(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


دوشنبه 14 اسفند  1391 - شماره 20445

حديث دشت عشق
گزارشي در خصوص بركناري رئيس هيات فوتبال استان مازندران
وزارت ورزش حكم داد
فدراسيون فوتبال زير بار نرفت
اخبار كوتاه از فوتبال
گردهمايي مسئولان ورزش كشور
مدعيان قهرماني به ليگ برگشتند
تقابل همكاران ديروز و رقيبان امروز در قم
شكايت احتمالي فدراسيون دوچرخه سواري از هند
خادم كادر فني تيم ملي كشتي فرنگي را معرفي كرد
جاي سرمربيگري براي بنا خالي ماند
اعتصاب غذا در اعتراض به IOC
ادامه برنامه ريزي هاي منحصر به فرد براي ليگ برتر كشتي فرنگي !


حديث دشت عشق

از نوشته سرباز شهيد «رحمان جمشيدي»
مي روم رسم عاشقي ماند
به جبهه مي روم تا خاك كشور را از دست دشمنان آزاد سازم.
در دوران شكوهمند دفاع مقدس رزمندگاني بودند كه در لباس خاكي سربازي، منش و تربيت ديني و معنوي بسيجي داشتند. چه بسيار سربازاني كه پس از پايان دوران خدمت وظيفه خود لباس بسيجي بر تن كردند و در همان لباس به شهادت رسيدند و چه بسيار بسيجياني كه پس از مدت ها حضور در جبهه با عنوان بسيجي، در قالب خدمت نظام وظيفه و با عنوان سربازي به دفاع از دين و ميهن خويش پرداختند و به شهادت رسيدند.
سرباز شهيد «رحمان جمشيدي»، سال 1349 در استان فارس متولد شد و در 3/7/1369 در اشنويه به شهادت رسيد.
ستاد يادواره شهداي سرباز استان فارس
 


گزارشي در خصوص بركناري رئيس هيات فوتبال استان مازندران

وزارت ورزش حكم داد
فدراسيون فوتبال زير بار نرفت

سرويس ورزشي-
وتو شدن حكم وزارت ورزش و جوانان از سوي فدراسيون فوتبال نشان دهنده آن است كه اختلافات ميان مجموعه عباسي و كفاشيان به قوت خود باقيست ؛ اختلافاتي كه از انتخابات رياست فدراسيون فوتبال آغاز شد و تا به امروز نيز ادامه يافته است.
مجددا اختلافات وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال بالا گرفت؛ وقتي حوالي ظهر ديروز وزارت ورزش و جوانان حكم به بركناري رئيس هيات فوتبال استان مازندران داد و اعلام كرد با توجه به بازنشسته بودن بهروان انتخابات اين هيات باطل است . وقتي اين خبر به گوش كفاشيان و همكارانش رسيد ، فدراسيون فوتبال به دفاع از نايب رئيس سابق خود پرداخت و با صدور بيانيه اي حكم وزارتخانه را وتو كرد تا بهروان اميدوار به حفظ صندلي رياستش در استان مازندران شود.
جلسه اي كه خبرساز شد
تمام اين ماجراها از جلسه شامگاه رئيس اداره كل ورزش و جوانان مازندران با سجادي معاون وزارت ورزش و كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال آغاز شد. احمد سعادت مند در اين جلسه با بيان اينكه پيش از برگزاري مجمع نامه اي از وزارت ورزش و جوانان و بازرسي كل كشور مبني بر عدم كانديداتوري بازنشستگان جهت تصدي رياست هيات هاي ورزش دريافت شد، گفت: اجراي صحيح قوانين در دستور كار اداره كل ورزش و جوانان مازندران قرار دارد. طبق قانون مصوب، بازنشستگان نمي توانند بر مسند رياست هيات هاي ورزشي قرار گيرند و حضور اين عزيزان به عنوان كانديدا در مجمع غيرقانوني است. سعادتمند افزود: در اين نشست پس از ابطال انتخابات رياست هيات قرار شد كه سرپرست هيات از سوي اداره كل ورزش و جوانان مازندران تا برگزاري انتخابات رياست هيات فوتبال مازندران به صورت قانوني منصوب شود. مديركل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان كرد: اين قانون از اين پس براي تمامي هيات هاي ورزشي سراسر كشور اجرا خواهد شد. مدير ارشد ورزش استان مازندران با اشاره به خدمات بهروان در دوران تصدي به عنوان رئيس هيات فوتبال مازندران گفت: بهروان سرمايه ورزش مازندران محسوب مي شود.
واكنش فدراسيون فوتبال
با صحبت هاي رئيس اداره كل ورزش و جوانان استان مازندران مشخص شد بهروان از رياست هيات فوتبال اين استان بركنار شده است. اين خبر رسانه اي نشد تا اينكه روز گذشته خبرگزاري هاي رسمي كشور خبر بركناري بهروان را مخابره كردند. دقايقي از انتشار اين خبر در فضاي مجازي نگذشته بود كه فدراسيون فوتبال با صدور اطلاعيه اي نسبت به اين خبر واكنش نشان داد. در متن اطلاعيه كه روي خروجي سايت فدراسيون فوتبال قرار گرفت، آمده بود: « با توجه به اينكه بخشنامه منع فعاليت بازنشستگان، بايد براي همه هياتهاي ورزشي سراسر كشور، به صورت يكسان انجام شود و تاكنون اين بخشنامه ارسال نشده است، غلامرضا بهروان، همچنان به عنوان رئيس هيات فوتبال استان مازندران به فعاليت خود ادامه خواهد داد و فدراسيون فوتبال اعلام مي كند كه مطابق بخشنامه هاي وزارت ورزش و جوانان فعاليت خواهد كرد و از زماني كه اين بخشنامه به صورت سراسري براي همه فدراسيون ها و هياتهاي ورزشي سراسر كشور ابلاغ و مورد اجرا گذاشته خواهد شود، قانوني و لازم الاجرا تلقي مي شود. »
انتخاباتي كه خبرساز شده است
در چند وقت اخير انتخابات هيات هاي فوتبال هميشه خبر ساز بوده است، آغاز مشكلات از انتخابات استان فارس بود كه گفته شد شرايط به نفع آيت اللهي نايب رئيس نخست فدراسيون فوتبال بود. پس از فارس نوبت به كرمانشاه رسيد كه انتخاب رئيس اش جنجالي به پا كند. روزگاري انتخابات هيات فوتبال اردبيل هم سروصدا به پا كرد تا حالا نوبت به هيات فوتبال مازندران برسد. نكته جالب در تمام اين اتفاقات آن بوده كه نمايندگان مورد حمايت فدراسيون فوتبال پيروز مطلق در انتخابات هيات هاي استاني بوده اند.
اختلافاتي كه به قوت خود باقيست
وتو شدن حكم وزارت ورزش و جوانان از سوي فدراسيون فوتبال نشان دهنده آن است كه اختلافات ميان مجموعه عباسي و كفاشيان به قوت خود باقيست ؛ اختلافاتي كه از انتخابات رياست فدراسيون فوتبال آغاز شد و تا به امروز نيز ادامه يافته است. اهالي فوتبال به خاطر دارند كه در انتخابات فدراسيون فوتبال، كانديداي مورد حمايت وزارت ورزش و جوانان دكتر حسين قريب بود اما مديرعامل اسبق استقلال در رقابت با علي كفاشيان شكست را پذيرا شد تا قهرمان دووميداني كشورمان براي دومين دوره پياپي رئيس فدراسيون فوتبال شود. از آن روز به بعد روابط وزارتخانه و فدراسيون فوتبال به سردي گرائيد تا جايي كه هر از چندگاهي بحث استعفاي كفاشيان مطرح مي شد اما هيچ زماني رنگ واقعيت به خود نمي گرفت. حالا با اين ماجرا اختلافات عيان شده وارد فاز تازه اي شده است، بايد ديد اين بار واكنش وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال نسبت به اين ماجرا چيست، آيا يكي از دو طرف ماجرا از مواضع خود عقب نشيني خواهد كرد يا نه؟!
 


اخبار كوتاه از فوتبال

سرمربي تيم ملي اين بار در آلمان
كي روش كه 10 روز پيش از ايران رفت تا ضمن ديدار با خانواده اش، بازي تيم هاي اوساسونا و اينتراخت براونشوايگ را تماشا كند، ديروز صبح براي ديدار با دانيل داوري به آلمان سفر كرد. كي روش بازي اينتراخت براونشوايگ برابر دويسبورگ را از نزديك تماشا كرد و پس از آن با سرمربي اين تيم و همچنين داوري ديدار داشت. براونشوايگ در حال حاضر تيم دوم بوندسليگاي دو است و دويسبورگ كه سابقه حضور در بوندسليگاي يك را دارد، با نتايج ضعيفي كه كسب كرده تيم شانزدهم ليگ دسته2 آلمان است.
عذرخواهي مظلومي از مردم هرمزگان
سرمربي تيم آلومينيوم هرمزگان از مردم هرمزگان بابت شكست شش بر صفر برابر فجرسپاسي عذرخواهي كرد. پرويز مظلومي در گفت وگويي تلويزيوني با عذرخواهي از تمامي هواداران و مردم هرمزگان در پي نتيجه بدست آمده برابر فجر سپاسي، افزود: در آن ديدار تيم آلومينيوم نتوانست بازي هميشگي خود را به نمايش بگذارد و در روزي كه بد بوديم شكست دور ازانتظاري را متقبل شديم.
تاكيد دوباره راه آهن به ميزباني از پرسپوليس در اكباتان
قائم مقام باشگاه راه آهن بازهم تاكيد كرد، اين تيم مقابل پرسپوليس فقط در ورزشگاه اكباتان بازي مي كند و به همين دليل در حال فراهم كردن شرايط برگزاري اين بازي است.
افزايش احتمال حضور كريمي برابر ذوب آهن
نتيجه MRI علي كريمي به دست پزشكان پرسپوليس رسيد و مشخص شد كه اين بازيكن مشكل خاصي ندارد و مي تواند سرخپوشان را در ديدار حساس روز سه شنبه با ذوب آهن همراهي كند. با اين حال حضور كريمي در اين بازي يا در تمرين هاي سرخپوشان به نظر يحيي گل محمدي بستگي دارد؛ چرا كه او در يكي، دو روز گذشته در تمرين هاي گروهي حضور نداشته و به صورت انفرادي تمرين كرده است.
سه شنبه، رسيدگي به پرونده بنگر
معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس از رسيدگي به پرونده محسن بنگر در نخستين جلسه كميته انضباطي خبر داد. محمود سالاركيا در گفت وگو با سايت باشگاه پرسپوليس گفت: جلسه كميته انضباطي فدراسيون فوتبال روز سه شنبه تشكيل خواهد شد و قرار است در اين جلسه به موضوع محسن بنگر هم پرداخته شود. البته مسلم است كه اين بازيكن به بازي با ذوب آهن نمي رسد. در هر حال از كميته انضباطي خواسته ايم با در نظر گرفتن جميع شرايط و اتفاقاتي كه در ورزشگاه روي داد و روي بازيكن تاثيرگذار بود، موضوع را بررسي و حكم خود را صادر كند.
غيبت مجيدي در بازي با صبا
كادر پزشكي تيم استقلال پس از آخرين معاينات نهايي كه روي فرهاد مجيدي انجام داد، اعلام كرد مصدوميت اين بازيكن برطرف نشده و به همين دليل او نمي تواند استقلالي ها را در مسابقه با صباي قم در هفته بيست و هشتم ليگ برتر همراهي كند.
نظري دعوت شد؛ از شمسايي خبري نيست
اسامي بازيكنان تيم ملي فوتسال ايران از سوي كادر فني اعلام شد كه بر اين اساس 16 بازيكن از امروز بايد در اردوي تيم ملي حاضر شوند. مصطفي نظري، سپهر محمدي، مجتبي نصيرنيا، محمد كشاورز، سيد علي كيايي، بابك سهرابي، طاها مرتضوي، محمد طاهري، احمد اسماعيل پور، علي اصغر حسن زاده، عليرضا وفايي، قدرت بهادري، ابوالقاسم عروجي، اسماعيل وطن خواه، مهدي جاويد و حسين طيبي نفراتي هستند كه صبح امروز 14 اسفندماه ساعت 10 خود را به كادر فني در هتل المپيك معرفي كنند.
بدترين خط دفاع بارسا در نيم قرن اخير
تيم فصل جاري بارسلونا با شكست 2 بر يك در ديدار شنبه مقابل رئال، عنوان بدترين خط دفاع اين تيم در 51 سال اخير را به خود اختصاص داد. بارسلونا اكنون 13 بازي متوالي است كه نتوانسته دروازه اش را بسته نگه دارد، اتفاقي كه آخرين بار در سال 1962 براي اين تيم رخ داده است. اين درحالي است كه انتقادها از بارسا كه 3 ديدار از 4 بازي اخير خود را با شكست پشت سرگذاشته، شدت پيدا مي كند.
جلسه بي نتيجه قلعه نويي و رحيمي در سازمان ليگ
زمان برگزاري ديدار تيم هاي استقلال و سپاهان درجام حذفي فوتبال ايران در جلسه امروز مسئولان سازمان ليگ مشخص مي شود. در همين راستا امير قلعه نويي سرمربي استقلال و عليرضا رحيمي ديروز در سازمان ليگ فوتبال ايران حاضر شدند. گفته مي شود هنوز درمورد اين مسئله تصميم قطعي گرفته نشده و قرار است در جلسه امروز مسئولان سازمان ليگ تصميم قطعي گرفته شود. چيزي كه مشخص است مسئولان سپاهان بشدت با تعويق اين مسابقه مخالف هستند.
 


گردهمايي مسئولان ورزش كشور

نشست هم انديشي اعضاي كميته ملي المپيك با اعضاي فدراسيون ها و مسئولان وزارت ورزش امروز برگزار مي شود.
نشست هم انديشي كميته ملي المپيك با اعضاي فدراسيون ها و وزير ورزش و جوانان امروز در آكادمي ملي المپيك برگزار مي شود.
اين هم انديشي به نوعي پرسش و پاسخ است كه در خصوص اصلاح اساسنامه كميته ملي المپيك بحث و گفت وگو خواهد شد. پس از لغو مجمع عمومي كميته ملي المپيك يكي از اعضاي هيئت اجرايي از علي آبادي خواست تا نشستي را با حضور روساي فدراسيون ها برگزار كند تا شفاف سازي ها درباره اصلاح اساسنامه صورت بگيرد، اما نكته جالب توجه اين است كه با توجه به اينكه IOC خواستار بازگشت روساي بركنار شده بود، اما در نشست امروز روساي جديد دعوت شده اند. اصلاح دوباره اساسنامه كميته ملي المپيك انجام شده و تا پايان هفته به IOC ارسال مي شود، اما هنوز شروط كميته بين المللي المپيك انجام نشده است، وزير هم درباره بازگشت روساي بركنار شده كوتاه نمي آيد و بايد ديد در جلسه امروز چه صحبت هايي مطرح مي شود و وزير چه تصميمي خواهد گرفت.
 


مدعيان قهرماني به ليگ برگشتند

تقابل همكاران ديروز و رقيبان امروز در قم

هفته بيست و هشتم رقابتهاي ليگ برتر در حالي امروز با به ميدان رفتن 3 تيم بالاي جدول و آسيايي ليگ به پايان مي رسد كه صمد مرفاوي به عنوان دوست امير قلعه نويي مي تواند با پيروزي برابر استقلال بيشترين كمك را به تيم هاي تراكتورسازي و سپاهان كند.
روز پاياني از هفته بيست و هشتم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور امروز با برگزاري 3 ديدار به پايان مي رسد كه دو تيم تراكتورسازي و استقلال براي رسيدن به صدر جدول به ميدان مي روند و سپاهان براي نزديك شدن به صدر. هر چند همانند هفته هاي گذشته استقلالي ها ديرتر از تراكتورسازي و سپاهان به ميدان مي روند. در زير اشاره اي به اين بازيها مي شود.
گهر دورود- سپاهان اصفهان
آخرين شانس هاي بقا در ليگ برتر براي گهر، تيمي كه به همراه صنعت نفت آبادان از اولويت هاي اصلي سقوط است، بازي خانگي با سپاهان است. در اين ديدار نتيجه اي به غير از پيروزي سودي براي شاگردان مايلي كهن ندارد و فاصله آنها را با ديگر فانوس به دستان حفظ مي كند. در نقطه مقابل سپاهاني قرار دارد كه پس از پيروزي بزرگ برابر النصر امارات در هفته نخست ليگ قهرمانان آسيا، با تمام توان به شهر دورود مي رود تا بتواند با كسب 3 امتياز كامل اين بازي اختلاف امتيازي خود را با استقلال و تراكتور كاهش دهد.
تراكتورسازي تبريز- نفت تهران
تبريزي ها همچنان در شادي پيروزي برابر الجزيره امارات قرار دارند و با روحيه و انگيزه بالايي كه به خاطر آن برد بدست آورده اند، به ديدار يكي از موفق ترين تيم هاي نيم فصل دوم ليگ برتر مي روند. تراكتورسازي كه در نيم فصل دوم 7 پيروزي و 3 تساوي كسب كرده است، براي صدرنشيني موقت يا قطعي در پايان ديدارهاي اين هفته بايد تيمي را ببرد كه در نيم فصل دوم 6 پيروزي و 4 تساوي بدست آورده و هنوز شكستي را تجربه نكرده است.
صباي قم- استقلال تهران
تقابل صمد با امير؛ اين حاشيه اي است كه شايد اصل بازي را تحت الشعاع قرار دهد. اين دو مربي كه سال هاي نه چندان دور در كنار هم كار مي كردند، در مسابقه اي كه براي هر دو تيم اهميت بسياري دارد، رو در روي هم قرار مي گيرند. صمد كه در آسيا يك ناكام بزرگ لقب گرفت، براي اينكه تيمش را در ليگ به آرامش نسبي برساند، بايد استقلال را در قم مغلوب كند، هر چند يك امتياز اين بازي هم باعث صعودشان به رتبه نهم مي شود اما پيروزي اين تيم قمي را به نيمه بالاي جدول مي رساند، نتيجه اي كه ديگر تيم هاي بالاي جدول را خوشحال مي كند. امير قلعه نويي كه تيمش با گرفتن حتي يك امتياز در قم هم جايگاه فعلي را حفظ مي كند، مي خواهد همچنان اختلاف فعلي اش را با تيم هاي تعقيب كننده حفظ كند، به همين دليل در قم هم به فكر كسب پنجمين پيروزي متوالي خود در ليگ است. هر چند مشكلات مالي و اتفاقات حاشيه اي روزهاي اخير مي تواند همانند سدي برابر موفقيت هاي اين تيم قرار گرفته و نوار 4 پيروزي متوالي اين تيم در ليگ را پاره كند.
برنامه روز پاياني از هفته بيست و هشتم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به شرح زير است:
دوشنبه- 14/12/91
¤ گهر دورود- سپاهان اصفهان(ساعت 30:15) ¤ تراكتورسازي تبريز- نفت تهران (ساعت 16) ¤ صباي قم- استقلال تهران (ساعت 25:17).
 


شكايت احتمالي فدراسيون دوچرخه سواري از هند

در صورت صادر نشدن ويزا براي ركابزنان ايراني جهت حضور در مسابقات قهرماني آسيا، ايران از فدراسيون دوچرخه سواري هند شكايت خواهد كرد.
در حالي كه تنها چهار روز تا آغاز مسابقات قهرماني آسيا باقي مانده، سفارت هند از صدور ويزا براي ركابزنان ايراني امتناع مي كند. آخرين درخواست آنها جهت صدور ويزا، ارسال نامه اي از سوي وزارت امور خارجه هند بوده كه قرار شد فدراسيون دوچرخه سواري هند، نامه را براي سفارت هند در ايران ارسال كند.اما اين خواسته محقق نشد تا فدراسيون دوچرخه سواري ايران دست به دامن اتحاديه جهاني دوچرخه سواري ( UCI ) شود و آنها نيز ارسال نامه از سوي وزارت امور خارجه هند و صدور ويزا براي ركابزنان ايراني را خواستار شدند. اما باز هم در اين راستا حركتي انجام نگرفت تا همچنان اما و اگرها براي اعزام تيم ملي دوچرخه سواري ايران به مسابقات قهرماني آسيا باقي بماند.بر همين اساس دبير فدراسيون دوچرخه سواري ايران اعلام كرد: دبير فدراسيون دوچرخه سواري هند گفته تا امروز نامه خواسته شده را ارسال مي كنند و حالا نمي دانم اين كار را انجام مي دهند يا ما را سركار گذاشته اند، البته اين در حالي است كه براي ركابزنان چيني كه كشورشان از لحاظ سياسي با هند مشكل دارد نيز ويزا صادر شده بنابراين ما تا امروز ظهر به آنها مهلت مي دهيم و اگر براي ركابزنان ايراني ويزا صادر نشود، ايران از فدراسيون دوچرخه سواري هند شكايت خواهد كرد.
 


خادم كادر فني تيم ملي كشتي فرنگي را معرفي كرد

جاي سرمربيگري براي بنا خالي ماند

از سوي حوزه مديريت تيمهاي ملي و امور فني فدراسيون كشتي و با تاكيد بر حفظ جايگاه محمد بنا در راس تيم ملي فرنگي، رسول جزيني و ايرج اسفندياري فر به عنوان مربيان تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان معرفي شدند.
رسول خادم مديريت تيمهاي ملي و امور فني در نامه اي به فدراسيون كشتي كادر فني تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان را معرفي كرد، كه متن اين نامه به اين شرح زير است: با عنايت به ضرورت تدوين و تنظيم برنامه هاي عملياتي كشتي فرنگي در سطوح سني مختلف در سال 92 ، به ويژه با لحاظ نزديك بودن زمان برگزاري مسابقات آسيايي سال 2013 ميلادي در انتهاي فروردين ماه سال آتي ، به استحضار مي رساند با توجه به تفويض اختيارات حوزه مديريت فني تيم هاي ملي كشتي فرنگي در آبان ماه سال جاري از طرف اينجانب به آقاي محمد بنا مربي ارزنده كشتي كشور، ضمن تاكيد مجدد بر تفويض اختيارات ياد شده مسئوليت مديريت تيم هاي ملي كشتي فرنگي و سرمربيگري تيم ملي بزرگسالان فرنگي كشتي كشور ، كمافي سابق به اميد فراهم شدن شرايط و بازگشت مجدد «محمد بنا» در اختيار ايشان خواهد بود و از نظر اينجانب فرد ديگري در مسئوليت هاي ياد شده جايگزين «محمد بنا» نخواهد شد. از اين رو ضمن اعلام اسامي كادر فني تيم ملي بزرگسالان فرنگي ، ساير اعضاي كادر فني، سرپرستي و مديريتي ذيربط در سطوح سني مختلف متعاقباً اعلام مي گردد. اسامي مربيان تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان به اين شرح است: 1- رسول جزيني (مربي ارشد) 2- ايرج اسفندياري فر (مربي).
 


اعتصاب غذا در اعتراض به IOC

آرمن نازاريان قهرمان ارمنستاني الاصل كشتي فرنگي جهان و دارنده دو مدال طلاي رقابت هاي المپيك 1996 و 2000 و مدال برنز المپيك 2004 كه نيمي از افتخاراتش را بعد از تغيير مليت براي بلغارستان بدست آورد، از تصميم خود براي اعتصاب غذا به نشانه اعتراض به تصميم حذف احتمالي كشتي از المپيك 2020 خبرداد.
 


ادامه برنامه ريزي هاي منحصر به فرد براي ليگ برتر كشتي فرنگي !

همزماني رقابت هاي هفته سوم ليگ برتر كشتي فرنگي با مسابقه هاي قهرماني كشور باز هم برنامه ريزي
منحصر به فرد سازمان ليگ و فدراسيون كشتي را به رخ مي كشد.
رقابت هاي هفته سوم ليگ برتر كشتي فرنگي پنجشنبه (17) اسفند با مسابقه تيم هاي پرسپوليس تهران با فولاد ماهان اصفهان و هيئت كشتي خوزستان با صباي قم بعد از وقفه اي چند هفته اي از سر گرفته مي شود. اين در حالي است كه مسابقه هاي قهرماني كشور كشتي فرنگي از جمعه (18 اسفند) تا يكشنبه (20 اسفند) برگزار خواهد شد كه باعث اعتراض تيم هاي حاضر در ليگ كشتي شده است، چرا كه كشتي گيران تيم ها فرداي حضور در ليگ بايد در رقابت هاي قهرماني كشور به روي تشك بروند.
 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10