(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(10(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 25 خرداد 1389- شماره 19671

حديث دشت عشق
بهترين تيم تاريخ اسپانيا فقط به جام مي انديشد
قهرمان اروپا وارد مي شود
اخبارجام جهاني0102
لغو سفر تيم ملي بسكتبال به صربستان
تيم ملي جودو به مسكو مي رود
ميراسماعيلي، رودكي و آخوندزاده در اردوي مشترك
تيم ملي كشتي فرنگي، مسافر آذربايجان و لهستان
اعضاي كادر فني استقلال معرفي شدند
ژاپني ها، شيرها را رام كردند
اسلواكي در آخرين دقيقه برد را با تساوي عوض كرد
توقف مدافع عنوان قهرماني مقابل پاراگوئه
كوتاه از فوتبال



حديث دشت عشق

به ياد شهيد «محمدرضا كارور»
همرزم شهيد همت و بروجردي

شهيد «محمدرضا كارور»، سال 1336 در روستاي درده دماوند در خانواده اي كشاورز و زحمت كش كه زندگي شان با عشق به خاندان عصمت و طهارت گره خورده بود از مادري با اخلاص و پدري باصفا به دنيا آمد. در سن 6 سالگي به خاطر دوستي با مردم ورامين به اين ديار مهاجرت كرد و در سال 54 در حاليكه تحصيل مي كرد وارد بازار كار شد و در چاپخانه اي مشغول كار شد و شبها به تحصيل ادامه داد و در سال 57 موفق به دريافت ديپلم گرديد. او از سال 56 در حين تحصيل فعاليت سياسي را آغاز كرد. او فعاليت سياسي را از متن خانواده اش كه خود از مبارزين خرداد 42 بودند فرا گرفت. در اكثر تظاهراتي كه بر عليه رژيم صورت مي گرفت حضوري فعال داشت و از همان دوران جواني نترس و شجاع بود. در روزهاي 20 تا 22 بهمن فرماندهي يك گروه 10 نفره را در حمله به پادگاني در تهران داشت كه با مهارت و شجاعت توانسته بود دهها اسلحه و مهمات را به غنيمت بگيرد. او اهل مطالعه زياد بود و از بچه هايي بود كه در سال 58 وارد لشگر سبزپوشان سپاه شد و در همان مرحله اول دوره نظامي را به نحو مطلوب فراگرفت و اندوخته هايش را به جوانان محل تعليم داد و در حين كار نظامي با دوستانش انجمن اسلامي پايگاه مقداد را در حسينيه گلپايگانيها تشكيل داد و از اولين كساني بود كه در غائله كردستان در كنار سرداران شهيد بروجردي، كاوه و قمي ورزيدگي خود را به نمايش گذاشت. كارور تا هنگام شهادت بيش از 30 ماه حضور در جبهه هاي جنوب و غرب را در پرونده اش به ثبت رساند و در 19 عمليات به عنوان رزمنده و فرمانده با دشمنان جنگيد و 4 بار مجروح شد. در اوايل سال 60 به همراه شهيد همت جهت شناسائي به عمق خاك عراق عزيمت كرد و توانست به صورت ماهرانه قبر مطهر سرور و سالار شهيدان كربلا را زيارت كند و در سال 61 پس از عمليات بيت المقدس به فرماندهي سردار حاج احمد متوسليان عازم لبنان شد و فرماندهي تيپ 3 سلمان را عهده دار شد و در عملياتهاي والفجر مقدماتي و 1 فرماندهي گردان مقداد را عهده دار بود.عاقبت سردار سرلشكر پاسدار شهيد محمدرضا كارور در حاليكه فرماندهي تيپ 3 لشكر محمدرسول ا... را در عمليات خيبر به عهده داشت در تاريخ 8 اسفند 1362مقتدرانه در حال جنگ با دشمنان خدا به شهادت رسيد.

 



بهترين تيم تاريخ اسپانيا فقط به جام مي انديشد
قهرمان اروپا وارد مي شود

بازيهاي دور اول از مرحله گروهي مسابقات جام جهاني 2010 امروز در شرايطي به پايان مي رسد كه بهترين تيم تاريخ فوتبال اسپانيا فقط به دنبال كسب عنوان قهرماني است تا با كسب اين مقام به انتظار دوستداران متعصب فوتبال اين كشور پايان دهد.
ماتادورهاي اسپانيا كه در گروه هشتم پيكارهاي جام جهاني با تيم هاي سوئيس، شيلي و هندوراس همگروه هستند با در اختيار داشتن جمعي از بهترين بازيكنان دنيا كار چندان سختي براي صعود از اين گروه نخواهند داشت و به نظر مي رسد ديگر تيم ها بايد براي به دست آوردن جايگاه دومي تلاش كنند.
اسپانيايي ها سيزدهمين حضور خود در جام جهاني را تجربه مي كنند و طي اين سالها تنها در جام 1950 به مقام چهارمي رسيده و در ديگر موارد حذف زودهنگامي داشته اند.
شايد تنها سالي كه فوتبال زيبا و شناور اسپانيا مي توانست در سطح جهان افتخارآفريني كند جام جهاني 2002 بود كه در مرحله يك چهارم نهايي توسط كره جنوبي ميزبان حذف شد.در آن بازي معروف اسپانيا 3 بار دروازه حريف آسيايي خود را گشود كه اشتباهات عجيب داوري باعث، حذف دردناك تيم قدرتمند اسپانيا در ضربات پنالتي شد.اسپانيا در مرحله مقدماتي جام جهاني 2010 ركوردي ماندگار از خود برجاي گذاشت و در تمامي بازي ها با كسب پيروزي از زمين خارج شد.
ماتادورها درخشش خود را از سال 2008 و قهرماني در جام ملت هاي اروپا آغاز كرده و پس از گذشت 2 سال بهترين تيم فوتبال اروپا تلقي مي شوند، به طوريكه بيشتر كارشناسان اين تيم را در كنار برزيل شانس اول قهرماني در آفريقاي جنوبي مي دانند.
«ويسنته دل بوسكه» سرمربي نامدار اسپانيا براي قهرماني جهان ستارگان بزرگي از جمله «كاسياس»، «كارلوس پويول»، «جرارد پيكه»، «ژاوي»، «اينيستا»، «فابرگاس»، «داويد ويا» و «فرناندو تورس» را در اختيار دارد كه جملگي از گرانترين بازيكنان فوتبال اروپا به شمار مي روند.
دل بوسكه به خوبي مي داند تنها مقام قهرماني مي تواند مردم متعصب اسپانيا را راضي كرده و به انتظار آنان پايان دهد.دومين تيم اروپايي حاضر در گروه هشتم مسابقات سوييس است كه هشتمين حضور خود را در جمع بزرگان فوتبال جهان تجربه مي كند. سوييس تيمي بي آزاري در مسابقات مهم تلقي مي شود كه خيلي زود از گردونه مسابقات كنار مي رود. اين تيم در سال هاي گذشته هيچ افتخاري در فوتبال اروپا و جهان نداشت و خيلي سريع به حضور خود در هر رقابتي پايان مي دهد.
حضور «اوتمار هيتسفلد» يكي از بزرگترين مربيان فوتبال جهان به عنوان سرمربي تيم ملي سوييس باعث شد تا اين تيم بدون هيچ مشكلي جواز حضور در آفريقاي جنوبي را به دست آورد.هيتسفلد نام آشنا براي صعود از گروه هشتم مسابقات جام جهاني به «هاكان ياكين»، «فيليپ سندروس»، «فيليپ دگن»، «آلكساندر فري»، «بناگليو» و «بارنه تا» چشم دوخته است.در ديگر ديدار اين گروه تيم شيلي با هدايت «مارچلو بيلساي» آرژانتيني به مصاف تيم هندوراس مي رود، تيمي كه نخستين حضورش را در جام جهاني تجربه مي كند. همچنين امشب در اولين بازي از دور دوم اين پيكارها آفريقاي جنوبي ميزبان پس از تساوي يك بر يك روز افتتاحيه برابر مكزيك، با اروگوئه ديدار خواهد كرد.برنامه زماني بازيهاي امروز به اين شرح است:
گروه هشتم:
¤ هندوراس- شيلي (ورزشگاه مبولا- ساعت 16)
¤اسپانيا- سوئيس، ورزشگاه موزس مابيهدا- ساعت 30:18)
گروه اول:
¤ آفريقاي جنوبي- اروگوئه (ورزشگاه لوفوتس ورسفيلد- ساعت 23)

 



اخبارجام جهاني0102

استقبال كم از بازي هاي جام جهاني در سومالي
گزارشي محرمانه ازمنابع اطلاعاتي در آفريقا نشان مي دهد تماشاي جدال دو تيم آلمان و استراليا در سومالي تنها 30 بيننده تلويزيوني داشته است. مقررات بسيار جدي و خشك حكومت حاكم بر سومالي ايجاب مي كند بازي هاي جام جهاني به هيچ وجه تماشا نشود.
اعتصاب در آفريقا
كاركنان شركت اتوبوس راني آفريقاي جنوبي به علت مشغله هاي كاري فراوان در زمان برگزاري جام جهاني خواستار افزايش دستمزد خود شدند و در حال حاضر برخي از آنها به علت عدم رسيدگي به درخواستشان از دوشنبه شب اعتصاب كردند و اعلام كردند تا ادامه همين روند فعاليت نخواهند كرد.
افتتاحيه و 10 ميليون بيننده در آفريقاي جنوبي
ديدار مكزيك و آفريقاي جنوبي كه عصر روز جمعه به عنوان ديدار افتتاحيه پيكارها برگزار شد، بيننده تلويزيوني زيادي داشت كه تاكنون در اين كشور سابقه نداشته است. مطابق آمار به ثبت رسيده در اين ديدار كه دو تيم به تساوي يك-يك رسيدند، 10 ميليون نفر در سراسر آفريقاي جنوبي آن را تماشا كردند.
گرين ؛ منفورترين چهره انگليس
در راي گيري روزنامه ايندپنديت انگليس از خوانندگانش در دو روز گذشته در مورد منفورترين چهره تيم اين كشور، اكثريت آرا به روبرت گرين، سنگربان تيم اختصاص داشت كه در بازي با آمريكا اشتباه كرد و باعث تغيير نتيجه بازي از برد به تساوي شد. براساس گزارش نشريه مذكور تاكنون سابقه نداشته كه مردم انگليس بخاطر يك اشتباه بازيكن تيم كشورشان عليه وي موضع گرفته و او را تا اين حد منفور بدانند.
دستگيري فرد بمب گذار پيش از بازي ايتاليا
ماموران امنيتي ورزشگاه گرين پوينت شخصي را كه در جريان بازي ديدار تيم هاي ايتاليا و پاراگوئه قصد بمب گذاري در ورزشگاه را داشت دستگير كردند. ماموران اعلام كردند با مشكوك شدن به شخصي وي را مورد بازجويي قرار دادند و متوجه شدند قصد بمب گذاري در هنگام بازي را داشته است.
پخش بازي ها از 5 شبكه تلويزيوني چين
چين از ابتداي شروع مسابقات جام جهاني در روز جمعه گذشته به طور گسترده به پخش پوشش تصويري مسابقات پرداخت و اين پيكارها از شبكه هاي مختلف اين كشور براي علاقمندان پخش مي شود. براساس اعلام دولت اين كشور آسيايي، 5 شبكه تلويزيوني محلي اقدام به پخش تصاوير مسابقات به صورت زنده و نيز گزارش هاي زنده خبرنگار اعزامي خود كرده اند كه چنين اتفاقي در تاريخ پخش تلويزيوني آنان سابقه نداشته است.
استراليايي ها خواستار بركناري وربيك
در پي شكست تحقيرآميز 4 بر صفر و بازي سراسر انتقاد كانگوروها برابر آلمان، فشار انتقادات رسانه هاي اين كشور عليه پيم وربيك بالا گرفت. مطبوعات استراليا با چاپ تحليل هايي اين باخت را به خاطر ضعف كاري پيم وربيك دانسته و از فدراسيون اين كشور خواستند امكان بركناري سريع اين مربي را فراهم كرده و استراليا با مربي جديد به كار خود ادامه دهد.
شكايت ماندلا
رهبر 91 ساله مبارزات ضد نژادپرستي آفريقاي جنوبي از طريق وكيل خود شكايتي را بابت مرگ زناني ماندلا دختر بچه اي 13 ساله كه ساعاتي پس از انجام مراسم افتتاحيه جام جهاني 2010 هنگام بازگشت به منزل، به علت بي مبالاتي راننده خودروي حاملش جانش را از دست داد، ارائه كرد. نوه ماندلا در روز افتتاحيه جام جهاني درگذشت.
مصدوميت بوفون سطحي است
جان لوئيجي بوفون در گفت وگو با شبكه راي ايتاليا اذعان داشت آسيب ديدگي اش سطحي است و مي تواند با آمادگي كامل در بازي هاي بعدي حضور داشته باشد. بوفون در آغاز نيمه دوم بازي با پاراگوئه كه با تساوي يك - يك خاتمه يافت بر اثر آسيب ديدگي با ماركتي تعويض شد.
دروازه بان هلند تولد فرزندش را نديد
دروازه بان سوم تيم ملي هلند به خاطر جام جهاني تولد فرزندش را نديد. ميشائيل فورم روز دوشنبه با اجازه از برت فان مارويك براي مدت 2 روز به آمستردام پرواز كرد تا همسرش را در بيمارستان ملاقات كند. علت اين سفر كوتاه تولد فرزندش بود كه لحظاتي قبل از بازي دانمارك و هلند متولد شد.
تعريف و تمجيد ونگال از سرمربي آلمان
لوئيس ونگال سرمربي تيم بايرن مونيخ در گفت وگويي با روزنامه داگبلات گفت: يواخيم لو سرمربي تيم ملي آلمان راهي را كه من در بايرن آغاز كردم، هم اكنون در تيم آلمان ادامه داده است كه مايه خوشحالي است. بايد از كار او تعريف كنم، زيرا با استفاده از چنين بازيكنان جواني قادر به ارائه كار خوبي شده است.
عذرخواهي شبكه تلويزيوني آلمان از بينندگان خود
شبكه ZDF كه از بدو شروع مسابقات جام جهاني اقدام به پخش زنده اين پيكارها كرده است، با صدور اطلاعيه اي از بينندگان خود بابت اشتباه كلامي گزارشگر بازي آلمان - استراليا عذرخواهي كرد. اين شبكه در اطلاعيه خود آورده است: گزارشگر بازي در يك لحظه در مورد ميروسلاو كلوزه اطلاعات نادرستي داد كه جا دارد از بينندگان خود بابت اين امر پوزش بخواهيم.

 



لغو سفر تيم ملي بسكتبال به صربستان

تيم ملي بسكتبال كشورمان به دليل آماده نبودن بليت از سفر به صربستان و برگزاري نخستين اردوي برون مرزي خود بازماند.
قرار بود سفر ملي پوشان بسكتبال كشورمان به صربستان سه شنبه انجام شود تا آنها پس از حضور در كمپ تمريني اين كشور و برگزاري 3 تا 4 ديدار دوستانه به صورت زميني راهي كرواسي شوند اما اين سفر در زمان مقرر انجام نشد چون بليت برخي بازيكنان حاضر نبود.
محمدرضا مشحون رئيس سازمان تيم هاي ملي بسكتبال ضمن بيان اين خبر گفت: تلاش زيادي داشتيم تا تمام بليت ها به موقع آماده شود و تأخيري در سفر بازيكنان ايجاد نشود. با اين وجود بليت برخي از اعضاي تيم آماده نشد. البته سفر به صربستان به طور كامل لغو نخواهد شد. به محض دريافت كامل بليت ها ملي پوشان راهي صربستان مي شوند.
تيم ملي بسكتبال ايران براي حضور در رقابت هاي قهرماني جهان و بازي هاي آسيايي آماده مي شود. سفر به صربستان به عنوان اولين اردوي برون مرزي در برنامه هاي آماده سازي اين تيم گنجانده شده است.

 



تيم ملي جودو به مسكو مي رود
ميراسماعيلي، رودكي و آخوندزاده در اردوي مشترك

تركيب تيم ملي جودو براي حضور در رقابتهاي جايزه بزرگ روسيه درحالي اعلام شد كه سه عضو اين تيم تنها در اردوي مشترك اين رقابتها حضور پيدا خواهند كرد.
رقابتهاي گراند اسلم مسكو روزهاي 12و 13 تيرماه برگزار خواهد شد و براساس تصميم كادر فني و موافقت فدراسيون جودو تيم ملي كشورمان با تركيبي كامل در اين مسابقات حضور خواهد يافت.
طبق اعلام محمدرضا حاج يوسف زاده اين تيم با تركيب محسن غفار در وزن 66-كيلوگرم، علي معلومات و ذكريا مرادي در وزن 73-كيلوگرم، محمد جمالي و حامد ملك محمدي در وزن81-كيلوگرم، حسين قمي در وزن100-كيلوگرم در اين رقابت حضور پيدا خواهدكرد.
در وزن 60-كيلوگرم وضعيت حضور وحيد سرلك مشخص نيست. كادر فني قصد دارد او را در اين مسابقات محك بزند و در صورتي كه سرلك از شركت در اين رقابتها امتناع كند، فرد ديگري جايگزين وي خواهدشد.در وزن90-كيلوگرم از بين جليلوند و چاه خندق يكي انتخاب مي شود و در وزن100-كيلوگرم نيز از بين محجوب و اكبري يكي انتخاب خواهدشد.در اين سفر آرش ميراسماعيلي، مسعود حاجي آخوندزاده و محمدرضا رودكي همراه تيم ملي خواهند بود ولي در مسابقات شركت نمي كنند.طبق تصميم كادر فني اين نفرات در اردوي مشترك مسابقات حضور خواهند داشت.
رقابتهاي جايزه بزرگ مسكو در دو بخش تيمي و انفرادي برگزار خواهد شد و ميدان مناسبي است تا نفرات تيم ملي در يك ميدان بزرگ و سطح بالا مورد آزمايش قرار گيرند.

 



تيم ملي كشتي فرنگي، مسافر آذربايجان و لهستان

تيم ملي كشتي فرنگي ايران پيش از حضور در رقابتهاي جهاني مسكو در دو تورنمنت بين المللي آذربايجان و لهستان شركت مي كند.
تيم ملي كشتي فرنگي پس از حضور در گرجستان ابتدا 25 تا 27 تيرماه در تورنمنت بين المللي جايزه بزرگ باكو شركت مي كند.پس از حضور در اين رقابتها شركت در مسابقات جام پيت لاسينسكي لهستان- مردادماه - در برنامه كادر فني قرار دارد از تا پس از اين مسابقات تركيب تيم ملي براي حضور در رقابتهاي جهاني مسكو مشخص شود.رقابتهاي كشتي قهرماني جهان اواسط شهريورماه در شهر مسكو روسيه برگزار مي شود.

 



اعضاي كادر فني استقلال معرفي شدند

با درخواست مظلومي و موافقت سرپرست باشگاه استقلال، محصص، فريبا، فكري و ترابپور به عنوان اعضاي جديد كادرفني تيم فوتبال اين باشگاه انتخاب شدند. بنا به پيشنهاد پرويز مظلومي سرمربي استقلال جهت تعيين اعضاي كادر فني باشگاه، علي فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال ضمن موافقت و تاييد ليست مورد نظر، اعضاي كادر فني را به شرح زير منصوب كرد:مرتضي محصص به عنوان مشاور فني، بهتاش فريبا و محمود فكري به عنوان مربي، حسين ترابپور به عنوان مربي دروازه بان ها، دكتر بهزاد نوشادي به عنوان مربي بدنساز و آتيلا حجازي و مهدي ارژنگي به عنوان آناليزور.

 



ژاپني ها، شيرها را رام كردند

ژاپن همانند كره جنوبي نخستين ديدار خود در جام جهاني را با پيروزي پشت سر گذاشت.
ژاپن در دومين ديدار گروه پنجم رقابت هاي جام جهاني توانست كامرون را با تك گل دقيقه 39 هوندا يك بر صفر از پيش رو بردارد و با 3 امتياز در كنار هلند در صدر گروه E رقابت ها بايستد.
هلند به خاطر تفاضل گل بهتر صدرنشين اين گروه از رقابت هاست، ژاپن با يك گل زده كمتر در مكان دوم ايستاده است. كامرون و دانمارك بدون امتياز در مكان هاي سوم و چهارم اين گروه حضور دارند.

 



اسلواكي در آخرين دقيقه برد را با تساوي عوض كرد

اسلواكي با تساوي در آخرين دقيقه مسابقه برابر نيوزيلند، صدرنشيني در جدول گروه ششم رقابت هاي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي را از دست داد.
عصر ديروز در دومين ديدار گروه F رقابت هاي جام جهاني 2010 تيم هاي نيوزيلند و اسلواكي در ورزشگاه رويال بافو كنگ شهر روستنبرگ به ديدار هم رفتند. اسلواكي در حالي كه تا آخرين دقيقه مسابقه با تك گل دقيقه 50 ويتك از نيوزيلند پيش بود، با دريافت گل تساوي، سه امتياز مسابقه و صدرنشيني در جدول اين گروه از رقابت ها را از دست داد. ريد در سومين دقيقه وقت هاي تلف شده پايان مسابقه، گل تساوي نيوزيلند را به ثمر رساند. شايان ذكر است با تساوي ايتاليا و پاراگوئه در جدول اين گروه از رقابت ها چهار تيم يك امتيازي حضور دارند.

 



توقف مدافع عنوان قهرماني مقابل پاراگوئه

روز چهارم نوزدهمين دوره رقابتهاي فوتبال جام جهاني با توقف ايتاليا برابر پاراگوئه به پايان رسيد.
دراين ديدار كه از گروه F اين رقابتها در ورزشگاه «گرين پوينت» شهر كيپ تاون و به قضاوت «آرچونديا تلز» از مكزيك برگزارشد، تيم ملي فوتبال ايتاليا نتوانست جام را با پيروزي آغاز كند و برابر حريفش به تساوي يك بريك رضايت داد.
تيم ملي فوتبال ايتاليا نيمه اول را با شكست يك برصفر به رختكن رفت. در اين نيمه آلكاراس در دقيقه 39 براي پاراگوئه گل زد. در نيمه دوم اما «ده روسي» در دقيقه 63 بازي را به تساوي كشاند و اين نتيجه تا پايان باقي ماند.
مردان سرزمين چكمه كه به عنوان مدافع عنوان قهرماني در اين دوره از مسابقات شركت كرده اند، در دومين ديدار بايد روز 30 خرداد به مصاف تيم ملي فوتبال نيوزيلند بروند.

 



كوتاه از فوتبال

كامراني فر كمك داور اول بازي فرانسه
فدراسيون جهاني فوتبال فهرست داوران روز دوم رقابت هاي مرحله گروهي جام جهاني 2010 را اعلام كرد و بر اين اساس خليل الغمدي از عربستان به همراه تيمش متشكل از حسن كامراني فر و صالح المرزوق از امارات به عنوان تيم داوري ديدار فرانسه و مكزيك انتخاب شدند. كامراني فر در اين ديدار كمك داور اول است.
برهاني در استقلال ماندني شد
آرش برهاني در گفت وگو با علي فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال با وي براي ماندن در اين تيم به توافق رسيد. مهاجم جوان آبي پوشان كه مذاكراتي را هم با مسئولان باشگاه استيل آذين انجام داده بود، قراردادش را به مدت دو فصل ديگر تمديد كرد و قرار است بزودي در هيئت فوتبال ثبت كند.
مذاكره تيموريان با پيروزي
آندرانيك تيموريان بازيكن ايراني و ملي پوش تيم فوتبال فولهام انگليس با بيان اين كه از سه كشور اسپانيا، آلمان و انگلستان پيشنهاداتي دريافت كرده است، گفت: اولويت حضور در تيم هاي اروپايي است اما در ايران با پيروزي مذاكره كردم و از استيل آذين هم پيشنهاد دارم.
مس دو بازيكن ذوب آهن را جذب كرد
باشگاه مس كرمان دو بازيكن از تيم فوتبال ذوب آهن جذب كرد. باشگاه مس كرمان امروز با محمد منصوري به مدت يك فصل و كيوان امرايي به مدت 2 فصل قرارداد امضا كرد. قرارداد اين دو بازيكن فصل گذشته ذوب آهن در هيئت فوتبال كرمان ثبت رسمي شد.
جلسه پروين با سعيدلو
علي پروين كه در چند وقت اخير ناراحتي خود را مبني بر عدم توجه مسئولان سازمان تربيت بدني به او براي حضورش در پيروزي اعلام كرده بود، دوشنبه شب در جلسه اي با رئيس سازمان تربيت بدني شركت كرد و در خصوص شرايط خودش با سعيدلو به بحث و گفت وگو پرداخت.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(10(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14