(صفحه(9(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 8 خرداد 1389- شماره 19656

حديث دشت عشق
سقف قرارداد فوتباليست ها 350 ميليون تومان قراردادهاي خارج از سقف تعيين شده ثبت نمي شود
اخبار كوتاه از فوتبال
هنوز هيچ كس ثبت نام نكرده است 4 فدراسيون در سكوت محض انتخاباتي
مصدوميت، اسين را از تيم ملي غنا گرفت غيبت تعدادي از ستاره ها در جام جهاني آفريقاي جنوبي
اعلام تركيب تيم هاي ملي كشتي نوجوانان براي تورنمنت تركيه
برگزاري رقابت هاي انتخابي براي جام جهاني تكواندو
جام جهاني پينگ پنگ - مسكو داوران ايراني از قضاوت ديدار تيم رژيم صهيونيستي خودداري كردند



حديث دشت عشق

به ياد بسيجي شهيد «شريف برمو»
سرنوشت ماست رقص مرگ در توفان عشق
شهيد «شريف برمو» در تاريخ 1344 در يك خانواده مذهبي در يكي از روستاهاي توابع بخش ملكشاهي ديده به جهان گشود و پس از سپري نمودن دوران طفوليت در طي سالهاي 51 تا 56 دوران ابتدايي و در سال هاي 56-57 مقطع راهنمايي را پشت سر گذاشت. با شروع جنگ تحميلي مدرسه را رها كرد و راهي ميادين نبرد با دشمن بعثي شد. و پس از سالها خدمت و نبرد با دشمنان اسلام و ميهن اسلاميان، در تاريخ 20/12/62 در منطقه عملياتي چنگوله در مصاف با دشمنان بعثي صهيونيستي به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

 



سقف قرارداد فوتباليست ها 350 ميليون تومان قراردادهاي خارج از سقف تعيين شده ثبت نمي شود

رئيس سازمان ليگ برتر با بيان اينكه سقف قرارداد مربيان و بازيكنان در فصل آينده 350 ميليون تومان خواهد بود، تاكيد كرد: هيئت هاي فوتبال مجاز نيستند قراردادهاي خارج از سقف تعيين شده را ثبت كنند.
عزيز محمدي ضمن بيان اين مطلب افزود: براساس مصوبه هيئت رئيسه سازمان ليگ كه به تاييد فدراسيون فوتبال هم رسيده است و تمامي هيئت هاي فوتبال استانها موظف به اجراي آن هستند، سقف قرارداد مربيان و بازيكنان در ليگ دهم 350 ميليون تعيين شده و باشگاههايي كه در بستن قرارداد از اين مبلغ تخطي كنند، قرارداد آنها در هيئت هاي فوتبال ثبت نخواهد شد.
عزيز محمدي تاكيد كرد: حتي در صورت ثبت قرارداد از سوي هيئت ها، سازمان ليگ از صدور كارت بازي براي اين قبيل بازيكنان كه سقف قرارداد را رعايت نكرده باشند، خودداري خواهد كرد.وي در پاسخ به اين سوال كه در صورت ثبت غيرواقعي رقم قراردادها از سوي باشگاهها در فرم قراردادها تاكيد كرد: براي سازمان ليگ، ملاك اصلي فرم قرارداد بازيكنان است كه بايد مبلغ قرارداد بطور دقيق و شفاف در آن قيد شده باشد و قراردادهاي بالاتر از سقف مجاز از سوي سازمان ليگ قانوني نيست و رسميت نخواهد داشت.
رئيس سازمان ليگ اضافه كرد: در صورت بروز هرگونه اختلاف بين بازيكن و مربي با باشگاه ملاك قضاوت كميته انضباطي مبلغ قيد شده در فرم قرارداد است و مسئوليت هرگونه اختلافي در مبلغ مورد توافق به عهده طرفين خواهد بود.
زمان نقل و انتقالات فصل دهم ليگ برتر از 5 خرداد ماه آغاز شده و تا 28 تيرماه ادامه خواهد داشت. فصل جديد مسابقات ليگ برتر 5 مردادماه آغاز مي شود.
رد پيشنهاد 800 ميليوني
اما همزمان با مصاحبه رئيس سازمان ليگ از اصفهان خبر رسيد كه فابيو جانواريو با سپاهان به توافق نهايي دست يافته است اين توافق در حالي است كه خبرگزاري مهر مدعي شده باشگاه استقلال حاضر بوده براي هر فصل رقم 400 ميليون تومان به جانواريو بدهد اما اين بازيكن قبول نكرده است.
در گزارش مهر آمده:جانواريو شنبه هفته گذشته به ملاقات واعظ آشتياني رفت و از پيشنهادهاي دريافتي از ديگر باشگاه هاي داخلي گفت. او به رقم هاي پيشنهاد شده از باشگاههاي داخلي و خارجي اشاره كرد و اينكه باشگاهي حاضر است براي عقد قراردادي دو ساله با او مبلغ يك ميليارد و 200 ميليون تومان بپردازند. اين بازيكن برزيلي كه دو فصل پيش با رقمي در حدود 180 ميليون تومان آبي پوش شده بود، علاوه بر اين از باشگاه استقلال خواهان 200 ميليون تومان به عنوان پيش قرارداد مي شود.
واعظ آشتياني با شنيدن اظهارات جانواريو و مدير برنامه هايش رقمي را به آنها پيشنهاد مي كند كه بسيار كمتر از مبلغ موردشان بود او با پيشنهاد قراردادي 800 ميليون توماني به ازاي دو فصل حضور در استقلال آب پاكي را روي دست جانواريو مي ريزد تا او جدي تر از قبل به ديگر پيشنهاداتش فكر كند. جانواريو خيلي زود به اين نتيجه مي رسد كه امكان ادامه همكاري با استقلال نيست و تصميم مي گيرد به پيشنهاد ديگر تيم ها فكر كند.در نهايت اتفاقي كه قابل پيش بيني بود، رقم خورد و جانواريو سر از سپاهان درآورد. اينكه جانواريو با چه مبلغي به عضويت سپاهان درآمده است، خود بحثي جدا از انتقال او از جمع آبي پوشان به ديار نصف جهان است. بدون شك جانواريو رقمي به مراتب بيشتر از 800 ميليون تومان پيشنهادي از استقلال دريافت كرده كه حاضر شده به حضور دو ساله و توام با موفقيت خود در اين باشگاه پايان دهد. حتي اگر قائم مقام باشگاه سپاهان از كاهش بودجه اين باشگاه خبر دهد و پرداخت رقمي بيش از يك ميليارد تومان را به اين بازيكن يك «جوك» بخواند.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

تمديد قرارداد قلعه نويي با سپاهان
امير قلعه نويي پنجشنبه هفته گذشته در نشستي با مديرعامل و اعضاي هيئت مديره باشگاه سپاهان براي ادامه همكاري با زردپوشان اصفهاني به توافق رسيد و بدين ترتيب فصل آينده نيز اين تيم را در پيكارهاي داخلي و آسيايي همراهي خواهد كرد. قرارداد امير قلعه نويي با باشگاه سپاهان بمدت 2 سال خواهد بود اما توافقات مالي آن يكساله و براي فصل آتي است. قلعه نويي پس از امضاي قرارداد با باشگاه سپاهان اصفهان گفت: كادر فني فعلي تيم را حفظ خواهيم كرد و سپاهاني قدرتمندتر از سال گذشته را روانه مسابقات خواهيم كرد. حضور مجدد در سپاهان و اصفهان براي من يك افتخار بزرگ است و به ياري خدا در فصل آتي افتخارات بيشتري را با اين باشگاه دنبال خواهيم كرد.
اخراج رسمي پيگريني از رئال مادريد
فلورنتينو پرس، رئيس باشگاه رئال مادريد چهارشنبه شب در كنفرانسي مطبوعاتي اعلام كرد كه مانوئل پيگريني از تيم فوتبال اين باشگاه اخراج و خوزه مورينيو به عنوان جانشين وي انتخاب شده است. مدير باشگاه رئال مادريد با اعلام اين خبر افزود: تصميم گرفتيم مورينيو مربي ما شود. كار پيگريني در رئال تمام شده و استخدام خوزه مورينيو زماني انجام مي شود كه اوضاع قرارداد او با اينتر مشخص شود.
مدير روستا تا به امروز مهلت خواست
علي اصغر مدير روستا كه فصلي نسبتاً موفق را با تيم فوتبال پاس پشت سر گذاشته است از مديران پاس خواسته است تا امروز به او مهلت بدهند تا بتواند با بررسي پيشنهاد اين باشگاه و ديگر پيشنهادهايي كه دريافت كرده است بهترين تصميم را اتخاذ كند. علي اصغر مدير روستا فصل گذشته همراه با تيم پاس عنوان چهاردهم ليگ برتر را كسب كرد و اين تيم را از خطر سقوط به ليگ دسته اول نجات داد.
دايي به كاشاني ليست داد
سرمربي تيم فوتبال پيروزي فهرست بازيكنان مورد نظرش براي حضور در دهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر را به سرپرست اين باشگاه ارائه كرد. علي دايي روز پنجشنبه در نشستي با حبيب كاشاني برنامه ها و فهرست موردنظرش را براي فصل آينده به وي ارائه كرد و مقرر شد از امروز كار تمديد قرارداد بازيكنان فعلي و مذاكره با بازيكنان جديد آغاز شود.
قرارداد دو ساله جانواريو با سپاهان
فابيو جانواريو برزيلي پس از آنكه با باشگاه استقلال براي تمديد قرارداد به توافق نرسيد با باشگاه سپاهان وارد مذاكره شد و پس از توافق نهايي قراردادي دو ساله با اين باشگاه به امضا رساند. جانواريو پس از عقد قرارداد داخلي با باشگاه سپاهان، با حضور در هيئت فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را با زردپوشان اصفهاني به ثبت رساند. بازيكن برزيلي فصل گذشته تيم فوتبال استقلال تهران اولين بازيكني است كه رسماً به تيم سپاهان اصفهان مي پيوندد.
انتخاب داور و كمك داور برتر ليگ
داور و كمك داور برتر فوتبال ايران براساس نمرات ناظران و كميته داوران انتخاب شدند. سعيد مظفري زاده كه در ليگ نهم دربي پايتخت بين دو تيم پيروزي و استقلال و چند دربي خارجي را سوت زده بود به عنوان داور برتر و حسن كامراني فر كمك داوري كه براي حضور در جام جهاني 2010 انتخاب شده به عنوان كمك داور برتر برگزيده شده اند. قرار است در كلاس هاي توجيهي آغاز ليگ دهم از اين داوران برتر تجليل و قدرداني شود.
آغاز مذاكرات مس و رحمتي
مدير عامل باشگاه مس كرمان گفت: مذاكراتي با سيد مهدي رحمتي داشته ايم اما هنوز به توافق نرسيده ايم. فتح الله نژادزماني در مورد برنامه هاي اين تيم در فصل نقل و انتقالات اظهار كرد: پس از امضاي قرارداد با صمد مرفاوي منتظر هستيم تا او ليست بازيكنان مورد نظر خود را به ما ارائه دهد تا در مورد بازيكنان تيم در فصل آينده تصميم گيري كنيم. وي افزود: تاكنون مذاكراتي را با سيدمهدي رحمتي انجام داده ايم كه اين مذاكرات در حد ابتدايي بوده و هنوز با او به توافق نرسيده ايم. مسي ها در شرايطي خواستار جذب رحمتي شده اند كه اين دروازه بان در زمان حضورش در استقلال مشكلات بسياري با مرفاوي داشت.
فرانسه ميزبان يورو 2016 شد
كشور فرانسه با كنار زدن تركيه و ايتاليا، ميزبان رقابت هاي فوتبال جام ملت هاي اروپا در سال 2016 شد. فرانسه كه دو بار در سال هاي 1960 و 1984 ميزباني اين رقابت ها را بر عهده اشته است تنها با يك راي بيشتر نسبت به تركيه به عنوان ميزبان رقابت هاي جام ملت هاي اروپا در سال 2016 انتخاب شد. ايتاليا در دور مقدماتي اين راي گيري كنار رفت.
جواد شيرزاد به استقلال تهران پيوست
مدافع چپ پاي تيم فوتبال فولاد خوزستان با عقد قراردادي دو ساله به تيم فوتبال استقلال تهران پيوست. جواد شيرزاد پس از مذاكره با مديرعامل باشگاه استقلال كه روز پنجشنبه هفته گذشته صورت گرفت، با امضاي قراردادي دو ساله به جمع آبي پوشان پايتخت پيوست. تيم استقلال قبل از اين « دسوزا » هافبك برزيلي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي را نيز به خدمت گرفته بود.

 



هنوز هيچ كس ثبت نام نكرده است 4 فدراسيون در سكوت محض انتخاباتي

با گذشت يك هفته از آغاز مهلت ثبت نام از نامزدهاي رياست 4 فدراسيون ورزشي هنوز هيچ نامزدي براي شركت در انتخابات اين فدراسيون ها اعلام آمادگي نكرده است.
ثبت نام از نامزدهاي فدراسيون شنا و دوچرخه سواري در حالي از روز اول خردادماه آغاز شده است كه با سپري شدن يك هفته از آغاز نام نويسي از نامزدهاي اين پست هيچ فردي رسماً براي شركت در انتخابات اعلام آمادگي نكرده است.
مهلت 10 روزه ثبت نام از نامزدهاي اين دو فدراسيون روز چهارشنبه هفته پيش رو -12 خرداد ماه- به پايان خواهد رسيد. پيش بيني مي شود نامزدهاي اين دو فدراسيون ظرف روزهاي پاياني هفته براي ثبت نام و شركت در انتخابات اقدام كنند.
محسن علي آبادي، محسن رضواني، فرانوش نيك بين، عباسعلي گائيني، عليرضا رحيمي، حسين كرم نژاد، اميرحسين آيت اللهي و هدايت الله كوثري نامزدهاي مطرح براي شركت در انتخابات رياست فدراسيون شنا هستند.انتخابات فدراسيون دوچرخه سواري و شنا به ترتيب روزهاي 23 و 30 تير ماه برگزار خواهد شد.
همچنين از دو فدراسيون تنيس و بدمينتون كه مهلت ثبت نام از نامزدهاي رياست آنها امروز (شنبه) به پايان مي رسد نيز خبر مي رسد كه تاكنون فردي براي حضور در انتخابات اين فدراسيون ها ثبت نام نكرده است و پيش بيني مي شود ظرف امروز نامزدهاي نهايي پست رياست اين فدراسيون ها وارد عرصه انتخابات شوند.
مجمع انتخابات فدراسيون هاي تنيس و بدمينتون به ترتيب روزهاي 10 و 20 تيرماه برگزار مي شود.

 



مصدوميت، اسين را از تيم ملي غنا گرفت غيبت تعدادي از ستاره ها در جام جهاني آفريقاي جنوبي

ستاره هاي بزرگ يكي پس از ديگري جام جهاني 2010 را از دست مي دهند.
جام جهاني آفريقاي جنوبي بدون مايكل اسين برگزار خواهد شد. مرد همه كاره تيم ملي فوتبال غنا، به دليل ادامه يافتن آسيب ديدگي زانويش، امكان حضور در رقابت هاي آفريقاي جنوبي را نخواهد داشت. ستارگان سياه اميد فراواني داشتند تا كاپيتان شان براي حضور در رقابت هاي آفريقاي جنوبي به موقع آماده شود.
به دنبال ديدار پزشكان چلسي با همتايان شان در تيم ملي فوتبال غنا، عنوان شد كه اسين در پايان ماه ژوئيه دوباره به طور كامل آماده خواهد شد.
در حال حاضر تيم ملي غنا در پاريس خود را براي رقابت ها در آفريقاي جنوبي آماده مي كند. اين تيم 23 ژوئن در آخرين ديدار گروهي اش برابر تيم ملي آلمان به ميدان خواهد رفت.
اسين پس از ديويد بكام و ميشاييل بالاك، سومين ستاره بزرگي است كه به دليل آسيب ديدگي، جام جهاني را از دست مي دهد.
اسپانيا يكي از مدعيان اصلي رسيدن به عنوان قهرماني، با بازگشت فرناندو تورس به تمرين هايش تا حدودي آرام گرفت. هواداران تيم ملي اسپانيا پس از عمل جراحي كه روي زانوي مهاجم ليورپول صورت گرفته بود، نگران حضور اين بازيكن 26 ساله در جام جهاني بودند. تورس روز گذشته توانست تمريني 45 دقيقه اي را با هم بازيانش انجام بدهد.
ريموند دومنك سرمربي تيم ملي فوتبال فرانسه با همه تلاش هايي كه انجام داد، نتوانست لاسانا ديارا را به جام جهاني برساند.
هافبك فرانسوي رئال مادريد ديگر ستاره اي است كه جام جهاني را از دست خواهد داد. به گفته دومنك اين بازيكن با يك بيماري خوني رو به روست و نمي تواند فرانسوي ها را در جام جهاني همراهي كند.
خروس ها اميد دارند تا ويليام گالاس بتواند بموقع براي رقابت ها در آفريقاي جنوبي آماده شود. كاپيتان و رهبر خط دفاعي فرانسه يكي از بازيكنان فراخوانده شده به اردوي فرانسوي هاست. هرچند به گفته دومنك هنوز چيزي در مورد اين بازيكن قطعي نيست. گالاس از ماه مارس به دليل پارگي عضله به ميدان نرفته است ولي در حال حاضر مشغول تمرين با فرانسوي هاست.
انگليسي ها هم از نگراني در مورد بازيكنان خود بي بهره نيستند. اين تيم براي بازگشت «گرت بري» از منچسترسيتي اميدهايش را به بهبود او در آخرين دقيقه ها بسته است. آنچه كه مسلم است اين است كه بري ديدار نخست انگليس در جام جهاني برابر آمريكا را از دست خواهد داد.
به نوشته رسانه هاي انگليسي فابيو كاپلو سرمربي تيم ملي فوتبال انگليس در نظر دارد به بري تا ابتداي ژوئن و فرصت نهايي اعلام ليست نهايي تيم ها شانس حضور در تيم ملي را بدهد. معلوم نيست كه بري به سرنوشت بكام دچار مي شود و يا اينكه مي تواند قهرمانان جام جهاني 1966 را همراهي كند.
از ديگر ستارگان غايب جام جهاني مي توان به بوسكو يانكوويچ و ايويكا دراگوتينوويچ از تيم ملي صربستان، هري كيول از تيم ملي استراليا اشاره كرد. در مورد اين بازيكن 31 ساله استراليايي گفته مي شود كه او در صورت حضور در جام جهاني، دو بازي نخست تيمش را در دور گروهي از دست خواهد داد.
آرژانتين هم در پيروزي 5 بر صفر خود برابر كانادا ليونل مسي را به همراه نداشت. نيمكت نشيني او اگرچه ارتباطي با آسيب ديدگي نداشت اما رسانه ها آن را اقدامي پيشگيرانه از سوي مارادونا قلمداد كردند. مهاجم بارسلونا در تمرين هاي آرژانتين از ناحيه زانو ضرب ديد.

 



اعلام تركيب تيم هاي ملي كشتي نوجوانان براي تورنمنت تركيه

تركيب تيم هاي ملي كشتي نوجوانان ايران براي حضور در جام پيروزي تركيه اعلام شد.
تيم هاي منتخب كشتي آزاد و فرنگي نوجوانان ايران طي روزهاي 13 تا 16 خردادماه در تورنمنت بين المللي پيروزي كه در شهر آيدين تركيه برگزار مي شود شركت مي كنند.اسامي كشتي گيران منتخب ايران در اين تورنمنت به شرح زير است:
كشتي آزاد:42 كيلوگرم: عباس صالحي، 46 كيلوگرم: رضا اطري - مجيد ميريانچي، 50 كيلوگرم: بهزاد بهروزي راد، 54 كيلوگرم: محمد دهقان- محمدرضا علي تبار، 58 كيلوگرم: حجت اله رضايي، 63 كيلوگرم: مهدي طالعي، 69 كيلوگرم: علي شفيع زاد - محمدرضا حسن پور، 76 كيلوگرم: سياوش پازوكي، عليرضا كريمي، 85كيلوگرم: حيدر علي زايي، 100 كيلوگرم: عبداله قمي، سرمربي: قدير نخودچي، مربيان: تورج ظفري - حسين نقيبي - اسماعيل بهكار، سرپرست تيم: كيومرث محرابي،
كشتي فرنگي:42 كيلوگرم: رضا خدري، 46 كيلوگرم: بهروز ملكي، مصطفي بهزادي مقدم، 50 كيلوگرم: رامين طاهري - اميد قادري، 54 كيلوگرم: امير كعب عمير - رسول گرمسيري، 58 كيلوگرم: وحيد اميدي، 63 كيلوگرم: رضا كنعاني، 69 كيلوگرم: محمدسعيد اردكاني - يوسف قادريان، 76 كيلوگرم: اويس جانعلي زاده، 85 كيلوگرم: علي زنگنه 100 كيلوگرم: محمد مدرسي، سرمربي: خليل رشيد محمدزاده، مربيان: بهروز جمشيدي - عادل كشكولي- ميرحسين قيطاسي، سرپرست تيم: بهروز حضرتي پور، داور: محمدعلي حبيبي - عبداله افشار، سرپرست تيم هاي اعزامي: جواد فخار

 



برگزاري رقابت هاي انتخابي براي جام جهاني تكواندو

كادر فني تيم ملي تكواندو با هدف شناخت نفرات اصلي براي حضور در جام جهاني تكواندو رقابتهاي انتخابي برگزار مي كند.
در فاصله يك هفته پس از بازگشت تيم ملي از رقابتهاي تكواندو قهرماني آسيا، ملي پوشان تكواندو براي حضور در تركيب ثابت تيم ملي براي شركت در رقابتهاي جام جهاني بايد در مسابقات انتخابي شركت كنند.
با تغيير نحوه برگزاري رقابتهاي جام جهاني كادر فني نيز تصميم گرفت با برگزاري رقابتهاي انتخابي تركيب تيم ملي براي حضور در اين مسابقات را پنجشنبه -13 خردادماه- مشخص كند.
بر همين اساس در وزن 85- كيلوگرم از بين بهزاد خداداد، ميثم باقري و ياسين اكبر نتايج دو نفر انتخاب خواهند شد، در وزن 68- كيلوگرم محمد باقري معتمد نفر ثابت است و از بين رضا نادريان و عليرضا نصر يك نفر انتخاب مي شود. در وزن 80- كيلوگرم يوسف كرمي انتخاب شده است و فرزاد عبداللهي و مسعود حجي زواره براي حضور در تركيب اعزامي مبارزه خواهند كرد.همچنين در وزن 80+ كيلوگرم حسين تاجيك و كوروش رجلي نفرات اعزامي هستند. نفراتي كه در رقابتهاي انتخابي موفق نباشند مي توانند به تركيب تيم هاي منتخب دانشجويان يا نيروهاي مسلح ملحق شوند.
جام جهاني تكواندو 26 تا 30 تير ماه به ميزباني چين برگزار خواهد شد.

 



جام جهاني پينگ پنگ - مسكو داوران ايراني از قضاوت ديدار تيم رژيم صهيونيستي خودداري كردند

داوران ايراني از قضاوت ديدار تيم بانوان رژيم صهيونيستي خودداري كردند.
قرار بود تيم داوري پروانه چوپان نژاد و داور مسلمان الجزايري روي ميز 8 مسابقه هاي قهرماني جهان ديدار تيم هاي پينگ پنگ بانوان اسرائيل و دانمارك را قضاوت كنند.اين داوران پس از اطلاع از برنامه داوري خود، در گفت وگو با كمك سرداور مصري و مسلمان مسابقه ها، به وي اعلام كردند كه جمهوري اسلامي ايران رژيم غاصب صهيونيستي را به رسميت نمي شناسد و به همين دليل اين ديدار را قضاوت نخواهند كرد.
پس از اين اعتراض كمك سر داور مصري مسابقه هاي قهرماني جهان، انجام اين ديدار را به ميز 17 مسابقه ها منتقل كرد كه قضاوت اين ميز بر عهده تيم داوري سيمين رضايي و داوري از ژاپن بود. سيمين رضايي دارنده تنها مدرك «نشان آبي» پينگ پنگ در ايران نيز از قضاوت اين ديدار امتناع كرد.با اعلام مخالفت اين داور كشورمان و طي هماهنگي با كمك سرداور مصري مسابقه ها، رضايي از قضاوت اين ديدار انصراف داد و داوري از مالزي به همراه داور ژاپني، قضاوت اين ديدار را برعهده گرفت.

 

(صفحه(9(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14