(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


دوشنبه 14 شهریور 1390- شماره 20015

صفحه (14)

صفحه (3)

صفحه (2)

     
آقاي باهنر ! ازشما انتظار نمي رفت (يادداشت روز)
بررسي آخرين تحولات منطقه و راه هاي تحكيم روابط تهران - دوشنبه
بازيافت ! (گفت و شنود)
كيهان و خوانندگان
دشمن پروژه اي مشابه فتنه 88 را براي انتخابات مجلس تدارك ديده است
آيت الله ممدوحي: جبهه پايداري هيچ اختلافي با جامعتين ندارد
مجتبي هاشمي: رسانه هاي ضد انقلاب اظهارات من را تحريف كرده اند
باور بفرمائيد كه ما مرده ايم! (خبر ويژه)
نشانه هايي از توبه و پشيماني در كروبي ديده مي شود (خبر ويژه)
الشرق الاوسط: تركيه مي ترسد بيش از اين در مقابل ايران خطر كند (خبر ويژه)
اسناد تازه از پيوند كامل سازمان سيا و MI6 با رژيم قذافي (خبر ويژه)
سرقت «آينده» در روز روشن! (خبر ويژه)



آقاي باهنر ! ازشما انتظار نمي رفت (يادداشت روز)

ديروز، مصاحبه آقاي محمدرضا باهنر، نايب رئيس محترم مجلس شوراي اسلامي در كنار تصوير بزرگ ايشان به تيتر اول روزنامه هاي زنجيره اي تبديل شده بود و خبرگزاري هاي خارجي و سايت هاي ضدانقلاب با ذوق زدگي فراوان به استقبال آن رفته بودند. اظهارات اخير آقاي باهنر با نظراتي كه قبلا اعلام كرده و بر آن اصرار مي ورزيدند تفاوت هاي فاحشي دارد كه پاسخ صريح ايشان را مي طلبد و دراين باره گفتني است كه؛
1- آقاي باهنر، درخواست محاكمه و مجازات سران فتنه 88 از جمله موسوي و كروبي را به ديدگاه و نظر يك اقليت 4 ، 5 نفره! در فراكسيون اصولگرايان مجلس نسبت داده اند كه بايد پرسيد؛
الف: مگر حضرتعالي روز 26 بهمن ماه 88 يكي از امضاءكنندگان بيانيه اي نبوديد كه 223 تن از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي عليه موسوي و كروبي صادر كرده و در آن خواستار «اشد مجازات» براي آنها شده بودند؟ لطفا به متن بيانيه ياد شده مراجعه بفرمائيد! در بخشي از آن بيانيه آمده است؛ «ما نمايندگان مسئوليت مستقيم شهادت يك دانشجوي بسيجي را در 25 بهمن و بهره برداري دشمنان ضدانقلاب را متوجه كروبي و موسوي مي دانيم و معتقديم كاسه صبر ملت از مدارا در برابر اين آقايان لبريز شده و همگان خواستار اشد مجازات براي آنها هستيم.»
در ادامه همان بيانيه به ديدگاه آن روز بعضي ها كه ديدگاه امروز حضرتعالي را دارند پاسخ داده شده و آمده است؛
« از همه كساني كه خود را انقلابي مي دانند، مي خواهيم -يعني شما جناب آقاي باهنر، هم خواسته ايد- با صراحت از اين آقايان اعلام برائت كنند وگرنه در ميان مردم جايگاهي نخواهند داشت».
جناب آقاي باهنر! همانگونه كه ملاحظه مي كنيد 223 تن از نمايندگان مجلس - از جمله حضرتعالي- خواستار «اشد مجازات» براي موسوي و كروبي شده بوديد، بنابراين چرا اين درخواست را فقط به يك اقليت 4 ، 5 نفره! در فراكسيون اصولگرايان نسبت مي دهيد؟!
ب: شايد بفرمائيد منظور شما كساني است كه شعار مرگ بر موسوي و مرگ بر كروبي سر داده بودند كه در اينصورت بايد گفت؛ اين شعار به معناي درخواست «اشد مجازات» است، يعني دقيقا همان خواسته اي كه با صراحت در بيانيه 223 نماينده مجلس آمده بود و جنابعالي نيز آن را امضاء كرده بوديد.
ج: ممكن است آقاي باهنر بفرمايند كه آن روزها نيز با مجازات موسوي و كروبي موافق نبوده اند كه بايد پرسيد؛ اگر موافق نبوديد چرا همراهي و امضا كرديد و چنانچه همراهي و امضاء نكرده بوديد چرا همان روزها با خواست 223 نماينده مجلس- يعني خواست قاطبه ملت- مخالفت نكرديد و اين روزها چه اتفاقي افتاده كه به فكر مخالفت با مجازات سران فتنه و حمايت ضمني از آنها افتاده ايد؟!
همين جا گفتني است، مردم مي دانند و آقاي باهنر نيز به يقين مي داند كه شعار مرگ بر سران فتنه نشانه انزجار و نفرت از خيانت آنهاست و مجازات اعدام چرخه قانوني جداگانه اي دارد.
د: به يقين جناب باهنر در تظاهرات و راهپيمايي حماسي و كم نظير 9 دي حضور داشته و شعارها و خواسته هاي اصلي مردم را كه محاكمه و مجازات سران فتنه بود شنيده اند. خواسته آن توده هاي عظيم و چند ده ميليوني در سراسر كشور كه نظر يك اقليت 4 ، 5 نفره در فراكسيون اصولگراي مجلس نبوده است! بوده است؟! و بايد از آقاي باهنر پرسيد؛ چرا نمايندگاني كه همراه با توده هاي چند ده ميليوني مردم خواستار محاكمه و مجازات سران فتنه شده بودند را سزاوار ملامت مي دانيد؟ و آيا مي توان از كنار وطن فروشي، جنايت، آدم كشي، اهانت به ساحت امام حسين(ع)، پاره كردن عكس حضرت امام(ره)، همكاري آشكار با سرويس هاي اطلاعاتي موساد، سيا و MI6، ائتلاف با منافقين و بهايي ها و سلطنت طلب ها، و ده ها خيانت ديگر سران فتنه به آساني عبور كرد؟!
2- آقاي باهنر مي گويد؛ «اين ها فشار مي آوردند كه موسوي و كروبي اعدام شوند و همين موجب شد آيت الله آملي لاريجاني مجبور شود در مصاحبه اي بيان كند كه من به دنبال دستگيري سران فتنه هستم، اما مقامات عالي رتبه نظام به دنبال اين نيستند. بايد بگويم، اين يك مرض است»!
جناب باهنر، اولا؛ مخالفت نظام با زمان دستگيري سران فتنه نمي تواند به مفهوم رفع اتهام آنها باشد و بعيد است كه آقاي باهنر نيز چنين منظوري داشته باشند. ثانياً؛ درخواست مجازات قانوني سران فتنه كه آن مقام عزيز عالي رتبه نظام نيز بارها بر مجرم بودن آنها تاكيد ورزيده اند چه عيب و ايرادي دارد كه باعث نگراني آقاي باهنر شده است؟! ثالثاً؛ امروزه چه كسي است كه نداند ممانعت از دستگيري سران فتنه، تدبيري حكيمانه بوده و هويت واقعي آنها را بر همگان آشكار كرده است؟ و رابعاً؛ هم اكنون نيز سران فتنه به علت جرايم و جناياتي كه مرتكب شده اند تحت پيگرد هستند و محاكمه و مجازات آنها هرگز منتفي نشده و نخواهد شد.
3- آقاي باهنر مي گويد؛ «يكي از اشكالاتي كه به اين افراد تندرو(!) در ميان اصولگرايان داريم اين است كه اين افراد، در به در به دنبال اين هستند كه 13 ميليون نفري كه به ميرحسين موسوي راي داده اند را پيدا كنند و آنها را از صفحه روزگار محو كنند»!
آقاي باهنر! آيا مي توانيد فقط يك نمونه- تاكيد مي شود فقط يك نمونه- از كساني را آدرس بدهيد كه به قول شما «در به در به دنبال پيدا كردن 13 ميليون راي دهنده به موسوي و محو آنها از صفحه روزگار» باشند؟!
اصولگرايان دقيقاً همصدا با رهبر معظم انقلاب بر آراي 40 ميليوني مردم به نظام- صرفنظر از كانديداي مورد نظر آنها- تأكيد ورزيده و مي ورزند و معتقدند دستكم 12 ميليون از رأي دهندگان به موسوي، فريب تظاهر اوليه او به اسلام و انقلاب و رهبري را خورده اند؟ نگارنده در يكي از مناظرات تلويزيوني به اين نكته اشاره داشت كه موسوي در انتخابات تقلب كرده است و مانند كسي كه به مردم وعده سكه طلا مي دهد ولي به جاي آن سكه برنز تحويل مي دهد، با تظاهر به پيروي از امام(ره) و رهبري و اعتقاد به نظام اسلامي، رأي جمع كرده و رأي دهندگان بعد از پي بردن به ماهيت ضد انقلابي وي، متوجه فريب خوردگي خويش شده و به او پشت كرده اند. كاش نيم نگاهي به اظهارات سالوسانه موسوي درباره اعتقادش به امام و انقلاب و رهبري و نظام و... مي انداختيد و اين اظهارات را با مواضع و عملكرد بعدي او مقايسه مي فرموديد.
در تمامي اظهارنظرهاي اصولگرايان كه به آساني در دسترس و قابل مراجعه است به وضوح مي توان ديد كه آنان همواره به دنبال روشنگري درباره هويت واقعي موسوي و كروبي و خاتمي و نهايتاً جذب 5/12 ميليون رأي دهنده فريب خورده بوده اند و نه آن كه به قول آقاي باهنر - كه معلوم نيست از كجا آورده است- در پي «محو آنها از صفحه روزگار باشند» و خوشبختانه حماسه 9 دي و فروكش كردن آشوب ها نشان داد كه درايت رهبري و پيروي مردم از مديريت ايشان در اين زمينه نيز نتيجه اي مطلوب و درخور ستايش داشته است.
4- آقاي باهنر مي فرمايند؛ يكي از اختلافات ما با برخي از افراد تندرو در ميان اصولگرايان همين بود كه نبايد اصلاح طلبان درون مجلس را تحريك كنيم و در مقابل آنها مرگ بر فتنه بگوئيم.
ظاهرا آقاي باهنر متوجه نبوده است كه اين بخش از اظهارات ايشان، اهانت صريح به فراكسيون اصلاح طلبان مجلس است و آنها را به فتنه گري و همراهي با فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 متهم كرده است. زيرا، كساني كه اهل زد و بند با بيگانگان و همكاري و همراهي با فتنه گران نبوده اند، به يقين از شعار مرگ بر فتنه عصباني نمي شوند و اين شعار را عليه خود تلقي نمي كنند بلكه با آن همصدا نيز خواهند شد ولي آقاي باهنر بي آن كه متوجه باشد تصريح مي كند كه اعضاي فراكسيون اقليت مجلس، بخشي از فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 هستند و به همين دليل از شعار مرگ بر فتنه عصباني و تحريك مي شوند!! عجيب آن كه همين آقاي باهنر كه حتما نمايندگان اصلاح طلب مجلس را هم فتنه گر مي داند، اصولگرايان را متهم مي كند كه «در به در دنبال پيدا كردن و حذف 13 ميليون نفري هستند كه به موسوي راي داده بودند»!! اين نگاه «تند» و «افراطي» آقاي باهنر نسبت به نمايندگان اصلاح طلب مجلس در حالي است كه برخي از آنها با صراحت از سران فتنه تبري جسته اند.
5- و بالاخره، وجيزه پيش روي، سخني دوستانه با يك برادر گرامي است و نقد و هشداري دلسوزانه كه در ميدان دشمن بازي نكنند و چنانچه اظهارات آقاي باهنر رسانه اي نشده بود، نيازي به اين نوشته نيز احساس نمي شد و اما، از سوي ديگر، اين يادداشت در پي ناديده گرفتن اشتباهات برخي از دوستان اصولگراي مجلس شوراي اسلامي هم نيست.
حسين شريعتمداري

 



در مذاكرات خصوصي احمدي نژاد و امامعلي رحمان صورت گرفت؛
بررسي آخرين تحولات منطقه و راه هاي تحكيم روابط تهران - دوشنبه

روساي جمهور ايران و تاجيكستان در مذاكرات خصوصي راه هاي گسترش روزافزون روابط دوجانبه و مهمترين تحولات منطقه اي را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
دكتر محمود احمدي نژاد و امامعلي رحمان در اين مذاكرات با اشاره به روابط عميق تاريخي و فرهنگي دو ملت، تحكيم روابط و هماهنگي هرچه بيشتر تهران - دوشنبه را در تمام زمينه ها به نفع دوملت و منطقه دانستند .
روساي جمهور دو كشور همچنين با اظهار رضايت از پروژه هاي مشترك، بر افزايش اين گونه پروژه ها تاكيد كرده و آن را به سود منافع دو ملت دانستند .
مراسم استقبال رسمي از دكتر محمود احمدي نژاد نيز توسط امامعلي رحمان رئيس جمهور تاجيكستان در كاخ ملت اين كشور برگزار شد .
به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، همچنين رئيس جمهور قرار است صبح امروز (دوشنبه) با حضور در محل نيروگاه برق آبي «سنگ توده 2»، كه توسط متخصصان ايراني احداث شده است را افتتاح كند .
رئيس جمهوركشورمان براي ديدار رسمي از تاجيكستان و مذاكره با همتاي تاجيكي خود در خصوص روابط دوجانبه و همكاري هاي منطقه اي و نيز بهره برداري از نيروگاه و سد «سنگ توده 2» به دوشنبه سفر كرده است .
احمدي نژاد عصر روز يكشنبه در بدو ورود به پايتخت تاجيكستان و در فرودگاه اين شهر از سوي عاقل عاقل اف نخست وزير و شماري از مقامات ارشد تاجيكستان مورد استقبال قرار گرفت .
مذاكرات دوجانبه پيرامون راه هاي گسترش و تبادل نظر در خصوص راه هاي تحكيم و تعميق روابط دو كشور و بهره برداري از نيروگاه «سنگ توده 2» از مهم ترين برنامه هاي رئيس جمهور در سفر به كشور تاجيكستان است .
رئيس جمهور كشورمان، پيش از ترك تهران به مقصد دوشنبه، بر اين نكته كه پروژه هاي فراوان سرمايه گذاري مشترك ميان ايران و تاجيكستان در حال اجراست، تصريح كرد .
دكتر محمود احمدي نژاد پيش از سفر به تاجيكستان در جمع خبرنگاران در تبيين اهداف اين سفر، اظهار كرد: بيست سال قبل در چنين ايامي تعدادي از كشورهاي منطقه استقلال خود را به دست آوردند و چهره منطقه را تغيير دادند و ملت ما از همان ابتدا استقلال اين كشورها را به رسميت شناخت و رابطه اي سازنده با اين كشورها برقرار كرد .
وي گفت: ملت تاجيكستان ملتي مسلمان است كه از نظر قرابت هاي فرهنگي نزديك ترين كشور به ملت ما مي باشد. ملت ايران و تاجيكستان مانند دو پاره از يك پيكر واحد هستند و فصل مشترك فرهنگي دو كشور زبان شيرين فارسي است كه هر دو ملت با آن سخن مي گويند. اين زبان توانسته حوزه وسيعي از تاريخ و فرهنگ كشور را مشترك كند .
وي در بخش ديگري از سخنان خود تصريح كرد : پروژه هاي فراوان سرمايه گذاري مشترك ميان دو كشور در حال اجراست كه مهمترين آن ها، صدور خدمات فني و مهندسي مي باشد. ايران در كشور تاجيكستان يك سد با فناوري بالا احداث كرده است كه هم اكنون مراحل نهايي ساخت خود را مي گذراند. نام اين سد، سد برق آبي سنگ توده 2 مي باشد كه اميدوارم هر چه زودتر افتتاح شود و مردم اين كشور از برق آن بهره مند شوند .

 



بازيافت ! (گفت و شنود)

گفت: رستوران برج ميلاد اعلام كرده بود از هفته آينده، بستني هايي با روكش طلا و به قيمت 400هزار تومان به مشتريان عرضه خواهد كرد!
گفتم: مرفهين بي دردي كه با پول دزدي به سراغ اين بستني ها مي روند كوفت بخورند بهتر از بستني طلاي 400هزار توماني است.
گفت: البته بعد از آن كه معلوم شد خوردن طلا حرام است و مجوز بهداشتي هم ندارد، شهرداري اعلام كرد اين بستني عرضه نخواهد شد.
گفتم: غلط نكنم! عرضه اين بستني با هدف ايجاد اشتغال براي آمريكايي ها بوده است!
گفت: به حق چيزهاي نشنيده! يعني چطوري؟!
گفتم: مرد حسابي! اگر بستني طلا در برج ميلاد عرضه مي شد از فرداي آن روز جويندگان طلا كه در فيلم هاي آمريكايي ديده اي، به صورت گله اي پائين برج ميلاد صف مي كشيدند و با «غربال» و «الك» و «سرند» دنبال كساني كه بستني طلا خورده بودند راه مي افتادند و منتظر خروج و بازيافت طلا مي شدند.
 



ساعت 3 تا 6 بعد از ظهر: 33110065
تمام ساعات شبانه روز:33916546
سامانه پیام کوتاه: 30002323

كيهان و خوانندگان
¤ 11 بند سفارش رهبر معظم انقلاب در ديدار اعضاي دولت راهكار حل تمام مشكلات كشور و حرف دل راي دهندگان به دكتر احمدي نژاد است.
8853---0912
¤ يادداشت روز سه شنبه 8/6/90 عالي بود. بعد از فرمايش آقا در جمع هيئت دولت در عيد سعيد فطر و تأييد مجدد رئيس جمهور محترم انتظار است كه دولت مواظب فتنه گران وحاشيه سازان باشد و از اصولگرايان نيز انتظار مي رود كه با نقد صحيح مدافع دولت مكتبي باشند تا مانع شادي دشمن شوند.
9579---6190
¤ به خدا قسم وقتي تصاوير نماز عيد فطر تهران را از تلويزيون ديدم قطرات اشك از چشمانم سرازير شد تنها چيزي كه مي تواند اين عظمت را بيافريند اخلاص رهبر عزيزتر از جانمان است.
0642---0936
¤ «تقديم به امير قافله عشق حضرت آيت الله العظمي خامنه اي عزيز و نماز عارفانه اش در عيد فطر»؛
در نمازت خم ابروي كه آمد به نظر
كه چنان لرزه بر اندام تو انداخته بود
شوق ديدار كه بود اي گل زيبا كه چنين
چهره ماه تو با اشك وضو ساخته بود
بي گمان مهدي(عج) زهرا به مقابل به قنوت
سايه بر قامت رعناي تو انداخته بود
رئوفي از تهران
¤ رمضان رفت ولي كاش صفايش نرود
سحر و جوشن و قرآن و دعايش نرود
كاشكي پر شده باشد دلم از نور سحر
همره روزه و افطار، نوايش نرود
4061---0917
¤ منافقين دروغگو و كوردل كه در بحث محاكمه خانمي كه متهم به قتل همسرش بود شعار دفاع از حقوق بشرشان گوش فلك را كر كرده بود، جنايت رژيم اشغالگر قدس در حمله به كشتي مرمره و به شهادت رساندن 9 نفر از سرنشينان كشتي را حق اين رژيم اشغالگر دانسته اند بايد گفت نفرين بر اين همه بي شرمي.
گل محمد نوراني از مهديشهر
¤ بازداشت اخير برادر خالد اسلامبولي شهيدي كه انورسادات، فرعون سابق مصر را به درك واصل كرد توسط ايادي استعمار و صهيونيسم بين الملل در اين كشور حاكي از اين واقعيت است كه انقلاب مصر هنوز كامل نشده و مبارزه ادامه دارد.
0767---0912
¤ چرا بليط نيم بهاي مشهد مقدس كه سالي يك بار به جانبازان تعلق مي گرفت حذف و هزينه بليط به طور كامل دريافت مي شود؟ و چرا آرم طرح ترافيك به جانبازان شهرستاني تعلق نمي گيرد كه در صورت ضرورت و اعزام به تهران دچار دردسر نشوند؟ از مسئولين درخواست مي شود نسبت به رفع مشكل هاي ياد شده مساعدت نمايند.
0553---0911
¤ مجلسي ها به جاي وقت گذاشتن براي تصويب لوايح و طرحهاي غيرضروري به دردهاي اصلي كشور و ملت بپردازند. بسياري از اجناس و كالاها كيفيت ندارند. اين قبيل مشكلات را حل بكنند. ساير مسائل فرعي قابل تحمل است.
4771---0915
¤ از مسئولين محترم دولت به ويژه استاندار محترم لرستان درخواست مي شود فكري به حال مشكل فيلتر كارخانه سيمان دورود و آسيب ديدگي مردم از غبار آن نمايند كه فردا دير است.
اميرصالحي بختياري دورودلرستان
¤ كمبود پول خرد موجب دلخوري بين مسافرين اتوبوس هاي ريالي و رانندگان از يكديگر شده است. چرا دستگاه بليط الكترونيكي اين اتوبوس ها را فعال نمي كنند تا چنين مشكلاتي بوجود نيايد.
6121---0912
¤ مردم چهاردانگه در جاده اسلام شهر هرگز بي توجهي مسئولين استان نسبت به مشكلات اين منطقه از جمله كم آبي و آسفالت نداشتن خيابان ها را فراموش نمي كنند و منتظر تحقق شعارهاي مسئولين در حق پابرهنگان هستند.
1096---0912
¤ براي ثبت نام فرزندم به يكي از دبيرستان هاي تهران مراجعه كردم پرسشنامه اي حاوي ملزم بودن به رعايت مسائل و شئونات ديني و اخلاقي تحويل ما شد كه پر كنيم. جالب اينكه شخص خانمي كه اين پرسشنامه را به ما داد بدحجاب بود و با سر و وضع غيرشرعي در مقابل ارباب رجوع نامحرم قرار داشت. مشكل وجود اين دوگانگي ها است كه جامعه ما را سخت آزار مي دهد و همه چيز كليشه اي شده است.
1257---0919
¤ توزيع مواد مخدر در محله تهرانپارس و بلوار وفادار بيداد مي كند. موارد گوناگوني را به صورت مكرر با مسئولين كلانتري 144 درميان گذاشته و آمادگي خود را براي هر نوع همكاري اعلام كرده ايم ولي متأسفانه ترتيب اثر نمي دهند. فقط از اين ناراحت هستم كه عده اي از مردم اين كوتاهي هاي مسئولين انتظامي محله در برخورد با مفاسد و افراد خلافكار را به حساب نظام مي گذارند.
رضايي
¤ از نيروي انتظامي درخواست مي شود با معتادين ميدان راه آهن- كوچه بيگي برخورد كند. آنها موجب سلب آسايش اهالي محل شده اند.
8076---0936
¤ چرا به هنگام درج اطلاعيه پذيره نويسي شركت ها و مؤسسات مالي در نشريات بررسي نمي كنند كه آيا آن مؤسسه مجوز پذيره نويسي دارد يا خير؟ با نظارت و كنترل مي توان به راحتي جلوي خيلي از كارهاي خلاف قانون را گرفت و به امور سامان داد.
3082---0912
¤ مگر به كارگيري افراد بازنشسته در سازمان ها خلاف قانون نيست؟ در حالي كه هيچ ضرورتي نيز براي بكارگيري آنان وجود ندارد و نيروي جايگزين و كارآمدتري نيز حضور دارد متأسفانه اين روند در بنياد شهيد و ايثارگران همچنان ادامه دارد و افرادي پس از بازنشستگي در مشاغل قبلي خود بدون پرداخت ماليات به خدمت خود ادامه مي دهند.
4491---0912
¤ از مديركل محترم راه و شهرسازي زنجان سؤال شود پس از 6 سال از مصوبه دولت براي احداث جاده شفت- طارم، زنجان از آب بر به ملا سرا به كجا انجاميد؟
جمعي از جوانان شهرستان طارم
پاسخ روابط عمومي شركت مخابرات استان تهران
در پاسخ به مطلب مندرج در شماره 19984 مورخ 5/5/90 صفحه 9 كيهان تحت عنوان «خسارت بابت تعويض شماره تلفن» به آگاهي مي رساند: به گزارش روابط عمومي شركت مخابرات استان تهران، نظر به اينكه مشترك شماره تلفن و يا نشاني كامل خود را اعلام نكرده است امكان بررسي دقيق ميسر نمي باشد لذا از مشترك محترم خواهشمند است براي رفع مشكل به مركز مخابرات مربوطه مراجعه و يا با (190) واحد ارتباط مردمي شركت مخابرات استان تهران تماس حاصل نمايد.

 



شماري از فعالين سياسي هشدار دادند
دشمن پروژه اي مشابه فتنه 88 را براي انتخابات مجلس تدارك ديده است

جمعي از صاحب نظران بر اين باورند كه دشمن پروژه اي مشابه فتنه 88 را براي انتخابات امسال تدارك ديده است.
هشدار رهبر معظم انقلاب در خطبه هاي نماز عيدفطر مبني بر اينكه «نبايد انتخابات به چالشي امنيتي براي كشور تبديل شود» اين دغدغه را در ميان كارشناسان و فعالين سياسي ايجاد كرده كه اگر مراقبت لازم در برگزاري انتخابات صورت نگيرد، ممكن است كشور بار ديگر دچار تلاطم هاي قابل توجهي شود.
به زعم بسياري از صاحب نظران تذكر زودهنگام رهبر انقلاب مي بايست اقدامي جدي را از سوي يكايك مردم و مسئولين به دنبال داشته باشد.
محمدجواد ابطحي نماينده مردم خميني شهر در اين زمينه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در خطبه هاي نماز عيدفطر اظهار داشت: به نظر مي رسد بيان ايشان در مورد انتخابات هشداري بود كه با توجه به وضعيت صف آرايي گروه ها و ترفندهاي استكبار جهاني براي بر هم زدن وحدت كشور مطرح شده است.
وي با اشاره به حوادث و تحولات كشورهاي منطقه، افزود: مقام معظم رهبري هميشه در روزهاي نزديك به انتخابات اين هشدارها را مي دادند ولي اين كه به فاصله چند ماه تا انتخابات اين هشدار را دادند، قابل تامل است؛ تمام كساني هم كه دغدغه حفظ نظام و ترقي و تعالي كشور را دارند از همه دستگاه ها، مردم و كانديداها و طرفدارانشان بايد دقت كنند اين فرصت انتخابات كه مي تواند به عنوان همايش حضور تلقي شود خداي نكرده به ايجاد تفرقه و فاصله منجر نشود.
فعالين سياسي عقيده دارند بازخواني عملكرد دشمن در فتنه 88، مي تواند درس هاي قابل توجهي را براي دست اندركاران به دنبال آورد، چرا كه اين بار نيز همان نقشه، در دستور كار ضدانقلاب قرار دارد.
در اين ارتباط نيز صفرعلي براتلو معاون سياسي و اجتماعي استانداري تهران با بيان اينكه دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران درصددند انتخابات را كه به فرموده مقام معظم رهبري پشتوانه امنيتي نظام است، به چالش امنيتي براي نظام تبديل كنند، گفت: انتخابات 88 و فتنه پس از آن براي ما تجربه خوبي بود كه بايد با استفاده از اين تجربيات مواظبت كنيم دشمنان در رسيدن به اهداف خود ناكام بمانند.
آرين منش يك عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس هم با اشاره به شبهه افكني هاي برخي دوم خردادي ها درباره انتخابات مجلس و درخواست نظارت بين المللي بر اين انتخابات گفت: فتنه گران پروژه اي مشابه انتخابات 88 را براي انتخابات مجلس كليد زده اند.
ديگر عضو همين فراكسيون نيز خاطرنشان كرد: برخي افراد درصدد هستند پيشاپيش، صحت انتخابات را زير سوال ببرند و با پيش داوري اختلافات را تشديد كنند لذا تمام اين موارد علائم چالش انتخابات است كه همه افراد بايد به آنها توجه كنند.
حميدرضا فولادگر افزود: زير سوال بردن انتخابات، رفتاري كه برخي گروه هاي سياسي از خود نشان دادند، نسبت دروغ به سلامت انتخابات و شايعه تقلب و در عين حال تندروي افراد سبب شد انتخاباتي با آن عظمت تا يك سال كشور را مشغول كند.
تاكيد بر نسخه دشمن در انتخابات پيش رو همچنين، محور صحبت هاي رئيس كميته روابط خارجي مجلس بود. وي با بيان اينكه مردم با حضور گسترده در انتخابات مجلس نهم، اطمينانشان به سلامت انتخابات را نشان مي دهند، گفت كه تبديل انتخابات به چالش، نسخه دشمن براي تكرار حوادث سال 88 است.
حشمت ا... فلاحت پيشه با بيان اينكه مردم بايد توجه داشته باشند كه تجربه هايي مانند انتخابات 88 كه تجربه تلخي بود، تكرار نشود، ادامه داد: مردم بايد در انتخابات مجلس نهم حضور گسترده يابند و با اين حضور گسترده اطمينانشان به سلامت انتخابات و مسئولين امر در اجرا و نظارت بر انتخابات را به همگان نشان دهند و پاسخ جدي به هرگونه شائبه افكني در موضوع انتخابات به دشمنان بدهند.
زهره الهيان عضو كميسيون امنيت مجلس هم با اشاره به اينكه بصيرت از فتنه 88، تضمين مي دهد كه ملت ايران هيچ تساهل و تسامحي با شبهه افكنان انتخابات آتي نخواهند كرد، گفت: تجربه فتنه مي گويد بايد در بررسي صلاحيت هاي كانديداها دقت بيشتري شود.
وي همچنين اضافه كرد: براي حراست و پاسداري از نعمت انتخابات كه مصداق بارز مردم سالاري ديني در كشور است، استفاده از تجربيات فتنه 88 ضروري است لذا شخصيت هاي سياسي بايد بصيرت بخشي به مردم را در دستور كار خود قرار دهند.

 



آيت الله ممدوحي: جبهه پايداري هيچ اختلافي با جامعتين ندارد

آيت الله ممدوحي هرگونه اختلاف ميان جبهه پايداري و جامعتين را رد كرد.
آيت الله حسن ممدوحي نماينده مردم استان كرمانشاه در مجلس خبرگان رهبري درخصوص روند فعاليت جبهه متحد اصولگرايان با محوريت جامعتين، اظهار داشت: وجود اين كميته انصافا مبارك و اقدام بسيار خوبي است و افرادي كه در اين كميته حضور دارند اشخاص صالح و در خط رهبري هستند، از اين رو اين كميته مي تواند بسياري از توطئه ها را خنثي كرده و از بين ببرد.
وي با تاكيد بر اينكه خط مستقيم در كشور خط حركت جامعتين است، خاطرنشان كرد: اصولگرايان نيز با محور جامعتين نقاط مشترك زيادي دارند.
آيت الله ممدوحي با اشاره به شكل گيري جبهه پايداري با محوريت آيت الله مصباح يزدي و آيت الله خوشوقت، و همچنين با رد وجود اختلاف ميان جبهه پايداري و جامعتين به فارس گفت: اين حضرات هيچ نقطه اختلافي با جامعتين ندارند و اين امر مسلم است؛ بنابراين اگر آنها متولي جبهه پايداري باشند و به حرف اين دو شخص عمل شود، هيچ اختلافي ايجاد نخواهد شد.

 



در نامه به دادستاني اعلام شد
مجتبي هاشمي: رسانه هاي ضد انقلاب اظهارات من را تحريف كرده اند

دادسراي عمومي و انقلاب تهران اعلام كرد كه در پي انتشار مطالبي در سايت هاي ضد انقلاب به نقل از يك محكوم زنداني كه اخيراً با عفو مقام معظم رهبري از زندان آزاد شده، نامبرده با مراجعه به دادستاني تهران، اين اقدام رسانه هاي مذكور را تحريف اظهارات خود خواند.
در اطلاعيه دادستاني تهران آمده است: محكوم عليه ياد شده كه مجتبي هاشمي نام دارد در شرحي خطاب به دادستان تهران اعلام كرد «اينجانب سيد مجتبي هاشمي فرزند ابوالقاسم انتشار مصاحبه اينجانب با شبكه هاي ضد انقلاب را تكذيب مي كنم. همچنين بنده درخواست عفو به دادستان تهران داده ام و انتشار اين خبر را كه درخواست عفو نداده ام و بدون درخواست عفو آزاد شده ام، كاملا تكذيب مي كنم.»
بر اساس اين گزارش پيش از اين برخي رسانه هاي ضد انقلاب به نقل از مجتبي هاشمي اعلام كرده بودند كه نامبرده بدون ارائه درخواست عفو و اظهار ندامت از جرايم ارتكابي خود از زندان آزاد شده است.

 



باور بفرمائيد كه ما مرده ايم! (خبر ويژه)

گزاره خبري «جنبش سبز مرده است» به طور گسترده وارد ادبيات رسانه هاي محافل ضدانقلاب شده است. اين رسانه ها پس از دو سال انكار مرگ فتنه سبز، اكنون تأييد مي كنند كه مدت ها از مرگ فتنه مي گذرد.
پايگاه اينترنتي «ايران امروز» با تحليلي در همين زمينه نوشت: بحث هاي داغ و خاردار مربوط به چالش هاي دوران گذار، اين روزها بر زنده بودن يا مرگ جنبش سبز متمركز شده است. آيا جنبش مرده است؟ آنها كه مي گويند جنبش مرده و خاموش شده، براهين شان صحيح است. اين حركت نهايتا فروكش كرد و لذا به حكم مقدر زيستن در يك اجتماع مدرن، نمي شود با واژگان و شعارهاي اميدوارانه، آن را فعال نگه داشت.
اين رسانه وابسته به اپوزيسيون مقيم آلمان و فرانسه مي افزايد: اگر اين پندار خام به ميان آيد كه جنبش تا ابد ادامه مي يابد، آن وقت است كه آنها كه به آن، دل بسته اند مرتب بر سر و كله همديگر مي زنند براي آن كه به بحث فرساينده و بي نتيجه «اثبات زنده بودن جنبش خاص خودشان» بپردازند. كمپين يك ميليون امضاء يكي دو سال، پيش رفت و بعد هم فروكش كرد يك نمونه بارز بود كه پس از فروكش كردن، تا مدت ها عده اي در مورد «زنده بودن يا نبودن» آن صحبت و جدل مي كردند. براي خيلي ها روشن به نظر مي رسيد كه آن حركت ديگر فروكش كرده و با برخوردهاي تصنعي و شعاري نمي شود زنده نشانش داد.مثل امروز كه جنبش سبز هم فروكش كرده و نمي شود اين خاموشي را انكار كرد.
«ايران امروز» همچنين نوشت: متوليان اين امامزاده بايد به اين واقعيت گردن بگذارند كه جنبش سبز با آن شناسنامه و مختصاتش فروكش كرده و نخواهند كه به زور تخيل و شعار و تحليل هاي خيالي، آن را به اشكال كاريكاتوروار ادامه بدهند، مثل همين ماجراي اخير كه گفتند پشت بام شعار الله اكبر سر بدهيد و كار كردي هم نداشت.
سايت ياد شده در پايان از اپوزيسيون خواست كمي سكوت و تعمق كند چون سكوت گاهي سرشار از ناگفته هاست(!)
در همين حال سايت گويانيوز هم در مطلبي با عنوان «جنبش سبز مرد» تصريح كرد آشوب طلبي و فتنه گري موسوم به سبز مرده و فاتحه آن را حتي كساني چون كروبي و موسوي خوانده اند.
گويانيوز با اشاره به همراهي اصلاح طلبان و اپوزيسيون در فتنه سبز نوشت: اصلاح طلبان در روزهاي آغازين جنبش سبز، توهم برشان داشته بود و انحصارطلبي مي كردند، با اين حال آرزو مي كنيم شرايطي مهيا شود كه با همين دست جماعت بتوان متمدنانه گفت وگو كرد و همكاري و هماهنگي داشت. جنبش سبز به قرائت اصلاح طلبان، خودش فاتحه خوان خودش بود كه البته آقايان موسوي و كروبي هم با اندكي شرمندگي در اين فاتحه خواني شركت كردند.
گويانيوز در تحليل خود از آشفتگي اردوگاه ضدانقلاب و گسترش اختلاف در ميان مخالفان نظام به عنوان «جگر زليخا» ياد كرد و نوشت: در عمل، نزديكي گروه هاي مخالف و اپوزيسيون حكومت اسلامي به هم، صفر است. در باب دلايل عدم موفقيت در اين عرصه هم آنقدر نوشته و گفته و فلسفيده شده كه واژگاني مثل خائن و خادم، خودمحوري و خود حق بيني، فرقه گرايي و گروه گرايي، اتحاد عمل و شورا و جبهه و وحدت و... و ده ها واژه و مفهوم و مقوله ديگر در اين راستا از دست جريان هاي اپوزيسيون ذله شده اند! خيلي ها هم هي دم از عدم آمادگي شرايط عيني براي نزديكي نيروهاي «جگر زليخايي» اپوزيسيون مي زنند اما اشكال در ذهنيت اين نيروها و ويژگي هاي شخصيتي و رواني افراد شكل دهنده اين نيروها به ويژه سران شان است.




 



نشانه هايي از توبه و پشيماني در كروبي ديده مي شود (خبر ويژه)

برخلاف ادعاي پسر كروبي مبني بر اينكه وي سر مواضع خود محكم ايستاده است، يكي از همكاران سايت هاي وابسته به جريان فتنه اعلام كرد كروبي با تعبيرات احترام آميز از رهبري ياد مي كند.
«غلامعلي-ر» در مطلبي كه از سوي سايت جرس منتشر شده خبر داد كه «حجت الاسلام عباسي فرد به دليل رفاقتي كه سالها با كروبي دارد با موافقت و تدبير وزارت اطلاعات، بيش از 6 بار با وي در ايام حصر در منزلش ديدارهايي داشته» و «عباسي فرد مي گفت آقاي كروبي هنوز هم دل در گرو نظام دارد و بارها با تعبيرات احترام آميز از رهبري ياد مي كند. وي مي افزايد: «حصر خانگي هيچ تغييري در اعتقاد و علاقه كروبي نسبت به نظام و رهبري ايجاد نكرده است.»
يادآور مي شود پيش از اين برخي رسانه هاي ضدانقلاب در اقدامي هماهنگ مدعي شدند كروبي تحت شكنجه، مهياي مصاحبه تلويزيوني و اعتراف عليه فتنه سبز شده است.
كروبي و موسوي در فتنه سال 88 از عناصر مؤثر در تدارك برخي اقدامات و تجمعات غيرقانوني بودند كه در آن عليه مقدسات اسلامي و امام و رهبري فحاشي صورت گرفت.
سايت راديوفردا معتقد است سيستم امنيتي جمهوري اسلامي با روش هاي پيچيده و بدون فشار و شكنجه، افراد را وادار مي كند عليه خود و عليه جريان اپوزيسيون موضع گيري هاي آزاد كنند.

 



الشرق الاوسط: تركيه مي ترسد بيش از اين در مقابل ايران خطر كند (خبر ويژه)

ارزيابي محافل سعودي حاكي از تداوم اقتدار ايران در معادلات منطقه اي با وجود نقش آفريني هاي موضعي و منفي تركيه و عربستان است.
روزنامه الشرق الاوسط در اين زمينه از بي ميلي تركيه نسبت به خطر بيشتر مقابل ايران در تحولات سوريه خبر داد و نوشت: تركيه در سياست اخير خود نسبت به سوريه تعديل هايي انجام داده و با رد تقاضاي آمريكا براي كناره گيري بشار اسد، واشنگتن را شوكه كرده است. اين در حالي است كه روسيه هم به جمع حاميان اسد پيوسته و نماينده خود را به دمشق اعزام كرده است.
اين روزنامه سعودي مي نويسد: خبر، كاملا ناگهاني و شوك آور بود هنگامي كه تركيه با مواضع آمريكا براي كناره گيري بشاراسد از قدرت مخالفت كرد. به هيچ وجه قابل باور نيست كه اين همان تركيه اي است كه چند روز پيش وزير امور خارجه اش براي نظام سوريه خط و نشان مي كشيد و هشدار مي داد. آنچه اخيرا از تركيه برداشت مي شود چندان باب ميل مخالفان نيست. حقيقت اين است كه به رغم مواضع اخير تركيه كه مخالفان سوري را خجالت زده كرد و رهبران عرب را خشمگين ساخت، ثابت كرد كه آنكارا مواضعش را بدون اتكا به مواضع عربي و بي اعتنا به مواضع ايالات متحده دنبال مي كند. حقيقت را نيز درك كرده كه اروپا هم از تكرار تجربه سخت ليبي در وضعيت فعلي براي سوريه به شدت نگران است.
الشرق الاوسط با اشاره به موضع قاطع ايران در قبال آشوب افكني آمريكا در سوريه نوشت: آنكارا خود را در ترك تازي اخير عليه سوريه تنها ديد در حالي كه با كشورهاي همسايه خود بيش از اينها منافع مشترك دارد كه بارزترين آن بحث مبارزه با شورشيان پ.ك.ك است كه نياز مبرم به حمايت و همكاري ايران، سوريه و عراق دارد. برخي از تحليلگران مي گويند در مواضع اخير عبدالله اوجالان عليه رجب طيب اردوغان، نخست وزير تركيه و دولت حاكم بر اين كشور تاثيرات ايراني مشاهده مي شود. در چنين فضايي تركيه ترجيح مي دهد كه بيش از اين خطر نكند و به مصاف همسايگانش نرود. هرچه باشد به ايران و سوريه بيش از ديگر كشورهاي منطقه نياز دارد.
الشر ق الاوسط مي افزايد: مسئله اصلي در تحولات منطقه ايران است. تا زماني كه ايران وجود دارد بايد كشورهاي ديگر همگي براي تحقق خواسته هايشان با آن كنار بيايند. در سوريه تحول ايجاد نمي شود مگر اين كه با ايران توافقي حاصل شود. اين حقيقت را تركيه دريافته است. اكنون تركيه فهميده است كه اگر ايران و منافعش را درك نكند، نمي تواند هيچ كدام از برنامه هايش را پيش ببرد. در روزهاي آينده تركيه باز هم مواضع نزديك با مخالفان سوريه اتخاذ خواهد كرد ولي قطعا ديگر آن ترك تازي را نخواهد داشت و يك تنه پا به ميدان نخواهد گذاشت و حتما اين مواضع هماهنگ با تهران خواهد بود.
در پايان اين يادداشت آمده است: قطعا تركيه بيش از اين خطر نخواهد كرد و اجازه نخواهد داد كه بيشتر از اين امنيت داخلي و اقتصادي اش آسيب ببيند.
مقارن با انتشار اين تحليل در الشرق الاوسط، روزنامه آمريكايي كريستين ساينس مانيتور تحليلي را به قلم بلال صائب درباره رويكرد عربستان سعودي نسبت به تحولات سوريه منتشر كرد. در اين تحليل آمده است: ايران از زمان روي كار آمدن جمهوري اسلامي، اولويت اصلي سياست خارجي عربستان سعودي بوده است. با توجه به نفوذ ايران در برخي از كشورهاي حوزه خليج فارس و به خصوص پس از سرنگوني صدام حسين و گسترش نفوذ ايران در سياست عراق مهار اين كشور هيچگاه براي عربستان كار ساده اي نبوده است. براي عربستان مناسبات با دولت سوريه نيز همواره يك نوع تماس غيرمستقيم با ايران بوده و مجرايي براي محدود كردن فعاليت هاي ايران در سطح منطقه.
نويسنده با بيان اينكه «معاملات عربستان و سوريه طي سال هاي 2009 و 2010 در مورد اوضاع لبنان در عمل به تقويت حزب الله و در نتيجه تضعيف سياست مهار ايران منجر شد»، مي افزايد: بيانيه چندي پيش ملك عبدالله در مورد اوضاع سوريه نشان داد كه رياض ديگر براي مناسبات خود با دمشق اهميت پيشين را قائل نيست. در حقيقت خاندان آل سعود تصميم گرفته كه از آسيب پذيري و ضعف رژيم سوريه بهره برداري كند.
نويسنده كريستين ساينس مانيتور در عين حال خاطر نشان كرد: حاكمان رياض به دليل ماهيت ديكتاتوري حكومت خود كه شايد بدترين نمونه در جهان عرب باشد نمي توانند بي محابا سوريه را مورد انتقاد قرار دهند. مردم عربستان از نظر آزادي هاي سياسي و مدني در شرايطي بدتر از سوريه قرار دارند. حكومت عربستان مي داند كه به خاطر بي ثبات و ناروشن بودن اوضاع سوريه بايد محتاطانه و با رعايت تعادل عمل كند. فشار بيش از حد مي تواند به زيان خود او تمام شود.
«بلال صائب» تاكيد مي كند: اگر عربستان نتواند با رعايت تعادل و ظرافت لازم در اين زمينه عمل كند مسلما بخشي از موقعيت جعلي خود را از دست خواهد داد.

 



اسناد تازه از پيوند كامل سازمان سيا و MI6 با رژيم قذافي (خبر ويژه)

نقش سرويس هاي جاسوسي انگليس و آمريكا در لو دادن مخالفان رژيم قذافي و شكنجه آنها لو رفت. همزمان خبر مي رسد كه مقامات رژيم هاي غربي نگران به قدرت رسيدن اسلامگرايان در طرابلس هستند.
نشرياتي مانند اينديپندنت، اشپيگل، نيويورك تايمز و وال استريت ژورنال به استناد اسناد لو رفته سازمان امنيت رژيم قذافي فاش كردند كه سازمان سيا و MI6(شاخه خارجي و اينتليجنس سرويس انگليس) رژيم ساقط شده ليبي را در شناسايي و شكنجه مخالفان- به ويژه اسلام گرايان- ياري كرده اند.
براساس گزارش ها، سازمان هاي اطلاعاتي آمريكا و انگليس با سازمان امنيت ليبي همكاري تنگاتنگ مي كردند و سازمان سيا حداقل هشت بار از شكنجه گاه هاي ليبي براي اعتراف گرفتن از افراد مظنون به تروريسم استفاده كرد.
طبق اين گزارش سازمان اطلاعات خارجه بريتانيا با سازمان امنيت همكاري تنگاتنگ داشت و اطلاعات مربوط به فعاليت مخالفين را در اختيار آن قرار مي داد.
در گزارش روزنامه «اينديپندنت» آمده: اين اسناد به شكل حيرت آوري نشان مي دهند كه چگونه سازمان امنيت و دولت بريتانيا با سازمان امنيت قذافي همكاري نزديك و تنگاتنگ داشته است.
يادآور مي شود چندي پيش سومي كوسا دست راست قذافي و رئيس تشكيلات امنيتي وي، از لندن سر در آورد و ظاهراً اطلاعات محرمانه اي را با خود به انگليس منتقل كرد.
اين در حالي است كه بنا بر گزارش پرس تي وي، حاكم متواري ليبي با كمك سيستم هاي ارتباطي بسيار پيشرفته و به روز شده اي كه انگليس آن ها را در سال 2007 تدارك ديده، متواري شده است.
براساس اين گزارش سه سال پس از لغو تحريم ها به رهبري آمريكا عليه ليبي، توني بلر نخست وزير وقت انگليس در سال 2007 ميلادي با خنده اي به يادماندني و بسته اي پر از قراردادهاي مختلف از جمله توافقنامه اي با هدف راه اندازي سيستم هاي فراپيشرفته نظارتي و كنترلي ساخت شركت انگليسي جنرال ديناميك و مشابه سيستم هاي مورد استفاده در ارتش انگليس، به ليبي سفر كرد.
خبرنگار كانال 4 انگليس مي گويد: اين فقط يكي از هزاران قراردادهاي نظامي و جنگ افزاري است كه دولت انگليس با رژيم هاي سركوب گر از شمال آفريقا گرفته تا خاورميانه، امضا كرده است.
از سوي ديگر در حالي كه «اليزا مانينگهام» رئيس سابق MI6 در سرويس اطلاعات خارجي انگليس در گفت وگو با بي . بي.سي تاكيد مي كند «بايد با القاعده مصالحه كرد»، بي بي سي به پيروي از جنگ رسانه اي دولت هاي آمريكا و انگليس تلاش كرد تحرك قوي اسلامگرايان ليبي را به «القاعده» نسبت داده و اسلامگرايي را خطري در آينده ليبي توصيف كند.
همزمان هيلاري كلينتون وزير خارجه آمريكا درجريان كنفرانس موسوم به دوستان ليبي در پاريس از نقش اسلامگرايان در سرنگون كردن قذافي و سرنوشت زرادخانه تسليحاتي ليبي ابراز نگراني كرد و از رهبران انقلابيون ليبي خواست كه پس از پيروزي در پي آشتي با طرفداران معمر قذافي باشند.
روزنامه فرانسوي لوموند با اشاره به همين مواضع متناقض و فريبكارانه رژيم هاي غربي در قبال تحولات ليبي، به كنفرانس اخير پاريس اشاره مي كند و با كنايه مي نويسد: اين كنفرانس با شركت مخالفان قذافي ، درست در جايي برگزار شد كه در سال 2007، معمر قذافي ، هنگام مسافرت به فرانسه و ديدار با نيكولا ساركوزي، رئيس جمهور اين كشور، خيمه معروف خود را در آنجا برپا كرده بود.

 



سرقت «آينده» در روز روشن! (خبر ويژه)

سايت اينترنتي «آينده» كه نزديك به اصحاب فتنه است و خود را «رسانه مستقل ايرانيان»! نام نهاده در اقدامي ناشيانه و به دور از موازين حرفه اي و اخلاقي دست به سرقت مطبوعاتي زد.
اين سايت كه البته در نقض مقررات و انتشار مطالب نادرست بارها به موجب قانون فيلتر و مسدود شده است روزشنبه12/6/90 با نقض آشكار قانون مطبوعات و موازين اخلاقي و حرفه اي، سرمقاله كيهان را بدون ذكر منبع و يا نام نويسنده به عنوان مطلب توليدي خود «!» منتشر كرد.
يادداشت روز شنبه كيهان پيرامون گزارش اخير كميته تحقيق سازمان ملل درباره تبرئه رژيم صهيونيستي در حمله به كاروان آزادي نوشته شده بود و سايت «آينده» يادداشت روز كيهان را در حالي از ابتدا تا انتها به صورت كامل درج كرده است كه تنها تيتر آن را به صورت يك گزارش به اصطلاح خبري- تحليلي تغيير داده بود.

 


صفحه (14)


صفحه (3)


صفحه (2)

     


(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14