(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 10 شهريور 1388- شماره 19451
 

ارجاع نامه كروبي به هيات 3 نفره قوه قضائيه رئيسي: دغدغه ما عمل به حق و عدالت است
همزمان با سالروز ميلاد امام حسن مجتبي(ع) 153 پروژه شهري در جنوب غرب تهران به بهره برداري مي رسد
نفوذ گرهاي ايراني، سايت هاي صهيونيستي را هك كردند
سعيد مرتضوي معاون دادستان كل كشور شد
چهار قلاده يوزپلنگ آسيايي در شاهرود ديده شد
نماينده قوه قضاييه: دبيرخانه هيات نظارت بر مطبوعات زيرنظر هيات نظارت قرار گرفت
در صورت پرداخت نقدي 25 درصد عوارض صدور پروانه هاي ساختماني بخشيده مي شود
مرد عشايري هفتكل براي صد و دهمين بار به ييلاق كوچ كرد
گرماي هواي دهلران، تخم مرغ را جوجه كرد
شرور مسلح مراغه در درگيري با پليس به هلاكت رسيد
منصور قمشه خبر داد 15 تا 21 ماه رمضان هفته اطعام نيازمندان و اكرام ايتام
مديرعامل سازمان تاكسيراني تهران: نرخ سرويس هاي مدارس مانند سال گذشته محاسبه مي شود
يك مقام مسئول در ناجا : با افراد سگ گردان برخورد مي شود
حوادث كوتاه از كشور
برف تابستاني بر چهره كلاردشت نشست
سارق زندان رفته 2 روز پس از آزادي دزدي كرد



ارجاع نامه كروبي به هيات 3 نفره قوه قضائيه رئيسي: دغدغه ما عمل به حق و عدالت است

در پي ارجاع نامه كروبي به هيات سه نفره قوه قضاييه يكي از اعضاي اين هيات گفت: اين نامه مورد بررسي قرار مي گيرد.
به گزارش خبرگزاري ها به نقل از روابط عمومي قوه قضاييه با دستور آيت الله صادق آملي لاريجاني نامه مهدي كروبي درباره حوادث و اغتشاشات اخير از سوي هيات سه نفره مورد بررسي كامل قرار مي گيرد و نتايج آن به رئيس قوه قضاييه گزارش مي شود.
همچنين به گزارش خبرگزاري ها معاون اول قوه قضاييه كه يكي از اعضاي هيات سه نفره است در حاشيه توديع و معارفه معاونان آموزشي قوه قضاييه اظهار كرد: دغدغه ما در اين هيات، همان دغدغه اي است كه همه دلسوزان نظام خواهند داشت و آن عمل به حق و عدالت و دادرسي عادلانه است.
حجت الاسلام والمسلمين سيدابراهيم رئيسي افزود: ماموريت اين هيات رسيدگي به پرونده اغتشاشگران است و در مدت 48 ساعتي كه از تشكيل اين هيات گذشته، جلساتي داشته ايم و كارهايي انجام شده است.
وي از ارجاع نامه كروبي به اين هيات و بررسي آن خبر داد.

 



همزمان با سالروز ميلاد امام حسن مجتبي(ع) 153 پروژه شهري در جنوب غرب تهران به بهره برداري مي رسد

همزمان با سالروز ميلاد امام حسن مجتبي(ع) 153 پروژه شهري در جنوب غرب تهران توسط شهردار تهران به بهره برداري مي رسد.
به گزارش فارس، ابراهيم مداحي صبح ديروز در جمع خبرنگاران گفت: 153 پروژه شهري با اعتباري بالغ بر 150 ميليارد تومان در سالروز ميلاد امام حسن مجتبي(ع) در منطقه 18 به بهره برداري مي رسد.
وي گفت: يكي از شاخص ترين اين پروژه ها افتتاح مجموعه بزرگ فرهنگي مذهبي علي بن موسي الرضا در وسعتي معادل 3300 متر مربع و زيربناي سه هزار متر مربع در شهرك سعيدآباد است كه با برخورداري از گنبد زيبا، آيينه كاري و با معماري اسلامي جلوه نمايي مي كند.
به گفته شهردار منطقه 18 تهران اين مسجد داراي شبستاني بزرگ و سالن همايشي با ظرفيت 300 نفر و فضاهاي آموزشي و فرهنگي و مراكز تجاري است.
مداحي، تصريح كرد: احداث 4 سالن ورزشي سرپوشيده در محله هاي محروم اين منطقه، احداث سوله بحران شهيد عسگري، ساختمان اداري بازيافت و تبديل مواد در محله شادآباد، احداث دوآمفي تئاتر روباز در بوستان هاي اين منطقه به وسعت هزار و 100 متر مربع و احداث 9 نمازخانه در 9 مدرسه اين منطقه از جمله طرح هاي شهرداري است كه مي توان به آنها اشاره كرد.
وي مقوله بازيافت زباله را در منطقه از مهمترين دغدغه و چالش پيش روي شهرداري اين منطقه برشمرد و گفت: با احداث ساختمان بازيافت و تبديل مواد در اين منطقه بخش اعظمي از مشكلات منطقه در اين خصوص مرتفع مي شود.
شهردار منطقه 18 به انتقال برخي صنايع و صنوف شهر تهران به منطقه 18 اشاره كرد و افزود: بازار پرندگان طي دو ماه آينده به بهره برداري مي رسد و نمايشگاه هاي اتومبيل نيز به اين منطقه منتقل مي شوند.
وي با بيان اينكه خط 3 متروي تهران از منطقه 18 عبور مي كند، تاكيد كرد: در حالي كه قرار بود عمليات ساخت مترو در اين منطقه در سال جاري آغاز شود با پيگيري شهرداري منطقه و اختصاص زميني به مساحت 240 هزارمتر مربع به مترو، كار عمراني ساخت مترو از سال گذشته آغاز شد و هم اكنون در روي زمين و در زير زمين در حال ساخت مترو هستيم.

 



نفوذ گرهاي ايراني، سايت هاي صهيونيستي را هك كردند

هكرهاي ايراني با نفوذ به دو سايت مهم رژيم صهيونيستي تصاوير رئيس جمهور كشورمان و شعار، انرژي هسته اي حق مسلم ماست را بر روي آن ها حك كردند.
به گزارش شبكه خبري العالم، تعدادي از نفوذگرهاي ايراني، با نفوذ به دو سايت دولتي رژيم صهيونيستي، توانستند كنترل آن را بدست بگيرند.
براساس اين گزارش، هكرهاي ايراني به دو سايت وابسته به «وزارت خدمات ديني اسرائيل» به آدرس wwwdatgovil نفوذ كردند.
هكرهاي ايراني پس از نفوذ و كنترل سايت ها، موفق به قراردادن تصوير دكتر احمدي نژاد رئيس جمهور كشورمان در آن شدند كه بالاي اين تصوير نوشته شده بود بيش از 40 ميليون ايراني به حق ايران براي دستيابي به انرژي هسته اي رأي داده اند،كه اين موضوع گوياي مشاركت چهل ميليوني مردم كشورمان در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري است. اين درحالي است كه پس از تهاجم وحشيانه اسرائيل به غزه نفوذگرهاي بسياري از ايران، جهان اسلام و جهان عرب، مبادرت به هك سايت هاي صهيونيستي براي اعلام مخالفت خود با دشمن مسلمانان كردند.

 



سعيد مرتضوي معاون دادستان كل كشور شد

با حكم رئيس قوه قضاييه سعيد مرتضوي دادستان سابق تهران به عنوان معاون دادستان كل كشور منصوب شد.
به گزارش ايسنا با حكم آيت الله صادق آملي لاريجاني، سعيد مرتضوي به سمت معاون دادستان كل كشور منصوب شد.
مرتضوي از سال 1382 تا چند روز پيش دادستان تهران بود.
همچنين با حكم رئيس قوه قضاييه غلامحسين اسماعيلي به عنوان رئيس سازمان زندان ها و اقدامات تاميني و تربيتي كشور منصوب شد.

 



چهار قلاده يوزپلنگ آسيايي در شاهرود ديده شد

سمنان - خبرنگار كيهان:
چهار قلاده يوزپلنگ آسيايي در توران شاهرود ديده شد.
دو تن از محيط بانان سازمان محيط زيست استان سمنان با مشاهده چهار قلاده يوزپلنگ در ذخيرگاه زيستكوه توران شاهرود از آنان عكس گرفتند.
محيط بانان توران از ابتداي سال جاري بيش از 27 بار موفق به مشاهده اين گونه ارزشمند جانوري شده اند.
يوزپلنگ ها در آبشخورهاي چشمه پروبال مشغول خوردن آب بودند.
عكس هاي گرفته شده نشان دهنده امنيت بالاي منطقه و فراواني طعمه هاي يوز شامل، آهو، جبير، قوچ و ميش و خرگوش و ... در ذخيرگاه زيستكوه است.

 



نماينده قوه قضاييه: دبيرخانه هيات نظارت بر مطبوعات زيرنظر هيات نظارت قرار گرفت

معاون دادستان كل كشور و نماينده رئيس قوه قضائيه در هيات نظارت بر مطبوعات اعلام كرد كه از اين پس دبيرخانه هيات نظارت بر مطبوعات زيرنظر هيات مذكور فعاليت خواهد كرد.
ناصر سراج در گفت وگو با ايسنا، با بيان اين مطلب افزود: دبيرخانه هيات نظارت بر مطبوعات با امكانات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تشكيل مي شد و زيرنظر آن وزارتخانه انجام وظيفه مي كرد، اما براي بررسي دقيق تر و انسجام بيشتر در امور، مصوب شد از اين به بعد دبيرخانه هيات نظارت رسما زيرنظر مستقيم هيات نظارت بر مطبوعات انجام وظيفه كند.

 



در صورت پرداخت نقدي 25 درصد عوارض صدور پروانه هاي ساختماني بخشيده مي شود

25 درصد عوارض صدور پروانه ساختماني در صورت پرداخت نقدي به منظور تشويق بخش خصوصي، سرمايه گذاران و عموم شهروندان به فعاليت در امر ساخت و ساز بخشيده مي شود.
به گزارش خبرگزاري مهر، شهردار منطقه 1 با اعلام اين خبر گفت: ساخت مسكن در تهران 30 درصد از ساخت و ساز كشور را به خود اختصاص داده و هرگونه رونق، ركود، افزايش يا كاهش قيمت در آن بر روي ساير نقاط كشور اثر مي گذارد. بر همين اساس اجراي اين گونه طرحها علاوه بر مشاركت شهروندان در اداره شهر، شهرداري را نيز در تنظيم برنامه هاي بلند مدت خود ياري مي دهد.
محمد احمدي بافنده افزود: طرح تخفيف 25 درصدي با هدف حمايت از رونق بازار زمين و مسكن در حوزه اقتصاد شهري اجرا شده و متقاضيان ساخت و ساز مي توانند در صورت پرداخت نقدي عوارض مرتبط با صدور پروانه ساختماني كه شامل عوارض زيربنا، تراكم، تغيير كاربري، پذيره، پيش آمدگي و حق تشرف است، از 25 درصد تخفيف به عنوان جايزه خوش حسابي بهره مند شوند.
شهردار منطقه 1 گفت: استفاده از اين تسهيلات تا دي ماه قابل اجراست و شهروندان در صورت پرداخت نقدي عوارض خود به شهرداري مي توانند از تخفيف عوارض ساخت و ساز برخوردار شوند.
از ابتداي سال جاري تا پايان مرداد ماه حدود 220 پروانه ساختماني به متراژ 966 هزار و 756 متر مربع در منطقه 1 صادر شده است كه اين مقدار در مقايسه با سال گذشته در همين مدت كه برابر 657 پروانه به متراژ يك ميليون و 595 هزار و 298متر مربع بوده از نظر تعداد 67درصد و از نظر متراژ 39درصد كاهش داشته است.

 



مرد عشايري هفتكل براي صد و دهمين بار به ييلاق كوچ كرد

هفتكل - خبرنگار كيهان:
مرد عشايري ساكن هفتكل براي صد و دهمين بار در زندگي همزمان با كوچ عشاير از منطقه قشلاقي هفتكل به ييلاق كوچ كرد.
بهرام طاهري كه 110 سال پيش در يك خانواده عشايري در منطقه قشلاقي هفتكل ديده به جهان گشود امسال نيز همچون سنوات گذشته به منطقه ييلاقي چهارقاش از توابع شهرستان سبزكوه استان چهارمحال و بختياري كوچ كرد با اين تفاوت كه به علت كهولت سن چند سالي است كه ديگر قادر به همراهي كردن با دام هاي خود نيست و تنهايي به ييلاق مي رود و اواخر شهريور به هفتكل بازمي گردد.
اين پيرمرد هفتكلي از تنها پسر 55 ساله اش 6 نوه و 3 نتيجه دارد كه دختر كوچولو 5/1 ساله اي به نام «طنين» كوچكترين عضو اين خانواده است.
بهرام طاهري در اسفندماه سال 74 همسرش «ننه مريم» را از دست داد و از آن موقع تاكنون تنها زندگي مي كند.

 



گرماي هواي دهلران، تخم مرغ را جوجه كرد

دهلران - خبرنگار كيهان:
گرماي هوا در شهرستان دهلران تخم مرغ را به جوجه تبديل كرد.
يك شهروند دهلراني تعداد 12 عدد تخم مرغ محلي را جمع آوري كرده بود كه مي خواست با خريد يك مرغ محلي آنها را به جوجه تبديل كند.
اين شهروند دهلراني در گفت وگو با خبرنگار كيهان گفت: متوجه شدم از داخل كابينت آشپزخانه كه تخم مرغ ها را در آن نگهداري كرده ام صداي جيك جيك جوجه مي آيد با تعجب در كابينت را باز كردم متوجه شدم يكي از تخم مرغ ها ترك برداشته و جوجه اي از آن بيرون آمده است و حالا يكي دو روز از تولد اين جوجه مي گذرد و دنبال مادرش مي گردد.

 



شرور مسلح مراغه در درگيري با پليس به هلاكت رسيد

تبريز- خبرنگاركيهان:
يك سارق و شرور خطرناك كه موجب رعب و وحشت مردم مراغه شده بود، با هوشياري پليس، در روستاي «ورجوي» اين شهر، به محاصره افتاد و در درگيري مسلحانه به هلاكت رسيد.
سرهنگ صمد فرامرزي معاون اجتماعي و ارشاد پليس آذربايجان شرقي گفت: اين فرد به نام «ب-ر» معروف به بهرام باليق (بهرام ماهي) 30 سال سن داشت.
وي گفت: اين شرور اهل روستاي «خان قاه» مراغه بود و سرقت هاي متعددي در شهر و روستاهاي اطراف انجام داده و موجب رعب و وحشت مردم شده بود.
فرامرزي در ادامه گفت: اين شرور به دليل اعمال خود و فعاليت در حمل و فروش مواد مخدر و توزيع آن، به يك مجرم آزاردهنده و خطرناك تبديل شده بود كه پس از محكوميت به زندان، از دست مأموران متواري شده و مخفي مي شود كه سرانجام پليس مخفي گاه وي را در يك خانه باغي در روستاي «ورجوي» مراغه شناسايي و محاصره كردند كه متهم با مشاهده مأموران به سمت آنان تيراندازي و درحين درگيري، به هلاكت رسيد.
سرهنگ فرامرزي افزود: درعمليات پليس، يكي از پرسنل فداكار مجروح گرديد كه در بيمارستان بستري است.
وي با اشاره به خشنودي مردم از كشته شدن «بهرام باليق» گفت: در بازرسي از مخفي گاه اين شرور اسلحه كلاشينكف و دوقبضه اسلحه كلت كمري با مهمات مربوطه، 24 حلقه سي دي غيرمجاز، 2 دستگاه گوشي تلفن همراه و يك دستگاه موتورسيكلت هوندا 125 كشف شده است.

 



منصور قمشه خبر داد 15 تا 21 ماه رمضان هفته اطعام نيازمندان و اكرام ايتام

سرويس اجتماعي
مديركل دفتر سرپرستي كميته امداد و مسئول برگزاري جشن رمضان گفت: همزمان با نيمه ماه مبارك رمضان هفته اطعام نيازمندان و اكرام ايتام از 15 الي 21 ماه رمضان در سراسر كشور برگزار مي شود.
منصور قمشه در گفت وگو با كيهان افزود: در سالروز شهادت اميرالمومنين(ع) مرحله ديگري از طرح اكرام ايتام از سوي اين نهاد در سراسر كشور اجرا مي شود كه براساس آن افراد نيكوكار مي توانند حمايت مالي از يك يا چند كودك يتيم را عهده دار شوند.
وي در ادامه ضمن اشاره به طرح مفتاح الجنه گفت: اين طرح با هدف حضور مسئولان در منازل خانواده هاي تحت حمايت و رسيدگي به مشكلات آنان و طرح هديه رمضانيه كه براساس آن خيرين هداياي خود را در قالب سبد كالا براي تأمين مايحتاج ماه رمضان ايتام با هماهنگي اين نهاد به عنوان هديه رمضانيه به خانواده ها اهدا مي كند.
منصور قمشه همچنين اظهار داشت: سفره هاي 10 هزار نفري افطار نيازمندان با كمك خيرين در كليه استان هاي كشور از شب ولادت امام حسن مجتبي(ع) برپا خواهد شد و دفاتر اين نهاد آماده است تا هرگونه كمك براي برگزاري مراسم افطار، اطعام، توزيع مواد خوراكي به هر ميزان و هر مقدار از طريق دفاتر خود در سراسر كشور دريافت كرده و در هر منطقه كه بانيان خير نيت كرده اند براي برگزاري مراسم اطعام و اكرام به مصرف رساند.
گفتني است شماره حساب 3333 بانك ملي شعبه پيام انقلاب اسلامي جهت دريافت وجوه نقدي مردم نيكوكار براي اطعام نيازمندان و حساب شماره 1122 اين بانك براي اكرام ايتام توسط حاميان نيكوكار مفتوح است.

 



مديرعامل سازمان تاكسيراني تهران: نرخ سرويس هاي مدارس مانند سال گذشته محاسبه مي شود

مديرعامل سازمان تاكسيراني تهران از محاسبه نرخ كرايه سرويس هاي مدارس براساس نرخ پايه سال گذشته خبر داد.
حسين تيموري كرماني در گفت وگو با فارس اظهار داشت: نرخ كرايه سرويس هاي مدارس در سال تحصيلي جديد براساس نرخ پايه سال گذشته محاسبه مي شود.
وي افزود: نرخ پايه ثابت است ولي هزينه سرويس مدارس براساس شرايط خاص هر منطقه و فاصله بين مدرسه و محل سكونت دانش آموزان تغيير مي كند.
مديرعامل سازمان تاكسيراني تهران گفت: با مدارس در اين خصوص صحبت شده و خود نمايندگان آموزش و پرورش اين نرخ را تعيين كردند و ما نيز حساسيت خاصي در اين رابطه به خرج نداديم.

 



يك مقام مسئول در ناجا : با افراد سگ گردان برخورد مي شود

تبريز-خبرنگار كيهان:
به منظور تامين احساس امنيت بيشتر مردم، پليس با افراد سگ گردان در شهر برخورد مي كند.
سرتيپ «محمدعلي نصرتي» رئيس پليس آذربايجان شرقي، در نشست «كميسيون امنيت اخلاقي آذربايجان شرقي» كه با حضور معاونان و روساي پليس هاي تخصصي در ستاد فرماندهي پليس استان در تبريز ترتيب يافت، افزود: پليس در اين رابطه و در چارچوب مقابله با مظاهر علني فساد، ضمن برخورد قاطع و مستمر با مزاحمان خياباني، توزيع كنندگاني تجهيزات و محصولات ضدفرهنگي و مشروبات الكلي و نيز بدحجابي، باافراد سگ گردان در شهر و رانندگاني كه با استفاده از پرده و شيشه دودي داخل خودروها، را استتار مي كنند، به شدت برخورد خواهد كرد. سرتيپ نصرتي، از مردم خواست به طور جدي رعايت احترام ماه مبارك رمضان را داشته باشند و هشدار داد كه ماموران، با افراد روزه خوار و هنجارشكن برخورد خواهند كرد.
وي د رعين حال با تقدير از بازاريان و اصناف كه به رعايت مقررات و قوانين اهتمام دارند اظهار داشت: پليس با واحدهاي صنفي غيرمجاز كه اغذيه در ماه رمضان مي فروشند، برخورد و متخلفان از مقررات را دستگير و واحدهاي متخلف را پلمب مي كند.

 



حوادث كوتاه از كشور

2كشته بر اثر انحراف
فيروزآباد فارس- خبرنگاركيهان: خودرو سمند كه در محور فيروزآباد-شيراز با پنج سرنشين در حركت بود به علت انحراف از جاده واژگون شد. در اثر اين حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند. عطا غضنفري راننده خودرو و عباس روستا سرنشين آن از كشته شدگان هستند.
دستگيري فالگير سارق
تبريز- خبرنگاركيهان: فالگير 35ساله به نام ن- ح به هنگام فالگيري در ييلاق كوربلاغ ورزقان، 60ميليون ريال طلاجات داخل كيف يك زن به نام ز-الف را به سرقت برد. وي دستگير و تحويل مقامات قضايي شد.
كشف لوح فشرده مبتذل
گرگان- خبرنگاركيهان: بيش از 3200حلقه لوح فشرده مبتذل از واحدهاي عرضه محصولات فرهنگي در گرگان كشف شد. در اين رابطه 6 نفر دستگير شدند.
سقوط از درخت
زنجان- خبرنگاركيهان: پسربچه 10ساله اي به نام محمد- ع ساكن خدابنده در اثر سقوط از درخت گردو دچار خونريزي شديد شد و در راه انتقال به بيمارستان اميرالمؤمنين(ع) اين شهر جان خود را از دست داد.
امحاي گوشت فاسد
اهواز- خبرنگاركيهان: بيش از 480كيلوگرم گوشت منجمد تاريخ مصرف گذشته در ماهشهر كشف و معدوم شد.
انهدام شبكه سارقان موتورسيكلت
شيراز- خبرنگاركيهان: يك شبكه سرقت موتورسيكلت در مرودشت متلاشي شد. در اين زمينه 3 نفر به نام هاي محمود-ي، ابراهيم- ز و علي-الف دستگير و به سرقت 25دستگاه موتورسيكلت اعتراف كردند.
توقيف 40تن برنج
سرويس شهرستانها: افرادي كه قصد داشتند 40 تن برنج تايلندي را به صورت غيرقانوني از استان خراسان رضوي خارج كنند دستگير شدند. در اين رابطه 3 دستگاه كاميون حامل برنج كه قصد عزيمت به شهرهاي كازرون، قم و تبريز را داشتند توقيف شد. انبار حاوي 300تن برنج سهميه استان شناسايي و 5 نفر در اين زمينه دستگير شدند.
دستگيري سارقان خودرو و موتورسيكلت
زاهدان- خبرنگاركيهان: 33سارق خودرو و موتورسيكلت طي يك ماه گذشته در شهرهاي استان سيستان و بلوچستان دستگير و روانه زندان شدند. از سارقان دستگير شده 50 دستگاه انواع خودرو و موتورسيكلت مسروقه به دست آمد و به صاحبانش مسترد شد.
آرايشگر قاچاقچي
رشت- خبرگزاري فارس: آرايشگري كه در طاهر گوراب صومعه سرا اقدام به فروش كراك مي كرد دستگير شد. در بازرسي از مغازه آرايشگري 12بسته كراك كه به طرز ماهرانه اي در داخل مغازه جاسازي شده بود كشف شد.
محكوميت توزيع كننده نفت
¤ توزيع كننده نفت سفيد در يكي از روستاهاي شهرستان سياهكل به اتهام فروش خارج از شبكه 70 هزار ليتر نفت سهميه روستائيان دستگير و به پرداخت جزاي نقدي محكوم شد. وي از زمستان سال 78 تاكنون نفت روستائيان را خارج از شبكه توزيع به فروش مي رساند.

 



برف تابستاني بر چهره كلاردشت نشست

بارش برف تابستاني، جلوه اي زمستاني به ارتفاعات كلاردشت داد.
به گزارش خبرگزاري فارس، در پي كاهش محسوس دما، بارش برف در هشتمين روز از ماه شهريور ارتفاعات علم كوه و تخت سليمان كلاردشت را سفيدپوش كرد و جلوه اي زيبا به طبيعت اين منطقه بخشيد. علم كوه و تخت سليمان با 4800 متر ارتفاع از سطح درياي آزاد مرتفع ترين قله پس از دماوند در كشور است.

 



سارق زندان رفته 2 روز پس از آزادي دزدي كرد

مرد جوان 2 روز پس از آزادي از زندان يك خودروي پرايد سرقت كرد و در طي تعقيب و گريز از سوي مأموران دستگير شد.
به گزارش فارس، عصر روز 6 شهريور امسال مأموران گشت انتظامي تهران بزرگ در حين گشت زني در حوالي تهرانپارس به يك خودروي پرايد سفيد رنگ مشكوك شدند.
مأموران بررسي خود را از پلاك اين خودرو انجام دادند تا اينكه مشخص شد اين خودرو روز گذشته از محدوده جنوب شرق تهران به سرقت رفته است و اعلام سرقت آن به پليس آگاهي اطلاع داده شده است.بازپرس شعبه هشتم دادسراي امور جنايي تهران در اين زمينه گفت: مأموران سارق را دستگير كردند و وي را به دادسراي امور جنايي آوردند تا اين فرد در خصوص علت سرقت خودروي پرايد توضيحات لازم را بدهد.وي افزود: اين مرد جوان مدعي شد 2 روز پيش از آنكه خودرو را سرقت كنم از زندان رجايي شهر به جرم سرقت آزاد شدم اما مجدداً به اين كار روي آوردم.بازپرس شعبه هشتم دادسراي امور جنايي تهران گفت: تحقيقات براي زواياي پنهان اين پرونده همچنان ادامه دارد.گفتني است مسئولان نيروي انتظامي بارها از بازدارنده نبودن مجازات سارقان گله كرده اند.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14