(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


سه شنبه 27 فروردین 1392 - شماره 20465

حديث دشت عشق
از تقسيم امتيازات در تبريز تا اميدواري آلومينيوم به بقا
تساوي استقلال و سپاهان در فينال ليگ
صدر جدول آبي ماند
اخبار كوتاه از فوتبال
بلاتكليفي ليگ بوكس دو ساله شد!
پاسخ رد ژيمناستيك ايران به دعوت فدراسيون جهاني
آغاز دوباره انتخابات فدراسيون هاي ورزشي
سقوط جرثقيل 180 تني ورزشگاه نقش جهان
خواندني از ورزش ايران
تشكيل جلسه براي برداشتن تعليق فدراسيون تيراندازي با كمان ايران
اعلام تركيب تيم ملي كشتي آزاد در رقابتهاي قهرماني آسيا


حديث دشت عشق

به ياد گروهبان يكم شهيد «جهانشاه كريمي»
شهادت پلي به سوي بهشت است
شهيد «جهانشاه كريمي» در سال 1342 در روستاي قمشه ماهيدشت از توابع كرمانشاه در دامان پرمهر و محبت خانواده اي شريف و متدين قدم به گلستان سبز هستي نهاد. وي پس از دوران كودكي و نوجواني با قابليت هاي لازم براي پذيرش مسئوليت هاي اجتماعي، با داشتن مدرك سوم متوسطه به صف رزمندگان ژاندارمري سابق پيوست. زنده ياد كريمي پس از پيوستن به ژاندارمري سابق و حضور در جبهه هاي غرب كشور به ناحيه انتظامي كرمان منتقل گرديد. در زماني كه معاونت پاسگاه شهدا واقع در منطقه كرمان را به عهده داشت در حين درگيري با اشرار به تاريخ 17/1/68 به درجه رفيع شهادت نائل آمد.
 


از تقسيم امتيازات در تبريز تا اميدواري آلومينيوم به بقا

تساوي استقلال و سپاهان در فينال ليگ
صدر جدول آبي ماند

سرويس ورزشي -
تساوي تيم هاي استقلال تهران و سپاهان اصفهان، دو هفته پاياني ليگ برتر را حساس تر از هر زمان ديگري كرد.
روز دوم از هفته سي و دوم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور عصر ديروز (دوشنبه) با برگزاري 3 ديدار به پايان رسيد. در نخستين بازي تيم آلومينيوم هرمزگان موفق شد در دورود با يك گل ميزبانش تيم گهر را شكست دهد، 3 امتيازي كه اين تيم را موقتا از جمع فانوس بدستان ليگ دوازدهم جدا كرد. در اين ديدار كه با قضاوت يدالله جهانبازي در ورزشگاه تختي دورود برگزار شد، ميلاد ميداودي در دقيقه (86) تنها گل برتري تيم آلومينيوم را به ثمر رساند. محمود شفيعي از تيم گهر و مهدي محمدزاده از تيم آلومينيوم از داور مسابقه كارت زرد گرفتند. با اين پيروزي شاگردان هرمزگاني پرويز مظلومي 34 امتيازي شدند و از رده پانزدهم به رده چهارم صعود كردند و ذوب آهن اصفهان را به جمع فانوس بدستان فرستادند. گهر دورود هم با 19 امتياز قبلي همچنان در قعر جدول رده بندي ليگ برتر باقي ماند. در تبريز تيم هاي تراكتورسازي و فولاد خوزستان به تساوي يك - يك رضايت دادند. لوسيانو پريرا در دقيقه بيستم گل نخست مسابقه را به سود فولادي ها به ثمر رساند. در نيمه دوم فشار حملات ميزبان نتيجه داد و تراكتورسازي روي ضربه دقيقه 77 محسن حسيني از يك شكست خانگي فرار كرد. با اين نتيجه تراكتورسازي 59 امتيازي شد و در رده سوم جدول رده بندي باقي ماند. فولاد هم با 55 امتياز در رده چهارم جدول باقي ماند.
تساوي در فينال ليگ
اما در تهران دو تيم استقلال و سپاهان در يكي از حساس ترين بازي هاي ليگ به مصاف هم رفتند كه در پايان وقت اول به تساوي بدون گل رضايت دادند. در نيمه نخست اين مسابقه برتري از آن استقلال بود و اين تيم كه از حمايت بيش از 60 هزار نفر برخوردار بود كاملا سپاهان را تحت تاثير خود قرار داده بود. ضربه سر خطرناك مجيدي در دقيقه پنجم بازي كه واكنش گردان را به دنبال داشت شروع حملات آبي ها بود. بهترين فرصت استقلال را در نيمه نخست البته حنيف عمران زاده در دقيقه 21 از دست داد. او توپ برگشتي گردان را حتي در شرايطي كه دروازه تقريبا خالي بود به بالاي دروازه زد. مهمترين اتفاق نيمه نخست در دقيقه 35 رخ داد. زماني كه موسوي از چنگ فرشيد طالبي گريخت و مظفري زاده در صحنه مشكوك به خطا سوت زد تا اخطار دوم به مدافع حريف تعلق گيرد و مثل ديدار دو تيم در مرحله نيمه نهايي جام حذفي از بازي اخراج شود. طالبي با چشماني اشكبار و پس از اعتراض فراوان زمين را ترك كرد. روي اين خطاي اعلام شده جواد نكونام يك ضربه كاشته خطرناك را روانه دروازه حريف كرد كه از كنار تير عمودي به خارج رفت.
با آغاز نيمه دوم استقلال فشار خود را شدت بخشيد ولي دفاع مستحكم سپاهان اجازه خودنمايي به اين تيم نداد. در دقيقه 66 اين ديدار، در يك ضد حمله سپاهان صاحب فرصت شد و پاس خوب جواهير سوكاي را محرم نويدكيا با ضربه اي ديدني وارد دروازه مهدي رحمتي كرد تا حساب كار يك بر صفر به صود سپاهان شود.
در ادامه استقلال تلاش زيادي كرد تا كار را به تساوي بكشاند و ارسال توپ هاي بلند از نقاط مختلف ميدان براي مهاجمان استقلال ثمري نداشت تا اينكه فشار استقلال در دقيقه سوم وقت هاي اضافه نتيجه داد و محسن ايران نژاد با گل بخودي باعث تساوي ديدار شد. در دقيقه 86 اين ديدار ايمان موسوي با كارت زرد دوم روبه رو شد تا از ميدان اخراج شود و دو تيم ده نفره به كار خود ادامه دهند. همچنين در اين ديدار خلعتبري از سپاهان و صادقي از استقلال با كارت زرد جريمه شدند. با نتيجه اي كه در اين ديدار به ثبت رسيد استقلال همچنان با يك امتياز بيشتر از سپاهان در صدر جدول باقي ماند تا تكليف قهرمان ليگ در دو بازي آينده استقلال و سپاهان مشخص شود.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

اعلام برنامه هاي تيم ملي از سوي كي روش
جلسه هماهنگي سرمربي تيم ملي با رييس فدراسيون فوتبال برگزار شد. اين جلسه با حضور علي كفاشيان، مهدي محمد نبي، كارلوس كي روش و اميد نمازي در دفتر ربيس فدراسيون فوتبال برگزار شد. در اين جلسه درباره اردوهاي تيم ملي و هماهنگي بازي هاي دوستانه با عمان و عراق در مسقط و دوبي و همچنين ديگر مسايل تيم ملي تصميم گيري هايي به شرح زير انجام شد:تيم ملي از 24 ارديبهشت وارد اردو مي شود. سپس سفري به عمان خواهد داشت تا روز اول خرداد ديداري دوستانه با تيم ملي عمان انجام دهد. تيم ملي پس از اين بازي به امارات رفته و روز 6 خرداد در دوبي به مصاف تيم ملي عراق مي رود. پس از اين بازي تيم ملي مستقيم به دوحه خواهد رفت تا در تاريخ 14 خرداد با تيم ملي قطر در ششمين مسابقه انتخابي جام جهاني 2014 برزيل بازي كند.
مشخص شدن مكان برگزاري فينال جام حذفي
مديرعامل باشگاه پرسپوليس براي مذاكره با سپاهاني ها براي مكان فينال جام حذفي امروز به سازمان ليگ مي رود. انتخاب محل بازي پرسپوليس و سپاهان در چارچوب فينال جام حذفي اين روزها سوژه اصلي محافل شده است.از همين رو قرار است امروز جلسه اي بين مسئولان باشگاه سپاهان، سازمان ليگ و باشگاه پرسپوليس برگزار شود.گفتني است اين ديدار 14ارديبهشت برگزار مي شود.
پايان انتظار 55 ساله
تيم فوتبال الفتح با خلق يك شگفتي بزرگ براي نخستين بار عنوان قهرماني ليگ حرفه اي عربستان را كسب كرد.هفته بيست و چهارم رقابتهاي ليگ حرفه اي عربستان يكشنبه شب برگزار شد كه طي آن تيم الفتح با برتري يك بر صفر مقابل الاهلي رياض جمع امتيازاتش را به عدد 61 رساند و در فاصله دو هفته تا پايان اين مسابقات جشن قهرماني زودهنگام را برپا كرد. اين براي نخستين بار در تاريخ باشگاه الفتح است كه به مقام قهرماني ليگ حرفه اي عربستان دست پيدا مي كند و به انتظار 55 ساله هواداران اين تيم پايان مي بخشد.تيم الهلال كه هفته گذشته استقلال را در تهران با يك گل شكست داده بود، اين هفته در زمين الفيصلي نيز با همين نتيجه به پيروزي رسيد تا با 54 امتياز در مكان دوم جدول رده بندي قرار گيرد.الشباب هم با 50 امتياز عنوان سوم ليگ عربستان را در اختيار دارد.
تلاش نمايندگان تبريز واهواز براي سومين سهميه ليگ برتر
مرحله گروهي رقابتهاي فوتبال ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور امروز با برگزاري 6 ديدار از گروه دوم به پايان مي رسد و تكليف نهايي تيم صعود كننده از اين گروه به ليگ برتر، تيمي كه مجوز حضور در بازي پلي آف را كسب مي كند و آخرين تيمي كه به دسته دوم سقوط مي كنند، مشخص خواهد شد.در اين بين تيم شهرداري تبريز كه با راي كميته انضباطي برنده ديدار با برق شيراز شد و به صدر گروه دوم صعود كرد، امروز در كرمانشاه به مصاف راهيان مي رود .شهرداري اگر برابر راهيان پيروز شود، تقريبا ليگ برتري مي شود مگر صنعتي بتواند در خانه با بيش از 8 گل فولاد يزد را شكست دهد اما در صورت تساوي يا باخت در اين بازي و برتري صنعتي مقابل فولاد يزد، اين تيم اهوازي ليگ برتري خواهد شد و شهرداري به بازي پلي آف مي رود. جدول رده بندي گروه دوم:1- شهرداري تبريز 46 امتياز(تفاضل
گل 13+)،2- صنعتي خوزستان 46 امتياز(تفاضل گل 7+)،3- شهرداري ياسوج 42 امتياز (تفاضل گل 12 +) و..
منچستر سيتي - ويگان در فينال جام حذفي
منچستر سيتي با برتري برابر چلسي راهي فينال جام حذفي انگليس شد تا يك ناكامي ديگر به كارنامه مربيگري بنيتس در چلسي اضافه شود.در ديدار نيمه نهايي جام حذفي انگليس، منچستر سيتي موفق شد با غلبه 2 بر يك بر چلسي به فينال راه پيدا كند.براي منچستر سيتي در اين ديدار سمير نصري (36) و سرخيو آگرو (47) گلزني كردند و تك گل چلسي را نيز دمبا با (63) به ثمر رساند. به اين ترتيب دو تيم منچسترسيتي و ويگان ديدار فينال اين فصل جام حذفي انگليس را برگزار خواهند كرد.با اين ناكامي رافائل بنيتس سرمربي موقت چلسي كه تا پايان اين فصل با آبي هاي لندن قرارداد دارد، بيش از پيش خطر اخراج از اين تيم را حس كرد.پيش از اين ويگان با برتري 2 بر صفر در بازي جنجالي برابر ميلوال به ديدار فينال جام حذفي انگليس راه يافته بود.فينال جام حذفي انگليس قرار است در ورزشگاه تاريخي ومبلي لندن برگزار شد.
صعود مس سرچشمه به پلي آف ليگ دسته اول
هفته بيست و ششم رقابتهاي ليگ دسته اول درحالي با شكست خانگي تيم نفت مسجد سليمان و عدم راهيابي اين تيم به ديدار پلي آف ليگ دسته اول همراه شد كه تيم مس از اين شكست استفاده كرد و با برتري برابر اتكا گلستان، ضمن فرستادن اين تيم گرگاني به دسته دوم، به ديدار پلي آف ليگ دسته اول صعود كرد.
 


بلاتكليفي ليگ بوكس دو ساله شد!

وضعيت ليگ بوكس براي دومين سال همچنان نامشخص است!
ليگ در رشته هاي مختلف ورزشي راهي براي ارتقاي سطح ورزشكاران آن رشته و نشان دادن توانمندي هاي فدراسيون است و فدراسيون ها سعي مي كنند ظرف مدت يك سال آن را برگزار كنند. اما عملكرد فدراسيون بوكس در برگزاري ليگ كار منحصر به فردي است. مسئولان اين فدراسيون ليگ پنج يا شش تيمي را بيشتر از يك سال طول مي دهند و در آخرش هم ديدار فينال آن برگزار نمي شود!با وجوداين استثناها كه همه اش در ليگ بوكس رخ مي دهد و براي مسئولان فدراسيون هيچ تلنگري نمي شود تا در دوره بعد اين وضعيت تكرار نشود، شاهد هستيم كه همين ليگ نصف و نيمه دو سال است كه برگزار نمي شود! پنجمين دوره سوپر ليگ بوكس كه مربوط به سال 90 بود و بايد در آن سال تمام مي شد شهريور 91 تمام شد، ششمين دوره كه قرار بود در سال 91 شروع شود و در همان سال هم به اتمام برسد به دليل عدم استقبال تيم ها و مسائل ديگر اصلا برگزار نشد تا ركورد بوكس ادامه داشته باشد.سال 92 سالي بود كه اميد داشتيم فدراسيون بوكس تغييري جدي در رويه كاري خود دهد و از همان ابتدا با قدرت براي برگزاري ليگ كه تنها منبع درآمد بوكسورها به حساب مي آيد، تلاش كند كه گويا شرايط امسال از سال قبل هم بدتر است و مسئولان فدراسيون هيچ تصميمي براي برگزاري ليگ نگرفته اند، چه رسد به اين كه بخواهند آن را سر موقع و بر اساس اهداف لازم به پايان برسانند.
 


پاسخ رد ژيمناستيك ايران به دعوت فدراسيون جهاني

فدراسيون ژيمناستيك به دعوت FIG براي حضور در مسابقات برترين هاي ايروبيك در كلمبيا پاسخ منفي داد.
چندي پيش فدراسيون جهاني ژيمناستيك ( FIG ) در نامه اي رسمي به فدراسيون ايران، از تيم ملي ايروبيك دعوت كرد تا در رقابت هاي هشت تيم برتر دنيا حضور پيدا كند.
اين رقابت ها قرار است مرداد ماه به ميزباني كلمبيا برگزار شود، فدراسيون ژيمناستيك ايران با احتساب هزينه هاي اين سفر نياز به مبلغي معادل 140 ميليون تومان داشت كه به دليل مشكلات مالي موجود در ورزش از اعلام آمادگي براي شركت در اين رويداد امتناع كرد تا نهمين تيم در رده بندي ايروبيك فدراسيون جهاني به اين مسابقات دعوت شود. ايران فرصت داشت آمادگي خود را تا دوشنبه گذشته با واريز مبلغ 6 هزار دلار براي شركت در اين مسابقات اعلام كند، اما به دليل مشكلات مالي اين اتفاق رخ نداد.
تيم ملي ايروبيك ايران در مسابقات جهاني وارنا بلغارستان به عنوان هفتمي دست يافت و به همين دليل از طرف فدراسيون جهاني ژيمناستيك براي شركت در رقابت هاي كلمبيا دعوت شد.
 


آغاز دوباره انتخابات فدراسيون هاي ورزشي

پس از گذشت ماه ها از مسكوت ماندن برگزاري مجامع انتخابي، انتخابات رياست فدراسيون ورزش هاي سنتي، بومي و محلي اول، ارديبهشت ماه برگزار مي شود.
در حالي كه چند ماهي از مسكوت ماندن برگزاري مجامع انتخاباتي فدراسيون هاي ورزشي مي گذرد، با اعلام امور مجامع وزارت ورزش و جوانان، مجمع انتخابات رياست فدراسيون ورزش هاي سنتي، بومي و محلي اول ارديبهشت به رياست حميد سجادي، رييس مركز ورزش هاي حرفه اي و قهرماني برگزار خواهد شد.
اين مجمع ساعت 15 و در محل فدراسيون مربوطه برگزار مي شود. تنها غلامرضا جعفري، سرپرست فدراسيون ورزش هاي سنتي، بومي و محلي براي احراز پست رياست فدراسيون نام نويسي كرده است و بايد از مجمع راي اعتماد بگيرد.
بعد از ايجاد تغيير در راس پنج فدراسيون ورزشي بود كه حواشي متعددي در ورزش به وجود آمد. فدراسيون ورزش هاي سنتي، بومي و محلي نيز يكي از فدراسيون هايي بود كه مديريتش دستخوش تغييراتي شد. از همان زمان غلامرضا جعفري كه قبلا رياست فدراسيون شنا را بر عهده داشت به عنوان سرپرست در فدراسيون ورزش هاي سنتي منصوب شد.
همچنين، قرار است مجمع عمومي و سالانه فدراسيون بدمينتون امروز از ساعت 15 در محل فدراسيون و با حضور سجادي برگزار شود.
 


سقوط جرثقيل 180 تني ورزشگاه نقش جهان

در اثر سقوط جرثقيل سنگين وزن ورزشگاه نقش جهان و تاور موجود در اين ورزشگاه، بخشي از سازه ورزشگاه آسيب ديد.
با وجود اين اتفاق كه به برخي كارگران آن صدمه وارد كرده است، فعاليت هاي عمراني ادامه دارد اما خساراتي به بخشي از جايگاه هاي اين ورزشگاه وارد شده است.اين در شرايطي است كه به نظر مي رسد عدم رعايت ايمني و بي توجهي به مسائل ايمني باعث آسيب ديدن اين دو كارگر شده است. طبق اعلام يك منبع آگاه در شركت توسعه و تجهيز اماكن ورزشي كشور اين اتفاق پنجشنبه گذشته در ورزشگاه نقش جهان رخ داده است.اين منبع آگاه در مورد ميزان خسارت وارد شده به سازه ورزشگاه اضافه كرد: خود سازه ورزشگاه بسيار اندك آسيب ديد و برخي از قسمت هاي جرثقيل به سازه بالا برخورد كرده كه آسيب بسيار اندكي به سازه ورزشگاه نقش جهان وارد كرد .وي در مورد ميزان آسيب جرثقيل 180 تني ورزشگاه بيان داشت: جرثقيل 180 تني هم در اين حادثه آسيب ديده و چپ كرده و دكل آن از بين رفته و تا زمانيكه اين جرثقيل دوباره نصب نشود، نمي توان در مورد ميزان خسارت آن اظهار نظر كرد اما بدون شك دكل آن به صورت كامل آسيب ديده و له شده است. خبرگزاري مهر در اين باره مدعي شد اخبار تائيد نشده اي وجود دارد كه دو نفر از كارگراني كه در صدد جابجا كردن و باز كردن «تاور كرين» مستقر در ورزشگاه كه براي جابجا كردن سازه هاي فلزي استفاده مي شود، بودند، در اثر سقوط اين دستگاه دچار حادثه شده و پس از آن فوت كردند.
 


خواندني از ورزش ايران

¤ فدراسيون وزنه برداري ايران تصميم گرفت سفر تيم جوانان به مسابقات جهاني پرو را لغو كند و به جاي آن ملي پوشان به مسابقات قهرماني آسيا اعزام مي شوند.فدراسيون دليل اين تصميم را نبود سفارتخانه پرو در ايران و سخت بودن اخذ ويزا براي وزنه بردارها و همچنين طولاني بودن مسير سفر به كشور پرو و محدوديت هاي مالي فدراسيون در تامين هزينه ها عنوان كرد.
 


تشكيل جلسه براي برداشتن تعليق فدراسيون تيراندازي با كمان ايران

قرار است اواسط ارديبهشت ماه سال جاري نشستي مشترك بين مسئولين كميته بين المللي المپيك و فدراسيون جهاني تيراندازي با كمان در خصوص مشكلات فدراسيون تيروكمان ايران برگزارشود.
در حالي كه چند ماه قبل فدراسيون جهاني تيروكمان در نامه اي رسمي خطاب به كميته ملي المپيك اعلام كرده بود تيروكمان ايران تعليق است و ورزشكاران ايران تنها در صورتي مي توانند در مسابقات جهاني شركت كند كه يا مجمع انتخاباتي به رياست كريم صفايي برگزار شود و يا كمانداران ايران زير پرچم فدراسيون جهاني در مسابقات شركت كنند؛ اما شنيده ها حاكي از آن است كه اواسط ارديبهشت ماه سال جاري نشستي بين مسئولان فدراسيون جهاني تيراندازي و كميته بين المللي المپيك براي مشكل تيراندازي با كمان ايران در لوزان سوئيس برگزار خواهد شد.
محمد علي شجاعي،رئيس فدراسيون تيراندازي با كمان ايران ضمن تاييد خبر فوق و با بيان اينكه احساس مي كنم خبرهاي خوشي در راه است، گفت: البته شايد عزمشان جزم باشد كه نخواهند كاري درستي انجام بدهند و مشكل ايران را رفع كنند اما شواهد و قرائن مبني بر اين است كه احتمالا مشكلات ايران به زودي رفع و تعليق فدراسيون برداشته خواهد شد.
 


اعلام تركيب تيم ملي كشتي آزاد در رقابتهاي قهرماني آسيا

تركيب تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان ايران براي شركت در رقابتهاي قهرماني آسيا در هند اعلام شد.
تيم ايران با تركيبي متشكل از نفرات برتر در مسابقات قهرماني كشور (قزوين - اسفندماه 91)، اعضـاي تيم شركت كننده در رقابتهاي جام جهاني و همچنين در صورت لزوم با بهره مندي از كشتي گيران برتر مسابقات انتخابي مرحله اول تيم ملي، در رقابتهاي قهرماني آسيا شركت مي كند. همچنين، كشتي گيران منتخب در اوزان 55، 66، 74 و 84 كيلوگرم پيش از آغاز وزن كشي رقابتهاي آسيايي مشخص مي شوند. رقابتهاي كشتي آزاد قهرماني بزرگسالان آسيا روزهاي 30 فروردين ماه تا اول ارديبهشت ماه در شهر دهلي نو پايتخت هند برگزار مي شود.بنا بر اين گزارش تركيب تيم ايران در اين رقابتها به شرح زير است:
55 كيلوگرم: حسين و محمد طهماسبي زاده ،60 كيلوگرم: حسن مرادقلي، 66 كيلوگرم: مسعود كمروند و محمد يوسفي ،74 كيلوگرم: عزت الله اكبري و امير شريعتي،84 كيلوگرم: محمدحسين محمديان و احسان اميني، 96 كيلوگرم: حامد تاتاري ،120 كيلوگرم: پرويز هادي
اعزام معصومي به تورنمنت اوكراين
همچنين تيم منتخب كشتي آزاد با تركيبي از قهرمانان اوزان هفتگانه مرحله اول انتخابي تيم ملي راهي رقابتهاي بين المللي جام درياي سياه در اوكراين مي شود.در اين تيم چهره هاي شاخصي مانند فردين معصومي و اباذر اسلامي به چشم مي خورد. سفر تيم ايران به اين رقابت ها در صورت موافقت شوراي برون مرزي وزارت ورزش و جوانان انجام مي شود.تركيب تيم ايران در اين رقابت ها كه روزهاي 26 تا 28 ارديبهشت ماه در شهر اودسا برگزار مي شود، به شرح زير است:
55 كيلوگرم: ياسر حيدر قلي نژاد،60 كيلوگرم: سينا اميني،66 كيلوگرم: محسن آقاجاني،74 كيلوگرم: جعفر قاسمي،84 كيلوگرم: مسعود مددي،96 كيلوگرم: اباذر اسلامي و 120 كيلوگرم: فردين معصومي
 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10