري برگزار شود اما از طرفي مي خواهيم حق به حقدار برسد.
«با همه اينها در صورت تصويب نهايي بازي در سالن 12 هزار نفري و نهايي شدن انصراف متين ورامين، آيا سايپا فيناليست خواهد بود»؟، رئيس سازمان ليگ فدراسيون واليبال در پاسخ به اين پرسش گفت: ميزباني حق متين است اما اگر اين تيم در صورت تصويب بازي در سالن 12 هزار نفري حاضر به بازي نشود سايپا فيناليست خواهد بود، ضمن اينكه وراميني ها جريمه مي شوند.
 


راهيابي دوباره مهرام و پتروشيمي به فينال ليگ برتر بسكتبال

تيم هاي بسكتبال مهرام و پتروشيمي با شكست فولادماهان و شهرداري گرگان براي دومين فصل پياپي راهي ديدار نهايي ليگ برتر شدند.
مرحله نيمه نهايي ليگ برتر بسكتبال عصر ديروز با سومين مسابقه مهرام با ماهان و پتروشيمي با شهرداري گرگان به پايان رسيد كه طي آن مهرام مدافع عنوان قهرماني و پتروشيمي نايب قهرمان فصل گذشته با كسب سومين برد خود همانند فصل گذشته راهي فينال شدند. در حساس ترين مسابقه ماهان در سومين مسابقه ميزبان مهرام مدافع عنوان قهرماني بود كه با نتيجه 73 بر 63 تن به شكست داد. در ديگر ديدار اين مرحله پتروشيمي بندرامام كه 2 بازي رفت را برده بود، ديروز هم در گرگان مقابل شهرداري به برتري 92 بر 50 رسيد و حريف مهرام در ديدار نهايي شد. اين 2 تيم فصل قبل نيز فينال را برگزار كرده بودند كه مهرام در نهايت قهرمان شد.
 


اتمام ليگ برتر هندبال بدون مشخص شدن قهرمان !

هفته پاياني رقابت هاي ليگ برتر هندبال باشگاه هاي كشور در شرايطي برگزار شد كه قهرمان اين دوره از رقابت ها مشخص نشد!
هفته هجدهم و پاياني ليگ برتر هندبال باشگاه هاي كشور روز پنج شنبه هفته گذشته برگزار شد و تيم هاي ثامن الحجج مشهد و سبزوار توانستند حريفان خود را شكست دهند تا بر اساس جدول رده بندي مسابقات با كسب 28 امتياز و بر حسب تفاضل گل در مكان هاي اول و دوم قرار گرفتند.ثامن الحجج مشهد كه برابر شهرداري تبريز قرار گرفته بود توانست با نتيجه 37 بر 17 حريف خود را شكست دهد. ثامن الحجج سبزوار هم با نتيجه 36 بر 27 از سد هپكوي اراك گذشت.تيم فولاد مباركه سپاهان هم در اعتراض به تصميمات اخير داوري تصميم گرفتند در هفته پاياني به مصاف ميهمان خود يعني نيروي زميني نروند.
جلال كوزه گري درخصوص اعلام قهرمان ليگ برتر گفت: مسابقات تمام شد، اما هنوز نمي توانيم تيم قهرمان را مشخص كنيم، چرا كه سپاهاني ها برابر حريف خود حاضر نشدند و بايد در اين خصوص كميته انضباطي تشكيل جلسه دهد. وي ادامه داد: ممكن است سپاهان را از رقابت هاي ليگ برتر حذف كنيم و امتيازاتش را تقسيم كنيم كه در اين صورت امكان دارد قهرمان ليگ تغيير كند. با اين شرايط بايد منتظر ماند و ديد كه تصميم كميته انضباطي چه خواهد بود تا تيم قهرمان را معرفي كنيم.
اين اقدام عجيب فدراسيون هندبال كمي شائبه انگيز به نظر مي رسد، چرا كه روز گذشته مسوولان فدراسيون و در راس آن جلال كوزه گري، رييس فدراسيون در سبزوار حضور داشتند و گويا همه منتظر قهرماني ثامن الحجج (ع) سبزوار بودند و شايد اين اتفاق ارتباطي با سرمربيگري كاستلو رافائل، سرمربي اسپانيايي ثامن سبزوار در تيم ملي داشته باشد.
 


تاكيد دوباره بنا بر عدم همكاري با فدراسيون كشتي

مدير فني و سرمربي مستعفي تيم ملي كشتي فرنگي گفت: فعلا ترجيح مي دهم از كشتي دور باشم و قصد همكاري با فدراسيون كشتي را هم ندارم.
محمد بنا درباره كناره گيري اش از تيم ملي كشتي فرنگي گفت: با توجه به اينكه شرايط مورد نظر من براي همكاري فراهم نيست، ترجيح مي دهم به مسائل شخصي خود برسم و براي كشتي فرنگي در رويدادهاي آينده آرزوي موفقيت دارم.
وي درخصوص اينكه گفته مي شود در جريان رقابت هاي جام جهاني تهران به مربيان تيم ملي مشورت مي داده است گفت: پس از بازگشت از اسپانيا و شروع اردوها، هيچ ارتباطي با كادر فني تيم ملي كشتي فرنگي نداشته ام و آنها به صورت مستقل فعاليت مي كنند. دخالتي در امور فني گروه فعلي نداشته ام و در صورت تداوم همكاري آنها، در آينده نيز نخواهم داشت، چون امور فني با كنترل از راه دور ممكن نيست.
 


«بولت» جيب مسئولان برگزاري بازي هاي الماس را خالي كرد

سريع ترين انسان حال حاضر جهان براي حضور در ليگ الماس پاريس 229 هزار يورو دريافت خواهد كرد.
يوسين بولت سريع ترين انسان حال حاضر جهان براي حضور در ماده 200 متر در ليگ الماس پاريس در جولاي 2013 مبلغ 229 هزار يورو دريافت خواهد كرد؛ چيزي معادل 1/145 يورو به ازاي هر متر!
قهرمان دوي سرعتي المپيك 2012 لندن براي حضور در ليگ الماس پاريس سواي آوردن شور و هيجان زياد به اين مسابقات، جيب مسئولان برگزاري اين بازي ها را نيز خالي خواهد كرد. لورنت بوكولت مسئول برگزاركننده اين مسابقات درباره حضور بولت در ليگ الماس گفت: مي دانيم كه با حضور بولت تمام استاديوم «استادو فرانس» پر از تماشاگر خواهد شد. به همين منظور بولت را با 229 هزار يورو به اين مسابقات آورديم.
 


خواندني از ورزش ايران

¤ نشست فوق العاده هيات اجرايي كميته ملي المپيك براي تاييد نهايي و ارسال اساسنامه پيشنهادي صبح امروز برگزار مي شود. بعد از اين نشست اساسنامه پيشنهادي كميته ملي المپيك براي IOC ارسال خواهد شد.
¤ تيم واليبال نشسته گسترش فولاد تبريز با وجود برتري 3 بر يك مقابل تيم ثامن الحجج سبزوار، از كسب عنوان قهرماني ليگ برتر واليبال نشسته بازماند. در چارچوب هفته پاياني ليگ برتر واليبال نشسته، تيم گسترش فولاد كه براي تصاحب عنوان قهرماني اين دوره از مسابقات بايد هر سه گيم اين مسابقه را پيروز مي شد، به خاطر شكست در گيم دوم به مقام نايب قهرماني بسنده كرد. ثامن الحجج سبزوار با اين شكست 32 امتيازي باقي ماند و گسترش فولاد نيز با برتري مقابل اين تيم 32 امتيازي شد، اما به دليل ست شماري، نماينده سبزوار جام قهرماني را بالاي سر برد.
¤ با توجه به در پيش بودن بازي هاي كشورهاي اسلامي و مشكلات مالي فدراسيون هاي ورزشي براي برپايي اردوهاي آماده سازي، كميته ملي المپيك بنا دارد امروز مبلغ 800 ميليون تومان از محل بودجه خودش را با اولويت فدراسيون هاي حاضر در بازي هاي كشورهاي اسلامي و بازي هاي آسيايي اينچئون توزيع كند.
 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10