(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


دوشنبه 13 تیر 1390- شماره 19965

حديث دشت عشق
وعده معاون ورزشي سازمان تربيت بدني در روزهايي كه شرايط ورزش چندان مساعد نيست
مي توانيم بهترين المپيك تاريخ ايران را رقم بزنيم
اخبار كوتاه از فوتبال
مدعيان انتظارات را برآورده نكردند صنعتكاران : كسي به فكر كشتي نيست
خداحافظي بهترين پاسور آسيا معروف از تيم ملي واليبال كناره گيري كرد
خبري كه به فدراسيون اعلام شده است
4 دوچرخه سوار كشورمان دوپينگي هستند
تيراندازان پروازي در جام جهاني اسلووني
كرمي به دليل مصدوميت در فينال مبارزه نكرد
پولادگر: با اين روند تكواندو در المپيك لندن دچار مشكل مي شود
مسابقات وزنه برداري قهرماني جوانان جهان اميد اول مدال طلا امروز روي تخته
خط و نشان از نوع فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي
 فدراسيون ها تعامل نكنند، ورزشكاران دانشجو اخراج مي شوند



حديث دشت عشق

از نوشته بسيجي شهيد «علي ابوطالبي پيرنعيمي»
بهر قربان غيرجان چيزي ندارم اي خدا
اكنون كه در حال نوشتن اين وصيت نامه هستم چيزي در زندگي جز جانم ندارم كه در راه اسلام تقديم كنم لذا آن قدر در درياي خون شنا مي كنم تا به ساحل آزادي برسم.
و اما پدر و مادر عزيزم! هرچند كه من نتوانسته ام در طول زندگي حق فرزندي را نسبت به شما انجام بدهم ولي مي توانم در آخر عمرم از خداي بزرگ تقاضا نمايم كه به شما صبر و تحمل عطا فرمايد زيرا خداوند ياور صابران است و اما اي برادران نور چشمم سلاح بر زمين افتاده ام را برگيريد و در سينه تان بفشاريد و گلوله هايش را بر سينه دشمنان اسلام فرود آوريد. جاي خاليم را در سنگر شما اي برادران پر كنيد كه امروز درخت اسلام به خون من و شما و ديگر برادران نياز دارد و شما اي خواهران عزيزم بدانيد كه سياهي چادر شما از خون سرخ من كوبنده تر است. سربلند باشيد كه لااقل يك نفر از اين خانواده شهيد شد. بسيجي شهيد «علي ابوطالبي پيرنعيمي»، سال 1342 متولد شد و در 22/12/1363 در منطقه هورالعظيم به شهادت رسيد.

 



وعده معاون ورزشي سازمان تربيت بدني در روزهايي كه شرايط ورزش چندان مساعد نيست
مي توانيم بهترين المپيك تاريخ ايران را رقم بزنيم

معاون سازمان تربيت بدني با بيان اينكه امور معوقه سازمان با حضور عباسي پيگيري خواهد شد، تأكيد كرد: هدف گذاري ورزش كسب بهترين نتيجه در تاريخ المپيك هاست و براي كسب 5 مدال طلاي المپيك دورخيز كرده ايم.
حميد سجادي با اشاره به موفقيت هاي اخير تكواندوكاران كشورمان در رقابت هاي انتخابي تكواندو المپيك در باكو اظهار داشت: يوسف كرمي و باقري معتمد هر دو شانس كسب مدال طلاي المپيك هستند و شخصاً آرزويم اين است كه تكواندو با 2 مدال طلا كارش را در مسابقات المپيك به پايان برساند.
سجادي اضافه كرد: با درخشش تكواندوكاران كشورمان شانس درخشش كاروان ايران در المپيك لندن افزايش يافت و به اعتقاد من كسب دو مدال طلاي كشتي، طلاي بهداد سليمي در وزنه برداري و 2 مدال طلاي تكواندو در المپيك لندن دور از دسترس ورزش ايران نيست و مي توانيم بهترين المپيك تاريخ ورزش ايران را رقم بزنيم.
وي از رشته هاي تيراندازي، دووميداني، قايقراني، بوكس و جودو به عنوان شانس هاي ديگر ايران براي كسب مدال در المپيك نام برد و افزود: با كار ويژه بر روي اين رشته ها ظرف يك سال آينده تا المپيك لندن مي توانيم در اين رشته ها هم به مدال برسيم كه با وجود دشواري كار اين امر دور از دسترس نخواهد بود.
وي اظهار داشت: در جودو تاكنون 3 بار تا مقام پنجمي المپيك پيش رفته ايم و اگر كمي همت كنيم مي توانيم روي سكو بايستيم. در دو ميداني احسان حدادي شانس اول ما براي كسب مدال است و اعتقاد دارم بايد ظرف يك سال آينده او بايد تمرينات تخصصي و منظمي را پيگيري كند ضمن اينكه بايد فدراسيون اين ورزشكار قهرمان كشور را كنترل كند تا بتوانيم در دو و ميداني هم صاحب مدال المپيك شويم.
سجادي گفت: يك سال باقيمانده تا المپيك سال بسيار حساسي براي ورزش ايران است و در نظر داريم با حركت برنامه محور و تقويت برنامه هاي گذشته نظير بازيهاي آسيايي گوانگجو كه بهترين حضور ايران در اين رقابت ها رقم خورد، بهترين عملكرد كاروان ورزش ايران را در المپيك رقم بزنيم.
معاون سازمان تربيت بدني در شرايطي صحبت از بهترين حضور ايران در تاريخ ديدارهاي المپيك مي كند كه طي چند ماه اخير كميته ملي المپيك، فدراسيون هاي ورزشي از جمله بسكتبال، تيراندازي، كشتي، تكواندو و حتي ورزشكاران مطرح كشورمان به دليل بي توجهي مسئولان و مشكلات مالي بارها اظهار نگراني كرده اند و آينده خوبي را براي كاروان ايران در المپيك لندن متصور نبوده اند.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

اتفاق عجيب ديگر در فدراسيون فوتبال
اتفاق ديگري در فدراسيون فوتبال در حال رقم خوردن است! پاسپورت دو بازيكن تيم اميد به نام هاي ابوالحسن جعفري و سيامك كوروشي گم شده و مشخص نيست كه كدام مقام در فدراسيون يا كميته ملي المپيك مسئول نگهداري پاسپورت ها بوده است. عضو كميته تشريفات كميته ملي المپيك در گفت و گو با ايسنا درباره گم شدن پاسپورت ابوالحسن جعفري و سيامك كوروشي بازيكنان تيم ملي اميد، اظهار كرد: اين كه اين پاسپورت ها گم شده يا نه به ما ارتباطي ندارد، چرا كه طبق رسيدي كه ما تحويل گرفته ايم در حال حاضر 15 پاسپورت در دست من است. وي ادامه داد: ما كليه مدارك تيم اميد را از جمله شناسنامه و پاسپورت كه از فدراسيون فوتبال گرفته بوديم، به آن ها تحويل داديم. در كل در سفر به اربيل 33 نفر با تيم اميد اعزام شدند كه ما همه مدارك آن ها را تحويل داديم و رسيد آن را هم گرفته ايم. از آنجا كه 15 پاسپورت را براي انجام دادن كارهاي خروج از كشور تحويل گرفته بودم، كارهاي آن را انجام دادم و اكنون چند نفر از بازيكنان پاسپورت خود را از من گرفته اند، اما هنوز چند پاسپورت دست من مانده است.
شليك تير هوايي در ديدار دوستانه لبنان و كويت
ديدار دوستانه تيم هاي فوتبال لبنان و كويت كه در ورزشگاه كميل شمعون بيروت برگزار شد، بدليل درگيري فيزيكي بازيكنان دو تيم ناتمام باقي ماند.
اين ديدار دوستانه در دقيقه 83 مسابقه در حالي كه تيم كويت با نتيجه 6 بر صفر از ميزبان خود پيش بود، بدليل درگيري و ضرب و شتم بازيكنان دو تيم نيمه تمام پايان يافت.
براساس اين گزارش، اين درگيري به حدي بود كه پليس براي جدا كردن بازيكنان دو تيم از يكديگر مجبور به شليك هوايي شد.
طالب لو از استقلال رفت
دروازه بان فصل گذشته تيم فوتبال استقلال با مراجعه به اين باشگاه رضايت نامه اش را براي پيوستن به تيمي جديد دريافت كرد.
وحيد طالب لو كه يكي از با سابقه ترين بازيكنان فصل گذشته استقلال بود پس از پايان دهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر از سوي كادرفني مورد توجه قرار نگرفت و پرويز مظلومي نيز در مصاحبه هايش اعلام كرد نيازي به وي ندارد. اين دروازه بان كه سابقه پوشيدن پيراهن تيم ملي در مقاطع مختلف را دارد صبح ديروز به باشگاه استقلال رفت و رضايت نامه اش را براي حضور در تيم جديد دريافت كرد.
كاشاني: براي جذب 2 بازيكن نمي توانستيم 5/2 ميليارد بدهيم
حبيب كاشاني كه به دليل خريد تنها دو بازيكن در فصل نقل و انتقالات با فشار رسانه ها و هواداران پيروزي روبرو شده درباره اين كه نتوانسته اين باشگاه بازيكنان بزرگي را جذب كند، گفت: متاسفانه فوتبال ما به دليل برخي رفتارها به سمت درستي نمي رود. من هفته گذشته با يك بازيكن صحبت كردم، آقاي بازيكن پنج شرط براي حضور در پيروزي مطرح كرد كه وقتي اين شرايط را شنيدم از فرط تعجب تا چند ساعت نمي توانستم اين مسئله را قبول كنم. آقاي بازيكن آمده به دفتر من مي گويد من براي آمدن به پيروزي يك ميليارد مي خواهم، ماليات يك ميليارد را هم شما بايد بدهيد، از طرفي بايد يك بازيكن ليگ برتري ديگر را به خدمت بگيريد، شرط اين بازيكن كنار گذاشتن دو بازيكن ديگر از تيم پيروزي بود.
وي افزود: خواسته ديگر اين بازيكن جذب يك بازيكن ديگر از ليگ دسته دوم رقابت هاي فوتبال ايران بود و شرط آخرش پرداخت 10 درصد از يك ميليارد تومان قراردادش به مدير برنامه اش بود. نكته جالب اين جا بود كه با بازيكن ليگ برتري مورد نظر اين بازيكن كه حرف زديم، او هم مبلغي نزديك به 900 ميليون تومان مي خواست كه شرط گذاشته بود، ماليات ندهد و باشگاه در صورت جذب او 10 درصد از رقم پرداختي وي را به مدير برنامه اش بدهد، كل ماجرا از اين قرار است كه باشگاه پيروزي بايد براي جذب دو بازيكن رقمي نزديك به 5/2 ميليارد تومان هزينه كند. به نظر شما اين انصاف است كه من به عنوان مدير به دو بازيكن 5/2 ميليارد بدهم؟ آن وقت ساير بازيكنان را چطور مديريت كنم.
محروميت يك جلسه اي براي تماشاگران ملوان
كميته انضباطي فدراسيون فوتبال پس از دو جلسه رسيدگي به تخلفات تيم ملوان در ديدار برگشت فينال جام حذفي مقابل پيروزي كه روز 20 خردادماه در ورزشگاه تختي انزلي برگزار شد، با توجه به توضيحات حضوري بهمن صالح نيا سرپرست اين باشگاه حداقل تنبيهات را براي تيم ملوان در نظر گرفت. بر اين اساس تيم ملوان بندرانزلي به دليل تخلفات تماشاگرانش، پرتاب سنگ و اشياء متفرقه به داخل زمين، تخريب امكانات ورزشگاه و توهين به بازيكنان تيم ميهمان و مسئولان فدراسيون فوتبال و ورود غيرقانوني به زمين مسابقه به يك جلسه مسابقه بدون تماشاگر و پرداخت 5 ميليون تومان جريمه نقدي محكوم شد. به اين ترتيب تيم ملوان نخستين ديدار خانگي خود را در ليگ يازدهم بدون حضور تماشاگرانش برگزار خواهد كرد.

 



مدعيان انتظارات را برآورده نكردند صنعتكاران : كسي به فكر كشتي نيست

نايب رئيس فدراسيون كشتي گفت: كشتي گيران مدعي در رقابت هاي انتخابي تيم ملي كشتي آزاد در حد انتظار ظاهر نشدند.
محمدعلي صنعت كاران، نايب رئيس فدراسيون كشتي با بيان اين مطلب افزود: من از كشتي هاي برگزار شده راضي نيستم زيرا معتقدم نفرات ما بايد با تمام توان در رقابت هاي مهم اين چنيني حاضر شوند. كشتي گيران ما كه بايد حدود دو ماه ديگر در مسابقات گزينشي المپيك به ميدان بروند بايد همواره تمرين كنند و براي هر مسابقه اي آماده باشند.
دارنده مدال برنز المپيك 1964 در پايان خاطرنشان كرد: كشتي در آستانه المپيك لندن نيازمند حمايت ويژه مسئولان است. تيم هاي نوجوانان و جوانان براي شركت در مسابقات مهم پيش رو اردو مي خواهند و اگر ما در اين مسابقات نتوانيم نتيجه بگيريم بايد پاسخگو باشيم. متأسفانه در حال حاضر كسي به فكر كشتي نيست و توجهي به اين تيم ها ندارد.
رقابت هاي انتخابي تيم ملي كشتي آزاد براي شركت در رقابت هاي جهاني و گزينشي المپيك لندن روزهاي 8 و 9 تير ماه در ساري برگزار شد.

 



خداحافظي بهترين پاسور آسيا معروف از تيم ملي واليبال كناره گيري كرد

سعيد معروف، پاسور تيم ملي واليبال در آستانه ديدارهاي حساس در انتخابي ليگ جهاني و قهرماني مردان آسيا از اين تيم كناره گيري كرد.
اين بازيكن كه طي چند سال متوالي و در رقابت هاي مختلف آسيايي عنوان بهترين پاسور آسيا را به خود اختصاص داد در حالي از ادامه حضور در تركيب تيم ملي كناره گيري كرده است كه هفته گذشته با اين تيم در اردوي ايتاليا و ديدارهاي تداركاتي مقابل تيم «ب» اين كشور شركت داشت.
تيم ملي واليبال كه صبح شنبه از ايتاليا به ايران بازگشت از ديروز دور جديد تمرينات خود را آغاز كرد اما سعيد معروف از حضور در اين مرحله از اردو انصراف داد.معروف ضمن تائيد اين مطلب گفت: در اين مقطع زماني صلاح ديدم ديگر در تيم ملي نباشم. در مورد علت آن هم فعلا هيچ صحبتي ندارم. دو سه ماه آينده در اين زمينه حرف مي زنم.

 



خبري كه به فدراسيون اعلام شده است
4 دوچرخه سوار كشورمان دوپينگي هستند

آژانس جهاني مبارزه با دوپينگ (وادا) نتيجه تست دوپينگ چهار دوچرخه سوار كشورمان را مثبت اعلام كرد.
دوچرخه سواران دوپينگي ايراني نفراتي هستند كه در مسابقات تور رياست جمهوري تهران و تور آذربايجان شركت كرده بودند و توسط ماموران ضددوپينگ فدراسيون بين المللي دوچرخه سواري (UCI) از آنها تست دوپينگ گرفته شده بود.
مسابقات دوچرخه سواري تور رياست جمهوري تهران
4 تا 8 خردادماه و رقابتهاي تور بين المللي آذربايجان نيز يك هفته پيش از اين رقابتها برگزار شد. در جريان اين رقابتها ماموران ضد دوپينگ فدراسيون بين المللي دوچرخه سواري (UCI) به نمايندگي از آژانس جهاني مبارزه با دوپينگ (وادا) از شركت كنندگان نمونه گيري كردند.تست هاي به عمل آمده از ورزشكاران شركت كننده در اين رقابتها به طور مستقيم توسط «وادا» آناليز شد و نتايج آن در اختيار فدراسيون بين المللي دوچرخه سواري قرار گرفت. در اين ميان نتيجه تست دوپينگ 4 دوچرخه سوار كشورمان نيز مثبت اعلام شده است كه به همين دليل دو نفر از آنها از حضور در رقابتهاي تور «كينگ هايلگ» چين محروم شدند.
دوپينگي ها چه كساني هستند؟
رحيم امامي و صمد پورسيدي دوچرخه سواران كشورمان هستند كه به منظور شركت در رقابتهاي تور «كينگ هايلگ» عازم چين شده اند اما به دليل مثبت اعلام شدن نتيجه تست دوپينگ شان در تور رياست جمهوري تهران از حضور در مرحله نخست تور «كينگ هايلگ» محروم شدند.حسن ملكي و امير محمدي نيز دو دوچرخه سوار شركت كننده در تور بين المللي آذربايجان هستند كه از سوي آژانس جهاني مبارزه با دوپينگ دوپينگي معرفي شده اند.
نادو ايران مسئوليتي در مورد نتايج ندارد
لطفعلي پوركاظمي، دبير ستاد ملي مبارزه با دوپينگ ضمن تائيد اين مطلب اظهار داشت: نمونه گيري از شركت كنندگان تور رياست جمهوري تهران و تور بين المللي آذربايجان توسط افسران ضد دوپينگ UCI و با دستور وادا انجام شد. به همين دليل مديريت نتايج و اعلام رسمي آن هم برعهده آنهاست.دبير نادو ايران تصريح كرد: اين موضوع به صورت رسمي به فدراسيون بين المللي دوچرخه سواري اطلاع رساني شده است فدراسيون ايران هم از اين طريق در جريان قرار گرفته است. احتمالا به زودي اسامي دوپينگي ها به نادو هم اعلام خواهد شد.

 



تيراندازان پروازي در جام جهاني اسلووني

طلسم لغو سفر تيم ملي تيراندازي به اهداف پروازي كشورمان با اعزام 11 ورزشكار به جام جهاني اسلووني شكسته شد.
تيم ملي اهداف پروازي كشورمان پس از لغو دو سفرشان، شنبه شب با تركيب 11 ورزشكار براي شركت در جام جهاني راهي اسلووني شد. اين تيم با تركيب 9 ورزشكار مرد و 3 زن در سه رشته تراپ، تراپ دوبل و اسكيت از 16 تا 25 تيرماه در اين مسابقات شركت خواهد كرد.
مسلم ميرمحمدي، نريمان نيكخو، سيد بابك يگانه و امير ابري لواساني در رشته تراپ و مسعود عزيزيان، امير چاووشي و ادريس شاه محمدي نيز در رشته تراپ دوبل به ميدان مي روند. بهاره جهاندار، نرگس رنجبر و فاطمه اميربهزادي تيراندازان رشته تراپ و علي دوستي و البرز اينانلو تيراندازان رشته اسكيت تيم ملي ايران مي باشند. قرار است مارچلو درادي، سرمربي مطرح ايتاليايي همراه هموطنش فالكو، مربي رشته تراپ در اسلووني به تيراندازان كشورمان ملحق شوند.
اين اعزام در حالي انجام شد كه 2 بار پيش از اين، سفر اهداف پروازي ها به دليل مشكلات مالي به چين و شيلي لغو شده بود. رقابت هاي جام جهاني تيراندازي به اهداف پروازي از 16 تا 25 تيرماه در اسلووني برگزار مي شود. اين مسابقات جنبه انتخابي المپيك را دارد. تيراندازان كشورمان تاكنون موفق به كسب سه سهميه المپيك توسط مه لقا جام بزرگ، الهه احمدي و ابراهيم برخورداري شدند.

 



كرمي به دليل مصدوميت در فينال مبارزه نكرد
پولادگر: با اين روند تكواندو در المپيك لندن دچار مشكل مي شود

رئيس فدراسيون تكواندوي ايران گفت: 4 ماه از سال مي گذرد؛ اما بودجه بسيار اندكي را دريافت كرده ايم، با اين روند براي المپيك لندن با مشكلات جدي روبه رو خواهيم شد.
محمد پولادگر بعد از كسب 2 سهميه از سوي تكواندوكاران مرد ايران در مسابقات باكو اظهار داشت: تازه كار فدراسيون شروع شده است، ما روي 2 طلاي المپيك لندن حساب كرده ايم.
كادر فني در اين زمينه برنامه ريزي لازم را انجام داده و بدون شك اردوها و مسابقات برون مرزي را نيز براي تيم ملي پيش بيني كرده است كه اگر بودجه لازم را نداشته باشيم به مشكل برخواهيم خورد. رئيس فدراسيون تكواندو با اشاره به اين كه 4 ماه از سال جديد مي گذرد، خاطرنشان ساخت: تاكنون كميته ملي المپيك يك بودجه اندكي را در اختيار ما قرار داده است، شايد يك دوازدهم بودجه سازمان و كميته را هم دريافت نكرده ايم. اگر مي خواهيم در المپيك لندن موفق شويم بايد به اين مسائل سر و ساماني داده شود.
وي درباره عدم پرداخت پاداش ملي پوشان به خاطر قهرماني هاي سال گذشته، گفت: اين مسئله نيز مزيد بر علت شده است. آنها در مسابقات مختلف تفاوت ها را به خوبي حس مي كنند، اين كه چقدر به قهرمانان ديگر كشورها توجه مي شود.
رئيس فدراسيون تكواندوي ايران درباره مبارزات يوسف كرمي در روز سوم تصريح كرد: گروه يوسف نسبت به طرف ديگر جدول خيلي سخت بود. همه حريفان او قدر بودند، اما كرمي بسيار باهوش و آماده نشان داد.
وي در مورد عدم حضور او در فينال يادآور شد: كرمي يك آسيب ديدگي جزئي داشت و مربيان صلاح ديدند كه در فينال مبارزه نكند. ممكن بود با شركت در فينال كرمي را به طور كامل از دست بدهيم به همين دليل ريسك نكرديم. در مبارزه با لوپز، حريف كانادايي و اسپانيايي كرمي از ناحيه زانوي چپ آسيب ديد.
پولادگر در پاسخ به اين كه مسئولان فدراسيون آذربايجان خواستار عدم حضور ايران در فينال براي كسب مدال طلاي خود شده اند، گفت: اصلا چنين چيزي صحت ندارد، آنها هيچ درخواستي مبني بر اين مسئله از ما نداشتند و كادر فني خودش صلاح ديد كه كرمي در فينال مبارزه نكند.

 



مسابقات وزنه برداري قهرماني جوانان جهان اميد اول مدال طلا امروز روي تخته

كيانوش رستمي در مسابقات وزنه برداري قهرماني جوانان جهان امروز به مصاف حريفانش مي رود تا با كسب دومين مدال طلايش از اين رقابت ها، مبدل به پرافتخارترين ورزشكار كشورمان شود.
پنجمين روز رقابت هاي وزنه برداري قهرماني 2011 جوانان جهان امروز به ميزباني پنانگ مالزي در حالي برگزار مي شود كه كاروان تيراندازي ايران به نخستين كسب مدال طلايش در اين روز بسيار اميدوار است.
امروز كيانوش رستمي كه بنابر اعتقاد مربيان تيم ملي شانس اول كسب مدال طلاي كاروان ايران محسوب مي شود در حالي در دسته 85 كيلوگرم به مصاف حريفانش مي رود كه تا ساعات پاياني، اعزامش در هاله اي از ابهام قرار داشت.

 



خط و نشان از نوع فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي
 فدراسيون ها تعامل نكنند، ورزشكاران دانشجو اخراج مي شوند

سرپرست فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي از اخراج ورزشكاراني كه فدراسيون آنها با اين فدراسيون همكاري ندارند، خبر داد.
مهدي طالب پور در نشستي خبر خود اظهار داشت: خوشبختانه بايد بگويم در حال حاضر 31 هيئت ورزش هاي دانشگاهي در استان هاي كشور راه اندازي شده كه با توجه به اينكه صددرصد مسئولان فدراسيون و هيئت هاي اين رشته بالاي ليسانس بوده و 50 درصد داراي مدرك دكتراي تربيت بدني هستند، با صراحت مي گويم ما علمي ترين فدراسيون در بين 51 فدراسيون كشور محسوب مي شويم. وي با اشاره به اينكه برخلاف گذشته فدراسيون دانشگاهي ديگر در انزوا نبوده، دستمان روي زانوي خود بوده و يك ريال هم از سازمان دريافت نكرده ايم، افزود: امروز بايد تعامل دوسويه بين فدراسيون هاي ورزشي و فدراسيون هاي دانشگاهي برقرار شود زيرا اگر در اين مورد غفلتي صورت گيرد ما اين رشته ها را از جريان رشته هاي دانشگاهي خارجي مي كنيم. قطعا بسكتبال هم در اولويت هاي رشته هاي ما قرار دارد اما اگر تعامل لازم بين فدراسيون مربوط و ما صورت نگيرد، دانشجوياني كه در اين رشته ها حضور دارند، ديگر در حمايت ما نبوده و همانند اتفاقي كه قبل از گوانگ جو رخ داد از دانشگاه اخراج مي شوند. در اين صورت ما مي گوييم اگر دانشجو غيبت كرده و اگر نمره مي خواهد بايد خودش پاسخگو باشد و ديگر به ما ارتباطي ندارد.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14