(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 28 آذر 1388- شماره 19538
 

حديث دشت عشق
برف ، بازي تيم صدرنشين را نيمه تمام گذاشت توقف مدعيان صعود پيروزي به رده سوم
اخبار كوتاه از فوتبال
استعفا بهترين تصميم واعظ آشتياني بود سعيدلو: وزنه برداري بزودي سر و سامان مي گيرد
وزير راه و ترابري: راه آهن شيراز - بوشهر - عسلويه با مشاركت وزارت نفت احداث مي شود
قرعه كشي ليگ قهرمانان اروپا انجام شد تقابل ديدني ايتاليايي ها و انگليسي ها
هفته يازدهم مسابقات ليگ برتر بسكتبال «84» خوش يمن



حديث دشت عشق

به ياد بسيجي شهيد «حسين زكي زاده»
شهيد والفجر يك در كربلاي فكه

شهيد «حسين زكي زاده» 13 شهريور 1345 در روستاي ده علي از توابع كوهبنان كرمان در خانواده اي مؤمن و مذهبي ديده به جهان گشود. تا سن هفت سالگي در آن روستا زندگي كرد و براي تحصيل، همراه خانواده خود راهي سيريز شد. تحصيلات ابتدايي خود را تا سال چهارم در دبستان ياسر سيريز و سپس پايه پنجم را در دبستان عمار سيريز به پايان رسانيد و دوره راهنمايي را در مدرسه شيخ فضل الله نوري سيريز پشت سرگذاشت. او از همان كودكي علاقه زيادي به قرائت قرآن داشت و در جلسات قرائت قرآن مكرر شركت مي كرد. به خانواده كمك مي كرد و در اوقات بيكاري يا تعطيلات تابستاني به پدر خود در كارهاي كشاورزي كمك مي كرد. در امر عبادت بسيار كوشا بود و نماز اول وقت را فراموش نمي كرد وحتي الامكان نمازش را به جماعت مي خواند.
با افتتاح پايگاه شهيد صدوقي سيريز وي يكي از اعضاي فعال اين پايگاه شد و در سال هاي اول و دوم راهنمايي همراه ساير بسيجيان به گشت هاي شبانه مي رفت. در سال 1360 جهت آموزش هاي نظامي به كرمان رفت و از آنجا به جبهه اعزام شد و در جبهه به عنوان نيروي تك تيرانداز انجام وظيفه مي كرد. او سرانجام در 22/1/1362 در عمليات والفجر يك درفكه به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

 



برف ، بازي تيم صدرنشين را نيمه تمام گذاشت توقف مدعيان صعود پيروزي به رده سوم

بازي نيمه تمام سپاهان و مقاومت، توقف استقلال و ذوب آهن و پيروزي سرخپوشان در تهران، مهمترين اتفاقات هفته بيستم رقابت هاي ليگ برتر بود.
هفته بيستم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر از روز پنجشنبه با برگزاري 6 ديدار در شهرهاي مختلف كشورمان آغاز شد.در حساس ترين بازي اين روز جدال تيم هاي استيل آذين تهران و ذوب آهن اصفهان با تساوي دو - دو به پايان رسيد تا ششمين تساوي دو بر دو در كارنامه استيل آذين به ثبت برسد. اين تساوي براي شاگردان استيلي در شرايطي رقم خورد كه استيل آذين در دور برگشت مسابقات ليگ نتايج خوبي به دست نياورده است. در كرج تيم سايپا يك شكست ديگر به راه آهن تحميل كرد تا تارتار هم مربيگري در ليگ نهم را با باخت شروع كند.
منوچهري مهاجم تيم سايپا در ثانيه 37 گل تيم خود را به ثمر رساند تا زننده سريع ترين گل ليگ تا به امروز باشد. راه آهني ها به مانند هفته هاي گذشته باز هم روي داوري بازي معترض بودند. در كرمان تيم مس پس از مدتها رنگ برد را ديد تا لوكا بوناچيچ نيز اولين پيروزي خود را در ليگ كسب كند. پيروزي مس زماني باارزش به نظر مي رسد كه بدانيم آنها «استقلال اهواز»ي را شكست داده اند كه از تيم هاي آماده ليگ برتر به حساب مي آيد. در مشهد تيم صبا دومين برد متوالي را تجربه كرد. شاگردان رسول كربكندي در حالي كه نيمه اول را با شكست به رختكن رفتند در نيمه دوم سه گل به ابومسلم زدند تا مشخص شود كه اين تيم به روزهاي خوبش نزديك شده است. گلزني داود حقي كه هفته قبل نيز 4 گل براي صباي قم زده بود از نكات جالب توجه اين بازي بود.در انزلي ملوان با محمد احمدزاده، طعم يك شكست خانگي ديگر را چشيد. احمدزاده كه پس از سه هفته قهر روي نيمكت تيم خود نشسته بود، برابر پيكان مغلوب شد تا بازگشت خوشحال كننده اي به ملوان نداشته باشد. اما در آخرين بازي روز پنجشنبه تيم استقلال در آخرين دقيقه بازي از شكست مقابل فولاد خوزستان گريخت تا تراژدي بازي قبل و گلزني هاي استقلال در آخرين دقيقه بازي تكرار شود! استقلال در اهواز نمايش دلچسبي نداشت و تا آخرين دقيقه بازي نيز با يك گل از حريف عقب بود اما سيدمهدي سيدصالحي به داد اين تيم رسيد تا آبي پوشان دست خالي اهواز را ترك نكنند.مجيد جلالي در پايان بازي به شدت نسبت به قضاوت محسن قهرماني معترض بود تا جايي كه عنوان داشت: «در اين بازي هم بايد با استقلال مي جنگيديم و هم داوري.»
تعدادي از تماشاگران استقلال نيز در اين ديدار شعارهايي را عليه صمد مرفاوي سر دادند تا مشخص شود تنها در تهران و ورزشگاه آزادي عليه سرمربي جوان استقلال شعار سر داده نمي شود!در تبريز جدال تيم هاي تراكتورسازي و شاهين بوشهر با تساوي يك-يك به پايان رسيد. 60هزار تبريزي در يك روز سرد زمستاني به ورزشگاه رفته بودند تا برد تراكتورسازي را تماشا كنند اما اين تيم به يك امتياز قناعت كرد. اين تساوي براي شاهين خوب بود. زيرا شاگردان ياوري كماكان به روند روبه رشد خود ادامه مي دهند. در اصفهان ديدار تيم هاي سپاهان و مقاومت سپاسي شيراز نيمه تمام ماند.
در شرايطي كه نيمه اول اين بازي با تساوي يك بر يك به پايان رسيده بود، در نيمه دوم به دليل شدت بارش برف و نامساعد بودن شرايط و با نظر عليرضا فغاني اين ديدار نيمه كاره رها شد. قرار است سازمان ليگ برتر پس از بررسي شرايط زمان جديد برگزاري اين ديدار را اعلام كند. در نيمه اول اين ديدار هادي عقيلي در دقيقه 5 از روي نقطه پنالتي براي سپاهان گل زد و مهدي كريميان نيز در دقيقه 35 از روي نقطه پنالتي براي مقاومت گل زد.
اما در آخرين بازي تيم پيروزي مقابل پاس همدان به برتري رسيد تا به رده سوم جدول رده بندي صعود كند.سرخپوشان در اين بازي روي اشتباه فاحش سوشا مكاني به گل رسيدند. بازيكنان پيروزي تا پايان بازي همين يك گل را حفظ كردند تا سه امتياز با ارزش را در هفته اي كه تيم هاي مدعي متوقف شدند، بدست آورند. اين پيروزي سبب شد كه كرانچار در پيروزي ماندني شود و فعلاً خطر بركناري را احساس نكند.
نتايج كامل ديدارهاي هفته بيستم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به شرح زير است:
¤ملوان انزلي صفر - پيكان قزوين 1
گل: سعيد دقيقي (76)
¤ابومسلم خراسان 1 - صباي قم 3
گل: رضا ناصحي (28) براي ابومسلم - داود حقي (55) و محسن بياتي نيا (58و 63) براي صباي قم
¤سايپا كرج 2 - راه آهن شهرري 1
گل: امين منوچهري (1) و ابراهيم صادقي (73) براي سايپا - ميلاد زنيدپور (1+90) براي راه آهن
¤استيل آذين تهران 2- ذوب آهن اصفهان 2
گل: حسين كعبي (11 و 47) براي استيل آذين - محمدرضا خلعتبري (2+45) و سيدمحمد حسيني (62) براي ذوب آهن
¤مس كرمان 2- استقلال اهواز صفر
گل: ادينهو (61) و مهدي رجب زاده (72)
¤فولاد خوزستان 1- استقلال تهران 1
گل: ملادن بارتولوويچ (10) براي فولاد - سيدمهدي سيدصالحي (4+90) براي استقلال
¤ تراكتورسازي تبريز 1- شاهين بوشهر1
گل: محمد نصرتي (5-پنالتي)براي تراكتورسازي- ايوان پترويچ (12) براي شاهين
¤ پيروزي 1- پاس همدان صفر
گل: ميثم بائو (35)

 



اخبار كوتاه از فوتبال

بازيكنان بارسلونا و رئال مادريد برابر تيم ملي ايران
برنامه ديدارهاي تيم ملي فوتبال ايران در تورنمنت قطر اعلام شد كه بر اين اساس شاگردان افشين قطبي نخستين ديدار خود در اين تورنمنت را برابر كره شمالي برگزار خواهند كرد.
تيم ملي فوتبال ايران به همراه تيم هاي مالي، كره شمالي و قطر (ميزبان رقابت ها) در اين تورنمنت شركت خواهند كرد. تورنمنت چهارجانبه قطر به صورت دوره اي انجام خواهد شد و ايران با هر سه تيم روبرو مي شود.
براساس برنامه اعلام شده از سوي كميته برگزاري اين رقابت ها تيم ملي فوتبال ايران ساعت 30:16 روز يكشنبه 6 دي ماه در ديدار افتتاحيه تورنمنت چهارجانبه قطر برابر تيم ملي كره شمالي قرار مي گيرد. ديگر ديدار روز اول را قطر و مالي در ساعت 30:18 برگزار خواهند كرد.در روز چهارشنبه 9 ديماه ملي پوشان فوتبال ايران در بازي دوم روز دوم رقابت ها ساعت 30:18 به وقت تهران در مقابل تيم ملي مالي قرار خواهد گرفت. ديدار اول روز دوم را قطر و كره شمالي در ساعت 30:16 برگزار خواهند كرد. شاگردان افشين قطبي در روز 12 دي ماه ساعت 30:18 به وقت تهران مقابل ميزبان اين تورنمنت، قطر قرار خواهند گرفت و در بازي اول روز آخر مالي و كره شمالي در ساعت 30:16 با هم روبرو مي شود. مدير كميته برگزاري اين رقابتها با اشاره به اينكه تيم هاي شركت كننده با نفرات اصلي شان به اين تورنمنت مي آند گفت: تيم ملي مالي با نفرات اصلي اش به اين تورنمنت خواهد آمد و لژيونرهاي اين تيم در باشگاه هاي بارسلونا، رئال، يوونتوس، سويا و باشگاه هاي فرانسه در تركيب تيم ملي مالي خواهندبود كه به كيفيت اين تورنمنت خواهند افزود.
بارسلونا - استوديانس در فينال جام باشگاههاي جهان
تيم بارسلونا با برتري مقابل آتلانته مكزيك جواز صعود به ديدار نهايي مسابقات فوتبال جام باشگاه هاي جهان را بدست آورد.
در دومين ديدار از مرحله نيمه نهايي مسابقات فوتبال جام باشگاه هاي جهان تيم بارسلونا اسپانيا در ورزشگاه شيخ زايد شهر ابوظبي به مصاف آتلانته مكزيك رفت و موفق شد با برتري 3 بر يك مقابل قهرمان باشگاه هاي منطقه آمريكاي شمالي، مركزي و حوزه درياي كارائيب به ديدار نهايي رقابت ها صعود كند.
براي بارسلونا در اين بازي سرجيو بوسكتس (35)، ليونل مسي (54) و پدرو رودريگوئز (67) گلزني كردند و تك گل تيم آتلانته نيز توسط گيلرمو روخاس در دقيقه پنج به ثمر رسيد.بدين ترتيب بارسلونا امشب در ديدار نهايي مسابقات فوتبال جام باشگاه هاي جهان برابر استوديانس آرژانتين، قهرمان منطقه آمريكاي جنوبي صف آرايي خواهد كرد و تيم هاي پوهانگ استيلز كره جنوبي و آتلانته مكزيك در ديدار رده بندي اين رقابت ها به ميدان مي روند.
كريمي: ديگر به تيم ملي برنمي گردم
كاپيتان تيم فوتبال استيل آذين گفت: افشين قطبي لطف دارد كه مي خواهد مرا به تيم ملي دعوت كند اما من تصميم خود را گرفته ام و ديگر به اين تيم باز نخواهم گشت.علي كريمي كه پس از پايان ديدار تيم هاي فوتبال استيل آذين و ذوب آهن در جمع خبرنگاران سخن مي گفت با بيان اين مطلب افزود: افشين قطبي لطف دارد كه مي خواهد من را به تيم ملي دعوت كند اما امروز بايد به جوانترها ميدان داد تا تيم ملي بتواند با قدرت بيشتري در ميادين حاضر شود.كاپيتان استيل آذين با بيان اينكه بحث كردن در خصوص بازگشتن به تيم ملي بي فايده است و او فقط براي موفقيت اين تيم دعا مي كند، افزود: به نظرم در ليگ بازيكنان جوان و بسيار خوبي هستند كه مي توانند جايگزين من و امثال من شوند. قطعا زمان آن فرا رسيده كه ديگر به تيم ملي نيايم و بازيكنان جوان فرصت درخشيدن در اين تيم را به دست آورند. اين تصميم نهايي من است و ديگر به تيم ملي بازنخواهم گشت.كريمي ادامه داد: مردم هميشه به من لطف داشته اند و لطف آنها در همه زمينه ها شامل حال من شده است اما موضوع مهم اين است كه تصميم خود را گرفته ام و ديگر به تيم ملي باز نخواهم گشت.
دور جديد درمان حجازي آغاز شد
فرزند ناصر حجازي از آغاز دور جديد درمان دروازه بان اسبق فوتبال ايران خبر داد.آتيلا حجازي درباره وضعيت پدرش گفت: هنوز نتايج آزمايش ها مشخص نشده اما از پنجشنبه دور جديد درمان پدرم آغاز شده و از مردم باز هم مي خواهم براي سلامتي او دعا كنند.وي در ادامه افزود: خانواده ما تحت فشار هستند و شايد نتوانم به اسم از كساني كه بيمارستان حاضر شده اند نام ببرم اما بايد از همه تشكر كنم. هركس به هر نحو قولي به ما داد كه اميد دارم در نهايت همه اين اتفاقات به سلامتي مجدد پدرم منجر شود.وي در پاسخ به اين سوال كه كه چه قول هايي به شما داده شد، گفت: علي دايي گفت كه حاضر است براي درمان پدرم او را به سانفرانسيسكو ببرد و حبيب كاشاني هم گفت هرجاي دنيا كه بخواهيد همين امروز كارها را انجام مي دهم و حجازي را براي ادامه درمان به آنجا مي برم.حجازي درباره احتمال اعزام پدرش به خارج از كشور هم گفت: خوشبختانه علم پزشكي در ايران پيشرفت فراواني كرده و برخي پزشكان معتقدند كه نبايد جابه جايي هاي زيادي صورت بگيرد. يكي دو بيمارستان هم اعلام كرده اند مي توانند شرايط خوبي را فراهم كنند. در نهايت براي اتخاذ هر تصميمي با پزشكان مجرب داخلي مشورت خواهيم كرد.

 



استعفا بهترين تصميم واعظ آشتياني بود سعيدلو: وزنه برداري بزودي سر و سامان مي گيرد

معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدني با اشاره به اتفاقات اخير در فدراسيون وزنه برداري وعده داد كه در كمتر از يك هفته با اعمال تغييرات و اصلاحات لازم به اوضاع اين رشته سر و سامان بخشيده و زمينه بازگشت به جايگاه اصلي اش را فراهم كند.
حضور علي سعيدلو در تالار بسكتبال مجموعه ورزشي آزادي و تماشاي ديدار عصر پنجشنبه تيم هاي مهرام تهران و توزين الكتريك كاشان در چارچوب رقابت هاي بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور فرصت مناسبي براي خبرنگاران بود تا از مواضع خود در مورد مهمترين اتفاقات اخير ورزش ايران باخبر شوند.
رئيس سازمان تربيت بدني در مورد اتفاقات اخير روي داده در فدراسيون وزنه برداري كه منجر به ممانعت از اعزام تيم نوجوانان و جوانان به رقابت هاي قهرماني آسيا و محروميت اعضاي كادر فني شد، اظهار داشت: آنچه مسلم است اينكه اين فدراسيون نياز به اصلاحات و تغييرات اساسي دارد.
وي در مورد ادعاي حسين رضازاده مبني بر اينكه هيچ نقشي در دوپينگ ملي پوشان وزنه برداري نداشته است، يادآور شد: من صحبت هاي رضازاده را نشنيده ام. اما به هر حال فدراسيون وزنه برداري در حال حاضر سرپرست (بهرام افشارزاده) دارد. بايد با همكاري او به يك جمع بندي كلي از شرايط فعلي اين فدراسيون دست يابيم تا بتوانيم زودتر به اين اوضاع سر و سامان دهيم. قول مي دهم خيلي زود و در كمتر از يك هفته به نتيجه برسيم. نتيجه اي كه به نفع ورزش و اين رشته پهلواني باشد.وي در مورد استعفاي واعظ آشتياني از قائم مقامي سازمان تربيت بدني تصريح كرد: واعظ از دوستان خوب و زحمتكش من است. پيش از اينكه او استعفا دهد به طور مفصل در مورد مسائل مختلف با هم صحبت كرديم. در هر حال تصميمي كه او براي كناره گيري گرفت بهترين تصميمي بود كه مي توانست اتخاذ كند.
رئيس سازمان تربيت بدني با تأكيد بر برگزاري صددرصد دومين دوره بازي هاي همبستگي كشورهاي اسلامي در ايران گفت: يك بار اين بازي ها با نظرات دولت و به خاطر شيوع بيماري آنفلوانزاي خوكي به تعويق افتاد كه تصميم درستي هم بود. اما «لغو» يا «تعويق» ديگري در كار نيست. اين بازي ها در موعد مقرر جديد يعني از 20 فروردين ماه آغاز خواهد شد.

 



وزير راه و ترابري: راه آهن شيراز - بوشهر - عسلويه با مشاركت وزارت نفت احداث مي شود

شيراز - خبرنگار كيهان:
وزير راه و ترابري گفت: راه آهن شيراز - بوشهر - عسلويه با مشاركت وزارت نفت و به طول 700 كيلومتر احداث مي شود.
«حميد بهبهاني» در مراسم بهره برداري از پايانه پروازهاي داخلي فرودگاه بين المللي شيراز، راه آهن را از زيرساخت هاي حمل ونقل با تلفات جاني كم، امنيت بالاي سفر و پايين بودن هزينه آن دانست و اظهار داشت: مدت اجراي راه آهن شيراز - بوشهر - عسلويه شش سال پيش بيني شده است
اما به منظور كاهش اين زمان به دنبال سرمايه گذار خارجي هستيم.
وي افزود: رويكرد وزارت راه اتصال ريلي تمام مراكز استان هاي كشور با يكديگر است كه براي تحقق اين هدف راه آهن شيراز - كازرون - اهواز و خط ريلي شيراز - كرمان نيز احداث خواهد شد.
وي به راه اندازي راه آهن شيراز اصفهان اشاره كرد و گفت: اين پروژه كه از آرزوهاي ديرين مردم فارس بود دو سال زودتر از موعد مقرر راه اندازي شد اما عده اي با اظهارنظرهاي غيركارشناسي نگذاشتند مردم فارس شيريني اين اتفاق بزرگ را بچشند.
وي اتمام پروژه هاي ناتمام و توجه به توسعه خطوط ريلي را از اولويت هاي وزارت راه و ترابري در دولت دهم اعلام كرد.
وزير راه و ترابري از عقب ماندگي 25 ساله استان فارس در توسعه عمراني كشور سخن گفت و افزود: دكتر احمدي نژاد شهرهاي مشهد، قم و شيراز را به به عنوان 3 شهر ويژه معرفي كرده اند و بر اين اساس سرمايه گذاري در اين شهرها هيچگونه محدوديتي ندارد و در همين راستا بايد با بهره گيري از فرصت هاي موجود به دنبال رفع محروميت هاي گسترده فارس بود.
وي گفت: براي اجراي طرحي برتر و شاخص در سطح كشور و خاورميانه بايد طرح پايانه بين المللي فرودگاه شيراز را در يك فراخوان به مسابقه گذاشت تا با بهره گيري از نظر مشاوران، طراحان و مهندسان طرحي ماندگار در اين زمينه به اجرا گذاشته شود.
گفتني است پايانه پروازهاي داخلي فرودگاه شيراز با زيربناي 3 هزار و 200 مترمربع و با اعتباري بالغ بر 30 ميليارد ريال در مدت 17 ماه ساخته شده است.

 



قرعه كشي ليگ قهرمانان اروپا انجام شد تقابل ديدني ايتاليايي ها و انگليسي ها

قرعه كشي مرحله حذفي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا برگزار شد و در سخت ترين قرعه، تيم هاي منچستريونايتد با ميلان و چلسي و اينتر با يكديگر روبرو خواهند شد.
قرعه كشي مرحله حذفي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا ديروز (جمعه) در نيون سوييس برگزار شد و طي آن 16 تيم حاضر در اين مرحله از رقابت ها، حريفان خودرا شناختند.
تيم هاي ميلان و منچستر يونايتد بي ترديد بداقبال ترين تيم هاي اين دوره از رقابت ها هستند چرا كه بايد با يكديگر ديدار كنند.
ديدار اينتر ميلان با مربيگري خوزه مورينيو با چلسي هم از ديدارهاي جذاب به حساب مي آيد. مورينيو در كسوت مربيگري چلسي هرگز در رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا توفيقي نداشت و بايد ديد اين بار در سمت مربي اينتر، در تقابل با تيم پيشين خود چه نتيجه اي كسب مي كند.
نتيجه قرعه كشي مرحله حذفي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا به شرح است:
¤اشتوتگارت آلمان - بارسلونا اسپانيا
¤المپياكوس يونان - بوردو فرانسه
¤اينتر ايتاليا - چلسي انگليس
¤بايرن مونيخ آلمان - فيورنتينا ايتاليا
¤زسكا مسكو روسيه - سويا اسپانيا
¤ليون فرانسه - رئال مادريد اسپانيا
¤پورتو پرتغال - آرسنال انگليس
¤ميلان ايتاليا - منچستر يونايتد انگليس
ديدارهاي رفت اين مرحله از رقابت ها در تاريخ 27 و 28 بهمن برگزار مي شود و ديدارهاي برگشت در تاريخ 4 و 5 اسفند انجام خواهد شد.

 



هفته يازدهم مسابقات ليگ برتر بسكتبال «84» خوش يمن

علاوه بر پيروزي مهرام و تثبيت صدرنشيني اين تيم، شكست پتروشيمي ديگر اتفاق مهم هفته يازدهم از رقابت هاي بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور بود.
در هفته دوم از مرحله برگشت رقابت هاي بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور كه عصر روز پنجشنبه هفته گذشته با پيروزي مهرام مقابل توزين الكتريك كاشان و تثبيت صدرنشيني اين تيم آغاز شد، «84» خوش يمن ترين عدد بود. چراكه تيم صبامهر قزوين با رسيدن به اين امتياز شكست دور رفت خود را جبران كرد. تيم ذوب آهن هم با كسب همين تعداد امتياز حداقل فاصله خود را با صدر جدول حفظ كرد. ضمن اينكه تيم هيئت بسكتبال شهركرد هم زماني موفق به برپايي جشن سومين پيروزي خود در اين فصل از رقابت ها شد كه به عدد «84» رسيد. در چارچوب هفته دوم از مرحله برگشت مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور تيم پتروشيمي بندر امام همچون هفته گذشته شكست خورد اما با اين وجود در جدول رده بندي يك پله صعود كرد. چراكه در قزوين شاگردان محمدمهدي ايزدپناه نتيجه ديدار خود را واگذار كردند. تيم هاي پتروشيمي بندر امام و شهرداري گرگان در حالي متحمل شكست شدند كه در رقابت هاي دور رفت موفق به كسب برتري مقابل تيم لوله s.a شيراز و صبامهر شده بودند.
در اصفهان هم تيم ذوب آهن اصفهان با نتيجه كاملا مشابه شاگردان مهران شاهين طبع صاحب برتري مقابل دانشگاه آزاد شد تا همچنان با يك اختلاف امتياز در تعقيب مهرام صدرنشين باشد. ضمن اينكه در اين هفته از مسابقات تيم هيئت بسكتبال شهركرد با 36 اختلاف امتياز پاسارگاد شيراز را از پيش رو برداشت. نتايج به دست آمده در هفته دوم از مرحله برگشت رقابت هاي بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به شرح زير است:
¤ مهرام تهران 87 - توزين الكتريك كاشان 75
¤ صبامهر قزوين 84 - شهرداري گرگان 78
¤ ذوب آهن اصفهان 84 - دانشگاه آزاد تهران 78
¤ هيئت بسكتبال شهركرد 84 - پاسارگاد شيراز 48
¤ لوله s.a شيراز 80 - پتروشيمي بندر امام 71
جدول رده بندي اين مسابقات هم به شرح زير است:
1- مهرام تهران (22 امتياز)، 2- ذوب آهن اصفهان (21 امتياز)، 3- صبامهر قزوين (19 امتياز)، 4- پتروشيمي بندر امام (17 امتياز) و...

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14