(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


دوشنبه 28 تير 1389- شماره 19695

حديث دشت عشق
مهماندوست: هيچ تيمي را دست كم نمي گيريم صعود تيم ملي به دور دوم جام جهاني تكواندو
اخبار كوتاه از فوتبال
نخستين روز تورنمنت ولايت به پايان رسيد توقف استقلال شكست سنگين پيروزي
رد اظهارات نماينده مجلس توسط افشارزاده هيچ عاملي مانع سفر به سنگاپور نمي شود
ديدار با اتريش، پورتوريكو و چين براي تيم ملي واليبال
تيم دووميداني جوانان ايران در كانادا
آخرين اخبار از اردوي تيم ملي وزنه برداري دو ملي پوش ديگر به دليل مصدوميت كناره گيري كردند
برتري تيم ملي فوتبال مقابل واشاش مجارستان
خواندني از ورزش ايران



حديث دشت عشق

به ياد ستوان دوم شهيد «سيد جواد علوي»
زمان به نام شهيدان ما رقم خورده است

شهيد «سيدجواد علوي»، سال 1325 در يك خانواده مذهبي در آمل متولد شد. خانواده اي كه در مقابل فقر و گرفتاري مالي آن چنان متين و مقاوم بود كه كسي متوجه نياز زندگي آنها نمي شد. درد و رنج و ژرفاي طاقت سوز محروميت و تنگدستي را مي شناخت. جاني سرشار از ايمان به حق و دلي زلال و آفتابي داشت. تحصيلات خود را در مقطع ابتدائي به پايان رسانيد و به كار مشغول گشت. پس از چند سالي زمان خدمت سربازي فرا رسيد و بعد از اتمام سربازي در سال 56 در زمان حركت انقلاب اسلامي در سرنگوني رژيم ستم شاهي نقش بسيار مهمي داشت و در خيابان ها و كوچه ها براي سرنگوني رژيم فعاليت مي كرد. پس از پيروزي انقلاب اسلامي و تشكيل كميته، دوستدار خدمت در اين نهاد مقدس شد. در مسئوليت هاي مختلف از جمله فرمانده كميته انقلاب اسلامي عباس آباد و مدير مبارزه با موادمخدر انقلاب اسلامي آمل خدمت نمود. در طول خدمت شش ساله اش در كميته چندين بار به جبهه هاي حق عليه باطل اعزام شد تا اينكه آخرين بار به جبهه جنوب عزيمت نمود و بعد از پايان مأموريت در حملأ پيروزمندانأ رزمندگان اسلام در جاده استراتژيك فاو- بصره در تاريخ 01/2/56 در اتمام عمليات با كاروان شهدا همراه شد.

 



مهماندوست: هيچ تيمي را دست كم نمي گيريم صعود تيم ملي به دور دوم جام جهاني تكواندو

تيم ملي تكواندو كشورمان در دومين ديدار خود در پانزدهمين دوره رقابت هاي جام جهاني مقابل اردن، يكي از تيم هاي قدرتمند آسيا به ميدان رفت و اين تيم را با نتيجه 4بر صفر شكست داد.
اين ديدار با برتري تيم ملي كشورمان آغاز شد. ميثم باقري كه در وزن اول دوباره فرصت حضور در تركيب اصلي تيم ملي تكواندو را پيدا كرده بود، در حالي كه چند امتياز از حريف خود عقب بود با ضربه روي صورت، تكواندوكار اردني را ناك اوت كرد. در وزن دوم محمد باقري معتمد در اولين مبارزه خود در جام جهاني نمايش خوبي داشت و حريف اردني اش را با امتياز 6بر يك از پيش رو برداشت.
فرزاد عبدالهي هم كه در وزن سوم جايگزين يوسف كرمي شده بود در پيكار با حريف اردني خود صاحب پيروزي قاطع 6بر 2 شد. در حالي كه با اين سه پيروزي تيم ايران سه امتياز بازي را به حساب خود واريز كرده بود، كوروش رجلي در وزن چهارم به ميدان مبارزه با حريف اردني گام نهاد و موفق شد با نتيجه 9بر 3 به برتري دست يافته و پيروزي 4 بر صفر را از آن تيم كشورمان كند.
تيم ايران با اين پيروزي 6امتيازي شد و صعود خود را به دور دوم مسابقات مسجل كرد. روز گذشته اردن و قزاقستان در اين گروه به تساوي دست پيدا كرده بودند. در ديگر بازي اين گروه ساعت13 به وقت محلي روسيه و قزاقستان به ديدار هم خواهند رفت.ملي پوشان كشورمان در سومين و آخرين ديدار خود در مرحله مقدماتي امروز (دوشنبه) به مصاف قزاقستان خواهند رفت.اما پس از قطعي شدن حضور ايران در مرحله بعدي سرمربي تيم ملي تكواندو گفت: اگر مي خواهيم به عنوان صدرنشين راهي دور دوم جام جهاني شويم اجازه كوچكترين اشتباهي را نداريم.رضا مهماندوست اظهار داشت: سطح مسابقات امسال به مراتب از دوره گذشته بالاتر است و تيم ها خيلي بهتر از قبل شده اند.
وي ادامه داد: با يك اشتباه كوچك اگر نتيجه مبارزه اي را از دست دهيم، ممكن است كار به تساوي كشيده شود و به جاي 3امتياز، يك امتياز بگيريم. اين كارمان را براي صعود به دور بعد به عنوان تيم اول گروه مشكل خواهد كرد.
مهماندوست يادآور شد: تركيه، قهرمان دوره پيش فقط بحري را همراه ندارد؛ اما اين تيم قهرمان اروپا شده است. اردن نيز از نفرات قديمي خود بهره مي برد، قزاقستان هم يك چهره المپيكي دارد.
وي درباره حذف قانون سكه از دور مقدماتي گفت: با اين روش تكواندوكاران فشار كمتري را تحمل مي كنند، فدراسيون جهاني براي جذاب تر كردن اين رشته دست به اين اقدام زده است؛ اما هيچ تيمي دوست ندارد در برد و باختش شانس دخالت داشته باشد.
وي افزود: از تركيب متفاوت و حساب شده اي در بازي هاي مختلف استفاده مي كنيم چون مي خواهيم با اقتدار صعود كنيم. درست است كه تيم ايران خيلي قوي تر از قبل است؛ اما هيچ تيمي را نيز دست كم نمي گيريم.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

تيموريان براي بلكبرن بازي كرد
آندرانيك تيموريان در ديدار با يك تيم گمنام انگليسي براي بلكبرن روورز بازي كرد. اين بازيكن كه به درخواست سام الاردايس، سرمربي بلكبرن، بطور آزمايشي در تمرينات اين تيم حضور يافته در اين ديدار كه در زمين تيم حريف انجام گرفت و 469 نفر تماشاگر داشت، محك خورد تا كادر فني به شناخت بهتري نسبت به او برسد. براساس اعلام رسانه هاي محلي در پايان دوره آزمايشي مشخص خواهد شد كه اين بازيكن جذب بلكبرن مي شود.
شكست تيم فوتبال جوانان مقابل بوخوم
تيم فوتبال جوانان در ديداري تداركاتي مقابل بوخوم با نتيجه يك بر صفر شكست خورد. شاگردان علي دوستي پس از پايان اين مسابقه به محل كمپ ايران در هامبورگ بازگشتند. جوانان امروز و فردا به مصاف ويكتوريا و هامبورگ خواهند رفت. ملي پوشان جوان پنجشنبه با پايان اردو در آلمان به كشور لوكزامبورگ خواهند رفت و جمعه با يكي از تيم هاي دسته اولي اين كشور ديداري برگزار مي كنند.
پرواز مستقيم براي ملي پوشان فوتبال
مسئولان فدراسيون در تلاش هستند براي حضور زودهنگام بازيكنان ملي پوش در باشگاه ها، كاروان تيم ملي را با پروازي مستقيم از رم به تهران بازگردانند. ملي پوشان ايران تا سه شنبه در اتريش تمرين خواهند كرد و صبح سه شنبه اتريش را به مقصد آرونزو دي كاتوره ايتاليا ترك مي كنند تا چهارشنبه براي ديدار دوستانه با تيم لاتزيو آماده شوند. طبق برنامه قبلي اعضاي كادر فني و بازيكنان تيم ملي براي بازگشت بايد از رم ايتاليا به فرانكفورت آلمان بروند تا از آنجا به تهران بازگردند، اما مسئولان فدراسيون فوتبال به دنبال اين هستند تا بتوانند شرايط را مهيا كنند و به صورت مستقيم از رم به تهران بازگردند تا نفرات ملي پوش باشگاه ها بتوانند زودتر در اختيار مربيان خود قرار بگيرند.
لومباردو آناليزور منچسترسيتي
بازيكن اسبق تيم ملي فوتبال ايتاليا و سمپدرويا، مديربخش آناليز منچسترسيتي انگليس شد. آتليو لومباردو در پي توافق با روبرتو مانچيني، با باشگاه انگليسي قرارداد همكاري امضا كرد و مسئوليت كل بخش آناليز حريفان را برعهده گرفت.
ساخت كارتون فورلان در ژاپن
شبكه كارتون ژاپن با پخش فيلم كارتوني به نام فورلان بار ديگر كودكان ژاپني را پاي تلويزيون كشاند. بسياري از كارشناسان جهان خبر و رسانه بر اين باورند كه اكثر جوانان خوش تكنيك و با تعصب امروز فوتبال ژاپن همان كودكاني هستند كه روزگاري به هر بهانه اي به كوچه ها و زمين هاي بازي مي رفتند تا اداي شخصيت هاي كارتوني خود را در سريال فوتباليست ها در بياورند. پس از جام جهاني كارتون داويد و يا يكي از پرهوادارترين كارتون هايي بود كه براي كودكان ژاپني پخش شد، پيراهن اسپانيا بيشترين فروش را داشت و ثبت نام در آكادمي هاي فوتبال به خصوص به بهانه فصل تابستان اوج گرفت.اين بار نيز ژاپن با ساخت كارتون ديه گو فورلان وي را به همه كودكان معرفي كرده است.
جرارد براي حضور در رئال وقت دارد
فلورنتينو پرس مديرعامل باشگاه رئال مادريد گفت: از ديد ما جرارد هنوز هم براي آمدن به رئال مادريد وقت دارد. جرارد يكي از گزينه هاي جدي رئال مادريد بوده و هست و مورينيو هنوز هم به داشتن اين بايكن در تركيب تيمش اميدوار است، وظيفه من تامين پول است كه هيچ كوتاهي نكرده ام اما اين خود بازيكن است كه بايد تصميم نهايي را بگيرد.
محروميت براي سه بازيكن تيم اميد
سينا عشوري و امي ابوالحسني از تيم ذوب آهن و عليرضا حدادي فر از تيم ملوان بندرانزلي، به دليل عدم حضور در اردوي 5 روزه تيم ملي اميد ايران از 8 تا 12 تيرماه در محل آكادمي ملي فوتبال، از همراهي تيم خود در مسابقات رسمي محروم بوده و بايد روز سه شنبه 29 تيرماه در محل كميته انضباطي فدراسيون حضور داشته باشند.
ثبت قرارداد طالب لو و شكوري
وحيد طالب لو و شكوري كه در چند هفته گذشته در تمرينات آماده سازي استقلال براي حضور پرقدرت در ليگ دهم حضور فعال دارند و بنا به مشكلات شخصي نتوانسته بودند ثبت قرارداد كنند، روز گذشته قراردادهاي خود را به ثبت رساندند.
انتشار تمبر تيم ملي اسپانيا
پست اسپانيا براي بزرگداشت كسب اولين مقام جهاني فوتبال ملي اسپانيا اقدام به انتشار تمبر تيم ملي اسپانيا خواهد كرد. اين تمبر كه در زمينه رنگ هاي پرچم اسپانيا طراحي و منتشر مي شود، براي بزرگداشت پيروزي هاي تيم ملي اسپانيا و ايجاد وحدت ملي در اين كشور در تيراژ وسيع انتشار خواهد يافت و پاكت هاي مهر روز و كارت پستال هاي آن نيز انتشار خواهد يافت و در ورزشگاه هاي اسپانيا و اروپا در اختيار علاقه مندان قرار مي گيرد.
چين ميزباني جام جهاني 2026 را مي خواهد
چين در نظر دارد پيشنهاد ميزباني جام جهاني 2026 را به مقامات فدراسيون بين المللي فوتبال ارائه كند. رئيس اتحاديه فوتبال چين گفت: ما به امكان ارائه اين پيشنهاد فكر مي كنيم اما هنوز آن را به وزارت ورزش چين ارائه نكرده ايم تا به طور رسمي خود را نامزد ميزباني رقابت هاي جام جهاني كنيم.

 



نخستين روز تورنمنت ولايت به پايان رسيد توقف استقلال شكست سنگين پيروزي

تيم فوتبال استقلال تهران با بازيكنان جديدي كه به اين تيم پيوستند در اولين ديدار در جام ولايت، مقابل تيم ملي اميد ايران به تساوي بدون گل رضايت داد.
تيم استقلال تهران در نيمه اول آماده نشان داد و در اواسط اين نيمه ضربه آرش برهاني به تير دروازه برخورد كرد. استقلال با توجه به فشار تمرينات و دوران بدنسازي نيمه دوم را نير با افت آغاز كرد.
تركيب تيم استقلال :
وحيد طالب لو،پژمان منتظري، بيژن كوشكي، مهدي امير آبادي، جواد شيرزاد، كيانوش رحمتي، مجتبي جباري، محسن يوسفي، مجتبي محبوب مجاز ( از دقيقه 65 مهرشاد مومني)، فيلپ آلوز دسوزا ( از دقيقه 86 احسان پيرهادي) و آرش برهاني
تركيب تيم اميد ايران :
صالح خليل آزاد، ميلاد نصرتي، شهريار شيروند،رضا طلبه( از دقيقه 85 امير شرفي)،حسين ابراهيمي( از دقيقه 4+90 آرش عبدي)، حميد علي عسگر( از دقيقه 69 سيد علي حسيني)، ايمان موسوي، محسن مسلمان، كمال كاميابي( از دقيقه 58 مهدي دغاغله)، محمد مظاهري و علي زينالي( از دقيقه 70 سامان آقا زماني)
اما در بازي دوم اين تورنمنت جدال تيم هاي سايپا كرج و اميد پيروزي با برتري مطلق سايپا به اتمام رسيد. اين ديدار كه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد در پايان به پيروزي 6 بر صفر سايپا انجاميد.
براي سايپا در اين بازي عباس محمد رضايي (9، 60، 74 و 83)، سجاد شهباززاده (24) و جابر انصاري (32) گلزني كردند.
مسابقات فوتبال جام ولايت امروز طبق برنامه زير پيگيري خواهد شد :
دوشنبه - 28/4/89
¤ اميد ايران - نفت تهران
¤ اميد پيروزي - راه آهن شهرري

 



رد اظهارات نماينده مجلس توسط افشارزاده هيچ عاملي مانع سفر به سنگاپور نمي شود

دبيركل كميته ملي المپيك ضمن رد اظهارات رئيس كميته تربيت بدني كميسيون فرهنگي مجلس مبني بر احتمال لغو سفر كاروان ايران به بازي هاي المپيك نوجوانان به دليل برنامه هاي جنبي، تاكيد كرد: هيچ عاملي و بهانه اي مانع از انجام اين سفر نخواهد شد.
بهرام افشارزاده اظهار داشت: برنامه هاي تشريح شده از سوي مسئولان برگزار كننده بازي هاي المپيك جهاني نوجوانان بيشتر جنبه فرهنگي و تفريحي دارد كه همگي هم گويا و واضح هستند.
وي با تاكيد بر اينكه هيچ اجباري براي حضور در تمام برنامه ها و مراسم تدارك ديده شده در سنگاپور وجود ندارد، تصريح كرد: تعهدي براي حضور در همه برنامه ها نداريم. به طور حتم در مراسمي هم كه خلاف شرع و مسائل اخلاقي ما باشد، شركت نخواهيم داشت. دبيركل كميته ملي المپيك تاكيد كرد: هيچ نگراني و ابهامي در مورد بازي هاي المپيك نوجوانان و برنامه هاي جنبي آن وجود ندارد. آقاي يحيي زاده هم اگر در اين زمينه دچار شك و ترديد هستند مي توانند به كميته ملي المپيك مراجعه كنند تا گزارش برنامه ها را در اختيارشان قرار دهيم.

 



ديدار با اتريش، پورتوريكو و چين براي تيم ملي واليبال

تيم ملي واليبال كشورمان آخرين اردوي تداركاتي خود براي حضور در رقابت هاي قهرماني جهان را در اتريش برگزار كرده و از همانجا راهي محل برگزاري اين مسابقات در ايتاليا مي شود.
از ميان سه دعوت نامه اروپايي كه از كشورهاي اتريش، فرانسه و تركيه براي تيم ملي واليبال كشورمان ارسال شده بود، مسئولان فدراسيون و مربيان اين تيم در مورد سفر به اتريش به توافق رسيدند.اتريش از 22 شهريورماه در شهر «ايزنبرگ» در قالب تورنمنت بين المللي چهارجانبه ميزبان تيم هاي جهاني پورتوريكو، چين و ايران است. ديدارهاي اين تورنمنت در فاصله چند روز مانده به آغاز رقابت هاي قهرماني جهان برگزار مي شود. به همين دليل اعضاي كادر فني تيم ملي واليبال كشورمان با موافقت مسئولان فدراسيون واليبال اتريش را براي برگزاري اردوي برون مرزي خود انتخاب كردند.
امير خوش خبر سرپرست تيم ملي واليبال اظهار داشت: تورنمنت بين المللي اتريش از نظر زماني نزديك به رقابت هاي قهرماني جهان است. ضمن اينكه به همين دليل اين كشور را براي سفر انتخاب كرديم. تيم ملي پس از حضور در اين تورنمنت به طور مستقيم از اتريش راهي ايتاليا محل برگزاري مسابقات قهرماني جهان خواهيم شد.سرپرست تيم ملي واليبال در مورد دلايل لغو سفر به تركيه و فرانسه اظهار داشت: فرانسوي ها ديدارهاي رسمي براي ميزباني از ايران پيش بيني نكرده بودند به همين دليل با دعوت آنها مخالفت شد. اما احتمال سفر به تركيه همچنان وجود دارد. وي خاطر نشان كرد: زمان دقيق دعوت نامه ترك ها مشخص نيست. آنها فقط اعلام كرده اند كه قصد دارند نيمه دوم آگوست در شهر آنكارا ميزان ايران، يونان و اسلووني باشند. اگر زمان دقيق اين تورنمنت مشخص شود و با برنامه هاي ما تداخلي نداشته باشد، با آن موافقت خواهد شد.
خوش خبر با اشاره به حضور تيم ملي واليبال در مسابقات AVC كاپ آسيا اظهار داشت: پيش از آغاز اين مسابقات اردويي 10 روزه در محل برگزاري بازي ها (اروميه) برپا مي كنيم. بعد از اين اردو و پايان اين مسابقات، تمرينات بازيكنان در تهران پيگيري خواهد شد.
هفدهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني جهان 2 تا 10 مهرماه در ايتاليا برگزار مي شود. تيم ملي كشورمان در گروه A اين مسابقات به مصاف ايتاليا، ژاپن و مصر مي رود.

 



تيم دووميداني جوانان ايران در كانادا

تيم دووميداني جوانان ايران با تركيب چهار ورزشكار بامداد ديروز براي حضور در رقابتهاي قهرماني جهان راهي «مونكتون» كانادا شد.
تيم دووميداني جوانان ايران ساعت 3 بامداد امروز يكشنبه براي شركت در رقابتهاي قهرماني جهان در «مونكتون» تهران را به مقصد كانادا ترك كرد.
اين تيم با تركيب عليرضا مهرصفوتي در پرتاب وزنه، پژمان قلعه نويي در پرتاب چكش، وحيد صديق در پرش سه گام و حسن تفتيان در دوي 100 متر به مربيگري و سرپرستي بيژن شادمهر به اين رقابتها اعزام شد.رقابتهاي دووميداني قهرماني جوانان جهان از 28 تيرماه تا سوم مردادماه در «مونكتون» كانادا برگزار مي شود.

 



آخرين اخبار از اردوي تيم ملي وزنه برداري دو ملي پوش ديگر به دليل مصدوميت كناره گيري كردند

با ادامه تمرين هاي تيم هاي ملي وزنه برداري، دو ورزشكار باسابقه به اردو اضافه شده و دو وزنه بردار ديگر به علت آسيب ديدگي از اردو كنار رفتند.
براساس ركوردگيري صورت گرفته در اردوي تيم ملي وزنه برداري، اصغر ابراهيمي و محسن بيرانوند به عنوان دو ورزشكار با سابقه و دارندگان عنوان قهرماني آسيا به اردو دعوت شدند و در جريان ركورد گيري به نتايج خوبي دست پيدا كردند. ابراهيمي در اين ركورد گيري وزنه هاي 170 و 205 كيلوگرم در حركات يك ضرب و دو ضرب را بالاي سر برد و بيرانوند نيز به ركوردهاي 176 و 215 كيلوگرم رسيد. بر همين اساس ابراهيمي و بيرانوند به اردو دعوت شدند.
اصغر ابراهيمي كه از سال 2003 سابقه حضور در اردوي تيم ملي بزرگسالان را دارد، چند ماه پيش از سوي كادر فني از تيم ملي كنار گذاشته شده بود.
مصدوميت دو وزنه بردار
همچنين در جريان ركوردگيري كه در ورزشگاه آزادي پيش از اعزام تيم به مشكين شهر انجام شده وحيد ربيعي و بهادر مولايي با آسيب ديدگي مواجه شدند. ربيعي مچ دستش دچار آسيب شد و مولايي نيز از ناحيه كشاله ران با مشكل مواجه شد.
وزنه برداران نوجوان جدا شدند
در حالي كه كمتر از يك ماه تا رقابت هاي وزنه برداري المپيك نوجوانان باقي مانده كادر فني تيم ملي تصميم گرفت تا عليرضا كاظمي نژاد و محسن غزاليان در سالن مجاور، سالن تمرين بزرگسالان تمرين هايشان را ادامه دهند.

 



برتري تيم ملي فوتبال مقابل واشاش مجارستان

ملي پوشان فوتبال كشورمان در ديداري تداركاتي موفق به شكست تيم باشگاهي «واشاش» مجارستان شدند.
تيم ملي فوتبال ايران كه براي برپايي اردوي آماده سازي راهي اتريش شده است، شنبه شب در دومين ديدار دوستانه خود به مصاف تيم واشاش مجارستان رفت و موفق شد اين تيم باشگاهي را با نتيجه يك بر صفر شكست دهد.براي تيم ملي فوتبال كشورمان در اين ديدار دوستانه كه در زمين چمن كمپ «لئونهارد» و در هوايي باراني برگزار شد، كريمي در دقيقه 55 و باز هم از روي نقطه پنالتي گلزني كرد. خطاي پنالتي نيز روي علي كريمي حادث شده بود. كريمي در ديدار نخست نيز از روي نقطه پنالتي گل زد.
تيم ملي فوتبال كشورمان در اين بازي با تركيب ابراهيم ميرزاپور، محمد حسيني (63 - خسرو حيدري)، حنيف عمران زاده، محمد نصرتي، حسن اشجاري (63 - احسان حاجي صفي)، قاسم حدادي فر، پژمان نوري (46 - ميلاد ميداوودي)، ايمان مبعلي (46 - فرزاد آشوبي)، محمدرضا خلعتبري (46 - علي كريمي)، ميلاد زنيدپور (46 - غلامرضا رضايي)، كريم انصاري فرد (46 - هادي نوروزي) به ميدان رفت.تيم ملي فوتبال كشورمان در سومين ديدار تداركاتي خود روز چهارشنبه در كشور ايتاليا به مصاف تيم فوتبال لاتزيو مي رود.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ مجمع انتخاباتي فدراسيون اسكواش صبح ديروز در محل سالن اجتماعات آكادمي ملي المپيك با انتخاب مسعود سليماني به عنوان رئيس اين فدراسيون به پايان رسيد.
¤ غلامعلي تاجيك مديركل حراست سازمان تربيت بدني از احتمال تعويق انتخاب فدراسيون شنا در صورت نرسيدن به موقع تاييد صلاحيت برخي از نامزدهاي حضور در انتخابات اين فدراسيون ورزشي خبر داد. قرار است انتخابات فدراسيون شنا روز 30 تيرماه با رقابت 5 كانديدا برگزار شود.
¤ مرحله جديد اردوي تيم ملي كشتي فرنگي به منظور حضور در رقابت هاي جهاني و بازي هاي آسيايي گوانژو از روز شنبه هفته آينده در خانه كشتي تهران برگزار مي شود.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14