(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


یکشنبه 18 فروردین 1392 - شماره 20458

حديث دشت عشق
شاگردان گل محمدي با شكست داماش حريف سپاهان شدند
صعود پرسپوليس به فينال جام حذفي
سرخپوشان به يك قدمي آسيا رسيدند
اخبار كوتاه از فوتبال
يك كناره گيري ديگر در فدراسيون هندبال
بازگشت هاشمي به تيم بسكتبال مهرام
خرداد ماه تكليف همه مشخص مي شود
كفاشيان : از كي روش فقط اولي يا دومي را خواسته ايم
دليل لغو جلسه وزير ورزش با هيات اجرايي كميته ملي المپيك
خواندني از ورزش ايران
نماينده ايران اجازه شركت در انتخابات كشتي آسيا را پيدا كرد
انصراف باقري از حضور در انتخابات فدراسيون جهاني
تلاش فدراسيون دووميداني براي پرداخت هزينه هاي حدادي


حديث دشت عشق

ايران ، گلستان لاله هاي شهيد است
آرزو دارم يار و مددكار امام باشيد و همچنين ادامه دهندگان راه شهيدان، چونكه هدف تمام شهيدان راسخ و استوار بوده است.
آرزويم اين است كه جاي ديگر برادران را در جبهه حق عليه باطل پر كنيد و نگذاريد كه حتي يك وجب از خاك ميهن عزيزمان ايران به دست ابر جنايتكاران بيفتد و آرزو دارم به پيام امام لبيك بگوييد و سراسر ايران را گلستان كنيد كه حقيقتا ايران گلستان لاله هاي شهيدانمان شده است.
سرباز شهيد «خليل زارع»، سال 1342 در استان فارس متولد شد و در 17/4/1363 در جزيره مجنون به شهادت رسيد.
ستاد يادواره شهداي سرباز استان فارس
 


شاگردان گل محمدي با شكست داماش حريف سپاهان شدند

صعود پرسپوليس به فينال جام حذفي
سرخپوشان به يك قدمي آسيا رسيدند

پرسپوليس با شكست داماش در ضربات پنالتي به فينال جام حذفي راه يافت تا براي رسيدن به عنوان قهرماني، با سپاهان ديدار كند.
تيم هاي فوتبال پرسپوليس و داماش در مرحله نيمه نهايي جام حذفي عصر ديروز در ورزشگاه شهيد عضدي رشت به مصاف هم رفتند كه اين بازي با نتيجه تساوي يك - يك به پايان رسيد تا اين مسابقه به وقت هاي اضافه كشيده شود. امين متوسل زاده در دقيقه 71 براي داماش گلزني كرد و محمد نوري در دقيقه 82 گل تساوي را براي پرسپوليس به ثمر رساند. با اين حال تلاش دو تيم در وقت هاي اضافه هم بي نتيجه ماند تا اين مسابقه هم همانند ديدار استقلال با سپاهان به ضربات پنالتي كشيده شود. در نهايت اين بازيكنان پرسپوليس بودند كه موفق شدند در ضربات پنالتي حريف خود را شكست بدهند و به فينال جام حذفي برسند.
در ضربات پنالتي هادي نوروزي، حسين ماهيني، سيد جلال حسيني، علي كريمي و كريم انصاريفرد براي پرسپوليس گلزني كردند. محمد آبشك، افشين چاوشي و حسين ابراهيمي هم ضربات پنالتي داماش را به گل تبديل كردند. ابوذر رحيمي هم پنالتي داماش را از دست داد.
به خاطر حساسيت بازي و همچنين كيفيت زمين چمن مصنوعي ورزشگاه، در نيمه اول بازيكنان دو تيم بازي چندان دلچسبي را به نمايش نگذاشتند و دروازه دو تيم مورد خطر جدي واقع نشد. مهمترين موقعيت بازي در اين نيمه را غلامرضا رضايي در دقيقه 8 به دست آورد كه توپ را در زاويه بسته به دروازه بان داماش كوبيد. علي كريمي و محمد نوري نيمه اول نيمكت نشين بودند.
در نيمه دوم و با حضور علي كريمي در زمين به جاي پروويچ، مسابقه سرعت بيشتري گرفت و سرخپوشان بازي روانتري را به نمايش گذاشتند. با اين حال داماش گيلان فشار خود را روي دروازه پرسپوليس بيشتر كرد و در دقيقه 71 موفق شد با ضربه سر امين متوسل زاده كه به عنوان بازيكن تعويضي وارد زمين شده بود، گل برتري را به ثمر برساند.
يحيي گل محمدي كه تيمش را بازنده مي ديد، رضا حقيقي را از ميدان بيرون كشيد و محمد نوري را به جاي او به زمين فرستاد. تعويض سرمربي پرسپوليس در دقيقه 82 به ثمر نشست و سرخپوشان موفق شدند گل تساوي را با شوت نوك پاي نوري كه تا محوطه شش قدم داماش جلو رفته بود، وارد دروازه حريف كنند. تلاش بازيكنان دو تيم در ادامه كار بي ثمر ماند. البته بازي در دقايق پاياني به خاطر برخورد بازيكنان به جنجال كشيده شد و حدود يك دقيقه متوقف شد. در زمان هاي تلف شده هم دو تيم حملات نصفه و نيمه اي را روي دروازه همديگر انجام دادند كه اين حملات نتيجه اي نداشت.
بازيكنان دو تيم قبل از شروع مسابقه به احترام درگذشت مادر مهدي مهدوي كيا، يك دقيقه سكوت كردند. قضاوت اين ديدار بر عهده سعيد مظفري زاده بود. به اين ترتيب پرسپوليس در فينال جام حذفي با تيم فوتبال سپاهان بازي خواهد كرد. هنوز زمان دقيق ديدار فينال مشخص نيست.
3 تاريخ براي فينال جام حذفي
اما دقايقي پيش از برگزاري ديدار نيمه نهايي ، علي كاظمي دبير سازمان ليگ فوتبال كشور سه تاريخ نهايي براي برگزاري فينال جام حذفي و دو هفته پاياني ليگ برتر را اعلام كرد. وي گفت: در تلاش هستيم زمان دقيق فينال جام حذفي و همينطور هفته 33 و 34 ليگ برتر را طي دو روز آينده مشخص كنيم. در حال حاضر سه تاريخ مناسب براي برگزاري دو هفته پاياني ليگ و فينال جام حذفي در اختيار داريم. با توجه به اينكه هفته سي ودوم ليگ 26 فروردين برگزار مي شود و تا بازي سوم ارديبهشت سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا هشت روز فاصله است، از اين رو يكي از اين تاريخ ها جمعه 30 فروردين است. دو تاريخ ديگر نيز با توجه به برگزاري ليگ قهرمانان آسيا در سوم و دهم ارديبهشت، روزهاي يكشنبه 15 و جمعه 20 ارديبهشت است. با بررسي هاي بيشتر و البته گرفتن نظر مسوولان تيم سپاهان با توجه به شرايط خاصي كه دارد، بازي هاي باقيمانده را در تاريخ هاي فوق نهايي مي كنيم.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

صدرنشيني سپاهان در ليگ برتر
از هفته سي و يكم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال تيم هاي سپاهان اصفهان و نفت تهران عصر ديروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند كه اين بازي با نتيجه 3 بر يك به سود سپاهاني ها تمام شد. گل هاي اين بازي را اروين بولكو (12)، محمدرضا خلعتبري (45) و اميد ابراهيمي (88) براي سپاهان و همچنين امين منوچهري در دقيقه 53 براي نفت تهران به ثمر رساندند. در اين بازي اروين بولكو كه دقيقه 38 كارت زرد گرفته بود، در دقيقه 42 با دريافت كارت زرد دوم از زمين بازي اخراج شد. همچنين بهمن كامل از تيم نفت هم در دقيقه 88 با كارت قرمز مستقيم روبه رو شد. داور به نفع سپاهان يك ضربه پنالتي را هم اعلام كرد. در اين بازي ووريا غفوري در دقيقه 38 گل مردودي را براي نفتي ها به ثمر رساند.سپاهان با اين برد 62 امتيازي شد و به طور موقت در صدر جدول ليگ برتر قرار گرفت. آخرين بازي از هفته سي و يكم را دو تيم استقلال و گهر دورود روز جمعه 23 فروردين در ورزشگاه آزادي برگزار مي كنند. استقلال در حال حاضر با يك بازي كمتر 60 امتيازي است و به طور موقت در رده دوم قرار مي گيرد. تراكتورسازي هم با 31 بازي و 58 امتياز در جايگاه سوم قرار دارد.
آغاز اردوي تيم ملي از 22 ارديبهشت
كارلوس كي روش، سرمربي تيم ملي كه در پرتغال به سر مي برد اواخر هفته جاري به تهران بازخواهد گشت. اين مربي به همراه تمامي دستيارانش اواخر هفته جاري به ايران برمي گردد تا تمرينات تيم ملي را آغاز كند.طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته تمرينات تيم ملي از 22 ارديبهشت ماه از سر گرفته مي شود تا بازيكنان براي مسابقات مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل آماده شوند.
زمانبندي پلي آف مقدماتي جام جهاني
ژروم والكه، دبير كل فيفا با ارسال نامه اي به آلكس سوسي، دبيركل AFC زمان بازي هاي پلي آف مرحله اول جام جهاني 2014 برزيل را در منطقه آسيا اعلام كرد. كميته برگزاري جام جهاني در جلسه اي كه 29 اسفند 91 در زوريخ برگزار شد، قرعه كشي اين مرحله را انجام داد كه در آن زمان برگزاري بازي هاي مرحله اول پلي آف جام جهاني 2014 در منطقه آسيا و ميزباني و ميهماني تيم هاي سوم گروه هاي اول و دوم مرحله مقدماتي آسيا مشخص شد.بر اين اساس تيم سوم از گروه دوم ميزبان بازي رفت است كه در 15 شهريور 92 برگزار مي شود. بازي برگشت 4 روز بعد (19 شهريور 92) در زمين تيم سوم گروه اول انجام خواهد شد. برنده اين دو ديدار به مصاف تيم پنجم منطقه آمريكاي جنوبي در دو بازي رفت و برگشت مي رود كه تاريخ آن بعد از قرعه كشي از سوي فيفا اعلام مي شود.
شروع گوآرديولا با بايرن در شمال ايتاليا
باشگاه بايرن مونيخ اعلام كرد كه تمرين آمادگي پيش فصل اين تيم براي فصل بعد چهارم ژوئيه با هدايت گوآرديولا در سواحل درياچه «گارادا» برگزار مي شود.اين اردوي آمادگي 9 روز به طول خواهد انجاميد. قرار است بعد از اين اردو شاگردان گوآرديولا چند ديدار دوستانه را برگزار كنند كه مطمئنا مهم ترين آنها ديدار با بارسلونا در 24 ژوئيه است كه تقابل گوآرديولا با شاگردان سابقش خواهد بود.
شكايت از مدير قبلي به اتهام اختلاس و جاسوسي
باشگاه بارسلونا از يكي از مديران قبلي خود به اتهام جاسوسي و اختلاس شكايت كرد. جنگ بين ساندرو روسل و فران سوريانو وارد مرحله جديدي شد. بارسلونا شكايتي عليه مدير قبلي و خوان اوليور (مديركل سابق باشگاه بارسلونا) مطرح كرد و آنها را به اختلاس در بودجه باشگاه، كلاهبرداري و فاش كردن اسرار باشگاه متهم كرد. به نظر مي رسد انگيزه اين شكايت جاسوسي سوريانو از كاركنان باشگاه با جاسوسي از ايميل آنها به منظور نشت اطلاعات بود كه در آن زمان در باشگاه رخ داد. يك مورد جاسوسي ديگر كه در زمان حضور اوليور به عنوان مديركل در باشگاه رخ داد، روي 4 نايب رئيس باشگاه متمركز بود. تمام اين تحقيقات 3 ميليون يورو براي بارسلونا هزينه دربر داشته؛ هرچند هيچ گزارشي در باشگاه در خصوص يافته هايشان وجود ندارد.
جنگ رواني الهلال عليه استقلال
در شرايطي كه سرمربي استقلال تأكيد كرده در بازي برگشت با الهلال از اين تيم عربستاني به خوبي پذيرايي مي شود تا آنها شرمنده شوند، رئيس باشگاه الهلال جنگ رواني را پيش از سفر اين تيم به تهران آغاز كرده است. سايت ايلاف عربستان و الجزيره قطر مدعي شدند كه امير قلعه نويي، سرمربي استقلال در نشست قبل از بازي تيمش با الهلال از رفتار بد سعودي ها با تيمش در فرودگاه ابراز ناراحتي و تهديد كرد كه به خاطر اذيت شدن تيم او در فرودگاه در تهران همان رفتار را با كاروان الهلال خواهد كرد كه اين اعتراض عبدالرحمن بن مساعد، رئيس باشگاه الهلال را به دنبال داشت. بن مساعد گفت: مراتب اعتراض خود را به فدراسيون فوتبال عربستان ارائه داده ايم تا كنفدراسيون فوتبال آسيا را در جريان كار قرار دهد. سخنان سرمربي استقلال جدي است و بايد به آنها توجه كرد، چرا كه او سرمربي استقلال به شمار مي آيد.
 


يك كناره گيري ديگر در فدراسيون هندبال

موج استعفا و كناره گيري در فدراسيون هندبال به كميته پژوهش و دانش داوران هم رسيد.
به دنبال موج كناره گيري ها در فدراسيون هندبال چهار نفر از اعضاي كميته پژوهش و دانش داوران اين فدراسيون استعفا دادند.مجيد كلاه دوزان، جواد زارع، عليرضا موسويان و باباملكي بعد از تعطيلات سال نو استعفاي خود را از عضويت در اين كميته تقديم رييس فدراسيون هندبال كردند. پيش از اين نيز مي آبادي (مدير سازمان تيم هاي ملي)، سليماني (رييس كميته داوران) و حيات پور (رييس كميته مسابقات) نيز از مسئوليت خود استعفا كرده بودند.
 


بازگشت هاشمي به تيم بسكتبال مهرام

مصطفي هاشمي سرمربي تيم بسكتبال مهرام شد.
تيم بسكتبال مهرام براي حضور در رقابت هاي باشگاه هاي غرب آسيا با «مصطفي هاشمي» قرارداد بست. مهرام كه در دو فصل گذشته ليگ ايران با اين مربي قهرمان شد، در فصل گذشته غرب آسيا نيز برسكوي قهرماني ايستاد. اين باشگاه روز قبل از رقابت هاي ليگ قرارداد اين مربي را تمديد نكرد و با مهمد بچيروويچ وارد رقابت ها شد و با قبول شكست برابر پتروشيمي نتوانست از قهرماني خود دفاع كند.چهاردهمين دوره رقابت هاي بسكتبال باشگاه هاي غرب آسيا از بيست و يكم تا بيست و هشتم ارديبهشت در دهوك عراق برگزار مي شود و مهرام بايد به عنوان مدافع عنوان قهرماني در اين بازي ها شركت كند. مسئولان باشگاه مهرام ظهر ديروز براي ارزيابي شرايط حضور در اين رقابت ها جلسه داشتند.
 


خرداد ماه تكليف همه مشخص مي شود

كفاشيان : از كي روش فقط اولي يا دومي را خواسته ايم

علي كفاشيان حياتش در فدراسيون فوتبال را در گرو موفقيت تيم ملي در رسيدن به جام جهاني 2014 مي داند و از اين رو سال 92 تعيين كننده ترين سال براي اوست.
رئيس فدراسيون فوتبال روز گذشته گفت و گويي با خبرگزاري ايسنا انجام داد و در آن به تشريح آخرين شرايط فوتبال پرداخت كه گزيده اي از صحبت هايش درادامه مي آيد:
¤ سرنوشت يك رئيس فدراسيون نبايد به نتايج تيم ملي گره بخورد. مديريت فدراسيون بايد ثبات داشته باشد و با كار و تلاش برنامه هايش را پيش ببرد. در دو سال گذشته كه كار ويژه اي را براي تيم ملي انجام داديم، چيزي كم نگذاشتيم. بهترين مربي را آورده و مناسب ترين تداركات را انجام داديم؛ حاصل اين شده و الان هم بايد به جام جهاني رفته باشيم. اگر لبنان و قطر را برده بوديم الان تيم ملي به جام جهاني صعود كرده بود. اما متاسفانه بخاطر كوتاهي يا هر دليلي نرفتيم و باعث شده اين يك ضعف براي كار ما محسوب شود. باور كنيد همه كار كردم اما يك مدير بيش از اين نمي تواند كاري انجام دهد و الان واقعا وجدانم راحت است. به هر حال در فوتبال ايران سرنوشت يك مدير به نتايج تيم ملي وابسته است.
¤ بي شك رفتن تيم ملي به جام جهاني خيلي به نفع فوتبال ايران است اما معتقدم به جام جهاني برويم يا نرويم، من مي خواهم به مجمع بگويم توانمندي من همين است. همه تلاش و برنامه هاي ما نتيجه اش اين شده و ما همه جانمان را براي موفقيت فوتبال ملي و پيشبرد كارها گذاشتيم؛ حالا اگر كساني هستند كه معتقدند با حضورشان در فدراسيون و اعمال تغييرات، وضعيت فوتبال ما بهتر مي شود، خب بهتر است جلو بيايند. اگر مجمع هم پذيرفت، كار به دست آنها مي دهيم. واقعا 5 سال كار كردن در فدراسيون براي من به اندازه 15 سال انرژي گرفته است.
¤ ما براي كي روش كلي محدوديت ايجاد كرديم و واقعا آنطور نيست هرچي او بگويد ، مي شود. حتي اگر ببينيم در يك مقطع به مرخصي رفتن او خوب نيست، مي خواهيم كه بماند و در سال 91 هم قبل از بازي با لبنان يكبار اين اتفاق افتاد.
¤ در تمام جلساتي كه با كي روش داريم تاكيد مي كنيم تيم ايران بايد به عنوان تيم اول يا دوم گروه به شكل مستقيم راهي جام جهاني شود. فدراسيون فقط همين را دنبال مي كند.
 


دليل لغو جلسه وزير ورزش با هيات اجرايي كميته ملي المپيك

رئيس كميته ملي المپيك گفت: عباسي گفته است، در اولين فرصت آمادگي دارد تا نشستي با اعضاي هيئت اجرايي داشته باشد.
محمد علي آبادي درباره لغو جلسه اعضاي هيئت اجرايي با وزير ورزش گفت: با توجه به اينكه سال جديد آغاز شد، قصد داشتيم هم با وزير ديدار كنيم و هم اساسنامه و انتخابات كميته ملي المپيك را با وي در ميان بگذاريم. همچنين بحث درباره مسائل روز ورزش و بازي هاي پيش رو از ديگر برنامه هاي امروز بود. وي ادامه داد: عباسي به دليل اينكه براي يكي از بستگان وي بيماري پيش آمده بود و وي درگير اين موضوع شده بود با ارسال پيامكي به افشارزاده عدم حضورش را اطلاع داده بود اما گوشي دبيركل خاموش بود و او اين پيام را نديده بود. عباسي اعلام آمادگي كرده است تا در اولين فرصت نشست مشترك با اعضاي كميته داشته باشد. علي آبادي در پايان گفت: خوشبختانه تمامي مسئولين كميته ملي المپيك و وزارت ورزش همدل و متحد به دنبال اعتلا و رشد ورزش كشورمان هستند و مطمئن باشيد كه با همراهي و همدلي در سال جاري نيز به نتايجي درخشان همانند پيروزيهاي اخير در بازي هاي المپيك و آسيايي دست خواهيم يافت.
 


خواندني از ورزش ايران

¤ سجاد مرادي با مربي الجزايري براي حضور در ايران به توافق نرسيد. قرار بود سمير خدار، مربي الجزايري هدايت سجاد مرادي را بر عهده بگيرد و با وي نيز به توافق اوليه رسيده بود اما به دليل درخواست حقوق بيشتر، مرادي با وي به توافق نهايي نرسيد.مرادي كه در المپيك 2010 لندن توانست راهي نيمه نهايي شود، در حال حاضر در بروجن با برادر خود تمرين مي كند.
¤ علي شاكري و بهنام بيات دو ملي پوش تكواندوكشورمان با شكست مقابل حريفان خود در مسابقات درون اردويي از ليست تيم ملي براي حضور در مسابقات قهرماني جهان خط خوردند.
¤ پس از حذف عليرضا نادي از تيم ملي واليبال خوليو ولاسكو با برگزاري انتخاباتي در بين بازيكنان و با آراي مخفي سعيد معروف ومهدي مهدوي را به عنوان كاپيتان اول و دوم تيم ملي واليبال ايران تعيين كرد. در اين راي گيري كه بين 3 بازيكن انجام شد سعيد معروف با كسب 11 راي از 17 راي به عنوان كاپيتان تيم ملي واليبال ايران انتخاب و معرفي شد و مهدي مهدوي نيز با كسب چهار راي كاپيتان دوم شد و زريني نيز 2 راي بدست آورد.
¤ طبق برنامه اي كه از سوي حوزه مديريت تيم هاي ملي كشتي براي سال 92 اعلام شد، قرار بود تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي جوانان ايران طي روزهاي 9 تا 11 فروردين به جام بين المللي سيراكف بلغارستان اعزام شوند، اما اين اعزام صورت نگرفت.
 


نماينده ايران اجازه شركت در انتخابات كشتي آسيا را پيدا كرد

دبير كل فدراسيون جهاني كشتي با ارسال نامه اي به دكتر كيم رئيس شوراي كشتي آسيا اعلام كرد كه نماينده ايران مشكلي براي شركت در انتخابات شوراي كشتي آسيا ندارد.
در پي رايزني هاي گسترده فدراسيون كشتي ايران، ميشل دوسون دبير كل فدراسيون جهاني كشتي با ارسال نامه اي به دكتر كيم اعلام كرد، در مورد مشكلات در مورد بدهي هاي ايران و ساير موارد راه حل هايي پيدا شده و آقاي ابراهيم جوادي مي تواند به عنوان كانديداي فدراسيون كشتي ايران در انتخابات شوراي آسيا شركت كند.
 


انصراف باقري از حضور در انتخابات فدراسيون جهاني

سرمربي تيم هاي ملي وزنه برداري ايران از حضور در انتخابات فدراسيون جهاني انصراف داد.
كوروش باقري با اعلام خبر انصراف از حضور در انتخابات فدراسيون جهاني وزنه برداري در اين خصوص گفت: هفته گذشته از حسين رضازاده درخواست كردم تا اسم من را از بين نامزدهاي ايراني حاضر در انتخابات خارج كند كه اين موضوع حتي تعجب وي را در پي داشت.وي در خصوص دلايل اين موضوع ادامه داد: هركسي به يك گونه فكر مي كند. من همين كه بتوانم مسئوليتي كه در داخل بر روي دوشم هست را به درستي انجام دهم، جاي شكرش باقي است.
باقري تصريح كرد: آقاي حكمت پور هم در بين نامزدهاي كميته مربيگري و پژوهش فدراسيون جهاني قرار داشت و به همين دليل ترجيح دادم من در اين انتخابات نباشم.وي در پايان گفت: از رضازاده به خاطر اعتمادي كه به من كرد، ممنون هستم.
در انتخابات هيئت اجرايي و كميته هاي مختلف از جمله كميته فني، كميته پزشكي و مربيگري و پژوهش نام كوروش باقري و مصطفي حكمت پور براي كسب 10 سهميه در بين 34 نامزد ديگر قرار داشت.در اين انتخابات حسين رضازاده براي نايب رئيسي فدراسيون جهاني نامزد شده است.
 


تلاش فدراسيون دووميداني براي پرداخت هزينه هاي حدادي

رئيس فدراسيون دووميداني از پيگيري اين فدراسيون براي پرداخت هزينه هاي اردوهاي برون مرزي احسان حدادي خبر داد.
افشين داوري گفت: در جلسه شوراي برون مرزي موفق شديم موافقت شورا براي حضور احسان حدادي در يك اردوي 45 روزه در آمريكا را به دست آوريم و در حال حاضر نيز اين دووميداني كار در آمريكا به سر مي برد. از سوي ديگر با توجه به اين كه آقاي افشارزاده، موافقت كرد كميته ملي المپيك بخشي از هزينه هاي او را تقبل كند، از امروز پيگير مي شويم تا مبلغي كه برايش در نظر گرفته اند را واريز كنند. داوري درباره ميزان مبلغي كه كميته ملي المپيك بايد براي حدادي واريز كند، تصريح كرد: قرار است براي دور اول اردويي كه در آمريكا برگزار كرده مبلغ 50 ميليون تومان واريز و براي دور دوم كه به مدت 45 روز است روزانه 100 دلار به اضافه بليت رفت و برگشت را به حدادي پرداخت كنند.
 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10