(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 9 مرداد 1389- شماره 19704

حديث دشت عشق
جدال استيل آذين و پاس ديدني است استقلال در انديشه حفظ صدرنشيني
اخبار كوتاه از فوتبال
مسابقات وزنه برداري معلولان جهان - مالزي
ايران بر سكوي سوم جهان ايستاد
احتمال كاهش سهميه فوتبال ايران در آسيا
آغاز اردوي 21 روزه وزنه برداران در اردبيل
آخرين خبر
سومين شكست تيم ملي بسكتبال ايران در چين
هندبال جوانان آسيا- تهران ايران از صعود به ديدار نهايي بازماند
دعوت از 9 كاراته كا به اردوي بازي هاي آسيايي
دعوت از 30 كشتي گير به اردوي تيم ملي فرنگي



حديث دشت عشق

به ياد سرگرد پاسدار شهيد «عباس اعرابي»
درحمله عشق بي كفن بايد رفت
شهيد « سيدعباس اعرابي» سال 1343 در شميران تهران در يك خانواده مذهبي پا به عرصه گيتي نهاد. دوران كودكي و نوجواني خود را به كسب علم پرداخت و تحصيلات خود را تا سوم راهنمايي ادامه داد. از همان كودكي به انجام فرايض ديني تقيدي خاص داشت و همواره در كسب رضايت پروردگار، ساعي بود.
همزمان با خشم و خروش ملت عليه رژيم جهل و جور و ستم، او نيز با مجاهدات پرشور مردم همراه بود و پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران براي حفظ دستاوردهاي انقلاب وارد ارگان انقلابي كميته انقلاب اسلامي شد و در كميته شميرانات به انجام وظيفه همت گمارد. وي با انجام خدمت صادقانه دراين نهاد عشق و شيفتگي بي مانند خود را به پاسداري از حريم حق و اعتلاي ارزش هاي الهي در جامعه اسلامي ايران به اثبات رساند. با يورش رژيم بعث عراق به ايران عزيز، اعرابي به عرصه گاه نبرد حق عليه باطل شتافت تا بار ديگر معنويت، استقامت، اخلاص و غيرتمندي خود را به منصه ظهور رساند. شهيد اعرابي سرانجام در بيست و پنجمين روز از دومين ماه بهار 1365در مصاف با دشمنان در منطقه فاو براثر اصابت تركش به ناحيه سر و بدن به آرزوي ديرينه خود نايل آمد.

 



جدال استيل آذين و پاس ديدني است استقلال در انديشه حفظ صدرنشيني

هنوز جنجال ها و حواشي هفته اول ليگ تمام نشده و سر و صداي آن به گوش مي رسد كه تيم ها بايد مهياي حضور در ديدارهاي هفته دوم شوند.
هفته دوم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور از امروز (شنبه) با برگزاري سه ديدار در شهرهاي تهران و كرمان آغاز مي شود كه در زير نگاهي گذرا به اين سه بازي خواهيم داشت.
بازگشت كريمي به تركيب
استيل آذين ليگ را خيلي خوب شروع كرد. كسب سه امتياز در خانه تيم فولاد، آنهم در گرماي كشنده اهواز كار دشواري بود كه شاگردان تومباكوويچ در غياب علي كريمي و معدنچي موفق به انجام آن شدند. اين تيم نتيجه اي بدست آورد كه شايد ديگر مدعيان موفق به كسب آن نشوند.
مربيان استيل آذين كه مدعي هستند تيم شان در هفته اول ليگ نمايشي فراتر از ديگر تيم ها داشته است، خوشحال از بازگشت كريمي و معدنچي به دنبال جايي براي آنها در تركيب اصلي هستند. حضور آنها قواي تهاجمي تيم استيل آذين را بيشتر مي كند و مي تواند بازي اين تيم پرستاره را جذاب تر كند.
پاس، حريف عصر امروز تيم استيل آذين هم از جمله تيم هايي بود كه ليگ را با پيروزي آغاز كرد. پيروزي يك بر صفر برابر مس كرمان شروعي خوب را براي مدير روستا و تيمش رقم زد تا اين تيم در انديشه حضوري متفاوت در ليگ دهم باشد. از نكات جالب توجه اين بازي ايستادن آجورلو و تيم استيل آذين مقابل تيمي است كه در زمان حضور در تهران با آجورلو و همراهانش حضوري درخشان در فوتبال ايران داشت و به عناوين قهرماني، نايب قهرماني و سومي ليگ برتر دست يافت. براي آجورلو، پاس، ورزشگاه دستگردي و... خاطرات گذشته را مجدداً زنده مي كند. عصر امروز براي او عصري خاص خواهد بود.
مس - ذوب آهن
به ياد ليگ قهرمانان
ذوب آهن اصفهان ليگ را همانطور آغاز كرد كه همه از اين تيم انتظار داشتند. يك پيروزي خانگي مقابل پيكان قزوين كه البته به دشواري رقم خورد. تيم ابراهيم زاده در گام دوم ديداري به مراتب دشوارتر از بازي افتتاحيه پيش رو دارد. او امروز بايد سپيدپوشان ذوب آهن را به ديدار مس كرمان بفرستد كه زخم شكست هفته گذشته برابر پاس را بر قامت دارد.
مهدي رجب زاده، غايب بزرگ ذوب آهن در ديدار عصر امروز است. او كه فصل 89-88 ليگ برتر را با تيم مس كرمان پرفراز و نشيب پشت سرگذاشت مي توانست با ايستادن مقابل تيم سابق اش چهره شاخص اين بازي باشد اما با كارت قرمزي كه در ديدار هفته گذشته دريافت كرد، غايب بزرگ اين بازي نام گرفت. همچنين تقابل اين دو تيم يادآور ديدار آنها در مرحله يك هشتم نهايي مسابقات ليگ قهرمانان است، مسابقه اي كه ذوب آهن با تك گل «كاسترو» به سود خود تمام كرد و مسافر كره جنوبي شد تا براي صعود به جمع چهار تيم برتر آسيا به مصاف پوهانگ استيلرز برود. اين ديدار ساعت 17 و 30 دقيقه در ورزشگاه شهيد باهنر كرمان برگزار خواهد شد.
استقلال - فولاد
روزي متفاوت براي هر دو تيم
اگر واعظي آشتياني از استقلال نمي رفت و مجيد جلالي براي تمديد قرارداد با فولاد خوزستان عجله به خرج نمي داد، شايد امروز او سرمربي استقلال مقابل فولاد خوزستان بود اما چه سود كه اين فصل هم اتفاقات به گونه اي رقم خورد كه جلالي از تيم هاي بزرگ فوتبال ايران دور ماند و بايد به زورآزمايي با آنها دلخوش باشد.
جلالي كه تيم فولاد را خودش بسته و مهياي حضور در ليگ دهم كرده است، با شكست برابر استيل آذين شروعي نااميد كننده در اين رقابت ها داشت. او كه مدعي است، بي تجربگي عامل شكست شاگردانش در ديدار برابر استيل آذين بوده است، به اميد پيروزي مقابل استقلال به تهران خواهد آمد، كار دشواري كه فولاد حداقل در چند سال گذشته موفق به انجامش نشده است.
استقلال حريف عصر امروز فولاد فعلاً صدرنشين ليگ است. پيروزي پرگل برابر شهرداري تبريز تيم مظلومي را صدرنشين كرده است اما همانطور كه اين مربي و ديگر اعضاي كادر فني استقلال مي دانند، اين صدرنشيني كاذب است و اگر آبي پوشان همچون دقايق پاياني ديدار با شهرداري باشند، شايد خيلي زود جاي خود را با تيم هاي ميانه جدول عوض كنند. آنها به دنبال ماندن در صدر جدول هستند و اين امر محقق نمي شود، جز با پيروزي مقابل فولاد خوزستان. به هر حال تيم مظلومي، آنطور كه خودش مدعي است، آماده ديدار با فولاد است. اين تيم هفته دوم را هم بايد بدون مجتبي جباري و احتمالاً فرهاد مجيدي پشت سر بگذارد. اين ديدار امروز ساعت 19و40 دقيقه به قضاوت يدالله جهانبازي در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

انتقاد قلعه نويي از بازيكنان نيمكت نشين معترض
امير قلعه نويي سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان در واكنش به اين خبر كه تعدادي از ستاره هاي تيم سپاهان از نيمكت نشيني در بازي نخست اين تيم ناراحت بودند، گفت: من پيش از اين گفته بودم كه هر بازيكني از نيمكت نشيني ناراحت است مي تواند سپاهان را ترك كند و با هيچ فردي شوخي هم ندارم. بازيكنان ما فرهنگ حرفه اي بودن را نمي دانند و به هر موضوعي بي علت اعتراض مي كنند. تورس و فابرگاس كه جزو بهترين بازيكنان جهان و اسپانيا هستند در ديدار فينال جام جهاني تنها چند دقيقه به ميدان رفتند. آنها معناي حرفه اي بودن را ياد گرفته اند، اما بازيكنان ما تنها فرهنگ پول گرفتن را آموخته اند و چيز ديگري را بلد نيستند.
آندو در انتظار مجوز كار
هافبك ايراني با توافق با تيم انگليسي بلكبرن در انتظار مجوز كار است. يكي از نزديكان آندو تيموريان درباره آخرين وضعيت اين بازيكن گفت: آندو تصميم گرفته با بلكبرن قرارداد امضا كند. او به دنبال مجوز كار است. 48 ساعت ديگر به ايران بازمي گردد تا ويزاي خود را از ايران دريافت كند و سپس با آماده شدن مجوز كار خود در انگليس به اين كشور بازمي گردد.
پيرواني: آبرويم را از كوچه و خيابان نياورده ام
غلامحسين پيرواني با انتقاد از سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان اظهار داشت: افشين قطبي نبايد 3 بازيكن ما را با خود به اردوي اتريش مي برد. تيم اميد متعلق به غلام پيرواني نيست و به ملت ايران تعلق دارد. بازهم مي گويم افشين قطبي نبايد 3 بازيكن ما را با خود به اتريش مي برد. هر چند وضعيت فعلي خوب است اما من آبرويم را از كوچه و خيابان به دست نياوردم. شايد اگر هر مربي ديگري بود پوشيدن كت و شلوار و قدم زدن در گوانگجو را ترجيح مي داد اما من به اين مسائل توجه ندارم و هر لحظه احساس كنم پشتم خالي است كنار مي كشم.
اعتراض پيروزي و تراكتورسازي به حكم كميته انضباطي
جعفري مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز با اعتراض به حكم محروميت اين تيم از سوي كميته انضباطي گفت: به حكم صادر شده از سوي فدراسيون معترضيم. يا بايد محروميت ما را لغو كنند و يا اينكه پيروزي را هم دو جلسه محروم كنند زيرا اگر اشتباهي رخ داده گناه آنها كمتر از ما نيست. از سوي ديگر باشگاه پيروزي نيز به حكم كميته انضباطي اعتراض كرد تا مشخص شود دو تيم سرخپوش فوتبال مان از حكم فدراسيون فوتبال دل خوشي ندارند. از سوي ديگر عبداللهي دبير كميته انضباطي فدراسيون فوتبال مي گويد: طبق آئين نامه محروميت هاي تا 2 جلسه قطعي و غيرقابل اعتراض است. اين باشگاه ها مي توانند فقط در مورد جريمه 30ميليون توماني اعتراض كنند و اعتراض به بخشي از راي به معني توقف اجراي آن راي نيست و محروميت 2 جلسه اي پيروزي و تراكتورسازي قطعي است.
بازگشت نيكوليچ به فولاد
نناد نيكوليچ، سرمربي پيشين تيم فوتبال جوانان ايران به عنوان مدير تيم هاي پايه باشگاه فولاد خوزستان منصوب شد.
اين مربي كروات كه پيش از اين طي سال هاي 80 تا 86 نيز در همين مسئوليت با باشگاه فولاد خوزستان همكاري داشته است با عقد قراردادي يكساله بار ديگر مسئوليت تيم هاي پايه و مدرسه فوتبال باشگاه فولادخوزستان را عهده دار شد. نناد همان مربي اي است كه تيم فوتبال جوانان كشورمان در عين شايستگي با هدايت او در مسابقات قهرماني آسيا به نتيجه اي نرسيد.
بازگشت مهاجم بوركينافاسويي پيروزي به تهران
مهاجم بوركينافاسويي تيم فوتبال پيروزي با رواديد جديد وارد ايران شد. پس از آنكه هفته گذشته، هروه اوسال در اقدامي بي سابقه از فرودگاه امام (ره) به خاطر آنچه مشكل رواديد اين بازيكن خوانده شده بود، ديپورت شد، وي روز گذشته مجدداً وارد فرودگاه امام(ره) شد.اوسال بلافاصله از فرودگاه امام(ره) عازم مجموعه شركت واحد شد و در محل تمرينات پيروزي حضور يافت.
تشريح آخرين وضعيت مصدومان استقلال
پزشك تيم فوتبال استقلال تهران آخرين وضعيت مصدومان اين تيم را تشريح كرد. نوروزي گفت: مجتبي جباري در بازي با نفت در تهران دچار آسيب ديدگي از ناحيه كشاله ران شد حداقل دو هفته دور از ميادين خواهد بود. محمد محمدي نيز كه قبل از عزيمت تيم به تبريز از ناحيه زانو دچار آسيب ديدگي شده بود در حال حاضر شرايط خوبي دارد اما بازي كردن او مقابل فولاد ريسك بالايي دارد.
ادعاي عجيب هافبك فولادخوزستان
هافبك برزيلي تيم فوتبال فولادخوزستان پيش از ديدار اين تيم برابر استقلال مدعي شد اگر نتواند براي تيمش بازي كند از شدت ناراحتي گريه خواهد كرد! آندره زينهو هافبك جديد فولادخوزستان كه شنيده بازي مقابل تيمهاي استقلال و پيروزي در ورزشگاه آزادي با تمام بازي هاي ديگر تفاوت دارد مي گويد: اگر نتوانم تا روز شنبه مجوز بازي مقابل استقلال تهران را دريافت كنم، از ناراحتي گريه مي كنم ! من خيلي انگيزه دارم و مي خواهم به استقلال گل بزنم. كارت بازي اين بازيكن تا روز گذشته صادر نشده بود.

 



مسابقات وزنه برداري معلولان جهان - مالزي
ايران بر سكوي سوم جهان ايستاد

تيم ملي ايران با 64 امتياز عنوان سومي مسابقات وزنه برداري معلولان جهان را به خود اختصاص داد.
در پايان پنجمين دوره مسابقات وزنه برداري معلولان جهان كه از 3 مرداد ماه به ميزباني مالزي در كوالالامپور آغاز شده بود، تيم ملي ايران با كسب 6 مدال طلا، 5 نقره و 2 برنز و 64 امتياز عنوان سومي جهان را به خود اختصاص داد.
مصر در مجموع امتيازات تيمي با كسب 72 امتياز قهرمان و تيم چين با 66 امتياز سوم شد.ايران در حالي عنوان سومي اين دوره از رقابت ها را كسب كرد كه تنها در بخش مردان به رقابت با رقباي جهاني پرداخت و ديگر تيم هاي شركت كننده در دو بخش مردان و زنان حضور داشتند.
مدال هاي طلاي ايران را مجيد فرزين، حمزه محمدي و كاظم رجبي در بزرگسالان و سيدحامد صلحي پور، علي نجات خواه و سيامند رحمان در جوانان كسب كردند.علي حسيني و سيامند رحمان در بزرگسالان به نشان نقره رسيدند و روح الله رستمي، سعيد نصيري و يوسف يوسفي هم در جوانان مدال نقره ونادر مرادي و علي صادق زاده هم 2 مدال برنز ايران را در بخش بزرگسالان كسب كردند.

 



احتمال كاهش سهميه فوتبال ايران در آسيا

رئيس فدراسيون فوتبال پس از بازگشت از مالزي گفت كه احتمال كاهش سهميه فوتبال باشگاه هاي ايران در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا وجود دارد.
علي كفاشيان درباره برنامه هايش در سفر به مالزي و جلساتي كه در مقر كنفدراسيون فوتبال آسيا برگزار شده است، گفت: در اين جلسات راجع به مسائل باشگاهي و سازمان ليگ گفت وگوهايي انجام شد. همچنين برنامه هاي سازمان ليگ فوتبال انگليس و سازمان ليگ ژاپن ارائه و پيشنهاداتي براي تغيير نحوه برگزاري رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا مطرح شد كه براساس تصميم اتخاذ شده، قرار است جمع بندي نهايي در جلسه بعدي انجام گيرد و آبان سال جاري تصميم نهايي پيرامون تعداد سهميه كشورها براي حضور در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا اتخاذ شود.
وي در پاسخ به اين سوال كه پيش از حضور شما در مالزي رئيس سازمان ليگ گفته بود چهار سهميه ايران در ليگ قهرمانان آسيا قطعي است، گفت: هيچ چيز مشخص نيست. نمي توان از هم اكنون پيش بيني كرد كه آيا سهميه ايران ثابت مي ماند يا خير! اگر قرار باشد سهميه ايران حفظ شود به خاطر اين است كه استقلال نماينده چهارم ايران است و حضور اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا مي تواند به افزايش حضور تماشاگران در رقابت ها كمك كند. با اين حال احتمال كاهش سهميه هاي ايران هم وجود دارد.

 



آغاز اردوي 21 روزه وزنه برداران در اردبيل

تيم ملي وزنه برداري براي آماده سازي هر چه بهتر جهت حضور در مسابقات جهاني آنتاليا 2010 و بازيهاي آسيايي گوانگجو، از امروز (شنبه) اردوي سه هفته اي خود را در مشكين شهر اردبيل آغاز مي كند.
12 ملي پوش حاضر در اردو به همراه كوروش باقري، سرمربي و محمد علي فلاحتي نژاد، مربي تيم ملي بزرگسالان، صبح ديروز (جمعه) با اتوبوس، تهران را به مقصد اردبيل ترك كردند تا از شنبه (امروز) به مدت 21 روز در مشكين شهر اردبيل، دور جديدي از تمرينات خود را آغاز كنند.
احسان رضائيان و سيد مهدي پانزوان در دسته 69 كيلوگرم، كيانوش رستمي در دسته 77 كيلوگرم، كيا قدمي و اصغر ابراهيمي در دسته 94 كيلوگرم، حامد مجيدي، محسن بيرانوند، بهادر مولائي و محمدرضا براري در دسته 105 كيلوگرم و وحيد ربيعي، سجاد انوشيرواني و بهداد سليمي در دسته 105+ كيلوگرم، 12 وزنه برداري هستند كه با حضور در ليست نهائي تيم ملي براي تصاحب دوبنده اين تيم در مسابقات جهاني آنتاليا 2010، در اردوي تيم ملي با يكديگر رقابت مي كنند.
كادر فني تيم ملي در نظر دارد تا قبل از مسابقات جهاني آنتاليا كه از 25 شهريور ماه آغاز مي شود، اردويي نيز در كرمانشاه داشته باشند.

 



آخرين خبر

تيم كشتي فرنگي نوجوانان ايران قهرمان آسيا شد
در پايان رقابت هاي كشتي فرنگي قهرماني نوجوانان آسيا تيم كشورمان با كسب پنج مدال طلا، يك نقره و سه برنز و كسب 85 امتياز با اقتدار قهرمان قاره كهن شد.
در پايان رقابت هاي كشتي فرنگي قهرماني نوجوانان آسيا كه روز گذشته در شهر بانكوك تايلند برگزار شد، نوجوانان ايراني با كسب پنج مدال طلا، يك نقره و سه برنز با اقتدار همانند سال گذشته قهرمان قاره كهن شدند. در پايان اين رقابت ها تيم ايران با كسب 85 امتياز قهرمان شد و تيم هاي قرقيزستان و قزاقستان به ترتيب با 74 و71 امتياز دوم و سوم شدند.

 



سومين شكست تيم ملي بسكتبال ايران در چين

تيم ملي بسكتبال ايران در سومين ديدار خود در چين مقابل تيم استراليا شكست خورد.
در سومين روز از ششمين دوره رقابت هاي جام استانكوويچ تيم ملي بسكتبال ايران با نتيجه 69 بر 60 مغلوب استراليا شد.
ملي پوشان ايران كوارترهاي اول، دوم و چهارم را با نتايج
20-13، 14-13، 17-11، به تيم استراليا واگذار كردند و تنها در كوارتر سوم توانستند با نتيجه 23 بر 18 بر استراليا غلبه كنند.
ايران پيش از اين مقابل تيم هاي اسلووني و چين شكست خورده بود. طبق برنامه ريزي مسئولان اين رقابتها امروز (شنبه) تيم ها استراحت دارند و فردا (يك شنبه) تيم ايران براي قرار گرفتن در رده سوم يا چهارم به مصاف تيم بازنده چين و اسلووني مي رود.مسابقه هاي جام استانكوويچ از 6 تا 10 مردادماه با حضور تيم هاي ايران، چين، استراليا و اسلووني در چين برگزار مي شود.

 



هندبال جوانان آسيا- تهران ايران از صعود به ديدار نهايي بازماند

تيم هندبال جوانان ايران با شكست برابر تيم قطر در ديدار نيمه نهايي مسابقات هندبال قهرماني جوانان آسيا از حضور در ديدار نهايي اين رقابت ها بازماند.
مرحله نيمه نهايي دوازدهمين دوره رقابت هاي هندبال قهرماني جوانان آسيا در تهران روز گذشته با برگزاري ديدار بين دو تيم ايران و قطر در تالار فدراسيون هندبال آغاز شد.
در مسابقه جمعه كه با قضاوت كوبلي از كشور قزاقستان برگزار شد، هندباليست هاي جوان كشورمان با نتيجه 37 بر 27 بازي را به تيم قطر واگذار كردند.
هندباليست هاي جوان ايران با قبول شكست در ديدار برابر قطر شانس حضور در فينال اين رقابت ها را از دست دادند. شاگردان نقي ناري براي كسب مقام سوم رقابت هاي هندبال قهرماني جوانان آسيا روز يكشنبه با بازنده ديدار دو تيم كره جنوبي و امارات رو به رو مي شوند.
سه تيم برتر اين دوره به رقابت هاي جهاني يونان راه پيدا خواهند كرد. مسابقات جهاني مردادماه 1390 برگزار مي شود.

 



دعوت از 9 كاراته كا به اردوي بازي هاي آسيايي

رقابت هاي انتخابي تيم ملي كاراته بزرگسالان برگزار شد و 9 نفر دعوت شده به اردوي گوانگجو مشخص شدند.
رقابت هاي انتخابي تيم ملي كاراته بزرگسالان براي شناخت نفرات دعوت شده به اردو جهت اعزام به بازيهاي آسيايي 2010 گوانگجو روز پنج شنبه هفته گذشته برگزار شد و طي آن در وزن منفي 55 كيلوگرم وحيد حسني پور و محمد قاسمي، در وزن منفي 60 كيلوگرم امير مهدي زاده و سعيد عليپور، وزن منفي 84 كيلوگرم منصور حسن بيگي، جاسم ويشگاهي و سعيد فرخي، در وزن مثبت 84 كيلوگرم ذبيح الله پورشيب و مهران بهنام فر به اردوي تيم ملي دعوت شدند. از ميان اين ملي پوشان چهار نفر به بازيهاي آسيايي گوانگجو اعزام خواهند شد.
در رقابت هاي انتخابي تيم ملي نفرات نخست انتخابي مرحله قبل، مبارزه نكردند و تنها نفرات بعد به صورت دوره اي با يكديگر روبه رو شدند.

 



دعوت از 30 كشتي گير به اردوي تيم ملي فرنگي

محمد بنا 30 كشتي گير را به اردوي تيم ملي فرنگي دعوت كرد.
اردوي تيم ملي كشتي فرنگي از روز 13 تا 24مردادماه در خانه كشتي تهران برگزار مي شود.
اسامي نفرات دعوت شده به اردو به شرح زير است:
55 كيلوگرم: حميد سوريان، محمد فقيري، سامان عبدولي، محمد حاتمي و محسن حاجي پور.
60 كيلوگرم: اميد نوروزي، جاسم اميري، علي ذكايي مهر و ابوذر نورزاده .
66 كيلوگرم: سعيد عبدولي، علي محمدي، افشين بيابانگرد و محسن قاسمي.
74 كيلوگرم: فرشاد عليزاده، مهدي محمدي، كمال محمد عليزاده و هادي عليزاده.
84 كيلوگرم: طالب نعمت پور، داود عابدين زاده، حبيب اله اخلاقي، داود اخباري و سامان طهماسبي.
96 كيلوگرم: امير علي اكبري، بابك قرباني، محمدرضا اكبري و شهاب قوره جيلي.
120 كيلوگرم: محمد قرباني، بشير باباجانزاده، امير قاسمي منجزي و پارسا نظري
سرمربي: محمد بنا، مربيان: جمشيد خيرآبادي، رسول جزيني، ايرج اسفندياري و حميدرضا اسماعيل نژاد، ماساژور: جلال كمالي دوست آزاد

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14