(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 27  آذر 1389- شماره 19816

17 واحد آموزش پزشكي دانشگاه آزاد تعطيل شد
هشدار شوراي اصناف و سازمان حمايت به متخلفين
در پي رفع تشديد آلودگي هوا ممنوعيت برگزاري زنگ ورزش مدارس تهران لغو شد
نجات معجزه آساي كودك 6 ساله دامغاني از مرگ
اسامي پذيرفته شدگان رشته هاي نيمه متمركز دانشگاه علمي كاربردي
مديركل نظارت بر داروي وزارت بهداشت: حذف حق فني در داروخانه ها خدمات دارويي را تضعيف مي كند
10 كشته و زخمي در سانحه رانندگي محور اليگودرز- اصفهان
مرگ دختر جوان تالشي بر اثر آتش سوزي
بارش باران و وزش باد در استان تهران
كشف 790 كيلوگرم موادمخدر در سراوان
انتصاب در آموزش و پرورش
رويدادهاي خارجي
پاساژ تجهيزات پزشكي در خيابان جمهوري طعمه حريق شد
كشف محموله يك ميليارد ريالي كالاي قاچاق در پارس جنوبي
شناسايي 10 نقطه تهران براي ايجاد پياده راه
كشته شدن 3 نفر در اثر اختلافات خانوادگي



توسط وزارت بهداشت و درمان و به دليل نداشتن كيفيت لازم
17 واحد آموزش پزشكي دانشگاه آزاد تعطيل شد

قائم مقام معاونت آموزش وزارت بهداشت و درمان از تعطيلي 17 واحد آموزشي پزشكي دانشگاه آزاد به دليل نداشتن كيفيت لازم خبر داد.
سيداميرمحسن ضيايي در گفت وگو با فارس گفت: واحدهاي آموزشي تعطيل شده شامل سراسر كشور و در رشته هايي مانند پرستاري و مامايي به دليل نداشتن كيفيت لازم مي باشد.
وي در عين حال اذعان كرد: اينكه كيفيت آموزشي در دانشگاه آزاد پايين است موضوعي نيست كه در تمام بخشهاي آن جاري باشد و به نوعي طبيعي است كه قسمت هايي از آن اختلال آموزشي دارد.
وي با بيان اينكه كارشناسان وزارت بهداشت بطور پيگير در حال بررسي و بازرسي از اين واحدهاي آموزشي هستند، تصريح كرد: در برخي رشته ها مانند دندانپزشكي دانشگاه آزاد، بخش هاي فوق العاده خوبي دارد كه در همين زمينه و برخي رشته هاي ديگر موضوع اجازه برگزاري دوره دستياري در اين دانشگاه را مورد بررسي قرار مي دهيم.
ضيايي يادآور شد: دانشگاه آزاد بسيار گسترده است لذا چند هفته پيش با رئيس دانشگاه آزاد جلسه اي داشتيم و آنها صريحا پايبندي خود را به مصوبات و قوانين وزارت بهداشت اعلام كردند لذا ما دانشگاه آزاد را شريك خود در آموزش پزشكي مي بينيم.در همين حال دكتر عبدالله جاسبي نيز در آبانماه 87 در اجلاس شوراي مركزي دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به غيرفعال بودن 17 واحد آموزشي ياد شده تاكيد كرده بود در صورتي كه تكليف مراكز و واحدهاي غيرفعال تا 6 ماه يا يك سال آينده مشخص نشود تعطيل خواهند شد.
جاسبي در اين اجلاس تصريح كرده بود 110شعبه دانشگاه آزاد به خاطر غيرفعال بودن و يا كم فعال بودن در آستانه تعطيلي قرار دارند.

 



هشدار شوراي اصناف و سازمان حمايت به متخلفين

رئيس شوراي اصناف كشور از تشديد مجدد بازرسي ها و نظارت اصناف در آستانه اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها خبر داد.
قاسم نوده فراهاني در گفت وگو با ايسنا، ضمن هشدار به آن دسته از توليدكنندگان متخلفي كه به عرضه كالاهاي توليدي با وزن كم اقدام مي كنند، اظهار كرد: واحدهاي بازرسي و نظارت اصناف اخيرا در ماموريت هاي خود به بروز برخي تخلفات در زمينه وزن و حجم كالاهاي توليدي پي برده اند و نمونه اين كالاها شناسايي شده است.
وي از تمامي واحدهاي صنفي خواست تا ضمن در اختيار داشتن فاكتور خريد و فروش كالا، براي جلوگيري از هرگونه تخلف، برچسب قيمت بر روي كالاهاي خود نصب كنند تا بازرسان حين انجام ماموريت برخورد قانوني نكنند.
رئيس شوراي اصناف كشور در ادامه از مديريت و بازاريابي به عنوان يكي از مولفه هاي مهم اقتصاد ياد كرد كه امروز در تمام كشورهاي دنيا به عنوان يك اصل اساسي در مديريت فروش و حفظ بازارهاي هدف دنبال مي شود.
به اعتقاد فراهاني، رشد تكنولوژي، افزايش تجهيزات، استفاده از ماشين آلات در توليد، افزايش مصرف، تنوع توليدات، ابداع روش هاي مختلف تجارت، تسهيل حمل و نقل كالا و تنوع در نياز مشتري از عوامل مهم تقويت بازاريابي و ورود به بازارهاي هدف به شمار مي رود.
بزرگترين تخلف
اسماعيل قاسمي مديركل دفتر امور حقوقي و تخلفات سازمان حمايت نيز، بيشترين تخلف اصناف را عدم نصب برچسب و ارايه فاكتور ذكر كرد.
وي در گفت وگو با خبرگزاري فارس با بيان اين كه بازرسي از واحدهاي صنفي بايد به نحوي انجام گيرد كه جايگاه و احترام فعالان صنفي خدشه دار نشود، اظهار داشت: از آنجايي كه تنها 7درصد واحدهاي صنفي مرتكب تخلف مي شوند و حجم قابل توجهي از تخلفات انجام گرفته نيز مربوط به عدم نصب برچسب و ارائه فاكتور است، بنابراين نگرش به جامعه اصناف مثبت است.
وي ادامه داد: بازرسان موظف هستند تنها در چارچوب قانون نظام صنفي، قانون حمايت از مصرف كنندگان و توليدكنندگان و همچنين قانون هدفمندي يارانه ها عملكرد واحدهاي صنفي را مورد بررسي قرار داده و در صورت مشاهده تخلف اقدام به ارائه گزارش كنند.
وي از بازرسان بخش هاي مختلف خواست به منظور جلوگيري از سوءاستفاده هاي برخي افراد، هنگام مراجعه، به واحدهاي صنفي با ارائه كارت شناسايي خود را معرفي كرده و در برخورد با اصناف از هرگونه رفتاري كه به بي احترامي تعبير شود پرهيز كنند.
قاسمي گفت: از فعالان صنفي مي خواهيم پس از مطمئن شدن از اين كه فرد مراجعه كننده بازرس رسمي يكي از دستگاه هاي مسئول است، نهايت همكاري را داشته باشند.

 



در پي رفع تشديد آلودگي هوا ممنوعيت برگزاري زنگ ورزش مدارس تهران لغو شد

رئيس گروه تربيت بدني اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران از لغو ممنوعيت برگزاري زنگ ورزش مدارس شهر تهران خبر داد.
حسن بابويي در گفت وگو با فارس گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسي آلودگي هوا از حالت هشدار خارج شده است و جاي نگراني براي دانش آموزان و خانواده هاي آن ها وجود ندارد.
زكريا يازرلو مديركل آموزش و پرورش شهر تهران هم در گفت وگو با اين خبرگزاري تاكيد كرد: به علت رفع تشديد آلودگي هوا مدارس شهر تهران داير و طبق برنامه قبلي به فعاليت خود ادامه خواهند داد.
وي از آن دسته از دانش آموزاني كه دچار ناراحتي قلبي يا ريوي هستند خواست كه در چند روز آينده پس از تعطيلي مدرسه، در مسير مدرسه تا خانه توقف نداشته باشند تا از اثرات به جا مانده هواي آلوده آسيبي نبينند.

 



به هنگام عزاداري سالارشهيدان اتفاق افتاد
نجات معجزه آساي كودك 6 ساله دامغاني از مرگ

سرويس شهرستانها-
كودك 6 ساله دامغاني به هنگام عزاداري حسيني از ارتفاع 3 متري به پايين سقوط كرد اما معجزه آسا از مرگ نجات يافت.
محسن شادمهر كودك 6ساله كه روز هشتم محرم به همراه مادرش براي شركت در مراسم عزاداري سالارشهيدان به هيئت زينبيه دامغان رفته بود از ارتفاع 3متري ساختمان با سر به پايين سقوط كرد اما معجزه آسا از مرگ رهايي يافت.
محسن كه در پشت بام هيئت زينبيه در كنار مادر خويش مشغول تماشاي مراسم عزاداري بود يك لحظه از مادرش جدا شد و از پشت بام هيئت از ناحيه سر به داخل حمام مجاور سقوط كرد. وي بلافاصله به بيمارستان دامغان منتقل شد و تحت معاينات پزشكي قرار گرفت و پزشكان با ناباوري سلامت كامل وي را تاييد كردند.
در اثر اين حادثه كودك دامغاني تنها دچار آسيب جزئي شد و به طرز معجزه آسايي از مرگ نجات يافت.
وقوع اين حادثه و نجات كودك موجب شگفتي و حيرت عزاداران حسيني و مردم دامغان قرار گرفت و اين اتفاق را يك معجزه دانستند.

 



از سوي سازمان سنجش اعلام شد
اسامي پذيرفته شدگان رشته هاي نيمه متمركز دانشگاه علمي كاربردي

سازمان سنجش اسامي پذيرفته شدگان نهايي رشته هاي نيمه متمركز پذيرش دوره هاي كارداني علمي كاربردي پودماني دانشگاه جامع علمي كاربردي شهريور 89 را اعلام كرد.
به گزارش ايسنا، كليه پذيرفته شدگان لازم است در يكي از روزهاي 18 لغايت 21 بهمن ماه سال جاري با در دست داشتن مدارك و با توجه به كد رشته محل قبولي، به مركز آموزشي ذيربط مراجعه نمايند.
پذيرفته شدگان لازم است مدارك لازم را براي ثبت نام كه شامل تصوير تمام صفحات شناسنامه و كارت ملي با اصل آنها، اصل و تصوير گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه يا گواهي معتبر ديپلم، اصل فرم تاييديه معدل جهت فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است، مي باشد به همراه شش قطعه عكس 4x3 تمام رخ تهيه شده در سال جاري، گواهي اشتغال به كار با امضاء و مهر بالاترين مقام مسئول محل كار، تصوير آخرين فيش حقوقي يا حكم كارگزيني يا قرارداد همكاري و اصل آنها جهت تاييد (فقط براي پذيرفته شدگان شاغل)، اصل و تصوير كارت پايان خدمت، كارت معافيت دائم پزشكي يا كفالت يا كارت معافيت دائم زمان صلح با فرم كامپيوتري(فقط براي آقايان) و گواهي اشتغال به كار و حكم كارگزيني از يگان مربوط براي شاغلين نيروهاي مسلح تسليم اين مركز كنند.
براساس اين گزارش، كلاس ها از روز 23 بهمن ماه سال جاري آغاز مي شود.

 



مديركل نظارت بر داروي وزارت بهداشت: حذف حق فني در داروخانه ها خدمات دارويي را تضعيف مي كند

مديركل نظارت بر داروي معاونت غذا و داروي وزارت بهداشت گفت: حذف حق فني در داروخانه ها خود به خود خدمات دارويي در كشور را تضعيف مي كند.
دكتر محمدرضا شانه ساز درباره راي ديوان عدالت اداري مبني بر غيرقانوني بودن دريافت حق فني در داروخانه ها اظهار داشت: در اين زمينه جامعه داروسازان كشور صحبت ها و مكاتباتي با وزارت بهداشت و معاونت غذا و دارو داشته اند. قطعا اين موضوع دلخوري هايي ميان داروسازان پيش مي آورد.
وي ادامه داد: اما در مجموع اين راي اعلام شده رايي قانوني است و ما پس از بررسي هاي لازم اقدام مقتضي را انجام مي دهيم.
شانه ساز با بيان اين كه اغلب كشورهاي دنيا به ويژه كشورهاي مطرح به ازاي خدمات ارائه شده در داروخانه ها مبلغي در نظر گرفته مي شود، افزود: سازمان جهاني بهداشت نيز در اين زمينه راهنما دارد و بيان كرده كه چه خدماتي بايد در داروخانه ها ارائه و چه مبلغي بابت اين خدمات دريافت شود. در مجموع حق فني داروخانه ها در دنيا بحث جاافتاده اي است و اين كه در ايران حذف اين حق مطرح شود از نظر محافل علمي داروسازي خوشايند نيست.
وي در اين باره ادامه داد: حذف حق فني داروخانه ها مي تواند به معناي آن باشد كه خدمات دارويي در كشور انجام نمي شود و بابت خدمات علمي و مسئوليتي كه در داروخانه ها وجود دارد نبايد مبلغي پرداخت شود. اين در حالي است كه اكنون اگر داروسازي، خدمات لازم را به صورتي صحيح انجام ندهد به مراجع قضايي و شبه قضايي معرفي مي شود.
مديركل نظارت بر داروي وزارت بهداشت گفت: وظايف علمي براي داروسازان كشور تعريف شده است و حذف حق فني تضعيف روند مناسبي كه مي توانست در جامعه داروسازي و داروخانه ها به وجود آيد را سبب مي شود. اما در مجموع بايد اين راي مستقيما به دست ما برسد و به دنبال آن بررسي ها و اقدامات لازم را انجام دهيم.

 



10 كشته و زخمي در سانحه رانندگي محور اليگودرز- اصفهان

اليگودرز-خبرنگاركيهان:
در حادثه تصادف يك دستگاه وانت نيسان و يك دستگاه پيكان سواري، 7 نفر كشته و 3نفر ديگر زخمي شدند.
در اين حادثه كه در محور اليگودرز-اصفهان رخ داد، يك دستگاه وانت نيسان كه به سمت اليگودرز در حركت بود با پيكان سواري به صورت رخ به رخ برخورد كرد كه در اين حادثه 7 نفر از سرنشينان هر دو خودرو در دم كشته و 3 نفر ديگر زخمي شدند كه حال دو نفر از آنها وخيم گزارش شده است.علت حادثه از سوي كارشناسان پليس راه اليگودرز در حال بررسي است.

 



مرگ دختر جوان تالشي بر اثر آتش سوزي

رشت- خبرنگار كيهان:
آتش سوزي در يك منزل مسكوني در شهرستان تالش موجب مرگ يك دختر جوان شد.
بنا بر اظهار سرهنگ حسين نيكفرد فرمانده انتظامي شهرستان تالش، اين حريق در منزلي در بخش حريق تالش روي داد كه موجب جان باختن يك دختر جوان 25 ساله بر اثر سوختگي شديد شد.
وي افزود: آتش سوزي بر اثر نقص فني و متعاقب آن اشتعال يك دستگاه بخاري نفتي روي داد كه منجر به جراحت ساير اعضاي خانواده شد كه با كمك نيروهاي امدادي براي مداوا روانه بيمارستان شدند.

 



سازمان هواشناسي پيش بيني كرد
بارش باران و وزش باد در استان تهران

سازمان هواشناسي كشور از بارش باران و وزش باد در استان تهران خبر داد.
براساس تحليل آخرين داده هاي هواشناسي، با نزديك شدن موجي در تراز مياني جو از سمت غرب كشور بارش ها آغاز مي شود كه مناطقي از ارتفاعات جنوبي البرز را تا پايان امروز دربر مي گيرد.
بنابراين گزارش بارش ها در اين مدت در شمال غرب كشور از شدت كمتري برخوردار است و در سواحل شمال كشور عمدتا خفيف و پراكنده پيش بيني مي شود.
اين سازمان همچنين وضعيت آسمان امروز استان تهران را ابري تا نيمه ابري همراه با بارش باران و وزش باد پيش بيني كرد.
به گزارش اين سازمان آسمان تهران فردا صاف و با وزش باد همراه است.

 



كشف 790 كيلوگرم موادمخدر در سراوان

زاهدان-خبرنگاركيهان:
فرمانده مرزباني سيستان وبلوچستان از كشف بيش از 790كيلوگرم موادمخدر توسط مرزبانان هنگ سراوان خبر داد.
سرتيپ غلام نبي كوهكن افزود: مرزبانان هنگ سراوان در راستاي كنترل مرز و برخورد با متجاوزان و قاچاقچيان مسلح موادمخدر در شمال مرز سراوان از نفوذ دو دستگاه خودرو حامل موادمخدر به داخل كشور مطلع شدند و بلافاصله تمامي مسيرها را تحت كنترل خود قرار دادند.
وي افزود: مرزبانان با استفاده از سيستم هاي الكترونيكي مسير و محل قاچاقچيان را شناسايي و با هوشياري به تعقيب آنان پرداختند.
كوهكن تصريح كرد: قاچاقچيان به محض مشاهده به سمت مرزبانان تيراندازي كردند كه با آتش نيروهاي مرزي مواجه شدند.
وي در ادامه افزود: در تبادل آتش يك دستگاه خودروي تويوتا به آتش كشيده شد و يك دستگاه خودرو حامل موادمخدر توقيف شد.«كوهكن» گفت: قاچاقچيان از تاريكي و نزديكي با مرز استفاده كرده و به آن سوي مرز متواري مي شوند.وي ادامه داد: در اين درگيري مقدار حدود 790كيلوگرم ترياك كشف شد.
فرمانده مرزباني سيستان وبلوچستان گفت: تلاش براي دستگيري قاچاقچيان فراري ادامه دارد.

 



انتصاب در آموزش و پرورش

طي حكمي از سوي وزير آموزش و پرورش علي اصغر يزداني به عنوان قائم مقام وزير در امور بين الملل و رئيس مركز بين الملل و مدارس خارج از كشور منصوب شد.
يزداني پيش از اين مسئوليت معاونت پرورشي و تربيت بدني اين وزارتخانه را برعهده داشت.

 



رويدادهاي خارجي

دادستان اروپا : اسرائيل عامل قاچاق اعضاي بدن انسان

دادستاني اروپا از فعاليت گسترده رژيم صهيونيستي در شبكه بين المللي قاچاق اعضاي بدن انسان خبر داد.
واحد مركزي خبر به نقل از پرس تي وي گزارش داد، يكي از دادستان هاي اتحاديه اروپا اعلام كرده است اسرائيل شبكه گسترده اي از قاچاق اعضاي بدن دارد.
جاناتان ريتل كه به عنوان هيأت حقوقي اتحاديه اروپا در كوزوو حضور دارد اين مسأله را در يك دادگاه در كوزوو مطرح كرده است.
به گفته اين دادستان اروپايي، هفت تبعه كوزوو بخشي از يك شبكه بين المللي هستند كه به قاچاق عضو افرادي مشغول هستند كه در فقر فاحش روزگار خود را سپري مي كنند.وي تصريح كرده است، اعضاي افرادي از مولداوي، قزاقستان، تركيه و روسيه در اين شبكه قاچاق شده است.
اين دادستان اروپايي تصريح كرده است علاوه بر اسرائيل، كشورهاي ديگري از قبيل آلمان، كانادا و لهستان نيز از دريافت كنندگان اين اعضاي قاچاق شده بدن انسان بوده اند.

 



پاساژ تجهيزات پزشكي در خيابان جمهوري طعمه حريق شد

پاساژ تجهيزات پزشكي در خيابان جمهوري تهران در آتش سوخت.
آتش نشانان ايستگاه هاي يك و 46 در ساعت 37/22 پنجشنبه شب از طريق سامانه 125 در جريان حادثه اي در خيابان ولي عصر قرار گرفتند.
به گفته غلامرضا ترحمي معاون منطقه 1 عمليات سازمان آتش نشاني تهران، در اين حادثه چند فروشگاه در طبقه دوم يك پاساژ تجهيزات پزشكي و آزمايشگاهي در محاصره شعله هاي آتش قرار داشت و شعله و دود زيادي از آن خارج مي شد.
وي افزود: آتش نشانان با استفاده از چند رشته لوله آبدهي و دستگاه تنفسي از چند مسير وارد پاساژ شدند و آتش سوزي را مهار و از گسترش شعله هاي آتش به ديگر فروشگاه ها جلوگيري كردند.
ترحمي افزود: آتش نشانان دود ناشي از اين آتش سوزي را با استفاده از دستگاه هواكش قوي از محل خارج كردند و پس از ايمن سازي محل حادثه به ماموريت خود پايان دادند. كارشناسان آتش نشاني در حال بررسي علت اين آتش سوزي هستند.

 



كشف محموله يك ميليارد ريالي كالاي قاچاق در پارس جنوبي

فرمانده انتظامي ويژه پارس جنوبي از كشف محموله يك ميليارد ريالي كالاي قاچاق در پارس جنوبي خبر داد.
علمدار لشكري در گفت وگو با خبرنگار فارس در عسلويه اظهار داشت: عسلويه و پارس جنوبي از مهم ترين و ارزشمند ترين مناطق ايران اسلامي است و تأمين امنيت و رفاه مردم در اين منطقه وظيفه مهم و حساسي است.
وي افزود: تمام تلاش و همت خود را براي تامين امنيت مردم به كار گرفته ايم و اميدوار هستيم كه با همكاري مردم و نيروي انتظامي شاهد برقراري امنيت پايدار باشيم.
فرمانده انتظامي ويژه پارس جنوبي از كشف محموله يك ميليارد ريالي كالاي قاچاق در پارس جنوبي خبر داد و خاطر نشان كرد: با تلاش پليس پارس جنوبي از يك دستگاه خودرو، يك محموله يك ميليارد ريالي كالاي قاچاق كشف و ضبط شد.
لشكري تصريح كرد: ماموران مبارزه با قاچاق كالا و ارز منطقه ويژه اقتصادي پارس جنوبي در حين كنترل خودروهاي در حال عبور از حوزه استحفاظي خود به يك دستگاه تريلر به رانندگي شخصي به نام «ق» مظنون شدند و عمليات خود را براي دستگيري وي آغاز كردند.
وي اضافه كرد: پليس به سرعت خودرو را متوقف كرد و در بازرسي هاي به عمل آمده از آن يك دستگاه جرثقيل خارجي فاقد هرگونه مجوزي را كشف و ضبط كرد.
اين مقام مسئول يادآور شد: تريلر توقيف شده و راننده به منظور سير مراحل قانوني به پايگاه انتظامي انتقال داده شده است.
لشكري در مورد ارزش مادي اين محموله بيان داشت: ارزش كالاهاي كشف شده بالغ بر يك ميليارد و 200 ميليون ريال برآورد شده است.
وي افزود: پليس انتظامي منطقه عسلويه در چند سال اخير همكاري و تعامل نزديكي با مردم داشته و در سايه اين تعامل شاهد موفقيت هاي خوبي توسط پليس بوده ايم كه اميدوار هستيم اين تعامل تداوم داشته باشد.

 



شناسايي 10 نقطه تهران براي ايجاد پياده راه

مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران گفت: حداقل 10 نقطه در شهر تهران شناسايي شده است كه بايد جنبه هاي اقتصادي، تجاري، اجتماعي و فرهنگي آنها را در كنار جنبه هاي مهم ترافيكي در نظر گرفته و محاسبه كنيم.
جواد شوشتري افزود: بخش هايي از بلوار كشاورز تاكنون مورد بررسي قرار گرفته است كه به پياده راه تبديل مي شود.
وي گفت: پياده راه شدن فاصله خيابان هاي 16 آذر تا خيابان فلسطين نيز مورد بررسي قرار گرفته است.
جواد شوشتري با اعلام اين كه سازمان زيباسازي مطالعات ايجاد پياده راه ها را در چندين معبر اصلي و محوري انجام داده است، افزود: حداقل 10 نقطه در شهر تهران شناسايي شده است كه بايد جنبه هاي اقتصادي، تجاري، اجتماعي و فرهنگي آنها را در كنار جنبه هاي مهم ترافيكي در نظر گرفته و محاسبه كنيم.
وي پياده راه شدن بخش هايي از بلوار كشاورز را به عنوان يكي از اين نقاط اعلام كرد و گفت: بخش هايي از اين بلوار تاكنون مورد بررسي قرار گرفته است كه يكي از اين بخش ها پياده راه شدن فاصله خيابان هاي 16 آذر تا خيابان فلسطين است.
شوشتري با بيان اين كه اين پيشنهاد در حال مطالعه است، اضافه كرد: در مورد اين كه اين بلوار و يا بخش هايي از آن در تمام و يا ساعاتي از روز پياده راه باشد و يا تغييراتي در مورد شرايط فيزيكي خيابان و كاربري واحدهاي تجاري و مغازه ها صورت گيرد، هنوز به نتيجه نهايي نرسيده ايم و بايد بيشتر بررسي شود.
مديرعامل سازمان زيباسازي همچنين بلوار اميركبير در منطقه 22 را يكي ديگر از پيشنهادهاي ايجاد پياده راه در تهران اعلام كرد و افزود: اين بلوار نيز شرايط تبديل شدن به يك پياده راه را دارد و پس از تكميل مطالعات نسبت به اجرايي كردن آن اقدام خواهيم كرد.
شوشتري با تاكيد بر اين كه اقدام سازمان زيباسازي در ايجاد پياده راه اقدامي لوكس و تنها با اهداف گردشگري نيست به ايسنا گفت: تجربه ايجاد پياده راه در خيابان هايي نظير 15 خرداد و سپهسالار موفق و كارآمد بوده است و قطعا اين اقدام را در خيابان هاي ديگري كه امكان مسيرهاي جايگزين براي خودروها داشته باشد، اجرايي خواهيم كرد.

 



كشته شدن 3 نفر در اثر اختلافات خانوادگي

خرم آباد- خبرنگار كيهان:
اختلافات خانوادگي در روستاي ماسور تعداد 5 كشته و مجروح بجا گذاشت.
در اين حادثه مردي با استفاده از سلاح كلاشينكف همسر خود و يكي از بستگان وي را از پاي درآورد و دو تن ديگر را روانه بيمارستان كرد.
برپايه اين گزارش، ضارب در حالي كه توسط ماموران پليس تعقيب مي شد از ترس دستگيري در آخرين لحظه به ضرب گلوله به زندگي خويش پايان داد و آمار كشته شدگان اين حادثه به سه نفر افزايش يافت.
پرونده اين حادثه به منظور دست يافتن به انگيزه وقوع حادثه توسط قاضي ويژه قتل و پليس تحت بررسي است.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14