(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهار شنبه 5 خرداد 1389- شماره 19654

حديث دشت عشق
كاشاني ودايي از برنامه هايشان مي گويند تدارك وسيع پيروزي براي فصل آينده
اخبار كوتاه از فوتبال
براي شركت در اردوي اتريش فهرست مقدماتي تيم ملي فوتبال اعلام شد
براي حضور در مسابقات جايزه بزرگ فيلا تيم هاي ملي كشتي ايران به گرجستان مي روند
پوهانگ كره جنوبي حريف تنها نماينده ايران شد ذوب آهن به مصاف قهرمان آسيا مي رود
ركابزنان به جام آسيايي ژاپن مي روند



حديث دشت عشق

به ياد پاسدار شهيد «حجت الله سليماني»
گرما رسد هنوز از آتشفشان تو

شهيد «حجت الله سليماني» سال 1338 در روستاي چم آب ديده به جهان گشود. دوران تحصيل ابتدائي را در فضائي مملو از مهر و محبت در كنار پدر و مادر خويش در همين روستا سپري نمود و در حين تحصيل به كمك و ياري پدر در كارهاي كشاورزي شتافت تا اينكه سال 57 همزمان با خيزش مردم انقلابي به خدمت مقدس سربازي فراخونده شد و در اين ايام يكي از فعالان و برپاكنندگان تظاهرات عليه رژيم ستم شاهي بود. پس از اتمام خدمت نظام به عضويت نيروي انتظامي (ژاندارمري سابق) درآمد و با گذشت 2 سال خدمت صادقانه در جبهه هاي مختلف و در سال 63 به عضويت رسمي سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي درآمد. از طرف فرمانده لشگر 11 بخاطر لياقتش به سمت فرمانده گردان پدافند لشكر 11 حضرت امير(ع) منصوب گرديد و در عمليات مختلف از جمله والفجر 10، كربلاي 10 و 5، نصر 4 و 8 و كربلاي يك بعنوان يك نيروي نظامي در كنار ساير برادران رزمي سپاه، حماسه ها آفريد تا اينكه سرانجام در عمليات غرورآفرين والفجر 10 در منطقه عملياتي شاخ شميران (كردستان) به آرزوي ديرينه اش كه همانا شهادت بود نايل آمد. روحش شاد و يادش گرامي باد. بنياد شهيد انقلاب اسلامي چوار ايلام

 



كاشاني ودايي از برنامه هايشان مي گويند تدارك وسيع پيروزي براي فصل آينده

سرويس ورزشي-
تيم فوتبال پيروزي پس از پشت سرگذاشتن يك فصل پرفراز و نشيب موفق شد با قهرماني در جام حذفي و راه يافتن به ليگ قهرمانان آسيا با خاطره اي خوش فصل 89-88 را به پايان برساند.
حبيب كاشاني سرپرست و علي دايي سرمربي تيم پيروزي قصد دارند به واسطه حضور پرقدرت در ليگ قهرمانان آسيا، ليگ برتر و جام حذفي فصل آينده خيلي زود وارد فصل نقل و انتقالات شوند و با جذب بازيكنان مورد نظر تمرينات آماده سازي تيمشان را شروع كنند.
كاشاني پس از قهرماني تيمش در جام حذفي درباره بستن تيم پيروزي براي فصل آينده گفت: ما از امروز (ديروز) كار بستن تيم را آغاز خواهيم كرد و براساس نيازهاي علي دايي كه از عملكرد او در مسابقات اخير راضي هستيم، تلاش مي كنيم بازيكنان مدنظر را جذب كنيم. طبق برنامه از 29خردادماه تمريناتمان را شروع خواهيم كرد. پس از مدتي به كمپ تيم دورتموند در آلمان مي رويم. پس از آن در 4 مردادماه هم تمرينات را براي حضور در مسابقات ليگ آغاز خواهيم كرد.وي درباره مذاكره و توافق باشگاه پيروزي با بازيكناني چون محمد نوري و غلامرضا رضايي گفت: اين دوبازيكن جزو ليست مدنظر علي دايي هستند كه بايد مذاكره را با آنها انجام دهيم و در صورت امكان آنها را جذب كنيم اما تا قراردادي ثبت نشود نمي توانم بگويم كه با آنها به توافق نهايي رسيديم يا خير.
كاشاني در پاسخ به اين سؤال كه آيا در باشگاه پيروزي سقفي را براي قراردادهاي بازيكنان در نظر گرفته ايد، گفت: ما اين كار را در پيروزي انجام داديم. طبق برنامه ما بازيكنان درجه بندي شده اند وبراي بازيكن درجه ممتاز و ملي پوش سقف قرارداد400 ميليون تومان، بازيكنان درجه يك 300 ميليون تومان، در رده پايين تر 200 ميليون تومان و درنهايت 100ميليون تومان را درنظر گرفتيم و مطمئن باشيد به اين قاعده به طور شفاف عمل خواهيم كرد چرا كه معتقديم تيم پيروزي آن قدر بزرگ است كه بازيكنان مختلف بخواهند دليل عمده حضور دراين تيم را عشق به پيراهن و بزرگي پيروزي اختصاص دهند.
علي دايي سرمربي تيم پيروزي هم هدفهاي بزرگي با تيمش در فصل آينده دارد. او با بيان اينكه تيم پيروزي مي خواهد سال آينده اولين تيم درايران باشد كه طي يك فصل سه جام قهرماني (ليگ برتر، جام حذفي و قهرماني آسيا) كسب كند درخصوص برنامه هايش گفت: مطمئن باشيد پيروزي سال آينده تيم قدرتمندتري نسبت به تيم امسال خواهدبود. ما از فردا كارمان را آغاز مي كنيم تا تيم قدرتمندي را براي فصل بعد ببنديم. برنامه ريزي مفصلي داريم و مي خواهيم از روز اول جدي كار كنيم. تمام اردوهاي ما روي زمان بندي خاصي مشخص شده است و مي خواهيم پيروزي بهتري را مقابل هوادارانمان به ميدان بفرستيم.
دايي درباره تغييراتي كه در پيروزي خواهدبود گفت: سعي مي كنم تغييرات زيادي را در تركيب بازيكنان ندهم اما به هرحال چاره اي نداريم و بايد تيم بهتري شويم. بالاخره ما بيشتر از 6 بازيكن ليگ برتري نمي توانيم بگيريم و همين مشخص مي كند كه تغييرات هم بسيار زياد نخواهدبود.
ضمن اينكه در كادر فني تيم هم علاوه بر حفظ نفرات فعلي قصد داريم يكي دو مربي ديگر را به اين مجموعه اضافه كنيم.
دايي در پاسخ به اين سؤال كه باشگاه پيروزي شايد تنها باشگاهي باشد كه تنها با يك نفر و بدون هيئت مديره اداره مي شود گفت: مهم نيست كه چند نفر هستند، مهم اين است كه كار انجام شود. هيئت مديره اي كه به دنبال عكس گرفتن و كسب شهرت باشد به هيچ عنوان به درد نمي خورد. اگر هيئت مديره بتواند مشكلات تيم و بازيكنان را حل كند خوب است.
وي درپاسخ به اين سؤال كه آيا در صورت رفتن كاشاني شما هم از پيروزي مي رويد گفت: من مديون هواداران هستم و اگر آقاي كاشاني ديگر نتوانست در پيروزي بماند، آن زمان بايد ببينم مدير بعدي چه كسي است و آيا مي توان با او كار كرد يا خير؟
دايي درباره حضور پيروزي درفصل نقل و انتقالات گفت: ما مثل تيم هاي ديگر نيستيم كه بتوانيم پول هاي كلاني به بازيكنان بدهيم. امروز اسامي بازيكنان موردنظرم را به كاشاني خواهم داد و ايشان قطعا تمام سعي شان را براي جذب بازيكنان انجام خواهند داد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

مرفاوي رفتني شد، واعظي آشتياني ماندني
هيئت مديره باشگاه استقلال تهران با استعفاي مرفاوي موافقت و تاكيد كرد كه هيچ تغيير مديريتي در باشگاه انجام نخواهد شد.
باشگاه استقلال تهران اعلام كرد كه پس از نشست اخير و بحث و بررسي درباره شرايط كادر فني آينده اين تيم با استعفاي عبدالصمد مرفاوي موافقت شده است و مديرعامل باشگاه نيز از سوي هيئت مديره مامور شده تا براي انتخاب جانشين مرفاوي با گزينه هاي موردنظر مذاكره كند. واعظي آشتياني در اين باره گفت: پس از نشستي كه با مرفاوي داشتيم او توجيهات خاص خود را درباره عدم همكاري با استقلال داشت و در نهايت نيز پذيرفتيم كه مرفاوي با استقلال قطع همكاري كند و استعفايش پذيرفته شد.وي افزود: بحث هاي اخير كه درباره سرمربي استقلال مطرح شده، كذب محض است و ما هيچ مذاكره اي با مربيان داخلي كه طي روزهاي اخير نامشان مطرح شده است، نداشته ايم.
آشتياني هم چنين درباره احتمال تغيير در مديريت باشگاه استقلال افزود: اين موضوع منتفي است. همكاري و ارتباط صميمي و تنگاتنگي بين اعضاي هيئت مديره استقلال وجود دارد و هيئت مديره نيز از مديرعامل حمايت مي كند. در فصل آينده نيز با همكاري هيئت مديره و به عنوان مديرعامل در استقلال حضور خواهم داشت. اميدوار رضايي يكي از اعضاي هيئت مديره نيز بحث تغيير در مديريت باشگاه را منتفي دانست.
صعود تيم فوتسال به مرحله يك چهارم نهايي
ايران مدعي قهرماني فوتسال آسيا در گام دوم برنده شد و استراليا را 9 بر 3 مغلوب كرد. شاگردان حسين شمس كه با برد روز اول 19 بر 2 برابر تاجيكستان با قدرت رقابت هاي قهرماني آسيا را آغاز كرده بودند، دوشنبه برابر استراليا به رقابت پرداخته و سه امتياز ديگر بدست آوردند. محمد طاهري (2 گل)،محمد رضا زحمتكش (2 گل)، مصطفي طيبي (2 گل)، محمد كشاورز، جواد اصغري و علي رهنما هر كدام يك گل براي ايران به ثمر رساندند تا با اين امتياز، صعود ايران قطعي شود.
منصرف شدن الوحده از جذب اشجاري
باشگاه الوحده ابوظبي از جذب حسن اشجاري صرف نظر كرد.تيم الوحده قهرمان ليگ برتر امارات كه در پي جذب حسن اشجاري هافبك چپ باشگاه ذوب آهن اصفهان بود و ضمن توافقات اوليه اين بازيكن را براي تست پزشكي به ابوظبي دعوت كرده بود، پس از حضور اشجاري در ابوظبي و حضور در تست پزشكي اين باشگاه از جذب اين بازيكن صرف نظر كرد. كادر پزشكي باشگاه الوحده پس از تست اشجاري بدليل داشتن سابقه مصدوميت اين بازيكن نظر منفي خود را اعلام كردند كه با اين شرايط انتقال اشجاري به تيم الوحده منتفي شده است.
دسوزا به استقلال پيوست
هافبك دفاعي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي با امضاي قراردادي 2 ساله به استقلال پيوست. فيليپ آلوز دسوزاي برزيلي كه سابقه بازي در ليگ حرفه اي برزيل و بلژيك و تيم واسكوداما را در كارنامه خود دارد، با امضاي قراردادي 2 ساله استقلال پيوست. جذب اولين بازيكن آبي پوشان در شرايطي انجام شده كه دوشنبه شب گذشته در جلسه هيات مديره استقلال استعفاي صمد مرفاوي مورد پذيرش قرار گرفت و هنوز تكليف سرمربيگري اين تيم مشخص نيست.
حضور بوناچيچ و قلعه نويي در مس كرمان منتفي شد
حضور سرمربي تيم فوتبال سپاهان و لوكا بوناچيچ در مس كرمان منتفي شد. جلسه هيات مديره مس كرمان شب گذشته براي انتخاب سرمربي تيم فوتبال اين باشگاه برگزار شد اما در پايان اين نشست سرمربي تيم مشخص نشد. يكي از مسئولان باشگاه مس كه نمي خواست نامش فاش شود در اين رابطه گفت: حضور لوكا بوناچيچ و امير قلعه نويي در تيم مس به دليل دستمزد بالا منتفي است.ما 3 گزينه ديگر را براي هدايت تيم مس بررسي خواهيم كرد.
وي ادامه داد: صمد مرفاوي، حميد استيلي و رسول كربكندي گزينه هاي ديگر باشگاه هستند كه در حال مذاكره با آنها هستيم.احتمال سرمربيگري مرفاوي در تيم مس براي فصل آينده بيشتر از سايرين است و اين مربي احتمالا امروز به كرمان سفر خواهد كرد.
دربي استقلال و پيروزي در رقابت هاي اميدهاي تهران
شهرآورد تيم هاي فوتبال اميدهاي استقلال و پيروزي درمرحله يك هشتم نهايي ليگ اميدهاي تهران امروز برگزار مي شود.
رقابتهاي فوتبال اميدهاي باشگاه هاي تهران درمرحله يك هشتم نهايي عصر امروز (چهارشنبه) با برگزاري ديدارتيم هاي استقلال وپيروزي درورزشگاه سرداران شهيد شميران پيگيري خواهد شد. دراين ديدار كه از ساعت 15آغاز خواهد شد شاگردان آرش لب جويي كه به عنوان صدرنشين گروه اول رقابتهاي مقدماتي به اين مرحله صعود كرده اند، برابر شاگردان سرخپوش مجيد نائيني قرار خواهند گرفت كه به عنوان تيم دوم گروه سوم به اين مرحله صعود كرده اند.دربي استقلال و پيروزي در رده اميدها از حساسيت بالايي برخوردار است و تيم برنده به جمع چهار تيم برتر ليگ اميدهاي تهران راه خواهد يافت. اين بازي به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد كه امروز ديدار رفت انجام مي شود.

 



براي شركت در اردوي اتريش فهرست مقدماتي تيم ملي فوتبال اعلام شد

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران 35 بازيكن را به اردوي آماده سازي اين تيم دعوت كرد كه در بين آنها نام بازيكنان جديدي چون عليرضا حقيقي، شهاب گردان و حميد علي عسگر نيز ديده مي شود.
افشين قطبي دليل زود اعلام شدن اين فهرست را در اختيار داشتن زمان كافي از سوي فدراسيون فوتبال براي اخذ رواديد اتريش اعلام كرد.
قطبي درباره فهرست جديد تيم ملي و اينكه به چه دليل 35 نفر به اردوي اين تيم دعوت شده اند، گفت: به چند دليل ما پس از بررسي بسيار و ديدن مسابقات مختلف اين تعداد بازيكن را دعوت كرديم. نخست اينكه تا زمان اعزام به اردوي اتريش (20 تيرماه) حدود 46 روز باقي مانده و امكان اينكه بازيكنان در زمان بدنسازي در باشگاه هاي شان دچار مصدوميت شوند وجود دارد. وي افزود: دليل دوم آن است كه از امروز(ديروز) فصل نقل و انتقالات آغاز شده و احتمال دارد برخي از بعضي بازيكنان دعوت شده به باشگاه هاي خارجي بپيوندد و از آنجا كه زمان اردوي اتريش جزو روزهاي فيفا نيست بازيكنان تازه لژيونر شده درست مانند بازيكنان ايراني حاضر در اسپانيا نمي توانند به اردو ملحق شوند. به گفته قطبي به اين دو دليل اصلي، تعداد بيشتري بازيكن در فهرست مقدماتي گنجانده شده است كه در نهايت از ميان آنها نفرات اعزامي به اردوي اتريش برگزيده خواهند شد.
قطبي همچنين گفت: به جز پست هاي دروازه باني و مهاجم نوك كه در اين 2 پست 4 نفر در فهرست مقدماتي قرار دارند، در هر پست 3 بازيكن دعوت شده اند.سرمربي تيم ملي در پايان گفت: همانطور كه هميشه گفته ام در تيم ملي به روي بازيكنان با كيفيت فوتبال ايران باز است و تا زمان آغاز جام ملت ها هر بازيكني كه بتواند شايستگي هايش را به اثبات برساند در فهرست تيم ملي خواهد بود. اسامي بازيكنان دعوت شده به اردوي تيم ملي به شرح زير است:
دروازه بان ها:مهدي رحمتي (سپاهان)، عليرضا حقيقي (پيروزي)، شهاب گردان (ذوب آهن) و ابراهيم ميرزاپور (سايپا )
مدافعان: هادي عقيلي، احسان حاج صفي، سيدجلال حسيني، محسن بنگر (سپاهان )، فرشيد طالبي، سيدمحمد حسيني و حسن اشجاري (ذوب آهن )، عليرضا محمد (پيروزي)، محمد نصرتي (النصر امارات) و حنيف عمران زاده (استقلال )
هافبك ها: مهدي كياني و مهرداد پولادي (تراكتورسازي )، فرزاد آشوبي (مس ) قاسم حدادي فر (ذوب آهن )، خسرو حيدري (استقلال )، علي كريمي (استيل آذين)، ايمان مبعلي (الشباب امارات)، محمد نوري و اميرحسين فشنگچي (صباي قم)، پژمان نوري (ملوان )، آندرانيك تيموريان (فولهام انگليس)، حميدرضا علي عسگر (پيروزي) و ميلاد زنيدپور (راه آهن )
مهاجمان: كريم انصاريفرد (سايپا )، محمدرضا خلعتبري (ذوب آهن )، مهرزاد معدنچي (الاهلي امارات)، فرهاد مجيدي (استقلال )، ميلاد ميداودي (استقلال اهواز)، هادي نوروزي (پيروزي)، مهرداد اولادي (ملوان ) و غلامرضا رضايي (فولاد )

 



براي حضور در مسابقات جايزه بزرگ فيلا تيم هاي ملي كشتي ايران به گرجستان مي روند

تيم هاي كشتي آزاد و فرنگي ايران براي حضور در رقابت هاي جايزه بزرگ فيلا روز 13 خردادماه راهي تفليس مي شوند.
تيم هاي كشتي آزاد و فرنگي ايران 13 خردادماه راهي شهر تفليس مي شوند تا در جام كارتوزيا و بالاوادزه گرجستان شركت كنند. اين مسابقات از سري جام هاي جايزه بزرگ فيلا محسوب مي شود. دومين مسابقه جايزه بزرگ فيلا 14 تا 17 خردادماه در شهر تفليس گرجستان برگزار مي شود. اسامي نفرات اعزامي به ترتيب زير است:
كشتي آزاد:
¤ 55 كيلوگرم: فرزان بهرامي
¤ 60 كيلوگرم: سيد مراد محمدي و مصطفي آقاجاني
¤ 66 كيلوگرم: مهدي تقوي
¤ 74 كيلوگرم: صادق گودرزي
¤ 84 كيلوگرم: حسن رحيمي
¤ 120 كيلوگرم: فردين معصومي و داود احمدي
سرمربي: غلامرضا محمدي، مربيان: محسن كاوه و ابراهيم مهربان
كشتي فرنگي:
¤ 55 كيلوگرم: محسن حاجي پور
¤ 60 كيلوگرم: امين سوري و حميد سوريان
¤ 66 كيلوگرم: اميد نوروزي
¤ 84 كيلوگرم: حبيب اله اخلاقي و داود اخباري
¤ 96 كيلوگرم: محمدرضا اكبري
¤ 120 كيلوگرم: محسن بشينجي و امير علي اكبري
سرمربي: محمد بنا، مربيان: جمشيد خيرآبادي، ايرج اسفندياري فر و رسول جزيني

 



پوهانگ كره جنوبي حريف تنها نماينده ايران شد ذوب آهن به مصاف قهرمان آسيا مي رود

قرعه كشي مرحله يك چهارم نهايي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا برگزار شد كه بر اين اساس تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان، نماينده كشورمان در اين مرحله به ديدار پوهانگ استيلرز كره جنوبي، مدافع عنوان قهرماني مسابقات مي رود.
مراسم قرعه كشي مرحله يك چهارم نهايي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا ديروز در كوالالامپور مالزي برگزار شد و هشت تيم حاضر در اين مرحله حريفان خود را شناختند.
بر اين اساس تيم فوتبال ذوب آهن ايران در دور رفت از مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا ابتدا روز چهارشنبه 15 سپتامبر 2010 (24 شهريور 1389) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف پوهانگ استيلرز كره جنوبي مي رود و روز چهارشنبه 22 سپتامبر 2010 (31 شهريور 1389) ديدار برگشت را برابر اين تيم در شهر پوهانگ كره جنوبي برگزار مي كند. ذوب آهن در صورت پيروزي در اين مرحله بايد در مرحله نيمه نهايي رو در روي برنده ديدار الهلال عربستان و الغرافه قطر قرار گيرد.
برنامه ساير ديدارهاي مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به شرح زير است:
¤الهلال عربستان- الغرافه قطر
¤ذوب آهن اصفهان- پوهانگ استيلرز كره جنوبي
¤ جئونبوك موتورز كره جنوبي- الشباب عربستان
¤ سئونگنام ايلهواچونما كره جنوبي- سوون سامسونگ بلووينگز كره جنوبي
ابراهيم زاده: براي بازي با اينترميلان
بايد قهرمان آسيا شويم
منصور ابراهيم زاده سرمربي تيم ذوب آهن درباره قرعه اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: باعث خوشحالي من است كه در اين دوره با نايب قهرمان فصل گذشته بازي كرديم و در اين مرحله هم بايد با قهرمان فصل گذشته روبرو شويم. وي تاكيد كرد: وقتي هدف و تفكر ما قرار گرفتن در جايگاه مناسبي از نظر فوتبالي باشد مهم نيست با چه تيم هايي بازي مي كنيم. اگر قرار است به قهرماني فكر كنيم بايد هر تيمي كه در مسير ما قرار مي گيرد را شكست دهيم.
ابراهيم زاده گفت: مسئله اي كه در حال حاضر مطرح است اين است كه تيم خودمان را چگونه ببنديم و چگونه از اين تيم حمايت كنيم كه حركت مناسب و خوبي براي حضور در مسابقات داشته باشيم. ما نبايد زمان را از دست بدهيم.
ابراهيم زاده در پاسخ به اين سؤال كه قبل از قرعه كشي دوست داشتيد با كدام تيم روبرو شويد، عنوان كرد: براي من فرقي نمي كرد با كدام تيم روبرو شويم. تفكر من اين بود كه براي حضور در جام باشگاههاي جهان و رويارويي با تيم هايي همچون اينترميلان بايد اول در ليگ قهرمانان آسيا قهرمان شويم.

 



ركابزنان به جام آسيايي ژاپن مي روند

مدير تيم هاي ملي دوچرخه سواري ايران حضور در كاپ آسيايي ژاپن را يكي از برنامه هاي مهم تداركاتي ركابزنان سرعت و نيمه سرعت ايران براي شركت در بازيهاي آسيايي گوانگجو دانست.
مهرداد صفرزاده گفت: هر ساله در آسيا دو تا سه كاپ آسيايي برگزار مي شود كه با توجه به برگزاري كاپ آسيايي تايلند بعد از بازيهاي گوانگجو برنامه ريزي تداركاتي خود را براي حضور موفق در كاپ ژاپن انجام داده ايم.
وي افزود: رقابتهاي «ايپو» مالزي هم يكي از مسابقات پيست مهم در آسيا است اما سال گذشته اين رقابتها برگزار نشد و هنوز هم دعوت نامه اي براي اين رقابتها به دست ما نرسيده است كه در صورت قطعي شدن برگزاري اين ديدارها حضور در مالزي دومين برنامه تداركاتي ركابزنان سرعت ايران خواهد بود.
وي با اشاره به آغاز اردوهاي تيم ملي سرعت و نيمه سرعت ايران از دوم خردادماه گفت: هرچند «پيترز» مربي خارجي دوچرخه سواري براي حضور در ايران به ما پاسخ مثبت داده اما زمان ورود اين مربي هنوز مشخص نيست به همين دليل اردوهاي تيم ملي را با هدايت مربيان ايراني شروع كرده ايم. وي تاكيد كرد: از بين ملي پوشان حاضر در اين اردو برترين ها براساس ركوردها و شرايط آمادگي به كاپ ژاپن اعزام مي شوند. كاپ آسيايي دوچرخه سواري ژاپن 22 تا 24 خردادماه در شهر «هوكوداته» برگزار مي شود.

 

(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14