(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


دوشنبه 27  آذر  1391 - شماره 20383

حديث دشت عشق
برگزاري اردوي تيم ملي كشتي آزاد از 14 دي
حضور غيراجباري المپيكي ها در جام جهاني
اخبار كوتاه از فوتبال
آخرين وضعيت مصدوميت ملي پوشان وزنه برداري
كار انوشيرواني هم به جراحي كشيده شد
با هدف اصلاح اساسنامه و با توصيه اكيد IOC
وزارت ورزش خواستار تشكيل مجامع فوق العاده فدراسيون ها شد
هفته هشتم ليگ برتر بسكتبال
تقابل ديدني دانشگاه آزاد با پتروشيمي
خواندني از ورزش ايران
اظهارات تلخ رئيس سازمان ليگ
تعطيلي ليگ ژيمناستيك به دليل بي پولي
انتقاد شديد قهرمان المپيك از بي توجهي مسئولان ورزشي
نوروزي : دينم را ادا كردم و ديگر كاري با كشتي ندارم


حديث دشت عشق

به ياد روحاني شهيد «رحيم بيناتي»
از سوزش زخمتان غزل ساخته اند
شهيد «رحيم بيناتي»، سال 1341 در اروميه متولد گرديد. مقاطع مختلف تحصيلي را با موفقيت طي نمود و در رشته رياضي فيزيك موفق به اخذ مدرك ديپلم شد. او توانست در رشته مديريت دولتي دانشگاه تهران، پذيرفته گردد. بعد از انقلاب به مدت 4 سال در پذيرش سپاه پاسداران مشغول خدمت شد. طي سال هاي حضورش در سپاه در عمليات آزادسازي خرمشهر و پاكسازي سنندج از اشرار، حضور داشت. ادامه تحصيل در حوزه، فكر او را شديدا مشغول كرده بود. لذا تصميم خود را گرفت و به حوزه علميه عزيمت نمود. سه سال در حوزه مشغول تحصيل بود. ليكن در خلال اين مدت از جبهه دوم غافل نبود و در حين تحصيل بارها در جمع رزمندگان حضور يافت و سرانجام در عمليات كربلاي 4 در سال 65 به فيض شهادت نايل آمد.
 


برگزاري اردوي تيم ملي كشتي آزاد از 14 دي

حضور غيراجباري المپيكي ها در جام جهاني

اردوي تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان براي شركت در رقابت هاي جام جهاني تهران و جام ايوان ياريگين روسيه روزهاي 14 تا 29 دي ماه در محل خانه كشتي تهران برگزار مي شود.
اين اردو در حالي برگزار مي شود كه كشتي گيران شركت كننده در مسابقات المپيك، در صورت تمايل حضور در رقابت هاي جام جهاني و اعلام آمادگي به كادر فني، به اردوي مذكور دعوت خواهند شد.
حوزه فني تيم هاي ملي كشتي آزاد، بر مبناي ارزيابي از شرايط جسماني، فني و رواني كليه كشتي گيران حاضر در اردوهاي تداركاتي تيم ملي براي شركت در مسابقات جام جهاني، حداكثر 10روز پيش از آغاز رقابت هاي مذكور، نسبت به معرفي كشتي گيران شركت كننده در رقابت هاي ياد شده، اقدام خواهد نمود.
همچنين با توجه به تقارن زمان برگزاري مسابقات جام جهاني (هفته اول اسفند)، و مسابقات قهرماني كشور بزرگسالان آزاد (دهه آخر اسفند)، كشتي گيران منتخب از ميان دعوت شدگان فوق الذكر، در صورت ارائه عملكرد مناسب در رقابت هاي جام جهاني، به طور مستقيم (بدون شركت در مسابقات قهرماني كشور) در مرحله نهايي انتخابي تيم ملي شركت خواهند كرد.
از نكات مهم فهرست جديد اعلام شده، حضور غلامرضا محمدي در كادر فني تيم ملي و دعوت شدن امير مرادي گنجي در وزن 96 كيلوگرم است، ضمن اين كه فردين معصومي با وجود درخشش در ليگ و پيروزي برابر كميل قاسمي (برنده مدال برنز المپيك)، همچنان از فهرست خارج است.اسامي آزادكاران دعوت شده به اردو به شرح زير است:
55 كيلو: محمدحسين سلطاني (همدان) عارف محمدزاده (مازندران) خليل اقرلو (اصفهان) فرهاد جلائي (تهران)
60كيلو: بهنام احسان پور- آرش دنگسركي- احمد محمدي (مازندران) حسن مرادقلي- مسعود محمودي(تهران)
66 كيلو: ميثم حيدري (زنجان) علي اصغر جبلي (گلستان) محمد يوسفي- مرتضي گودرزي (مازندران)
74كيلو: مصطفي حسين خاني (تهران) رضا افضلي (كرمانشاه) حسن طهماسبي(گلستان) امير شريعتي (تهران)
84كيلو: احسان اميني (كرمانشاه) محمدجواد ابراهيمي (مازندران) رضا بيات (خراسان رضوي)
96كيلو: رضا يزداني- حامد طالبي زرين كمر- اميرعباس مرادي گنجي(مازندران) الياس بختياري(تهران) سعيد زريني(تهران)
120كيلو: محمدرضا آذرشكيب (البرز) سيداحمد رسولي( گلستان) جعفر شمس ناتري(مازندران)
مربيان: غلامرضا محمدي (لرستان) رضا لايق (قزوين) محمد طلايي (اصفهان) عليرضا رضايي (تهران) نادر ناظري(مازندران)
مديرفني: رسول خادم
 


اخبار كوتاه از فوتبال

مدافع 38 ساله عصاي دست مرفاوي!
مدافع سابق تيم فوتبال صباي قم با امضاي قراردادي مجددا به اين تيم بازگشت تا نيم فصل دوم به فوتبالش ادامه بدهد. سهراب بختياري زاده مدافع 38 ساله كه ابتداي فصل در ليست مازاد يحيي گل محمدي قرار داشت، مجددا در تعطيلات نيم فصل با باشگاه صبا به توافق رسيد تا به فوتبالش در اين باشگاه ادامه بدهد.صمد مرفاوي سرمربي صبا و مديران باشگاه هم بختياري زاده را تاييد كرده اند و اين بازيكن از ديروز در تمرينات صبا شركت كرد.
كعبي به صنعت نفت پيوست
بازيكن تيم فوتبال راه آهن و دروازه بان شهرداري بندرعباس با امضاي قرارداد رسمي به صنعت نفت آبادان پيوستند. حسين كعبي كه نيم فصل اول در تيم راه آهن حضور داشت و از سوي علي دايي در ليست مازاد اين باشگاه قرار گرفته بود، ظهر روز يكشنبه با امضاي قراردادي رسما به تيم فوتبال صنعت نفت آبادان پيوست. قرارداد كعبي با نفت دو ساله است و در پايان فصل به صورت مشروط و در صورت تفاهم با باشگاه تمديد خواهد شد.همچنين علي عساكره دروازه بان تيم فوتبال شهرداري بندرعباس هم با باشگاه صنعت نفت قرارداد امضا كرد.
ميداوودي و منوچهري از استقلال جدا شدند
ميلاد ميداوودي و امين منوچهري مهاجمان تيم فوتبال استقلال قرارداد خود را با اين باشگاه فسخ كردند. پس از آن كه در چند هفته گذشته از احتمال فسخ قرارداد ميلاد ميداوودي با استقلال و جدايي اش از اين باشگاه سخن به ميان آمده بود سرانجام قرارداد اين بازيكن ديروز رسما فسخ شد. ميداوودي با پرداخت مبلغ 150 ميليون تومان موفق به فسخ قرارداد با اين باشگاه و دريافت رضايتنامه خود شد. امين منوچهري هم كه پس از پيوستن حاتمي و محمدرضايي جايگاهش در اين تيم متزلزل شده بود ديروز با حضور در باشگاه استقلال قرار داد خود را فسخ كرد.
كورينتيانس برزيل قهرمان جام باشگاه هاي جهان شد
تيم فوتبال كورينتيانس برزيل با پيروزي برابر چلسي به عنوان قهرماني نهمين دوره رقابتهاي جام باشگاه هاي جهان دست پيدا كرد. تيم چلسي ، قهرمان ليگ قهرمانان اروپا، ديروز در ورزشگاه يوكوهاماي ژاپن مقابل كورينتيانس، قهرمان ليبرتادورس، با نتيجه يك بر صفر شكست خورد.تك گل اين ديدار را «خوزه پائولو گوئررو»، مهاجم پرويي كورينتيانس، در دقيقه 69 بازي به ثمر رساند تا اين تيم برزيلي براي دومين مرتبه به عنوان قهرماني اين مسابقات دست يابد. آنها در سال 2000 هم جام قهرماني اين رقابتها را بالاي سر برده بودند. در اين ديدار عليرضا فغاني ، داور شايسته كشورمان به عنوان داور چهارم در كنار زمين حضور داشت. همچنين تيم مونتري مكزيك هم با پيروزي دو بر صفر برابر الاهلي مصر به عنوان سومي اين رقابتها دست يافت. خسوس كورونا (3) و سزار دلگادو (65) گل هاي مونتري مكزيك را به ثمر رساندند.
ديدار گهر - استقلال در شهر دورود برگزار مي شود
با اعلام مديرعامل باشگاه گهر، ديدار دو تيم گهر و استقلال در مرحله يك هشتم جام حذفي در شهرستان دورود برگزار مي شود.حسين آيت الله زاده درمورد برگزاري استقلال و گهر در جام حذفي اظهار داشت: ما به سازمان ليگ اعلام كرده ايم كه اين ديدار بايد در ورزشگاه شهر دورود برگزار شود و شوراي تامين استان نيز با اين مسئله موافقت كرده است و اين مسئله را به سازمان ليگ هم گفته ايم. به اين ترتيب ما در شهر دورود ميزبان استقلال هستيم.اين در حالي است كه سازمان ليگ روز گذشته اعلام كرد ديدار دو تيم در مرحله يك هشتم جام حذفي روز جمعه اول دي ماه برگزار مي شود اما محل برگزاري اين ديدار را اعلام نكرد.
تأميني از سپاهان جدا شد
هادي تأميني از تيم فوتبال سپاهان جدا شد و قرار است به ملوان بپيوندد.آن طور كه مسؤلان ملوان اعلام كردند او با قراردادي يك و نيم ساله به اين تيم مي پيوندد.تاميني در اواخر نيم فصل در تمرينات تيم شركت نمي كرد و خواستار جدايي شده بود. در نهايت با اعلام سرپرست سپاهان او با جدايي از اين تيم به ملوان انزلي پيوست.
نكونام: ناراحتي ام برطرف شد
هافبك تيم فوتبال استقلال گفت: جلسه خوبي با فتح الله زاده داشتيم ناراحتي ام برطرف شد و دوست دارم تا آخر فوتبالم در استقلال بمانم. جواد نكونام پس از يك ساعت و نيم جلسه با علي فتح الله زاده، امير قلعه نويي و اميري در خصوص شرايط خودش و اينكه آيا در استقلال مي ماند يا خير عنوان كرد: صحبت هايي بين من و باشگاه انجام شد و مسائلي بود كه بايد هم باشگاه مطرح مي كرد و هم من. قلعه نويي نيز نظر خودش را اعلام كرد، جلسه خوبي برگزار شد و نتيجه خوبي هم گرفتيم.وي در پاسخ به اينكه آيا تا پايان فصل در استقلال مي ماند، خاطرنشان كرد: من نگفته بودم از استقلال مي روم،. از موضوعي ناراحت بودم كه اين مسئله برطرف شد و خوشبختانه اين مشكلات برطرف شد و از اين موضوع خوشحال هستم.
 


آخرين وضعيت مصدوميت ملي پوشان وزنه برداري

كار انوشيرواني هم به جراحي كشيده شد

سجاد انوشيرواني بايد زانوي مصدوم خود را به تيغ جراحان بسپارد.
تعداد مصدومان تيم ملي وزنه برداري اين روزها موجب نگراني علاقمندان به اين رشته ورزشي شده و تعدادي از مدال آوران المپيك 2012 لندن پس از اين رقابت ها همچنان از مصدوميت رنج مي برند.
دكتر پوركاظمي در خصوص آخرين شرايط مصدومان تيم ملي وزنه برداري گفت: يك پرونده پزشكي براي مصدوميت كيانوش رستمي و وضعيت زانوي وي توسط كميسيوني در فدراسيون پزشكي ورزشي تشكيل شده و قرار است در اين خصوص پس از بررسي بيشتر نتيجه نهايي مشخص شود. وي ادامه داد: رستمي پيش از اين جهت ترميم بافت هاي آسيب ديده اش با تزريق، اقدامات كمك درماني انجام داده است. كارگروهي براي رفع مصدوميت رستمي تشكيل خواهد شد تا در اين مورد اقدامات تكميلي انجام شود. در طول دو هفته آينده كارهاي مربوط به درمان رستمي آغاز مي شود. وي در مورد وضعيت سجاد انوشيرواني، وزنه بردار فوق سنگين ايران گفت: به احتمال زياد دكتر رازي به زودي زانوي انوشيرواني را عمل خواهد كرد.
 


با هدف اصلاح اساسنامه و با توصيه اكيد IOC

وزارت ورزش خواستار تشكيل مجامع فوق العاده فدراسيون ها شد

وزارت ورزش و جوانان در برنامه اي به فدراسيون هاي ورزشي اعلام كرد كه مجامع فوق العاده فدراسيون ها با هدف بررسي و اصلاح اساسنامه تشكيل شود.
به دنبال درخواست IOC از مسئولان ورزش ايران براي اصلاح اساسنامه كميته ملي المپيك و فدراسيون هاي ورزشي، اخيراً وزارت ورزش و جوانان در نامه اي به كليه فدراسيون ها خواستار تشكيل مجمع فوق العاده و اصلاح اساسنامه در فدراسيون هاي مربوطه شده است.
در بخشي از اين نامه آمده است: به دنبال تشكيل وزارت ورزش و جوانان و آيين نامه ها و مفاد ابلاغ شده از جانب IOC و OCA بدين وسيله ابلاغ مي گردد تا در اسرع وقت با تشكيل مجمع فوق العاده آن فدراسيون مركب از اعضاي مجمع، اساسنامه آن فدراسيون مورد بررسي قرار گرفته و حداكثر در دو ماه آينده بازنگري هاي لازم در تطبيق آن با مفاد منشور المپيك و قوانين كشور انجام پذيرد و به حوزه ورزش قهرماني و حرفه اي جهت اقدام لازم تحويل نماييد.
 


هفته هشتم ليگ برتر بسكتبال

تقابل ديدني دانشگاه آزاد با پتروشيمي

هفته هشتم ليگ برتر بسكتبال با ديدار حساس دانشگاه آزاد و پتروشيمي آغاز مي شود.
هفته هشتم ليگ برتر بسكتبال امروز از ساعت 16 با ديدار حساس دانشگاه آزاد و پتروشيمي بندر امام(ره) در سالن آزادي تهران آغاز مي شود.
پتروشيمي صدرنشين كه با هفت پيروزي پياپي تنها تيم بدون شكست ليگ محسوب مي شود در اين هفته بايد به مصاف تيم سوم جدول برود كه بازيكناني جوان و باانگيزه دارد. اين در حالي است كه محمد حسن زاده، ملي پوش دانشگاه آزاد به دليل مصدوميت نمي تواند براي تيمش به ميدان برود.
در ديگر ديدار حساس هفته، همياري زنجان ميهمان استقلال زرين قشم است. اين دو تيم كه بترتيب در رده هاي پنجم و ششم جدول رده بندي قرار دارند رقابت نزديكي براي حفظ جايگاه و ارتقاي آن دارند كه البته هر دو نيز با آسيب ديدگي بازيكنانشان مواجه هستند.
البته شهرداري گرگان نيز در ديدار گذشته خود صنايع ماهشهر را مغلوب كرده و حالا به دنبال برد ديگر در ليگ برتر بسكتبال مي گردد. مهرام مدافع عنوان قهرماني در هفته هشتم ليگ برتر ميزبان نفت تهران است و فولاد ماهان اصفهان در ماهشهر به مصاف صنايع مي رود. برنامه كامل هفته هشتم به شرح زير است:
¤ دانشگاه آزاد - پتروشيمي
¤ استقلال زرين قشم - همياري زنجان
¤ صنايع ماهشهر - فولاد ماهان
¤ بندر كنگ - شهرداري گرگان
¤ مهرام - نفت تهران
جدول رده بندي ليگ برتر بسكتبال به شرح زير است: 1- پتروشيمي، 2-فولاد ماهان، 3- دانشگاه آزاد، 4- مهرام، 5- همياري و ...
 


خواندني از ورزش ايران

¤حامد حدادي پس از مدت ها براي ممفيس بازي كرد و در 12 دقيقه حضورش توانست نقشي در برد تيمش داشته باشد. در ادامه رقابت هاي ليگ بسكتبال حرفه اي آمريكا ( NBA )، تيم ممفيس به مصاف يوتاجاز رفت و در حضور 12 دقيقه اي حامد حدادي سنتر ايراني اش 99 بر 86 به پيروزي رسيد. حدادي در اين مسابقه 2 امتياز بدست آورد و 8 ريباند و يك پاس منجر به گل ثبت كرد.
¤محسن مهرعليزاده رئيس پيشين سازمان تربيت بدني براي چهار سال ديگر در سمت رياست فدراسيون بين المللي زورخانه اي باقي ماند.وي ديروز در مجمع انتخاباتي فدراسيون بين المللي زورخانه اي با كسب 47 راي بار ديگر در حالي به اين سمت برگزيده شد كه رقيبي نداشت.در اين نشست، همچنين ميزباني مسابقات جهاني زورخانه اي در سال آينده به ايران واگذار شد.
¤ مسئولان فدراسيون دووميداني پس از كسب قهرماني دومين دوره رقابت هاي غرب آسيا براي كسب ميزباني سومين دوره اين رقابت هادرخواست ميزباني دادند.
¤ تعدادي از قايقرانان تيم ملي در روئينگ به دليل مزاحمت خياباني توسط نيروي انتظامي در آبادان دستگير شدند . اردوي تيم ملي روئينگ براي حضور در رقابت هاي اينچئون كره جنوبي از 18 آذر در آبادان با حضور 20 ورزشكار آغاز شده است . در جريان برگزاري اين اردو تعدادي از قايقرانان تيم ملي جمعه شب به دليل مزاحمت در بازار اميري آبادان دستگير شدند. ملي پوشان پس از مزاحمت در بازار و درگيري، توسط پليس 110 دستگير شدند اما با توجه به رضايت شاكي آزاد شدند . البته اين درگيري تنها به اين مسئله محدود نشده و آنها كارگر يك مهمانسرا را نيز مورد ضرب و شتم قرار داده اند. خنفري، مديركل ورزش آبادان ضمن تاييد اين خبرگفت: پس از صحبت با اسبقيان نيز تصميم بر اين شد 4 ورزشكار خاطي به تهران بازگشته و كميته انضباطي در خصوص آنها تصميم گيري كند .
 


اظهارات تلخ رئيس سازمان ليگ

تعطيلي ليگ ژيمناستيك به دليل بي پولي

 رئيس سازمان ليگ فدراسيون ژيمناستيك از تعطيل شدن رقابت هاي ليگ برتر به دليل بي پولي فدراسيون خبر داد.
حامد اخوان درباره دلايل تعطيلي رقابت هاي ليگ برتر ژيمناستيك اظهار كرد: برنامه ريزي برگزاري اين رقابت ها صورت گرفته بود و قرار بود اين مسابقات در چهار مرحله برگزار شود. از اين ميان دو مرحله از رقابت ها برگزار شده بود و بنا بود مرحله سوم هفته آينده در يزد و رقابت هاي هفته آخر هم به ميزباني اهواز برگزار شود، اما به دليل مشكلات مالي قادر نيستيم كه برنامه ليگ را به اتمام برسانيم.
وي مدعي شد: ليگ ژيمناستيك مانند ساير رشته ها از جمله فوتبال و بسكتبال نيست كه ما خودمان پول داشته باشيم و ليگ را برگزار كنيم. ما از آن تيم هاي شركت كننده پول نمي گيريم. با اين كه بارها براي پخش زنده برنامه ليگ را تغيير داديم و با صدا و سيما هماهنگ كرديم، اما متاسفانه در روز مسابقات رقابت هاي ما را پخش نمي كنند. واقعيت اين است كه ما در ايران زندگي مي كنيم و بايد براي گرفتن پخش تلويزيوني سركيسه را شل كنيم! اما ما پولي نداريم كه اين كار را انجام دهيم.
رئيس سازمان ليگ فدراسيون ژيمناستيك با بيان اين كه نمي توانيم هزينه دستمزد داوران را بپردازيم، تاكيد كرد: بنا داريم به دليل نداشتن امكانات دو مرحله اين فصل از رقابت هاي ليگ را در يكي، دو ماه اول سال 92 برگزار كنيم. كادر داوري ژيمناستيك برخلاف ساير رشته ها پرتعداد است. ما براي برگزاري دو روز مسابقه نياز به 20 داور داريم، يكي، دو داور نيستند كه حقوقشان را بتوانيم پرداخت كنيم، با اين كه داوران ما حداقل دستمزد را مي گيرند، اما باز هم توان ادامه اين رقابت ها را نداريم، متاسفانه فدراسيون هم نتوانسته اين پول را تامين كند. به همين دليل هم چاره اي نداشتيم جز تعطيلي ليگ.
اخوان با بيان اين كه تعطيلي ليگ يعني برگشت به عقب ژيمناستيك، خاطرنشان كرد: چه كارهايي از دستمان برمي آيد. پنج، شش تيم ما اسپانسر دارند. در هر نوبت ليگ هم ژيمناست ها حدود دو، سه ميليون دستمزد مي گيرند. اگر ليگ برگزار نشود، براي بهترين ژيمناست هاي كشور هم شرايط خيلي سخت خواهد بود. اين روند باعث تاسف است. دستمزد ورزشكاري كه 10 ، 15 سال سخت كار كرده تا به چنين سطحي در ژيمناستيك برسد، در قبال يك فوتباليست دسته ششم كه براي شش ماه بازي ميليون ها تومان مي گيرد، قابل مقايسه نيست! همه بايد از ژيمناستيك شروع كنند تا بتوانند قهرماني هايشان را تداوم بخشند. ژيمناستيك عامل ماندگاري يك قهرمان است، اما متاسفانه مسئولان خيلي سطحي به اين رشته نگاه مي كنند.
 


انتقاد شديد قهرمان المپيك از بي توجهي مسئولان ورزشي

نوروزي : دينم را ادا كردم و ديگر كاري با كشتي ندارم

برنده مدال طلاي كشتي فرنگي در المپيك لندن گفت: ما در ورزش جايگاهي نداريم و صحبت در مورد ورزش را بايد آنهايي كه در راس امور هستند انجام دهند.
اميد نوروزي اظهار كرد: چند ماه است كه نه من با كشتي در تماسم و نه كسي با من كاري دارد. بايد دليل اين موضوع را از كساني پرسيد كه بعد از المپيك هيچ سراغي از ما نگرفتند.
وي افزود: زماني اگر كسي يك برنز مي گرفت او را روي سر مي گذاشتند، اما الان طوري شده كه قهرماني المپيك به چشم آقايان نمي آيد و نمي دانم به چه چيزي فكر مي كنند! بهتر است مسئولان پول ها را در فوتبال خرج كنند تا آقايان از سياست به ورزش بيايند و مديريت كنند، بعد چند مربي به درد نخور از رده خارج بياورند و پول ها را بخورند. هرچند كه اگر مديريت بلد بودند كار خود را رها نمي كردند و به ورزش نمي آمدند.
وي افزود: من دينم را به ملت، پرچم كشورم و رهبرم ادا كرده ام و ديگر با كشتي كاري ندارم، تيم ملي و كشتي هم مبارك آقايان باشد.
نوروزي دليل اين تصميم خود را مسئولان ورزشي دانست و تصريح كرد: بايد از كساني بپرسيد كه سراغي از قهرمانان المپيك نمي گيرند، البته من گله اي ندارم، ولي اين رفتارها خوب نيست.
فرنگي كار 60 كيلويي تيم ملي همچنين درباره تعطيلي اردوي كشتي فرنگي توسط محمد بنا، گفت: چند ماه است كه با كسي در تماس نيستم و در جريان اين اتفاقات نبوده ام، قرار هم نبود در اردو حضور داشته باشم، ولي آقاي بنا هم حق دارد تا براي فرنگي كاران درخواست امكانات كند تا بتوانند اردو برگزار كنند.
نوروزي در پايان تاكيد كرد: اگر روزي قدر اميد نوروزي و امثال او را دانستند بيايند تا صحبت كنيم و در خدمت شان باشم، ولي صحبت را فعلا كساني كه رئيس و مدير و قهرمان شده اند و مدعي هستند انجام بدهند، نه كساني مثل من كه جايگاهي نداريم.
 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10