(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 15 اسفند 1388- شماره 19597
 

حديث دشت عشق
پيروزي ذوب آهن و ابومسلم ، توقف پيكان و مس برتري استقلال و پيروزي مقابل تيم هاي خوزستاني
اخبار كوتاه از فوتبال
رئيس جمهور: بودجه ورزش 5 برابر شد
عنوان سومي ليگ بسكتبال به پتروشيمي ماهشهر رسيد امروز جام به مهرام مي رسد؟!
هفته بيست و يكم ليگ برتر واليبال داماش جبران كرد ، پيكان فاتح دربي شد
كسب سه سهميه المپيك نوجوانان براي تكواندوكاران ايران
شكست آلمان و فرانسه در ديدارهاي دوستانه پيروزي هاي خارج از خانه براي آرژانتين و اسپانيا
قرعه كشي جام جهاني كشتي آزاد - روسيه ايران با آذربايجان ، آمريكا و ازبكستان همگروه شد



حديث دشت عشق

به ياد سرباز شهيد «اميرهوشنگ خسروي»
شفق غبار عبور شماست تا به خدا
شهيد «اميرهوشنگ خسروي» فرزند رضا، سال 1344 در تهران متولد شد. او آخرين مدرك تحصيلي اش سيكل بود كه خود را براي رفتن به جبهه آماده كرده بود اما با نارضايتي مادرش مواجه شد. ولي بعد از مدتي به خدمت سربازي رفت و سرانجام ازطرف ارگان ارتش به جبهه اعزام شد. او به مدت يك سال در جبهه حضور داشت. طي اين يك سال چهار دفعه براي ملاقات خانواده اش مرخصي گرفته بود. پس از آخرين ملاقاتي كه با خانواده اش داشت ازطرف يگان خدمتي اش كه ارتش بود اعزام شد. او آرپيجي زن بود و سرانجام در 14/11/1364 در عمليات والفجر8 بر اثر اصابت تركش به سرش به شهادت رسيد.

 



پيروزي ذوب آهن و ابومسلم ، توقف پيكان و مس برتري استقلال و پيروزي مقابل تيم هاي خوزستاني

سرويس ورزشي -
هفته بيست و هشتم رقابت هاي ليگ برتر با برتري استقلال و پيروزي مقابل تيم هاي اهوازي آغاز شد.
هفته بيست و هشتم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور از ساعت 45:14 ديروز با برگزاري ديدار تيم هاي استقلال اهواز و استقلال تهران در ورزشگاه تختي شهر اهواز آغاز شد.
اين ديدار جذاب و تماشايي در پايان به برتري 2 بر صفر تيم استقلال تهران انجاميد تا اين تيم بصورت موقت و تا پيش از برگزاري ديدار پرسپوليس- فولاد خوزستان با 46 امتياز به صورت موقت به رده سوم جدول صعود كند.
استقلال تهران كه در ديدار رفت با نتيجه 3 بر 2 مغلوب استقلال اهواز شده بود، شروع خوبي در بازي داشت و در دقيقه 15 توسط اميرحسين صادقي به گل اول رسيد. مدافع پيش تاخته تيم استقلال ارسال بلند خسرو حيدري را پس از آنكه حنيف عمران زاده با ضربه سر روي آن تأثير گذاشت، در شرايطي نامتعادل وارد دروازه حميدرضا بابايي كرد.
بعد از اين گل استقلال اهواز بارها و بارها به دروازه تيم استقلال تهران حمله كرد اما مقابل دروازه بان و مدافعان هوشيار ميهمان خود راه به جايي نبرد و با شكست يك بر صفر به رختكن رفت.
تنها با گذشت چند ثانيه از آغاز نيمه دوم استقلال توسط فرهاد مجيدي آهنگ دروازه ميزبان را كرد. او پس از پشت سرگذاشتن مدافعان اين تيم با پاسي دقيق سيدمهدي سيدصالحي را در موقعيتي تك به تك با حميدرضا بابايي قرار داد تا او به راحتي دروازه تيم ميزبان را براي بار دوم باز كند.
با گل دوم استقلال تهران، آبي پوشان اهوازي بي محابا به دروازه ميهمان خود حمله مي كردند اما مانند نيمه اول بي دقتي مهاجمان اين تيم و البته دفاع خوب و كم اشتباه تيم استقلال باعث شد تا گلي از خط دروازه محمد محمدي نگذرد و بازي با برتري 2 بر صفر ميهمان آبي پوش تهراني به اتمام برسد. در آخرين ديدار روز نخست نيز ساعت 17:10 ديروزتيم فوتبال پيروزي در ورزشگاه آزادي تهران به مصاف فولادخوزستان رفت. نيمه اول اين ديدار پربرخورد با نتيجه تساوي بدون گل به اتمام رسيد تا سرخپوشان تهران و خوزستان در نيمه دوم براي كسب نتيجه تلاش كنند. در نيمه دوم دو تيم فوتبال بهتري را به نمايش گذاشتند اما بازهم توپي از خط دروازه ها عبورنكرد تا اينكه در دقيقه 70 بازي محسن خليلي طلسم دروازه ها را شكست تا پيروزي به تنها گل بازي برسد. ارسال خوب شكوري از جناح چپ و ضربه سر زيباي خليلي كافي بود تا شاگردان دايي با يك گل از حريف خود پيش بيفتند.پس از اين گل سرخپوشان بازي را كنترل كردند تا هفتمين پيروزي پياپي اين تيم به ثبت برسد. پيروزي با اين سه امتيا ز مجددا به رده سوم بازگشت تا استقلالي ها تنها چند ساعت در رده سوم بايستند. نتايج كامل ديدارهاي روز گذشته ليگ برتر به اين شرح است:
¤ استقلال اهواز صفر- استقلال تهران 2
گل ها: اميرحسين صادقي(15) و مهدي سيدصالحي(46)
¤ ابومسلم مشهد 2- ملوان بندرانزلي يك
گل ها: جراردو (10) و محمدرضا ناصحي (80) براي ابومسلم و هادي عزيزي (12) براي ملوان
¤ پاس همدان 2- پيكان قزوين 2
گل ها: هادي اصغري (85) و يدالله اكبري (1+90) براي پاس همدان و كارلوس (63) و سعيد دقيقي (79) براي پيكان
¤ ذوب آهن اصفهان يك- شاهين صفر
گل: سيد محمد حسيني (5+90)
¤ مس كرمان صفر- مقاومت شيراز صفر
¤ پيروزي تهران 2- فولاد خوزستان صفر
اما در ادامه رقابت هاي ليگ برتر امروز نيز سه ديدار برگزار خواهد شد تا پرونده ديدارهاي هفته بيست و هشتم بسته شود. مسلماً حساس ترين بازي در تبريز است كه طي آن تراكتورسازي از سپاهان صدرنشين ميزباني مي كند. نگاه تمام تيم هاي بالاي جدول به اين بازي دوخته شده است. برنامه ديدارهاي امروز ليگ برتر به اين شرح است:
¤ تراكتورسازي تبريز- سپاهان اصفهان (ساعت 30:15)
¤ صباي قم- راه آهن شهر ري (ساعت 30:15)
¤ استيل آذين تهران- سايپاي كرج (ساعت 30:15)

 



اخبار كوتاه از فوتبال

عبور پرزحمت تيم ملي از سد تايلند
تيم ملي فوتبال كشورمان كه صعود خود به مرحله نهايي رقابت هاي جام ملتهاي 2011 آسيا را قطعي كرده بود روز چهارشنبه در ديداري تشريفاتي به زحمت از سد تيم درجه سومي تايلند گذشت.در آخرين ديدار از مرحله مقدماتي جام ملت هاي آسيا تيم ملي فوتبال كشورمان در ورزشگاه آزادي و در حضور كمتر از 10 هزار تماشاگر به مصاف تيم ملي تايلند رفت و در پايان با تنها گل دقيقه 90 جواد نكونام حريف خود را شكست داد.با اين پيروزي تيم ملي فوتبال كشورمان 13 امتيازي شد و در صدر جدول رده بندي گروه پنجم قرار گرفت
10 بازيكني كه شايد جام جهاني را از دست بدهند
سايت گل درخصوص 10 بازيكن بزرگي كه شايد جام جهاني 2010 را از دست بدهند مطلبي را به رشته تحرير درآورده است كه خواندنش خالي از لطف نيست. شاخص ترين بازيكن در ميان اين 10 بازيكن، رونالدينيو، مهاجم تيم فوتبال ميلان است كه اين روزها با وجود عملكرد خوبي كه براي تيم ايتاليايي دارد اما همچنان پشت خط مانده است.
فهرست اين 10 بازيكن به اين شرح است:
1-رونالدينيو-ميلان (برزيل) 2-خوان رومن ريكلمه-بوكا جونيورز(آرژانتين) 3-فرانچسكو توتي-رم(ايتاليا) 4-پپه-رئال مادريد(پرتغال) 5-رونالدو-كورينتيانس(برزيل) 6-استفان كامبياسو-اينتر(آرژانتين) 7-رائول-رئال مادريد(اسپانيا) 8-رودفن نيستلروي-هامبورگ(هلند) 9-مايكل اوون-منچستريونايتد(انگلستان) 10-پاتريك ويه را-منچستر سيتي(فرانسه)
پيروزي بهترين تيم باشگاهي ايران
تيم فوتبال بارسلونا طبق اعلام سايت فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال به عنوان برترين تيم باشگاهي جهان معرفي شد ضمن اينكه پيروزي در اين رده بندي به عنوان بهترين تيم ايراني معرفي شده است.تيم فوتبال بارسلوناي اسپانيا در اين رده بندي كه از اول مارس سال 2009 تا 28 فوريه سال 2010 محاسبه شده، با 321 امتياز به عنوان برترين تيم فوتبال باشگاهي جهان برگزيده شده است.چلسي انگليس با 286 امتياز دوم است و وردربرمن آلمان با سه پله صعود و 284 امتياز در رده سوم اين رده بندي قرار گرفته است. منچستر يونايتد با 278 امتياز و يك پله نزول در رده چهارم قرار دارد. شاختار دونتسك اوكراين و آرسنال انگلستان هركدام با 266 و 254 امتياز در جايگاه هاي چهارم و پنجم اين رده بندي ايستاده اند.تيم هاي ايراني در اين رده بندي جايگاه مناسبي ندارند تا آنجا كه پيروزي با پنج پله نزول نسبت به گذشته و با 5/79 امتياز در رده 246 قرار دارد. ذوب آهن اصفهان با 45 پله صعود و با 5/74 امتياز در رده 273 قرار گرفته است. سپاهان با 72 امتياز و يك پله نزول، در جايگاه 289 قرار دارد. استقلال نيز به عنوان چهارمين تيم ايراني با 30 پله صعود و 67 امتياز در رده 334 اين رده بندي قرار دارد.
ديدار تداركاتي تيم اميد با لهستان
تيم فوتبال اميد ايران كه خود را براي حضور در بازيهاي آسيايي گوانگجو و مقدماتي المپيك 2012 لندن آماده مي كند، در ماه هاي شهريور و مهر سال آينده دو ديدار تداركاتي را مقابل تيم فوتبال اميد لهستان برگزار خواهد كرد.
به دنبال رايزني و مذاكرات كميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال با فدراسيون فوتبال لهستان، مقامات اين فدراسيون اروپايي موافقت خود را با برگزاري دو ديدار تداركاتي بين تيم هاي اميد دو كشور اعلام كردند.
بر اين اساس تيم فوتبال اميد كشورمان در ماه سپتامبر سال 2010 ميلادي (شهريور ماه سال آينده) به لهستان سفر خواهد كرد و يك بازي تداركاتي را مقابل تيم فوتبال اميد اين كشور برگزار مي كند.همچنين اميدهاي فوتبال لهستان در ماه اكتبر سال 2010 (مهر ماه 89) به ايران سفر خواهند كرد تا ديدار برگشت برابر تيم اميد كشورمان را برگزار كنند.

 



معرفي فدراسيون هاي ورزشي برتر در مراسم تجليل از قهرمانان ملي رئيس جمهور: بودجه ورزش 5 برابر شد

رئيس جمهور از پنج برابر شدن بودجه ورزش كشور در سال 89 نسبت به سال جاري خبر داد و از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي خواست تا با توجه به اهميت ورزش اين بودجه را تصويب كنند.
رئيس جمهور با بيان اينكه از رئيس سازمان تربيت بدني خواسته تا آمار قهرماني قهرمانان كشور را پيوسته منتشر كند، خاطرنشان كرد: امروز در دوره شكوفايي ورزش هستيم، روزانه اخبار موفقيت و افتخارآفريني ورزشكاران را پيگيري مي كنم روزي نيست كه ورزشكاران كشورمان افتخارآفرين نباشند.وي با اشاره به اينكه ايران در دور قبل بازيهاي آسيايي رتبه ششم را كسب كرده است و با طرح اين پرسش كه «آيا جايگاه ايران ششم است؟» تاكيد كرد: ما و شما بايد اين جايگاه را ارتقا دهيم و به سرعت آسيا را پشت سر بگذاريم.
رئيس جمهور از پنج برابر شدن بودجه ورزش كشور درسال آينده نسبت به سال جاري خبر داد و گفت: بودجه ورزش طي چهارسال گذشته دو تا سه برابر شده است، حال در بودجه سال 89 و برنامه پنجم بندي را درنظر گرفته ايم كه براساس آن بودجه سال 89 ورزش نسبت به سال 88، پنج برابر شده است و از نمايندگان مجلس مي خواهيم اين بودجه را تصويب كنند.
تقدير از روساي
6 فدراسيون ورزشي
درمراسم تجليل از قهرمانان ملي ورزش ايران در سالهاي 1387 و 1388 كه با حضور احمدي نژاد رئيس جمهور و علي سعيدلو، رئيس سازمان تربيت بدني برگزارشد، ضمن معرفي 6 فدراسيون برتر دوسال اخير از روساي اين فدراسيون ها تجليل شد.
محمدرضا يزداني خرم از فدراسيون كشتي، سيدمحمد پولادگر از فدراسيون تكواندو، مهدي علي نژاد از فدراسيون ووشو، محمود خسروي وفا از فدراسيون ورزش هاي جانبازان و معلولان، محمدرضا داورزني از فدراسيون واليبال و محمود مشحون از فدراسيون بسكتبال افرادي بودند كه مورد تقدير قرار گرفتند.

 



عنوان سومي ليگ بسكتبال به پتروشيمي ماهشهر رسيد امروز جام به مهرام مي رسد؟!

قهرمان بيستمين دوره مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور عصر امروز در ورزشگاه آزادي معرفي مي شود، البته در صورتي كه اصفهاني ها اجازه رونمايي از جام را به تيم مهرام بدهند.
ذوب آهن دوشنبه گذشته در ديدار خانگي نتيجه ديدار مقابل مهرام در دور نخست مرحله نهايي مسابقات ليگ برتر را واگذار كرد تا مدافع عنوان قهرماني اين رقابت ها براي كسب قهرماني دوباره تنها نيازمند يك پيروزي ديگر باشد. ديدار برگشت دو تيم مهرام تهران و ذوب آهن اصفهان در مرحله نهايي مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور عصر امروز (شنبه) در تالار بسكتبال مجموعه ورزشي آزادي برگزار خواهد شد. حتي يك امتياز بيشتر هم براي مهرامي ها كفايت مي كند تا پس از پايان اين بازي جشن قهرماني ديگري در سال جاري برپا كنند.
بعيد نيست شاگردان مصطفي هاشمي كه تا چند روز ديگر بايد براي دفاع از عنوان قهرماني خود در رقابت هاي باشگاه هاي غرب آسيا ميزبان حريفان شان باشند، از حالا خود را آماده برپايي سومين قهرماني متوالي در ليگ برتر كرده باشند اما به طور حتم آنها هم مثل ما به ياد دارند ذوب آهن همان تيمي است كه در نخستين ديدار مرحله نيمه نهايي مسابقات مغلوب پتروشيمي شد اما طي دو ديدار ديگر شاگردان مربي تيم ملي را شكست داد تا به نوعي زهرچشم را از حريف فيناليست خود هم گرفته باشد.
چه بسا شگفتي يا غافلگيري ذوب آهن يك بار ديگر و اين بار در آخرين مرحله مسابقات ليگ برتر به نمايش گذاشته شود. آيا مهرام و بازيكنانش اجازه تكرار شگفتي را به اصفهاني ها مي دهند يا اين كه شاگردان فرزاد كوهيان باز هم كوتاه مي آيند تا تيم قهرمان با نام مهرام معرفي شود؟
عصر شنبه و پيش از آغاز ديدار تعيين كننده تيم هاي مهرام و ذوب آهن، دو تيم دانشگاه آزاد و توزين الكتريك براي برگزاري ديدار برگشت خود جهت تعيين تيم پنجم جدول رده بندي اين رقابت ها مقابل هم صف آرايي خواهند كرد. در ديدار رفت اين شاگردان مهران حاتمي بودند كه موفق شدند كاشاني ها را در خانه شكست دهند. اگر مشابه اين نتيجه در تهران هم رقم بخورد ديدار سومي ميان اين دو تيم برگزار نخواهد شد.
همچنين روز يكشنبه تيم هاي لوله as شيراز و شهرداري گرگان در قالب ديدار برگشت به مصاف هم مي روند. طبق توافق صورت گرفته ديدار اين دو تيم به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد. بنابراين در پايان اين ديدار تيم هفتم جدول معرفي مي شود. ديدار رفت با برتري گرگاني ها به پايان رسيد.
برنامه ديدارهاي رقابت هاي بسكتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور به اين شرح است:
شنبه- 15/12/88- تالار بسكتبال مجموعه ورزشي آزادي
¤ مقام پنجمي: دانشگاه آزاد تهران- توزين الكتريك كاشان، ساعت 14
¤ ديدار فينال: مهرام تهران- ذوب آهن اصفهان، ساعت 15/16
يكشنبه 16/12/88- خانه بسكتبال شيراز
¤ مقام هفتمي: لوله as شيراز- شهرداري گرگان (ساعت 16)
پتروشيمي ماهشهر به عنوان سومي رسيد
تيم بسكتبال پتروشيمي ماهشهر با دومين پيروزي برابر صبامهر قزوين به عنوان سومي ليگ برتر دست يافت. در دومين ديدار رده بندي ليگ برتر بسكتبال، تيم پتروشيمي ماهشهر ميهمان صبامهر قزوين بود كه در پايان توانست با نتيجه 83 بر 63 به برتري دست يابد و عنوان سومي را از آن خود كند.

 



هفته بيست و يكم ليگ برتر واليبال داماش جبران كرد ، پيكان فاتح دربي شد

هفته بيست و يكم رقابتهاي واليبال ليگ برتر باشگاههاي كشور با برتري تيم هاي جواهري بازرگاني گنبد و ارتعاشات صنعتي مقابل حريفان سيرجاني و تهراني به پايان رسيد.
در ديدارهاي باقي مانده اين هفته از رقابتهاي واليبال ليگ برترباشگاههاي كشور شاگردان گنبدي خليل آزمون در ديدار خانگي خود موفق به شكست سيرجاني ها شدند و مجموع امتيازات خود را به 31 رساندند. ضمن اينكه بازيكنان بانك كشاورزي نيز نتيجه ديدار مقابل ارتعاشات صنعتي را واگذار كردند. اين ديدار همچون ديگر ديدار برگزارشده در خانه واليبال (پيكان و سايپا) تا 5 گيم ادامه داشت.
در ديگر ديدارهاي برگزارشده هفته بيست و يكم رقابتهاي واليبال ليگ برترباشگاههاي كشور كه چهارشنبه شب برگزارشد، برق كرمان بعد از تحميل شكست به پيروزي، اين تيم تهراني را بدرقه كرد. خراسان رضوي در سالن مهران مشهد و در سه گيم متوالي مغلوب آملي ها شد. شاگردان حسين معدني برخلاف نيم فصل نخست مسابقات، نتيجه ديدار مقابل سنگ آهن بافق يزد را به سود خود تمام كردند. ضمن اينكه حساسترين ديدار اين هفته با پيروزي پيكان و شكست سايپا به پايان رسيد.
نتايج به دست آمده از هفته بيست و يكم مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاههاي كشور به اين شرح است:
¤ جواهري بازرگاني گنبد3- گل گهر سيرجان يك
¤ بانك كشاورزي 2- ارتعاشات صنعتي ايران 3
¤ برق كرمان 3- پيروزي تهران يك
¤ خراسان رضوي صفر- كاله آمل3
¤ اروميه 3- دانشگاه آزاد تهران يك
¤ سايپا تهران 2- پيكان تهران3
¤ داماش گيلان 3- سنگ آهن بافق يزد يك

 



كسب سه سهميه المپيك نوجوانان براي تكواندوكاران ايران
<
br>ساعي: نتايج راضي كننده بود
مديرفني تيم تكواندو نوجوانان ايران با ابراز رضايت از عملكرد تكواندوكاران كشورمان در مسابقات مكزيك گفت: رقابت هاي انتخابي المپيك در سطح فني بالايي برگزار شد و كسب سه سهميه از اين مسابقات نتيجه اي در خور توجه بود.
هادي ساعي با بيان اين مطلب افزود: مسابقات تكواندو قهرماني نوجوانان جهان درسطح فني بسيار بالايي برگزار شد.تمامي كشورهاي حاضر در مسابقات مكزيك با هدف كسب سهميه المپيك بهترين نفرات خود را به همراه داشتند و متاثر از اين مسئله رقابت هاي سخت و دشواري را پشت سرگذاشتيم.وي ادامه داد: كسب سه سهميه در اين رقابت ها نشان از آمادگي تيم ايران دارد. تمامي نفرات تيم ما مبارزات خوبي را به نمايش گذاشتند و آنها هم كه كسب سهميه نكردند نهايت تلاش خود را به كار گرفتند اما به حريفان بهتر از خود نتيجه را واگذار كردند.
وي در مورد شكست روح الله ابراهيمي در وزن 63 كيلوگرم مسابقات جهاني مكزيك گفت: ابراهيمي كار خود را خوب شروع كرد و حريف اول را نيز با اقتدار شكست داد اما در مبارزه دوم، حريف تركيه اي از او بهتر بود، ابراهيمي در اين مبارزه خيلي تلاش كرد كه متاسفانه موفق به كسب نتيجه نشد.ساعي در مورد تيم بانوان ايران هم گفت: تيم بانوان ايران خوب تمرين كرده و آماده بود. هرچند كسي از اين نوجوانان انتظار نداشت اما آنها نتايج خوبي كسب كردند. در بين تكواندوكاران نوجوان شيرجهاني واقعا عالي كار كرد و تا بازي پاياني رقباي خود را با قدرت شكست داد. او كار بزرگي انجام داد و شايسته تقدير است.

 



شكست آلمان و فرانسه در ديدارهاي دوستانه پيروزي هاي خارج از خانه براي آرژانتين و اسپانيا

رقابت هاي دوستانه و تداركاتي فوتبال در نقاط مختلف دنيا برگزار شد كه در يكي از مهم ترين ديدارها آرژانتين با يك گل از سد آلمان گذشت.
اين ديدارها چهارشنبه شب در نقاط مختلف دنيا برگزار شد كه آرژانتين با يك گل از سد آلمان گذشت و فرانسه نيز با دو گل مغلوب اسپانيا شد.
نتايج برخي از اين مسابقات به اين شرح است:
¤ تركيه 2- هندوراس صفر
¤ اتريش 2- دانمارك 1
¤ آلمان صفر - آرژانتين 1
¤ ايتاليا صفر - كامرون صفر
¤ انگليس 3- مصر 1
¤ فرانسه صفر - اسپانيا 2
¤ پرتغال 2- چين صفر

 



قرعه كشي جام جهاني كشتي آزاد - روسيه ايران با آذربايجان ، آمريكا و ازبكستان همگروه شد

تيم كشتي آزاد ايران در رقابت هاي جام جهاني روسيه در گروه دوم با تيم هاي آذربايجان،آمريكا و ازبكستان همگروه شد.
تيم ملي ايران در مسابقات جام جهاني كشتي آزاد در گروه دو رقابت ها با تيم هاي آذربايجان، آمريكا و ازبكستان هم گروه شد. در گروه اول اين مسابقات نيز تيم هاي روسيه، تركيه، اوكراين و بلاروس باهم به رقابت خواهند پرداخت.
مرحله مقدماتي مسابقات جام جهاني كشتي آزاد از ساعت 30:15 امروز در شهر مسكو آغاز مي شود. در مرحله مقدماتي اين مسابقات كه تا ساعت 30:20 امروز به اتمام مي رسد، تيم ايران با هر سه رقيب خود روبه رو خواهد شد. پيكارهاي مراحل نهايي اين مسابقات نيز عصر فردا(يكشنبه) برگزار خواهد شد.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14