(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 - شماره 20471

حديث دشت عشق
تقابل استقلال با الريان و سپاهان با النصر در هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا
استقلال در تدارك جشن صعود آخرين تلاش هاي سپاهان
اخبار كوتاه از فوتبال
وعده هاي تازه سرپرست فدراسيون كشتي پس از ناكامي اخير
محرزشدن تباني تيم فوتبال شهرداري تبريز در ليگ دسته اول پاي چند تيم ديگر هم درميان است
حذف نام آخرين بازمانده المپيك از تيم ملي وزنه برداري
سقوط يك پله اي با كسب يك مدال طلا و 3 برنز
نايب قهرماني ايران در كشتي آزاد قهرماني آسيا
خواندني از ورزش ايران
واليبال جام باشگاه هاي آسيا صدرنشيني كاله با پيروزي برابر العين امارات
   

حديث دشت عشق


به ياد طلبه بسيجي شهيد «مصطفي عمونبي»سيوطي خوان مجاهد
تحصيلاتش را تا سيوطي ادامه داد و شور و شوق جبهه ها او را به ديار نور و روشنايي كشاند. مصطفي در عمليات محرم، هفده سال بيشتر نداشت اما اين جوان پرشور، از ثواب مجاهدت در راه خدا بسيار شنيده بود. اينجا جاي جهاد و جانفشاني است؛ چرا كه پس از غروب عاشورا، حضور مأجور نخواهد شد. مصطفي در اين عمليات جانش را تقديم دوست نمود و به لقاي پروردگارش رسيد.
گفته اند چنان پرشور و حرارت بود كه يك بار وقتي به نماز جمعه تهران مي رود از مسئولان حفاظت مي خواهد اجازه دهند او نيز جزو تفتيش كنندگان باشد و به اصرار كنار يكي از افراد تفتيش كننده قرار مي گيرد. در آنجا به يك روحاني نما كه عازم نماز بود سوءظن پيدا مي كند و به اجبار او را تفتيش مي كند و داخل عمامه او يك كلت مي يابد و پس از معرفي مورد تشويق امام جمعه وقت تهران قرار مي گيرد.
طلبه بسيجي شهيد «مصطفي عمونبي»، سال 1344 در خوانسار متولد شد و در 30/8/1361 در عمليات محرم به شهادت رسيد.

 

تقابل استقلال با الريان و سپاهان با النصر در هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا
استقلال در تدارك جشن صعود آخرين تلاش هاي سپاهان


هفته پنجم از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا درحالي از امروز آغاز مي شود كه استقلال در ورزشگاه آزادي شانس آن را دارد با پيروزي برابر الريان جشن صعود را برپا كند اما سپاهان بايد در كنار پيروزي خود مقابل النصر امارات، اميدوار به باخت الغرافه برابر الاهلي عربستان باشد تا وداع زودهنگامي با اين جام نداشته باشد.
روز نخست از هفته پنجم مرحله گروهي يازدهمين دوره رقابتهاي فوتبال ليگ قهرمانان آسيا امروز با برگزاري 8 ديدار در شرق و غرب قاره كهن آغاز مي شود كه تيم هاي استقلال تهران و سپاهان اصفهان به عنوان نمايندگان فوتبال باشگاهي ايران، در اين روز به مصاف حريفان خود مي روند. در گروه C سپاهان در زمين النصر امارات به ميدان مي رود، تيمي كه هفته پيش عنوان نخستين تيم حذف شده جام را از آن خود كرد. سپاهاني ها هم به خاطر دو شكست متوالي برابر الاهلي عربستان در هفته هاي سوم و چهارم ليگ قهرمانان آسيا، در خطر حذف زودهنگام از اين جام قرار گرفته اند. شاگردان كرانچار براي باقيمادن در اين جام، ابتدا بايد در زمين النصر به پيروزي رسيده و پس از آن چشم انتظار ارائه »فوتبال پاك« از سوي الاهلي عربستان در زمين الغرافه قطر باشند، ديداري كه حكم سرگروهي را دارد. سپاهاني ها در صورت پيروزي برابر النصر، 6 امتيازي مي شوند و در اين شرايط بايد اميدوار باشند تيم صعود كرده الاهلي با تفكر تساوي براي حفظ صدرنشيني در زمين الغرافه به ميدان نرود و مقابل اين تيم قطري پيروز شود. در اين شرايط الغرافه 9 امتيازي باقي مي ماند و شاگردان كرانچار اميدوار مي شوند با پيروزي در بازي آخر برابر اين تيم قطري، به عنوان تيم دوم گروه خود راهي مرحله حذفي اين جام شوند. البته هر نتيجه اي به غير از شكست، صعود الغرافه به مرحله بعد و حذف زودهنگام سپاهان را رقم خواهد زد.
ديگر نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا امروز در ورزشگاه آزادي به مصاف تيم الريان مي رود. شاگردان قلعه نويي كه در هفته گذشته اين جام، شكست تلخي را برابر الهلال عربستان تجربه كردند، در آخرين بازي خانگي خود در گروه D اين رقابتها، به فكر پيروزي مقابل الريان قطر با حمايت هواداران متعصب خود هستند. استقلالي ها كه اين روزها در آستانه قهرماني در ليگ برتر قرار دارند، براي جبران شكست برابر الهلال مي خواهند الريان را قرباني جاه طلبي هاي خود كنند و نماينده قطر را با شكست بدرقه كنند، نتيجه اي كه ممكن است حكم صعود آبي پوشان تهراني به مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا را امضا كند.پيروزي برابر تيم فوتبال الريان قطر كه براي حذف نشدن با تمام قوا در ميدان آزادي به ميدان خواهد آمد، اگر با برد يكي از دو تيم الهلال و العين در نبرد رياض(ديگر بازي اين گروه) همراه شود، اين تيم آبي پوش به مرحله بعدي صعود خواهد كرد.البته ديدار تيم هاي فوتبال الهلال عربستان و العين امارات هم يكي از حساس ترين ديدارهاي غرب آسياست زيرا برنده اين بازي تا حدودي صعود خود به مرحله بعدي اين جام را قطعي مي كند و بازنده آن تا مرز حذف شدن پيش خواهد رفت.برنامه ديدارهاي روز نخست از هفته پنجم رقابتهاي فوتبال ليگ قهرمانان آسيا به شرح زير است:
گروه C : ¤ الغرافه قطر - الاهلي عربستان
¤ النصر امارات - سپاهان ايران(ساعت 20)
جدول رده بندي گروه C :1- الاهلي عربستان 12 امتياز، 2- الغرافه قطر 9 امتياز، 3- سپاهان ايران 3 امتياز و 4- النصر امارات بدون امتياز
گروه D : ¤ الهلال عربستان - العين امارات
¤ استقلال ايران - الريان قطر( ساعت 21)
جدول رده بندي گروه D :1- استقلال ايران با 7 امتياز، 2- العين امارات با 6 امتياز (6 زده، 6 خورده، تفاضل گل صفر)، 3- الهلال عربستان با 6 امتياز (6 زده، 6 خورده، تفاضل گل صفر) و 4- الريان قطر با 4 امتياز.

 

اخبار كوتاه از فوتبال


برپايي چشن 50 سالگي پرسپوليس
مقامات باشگاه پرسپوليس تصميم گرفته اند در سال جاري مراسم باشكوهي براي نيم قرن حضور پرسپوليس در فوتبال ايران و آسيا برپا كنند.كارگروهي در باشگاه پرسپوليس موارد مربوط به اين مراسم را انجام مي دهد. پرسپوليس باشگاهي بود كه در دي ماه سال 1342 تاسيس شد و علاوه بر فوتبال رشته هايي چون بولينگ، واليبال و بسكتبال نيز دراين باشگاه فعال بود.
دومين نيمكت نشيني متوالي داوري
هفته سي ام بوندس ليگاي 2 شنبه گذشته پيگيري شد كه آينتراخت برانشويگ به مصاف ارزگبرگ رفت.اين بازي با نتيجه يك بر يك به پايان رسيد و اتفاق قابل توجه در آن نيمكت نشيني دانيال داوري دروازه بان ايراني براي دومين هفته پي در پي بود. در جدول رده بندي بوندس ليگاي 2 هرتابرلين با 66 امتياز صدرنشين است و تيم هاي برانشويگ و كايزرسلاترن به ترتيب با 62 و 52 امتياز دوم و سوم هستند.
قلعه نويي: استقلال خانه من است
امير قلعه نويي سرمربي استقلال در پاسخ به اين پرسش كه آيا فصل آينده هم در اين تيم خواهد بود ، گفت: اجازه بدهيد ما همه تمركزمان را براي همين تيم بگذاريم.استقلال خانه من بوده است.چندين سال در اين تيم بودم.من با اين تيم قهرمان آسيا شدم،پايم را عمل كردم چند ماه بعد استقلال دسته سوم بود.هم قهرمان آسيا شديم و هم به دسته سوم آسيا رفتيم.خاطرات شيرين زيادي داريم.همه فكر و ذكر من اين است كه ليگ را به خوبي تمام كنيم. شايد آنها سال بعد ما را نخواهند.
رئيس باشگاه الريان: استقلال لجباز است
رئيس باشگاه الريان حريف امروز استقلال روز گذشته در مصاحبه اي اظهار داشت: اين بازي از اهميت بالايي برخوردار است چرا كه هر دو تيم براي پيروزي به ميدان مي آيند. با تيمي ديدار مي كنيم كه در ورزشگاه خانگي خود سختكوش و لجباز است. ما بايد در ورزشگاه آزادي و مقابل طرفداران استقلال به ميدان برويم و اين مي تواند انگيزه خوبي براي بازيكنان باشد. در ديدار رفت برابر استقلال به تساوي سه بر سه دست يافتيم كه اين همچون شكست براي ما بود. مي خواهيم در اين ديدار جبران كنيم.
پرواز چارتر به قطر و كره براي تيم ملي
سرپرست كميته تيم هاي ملي از انتخاب يك شركت هواپيمايي به عنوان اسپانسر تيم ملي ايران در ديدارهاي پاياني مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل خبر داد. پس از نشست سرپرست كميته تيم هاي ملي با رئيس اين شركت هواپيمايي ، مقرر شد اين شركت هواپيمايي به عنوان اسپانسر تيم ملي فوتبال ايران در مسابقات آينده با تيم هاي قطر، لبنان و كره جنوبي انتخاب شود و ملي پوشان با پروازهاي چارتر راهي قطر و كره جنوبي شوند.
مهاجم ليورپول ، بازيكن چلسي را گاز گرفت!
مهاجم تيم فوتبال ليورپول در ديدار اين تيم با چلسي، مدافع تيم حريف را گاز گرفت. «لوييس سوارز» يكشنبه شب در جريان ديدار تيم هاي ليورپول و چلسي كه به تساوي 2 بر 2 انجاميد، دست «برانيسلاو ايوانوويچ» را گاز گرفت. مهاجم اروگوئه اي ليورپول در دقيقه 66 اين ديدار اقدام به اين كار كرد كه بازپخش هاي تلويزيوني، اين صحنه را كاملا به تصوير كشيد. خود سوارز پس از پايان بازي اظهار داشت: واقعا به خاطر كاري كه كردم متاسفم. من از مربي، بازيكنان و همه در باشگاه ليورپول عذرخواهي مي كنم. تلفني هم با خود ايوانوويچ صحبت كردم و از او عذرخواهي كردم. خوشحالم كه پذيرفت.
اخراج مجدد مهاجم ناراضي پرسپوليس
هادي نوروزي مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس دوباره به دليل نيمكت نشيني در بازي هاي رسمي و دوستانه از كادر فني اين تيم انتقاد كرد و به محل تمرين سرخ پوشان هم نرفت. از همين رو يحيي گل محمدي، سرمربي پرسپوليس در تماسي تلفني از طريق مسئولان باشگاه به وي اعلام كرد كه تا اطلاع ثانوي حق حضور در تمرينات پرسپوليس را ندارد. او قرار است در كميته انضباطي پاسخگوي رفتار خودش در آستانه بازي حساس مقابل سپاهان باشد.
آماده ترين بايرن 10 سال اخير ميزبان بارسا
ديدار رفت از مرحله نيمه نهايي رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا، تقابل دو تيم از بهترين هاي حال حاضر فوتبال اروپا و جهان است؛ بايرن مونيخ و بارسلونا. بايرن مونيخ امشب در ورزشگاه «آليانتس آرنا» ميزبان بارسلونا خواهد بود. بايرن اين روزها اگر بهترين تيم حال حاضر جهان نباشد اما يكي از برترين هاست. از سويي بارسا در پنج سال گذشته دو بار جام قهرماني را بالاي سر برده است. در حال حاضر تيم فوتبال بارسلونا از حيث مالكيت توپ در جهان در جايگاه نخست قرار دارد و بايرن دوم است. بارسا در 300 بازي ميانگين 68 درصد مالكيت را به خود اختصاص داده و بايرن با 57 درصد دوم است.

 

وعده هاي تازه سرپرست فدراسيون كشتي پس از ناكامي اخير


سرپرست فدراسيون كشتي پس از ناكامي نمايندگان ايران در انتخابات هيات رئيسه كشتي آسيا و انتقادات پيرامون اين شكست گفت: متاسفانه اتفاقي كه انتظارش را نداشتيم، رخ نداد اما بزودي اتفاقات خوش و جديدي رخ خواهد داد و منتظر اخبار خوشي از كشتي باشيد.
حجت الله خطيب در واكنش به انتقادات اخير مبني بر ناكامي ابراهيم جوادي و اكبر ميرروشن در انتخابات هيات رئيسه كشتي آسيا ضمن بيان مطلب فوق گفت: اين مساله كاملا طبيعي بود و آن چيزي كه ما انتظار داشتيم نشد. ضمن اينكه ما انتظار داشتيم نناد لالوويچ سرپرست فيلا هم در نشست انتخابات آسيا حضور داشته باشد كه متاسفانه وي به تازگي به هند آمده است. وي در رابطه با انتقادات شديد مير روشن مبني براينكه ناكامي نماينده ايران در انتخابات به دليل ديپلماسي ضعيف سرپرست فدراسيون كشتي بوده، اظهار داشت: براي اين اظهار نظر كمي زود است چرا كه بايد منتظر اتفاقات يكي دو هفته آينده باشيم كه مطمئنا اتفاقات خوش و جديدي رخ خواهد داد. سرپرست فدراسيون كشتي در خصوص بخش ديگري از صحبت هاي ميرروشن مبني براينكه چون وي عليه فيلا صحبت مي كند، روابط ايران با فدراسيون جهاني برهم خورده است، خاطرنشان كرد: چنين چيزي صحت ندارد، اين حرف كسي است كه اصلا در كشتي نبوده و آشنايي با ورزش ندارد. اتفاقا ما چوب معرفي امثال او را در كشتي خورديم!

 

محرزشدن تباني تيم فوتبال شهرداري تبريز در ليگ دسته اول پاي چند تيم ديگر هم درميان است


نايب رئيس فدراسيون فوتبال از محرز شدن تباني بعضي از اعضاي كادرفني تيم شهرداري تبريز خبر داد و گفت: مشغول جمع آوري مدارك هستيم تا آنها را به مراجع قضايي ارجاع دهيم.
آيت اللهي ، رئيس كميته رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه اي در فوتبال با بيان اينكه تباني برخي افراد در كادر فني و سرپرستي تيم فوتبال شهرداري تبريز محرز شده است، اظهار كرد: ما هنوز مشغول جمع آوري مدارك هستيم. اگرچه اقدام به تباني محرز است اما هنوز جزييات آن درباره افراد متخلف به اثبات نرسيده است و كميته رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه اي در فوتبال همچنان در حال بررسي است. وي در پاسخ به اين سوال كه آيا با محرز شدن تباني، تيم شهرداري تبريز به ليگ دسته يك سقوط مي كند، گفت: ما به مجموعه باشگاه شهرداري تبريز كاري نداريم و در حال پيگيري تخلفات عوامل تيم ها و افراد مختلف هستيم. بنابراين الان نمي توان صحبتي در اين باره داشت. گروه هاي مختلفي در سراسر كشور موضوع را پيگيري كرده و مدرك جمع مي كنند.
تباني مربوط به چند تيم است
وي افزود: تباني و موارد مشكوك مربوط به يك مسابقه يا يك مربي نيست بلكه در چندين مسابقه و با دخالت عوامل مختلفي شامل مربي، بازيكن و سرپرست ديده شده و تا زماني كه چيزي به اثبات نرسد نمي توانيم با قطعيت از آن سخن بگوييم. حتي تمام موارد مربوط به يك تيم نيست و چندين تيم در ليگ دسته يك احتمالا درگير اين موارد هستند. ما با تكميل مستندات و مدارك كافي، آنها را به مراجع قضايي ارجاع خواهيم داد.نايب رييس اول فدراسيون فوتبال در پاسخ به اينكه آيا كميته انضباطي فدراسيون هم به اين موارد رسيدگي خواهد كرد گفت: در پايان بررسي ها اگر مواردي وجود داشت كه رسيدگي به آنها در حيطه وظايف كميته انضباطي بود، آن را به كميته انضباطي ارجاع مي دهيم و مابقي تحويل مراجع قضايي مي شود.
معلق شدن فعاليت مربيان شهرداري
وي درباره منع فعاليت فراز كمالوند و ساير اعضاي كادر فني تيم شهرداري تبريز و اينكه آيا آنها از ادامه فعاليت در فوتبال محروم شده اند توضيح داد: ما كادر فني تيم شهرداري را محروم نكرديم بلكه فعاليت آنها فعلا معلق است تا رسيدگي ها كامل شود. در بررسي ها مشخص شد كه اينها مورد اتهام قرار گرفتند و اقدام به تباني برخي از آنها محرز است. ممكن است محروم شوند و شايد هم نشوند؛ همه چيز بستگي به مدارك جمع آوري شده ما دارد.
امكان سقوط به دو دسته پايين تر
رييس كميته رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه اي در فوتبال در واكنش به اينكه در صورت اثبات تباني از سوي عوامل تيم شهرداري تبريز آيا اين تيم دوباره به ليگ دسته يك برمي گردد ، گفت: الان بحث فردي است و موضوع تيمي نيست. اگرچه پاي عواملي وسط است كه در دو سه تيم كار مي كردند. اما بي ترديد اگر تخلفات مسجل شود، طبق قوانين موجود امكان سقوط تيمي به 2 دسته پايين تر هم وجود دارد.
تكميل بررسي ها تا يك هفته ديگر
آيت اللهي درباره اين مطلب كه پس تيم هاي بالاي جدولي ليگ دسته يك كه نتوانستند به ليگ برتر صعود كنند، بايد آماده حضور احتمالي در فصل آينده ليگ برتر باشند نيز اظهار كرد: به هر حال ما سعي مي كنيم تا هفت، هشت روز آينده بررسي ها را تكميل كنيم تا هرگونه تصميم گيري احتمالي خللي در برنامه هاي آتي ايجاد نكند.

 

حذف نام آخرين بازمانده المپيك از تيم ملي وزنه برداري


وزنه بردار دسته 94 كيلويي ايران از تيم ملي وزنه برداري خط خورد.
سعيد محمدپور، وزنه بردار دسته 94 كيلويي كشورمان كه به عنوان تنها المپيكي به اردوي جديد تيم ملي وزنه برداري دعوت شده بود، پس از عدم حضور در اين اردو از سوي كادرفني خط خورد. محمدپور به همراه 4 ملي پوش المپيكي وزنه برداري ايران اين روزها به بهانه رفتار تند و بي حرمتي كوروش باقري در اردوي تيم ملي با سرمربي تيم ملي به مشكل خورده تا جايي كه در جلسه مشترك با حسين رضازاده درخواست تغيير سرمربي تيم ملي را داشتند. خبر ديگر از تيم ملي وزنه برداري اينكه جابر بهروزي، وزنه بردار دسته 69 كيلويي به تيم ملي وزنه برداري دعوت شد و احتمالا طي روزهاي آينده سهراب مرادي هم با رسيدن به مرز آمادگي لازم به اردوي اين تيم اضافه خواهد شد.

 

سقوط يك پله اي با كسب يك مدال طلا و 3 برنز
نايب قهرماني ايران در كشتي آزاد قهرماني آسيا


تيم ملي كشتي آزاد كشورمان با كسب يك مدال طلا و 3 برنز به عنوان نايب قهرماني آسيا دست يافت.
رقابت هاي كشتي آزاد قهرماني آسيا طي روز هاي 31 فروردين تا دوم ارديبهشت ماه در شهر دهلي نو پايتخت هند برگزار شد كه نمايندگان كشورمان موفق به كسب يك مدال طلا و 3 مدال برنز شدند.تيم ملي كشتي آزاد كشورمان با 45 امتياز عنوان نايب قهرماني را به خود اختصاص داد. تيم هند با 48 امتياز بر سكوي قهرماني ايستاد و مغولستان با 40 امتياز سوم شد.كره جنوبي و قرقيزستان مشتركاً با 38 امتياز چهارم شدند. تيم هاي ازبكستان، تاجيكستان، ژاپن، قزاقستان و چين در رده هاي بعد قرار گرفتند.
پرويز هادي در 120 كيلو تنها مدال طلاي ايران را كسب كرد. عزت الله اكبري در 74، احسان اميني در 84 و حامد تاتاري در 96 كيلوگرم هم 3 مدال برنز براي كشورمان كسب كردند.محمد طهماسبي زاده در 55 كيلو و حسن مرادقلي در 60 به عنواني بهتر از هفتمي نرسيدند. محمد يوسفي در 66 كيلوگرم هم هشتم شد.تيم ايران در دوره قبلي اين رقابت ها در كره جنوبي توانسته بود با 67 امتياز (5 طلا، يك نقره، يك برنز) بالاتر از ژاپن و چين در مكان اول قرار بگيرد.
تيم ملي كشتي فرنگي هم در رقابت هاي قهرماني آسيا كه 29 تا 30 فروردين ماه برگزار شد با 3 مدال نقره و 2 برنز به نايب قهرماني بسنده كرده بود.

 

خواندني از ورزش ايران


¤ دبيركل فدراسيون بين المللي پهلواني و زورخانه اي از برگزاري مسابقات جام جهاني در تهران خبر داد. قرار است رقابت هاي جام جهاني پهلواني و زورخانه اي شهريورماه سال جاري در تهران برگزار شود و صحبت هاي مبني بر برگزاري اين مسابقات در هندوستان صحت ندارد.
¤ محمد ارزنده و كيوان قنبرزاده كه ملي پوشان دووميداني ايران در ماده هاي پرش طول و ارتفاع ايران هستند براي ادامه تمرينات خود هفته آينده راهي اردوي قرقيزستان مي شوند.
¤ هشتمين مرحله اردوي آمادگي تيم ملي آب هاي آرام مردان بزرگسال با حضور 16 قايقران از 7 ارديبهشت در درياچه آزادي آغاز مي شود.
¤ در حالي كه قرار بود ديدار معوقه هفته دوم ليگ برتر كشتي فرنگي «جام ولايت» عصر ديروزبين تيم هاي پرسپوليس و هيأت كشتي خوزستان برگزار شود، سرخ پوشان پايتخت در اقدامي عجيب و غيرمنتظره به ميدان نرفتند تا اين ديدار به دليل انصراف تيم پرسپوليس با نتيجه 7 بر صفر به سود تيم خوزستان اعلام شود.

 

واليبال جام باشگاه هاي آسيا صدرنشيني كاله با پيروزي برابر العين امارات


تيم واليبال كاله در دومين روز رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا العين امارات را شكست داد و صدرنشيني خود را در گروه اول مسابقه ها قطعي كرد.
تيم واليبال كاله كه روز يكشنبه نماينده چين تايپه را مغلوب كرده بود، ديروز در دومين ديدار به مصاف تيم العين امارات رفت و موفق شد حريف خود را بانتيجه 3 بر صفر و با امتيازهاي 25 - 16، 25 - 16 و 25 - 19 مغلوب كند. العين امارات از سه بازيكن خارجي بهره مي برد و با وجود نقش آفريني خوب آرماندوي كوبايي و همكاري سوتيله و برونوي ايتاليايي حرفي براي گفتن نداشت و در مجموع با اختلاف 24 امتياز در مجموع ست شماري مغلوب كاله شد تا صدرنشيني نماينده كشورمان در گروه اول تثبيت شود. بدين ترتيب نماينده واليبال ايران بايد در روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه به مصاف تيم هاي اول و دوم گروه C يعني ليونگ چين و گاز هند برود.

 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10