(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 17 خرداد 1391 - شماره 20225

حديث دشت عشق
شكست غيرمنتظره برابر استراليا در مسابقات انتخابي المپيك
كار تيم ملي واليبال به اما و اگر كشيد!
اخبار كوتاه از فوتبال
پاسخ وزارت ورزش به نامه فدراسيون جهاني كانو
سايه تعليق از سر فدراسيون قايقراني برچيده مي شود؟!
اصراري نيست تمام باشگاه ها در ليگ برتر باشند
كفاشيان: ليگ سيزدهم با 16 تيم برگزار مي شود
اعلام اسامي كشتي گيران المپيكي ايران
اميدواري رئيس فدراسيون تكواندو به كسب موفقيت در لندن
پولادگر: شرايط مان از المپيك پكن بهتر است
ديدار نصيري نيا و رضازاده در فدراسيون وزنه برداري
جلسه مهم در فدراسيون كادر فني تيم هاي ملي جودو امروز مشخص مي شود؟!
قهرماني ورزشكار ايراني در رقابت هاي شمشيربازي آسيا



حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «سعيد محموديان»
شهيدي كه از خدا يك سال فرصت گرفت
شهيد سعيد كه امروز در شادي وصولش «عند ربهم يرزقون» است، در سنگر علم و دانش تحصيلاتش را در رشته الهيات و معارف اسلامي در دانشگاه علوم رضوي مشهد در مقطع كارشناسي به پايان رساند. سعيد ابتدا در عمليات والفجر 8 شركت كرد و بعد از عمليات درسش را ادامه داد اما روح بي قرارش نتوانست آرام گيرد. بار دوم در كربلاي 4 شركت نمود. با اتمام عمليات كه باب مرخصي ها باز بود از رفتن به مرخصي امتناع و خود را براي عمليات كربلاي 5 آماده كرد. دوستانش مي گفتند: در همه مراحل عمليات پيشتاز بود و به رزمندگان روحيه مي داد تا در طلوع فجر 21 دي ماه در همان عمليات شربت شهادت نوشيد. دوستانش مي گفتند: در حالي كه قرآن در دستش بود گفت: خدايا! من عاشق شهادت هستم ولي يك سال مهلت مي خواهم تا كوله بار گناهانم را خالي و آن را از صواب و عبادت تو پر كنم. اتفاقا يك سال بعد از آن تاريخ در عمليات كربلاي 5 به شهادت رسيد.
طلبه بسيجي شهيد «سعيد محموديان»، سال 1342 در دهاقان متولد شد و در 21/10/1365 در منطقه عملياتي كربلاي پنج به شهادت رسيد.

 



شكست غيرمنتظره برابر استراليا در مسابقات انتخابي المپيك
كار تيم ملي واليبال به اما و اگر كشيد!

تيم ملي واليبال ايران نتيجه سومين ديدار خود در مسابقات انتخابي المپيك را به استراليا واگذار كرد. اين در حالي است كه پيروزي در اين ديدار واليبال ايران را يك گام به المپيكي شدن نزديك تر مي كرد اما بازي دور از انتظار ملي پوشان كشورمان شانس المپيكي شدن را به اما و اگر كشاند.
ديدار تيم هاي ملي واليبال ايران و استراليا در چارچوب روز پنجم مسابقات انتخابي المپيك در ژاپن روز گذشته (سه شنبه) در سالن متروپوليتن توكيو برگزار شد كه طي آن شاگردان خوليو ولاسكو با نتيجه سه بر يك متحمل شكست شدند.
استراليايي ها در حالي نتيجه گيم اول ديدار را واگذار كردند كه اولين امتياز بازي را به نام خود ثبت كردند اما دو دفاع عالي موسوي و سرويس فرهاد قائمي خيلي زود برتري آغاز بازي را از آنها گرفت. دفاع بلند نقطه قوت واليبال استرالياست كه از عوامل برتري اين تيم در دو ديدار گذشته هم بود اما نمايش تاكتيك متنوع در حمله و سرويس هاي هدفمند در كنار دريافت هاي به موقع باعث شد تا تيم ايران اسير دفاع استراليا نشده و بازيكنان حريف را در اين منطقه از كار بيندازد. وقتي بازيكنان تيم ملي واليبال گيم اول را با برتري خود تمام كردند نتوانستند آغاز خوبي براي گيم دوم داشته باشند. چهار خطاي متوالي بازيكنان ايران در زدن سرويس، اسپك و دفاع شرايط را براي پيش افتادن استراليا به خوبي فراهم كرد. در ادامه اين گيم نيز تكرار خطاهاي فردي بازيكنان ايران امتيازات زيادي را در اختيار استراليا قرار داد و اينگونه اين تيم بازي را يك بر يك با ايران مساوي كرد.
بازي خوب بازيكنان استراليا و بد ايران در گيم سوم هم تكرار شد. البته در اين گيم تيم ايران از سرويس هاي پرقدرتي استفاده كرد اما توپ گيري خوب استراليايي ها در مقابل ايران كه در دريافت هاي اول متزلزل عمل كرد، كمتر اجازه اي به تيم ايران داد تا از اين راه شكست گيم دوم را جبران كند. حتي خوليو و ولاسكو با ايجاد تغييراتي در تركيب تيم سعي داشت جنگندگي ايران را براي جبران اختلاف امتياز ايجاد شده، حفظ كند اما عملكرد استراليا به خصوص هماهنگي ميان بازيكنان آنها بهتر از آن بود كه امتياز اين گيم را از دست بدهد. سفيد و سبزپوشان استراليا كه با پيروزي در دو گيم متوالي به برتري نهايي نزديك تر شده بودند، در آغاز گيم چهارم نيز بازيكنان ايران را با بازي خوب خود و استفاده پي درپي از موقعيت هاي ايجاد شده غافلگير كردند. البته با درايت بازيكني باتجربه مانند عليرضا نادي كه مدام به هم تيمي هايش روحيه مي داد و عملكرد خوب سعيد معروف در رساندن توپ به هم تيمي هايش در بسياري از دقايق مسابقه رقابت دو تيم در حد كمترين اختلاف امتياز دنبال شد اما در نهايت ضعف ايران به خصوص در دفاع روي تور امتياز اين گيم را در اختيار استراليا گذاشت.
تيم ملي واليبال ايران در حالي مقابل استراليا تن به شكست داد كه طي سال هاي گذشته در اكثر ديدارهاي برگزار شده مقابل اين تيم صاحب برتري شده بود. استراليا بلند قامت ترين تيم حال حاضر دنيا به حساب مي آيد و تجربه حضور در ليگ جهاني را هم دارد، با پيروزي در ديدار ديروز همچنان بدون شكست ماند. استراليا كه در روز اول و دوم مسابقات تيم هاي پورتوريكو و ونزوئلا را شكست داده بود با كسب اين پيروزي جايگاهش را در صدر جدول رده بندي تثبيت كرد.
دليل شكست ايران
در پايان بازي خوليو ولاسكو اشتباهات ايران در ست دوم را دليل شكست مقابل استراليا دانست. سرمربي تيم ملي ايران در نشست خبري، گفت: استراليا خوب بازي كرد. ما هم شروع خوبي در ست اول داشتيم، اما در ست دوم اشتباهاتي داشتيم كه باعث شد استراليا اعتماد به نفسش را به دست آورد. استراليايي ها در دفاع و روي تور خوب بودند. سيستم ما كار نكرد. آن ها در دفاع به خوبي توپ ها را دريافت كردند و اين دليلي است كه ما بازي را باختيم.
لازم به يادآوري است تيم ملي واليبال امروز در چهارمين ديدار خود به مصاف تيم پورتوريكو مي رود.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

14 شهريور زمان برگزاري ديدار دوستانه ايران و سوريه
در حالي كه سايت فدراسيون فوتبال از برگزاري بازي تداركاتي تيم ملي برابر تيم سوريه در تاريخ 4 شهريور خبر داده بود اما اين مسابقه در تاريخ 14 شهريور (4 سپتامبر) برگزار خواهد شد. اين مسابقه در آستانه ديدار تيم ملي فوتبال ايران برابر لبنان انجام مي شود كه 21 شهريور (11 سپتامبر) در بيروت است. ملي پوشان ايران 19 اكتبر (28مهر) هم در تهران با تيم كره شمالي مسابقه تداركاتي را در برنامه دارند.
تلاش سپاهان براي خريد 3 ملي پوش
سپاهان قصد جذب 3 بازيكن شناخته شده فوتبال كشورمان را دارد. رحيمي با اعلام اين خبر به ايسنا گفت: با توجه به حضور سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا، بازيكنان ديگري چون مجتبي جباري و آندرانيك تيموريان و كريم انصاري فرد جزو گزينه هاي جديد ما هستند. ما مشغول بررسي شرايط آنها و مذاكرات مختلف هستيم و همه تلاشمان را براي بستن سپاهان فصل آينده انجام مي دهيم.
دنيزلي به بشيكتاش نرفت
پس از كش و قوس هاي فراوان سرانجام باشگاه بشيكتاش تركيه با اريك گرتس به توافق رسيد و اين مربي بلژيكي در فصل آينده هدايت اين تيم را بر عهده خواهد گرفت. اين در حالي است كه پيش از اين رسانه هاي تركيه اي از مصطفي دنيزلي سرمربي تيم پرسپوليس به عنوان يكي از گزينه هاي اصلي هدايت بشيكتاش نام مي بردند و حتي گزارش هايي درباره مذاكره دنيزلي با سران اين باشگاه منتشر شده بود. روزنامه مليت پيش از اين در گزارش خود مدعي شده بود كه مصطفي دنيزلي با سران باشگاه ملاقات كرده و به توافق اوليه نيز رسيده است.
تمايل حيدري براي ماندن در استقلال
خسرو حيدري مي گويد تمديد قرارداد با استقلال و بازي براي اين تيم در اولويت است. وي گفت: بعد از بازي با قطر تا پايان فصل نقل و انتقالات 20 روز زمان آزاد در اختيار دارم، اما اگر به خودم باشد دوست دارم فصل آينده براي استقلال بازي كنم. ان شاءالله اگر با استقلال به توافق برسم، بار ديگر در اين تيم بازي مي كنم. اگر اين توافق حاصل نشود مجبورم به پيشنهادهاي ديگر فكر كنم، اما مطمئنا الان به تنها چيزي كه فكر مي كنم موفقيت تيم ملي در بازي با قطر است.
يكشنبه سرمربي تراكتورسازي معرفي مي شود
سرمربي جديد تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز يكشنبه به طور رسمي معرفي مي شود. روز يكشنبه جشن صعود تراكتورسازي به رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا در محل سالن سرپوشيده باشگاه برگزار خواهد شد. در اين مراسم كه با حضور هواداران علاقمند تيم برگزار مي شود، سرمربي تيم نيز رسما معرفي خواهد شد.
بازگشت بيك زاده به استقلال
هاشم بيك زاده روز گذشته با استقلال قرارداد امضاء كرد تا دومين خريد آبي پوشان باشد. وي پس از امضاي قرارداد گفت: اول از همه از اينكه نزد هواداران استقلال برگشتم خوشحالم و بايد بگويم كه به خاطر قلعه نويي و هواداران استقلال به اين تيم آمدم.
بختياري زاده در ليست فروش صبا
ليست بازيكنان مازاد تيم فوتبال صباي قم براي فصل آينده مشخص شد. سهراب بختياري زاده، حميدرضا فرزانه و مرتضي هاشمي در ليست مازاد يحيي گل محمدي قرار گرفتند. بنابراين اين بازيكنان فصل آينده تيم فوتبال صبا را همراهي نخواهند كرد. همچنين تيم فوتبال صباي قم در فصل نقل و انتقالات، ميثم خداشناس را از تيم فوتبال نساجي مازندران جذب كرد و سعيد لطفي كه بازيكن راه آهن بود و به صورت قرضي در شهرداري اراك بازي مي كرد نيز به صبا پيوست. يحيي گل محمدي براي استفاده از بازيكن خارجي نيز به دنبال يكي از بازيكنان شيرين فراز به نام ديويد است. همچنين محسن خليلي براي حضور در صبا با اين باشگاه به توافق رسيده و مهاجم سابق مس كرمان در فصل جديد در اين تيم تهراني توپ خواهد زد.
فتح الله زاده از بازگشت مجدد به استقلال گفت!
روز گذشته تحركاتي در باشگاه استقلال صورت گرفت كه شانس ماندن فتح الله زاده را در اين باشگاه افزايش داد. در حالي كه قرار بود جلسه انتخاب مديرعامل استقلال شب گذشته برگزار شود فتح الله زاده پيش از برگزاري اين جلسه گفت: حرف هاي زيادي در اين مورد زده مي شود اما من تا زماني كه هستم تيم را با قدرت مي بندم.حتي اگر من نباشم دوست دارم استقلال قهرمان شود. ما فصل قبل هم بايد قهرمان مي شديم و ستاره مي گرفتيم اما نشد. وي در پاسخ به اين پرسش كه با ماندن قلعه نويي تكليف بازيكناني چون رحمتي و جباري چه مي شود گفت: من آدم حرفه اي هستم و به سرمربي تيم اختيار تام داده ام تا بازيكنانش را جذب كند. آقاي قلعه نويي به من ليست داده و وظيفه من اين است كه اين بازيكنان را جذب كنم. در ليستي هم كه ايشان داده هم اسم جباري هست و هم اسم رحمتي.

 



پاسخ وزارت ورزش به نامه فدراسيون جهاني كانو
سايه تعليق از سر فدراسيون قايقراني برچيده مي شود؟!

وزارت ورزش و جوانان پاسخ نامه فدراسيون جهاني كانو را داد.
در پي بركناري احمد دنيامالي از رياست فدراسيون قايقراني، سه شنبه هفته قبل فدراسيون جهاني كانو در نامه اي به وزارت ورزش و جوانان خواستار توضيح دلايل كنار گذاشتن وي شد و اعلام كرد كه وزارت ورزش و جوانان تنها شش روز مهلت دارد كه دلايل تغيير صورت گرفته را براي مقامات جهاني اين رشته تشريح كند. پس از اين اتفاقات، وزارت ورزش و جوانان در نامه اي دلايل ايجاد تغييرات در راس فدراسيون قايقراني را به اين مرجع جهاني توضيح داد.
احمد دنيامالي به همراه چهار نفر ديگر در تاريخ 31 ارديبهشت از رياست فدراسيون هاي ورزشي كنار گذاشته شدند كه عنوان شده فدراسيون جهاني كانو در واكنش به اين تغييرات اعلام كرد چنانچه دلايل وزارت ورزش و جوانان قانع كننده نباشد، موضوع تعليق قايقراني ايران را به صورت جدي پيگيري مي كند. پس از اين نامه، كميته بين المللي المپيك هم در نامه اي خطاب به محمد علي آبادي خواستار ارائه توضيحات درباره جابجايي هاي اخير روساي فدراسيون هاي ورزشي شده كه در اين نامه هيچگونه مهلت زماني براي ارائه توضيحات از سوي كميته المپيك ايران تعيين نشده است، اما مسئولان اين كميته پس از بحث و بررسي در نشست امروز صبح هيات اجرايي قصد دارند كه با تعامل و هماهنگي با وزارت ورزش و جوانان پاسخ نامه IOC را بدهند.

 



اصراري نيست تمام باشگاه ها در ليگ برتر باشند
كفاشيان: ليگ سيزدهم با 16 تيم برگزار مي شود

رئيس فدراسيون فوتبال از كاهش تعداد تيم هاي ليگ سيزدهم خبر داد.
علي كفاشيان روز گذشته در حاشيه مجمع هيأت فوتبال استان خراسان رضوي اظهار داشت: ليگ برتر فصل 93-92 با 16 تيم برگزار خواهد شد بدين ترتيب كه از ليگ برتر سال آينده چهار تيم سقوط كرده و دو تيم ليگ دسته اولي نيز به ليگ برتر راه خواهند يافت. همچنين تعداد تيم هاي ليگ دسته اول به مرور كاهش پيدا خواهد كرد. رئيس فدراسيون فوتبال در پاسخ به سوالي در مورد صدور مجوز حرفه اي باشگاه ها گفت: اگر ما استانداردهاي لازم را رعايت نكنيم سهميه باشگاه ها در ليگ قهرمان آسيا كاهش پيدا مي كند و به همين دليل در اين مورد سخت گيري خواهيم كرد، مگر اينكه AFC حاضر به تفاهم باشد. باشگاه هاي فاقد استاندارد بايد حذف شوند و هيچ اصراري نداريم كه تمام باشگاه ها در ليگ برتر حاضر باشند.
كفاشيان روز گذشته همچنين درخصوص تيم ملي نيز به مطالبي اشاره كرد. وي گفت: اولويت فدراسيون صعود تيم ملي به جام جهاني است كه خوشبختانه در گام اول نتيجه خوبي گرفته ايم و اميدوارم در ادامه راه نيز اين روند ادامه پيدا كند. تيم ملي بايد تلاش كند كه امتياز هاي كامل را كسب كند تا كار براي صعود به جام جهاني فوتبال به اما و اگر نكشد. وي در بخش پاياني صحبت هاي خود از حمايت كامل وزارت ورزش و جوانان از فدراسيون فوتبال خبر داد و گفت: وزير ورزش قول همكاري كامل و همچنين تامين هزينه هاي فدراسيون را داده و مطمئن باشيد براي آن ها شخص مهم نيست بلكه موفقيت فوتبال و راهيابي به جام جهاني اهميت دارد.

 



اعلام اسامي كشتي گيران المپيكي ايران

از سوي رسول خادم مدير تيم هاي ملي و امور فني تركيب تيم هاي ملي كشتي فرنگي و آزاد براي حضور در رقابتهاي المپيك 2012 لندن اعلام شد.
با توجه به آغاز رقابتهاي كشتي فرنگي المپيك لندن از روز 15 مرداد ماه و طبق وعده قبلي تركيب تيمهاي ملي كشتي فرنگي و آزاد، 60 روز مانده به اين مسابقات اعلام شد. با اعلام رسول خادم، حضور اين نفرات در رقابتهاي المپيك منوط به استمرار بر عملكرد مثبت فني و رعايت نظم و انضباط اردويي خواهد بود. تركيب تيمهاي كشتي ايران به شرح زير است:
كشتي فرنگي:
55 كيلوگرم: حميد سوريان
60 كيلوگرم: اميد نوروزي
66 كيلوگرم: سعيد عبدولي
84 كيلوگرم: حبيب اله اخلاقي
96 كيلوگرم: قاسم رضايي
120 كيلوگرم: بشير باباجان زاده
كشتي آزاد:
55 كيلوگرم: حسن رحيمي
60 كيلوگرم: مسعود اسماعيل پور
66 كيلوگرم: مهدي تقوي
74 كيلوگرم: صادق گودرزي
84 كيلوگرم: احسان لشگري
96 كيلوگرم: رضا يزداني
120 كيلوگرم: كميل قاسمي.

 



اميدواري رئيس فدراسيون تكواندو به كسب موفقيت در لندن
پولادگر: شرايط مان از المپيك پكن بهتر است

رئيس فدراسيون تكواندو معتقد است شرايط فعلي تكواندو ايران نسبت به چهار سال پيش و قبل از بازي هاي المپيك پكن بسيار بهتر است.
سيدمحمد پولادگر در تازه ترين صحبت هاي خود از شرايط ايده آل تكواندو و كسب موفقيت در المپيك لندن گفت، اين در حالي است كه نتايج تيم ملي تكواندو در مسابقات قهرماني آسيا نسبت به سال گذشته ضعيف تر بوده است. گزيده اي از صحبت هاي رئيس فدراسيون تكواندو در ادامه مي آيد:
¤ شرايط كلي ما نسبت به چهار سال پيش بسيار بهتر است و دو نفري كه سهميه گرفته اند در جهان شناخته شده هستند و مدال آورند. آن ها بهترين هاي اوزان خود هستند و در رنكينگ جهاني در صدر قرار دارند. با توجه به تغيير قوانين داوري و همچنين جو عمومي و فضاي عادلانه كه بر تكواندو حاكم است، اميدوارم با دعاي خير مردم بهترين نتيجه را در المپيك لندن كسب كنيم. با اين حال نبايد فراموش كنيم كه تكواندو دو سهميه دارد، فرصتش براي كسب مدال نسبت به رشته هاي ديگر مانند كشتي و وزنه برداري كمتر است.
¤ طبق برنامه تا 20 خرداد ماه بايد نفرات خود را معرفي كنيم. به كادر فني و دانش و تجربه آن ها اعتقاد دارم و در انتخاب المپين ها اختيار تام دارند. از هر تصميمي كه كادر فني بگيرد حمايت مي كنيم.

 



ديدار نصيري نيا و رضازاده در فدراسيون وزنه برداري

شاهين نصيري نيا، قهرمان ارزنده وزنه برداري ايران كه پس از 5 سال به ايران بازگشته است، با حضور در فدراسيون وزنه برداري با حسين رضازاده ديدار و گفتگو كرد.
نصيري نيا دارنده مدال طلاي مسابقات جهاني 1999 آتن كه طي سالهاي اخير ضمن ادامه تحصيل در آمريكا، حرفه مربي گري را به صورت حرفه اي و آكادميك دنبال كرده است، در اين ديدار ضمن تبريك موفقيتهاي وزنه برداري ايران طي 2 سال اخير، انتخاب حسين رضازاده به عنوان رئيس فدراسيون و بعد از آن حضور كوروش باقري در رأس تيم هاي ملي را بهترين اتفاقات ممكن براي وزنه برداري ايران قلمداد كرد و گفت: قرار گرفتن ايران روي سكوهاي اول تا سوم مسابقات جهاني جوانان و بزرگسالان و همينطور كسب سهميه كامل حضور در المپيك نشانگر عملكرد خوب فدراسيون وزنه برداري در اين سالها بوده و من واقعا خوشحالم كه شرايط امروز وزنه برداري، خيلي بهتر از آن زماني است كه از ايران رفتم.حسين رضازاده نيز در اين ديدار ضمن خوشامدگويي به شاهين نصيري نيا و تشريح آخرين وضعيت تيم ملي وزنه برداري براي حضور در المپيك 2012 لندن، خطاب به اين قهرمان سابق وزنه برداري ايران گفت مي تواند روي كمك و حمايت همه جانبه فدراسيون وزنه برداري براي مربيگري او در هر يك از تيم هاي آسيايي حساب كند.

 



جلسه مهم در فدراسيون كادر فني تيم هاي ملي جودو امروز مشخص مي شود؟!

كميته فني فدراسيون جودو به منظور تصميم گيري در مورد كادر فني تيم مردان بزرگسالان امروز تشكيل جلسه مي دهد.
خبرهاي دريافتي از فدراسيون جودو حكايت از آن دارد كه مسئولان اين فدراسيون قصد دارند در مورد تقويت كادر فني تيم ملي بزرگسالان براي حضور در المپيك لندن تصميم گيري كند. گفته مي شود در اين خصوص بحث هاي زيادي در مورد اضافه شدن سيد محمود ميران مطرح است. هم اكنون در تيم ملي بزرگسالان مسعود حاجي آخوندزاده به عنوان مربي و آرش مير اسماعيلي به عنوان مدير تيم هاي ملي فعاليت مي كنند.

 



قهرماني ورزشكار ايراني در رقابت هاي شمشيربازي آسيا

شمشيرباز ايراني در رقابت هاي شمشيربازي زير 23 سال آسيا به مقام قهرماني رسيد.
در ادامه رقابت هاي شمشيربازي زير 23 سال قهرماني آسيا محمد فتوحي با 9 برد متوالي به ديدار نهايي رسيد و در اين ديدار نيز برابر شمشيرباز كره اي با نتيجه 15 بر 11 به پيروزي رسيد و قهرمان آسيا شد. فتوحي ابتدا در مرحله مقدماتي برابر حريفاني از كشورهاي ويتنام، ژاپن، فيليپين، قزاقستان و مالزي به پيروزي رسيد و به مرحله حذفي راه يافت. او در اين بخش شمشيرباز مالزيايي را مغلوب كرد تا در مرحله يك هشتم در برابر علي پاكدامن ديگر نماينده ايران قرار گيرد. فتوحي در مرحله نيمه نهايي كه رقابتي تمام ايراني بود برنده شد و به فينال رسيد. در رقابت هاي زير 23 سال قهرماني آسيا در اسلحه سابر، ايران به مقام قهرماني رسيد، كره جنوبي دوم و كشور ژاپن سوم شد.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14