(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


شنبه 31 فروردین 1392 - شماره 20468

حديث دشت عشق
داماش با 3 امتياز ارزشمند در ليگ ماندني شد
سپاهان در رشت كم آورد
 اميد اندك اصفهاني ها به تكرار قهرماني
تقابل قهرمانان و كاركرد واقعي
رسانه فضاي ورزش را « تيره و تار » به تصوير مي كشند !
از سه طلا در گومي تا حسرت طلا در دهلي
نايب قهرماني ايران در رقابت هاي كشتي فرنگي آسيا
يك عنوان پنجمي حاصل كار جودو كاران
در مسابقات قهرماني آسيا
نشست رئيس فدراسيون و وزنه برداران المپيكي
لغو قانون سقف قراردادها و تغيير نام سازمان ليگ
احتمال برگزاري بازي دوستانه ايران با اسپانيا يا پرتغال
كميته ملي المپيك منتظر پاسخ IOC
بررسي قوانين جديد كشتي
اخبار كوتاه از فوتبال
خداحافظي عضو تيم ملي وزنه برداري
به وداع ابدي تبديل شد


حديث دشت عشق

از نوشته بسيجي شهيد «محمد امين پور»
شراب عشق نوشيدم، لباس جبهه پوشيدم
خدايا! مي داني كه براي لقاي تو به جبهه آمده ام و اميدم جز وصل تو نيست و تو دست رد به سينه اميدوارانه من نمي زني و مرا به سوي خود مي خواني. خدايا! مي داني كه رو سيه ام و از گذشته تلخم و از صفات رذيله ام و از گناهان كثيرم فقط تو آگاهي و خودت گفتي هر وقت كه بيايي براي توبه راه باز است و در قرآن نيز گفته اي «ان الله يحب التوابين» حال آمده ام و با نگاه اميد به تو مي نگرم و مي دانم كه قول تو حق است. بارالها! به درگاهت شكر مي كنم كه سعادت حقيقي را نصيبم كردي و با حسينيان همراه كردي و در جبهه راه دادي، و هم نداي مجاهدان قرار دادي و مرا از تفكرات و تخيلات بيهوده رهانيدي و از ظلمت به نور رهنمون ساختي و از لهويات دنيا به انوار الهي سوق دادي و شراب عشقت را بنوشاندي و در زمره كساني كه در راهت نبرد مي كنند قرار دادي. خدايا! تنها آرزويم شهادت در راه تو بوده است و دوست دارم بدن من مانند بدن حسين(ع) قطعه قطعه گردد، دستهايم مانند قمر بني هاشم از بدنم جدا شود تا شايد با اين وضع مقداري از گناهانم بخشيده گردد.
پدر و مادر عزيزم- اميدوارم زماني كه جنازه مرا به خانه مي آورند خوشحال باشيد و خداي ناكرده گريه نكنيد تا دشمنان از گريه شما خوشحال شوند و شما بايد افتخار كنيد كه اين چنين فرزندي را تربيت كرديد و امانتي كه خداوند به شما داده بود سالم و خوب به صاحبش تحويل داديد و در حقيقت اين دلاوري ها و از جان گذشتگي ها نتيجه كار و رنج شماست و قهرمانان اصلي شما هستيد. اگر ايمان و اعتقاد شما پدران و مادران نبود ما نمي توانستيم اين چنين بي اعتنا به زرق و برق زندگي و مظاهر دنيوي به سوي آخرت و سعادت ابدي روي آوريم.
بسيجي شهيد «محمد امين پور»، در 26/1/1365 در منطقه عملياتي فاو به شهادت رسيد.
 


داماش با 3 امتياز ارزشمند در ليگ ماندني شد

سپاهان در رشت كم آورد
اميد اندك اصفهاني ها به تكرار قهرماني

سپاهان اصفهان با شكست برابر داماش گيلان، شانس قهرماني اش در ليگ دوازدهم را به حداقل رساند.
نخستين ديدار از هفته سي و سوم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر باشگا ه هاي كشور كه روز گذشته در ورزشگاه عضدي رشت برگزار شد، با پيروزي 2 بر يك داماش گيلان برابر سپاهان اصفهان به پايان رسيد. نتيجه اي كه بقاي داماش در ليگ برتر را تضمين كرد و شانس قهرماني سپاهان در اين مسابقات را به حداقل رساند. نيمه اول اين بازي با دو گل به سود داماش خاتمه يافته بود. ابتدا مصطفي حاجتي در دقيقه 21 از روي نقطه پنالتي گل اول را به ثمر رساند و دردقيقه 40 نيز امين متوسل زاده از اشتباه احمدي، مدافع تيم سپاهان نهايت بهره را برد و پس از اين كه با دريبل سرپا او را از پيش روي برداشت با ضربه اي دقيق براي دومين بار دروازه شهاب گردان را گشود. سپاهان در اين نيمه بازي خوبي را از خود به نمايش نگذاشت.
با شروع نيمه دوم سپاهان تهاجمي ظاهر شد و توپ و ميدان را در اختيار داشت. در همان ابتداي اين نيمه سراسيمگي مدافعان تيم ميزبان باعث شد يك موقعيت خوب نصيب سوكاي شود ولي مهاجم سپاهان قدر اين فرصت را ندانست. فشار حملات سپاهان باعث شد محمد مختاري در دقيقه 52 بازي براي دومين بار كارت زرد را مقابل ديدگان خود ببيند و با دريافت كارت قرمز از بازي اخراج شود تا داماشي ها در ادامه با يك بازيكن كمتر به كار خود ادامه دهند. سپاهاني ها در ادامه كار فشار زيادي را به تيم داماش وارد كردند تا نتيجه را تغيير دهند و تنها محمدرضا خلعتبري در دقيقه 3+90 موفق شد يكي از اين دو گل را پاسخ دهد كه اين گل فايده اي براي تيم سپاهان نداشت. با اين نتيجه سپاهان 63 امتيازي باقي ماند تا شانس استقلال براي قهرماني دوچندان شود. در صورتي كه شاگردان قلعه نويي در ديدار بعدي خود در زمين فولاد خوزستان پيروز شوند، قهرماني ليگ برتر را جشن مي گيرند. داماش هم در آخرين ديدار خانگي خود به 3 امتياز ارزشمند دست يافت تا حضورش در فصل آينده ليگ برتر را مسجل كند.برنامه ادامه هفته سي و سوم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگا ه هاي كشور به شرح زير است:
سه شنبه - 10/02/92
¤ پرسپوليس - ملوان بندرانزلي( ساعت 19:15)
يكشنبه - 15/02/92
¤ ذوب آهن اصفهان - صنعت نفت آبادان ¤ آلومينيوم هرمزگان - تراكتورسازي تبريز ¤ مس كرمان - گهر دورود ¤ پيكان - فجرسپاسي شيراز ¤ سايپا البرز - نفت تهران ¤ راه آهن - صباي قم ¤ فولاد خوزستان - استقلال تهران .
تمام ديدارهاي فوق ساعت 17:45 برگزار مي شود.
 


تقابل قهرمانان و كاركرد واقعي

رسانه فضاي ورزش را « تيره و تار » به تصوير مي كشند !

سرويس ورزشي-
كمتر كسي باور مي كرد كه قويترين مرد جهان و سرمربي تيم ملي وزنه برداري در يك برنامه تلويزيوني بي محابا به يكديگر بتازند. چهارشنبه شب هفته گذشته و در يكي از ساعات پربيننده سيما، بهداد سليمي و كورش باقري در يك برنامه زنده ورزشي از شبكه يك رو در روي يكديگر قرار گرفتند و تا آنجا كه توانستند از شرمندگي هم در آمدند. كار اين دو تا آنجا پيش رفت كه در پايان برنامه قهرمان ملي ما به خود اجازه داد در مقابل ديدگان ميليون ها بيننده به نمايندگي از ملي پوشان وزنه برداري «درخواست تغييرات در راس مربيگري تيم ملي وزنه برداري» را ارايه كند كه با اصول و ساز و كار ورزش حرفه اي كوچكترين همخواني اي ندارد.
حالا پرسشي كه مطرح مي شود اين است كه چرا كاركرد يك رسانه - آن هم در سطحي كه مخاطبان ميليوني دارد- بايد به گونه اي باشد كه چنين اتفاقات زشت و زننده اي رخ دهد؟! حتي اگر نيت سازندگان اين برنامه ورزشي خير و قرار بر پايان دادن به مشكلات اخير وزنه برداري بوده ، قطعا يك برنامه زنده تلويزيوني مكان مناسبي براي حل و فصل نمودن اختلافاتي در اين سطح نيست و بايد پيش بيني رخ دادن هر اتفاقي را كرد. اگر قرار بر از بين بردن حواشي اخير وزنه برداري است ، چه بهتر بود سازندگان اين برنامه ورزشي اجازه مي دادند باقري و سليمي به اختلافات خود پايان دهند و سپس از آنها براي حضور در يك برنامه زنده تلويزيوني دعوت به عمل مي آوردند.
متاسفانه تكرار اشتباهات اين چنيني است كه موجب مي شود اين تصور به وجود آيد كه فضاي نزاع و تخريب افراد در برخي رسانه هاي ورزشي باب شده و نيرويي نيز براي مقابله يا برخورد با اين جريان وجود ندارد. اين برنامه ورزشي تنها نمونه اي از آن دسته رسانه هايي است كه كاركرد اصلي خود را از دست داده اند. شما عملكرد چند هفته اخير پر بيننده ترين برنامه ورزشي سيما - برنامه 90 - را زير نظر بگيريد، تا چه زماني بايد افراد را مقابل يكديگر قرار داد و فضاي ورزشي كشور را تيره و تار به تصوير كشيد؟!
عجيب است كه تمام اين اتفاقات در شرايطي رقم مي خورد كه مقام معظم رهبري در روزهاي پاياني سال 1391 و در ديدار خود با مسئولان ، پيشكسوتان و قهرمانان ورزشي با اظهار گلايه از تلاش برخي، براي تخريب فضاي ورزشي كشور از طريق ترويج تهمت، دروغ، نزاع و تخريب افراد، تأكيد كردند: « متأسفانه سهم رسانه هاي ورزشي در اين كار خلاف كم نيست و من در اين خصوص هشدار مي دهم. » رهبر انقلاب اسلامي همچنين خاطر نشان كردند: « برخي رسانه هاي ورزشي با بزرگنمايي موضوعات كوچك و ايجاد فضاي دعوا، تلاش مي كنند تا افراد مصاحبه كننده را به سمت حرف هاي تند و ناسزاگويي سوق دهند كه اين كار نادرستي است و بايد نقطه مقابل آن در رسانه ها تقويت شود. »
 


از سه طلا در گومي تا حسرت طلا در دهلي

نايب قهرماني ايران در رقابت هاي كشتي فرنگي آسيا

تيم ملي كشتي فرنگي ايران بدون كسب مدال طلا به مقام نايب قهرماني كشتي فرنگي آسيا رسيد.
تيم ملي كشتي فرنگي ايران در بيست وششمين دوره رقابت هاي كشتي فرنگي قهرماني آسيا با سه مدال نقره، دو برنز و 50 امتياز به مقام دوم دست يافت. كره جنوبي با 58 امتياز (4 طلا و يك نقره) به مقام قهرماني و قزاقستان با 49 امتياز (يك طلا، يك نقره و دو برنز) به عنوان سومي رسيدند. همچنين تيم هاي قرقيزستان 47 امتياز، ژاپن 37 امتياز، چين 28 امتياز، هندوستان 28 امتياز، ازبكستان 27 امتياز تاجيكستان 18 امتياز و عراق 13 امتياز در مكان هاي چهارم تا دهم اين رقابت ها قرار گرفتند. در اين مسابقه ها عبدالمحمد پاپي (60 كيلوگرم)، مهدي زيد وند (66 كيلوگرم) و هادي عليزاده پورنيا (74 كيلوگرم) به مدال نقره دست يافتند و طالب نعمت پور (84 كيلوگرم) و داود گيل نيرنگ (96 كيلوگرم) صاحب مدال برنز شدند.
از نكات قابل توجه اين رقابت ها حذف بشير باباجان زاده (120 كيلوگرم) و مهدي حاجي پور (55 كيلوگرم) در دور دوم اين رقابت ها بود. البته مسئولان و كادر فني ايران قضاوت هاي مغرضانه داوران در رقابت هاي باباجان زاده، نعمت پور و گيل نيرنگ را عامل شكست اين كشتي گيران عنوان مي كنند. تيم ملي كشتي فرنگي ايران در رقابت هاي سال گذشته كره جنوبي با 54 امتياز (سه طلا، يك نقره و يك برنز) به مقام قهرماني آسيا رسيده بود.
 


يك عنوان پنجمي حاصل كار جودو كاران

در مسابقات قهرماني آسيا

جودوكاران ايران در روز نخست از بيست و يكمين دوره رقابتهاي قهرماني آسيا با كسب يك عنوان پنجمي به كار خود پايان دادند.
تيم ملي جودو ايران ديروز در نخستين روز از رقابتهاي قهرماني آسيا سه نماينده در اوزان سبك رقابتهاي قهرماني آسيا داشت كه تنها نماينده وزن 73- كيلوگرم با دو پيروزي و دو شكست در جاي پنجم ايستاد و دو جودوكار ديگر كشورمان از دور مسابقات كنار رفتند.
سعيد مولايي در وزن 73- كيلوگرم بعد از پيروزي برابر جودوكاراني از قزاقستان و امارات به نيمه نهايي صعود كرد. وي در اين مرحله مقابل «نيام اوچير سنجيرگال» از مغولستان به روي تاتامي رفت و با قبول شكست برابر اين حريف خود از راهيابي به بازي نهايي بازماند.مولايي براي كسب مدال برنز هم به ديدار «وانگ كي چون» قهرمان دوره قبل همين مسابقات از كره جنوبي رفت و با قبول شكست در جاي پنجم ايستاد. اين كره اي مدال نقره و برنز المپيك، دو طلا و يك برنز جهان و بيش از 10 مدال از تورنمنت هاي معتبر جهان را در كارنامه خود ثبت كرده است.
ديروز همچنين بهزاد وحداني در وزن 60- كيلوگرم دور نخست نماينده سريلانكا را شكست داد و سپس به جودوكاري از چين تايپه باخت و حذف شد. ضمن اينكه در وزن 66- كيلوگرم احسان بهراميان پس از استراحت در مبارزه نخست، دور دوم به نفر هفتم رنكينگ جهاني از مغولستان باخت و از گردونه مسابقات كنار رفت.
اين مسابقات كه از ديروز به ميزباني تايلند در بانكوك آغاز شده، امروز در اوزان سنگين پيگيري مي شود كه قاسمي نژاد، جمالي، محجوب و پهلواني به مصاف رقباي خود مي روند.
 


نشست رئيس فدراسيون و وزنه برداران المپيكي

پس از به وجود آمدن مشكلات بين وزنه برداران المپيكي با كورش باقري، سرمربي تيم هاي ملي وزنه برداري، امروز حسين رضازاده در جلسه اي مشترك با ملي پوشان وزنه برداري ايران حاضر در المپيك 2012 لندن از نزديك صحبت هاي آنها را خواهد شنيد.
با توجه به مشكلات به وجود آمده ميان وزنه برداران المپيكي و سرمربي تيم ملي و مسائل مطرح شده در رسانه ها قرار است امروز وزنه برداران المپيكي با رئيس فدراسيون وزنه برداري جلسه اي داشته باشند و درباره اين مسائل به بحث و تبادل نظر بپردازند و در مورد آن تصميم گيري كنند. به احتمال فراوان كورش باقري، سرمربي تيم ملي وزنه برداري ايران نيز در اين نشست حضور خواهد داشت.
 


لغو قانون سقف قراردادها و تغيير نام سازمان ليگ

احتمال برگزاري بازي دوستانه ايران با اسپانيا يا پرتغال

كارلوس كي روش در صورت حضور تيم ملي فوتبال ايران در مرحله پلي آف رقابت هاي انتخابي جام جهاني يك بازي با يكي از تيم هاي ملي فوتبال پرتغال و اسپانيا را پيش بيني كرده است.
مهدي تاج سرپرست سازمان ليگ در گفتگويي از تعيين برنامه فصل آينده ليگ برتر، لغو قانون سقف قراردادها ، تغيير نام سازمان ليگ و برنامه هاي آينده تيم ملي در رقابت هاي انتخابي جام جهاني سخن گفت كه چكيده اي از صحبت هاي وي در ذيل مي آيد .
¤ در صورتي كه تيم ملي ايران به مرحله پلي آف انتخابي جام جهاني فوتبال برود، در تاريخ هاي 14 و 20 شهريور بايد با يكي از تيم هاي استراليا، اردن يا عمان بازي كنيم كه كار را برايمان سخت مي كند. اگر ديدار پلي آف آسيا را با پيروزي پشت سر بگذاريم، بايد با يكي از تيم هاي شيلي، اوروگوئه، پاراگوئه يا ونزوئلا ديدار كنيم كه براي اين منظور، كي روش بازي دوستانه اي را با يكي از تيم هاي پرتغال يا اسپانيا را در نظر دارد .
¤ بنا داريم ليگ را از ابتداي مرداد آغاز كنيم ولي در صورت حضور در پلي آف به دليل برگزاري دو اردوي 15 روزه از سوي كي روش مجبوريم ليگ را زودتر آغاز كنيم و احتمالا در تاريخ 20 تير ليگ سيزدهم آغاز خواهد شد .
¤براي آغازسيزدهمين دوره ليگ برتر تاريخ اول مرداد ماه را در نظر داشتيم اما به دليل اين كه احتمال دارد، تيم ملي به مرحله پلي آف انتخابي جام جهاني راه يابد، آغاز فصل جديد را 21 يا 22 تير در نظر گرفتيم. به اين ترتيب ناچاريم بخشي از ليگ را در ماه مبارك رمضان برگزار كنيم .
¤ حضور سه تيم از تبريز در ليگ برتر كار را براي ما سخت كرده است. در تبريز تنها ورزشگاه يادگار امام (ره) قابليت انجام بازي ليگ برتري دارد و ما ناچاريم كه از شوراي تامين استان آذربايجان شرقي بخواهيم كه امكان انجام دو بازي در يك روز را در اين ورزشگاه ايجاد كند .
¤ قانون سقف قراردادها در فصل سيزدهم ليگ برتر فوتبال حذف شد اما باشگاه هاي ليگ برتري موظف هستند كه تراز مالي خود را به ما ارائه دهند تا ما هم آن را به كنفدراسيون فوتبال آسيا ارائه دهيم .
¤ از اين پس، مسابقات ليگ برتر و ليگ دسته يك كه به جام آزادگان معروف است به همراه مسابقات ليگ برتر بانوان تحت نظر«سازمان فوتبال» برگزار مي شوند. اين تغيير به دليل اجبار كنفدراسيون فوتبال آسيا براي مشخص بودن روند صعود و سقوط تيم ها به ليگ برتر و حرفه اي بودن آنها اعمال شده است .
¤ ما براي برنامه ريزي فصل بعد ليگ را با 16 تيم برنامه ريزي كرده ايم و بعيد مي دانم هيأت رئيسه نظرش برگردد.
¤ براي سال آتي سقف قرارداد نخواهيم داشت اما از باشگاه ها تعيين بودجه مي خواهيم. و از آنها مي خواهيم اظهارنامه مالياتي را پر كنند. چارت سازمان شان را ارائه دهند و اساسنامه خود را تحويل دهند. ما نهايتا تا 9 تير بايد اين مدارك را به AFC ارسال كنيم .
¤ بحث حضور مربيان در فصل جديد ليگ برتر فوتبال و اينكه آيا باشگاه ها بايد از سازمان ليگ استعلام بگيرند كاملا پيش بيني شده و باشگاه ها بايد پيش از اقدام به امضاي قرارداد با مربيان براي به خدمت گرفتن آنها از سازمان ليگ استعلام بگيرد.همچنين برنامه اي براي مديران هم تدارك ديده ايم كه آنها نيز از اين فيلتر عبور كنند.
 


كميته ملي المپيك منتظر پاسخ IOC

رئيس كميته ملي المپيك با بيان اينكه پاسخي از سوي IOC در خصوص اصلاح اساسنامه به ايران نيامد، گفت: هنوز پرونده بازي همبستگي كشورهاي اسلامي براي ايران بسته نشده است.
محمدعلي آبادي در خصوص بسته شدن پرنده بازي هاي كشورهاي همبستگي اسلامي براي ايران، ضمن بيان مطلب فوق اظهار داشت: اندونزي ميزبان سومين دوره بازي هاي همبستگي اسلامي اعلام كرد به دليل عدم آمادگي كافي، برگزاري اين رقابت ها به تعويق افتاده است. ما در كميته ملي المپيك منتظر اعلام زمان جديد اين بازي ها هستيم و هنوز پرونده اين پيكارها براي ما بسته نشده است.وي در پاسخ به اين سوال كه آيا احتمال عدم برگزاري اين بازي هاي وجود دارد؟ خاطرنشان كرد: اطلاع دقيقي از اين موضوع ندارم. وي در خصوص پيش بيني كميته ملي المپيك از بازي هاي داخل سالن و المپيك نوجوانان، تاكيد كرد: هنوز به صورت دقيق در اين خصوص كار كارشناسي انجام نداده ايم.علي آبادي در خصوص پاسخ كميته بين المللي المپيك به اساسنامه اصلاح شده ايران و همچنين تاييد و برگشت آن نيز گفت: تا روز چهارشنبه پاسخي از سوي IOC به دست ما نرسيده است، ضمن اينكه در حال تلاش و پيگيري امور براي برگشت هرچه سريعتر آن نيز هستيم.
 


بررسي قوانين جديد كشتي

رئيس موقت فيلا اعلام كرد قوانين جديد كشتي در نشست فوق العاده فدراسيون جهاني در مسكو مطرح خواهد شد.
نناد لالوويچ با بيان اين مطلب افزود: تصميم كميته بين المللي المپيك براي پيشنهاد حذف كشتي از المپيك يك خبر شوك آور براي ما بود.براي حفظ كشتي در المپيك بايد با توجه به نظر كميته بين المللي المپيك به سمت قوانيني ساد ه تر پيش برويم، رشته كشتي آزاد از فرنگي متمايز شود، مسابقات به سوي فعال و فني تر شدن پيش برود و در رسانه ها و عرصه تبليغات حضور گسترده تري داشته باشد.
رئيس موقت فيلا تصريح كرد: قوانين جديدي بر اين اساس و با در نظر گرفتن مسائلي در مورد تنوع وزن ها و رشته ها طراحي شده است كه روز 28 ارديبهشت ماه در نشست فوق العاده فيلا براي تعيين رئيس جديد فدراسيون جهاني مطرح و در صورت تاييد يك ماه به صورت آزمايشي اجراء مي شود.لالوويچ تاكيد كرد: اجراي اين قوانين از بازي هاي اروپايي سال 2015 در باكو پايتخت آذربايجان آغاز مي شود.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

امضاي مديرعامل جعلي از آب درآمد!
مديرعامل باشگاه ملوان امضاي هرگونه درخواست براي 18 تيمي ماندن ليگ برتر را تكذيب كرد. محمدصادق درودگر در نامه اي به علي كاظمي، دبير سازمان ليگ برتر فوتبال امضاي خود را در ذيل نامه درخواست 18 تيمي ماندن ليگ برتر تكذيب كرد. او در اين نامه منكر امضاي هرگونه ورقه اي مبني بر درخواست براي 18 تيمي ماندن ليگ برتر شد و امضاي منتسب به خود را در پاي برگه ياد شده جعلي دانست.
مذاكره عقيلي با مسئولان فدراسيون فوتبال
هادي عقيلي از مسئولان باشگاه القطر درخواست مرخصي چند روزه براي سفر به تهران كرده است تا با مسئولان فدراسيون فوتبال گفت و گو كند. آن طور كه شبكه الكاس از مقامات باشگاه قطري كسب اطلاع كرده اين مذاكره درباره دوري وي از تيم ملي است.
انتقاد سرمربي استقلال از برخي بازيكنان اين تيم
سرمربي استقلال در تازه ترين صحبت هاي خود با انتقاد از برخي بازيكنان اين تيم گفت: همه بازيكنان استقلال پرونده اي دارند كه روز به روز همه چيز در آن لحاظ مي شود. هر اتفاقي كه بيفتد و حتي ريزترين مسئله در اين پرونده ها لحاظ مي شود. اين بازيكنان يادشان باشد آخر فصل عملكرد يكساله آنها مورد بررسي قرار مي گيرد و بر اساس آن نسبت به تمديد قرارداد آنها تصميم گيري مي شود. در پايان فصل از يكسري حركات بچگانه نمي گذرم.
 


خداحافظي عضو تيم ملي وزنه برداري

 به وداع ابدي تبديل شد

خرم آباد- خبرنگار كيهان:
خداحافظي عضو تيم ملي وزنه برداري از خانواده اش در آستانه سفر به كشور سوئد به وداع ابدي وي و برادرش تبديل شد.
جهانگير ملك احمدي وزنه بردار لرستاني و عضو تيم ملي هنگامي كه به اتفاق برادرش حبيب و يكي از دوستانش به نام نيك روش براي خداحافظي با يكي از بستگانش عازم روستايي در اطراف خرم آباد بود، بر اثر حادثه رانندگي وي و برادرش حبيب در دم جان سپردند و شخصي به نام نيك روش كه همراه آنان بود بر اثر شدت جراحات وارده به بيمارستان انتقال يافت.
ملك احمدي در تاريخي كه عازم كشور سوئد بود با تاريخ تشييع جنازه اش مقارن شد. جنازه ملك احمدي كه داراي كارنامه قهرماني مسابقات آسيايي در ازبكستان بود روز پنجشنبه به همراه جنازه برادرش با حضور اقشار مردم سوگوار تشييع و در قبرستان خرم آباد به خاك سپرده شد.
 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10