(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


دوشنبه 19 فروردین 1392 - شماره 20459

حديث دشت عشق
چالشي جديد پيش روي سرخپوشان پايتخت
شكايت سرمربي سابق و دستيارش به فيفا
باشگاه پرسپوليس: جريمه نمي دهيم
اخبار كوتاه از فوتبال
آغاز فصل دووميداني در شيراز و تهران
اعلام تركيب تيم ملي كشتي فرنگي
دعوت وزير ورزش از هيات اجرايي كميته المپيك
ترك اردوي تيم ملي توسط يوسف كرمي
سرمربي تيم ملي: تا پنج شنبه فرصت دارد كه برگردد
احتمال بازگشت قهرمان آسيا به تيم ملي قايقراني
3 بازيكن جديد در تيم ملي واليبال
حضور مهرام در بسكتبال «غرب آسيا»
 منوط به جذب بازيكن خارجي


حديث دشت عشق

به ياد سرباز شهيد «فريبرز رحيمي»
شهادت در كمين ضدانقلاب
شهيد «فريبرز رحيمي» سال 1340 در تهران چشم به جهان گشود.
مادر شهيد مي گويد: آخرين بار كه براي بازگشت به جبهه آماده مي شد دلم خيلي بي قرار بود. هميشه موقع رفتن مي گفت مادر نگران نباش زود برمي گردم. ولي اين بار كه خداحافظي كرد ديگر رويش را برنگرداند و يك راست رفت. دلم لرزيد. احساس كردم ديگر برنمي گردد و همان هم شد.
دوستانش تعريف مي كنند روز 16 شهريور ماه 1361 در جاده عبور مي كرديم (با جيپ ارتش حدود 12 نفر بوديم) كه ناگهان متوجه شديم در كمين قرار گرفته ايم. جاده را به تيربار بسته و با آرپي چي و تيربار تمام افراد را شهيد كردند. او تا آخرين فشنگش با دشمن مبارزه كرد و در نهايت به درجه رفيع شهادت نائل شد.
سرباز شهيد «فريبرز رحيمي»، سال 1340 در تهران متولد شد و سال 1361 در مريوان بر اثر اصابت گلوله ضدانقلاب به شهادت رسيد.
امور ايثارگران نيروي انتظامي
 


چالشي جديد پيش روي سرخپوشان پايتخت

شكايت سرمربي سابق و دستيارش به فيفا
باشگاه پرسپوليس: جريمه نمي دهيم

سرويس ورزشي-
سرمربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس با ارسال لايحه اي به فيفا از اين باشگاه رسما شكايت كرد تا اين تيم وهوادارانش در سال جديد با چالشي جديد روبرو شوند.
هنوز ساعاتي از پيروزي دلچسب پرسپوليس مقابل داماش گيلان و شيرين شدن كام هواداران اين تيم از رسيدن به فينال جام حذفي نگذشته بود كه خبر رسيد مانوئل ژوزه و يكي ديگر از دستيارانش عليه پرسپوليس به فيفا شكايت كرده اند و به واسطه اخراج از اين تيم خواستار دريافت غرامت شده اند.
آغاز اختلافات با پيرمرد پرتغالي
پيرمرد پرتغالي طي نيم فصلي كه در پرسپوليس حضور داشت هرگز نتايج خوبي با اين تيم نگرفت و كاملا ناموفق بود، به همين دليل مسئولان باشگاه تصميم گرفتند هدايت تيم را به دست يحيي گل محمدي بسپارند. پرسپوليسي ها كه مي دانستند با اخراج ژوزه بايد پول باقيمانده قرارداد اين مربي را به طور تمام و كمال پرداخت كنند خيلي سريع از ژوزه خواستند تا به صورت ديگري با اين باشگاه همكاري كند و اين موضوع سر آغاز اختلافات ژوزه و مديران پرسپوليس شد. ژوزه به دليل همين اختلافات بدون اطلاع ايران را به مقصد كشورش ترك كرد. پس از رفتن بدون اطلاع ژوزه باشگاه پرسپوليس از اين مربي به صورت رسمي به فيفا شكايت كرد كه دليل آن هم »ترك ايران و پايبند نبودن به بندهاي قراردادش« عنوان شد. اين اقدامات واكنشي را از سوي او به دنبال نداشت تا اينكه همزمان با تعطيلات نوروز در ايران دست به كار شد و با گرفتن وكيل و ارسال لايحه اي به فيفا رسما از باشگاه پرسپوليس به دليل عدم پرداخت مطالباتش شكايت كرد. شكايت او بر اين اساس تنظيم شده كه باشگاه پرسپوليس اجازه ادامه فعاليت در اين تيم را به او نداده است. روزي كه ژوزه به همراه دستيارانش به هتل محل اقامت پرسپوليس رفت و اطرافيان باشگاه مانع حضور او در اردوي تيم شدند، همراهان ژوزه از اين اتفاقات تصويربرداري كردند و حالا همين تصاوير ويديويي بخشي از مدارك سرمربي پرتغالي در جريان شكايت به فيفا است.
جواب محكم تا 3 هفته ديگر
شكايت ژوزه به فيفا از سوي مسئولان باشگاه پرسپوليس بدون پاسخ نمانده است. چنان كه مشاور و نماينده حقوقي مديرعامل باشگاه پرسپوليس وعده داده است كه تا 3هفته ديگر جواب محكمي به شكايت ژوزه براي فيفا ارسال خواهد كرد. مصطفي شكري در اين باره گفت: در تعطيلات نوروز مانوئل ژوزه يك شكايتي از باشگاه پرسپوليس در قالب يك لايحه به فيفا ارسال كرد كه ما هم اعلام كرديم به دليل تقارن اين نامه با ايام نوروز در فرصت مناسب جواب خود را در خصوص اين ادعا خواهيم داد. شكري همان كسي است كه پيش از اين مدعي شده بود مدارك خوبي براي دفاع از باشگاه پرسپوليس در اين پرونده دارد.او مي گويد: در نامه اي كه از فيفا آمده اعلام شده كه باشگاه پرسپوليس قبلا از ژوزه شكايت كرده و حالا او از ما شكايت كرده است. در آن مقطعي كه وي به نتايج خوب نمي رسيد و با توجه به قرارداد في مابين قصد داشتيم با توافق همه چيز را درست كنيم اما ژوزه پايش را در يك كفش كرده بود و مي گفت همه پولم را بدهيد تا من بروم.ما هم چيز بيشتري از او نخواستيم و فقط گفتيم بايد طبق قراردادت عمل كني كه بدون اطلاع ما ايران را ترك كرد. مشاور حقوقي پرسپوليس كه به نتيجه اين پرونده خيلي اميدوار است در ادامه مي گويد: ان شاءالله تا 3 هفته ديگر جواب محكمي همراه با مستندات براي فيفا ارسال خواهيم كرد تا همه چيز مشخص شود. ما هم به جدّ پيگير شكايت مان از آقاي ژوزه خواهيم بود تا حق باشگاه پرسپوليس پايمال نشود.
نگاه آماري به پرونده هاي قبلي
هر چند با نگاهي آماري به پرونده هاي قبلي و جريمه هايي كه نصيب باشگاه هاي ايراني به خصوص پرسپوليس شده نمي توان چندان به آينده اين پرونده خوشبين بود اما انتظار مي رود كساني كه چنين راهي را براي برخورد با اين مربي پرتغالي و همكارانش در پيش گرفته اند تا پايان مديريت خود در باشگاه پرسپوليس اين پرونده را به سود خود به پايان برسانند.

 


اخبار كوتاه از فوتبال

حركت ارزشمند مايلي كهن
سرمربي سابق تيم گهر دورود مبلغ دريافتي از اين باشگاه را براي تكميل ورزشگاه «جهان پهلوان تختي» اين شهر به معتمدين اين شهر واگذار كرد. محمد مايلي كهن در بيانيه اي كه خطاب به مردم لرستان نوشته از آنها به خاطر حمايت هايشان و تلاش شان براي تغيير فرهنگ فوتبال در ايران تشكر كرده است. در قسمتي از بيانيه مايلي كهن آمده است:در اين مدت كوتاهي كه افتخار همكاري نصيب اين فرزند كوچك تان شده بود، 130 ميليون تومان مبلغ پرداختي از سوي مستاجر باشگاه(هدايتي) به اين جانب بود كه در نظر داشتم خدمتشان مسترد كنم، اما با رخصت از ايشان اين وجه را در اختيار معتمدين محلي قرار خواهم داد تا صرف تكميل ورزشگاه زيباي جهان پهلوان آقا تختي دورود گردد.
2 بازي دوستانه تيم ملي با تيم هاي عربي
بنا به درخواست كي روش، تيم ملي پيش از بازي با تيم ملي قطر دو ديدار تداركاتي را مقابل دو تيم عربي برگزار خواهد كرد. محمد نبي، دبير كل فدراسيون فوتبال، ضمن تاييد اين خبر گفت: سرمربي تيم ملي از فدراسيون فوتبال خواسته تا پيش از بازي با تيم ملي قطر مقدمات انجام دو بازي تداركاتي را با تيمهاي ملي فوتبال عراق و عمان انجام دهيم كه ما نيز بنا به درخواست كي روش رايزني هاي لازم را انجام داده ايم.
دايي پيشنهادي از باشگاه عراقي ندارد
سرمربي تيم فوتبال راه آهن گفت: هيچ پيشنهادي از طرف باشگاه هاي عراقي نداشته ام . به تازگي خبرگزاري الامل عراق خبر داده كه تيم فوتبال نجف اشرف به علي دايي پيشنهاد سرمربيگري اين تيم را داده و او اين پيشنهاد را رد كرده است. اين در حالي است كه سرمربي راه آهن اين خبر را تكذيب كرد و گفت كه پيشنهادي به او نشده است . دايي در اين باره گفت: من از چنين پيشنهادي بي اطلاع هستم و هيچ كس در اين رابطه با من صحبت نكرده است. من همان طور كه قبلا هم گفته ام با باشگاه راه آهن قرارداد دارم و به تيم ديگري فكر نمي كنم.
محروميت بهترين بازيكن قطر از بازي با ايران
تيم ملي فوتبال قطر بهترين بازيكنش را براي بازي با ايران در رقابت هاي انتخابي جام جهاني در اختيار نخواهد داشت. سباستين سوريا كه از او به عنوان بهترين بازيكن تيم ملي فوتبال قطر ياد مي شود، به دليل دو اخطاره بودن نمي تواند تيم ملي كشورش را برابر ايران در ديدار برگشت انتخابي جام جهاني برزيل همراهي كند.ديدار ايران برابر قطر كه نقشي سرنوشت ساز در صعود ايران به جام جهاني دارد، 14 خرداد در دوحه برگزار مي شود.
مشهد گزينه پرسپوليس براي مكان فينال جام حذفي
مدير عامل باشگاه پرسپوليس شهر «مشهد» را گزينه اين تيم براي انجام ديدار نهايي جام حذفي معرفي كرد.مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه دوست داريد فينال جام حذفي در چه شهري برگزار شود، گفت: اميدوارم بازي فينال در مشهد مقدس باشد. وقتي در مشهد بازي كنيم ديگر برد و باخت فرقي ندارد و ارزش ها در آنجا زنده مي شود. اين در حالي است كه علي كاظمي دبير سازمان ليگ ديروزدرباره زمان و مكان فينال جام حذفي يادآور شد: همانطور كه قبلا گفتم 48 ساعت فرصت مي خواهيم تا برنامه ريزي و هماهنگي هاي لازم را انجام دهيم ،از اين رو تا عصر فردا(امروز) اين موضوع مشخص خواهد شد.
ليگ 18 تيمي باقي مي ماند؟
جلسه هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال صبح فردا(سه شنبه) برگزار خواهد شد.هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال سال گذشته تصميم گرفت تا تعداد تيم هاي ليگ برتر را از 18 به 16 تيم كاهش دهدكه اين موضوع با اعتراض برخي باشگاه ها همراه بود، اما مسئولان فدراسيون برحرف خود پافشاري داشتند و اعلام كردند نظرهاي كارشناسي در اين خصوص صورت گرفته است و تعداد تيم ها بايد كم شود. همه اين اتفاقات تا روزهاي پاياني سال گذشته ادامه داشت تا اينكه مهدي محمد نبي، دبير كل فدراسيون فوتبال در مورد 16 تيمي شدن ليگ نظر قطعي نداد و گفت كه در جلسه آينده هيئت رئيسه قرار است بررسي شود و در اين باره تصميم گرفته شود.حال قرار است جلسه هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال صبح روز سه شنبه هفته جاري با حضور اعضا برگزار شود و ظاهرا يكي از مسائل مهم اين جلسه مطرح كردن كاهش تعداد تيم هاي ليگ برتر است.
سپاهان با كارواني 42 نفره در عربستان
تيم فوتبال سپاهان براي بازي هفته چهارم ليگ قهرمانان آسيا صبح امروز راهي عربستان شد.تيم سپاهان براي برگزاري بازي برگشت با الاهلي ديروز به تهران آمد تا امروز ساعت 30:7 راهي جده عربستان شود.با توجه به اينكه محل برگزاري بازي الاهلي و سپاهان در 25 كيلو متري مكه است اين تيم در شهر مكه اقامت مي كند.كاروان اين تيم براي حضور در عربستان در صورت حضور اعضاي هيئت مديره در اين سفر 42 نفره و در غير اين صورت 37 نفره است.ديدار تيم هاي الاهلي و سپاهان چهار شنبه هفته جاري برگزار مي شود.
 


آغاز فصل دووميداني در شيراز و تهران

مسابقات آغاز فصل دووميداني ايران اوايل ارديبهشت ماه در دو شهر شيراز و تهران برگزار مي شود.
مسئولان فدراسيون در نظر دارند مسابقات آغاز فصل دووميداني بخش مردان را كه در دو دوره گذشته با عنوان قهرماني كشور برگزار مي شد، طي روزهاي پنجم و ششم ارديبهشت ماه به ميزباني شيراز برگزار كنند. طبق نظر كميته فني فدراسيون دووميداني تمامي ملي پوشان و دووميداني كاران برتر ايران موظف به شركت در اين مسابقات هستند تا ميزان آمادگي ورزشكاران در شروع سال مشخص شود. در دو سال گذشته كه اين رقابت ها پس از وقفه اي 17ساله از سرگرفته شده است، همواره مسابقات مردان در شيراز برگزار شده و نكته جالب تر اينكه در هر دو مسابقه قبلي، تنها در ماده پرش ارتفاع ركورد شكني شده است.
 


اعلام تركيب تيم ملي كشتي فرنگي

تركيب تيم ملي كشتي فرنگي ايران براي حضور در رقابتهاي قهرماني آسيا در هند اعلام شد.
ملي پوشان اعزامي به رقابتهاي قهرماني آسيا در حالي معرفي شدند كه فرنگي كاران اوزان 55 و 120 كيلوگرم نيز تا پيش از آغاز اين رقابتها و پس از بررسي توسط كادر فني تيم ملي مشخص مي شوند. بنا بر اين گزارش تركيب تيم ايران در اين رقابتها به شرح زير است: 55 كيلوگرم: محسن حاجي پور - سامان عبدولي، 60 كيلوگرم: عبدالحميد پاپي، 66 كيلوگرم: مهدي زيدوند، 74 كيلوگرم: هادي عليزاده پورنيا، 84 كيلوگرم: طالب نعمت پور، 96 كيلوگرم: داود گيل نيرنگ، 120 كيلوگرم: بشيرباباجان زاده - امير قاسمي منجزي. رقابتهاي كشتي فرنگي قهرماني آسيا روزهاي 28 فروردين ماه تا 30 فروردين ماه در شهر دهلي نو پايتخت هند برگزار مي شود.
 


دعوت وزير ورزش از هيات اجرايي كميته المپيك

نشست هيات اجرايي كميته ملي المپيك سه شنبه در وزارت ورزش و جوانان برگزار مي شود.
محمد عباسي وزير ورزش وجوانان از هيات اجرايي كميته ملي المپيك دعوت كرده تا سه شنبه براي ديد وبازديد نوروزي و تعيين تكليف نهايي درمورد چگونگي نحوه اصلاح اساسنامه و ارسال آن براي IOC در محل وزارتخانه با هم نشستي داشته باشند.پيش از اين قرار بود اين نشست در روز شنبه گذشته برگزار شود كه به دنبال انتظار 45 دقيقه اي اعضاي هيات اجرايي در دفتر وزير وغيبت وي، محل جلسه به كميته ملي المپيك تغييركرد و نشست در غياب عباسي برگزار شد. قرار است در اين جلسه مسائل مهمي درباره آخرين اصلاحات اساسنامه طرح شود و در واقع وزارت ورزش و جوانان درمورد اين تغييرات تعيين تكليف كند.
 


ترك اردوي تيم ملي توسط يوسف كرمي

سرمربي تيم ملي: تا پنج شنبه فرصت دارد كه برگردد

يوسف كرمي و چند ملي پوش ديگر تكواندوي ايران اردوهاي تيم ملي را ترك كردند.
اردوهاي آماده سازي تيم ملي تكواندوي بزرگسالان مردان براي حضور در مسابقه هاي قهرماني جهان در خانه تكواندو در حال برگزاري است كه يوسف كرمي، كاپيتان تيم ملي به همراه سه ملي پوش ديگر در اعتراض به شرايط اردوها و انتخابي ها اين اردوها را ترك كردند. مسابقه هاي تكواندوي قهرماني جهان قرار است تير ماه در مكزيك برگزار شود. يوسف كرمي، قهرمان تكواندوي جهان در مورد دلايل ترك اردوها گفت: ترك اردوهاي تيم ملي از سوي من ربطي به ترك اردوها از سوي ديگر ملي پوشان نداشت. آن چند نفر به صورت خودجوش اردو را ترك كردند. من كاري به آنها نداشتم و چيزي هم در مورد ترك اردو هم به من نگفتند. من در صحبتي كه با مسئولان فدراسيون داشتم، گفتم كه با اين شرايط نمي توانم كار كنم و مشكل من اين بود كه نتوانستم ديگر در اردوها بمانم. دارنده مدال برنز بازي هاي المپيك 2004 آتن در پاسخ به اين سوال كه آيا اكنون قصد دارد دوباره به اردوها بازگردد؟ گفت: فعلا به اردوها فكر نمي كنم و نمي خواهم چيز ديگري بگويم. دلايل ديگري هم براي ترك اردوهاي تيم ملي وجود دارد كه اگر لازم باشد بعدها صحبت مي كنم.
اظهار نظر سرمربي تيم ملي تكواندو
پس از انتشار خبر ترك اردو توسط ملي پوشان تكواندو و اظهار نظر يوسف كرمي، كريمي سرمربي تيم ملي اظهار داشت: متاسفانه برخي در كار اردوهاي تيم ملي تكواندو و آماده سازي تيم ملي سنگ اندازي مي كنند. آنها هستند كه اين اخبار را منتشر مي كنند. چند نفر اردوها را ترك نكرده اند، بلكه تنها يوسف كرمي آن هم به دلايل شخصي در اردوها نيست. وي در مورد اين كه آيا نفرات ديگري هم همراه يوسف كرمي اردوها را ترك كرده اند؟ افزود: سه جوان ديگر هم بودند كه هميشه در اردوها با يوسف كرمي تمرين مي كردند و به خاطر احترام به او اردوها را ترك كردند كه بعد از چند دقيقه خودشان آمده و عذرخواهي كردند. بعد از عذرخواهي آنها پولادگر، رييس فدراسيون از من خواست كه آنها را ببخشم و اجازه دهم كه به اردوها باز گردند. من هم اين خواسته را پذيرفتم ، چرا كه آنها جوان و آينده دار هستند.
سرمربي تيم ملي تكواندو در مورد دلايل ترك اردو توسط يوسف كرمي، گفت: اين قهرمان تكواندوي ايران چند روزي را به خاطر كار شخصي كه داشت، به اردوها نيامد و برخي انتظارات داشت كه در توان ما نبود. او در گفت و گو با مسئولان فدراسيون هم اين انتظاراتش را مطرح كرده بود، اما ما نمي توانستيم آنها را برآورده كنيم به همين خاطر روز گذشته رسما اعلام كرد كه ديگر در اردوها شركت نمي كند. وي ادامه داد: علي رغم تمام اين مسايل باز هم به يوسف كرمي فرصت داده ام تا پنجشنبه به اردوها بيايد. اگر تا اين زمان به اردوها اضافه شود، مي تواند در ادامه هم همراه ما باشد. در غير اين صورت در آن زمان تصميم لازم را خواهيم گرفت.
 


احتمال بازگشت قهرمان آسيا به تيم ملي قايقراني

رئيس فدراسيون قايقراني از احتمال بازگشت قهرمان آسيا به تيم ملي خبر داد.
اسبقيان درباره بازگشت محسن شادي به اردو گفت: محسن شادي در شهر خودش تمرين كرده و آماده است. او اسطوره اي در قايقراني است و هنوز راه درازي در مسير قهرماني دارد. او شرايط كنوني فدراسيون را پذيرفته و حالا قرار است پس از تعطيلات جلسه اي با هم داشته باشيم و به تيم ملي بازگردد. قرار شده محسن زيرنظر يك مربي داخلي تمرين كند و آماده شود. او افتخار قايقراني است و مي دانيم كه در قهرماني آسيا و بازي هاي آسيايي كره جنوبي صاحب مدال هاي خوشرنگ مي شود. رئيس فدراسيون قايقراني درباره شرايط فدراسيون در مجامع جهاني نيز به ايسنا گفت: هم اكنون قرار شده ورزشكاران و داوران ما در رقابت هاي بين المللي حاضر شوند كه تاكنون نيز براي اعزام آنها مشكلي نداشته ايم. آقاي افشار زاده نيز پيگير مسائل فدراسيون هست و ان شاء الله با هماهنگي هايي كه بين وزارت ورزش و كميته ملي المپيك وجود دارد، مشكلي پيش نخواهد آمد.
 


3 بازيكن جديد در تيم ملي واليبال

اردوي تيم ملي واليبال پس از دو روز تعطيلي از امروز آغاز مي شود و با تغيير در تركيب اردونشينان به واسطه پيوستن بازيكنان كاله به اين تيم باشگاهي و حضور سه بازيكن جديد پيگيري خواهد شد.
اردونشينان تيم ملي واليبال كه جمعه گذشته آخرين جلسه تمريني خود را برگزار كردند، پس از دو روز استراحت از امروز تمرينات شان را از سر مي گيرند و طبق روال گذشته يعني سه روز تمرين يك روز استراحت، سه روز تمرين يك روز استراحت و سه روز تمرين دو روز استراحت، پيگيري مي كنند. تمام بازيكناني كه براي آغاز اين مرحله از اردوي تيم ملي واليبال دعوت شده بودند، از فردا زير نظر خوليو ولاسكو و ديگر اعضاي كادر فني اين تيم تمرينات شان را در ورزشگاه آزادي دنبال مي كنند اما به خاطر نزديك شدن به آغاز مسابقات باشگاه هاي آسيا در تهران، طي روزهاي آينده تغييراتي در تركيب اردونشينان ايجاد خواهد شد.
مسابقات واليبال باشگاه هاي آسيا اول تا نهم ارديبهشت ماه در تهران برگزار مي شود و كاله به عنوان نماينده ايران در اين رقابت ها شركت خواهد كرد. بر اين اساس محمد موسوي، عادل غلامي، فرهاد قائمي، حمزه زريني و رضا قرا از روز پنجشنبه به تيم كاله ملحق مي شوند تا تمرينات شان را با تيم باشگاهي خود و براي شركت در اين رقابت ها پيگيري كنند. در مقابل محمد حسن صنوبري، محمد حسين حسن پور و مصطفي شريفات از روز جمعه به اردوي تيم ملي واليبال ملحق خواهند شد تا در غياب پنج بازيكني كه به كاله ملحق مي شوند، خللي در روند آماده سازي بازيكنان تيم ملي ايجاد نشود. البته بنا به گفته امير خوش خبر، سرپرست تيم ملي واليبال بازيكنان كاله صبح ها در كنار تيم ملي تمرين با وزنه خواهند داشت فقط عصرها در تمرينات كاله شركت مي كنند. تيم ملي واليبال براي شركت در رقابت هاي ليگ جهاني آماده مي شود.
 


حضور مهرام در بسكتبال «غرب آسيا»

منوط به جذب بازيكن خارجي

سرپرست تيم بسكتبال مهرام مي گويد اگر مهرام بازيكن خارجي جذب كند در مسابقات باشگاه هاي غرب آسيا شركت خواهد كرد.
حميد صمدزاده درباره وضعيت اين تيم براي حضور در رقابت هاي باشگاه هاي غرب آسيا اظهار داشت: با توجه به تصميم هيات مديره حضور تيم در باشگاه هاي غرب آسيا منوط به جذب بازيكنان خارجي است. اگر بتوانيم بازيكنان خارجي مورد نظر را به خدمت بگيريم مهرام در غرب آسيا شركت مي كند و بر همين اساس به دنبال جذب دو بازيكن خارجي هستيم. بايد خيلي زود بازيكن خارجي مورد نظر جذب شود چرا كه نبايد بدون هماهنگي براي دفاع از عنوان قهرماني خود راهي عراق شويم. بازيكنان ايراني با تيم هستند اما بايد دو يار خارجي جذب كنيم. بازيكن خارجي نباشد شركت نمي كنيم و خيلي زود به فدراسيون اعلام خواهيم كرد كه اگر خواستند تيم ديگري را به رقابت ها اعزام كنند.
 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10