(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 27 آبان 1388- شماره 19515
 

حديث دشت عشق
ايران- مصر در ديدار افتتاحيه مسابقات جام قهرمانان جهان
توانايي واليباليست هاي ايران امروز اثبات مي شود
اخبار كوتاه از فوتبال
ايران - مقدونيه؛ امروز در غياب بازيكنان لژيونر جايگزين ستاره هاي تيم ملي محك مي خورند
تكليف 6 تيم باقي مانده جام جهاني امشب مشخص مي شود آخرين فرصت براي رسيدن به آفريقاي جنوبي
مسابقات قهرماني پينگ پنگ آسيا ـ هند ايران از صعود به هشت تيم برتر بازماند
خواندني از ورزش ايران



حديث دشت عشق

به ياد سرباز شهيد «مصطفي ايزدي»
شهيد داده ترين جاي عالم است اينجا

سرباز شهيد «مصطفي ايزدي»- فرزند حسين و فاطمه، سال پيروزي شكوهمند انقلاب، در مشهد به دنيا آمد.در كودكي به مكتب رفت و قرآن را آموخت. دوره ابتدايي را در دبستان طبرسي مشهد سپري كرد و دوره راهنمايي در مدرسه شهيد محراب، به اتمام رساند. در سن 12-10 سالگي، غير از ساعاتي كه در مدرسه بود، بقيه روز را در يك مغازه تزيينات پرده، مشغول به كار بود و شب با خواهرش درس مي خواند. به علت اوضاع بد اقتصادي و مستأجر بودن، علي رغم علاقه به درس و موفقيت در تحصيل و با وجود مخالفت خانواده نسبت به ترك تحصيل او، از رفتن به دبيرستان بازماند تا در تأمين هزينه هاي زندگي پدر را كمك كند.
در اوقات فراغت از كتابخانه برادرش استفاده مي كرد و بيشتر به مطالعه آثار شهيد مطهري مي پرداخت. بخشي از تعطيلاتش را نيز با رفتن به كلاس هاي نقاشي، خطاطي و شنا مي گذراند.هميشه بشاش و متبسم بود و با گفته هايش ديگران را شاد مي كرد. دوستان دوره خدمتش مي گويند: «مصطفي هر وقت مي ديد كه سربازي ناراحت است، با خنده و شوخي ناراحتيش را برطرف مي كرد. وقتي مصطفي شهيد شد، انگار چراغ ما خاموش شد.از ابتداي دوره خدمت، به نيروي انتظامي زاهدان پيوسته بود. در آخرين مأموريت، طي درگيري با يك باند بزرگ قاچاق، گروه سي وشش نفره شان در كوهها مورد محاصره قرار گرفت و پس از شكنجه زياد و غيرقابل شناسايي شدن پيكر، به ضرب گلوله در نواحي سر، دست و پا، به شهادت رسيد. پيكرش در بهشت رضاي مشهد به خاك سپرده شده است.

 



ايران- مصر در ديدار افتتاحيه مسابقات جام قهرمانان جهان
توانايي واليباليست هاي ايران امروز اثبات مي شود

تيم ملي واليبال كشورمان در نخستين ديدار خود در چارچوب مسابقات واليبال جام قهرمانان جهان امروز به مصاف تيم مصر قهرمان قاره آفريقا خواهد رفت.
مسابقات واليبال جام قهرمانان جهان از امروز با حضور شش تيم برتر از پنج قاره جهان و ميزبان اين رقابت ها در دو شهر «ناگوياي» و «اوزاكا» ژاپن آغاز مي شود.تيم هاي برتر مسابقات هر قاره شامل برزيل (قهرمان آمريكاي جنوبي)، لهستان (قهرمان اروپا)، مصر (قهرمان آفريقا)، كوبا (قهرمان آمريكاي شمالي، مركزي و درياي كارائيب)، ژاپن ميزبان و جمهوري اسلامي ايران (نايب قهرمان آسيا) به مدت هفت روز با يكديگر براي كسب عنوان قهرمان قهرمانان جهان مبارزه مي كنند.
امروز (چهارشنبه) در شهر اوزاكاي ژاپن و در نخستين روز اين رقابت ها سه ديدار برگزار مي شود كه در نخستين بازي اين مسابقات تيم ملي واليبال كشورمان ساعت هشت صبح به وقت ايران به مصاف مصر مي رود.
تيم ايران كه به دليل شكست از تيم مصر در دو ديدار در چارچوب بازي هاي مقدماتي ليگ جهاني واليبال، دل خوشي از اين تيم ندارد، امروز براي اثبات توانايي هاي خود به مصاف نماينده قاره آفريقا خواهد رفت. كادر فني تيم واليبال كشورمان معتقد هستند، تيم مصر به دليل استفاده از شرايط ميزباني موفق به شكست ايران در بازي هاي مقدماتي ليگ جهاني شده است و اين تيم در شرايط بهتري از ايران قرار ندارد.بدين ترتيب انگيزه نخست ايران در بازي امروز با مصر، تلافي شكست ديدارهاي شهريور ماه است. اما انگيزه مهمتر و اساسي تر تيم ملي واليبال كشورمان، اثبات توانايي و قدرت خود در اين رشته ورزشي در جهان به ويژه در قاره كهن آسياست.
همچنين در روز نخست مسابقات واليبال جام قهرمانان جهان دو ديدار ديگر برگزار مي شود كه تيم هاي كوبا و ژاپن به ترتيب به مصاف قهرمان آمريكاي جنوبي (برزيل) و قهرمان اروپا (لهستان) مي روند.
پيش بيني مي شود ديدار كوبا و برزيل يكي از ديدارهاي ديدني اين مسابقات باشد كه در تعيين مقام قهرماني رقابت ها نيز تأثيرگذار خواهد بود.تيم واليبال كشورمان فردا (پنج شنبه) و در دومين بازي خود در اين رقابت ها با برزيل، قهرمان آمريكاي جنوبي ديدار دارد.
روز جمعه تيم ها استراحت دارند و با توجه به اينكه ادامه مسابقات از روز شنبه 30 آبان ماه در شهر «ناگوياي» آغاز مي شود، كاروان هاي ورزشي عازم آن شهر مي شوند.تيم ملي واليبال كشورمان از 30 آبان ماه و در سه روز متوالي به ترتيب با تيم هاي ژاپن، لهستان و كوبا ديدار خواهد داشت.
كادر فني تيم ملي واليبال و مسئولان فدراسيون، به اين مسابقات به چشم يك تجربه بزرگ در مقابل تيم هاي مهم واليبال جهان نگاه مي كنند و به بازيكنان تأكيد مي كنند كه به برد و باخت اهميت نداده و تنها بازي خوب را در دستور كار خود قرار دهيد، اما بايد ديد امروز ملي پوشان كشورمان در نخستين ديدار خود چگونه عمل مي كنند. آيا استرس حضور در جمع شش تيم برتر جهان كه تيم ملي كشورمان براي نخستين بار آن را تجربه مي كند اجازه كار گروهي منظم را به آنان خواهد داد؟
يكي از مواردي كه باعث حساسيت زياد اين مسابقات شده و تيم هاي شركت كننده را وادار به تلاش بيشتر براي كسب عناوين بهتر ترغيب مي كند، جوايز نسبتا زياد جام قهرمانان جهان است.
در اين دوره از رقابت ها، تيم هاي اول تا ششم به ترتيب 300 هزار، 150 هزار، 125 هزار، 100 هزار، 75 هزار و 50 هزار دلار جايزه دريافت مي كنند.در دوره گذشته اين رقابت ها تيم هاي برزيل، آمريكا، ايتاليا، ژاپن، مصر و چين عنوان هاي اول تا ششم را كسب كردند.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

بدهي ميلياردي باشگاه استقلال تهران همچنان باقي است
بدهي ميلياردي استقلال تهران با وجود اعلام مدير عامل باشگاه جهت پرداخت آن، همچنان باقي است.هادي مباشري، مسئول پشتيباني و امور مالي استقلال در اين خصوص گفت: در صورتي كه پول سازمان تربيت بدني برسد، مي توانيم چك هاي طلبكاران را پرداخت كنيم.وي درباره اينكه مشكلات مالي استقلال حل شده است، اظهار داشت: با پرداختي كه سازمان داشت، چك هايي كه تا تاريخ 30 مهرماه در اختيار طلبكاران بود، پرداخت شد؛ اما از اين تاريخ به بعد، به دليل مشكلات مالي، چك ها پرداخت نشده است.
وي افزود: طبق برنامه ريزي كه براساس پرداختي سازمان تربيت بدني داشته ايم، دست بازيكنان چك داده ايم و از آن روز، بيش از 25 روز گذشته است. ساير منابع مالي هم به تعهدات خود عمل كرده اند.
مباشري با بيان اينكه 40 درصد پيش قرارداد بازيكنان فصل جاري پرداخت شده است، تأكيد كرد: چك هاي برگشتي مربوط به بدهي هاي سال هاي گذشته است. از 3 ميليارد بدهي باشگاه، از زمان آقاي واعظ آشتياني، يك ميليارد و 700 ميليون تومان پرداخت شده است؛ اما هزينه هاي باشگاهي مثل استقلال به دليل بدهي هاي گذشته، بالاست و هزينه هاي فصل جاري را هم در پيش داريم. به همين دليل، ميزان بدهي تغيير نكرده است.
امير واعظ آشتياني، مدير عامل باشگاه استقلال تهران، 7 مهرماه سال جاري در مراسم شصت و چهارمين سالگرد باشگاه استقلال اعلام كرده بود: «تا ماه آينده يكي از مشكلات بزرگ تيم كه 3 ميليارد و 500 ميليون بدهي است، صفر خواهد شد.»
كاظمي از سرمربيگري ابومسلم استعفاء كرد
فرهاد كاظمي كه چندي پيش به عنوان سرمربي ابومسلم منصوب شد و بنا بر مشكلات پيش آمده، سازمان ليگ براي او حاضر به صدور كارت مربيگري نشده بود، ديروز رسماً از سمت خود استعفا داد.مهدي زمان مديرعامل باشگاه ابومسلم خراسان با تأييد اين خبر گفت: استعفاي كاظمي را پذيرفتيم اما، تا مشخص شدن سرمربي جديد، كاظمي تيم را تمرين خواهد داد.
زمان تصريح كرد: فرهاد كاظمي با توجه به صحبت هاي عزيز محمدي در برنامه 90 اين هفته از اردوي تركيه با من تماس گرفت و استعفاي خود را اعلام كرد و من هم استعفاي او را پذيرفتم اما، تا زمان مشخص شدن سرمربي جديد وي تيم را تمرين خواهد داد.وي افزود: كاظمي اعلام كرد كه بايد از حق و حقوق خود دفاع كنم و با پايان يافتن اردوي تيم در تركيه به مشهد مي آيم تا همه چيز را توضيح دهم و به مردم مشهد ثابت كنم كه هيچ مشكلي ندارم و مشكل اصلي سازمان ليگ با ابومسلم و فوتبال مشهد است.
زمان گفت: ما هيچ نامه اي به صورت كتبي از سازمان ليگ دريافت نكرده ايم و چيزي مبني بر وجود مشكل و توضيح اين مشكل به ما اعلام نكرده اند و از كميته انضباطي هم استعلام كرديم كه مشكلي وجود نداشت و باز هم پيگير اين قضايا هستيم. مديرعامل باشگاه ابومسلم خراسان اظهار كرد: از امروز به دنبال سرمربي جديد تيم خواهيم بود و احتمال ايراني بودن وي بيشتر است چون كسي را مي خواهيم كه آشنايي كامل با فوتبال ايران داشته باشد.
شيخ لاري سرمربي تيم ماشين سازي تبريز شد
مالك باشگاه ماشين سازي تبريز،گفت: احد شيخ لاري به عنوان سرمربي تيم فوتبال اين باشگاه انتخاب شد. شهرام دبيري افزود: شيخ لاري تا پايان فصل جاري رقابت هاي ليگ دو هدايت تيم را به جاي جواد موسوي برعهده خواهد داشت. وي اضافه كرد: اميدواريم با آمدن اين سرمربي با تجربه استان، تيم دچار تحول شود و سير نزولي آن متوقف گردد.
مربيگري در تيم ماشين سازي و چندين فصل سرمربيگري در تيم تراكتورسازي تبريز از ديگر سوابق اين مربي با تجربه تبريزي است.
تيم فوتبال ماشين سازي تبريز با دو امتياز از سه بازي در رده ششم جدول رده بندي گروه A رقابت هاي ليگ دسته دو جاي دارد.
ديدارهم گروه تيم ملي ايران در تايلند
مسابقات فوتبال انتخابي جام ملت هاي 2011 آسيا امروز (چهارشنبه) با برگزاري 6 ديدار در گروه هاي مختلف پيگيري مي شود. در يكي از ديدارهاي جذاب اين روز تيم هاي ملي تايلند و سنگاپور، هم گروه تيم ملي فوتبال كشورمان در ورزشگاه راجامانگالا شهر بانكوك به مصاف هم مي روند.
اين دو تيم كه براي صعود به جام ملت هاي آسيا رقابت نزديكي در گروه 5 مسابقات انتخابي جام ملت هاي آسيا با هم دارند، امروز در مصافي تعيين كننده مقابل يكديگر صف آرايي مي كنند. تايلند در صورت برتري در اين بازي خانگي گامي بلند براي صعود به جام ملت ها برمي دارد.
جدول رده بندي گروه پنجم: 1- ايران 7 امتياز، 2- تايلند 5 امتياز،
3- سنگاپور 3 امتياز، 4- اردن يك امتياز

 



ايران - مقدونيه؛ امروز در غياب بازيكنان لژيونر جايگزين ستاره هاي تيم ملي محك مي خورند

تيم ملي فوتبال ايران در حالي عصر امروز به ديدار مقدونيه مي رود كه انتظار دارد حريفي به مراتب بهتر از ايسلند را پيش روي خود ببيند.
تيم ملي ايران با رهبري افشين قطبي هفته گذشته در حالي مقابل ايسلند صف آرايي كرد كه اين تيم بيشتر نفرات اصلي خود را به خدمت نداشت. در فاصله هشت روز پس از رويارويي با ايسلند قطبي اين بار اميدوار است كه مقدونيه را با نفرات اصلي خود در ورزشگاه آزادي ببيند. البته مقدونيه يك بار در زمان مربيگري برانكو ايوانكويچ در تيم ملي ايران با تيم دوم خود در آزادي حضور يافت و اتفاقاً با پيروزي هم ميدان را ترك كرد.
ايران در راستاي آماده سازي براي رقابت هاي مقدماتي جام ملت هاي 2011 آسيا با مقدونيه ديدار مي كند. تيم ملي كشورمان روز يكشنبه هفته آينده در گروه پنجم اين رقابت ها ميهمان اردن در امان است. انتخاب مقدونيه به عنوان حريف تمريني معلوم نيست با چه هدفي صورت گرفته اما شايد توضيح مسئولان فدراسيون فوتبال اين باشد كه اين تيم به سبك تيم هاي شرق اروپا، فوتبالي مبتني بر قابليت هاي بدني و تاكتيكي را ارائه مي كند كه اردني ها نيز با چنين شيوه اي به ميدان مي روند.
مقدونيه در دو بازي دوستانه اخير خود به پيروزي رسيده است. تيم «ميرساد يونز» در ديدار با قطر با نتيجه 2 بر يك به پيروزي رسيد و كانادا را نيز با 3 گل از پيش رو برداشت. افشين قطبي همچون دو ديدار گذشته مقابل ايسلند و اردن كه تيم ملي كشورمان به پيروزي دست يافت به دنبال دست يافتن به ايده آل ترين تركيب است تا در ديدارهاي آتي كار دشواري مقابل حريفان خود بخصوص در رقابت هاي جام ملت هاي آسيا نداشته باشد. غيبت بازيكنان لژيونر در ديدار با اردن يكي از دغدغه هاي افشين قطبي است. او بايد در مسابقه دوستانه عصر امروز نفرات جايگزين ستاره هاي تيم ملي را هم آزمايش كند تا بهترين ها را در بازي روز يكشنبه مقابل اردن روانه ميدان سازد.
مقدونيه كه با 13 بازيكن لژيونر خود از جمله گوران پاندف مهاجم تيم لاتزيو ايتاليا و گوران پويوف مدافع تيم هيرنوين هلند به ايران آمده در مرحله مقدماتي جام جهاني 2010 در قاره اروپا با كسب 2 پيروزي برابر تيم هاي اسكاتلند و ايسلند، يك تساوي برابر نروژ و 5 باخت در جايگاه چهارم اين گروه 5 تيمي قرار گرفت، گروهي كه با صعود مقتدرانه هلند به جام جهاني همراه شد. ديدار امروز تيم ملي فوتبال كشورمان برابر مقدونيه ساعت 18 در ورزشگاه آزادي و به قضاوت مسعود مرادي برگزار خواهد شد.

 



تكليف 6 تيم باقي مانده جام جهاني امشب مشخص مي شود آخرين فرصت براي رسيدن به آفريقاي جنوبي

تيم هاي فوتبال فرانسه و اروگوئه با نتايجي كه در ديدار رفت مرحله پلي آف مقدماتي جام جهاني 2010 در زمين حريفان خود كسب كردند در آستانه صعود به مرحله نهايي اين رقابت ها قرار دارند.
فرانسه و اروگوئه روز شنبه به ترتيب مقابل ايرلند جنوبي و كاستاريكا با نتيجه يك برصفر به پيروزي رسيده اند و هر نتيجه تساوي هم مي تواند به صعود اين تيم ها به رقابت ها جام جهاني منجر شود.
اما ديدار حساس و سرنوشت ساز اين مرحله از بازي ها را تيم هاي الجزاير و مصر در زمين بيطرف سودان برگزار مي كنند. تيم فوتبال مصر در ديدار روز شنبه كه در قاهره برگزار شد با گلي كه در وقت هاي اضافه به ثمر رساند، بخت صعود به رقابت هاي جام جهاني را زنده نگه داشت. تك ديدار الجزاير و مصر باتوجه به حواشي چند روز اخير پيرامون وضعيت طرفداران اين دو تيم، مي تواند جذاب ترين بازي اين مرحله از رقابت ها باشد.
برنامه ساير ديدارها به اين شرح است:
¤ اوكراين- يونان
- ديدار رفت صفر- صفر
¤ اسلووني- روسيه
- ديدار رفت 2بريك به سود روسيه
¤ بوسني هرزگوين- پرتغال
- ديدار رفت يك برصفر به سود پرتغال
آرژانتين- نيجريه
بدون مارادونا
اما امروز همزمان با انجام شش ديدار پلي آف در قاره هاي مختلف چندين ديدار دوستانه ديگر در سراسر جهان برگزار مي شود كه در مهمترين ديدار تيم ملي آرژانتين در شرايطي كه سرمربي خود را به دليل محروميت در اختيار ندارد به مصاف تيم ملي نيجريه مي رود.
ديه گو مارادونا كه از سوي فيفا به دليل اهانت به خبرنگاران به مدت دو ماه از همراهي تيم ملي آرژانتين محروم شده است امشب (چهارشنبه) قادر به همراهي تيمش در ديدار با نماينده فوتبال آفريقا نيست. برنامه كامل ديدارهاي دوستانه امشب به اين ترتيب است:
¤ قبرس- بوليوي
¤ فلسطين- تونس
¤ صربستان- كره جنوبي
¤ آنگولا- غنا
¤ مونته نگرو- بلاروس
¤ لهستان- كانادا
¤ عربستان- روماني
¤ مالت- بلغارستان
¤ نيجريه- آرژانتين
¤ دانمارك- آمريكا
¤ اتريش- اسپانيا
¤ آلمان- ساحل عاج
¤ هلند- پاراگوئه
¤ ايتاليا- سوئد

 



مسابقات قهرماني پينگ پنگ آسيا ـ هند ايران از صعود به هشت تيم برتر بازماند

تيم ملي پينگ پنگ ايران در ديداري حساس و بسيار نزديك، با نتيجه 3 بر 2 مغلوب هند شد و از راه يابي به مرحله يك چهارم نهايي مسابقات باز ماند.
در ادامه دومين روز از نوزدهمين دوره رقابت هاي پينگ پنگ قهرماني بزرگسالان آسيا، تيم ايران كه پيش از اين در نخستين ديدار از دور دوم مرحله گروهي با نتيجه 3 بر صفر مالزي را شكست داده بود، در گام دوم به مصاف هند رفت و در پايان ديداري كه دو ساعت و سي دقيقه به طول انجاميد با نتيجه نزديك 3 بر 2 بازي را به ميزبان واگذار كرد و از صعود به جمع 8 تيم برتر آسيا باز ماند.
ايران در حالي اين ديدار را به هند واگذار كرد كه در رده 45 تيمي جهان قرار دارد و تيم هند رده سي ام دنيا را به خود اختصاص داده است.
در گام نخست اين ديدار نوشاد عالميان پينگ پنگ باز جوان ايراني با رنكينگ 346 به مصاف «روي» از هند كه رده 246 جهان را در اختيار دارد، رفت و در پايان با نتيجه 3 بر يك از سد اين حريف گذشت. در ديدار دوم مهران احدي با رده 304 با نتيجه 3 بر يك مقابل «كمال آنچانتا» با رده 70 جهان شكست خورد. در بازي سوم محمدرضا اخلاق پسند با حساب 3 بر صفر »چاكرا بولتي« را پشت سر گذاشت.
در رقابت چهارم نوشاد عالميان با «كمال آچانتا» روبه رو شد و با حساب 3 بر يك و در ديداري نزديك، مغلوب اين حريف شد. در گام پنجم هم مهران احدي كاپيتان تيم ملي ايران، در ديداري حساس و نزديك، با نتيجه 3 بر 2 مغلوب «روي» هندي شد.
بر اين اساس تيم ملي ايران در مجموع با نتيجه 3 بر 2 مغلوب هند شد و نتوانست به جمع هشت تيم برتر مسابقات راه يابد.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ يوتساست كوويچ با بيان اينكه به دليل بيماري مجبور به عمل جراحي شده است، گفت: پس از طي كردن دوران نقاهت و حداكثر تا دو سه هفته ديگر براي ادامه همكاري با فدراسيون واليبال ايران به تهران باز مي گردم. ست كوويچ كه از زمان حضورش در ايران به عنوان سرمربي در تيم هاي نوجوانان و جوانان با فدراسيون واليبال كشورمان همكاري داشت، به مدت زمان باقي مانده از قراردادش اشاره كرد و گفت: قراردادم تا ماه مارس (اسفند ماه) اعتبار دارد. با توجه به صحبت هايي كه با داورزني مبني بر ادامه كار در ايران داشتم، بايد اين قرارداد تمديد شود. سرمربي پيشين تيم واليبال نوجوانان كه گفته مي شود از اين پس به عنوان سرمربي تيم جوانان با فدراسيون واليبال همكاري خواهد داشت، در اين خصوص خاطر نشان كرد: از قطعي شدن اين مسئله هيچ اطلاعي ندارم چون پيشنهاد داورزني در مورد حضورم در تيم جوانان به صورت تلفني و خيلي كلي مطرح شد. ضمن اينكه به خاطر دوري از ايران از نتيجه نهايي آن نيز باخبر نشدم. بايد در بازگشت به ايران مذاكرات نهايي را انجام دهم.
¤كاروان كوهنوردي بسيج پس از صعود به سه قلل مرتفع مركزي هيماليا روز گذشته به ميهن اسلامي بازگشتند. سيدمجيد اينانلو، رئيس هيأت كوهنوردي بسيج در اين باره گفت: كاروان 9 نفره كوهنوردان بسيج كه 27 مهر ماه عازم كشور نپال شده بودند، موفق شدند پس از استقرار در كمپ لوكا به سمت پاكدينگ با ارتفاع (2656) حركت نمايند و به قلل نامچه با ارتفاع (3450 متر)، خام جونگ (485)، ماچرمو (4410)، گوكيو (4750)، تانگ نانگ (4690)، لوبچه (4928) صعود كنند. اينانلو در ادامه افزود: براساس برنامه ريزي از قبل تعيين تعيين شده كوهنوردان منتخب كشورمان پس از وقفه اي كوتاه توانستند طي 5 روز كوهپيمايي خستگي ناپذير به قله مركزي هيماليا، كالاپاتار (5545 متر) و قله مورد هدف، آيلندپيك با ارتفاع (6165) صعود كنند و پرچم پرافتخار جمهوري اسلامي ايران و يازهرا را در قلل مرتفع هيماليا برافراشته نمايند.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14