(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


پنجشنبه 04 مهر 1392 - شماره 20601

حدیث دشت عشق
شکست نماینده ایران برابر حریف کره‌ای در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا
سرنوشت استقلال به تهران کشیده شد
اخبار کوتاه از فوتبال
پرداخت بیش از 15 میلیارد تومان به 33 فدراسیون ورزشی
دربی اصفهان، حساس ترین بازی هفته یازدهم لیگ
پرسپولیس و دایی مجددا به یاوری رسیدند
سومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی - اندونزی
اعزام تیم والیبال زیر 23 سال به تورنمنت آرژانتین
گلایه‌های کاپیتان از کادر فنی تیم ملی تکواندو
ترکیب نهایی تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی آسیا
   


به یاد بسیجی شهید «مهدی امینی»هرکس خواست خون شهدا را پایمال کند با قاطعیت با او برخورد کنید
سال 1342 «خوراسگان اصفهان» آغوش خود را بر کودکی از تبار قبله گشود و زمین خاکی خود را گهواره آسایش و آرامش وی ساخت. او را «مهدی» نامیدند. وی ششمین فرزند خانواده بود.
تحصیلات وی از دبستان «خوراسگان» آغاز شد و در عین حال از کار و فعالیت نیز غافل نبود و همزمان با تحصیل، با اشتغال به چوپانی، کشاورزی، کارگری و سنگ‌کاری یاری‌رسان دستان زحمتکش پدر بود. بدین ترتیب وی توانست علاوه بر کار و تلاش، به طور شبانه تا دوم راهنمایی ادامه تحصیل دهد.
از همان کودکی در کنار خانواده‌ای مذهبی با تعالیم اسلامی آشنا گردید و به یمن مؤانست با نماز و دعا به تحصیل فضایل اخلاقی و کمالات انسانی پرداخت. در جریان انقلاب و مبارزه حق‌طلبانه امت اسلامی، پا به پای اعضای خانواده با شرکت در تظاهرات و راهپیمایی‌ها، از رژیم سلطنتی اعلام انزجار نمود. با پیروزی انقلاب، فعالیت‌های وی در صحنه اجتماعی پررنگ‌تر گردید. همزمان با شروع روزهای جنگ، سال 1360 در هیات بسیجی داوطلب، به خیل یاران امام در جبهه‌های حق علیه باطل شتافت. منطقه «دارخوین» مدت 4 ماه شاهد تلاش‌های دلاورانه آن بزرگوار بود. شهریور همان سال با زخم آتشین گلوله دشمن بر جان آن عزیز،‌ دستش مجروح شد و از کار افتاد با این حال از ادامه مبارزه باز نماند و با حضور مجدد به فاصله بیست روز، پنجم مهر 1360 در جریان عملیات «ثامن‌الائمه» بر اثر اصابت ترکش آخرین زخم شوق را با اشتیاق تمام بر جان خویش پذیرفت و سر بر خاک آن نیزار، فرو گذاشت.
فرازی چند از وصیت‌نامه شهید:
«... من امیدوارم که جوانان عزیز همیشه دنبال امام و ولایت فقیه باشند و امام را تنها نگذارند. پیامم به شما خواهران و برادران این است که ای عزیزان! هر کس خواست خون شهدای ما را پایمال کند با قاطعیت با او رفتار کنید و راه شهیدان را ادامه دهید...».

 


سرویس ورزشی-
با شکست استقلال در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریف کره ای، تکلیف تیم صعود کننده به فینال مسابقات در بازی برگشت مشخص می شود.
دیدار رفت مرحله نیمه‌پایانی لیگ قهرمانان آسیا بین اف‌سی سئول کره جنوبی و استقلال از ساعت 14 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه جام جهانی سئول آغاز شد که این دیدار با برتری 2 بر صفر اف‌سی سئول خاتمه یافت. دامیانوویچ (39) و یو هان (47) برای سئول گلزنی کردند. در نیمه اول استقلال خوب بازی کرد و حریف کره ای حملات چندانی روی دروازه استقلال ایجاد نکردند اما دژان دامیانوویچ کار خود را انجام داد و در دقیقه 39 با ضربه سر گل اول را وارد دروازه رحمتی کرد تا نیمه اول با همین نتیجه یک بر صفر به پایان برسد. در نیمه دوم قلعه‌نویی مجیدی را وارد زمین کرد و در حالی که هنوز بازی سرو شکل نگرفته بود حریف کره ای توسط گو یو هان در دقیقه 47 به گل رسید تا بازی دو بر صفر شود. پس از این گل کره ای ها با توجه به امتیاز میزبانی باز هم حمله کردند ولی استقلال هم دست و پا بسته نبود و می توانست توسط مجیدی و ضربه سر قاضی به گل برسد اما این اتفاق نیفتاد تا بازی با نتیجه دو بر صفر از حریف شکست بخورد و چشم انتظار بازی برگشت باشد؛ دیداری که چهارشنبه هفته آینده (10 مهرماه) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
محرومیت دو هافبک استقلال
خبر بد برای استقلال این بود که دو هافبک میانی این تیم بازی برگشت در تهران از دست دادند. آندرانیک تیموریان وجواد نکونام دو بازیکنی هستند که به دلیل دو اخطاره بودن نمی‌توانند استقلال را همراهی کنند .
اظهار نظر قلعه نویی
امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار برابر سئول گفت: ما نیمه اول را باختیم اما نیمه نهایی در تهران برگزار می‌شود. با توجه به کیفیت بازی شاگردانم به هیچ وجه ناامید نیستیم. من به آنها خسته نباشید می‌گویم. تا قبل از گل اول همه چیز در اختیار ما بود و ما بر خلاف جریان بازی گل خوردیم. من به شاگردانم تاکید کرده بودم که نباید گل دوم را بخوریم اما بی‌دقتی کردیم. قلعه‌نویی افزود: کنترل بازی دست ما بود. تا قبل از اینکه گل بخوریم چند کرنر هم بدست آوردیم و یکی، دو فرصت گل هم داشتیم اما متاسفانه گل خوردیم. برای بازی برگشت امیدوار هستیم و با کمک یکصد هزار هوادار استقلالی به امید خدا سئول را شکست خواهیم داد.
گام بلند شاگردان لیپی به فینال
اما در دیگر در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا کاشیوا ریسول ژاپن در خانه میزبان گوانگژو چین بود که این دیدار را با نتیجه 4 بر یک واگذار کرد. سلئو در دقیقه 10 کاشیوا را پیش انداخت اما لوئیز گوئلهرم(58 و 90)، داریو لئوناردو(67)، اولیویرا کاردوسو(82) برای گوانگژو گلزنی کردند تا مسیر صعود کاشیوا بسیار دشوار شود و شاگردان مارچلو لیپی که بازی برگشت را چهارشنبه آینده در خانه برگزار خواهند کرد از هم اکنون خیز بلندی به سوی فینال لیگ قهرمانان آسیا بردارند.

 


اظهار نظر فوتبالی سرپرست وزارت ورزش
صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان در اظهار نظری فوتبالی و در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید برای مقابله با تبانی در عرصه داوری فوتبال چه تدابیری اندیشیده شده، تاکید کرد: قرار نیست در مسائل جزئی فدراسیون‌ها دخالت کنم اما به رئیس فدراسیون فوتبال گفتم که حتما باید برای مقابله جدی و قانونمند با فساد در عرصه این ورزش سازوکار قانونی ایجاد شود.
حضور چند ساعته‌ در حراست فدراسیون فوتبال
محسن قهرمانی – داور دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در هفته‌ دهم لیگ برتر فوتبال – که قضاوتش در این دیدار جنجال آفرین شد و صحبت‌های علی دایی و اعتراض این مربی را در پی داشت، دیروز با حضور در فدراسیون فوتبال درباره اتهاماتی که علی دایی علیه او مطرح کرده بود، پاسخ داد. علاوه بر قهرمانی که برای پاسخگویی به اتهام مطرح شده علیه او به حراست فدراسیون رفته بود، بادیه مدیرعامل باشگاه نفتون، حاتم و مولایی به عنوان شاهد در دفتر نایب رئیس فدراسیون فوتبال حضور پیدا کردند تا اعتراض خود را در اختیار کمیته‌ بررسی تخلفات حرفه‌ای قرار دهند.
استقلال چگونه می تواند فینالیست آسیا شود؟
مجید نامجو مطلق پیشکسوت استقلال پس از شکست آبی پوشان برابر نماینده کره جنوبی گفت: نمی خواهم غیر منصفانه و از روی تعصب حرف بزنم. کار استقلال برای صعود به فینال سخت شده اما می توان در فاز دفاعی به تیم کره ای ضربه زد. استقلال باید در بازی برگشت آگاهانه حمله کند نه انتحاری تا اسیر ضد حملات نشود چون سئول هم روی ضد‌حملات بسیار خطرناک نشان داد. ضمن اینکه استقلال می تواند روی ضربات ایستگاهی و ضربه سر هم به گل برسد.
تبدیل کارت قرمز حسینی به کارت زرد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کارت قرمز میثم حسینی را به کارت زرد تبدیل کرد. دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس در هفته دهم در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد و میثم حسینی، بازیکن تیم پرسپولیس در دقیقه 3 از زمین بازی اخراج شد.
تلاش ساحلی بازان برای حضور در جمع 4 تیم برتر دنیا
تیم فوتبال ساحلی ایران که برای نخستین بار موفق شد با عبور از مرحله گروهی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی شود، امروز در این مرحله از ساعت 10 صبح به وقت تهران رو در روی تیم ملی روسیه، قهرمان جهان می‌رود.تیم ملی ایران در صورت پیروزی به جمع چهار تیم برتر جهان صعود خواهد کرد.
گلزنی جهانبخش برای نایمیخن
تیم فوتبال نایمیخن در رقابتهای جام حذفی هلند به یک پیروزی پر‌گل دست یافت که جهانبخش زننده یکی از این گل ها بود. نایمیخن سه‌شنبه شب در رقابتهای جام حذفی هلند با نتیجه پر گل 8 بر صفر میزبان خود هارکماس را از پیش رو برداشت.در این دیدار علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی نایمیخن از دقیقه 68 وارد زمین شد و تنها 8 دقیقه بعد از ورودش به زمین موفق شد دروازه تیم حریف را باز کند.
محرومیت سرمربی استقلال
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تیم‌های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان اعلام کرد. در قسمتی از این حکم آمده: امیر قلعه نویی سرمربی استقلال به دلیل اعتراض مکرر به داور به یک جلسه محرومیت و مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود.
دایی باخت به سپاهان را قبول ندارد
دایی سرمربی پرسپولیس درباره علت نتیجه‌ نگرفتن پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه، گفت: فوتبال همین است. شرایطی که زمین چمن ورزشگاه آزادی دارد، با تمام زمین‌ها فرق می‌کند. مطمئنا در آزادی خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم. من بازی قبل را به هیچ عنوان برای پرسپولیس شکست نمی دانم و هزار سال دیگر هم هر کس بگوید قبول نمی‌کنم که باخته ایم. ما در خارج از خانه فقط دو مساوی داشته‌ایم و ان‌شاءالله از بازی بعدی نخستین پیروزی خارج از خانه خود را هم به دست آوریم.
گل آندو به بوریرام در سایت یورو اسپرت
بخش انگلیسی سایت یورو اسپرت گل بازیکن استقلال را جزو گلهای زیبای هفته قرار داد. تا دیروز 15 درصد کاربران این سایت به گل آندرانیک تیموریان رای داده‌اند.
دنیزلی سرمربی گالا می شود؟
سومین حضور فاتح تریم روی نیمکت گالاتاسرای بعد از اینکه سران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با این سرمربی گرفتند به پایان رسید. باشگاه گالاتاسرای بعد از جلسه ای دو ساعته با فاتح تریم در اقدامی ناگهانی با سرمربی خود قطع همکاری کرد. گفته می شود دنیزلی سرمربی سابق پرسپولیس یکی از گزینه های سرمربیگری گالا است.
نتایج هفته نخست لیگ دسته اول
در هفته نخست رقابت های لیگ دسته یک فوتبال ایران تیم های حاضر در گروه الف و ب به مصاف یکدیگر رفتند که در مهم ترین دیدارها پیکان تهران مغلوب پارسه تهران شد، پاس همدان از سد نفت مسجد سلیمان گذشت و استقلال اهواز هم نتیجه را به الوند همدان واگذار کرد. نتایج کامل مسابقات دیروز به این شرح است: *گل گهرسیرجان 1 - 1 نفت آبادان * سیاه جامگان 1 - 0 فولاد یزد * گیتی پسند 1 - 0 شهرداری‌ بندرعباس *نساجی مازندران 1 - 0 پدیده شاندیز *نیروی زمینی 2 - 0 شهرداری یاسوج *استقلال اهواز 2 - 3 الوند همدان *پیکان 0 - 2 پارسه تهران *پاس 1 - 0 نفت‌ مسجد‌سلیمان *راهیان کرمانشاه 1 - 1 سایپا شمال *مس رفسنجان 1 - 2 البدر بندرکنگ *ایران جوان بوشهر 2 - 2 نفت‌وگاز گچساران.

 


وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون‌های ورزشی بودجه داد تا آنها را از وضعیت بحرانی خارج کند.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان در روزهای آغازین کارش در دیدار با روسای فدراسیون‌های ورزشی وعده داد که تا قبل از پایان شهریور به فدراسیون‌ها پول تزریق می‌کند که اعتبار قابل توجهی در میان آنها توزیع شد. در همین راستا پس از برگزاری نشست‌های متعدد با مسئولان خزانه‌داری کشور و با همکاری دولت مبلغی معادل 15 میلیارد و 350 میلیون تومان از محل اعتبارات متفرقه به ورزش اختصاص یافت تا چالش‌های پیش روی فدراسیون‌ها مرتفع شود. این اعتبار در حالی به فدراسیون های ورزشی اختصاص یافته است که سهم فدراسیون فوتبال 5/2 میلیارد بوده است. این مبلغ بابت دستمزد کی‌روش و دستیارانش و تدارک تیم ملی به فدراسیون تخصیص یافته است. فدراسیون‌های ورزشی چند ماهی بود که به دلیل مشکلات مالی شدید قادر به اجرای برنامه‌هایشان نبودند تا جایی که تیمهای ملی در اعزام‌های برون‌مرزی یا دست به کاهش تعداد ملی‌پوشان می‌زدند یا ناچار به لغو اعزام‌ها و اردوها می‌شدند.
به دنبال وعده صالحی امیری به روسای فدراسیون‌ها برای حل مشکلات مالی آنها، کمیته‌ای در وزارت ورزش به بررسی اولویت‌های فدراسیون‌ها تا پایان آذر پرداخت که در نهایت با توجه به اهمیت اعزام‌ها و میزبانی‌ها، این اعتبار در میان فدراسیون‌ها توزیع شد که در این میان 33 فدراسیون 25 شهریور بودجه‌هایشان را از وزارت ورزش دریافت کردند اما 13 فدراسیون باقی مانده به دلیل نداشتن برنامه برون‌مرزی در اولویت بعدی هستند و وزارت ورزش بنا دارد پس از گرفتن اعتبار جدید، به آنها بودجه تخصیص دهد.

 


هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر درحالی برگزار می شود که دربی اصفهان و بازگشت پرویز مظلومی به عنوان سرمربی مس کرمان از نکات مهم آن به شمار می‌رود. همچنین در این هفته یاوری با دومین تیمش در نیم فصل نخست لیگ برتر برابر پرسپولیس در آزادی صف‌آرایی می‌کند. دیداری که تحت تاثیر قضاوت جنجالی هفته گذشته دیدار سپاهان و پرسپولیس برگزار می شود.
هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با یک بازی در روز پنجشنبه و شش بازی در روز جمعه پیگیری می‌شود.
پرسپولیس – فجرسپاسی
شاگردان علی دایی بعد از شکست پر حرف و حدیث برابر سپاهان خود را آماده می‌کنند تا برابر فجرسپاسی به میدان بروند. بعد از اظهارات تند و تیز علی دایی عیله محسن قهرمانی که منجر به یک سری واکنش‌های مختلف شد، اکنون بازیکنان پرسپولیس می‌خواهند با گذشت از شاگردان یاوری بار دیگر نشان دهند از مدعیان اصلی لیگ محسوب می‌شوند. از آن سو فجری‌ها که با پیروزی ارزشمند برابر استقلال خوزستان توانسته‌اند از لحاظ روحی روانی خود را آماده کنند، می‌خواهند در تهران پرسپولیس را متوقف کنند تا به طور کامل از بحران خارج شوند.
ذوب آهن - سپاهان
دربی اصفهان همواره جذاب بوده است و به معنای واقعی کلمه، غیر قابل پیش بینی از کار در آمده است. ذوب آهنی ها در این دیدار سینا عشوری را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند. از آن سو، سپاهانی ها که روند رو به رشد خود را چند هفته ای است آغاز کرده اند برای ادامه این روند باید از سد همشهری خود بگذرند. ذوب آهنی که در یک بازی ضعیف برابر گسترش فولاد، هفته گذشته تن به شکست داد و الان آماده است تا برابر سپاهان، جبران مافات کند.دو مربی کروات فوتبال ایران در نبردی برابر هم ظاهر می شوند که ظاهرا هردو تیم از شرایط خوبی برخوردارند و شواهد حاکی از یک دیدار زیبا دارد. در سایر دیدارهای مهم هفته پرویز مظلومی نخستین گام خود در مس را باید برابر گسترش فولاد بردارد. تراکتورسازی ونفت تهران دو مدعی این دوره رقابت های لیگ برتر درحالی باید در تبریز به مصاف یکدیگر بروند که شاگردان جلالی در تبریز به هیچ وجه آنطور که باید و شاید نتیجه نمی گیرند. تیم ملوان هم که در خانه خوب نتیجه نمی گیرند در انزلی برابر فولاد صدرنشین لیگ برتر صف آرایی می کند. برنامه کامل دیدارهای هفته یازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
پنجشنبه - 04/07/92
* پرسپوليس - فجرسپاسی شیراز(ساعت 17:20)
جمعه - 05/07/92
* ملوان بندرانزلی - فولاد خوزستان(ساعت 16:15) *راه‌آهن - داماش گیلان(ساعت 16:15)* تراکتورسازی تبریز - نفت تهران(ساعت 16:30)* مس کرمان - گسترش فولاد تبريز(ساعت 17)* ذوب‌آهن اصفهان - سپاهان اصفهان(ساعت 17:15)* صنعتی استقلال خوزستان - صبای قم(ساعت 17:30 دقيقه)

 


* نخستین روز از مسابقات دوومیدانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با کسب سه مدال طلا برای ایران به پایان رسید. کیوان قنبرازده نایب قهرمان آسیا در ماده پرش طول آغاز گر پیکارهای روز اول برای دوومیدانی کاران ایرانی بود که در پایان با پریدن از مانع دو متر و 20 سانتیمتری به مقام نخست دست یافت و اولین مدال طلای دوومیدانی ایران در این رقابت ها را بدست آورد. پس از او مریم طوسی و رضا قاسمی در دور مقدماتی 100 متر به میدان رفتند و هر دو توانستند جواز حضور در فینال را کسب کنند. طوسی با ثبت زمان 12 ثانیه و 29 صدم ثانیه راهی فینال این ماده شد و در فینال با کسب زمان 11 ثانیه و 67 صدم ثانیه ضمن شکستن رکورد ایران در این ماده که متعلق به خود او بود، به گردن آویز طلا دست یافت و دومین مدال طلای ایران در این روز را بدست آورد. رضا قاسمی نیز با زمان 10 ثانیه و 54 صدم ثانیه راهی فینال شد و در فینال 100 متر با 10 ثانیه و 30 صدم ثانیه به سومین مدال طلای ایران دست یافت. سجاد مرادی آخرین نماینده ایران در این روز، با ثبت رکورد یک دقیقه و 50 ثانیه و 87 صدم ثانیه در دور مقدماتی ماده 800 متر این بازی‌ها به عنوان سومی گروه خود دست یافت و راهی فینال این ماده شد تا روز شنبه شانس خود را برای کسب مدال در این ماده آزمایش کند.
* غیاثی مدیر فنی تیم ملی دوومیدانی کشورمان شروع کار نمایندگان کشورمان در مسابقات دوومیدانی بازی‌های کشورهای اسلامی را عالی توصیف کرد.
* تیم ملی«ب» والیبال ایران در سومین بازی خود با نتیجه 3 بر یک ترکیه را برد.
* کومیته تیمی مردان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به مدال نقره دست یافت.
* کومیته تیمی بانوان ایران به مدال نقره مسابقات کاراته بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی دست پیدا کرد.
* تیم ملی کاراته ایران با کسب 11 مدال به کار خود در سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در اندونزی خاتمه داد.
* آخرین گروه از ورزشکاران ایرانی وارد دهکده بازی‌های کشورهای اسلامی شدند. احسان حدادی و تیم‌های ملی وشوو و تکواندوی ایران وارد دهکده ورزشی سومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی شدند. حدادی و ورزشکاران وشوو و تکواندو در روزهای آینده با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

 


تیم والیبال زیر 23 سال ایران صبح دیروز با 12 بازیکن و هشت همراه برای حضور در رقابت‌های چهار جانبه راهی آرژانتین شد.
مسابقات چهار جانبه آرژانتین با حضور تیم های ملی زیر 23 سال کشورهای استرالیا، ایران، آرژانتین و روسیه در دو مرحله و در دو شهر آرژانتین برگزار می شود.نخستین مرحله این مسابقات از ششم مهرماه در شهر مورون آرژانتین برگزار می‌شد که تیم والیبال زیر 23 سال ایران در نخستین گام روز شنبه ششم مهرماه به مصاف میزبان (آرژانتین) خواهد رفت.مرحله دوم این مسابقات هم نیز روز سه شنبه نهم مهرماه در شهر کابا برگزار می شود و در دور مقدماتی این مرحله تیم زیر 23 سال ایران با روسیه بازی می کند.تیم والیبال زیر 23 سال ایران دهم مهرماه راهی برزیل می‌شود تا در نخستین دوره رقابت های جهانی که از 11 مهرماه به مدت 9 روز در این کشور برگزار می شود، شرکت کند.

 


یوسف کرمی، کاپیتان تیم ملی تکواندو ، عامل اصلی دور ماندنش از عرصه المپیک را برخورد ناشایست کادر فنی جدید با قهرمانان عنوان کرد و گفت: بعد از بازیهای آسیایی 2014 خداحافظی می کنم.
یوسف کرمی گفت: من نفر اول رنکینگ جهانی در وزن خودم هستم و امتیاز زیادی نسبت به سایر رقیبانم برای کسب جایگاه در المپیک دارم ولی تا المپیک سه سال زمان مانده و باید در این مدت آمادگی خود را برای این مسابقات حفظ کنم که این امری واقعا سخت است، به همین دلیل صلاح دیدم عرصه را به جوانان بدهم و خودم در کنار شیاپ چانگ به عنوان یک حامی این جوانان را حمایت کنم. وی گفت: من که 15 سال است در عرصه ورزش کشور فعالیت می کنم و توانسته ام برای شهر، استان و کشورم افتخار آفرین باشم، انتظار نداشتم با من اینگونه برخورد شود، البته نه تنها من، بلکه با قهرمانان اینگونه برخورد می شود من انتظارحمایت ندارم ، فقط می خواستم شرایطم را درست درک کنند و چون این اتفاق نیفتاد کناره‌گیری کردم.کرمی اظهار کرد: اگر شرایط مساعد باشد به بازیهای آسیایی 2014 رفته و بعد از آن خداحافظی خواهم کرد.وی مشکل اساسی ورزش کشور را عدم حمایت شایسته از مدال آوران بیان کرد و گفت: من قهرمانی کشتی گیران عزیز کشور را در روزهای اخیر دیدم، بسیار هم خوشحال شدم ولی دلم سوخت و یاد آن زمانی افتادم که ما برای اولین بار قهرمان جهان در رشته تکواندو شدیم ولی هیچ شبکه ای نشان نداد و انعکاسی نداشت.

 


ترکیب تیم ملی والیبال برای شرکت در مسابقه‌های قهرمانی مردان آسیا اعلام شد.
خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال اسامی 12 ملی‌پوش را برای شرکت در مسابقه‌های قهرمانی مردان آسیا اعلام کرد.تیم ملی والیبال ایران صبح امروز تهران را به مقصد دوبی ترک می‌کند و پس از یک جلسه تمرین در سالن اصلی این مسابقه‌ها،‌ روز یکشنبه به مصاف قزاقستان می‌رود.اسامی ملی‌پوشان ایران در این مسابقه‌ها به این شرح است: سعید معروف، محمد موسوی، مهدی مهدوی، فرهاد ظریف، حمزه زرینی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، رحمان داودی، علی مباشری، عادل غلامی و آرمین تشکری.

 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10