(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 30 آبان 1388- شماره 19517
 

معاون حمل و نقل ترافيك شهرداري تهران خبر داد ثبت نام اينترنتي آرم هاي طرح ترافيك از آذر
تسهيلات ازدواج به 5ميليون تومان افزايش يافت
خادم خبر داد اختصاص 700 ميليارد تومان براي كمك به خط 7 مترو
امروز؛ پايان اعزام زائران بيت الله الحرام
دادستان تهران: ارجاع پرونده هاي تجاوز به عنف به دادسرا موجب پيشگيري از امحاء ادله جرم مي شود
حوادث كوتاه از كشور
در استان كهگيلويه وبويراحمد استفاده از سلاح درمراسم عروسي ممنوع اعلام شد
به دليل شكست تيم ملي فوتبال رويدادهاي خارجي مصري ها سفارت الجزاير را محاصره كردند
هشدار وزارت بهداشت به مردم: پودرهاي زعفران سرطانزاست
اعدام متجاوز به عنف در بجنورد
بارش ها ادامه دارد
حمله تندروهاي آلماني به دانشجوي مسلمان
ميله 2 متري در قفسه سينه راننده كاميون
كشتار انسان ها براي ساخت لوازم آرايش
تلاش شير گرسنه براي ورود به خودرو
تيراندازي به گردشگران در كره جنوبي



معاون حمل و نقل ترافيك شهرداري تهران خبر داد ثبت نام اينترنتي آرم هاي طرح ترافيك از آذر

معاون حمل و نقل ترافيك شهرداري تهران از ثبت نام اينترنتي آرم هاي طرح ترافيك در آذر سال جاري خبر داد.
جعفر تشكري هاشمي در گفت وگو با فارس با اشاره به اينكه ثبت نام آرم هاي طرح ترافيك از آذر آغاز مي شود، گفت: احتمالا ثبت نام در يك ماه انجام مي شود و اگر لازم باشد زمان را تمديد خواهيم كرد.
معاون حمل و نقل ترافيك شهرداري تهران ادامه داد: تعداد آرم هاي طرح ترافيك همانند سال گذشته است و علاقه نداريم اين تعداد را افزايش دهيم.
وي بيان كرد: ثبت نام ها تماما از طريق اينترنت است و افراد سهميه اي از طريق اينترانت ثبت نام خواهند كرد.
تشكري هاشمي در پاسخ به اين پرسش كه قيمت آرم هاي طرح ترافيك امسال افزايش مي يابد، گفت: آرم كالاي خدماتي و ضروري براي زندگي نيست كه مشمول خدمات تعرفه حمايتي باشد. اما براي برخي شغل ها تعرفه هايي درنظر گرفته شده است.

 



تسهيلات ازدواج به 5ميليون تومان افزايش يافت

رئيس سازمان ملي جوانان از موافقت رئيس جمهور با افزايش تسهيلات ازدواج به 5ميليون تومان خبر داد.
بذرپاش با اشاره به اينكه در هفته جاري، هر روز يك خبر تازه در حوزه ازدواج اعلام مي شود اظهار داشت: با موافقت رئيس جمهور تسهيلات ازدواج به 5ميليون تومان افزايش يافته است كه با تصويب هيئت دولت تسهيلاتي به زوج هاي دانشجو و غيردانشجو نيز اختصاص مي يابد.
وي در ادامه افزود: در حوزه مسكن نيز سهميه ويژه اي براي زوج هاي جوان لحاظ گرديده است.
بنا به اظهارات بذرپاش، با بذل توجه دولت دهم به موضوع ازدواج، قرار است حقوق سربازان متأهل به دو برابر حقوق سربازان مجرد افزايش يابد و همچنين محل خدمت آنان نزديك به محل زندگي شان باشد.
جشنواره زوج خوشبخت ايراني
همزمان با افتتاح جشنواره زوج خوشبخت ايراني، مدير اجرايي سالن جهيزيه و ملزومات اين جشنواره از ارايأ تخفيفات ويژأ خدمات و ملزومات ازدواج به زوجين خبر داد.
به گزارش ستاد خبري سازمان ملي جوانان، منصوري در تصريح اين خبر اظهار داشت: در اين جشنواره تمامي كالاها با بيش از 15 درصد تخفيف و به قيمت كارخانه عرضه شده و به صورت رايگان نيز در منزل تحويل مي شود.وي تأكيد كرد: خريد لوازم خانگي به منظور تهيه جهيزيه نياز به ارايه مدارك ازدواج ندارد و حتي خانواده زوجين نيز مي توانند اقدام به خريد كنند.
منصوري در خصوص خدمات مشاوره اي اين نمايشگاه تصريح كرد: بسياري از غرفه هاي شركت كننده در اين نمايشگاه با ارايه كتاب و CDهاي مربوطه به صورت رايگان و يا 50درصد تخفيف در بعضي از محصولات خدمات ويژه اي ارايه مي دهند. همچنين كارشناسان و متخصصان حوزه ازدواج در اين نمايشگاه به صورت رايگان به ارايه مشاوره مي پردازند.
گفتني است، علاقمندان مي توانند تا 2 آذرماه با حضور در نمايشگاه بين المللي تهران سالن 10 و 11 كالاهاي مورد نياز را خريداري كنند.

 



خادم خبر داد اختصاص 700 ميليارد تومان براي كمك به خط 7 مترو

رئيس كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر تهران از تصويب 700 ميليارد تومان اعتبار براي مترو تهران در كميسيون تخصيص خبر داد.
رسول خادم در گفت وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران افزود: با توجه به كمبود اعتبارات مترو، حدود 700 ميليارد تومان از هزارو700 ميليارد تومان اعتبار پيش بيني شده كه با تصويب نهايي شوراي شهر تهران براي توسعه خط هفت مترو لحاظ مي شود.
وي با بيان اينكه شورا به دنبال گنجاندن موضوع در اصلاحيه بودجه سال 88 شهرداري است، گفت: اين موضوع در حال حاضر در كميته تخصيص شوراي شهر تهران به تصويب رسيده است و بزودي به كميسيون برنامه و بودجه شورا ارائه مي شود.
مهدي چمران رئيس شوراي شهر تهران هم با تائيد اين موضوع گفت: اين اعتبارات به صورت فاينانس خواهد بود و تاكنون نيز مراحل اجرايي آن به خوبي پيش رفته است.
گفتني است شوراي شهر تهران اعتبار مترو تهران در سال 88 را يك هزارو600 ميليارد تومان با توجه به سهم كمك دولت تعيين كرده و قرار بود اين اعتبار براي تجهيزات و ريل گذاري و ساخت مترو اختصاص يابد. به اين ترتيب سهم شهرداري تهران براي تامين اعتبار مترو در سال جاري حدود 800 ميليارد تومان بوده است كه به گفته معاون مالي و اداري شهرداري تهران تا آبان ماه بيش از 49 ميليارد تومان اعتبار براي مترو اختصاص يافته است.

 



امروز؛ پايان اعزام زائران بيت الله الحرام

سخنگوي سازمان هواپيمايي كشوري گفت: امروز عمليات اعزام زائران حج تمتع به پايان مي رسد.
رضا جعفرزاده در گفت وگو با واحد مركزي خبر افزود: به جز پرواز هواپيماي سعودي مسير تهران- جده كه با يك ساعت تاخير انجام گرفت، بقيه پروازهاي ديروز بدون تاخير انجام شد.
وي با اشاره به اينكه عمليات بازگشت حجاج از يازدهم آذر آغاز مي شود، اضافه كرد: امروز با پرواز ساعت 21 هواپيماي سعودي از تهران به مقصد جده، عمليات رفت زائران بيت الله الحرام به پايان مي رسد.
گفتني است عمليات اعزام زائران حج تمتع از دهم آبان آغاز شده است.

 



دادستان تهران: ارجاع پرونده هاي تجاوز به عنف به دادسرا موجب پيشگيري از امحاء ادله جرم مي شود

دادستان تهران گفت: ارجاع ابتدايي پرونده هاي تجاوز به عنف به دادسرا موجب سرعت در انجام تحقيق و تكميل پرونده و همچنين پيشگيري از امحاء ادله جرم مي شود.
دكتر عباس جعفري درباره پيشنهاد خود مبني بر انجام تحقيقات مقدماتي جرم تجاوز به عنف در دادسرا اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به تبصره 3 اصلاحي ماده 3 قانون تشكيل دادگاههاي عمومي و انقلاب مصوب 1381 پرونده هايي كه موضوع آنها جرايم مشمول حد زنا يا لواط است و جرايمي كه مجازات قانون آنها تا سه ماه حبس يا تا يك ميليون ريال جزاي نقدي مي باشد و همچنين جرايم اطفال مستقيما در دادگاه مربوطه مطرح مي شود مگر آن كه به تشخيص دادستان تحقيقات راجع به ساير جهات ضرورت داشته باشد.
وي با پيشنهاد حذف اين تبصره در مورد جرايم تجاوز به عنف گفت: اين تبصره موجب بروز مشكلاتي در مرجع رسيدگي و رفت و آمد متهم و پرونده به دادگاه كيفري استان مي شود و از آن جا كه تشكيل دادگاه كيفري استان با حضور پنج قاضي با مشكلاتي روبه رو است بنابراين ارجاع ابتدايي اين پرونده ها به دادسرا موجب سرعت در انجام تحقيق و تكميل پرونده و همچنين پيشگيري از امحاء ادله جرم است.
به گزارش ايسنا، جعفري دولت آبادي در پاسخ به اين سؤال كه آيا طرح شكايت در دادسرا كه خود افزايش مراحل رسيدگي است، موجب اطاله دادرسي نمي شود؟ گفت: به ترتيب فوق مرحله اي به مراحل رسيدگي اضافه نشده است. در حال حاضر نيز پرونده در دادسرا تشكيل مي شود پيشنهاد اين است كه در جرم تجاوز به عنف نيز مانند ساير پرونده ها تحقيقات مقدماتي در دادسرا انجام شود و پرونده با كيفرخواست به دادگاه برود.
دادستان تهران ادامه داد: رسيدگي در دادسرا و ارسال پرونده با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري استان جهت رسيدگي، به نفع مردم است زيرا دادستان با ورود فوري به پرونده مي تواند در انجام فوري تحقيقات و روشن شدن واقعيت اقدام كند.

 



حوادث كوتاه از كشور

كشف 3 تن موادمخدر در خراسان رضوي
مشهد- خبرگزاري فارس: 3تن موادمخدر طي يك هفته گذشته در استان خراسان رضوي كشف شد. از مواد مكشوفه 2 هزار و 255 كيلوگرم ترياك، 535 كيلوگرم هرويين و 164 كيلوگرم ساير مواد بود. در هشت مرحله درگيري با اشرار و قاچاقچيان مسلح 6 نفر از قاچاقچيان مسلح به هلاكت رسيدند.
همچنين طي هفته گذشته مقادير زيادي كالاي قاچاق به ارزش تقريبي 675 ميليون ريال كشف و 186 قاچاقچي كالا و موادمخدر اين استان دستگير شدند.
تخريب 13 باب مغازه
رشت - خبرنگار كيهان: 13 باب مغازه و يك منزل مسكوني در رشت از متصرفان خلع يد و تخريب شد. اين اماكن علي رغم اخطارهاي پليس و مراجع قضايي به متصرفان واحدها مبني بر تخليه مغازه ها و عدم تمكين متصرفان خلع يد و تخريب شد. زمين مذكور در مالكيت يك پزشك و اداره راه و ترابري استان گيلان قرار دارد كه 27 سال قبل شخصي بدون هماهنگي با مالك و اداره راه اقدام به واگذاري اراضي به افراد ديگر كردند كه خريداران نيز مبادرت به ساخت 13 باب مغازه و يك واحد مسكوني در اراضي مذكور كرده بودند.
دستگيري افغاني هاي فاقد كارت تردد
زاهدان - ايرنا 356 تبعه افغان كه قصد ورود غيرقانوني به خاك ايران داشتند طي 48 ساعت گذشته در زابل شناسايي و دستگير شدند. اين افراد قصد ورود به استان هاي مركزي كشور را داشتند.
در اين زمينه 11 دستگاه خودرو توقيف و اتباع بيگانه نيز براي طرد از كشور تحويل اردوگاههاي مربوطه شدند.
همچنين ماموران انتظامي سيستان و بلوچستان از يك مسافر زن مقدار 300 گرم هروئين را كه به طرز ماهرانه اي در لباس خود جاسازي كرده بود كشف و ضبط كردند.
اشياي عتيقه در پرايد
گرگان: خبرنگار كيهان: تعدادي اشياي تاريخي متعلق به دوره هخامنشيان در آق قلا كشف شد. اين اشيا از يك دستگاه خودرو پرايد در محور آق قلا - انبار الوم به دست آمد.
از اين خودرو تعدادي كوزه و ظروف سه پايه به دست آمد. در اين رابطه 3 نفر دستگير شدند و اشياي مكشوفه تحويل سازمان ميراث فرهنگي استان گلستان شد.
اغفال دختران جوان
شهركرد- خبرنگار كيهان: چهار نفر كه مبادرت به اغفال دختران جوان و تهيه عكس هاي ضد اخلاقي از آنها در بروجن مي كردند با شكايت يكي از اغفال شدگان شناسايي و دستگير شدند.
كشف كالاي قاچاق
¤ 36 هزار و 550 قلم كالاي قاچاق در چهار محال و بختياري كشف شد. انواع سيگارت خارجي مواد نيروزا، پتو، البسه، كفش، كمپوت، چيني آلات از جمله كالاهاي مكشوفه است. در اين رابطه 6 نفر متهم دستگير شدند.

 



در استان كهگيلويه وبويراحمد استفاده از سلاح درمراسم عروسي ممنوع اعلام شد

دادستاني عمومي وانقلاب كهگيلويه و بويراحمد با صدور اعلاميه اي استفاده از سلاح هاي مجاز و غيرمجاز درمناسبت هاي مختلف مانند عروسي در اين استان را ممنوع كرد.
دراين اطلاعيه كه يك نسخه از آن روز پنج شنبه دراختيار ايرنا قرارگرفت آمده است؛ همراه داشتن سلاح موجب بروز حوادث ناخوشايند از جمله قتل، اخلال درنظم، امنيت وآرامش عمومي و ايجاد رعب و وحشت شده و مطابق قانون جرم محسوب مي شود و سلاح مجاز يا غيرمجاز استفاده شده نيز به نفع دولت ضبط خواهد شد.
درادامه اطلاعيه آمده است: نيروي انتظامي كهگيلويه و بويراحمد ضمن جمع آوري سلاح هاي مكشوفه، عوامل را نيزبراي برخورد قانوني به دادسراي عمومي و انقلاب حوزه قضايي مربوطه معرفي خواهد كرد.



 



به دليل شكست تيم ملي فوتبال رويدادهاي خارجي مصري ها سفارت الجزاير را محاصره كردند

شكست تيم فوتبال مصر از الجزاير در مسابقات مقدماتي جام جهاني، موجب بالا گرفتن اختلافات سياسي دو كشور شد.
به گزارش خبرگزاري ها، با شكست يك بر صفر تيم فوتبال مصر از الجزاير كه مسابقه آن روز پنجشنبه در سودان برگزار شد، مصري هاي خشمگين با محاصره سفارت الجزاير در قاهره چندين بار تلاش كردند با زور وارد آن شده تا آن را به آتش بكشند، اما نيروهاي ضدشورش مانع از اين كار شدند.
دولت مصر نيز با فراخواندن «عبدالقادر حجاز» سفير الجزاير در مصر به وزارت خارجه، مراتب ناخشنودي خود را از اقدام تماشاگران الجزايري در پايان بازي فوتبال اعلام كرد. همچنين خبرگزاري مصر، از فراخواني سفير اين كشور در الجزاير در اعتراض به اقدامات الجزايري ها خبر داد. گزارش بي بي سي از قاهره حاكي است، تظاهركنندگان خشمگين در پي درگيري با پليس مصر كه منجر به زخمي شدن 35نفر از مردم و 11 افسر پليس ضدشورش شد، اقدام به آتش زدن 15 خودرو، پمپ بنزين و چندين فروشگاه در قاهره كردند.
پيش از اين نيز تيم الجزاير كه قصد داشت مسابقه رفت خود را در قاهره در مقابل الجزاير برگزار كند، با حمله مصري هاي خشمگين مواجه و چندين نفر از آنها به شدت زخمي شدند.
گزارش خبرگزاري ها حاكي است، دولت سودان نيز در اعتراض به اخبار رسانه هاي گروهي مصر مبني بر ضرب و شتم تماشاگران مصري در آن كشور، سفير مصر را به وزارت خارجه فراخواند و مراتب اعتراض خود را اعلام كرد.
در همين حال عمرو موسي دبيركل اتحاديه عرب، از اوضاع بحراني ديپلماتيك بين مصر و الجزاير ابراز نگراني كرد و خواستار حل و فصل آن شد.
سفير الجزاير نيز از تلاش برخي از جوانان خشمگين مصري براي به آتش كشيدن منزل سفير خبر داد و گفت: جمعيت زيادي از جوانان در قاهره تلاش كردند به منزل سفير حمله كنند، اما نيروهاي امنيتي مانع از ورود آنها شدند. خشم مردم مصر از آنجا شعله ور شد كه رسانه هاي گروهي آن كشور پس از شكست تيم ملي كشورشان، خبرهايي مبني بر حمله الجزايري ها به تماشاگران مصري در سودان منتشر كردند.
از سوي ديگر، مردم الجزاير كه از پيروزي تيم ملي كشورشان در سودان به وجد آمده بودند، از نخستين ساعات روز جمعه در فرودگاه بين المللي الجزاير حضور يافتند و علاوه بر آن صف استقبال كنندگان به بيست كيلومتر رسيد.نيروهاي امنيتي و پليس الجزاير نيز تمام مسيرهاي منتهي به فرودگاه و اطراف آن را بسته اعلام كردند، اين استقبال در تاريخ الجزاير بي نظير گزارش شده است.

 



هشدار وزارت بهداشت به مردم: پودرهاي زعفران سرطانزاست

معاون غذا و داروي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي هشدار داد: پودرهاي زعفران عربستان چيزي غير از ماده رنگين شيميايي ناخالص نيست و بسيار سرطانزا است.
احمد شيباني در حاشيه همايش ملي زعفران به بحث زعفران تقلبي اشاره كرد و گفت: در عربستان پودري به نام صفارالزعفران وجود دارد كه از نوع پودرها و مواد زعفران نما است كه متاسفانه آسيب هاي زيادي را به سلامتي مردم وارد مي كند كه چيزي غير از ماده رنگين شيميايي ناخالص نيست و بسيار سرطان زا بوده كه آن را به عنوان يك ماده متبرك خريداري مي كنند بايد اين امر را مورد توجه قرار دهند.
وي افزود: در داخل كشور نيز برخي از انسان هاي سودجو چيزهاي مختلفي مثل چوب انار را رنگ مي كنند و در اختيار مردم قرار مي دهند كه آسيب هاي زيادي را به سلامتي آنها وارد مي كند.
وي افزود: تنها شركت هاي بسته بندي كه از وزارت بهداشت مجوز گرفته اند مورد تاييد وزارت هستند.

 



اعدام متجاوز به عنف در بجنورد

حكم اعدام فرد 23 ساله سابقه داري كه به عنوان مامور آب درشهرهاي استان وارد منازل مي شد و اقدام به سرقت و تجاوز مي كرد، اجرا شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از بجنورد، رئيس كل دادگستري خراسان شمالي با اعلام خبر فوق گفت: اين فرد 14بار به شيوه خاص اقدام به سرقت اموال با ارزش كرده و درآخرين مرتبه مرتكب تجاوز به عنف شده بود.
احمد كيخسروي افزود: در بررسي اين پرونده پس از ساعت ها تحقيق اين فرد به اعدام محكوم شد و پرونده وي در كمتر ازيك ماه بسته شد.
وي تصريح كرد: با توجه به اعتراض متهم و وكيل وي به راي دادگاه كيفري استان، پرونده به ديوان عالي كشور ارجاع داده شد كه پس از پيگيري هاي لازم، به صورت خارج از نوبت رسيدگي شد.
وي گفت: پس از بررسي كامل پرونده در شعبه 28 ديوان عالي كشور، تجديد نظرخواهي رد شد و پرونده براي اجراي حكم اعدام به دادسراي بجنورد ارسال شد.
كيخسروي با اشاره به بيانات رئيس قوه قضائيه درجلسه مسئولان عالي قضايي اظهارداشت: برخورد قاطع و سريع دستگاه قضايي با عوامل مخل امنيت اجتماعي و آسايش مردم بسيار مورد تاكيد بوده است.

 



بارش ها ادامه دارد

سازمان هواشناسي كشور پيش بيني كرد با نفوذ سامانه بارش زا از نوارغربي كشور آسمان اغلب نقاط طي چند روز آينده باراني خواهد بود.
بنا به اين گزارش طي امروز و فردا به تدريج نيمه غربي سواحل درياي خزر، دامنه هاي البرز، زاگرس مركزي و استان هاي واقع در مركز و سپس نيمه شرقي تحت تأثير شارژهاي ناشي از اين سامانه قرار خواهد گرفت.
براين اساس، طي سه روز آينده براي نيمه شمالي كشور يعني شمال غرب، سواحل درياي خزر، دامنه هاي البرز و زاگرس مركزي و شمال شرق بارش برف و باران و در برخي نقاط وزش باد و كاهش دما پيش بيني مي شود.

 



حمله تندروهاي آلماني به دانشجوي مسلمان

يك دانشجوي محجبه رشته پزشكي در آلمان به علت پوشيدن روسري در محيط دانشگاه مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
به گزارش واحد مركزي خبر به نقل از خبرگزاري آلمان، پليس شهر گوئه تون آلمان حمله به اين دانشجوي محجبه را تائيد كرد.چهار فرد مهاجم اين دانشجوي پزشكي را نزديك كتابخانه دانشگاه گوئه تون مورد حمله قرار دادند و به گفته شاهدان پس از آنكه وي را روي زمين انداختند به شدت با لگد وي را كتك زدند. گفتني است مهاجمان هنوز بازداشت نشده اند.
رسانه هاي آلماني نيز سعي كردند اين حمله را به تظاهرات هرج و مرج طلبان چپگرا كه در نزديك محل حمله به اين دختر جوان در حال برگزاري بود نسبت دهند اما اين زن اصلا در اين تظاهرات شركت نداشت و در حال ترك كتابخانه دانشگاه به طرف خودرو اش بود كه مورد حمله قرار گرفت.هفته گذشته نيز يك مرد آلماني به علت كشتن يك زن محجبه مصري در دادگاه درسدن به حبس ابد محكوم شد.

 



ميله 2 متري در قفسه سينه راننده كاميون

يك راننده انگليسي پس از وقوع تصادف و فرو رفتن ميله 2 متري به داخل قفسه سينه اش به طرز معجزه آسايي زنده ماند.
«ريپلي» 39ساله كه راننده كاميون است در مصاحبه اي با رسانه هاي انگلستان گفت: چند ماه پيش حين حركت در جاده اي به سمت «دارلينگتون» بودم كه ناگهان كاميون از جاده اصلي منحرف شده و به سمت تير تلفن رفت. پس از آن متوجه شدم كه يك تيرچه آهني به داخل قفسه سينه ام فرو رفته است.وي ادامه داد: درست پس از وقوع حادثه، با تلفن همراه با رئيسم تماس گرفته و به او گفتم كه تصادف كوچكي اتفاق افتاده و من نياز به كمك دارم. موقعيت خود را شرح دادم و پس از مدت كوتاهي ماموران آتش نشاني و سپس بالگرد امداد به محل آمده و مرا نجات دادند.پزشك بيمارستان دانشگاه «جيمز كوك» نيز در اين باره افزود: ميله آهني دو متري باعث به وجود آمدن يك حفره يك سانتي متري در قفسه سينه در نزديكي قلب اين مرد شده بود، اما در نهايت موفق شديم آن را خارج كنيم. البته بايد به اين نكته اشاره كنم كه اين مرد به مدت 24 ساعت در كما بود. از طرفي، به دليل شدت آسيب وارد شده به يكي از ريه ها، ما مجبور شديم يكي از ريه ها را خارج كرده و عمل پيوند انجام دهيم.به گزارش ايسنا، اين مرد 39ساله پس از ماهها بار ديگر موفق شد سرپا بايستد و هم اكنون در سلامت كامل به كار قبلي خود بازگشته است.

 



كشتار انسان ها براي ساخت لوازم آرايش

پليس پرو 5 نفررا به اتهام كشتار دهها تن در اين كشور دستگير كرد.
اين افراد پس از كشتار افراد مذكور، چربي بدن آنها را به منظور قاچاق كردن استخراج مي كردند. اين افراد قربانيان خود را در جنگلهاي دورافتاده پرو مي كشتند و سپس چربي را از اجساد آنها جدا مي كردند تا در بازار سياه براي ساخت لوازم آرايشي عرضه كنند.اين شبكه قاچاق چربي انسان زماني كشف و شناسايي شد كه پليس پرو مطلع شد يك دستگاه اتوبوس حامل چربي هاي مذكور از كوههاي اين كشور آمريكاي لاتين به ليما، پايتخت وارد شده است.پليس در تحقيقات خود گورهايي را كشف كرد كه در آن اجساد انساني سوزانده شده بودند.مي توان از چربي بدن انسان براي ساخت مواد آرايشي بهره گرفت.به گفته كارشناسان مي توان از چربي انسان در درمان چين و چروك صورت و امثال آن استفاده كرد، اما معمولا براي اين كار از چربي زير شكم يا ران خود افرادي استفاده مي شود كه به مراكز زيبايي مراجعه مي كنند.افراد دستگير شده در اين شبكه به كشتن دست كم پنج نفر براي استخراج چربي بدن آنها اعتراف كرده اند.هر ليتر چربي ذوب شده بدن انسان حدود پانزده هزار دلار قيمت دارد. گفته مي شود اين شبكه مخوف، چربي هاي انساني اش را به شركت هاي سازنده مواد آرايشي در اروپا مي فروخته است.

 



تلاش شير گرسنه براي ورود به خودرو

رسانه هاي آفريقاي جنوبي اعلام كردند: يك شير گرسنه با دندانهايش در خودروي جهانگردي را باز كرد و باعث هراس آنان شد.
خانواده اي كه در پارك شيرها در «ژوهانسبورگ» مشغول تماشاي مناظر از داخل خودروي پارك شده خود در كنار جاده بودند ناگهان متوجه شير طلايي رنگي شدند كه به سمت خودروي آنها حركت مي كرد.شير مذكور با دندانهايش در عقبي خودرو را گشود و قبل از اينكه موفق شود وارد خودرو گردد، راننده با سرعت از محل فرار كرد.اين خانواده 3 نفره با مراجعه به مسئولان اين پارك از آنان درخواست كردند تا براي امنيت جان ديگر مسافران راهكاري بيانديشند.

 



تيراندازي به گردشگران در كره جنوبي

بر اثر تيراندازي يك مهاجم در كره جنوبي 4 گردشگر كشته شدند.
تلويزيون بي بي سي در خبري فوري گزارش داد، بر اثر تيراندازي يك مهاجم در جزيره توريستي سايپان در كره جنوبي به طرف گردشگران، دستكم چهار نفر كشته و شش نفر ديگر زخمي شدند.بنابر اعلام وزارت خارجه كره جنوبي، فرد مهاجم بعد از تيراندازي خودكشي كرده است.تيراندازي در دو نقطه صورت گرفته و دو نفر از قربانيان دو كودك زير ده سال بوده اند.هنوز گزارشي از جزئيات حادثه و انگيزه فرد مهاجم مخابره نشده است.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14