(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 21 دی 1389- شماره 19837

حديث دشت عشق
ايران - عراق؛ 45/19 در ورزشگاه الريان قطر
سخت ترين بازي مرحله گروهي در گام نخست
اخبار كوتاه از فوتبال
آخرين اخبار از جام ملت هاي آسيا
فدراسيون ها در انتظار انتخابات
ثبت نام از نامزدهاي هشت فدراسيون ورزشي از 25دي
هفته سوم ليگ برتر كشتي آزاد
نبرد مربيان جهاني بوداپست در سالن هفت تير
مخالفان من «زيرآب» گائيچ را هم زده بودند
معدني:بايد بروم چون تكراري شدم
راهيابي 10 تكواندوكار به مرحله سوم مسابقات انتخابي تيم ملي



حديث دشت عشق

از نوشته بسيجي شهيد «جعفر صفري نوشه»
عشق فقط يك كلام، حسين عليه السلام

به حسب وظيفه شرعي كه احساس نمودم به ميدان نبرد رفتن را واجب و يكي از راه هاي تكامل خود پيدا نمودم، لذا عزم جزم كرده و مصمم شدم تا ان شاءالله دين خود را به اين انقلاب و امام و اسلام ادا كنم. لذا در رابطه با همين موضوع لازم مي دانم نكاتي چند را به استحضار وصي خود برسانم.
مردم بدانند كه كوركورانه به جبهه نرفتم بلكه انتخابي آگاهانه كردم تا احياي دين بنمايم تا حسين (ع) را ياري كرده باشم و تا به نداي رهبرم روح جانم خميني عزيز لبيك بگويم. دوستان، آشنايان، اقوام و تو اي همسرم! بدان كه همه زندگي ما مديون اسلام و رهبرش مي باشد. حتما بدانيد تا دست از دامن اينها برنداشته ايد موفق و سربلند هستيد و همين كه دست از اينها كشيديد ذلت و خواري نصيب شما خواهد شد. «امام را دعا كنيد- فرج امام زمان(عج)» را از خدا بخواهيد.
كليه كساني كه از من ناراحتي داشته و دارند مرا حلال نمايند به خصوص اولياي گرامي كه زحمت بسيار زيادي را جهت تربيت و پرورش من كشيدند مرا حلال كنند، خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار.

 



ايران - عراق؛ 45/19 در ورزشگاه الريان قطر
سخت ترين بازي مرحله گروهي در گام نخست

تيم ملي فوتبال ايران امشب درنخستين ديدار خود درمرحله گروهي پانزدهمين دوره رقابت هاي جام ملت هاي آسيا با عراق، مدافع عنوان قهرماني اين رقابت ها ديدار خواهد كرد.
انتظارها به سر رسيد و تيم ملي فوتبال ايران سه شنبه شب نخستين ديدار خود درمرحله گروهي مسابقات فوتبال جام ملت هاي آسيا را برگزار مي كند. تيم ايران به عنوان يكي از مدعيان هميشگي آسيا درقطر نيز خود را درقامت يك مدعي مي بيند، هرچند كه در داخل كشور، كمتركسي نسبت به اين تيم اميدوار است.
بازي ايران با عراق كه با عنوان شيرهاي بين النهرين دراين رقابت ها حضور يافته، يادآور ديدار اين دو تيم در همين مرحله در رقابت هاي جام ملت هاي آسيا درسال 1996 است. در آن ديدار ايران به عراق با نتيجه 2 بر يك باخت اما پس از آن مقابل تايلند و عربستان به برتري رسيد و در ادامه هم تيم كره جنوبي را متحمل شكست سنگيني كرد و جام ملتها را رويايي ادامه داد، گرچه در ضربات پنالتي به عربستان باخت و در نهايت سوم شد.
اين بار ايران نمي خواهد بازنده ديدار نخست خود باشد ضمن اينكه فوتبال ما در اين سال ها بارها و بارها همسايه غربي خود را شكست داده و به لحاظ روحي در وضعيت مطلوبي قرار دارد.
پيروزي شاگردان افشين قطبي در اين ديدار تا حدود زيادي مي تواند متضمن صعود ايران به دور حذفي رقابت ها شود با اين حال بايد ديد تدابير مربيان ما براي ديدار با شاگردان ولفگانگ سيدكا تا چه حد كارگشا خواهد بود چرا كه عراقي ها با مربيگري اين مربي آلماني با آمادگي بسيار بالايي در دوحه حضور پيدا كرده اند.
تيم ملي فوتبال كشورمان در حالي به مصاف عراق مي رود كه در تركيب اين تيم عربي بازيكناني حضور دارند كه تجربه بازي در ليگ ايران را دارند و يا اينكه بارها با تيم هاي كشورمان بازي كرده اند. نشاط اكرم، حوار ملامحمد، جاسم كرار، عماد محمدرضا، يونس محمود، صالح صدير و... به خوبي با بازيكنان ايراني آشنا هستند و مي دانند، نقاط ضعف و قوت تيم ما كجاست. اين موضوع كار افشين قطبي و تيمش را دشوارتر مي كند، آنهم در شرايطي كه تك تك امتيازهاي سه ديدار مقابل عراق، كره شمالي و امارات براي او و تيمش در گروه «مرگ» مايه «زندگي» است.
از آن سو تيم ايران با تكيه بر تجربه بازيكناني همچون جواد نكونام، آندرانيك تيموريان، مهدي رحمتي، مسعود شجاعي و محمد نصرتي و با حضور بازيكنان آينده داري همچون احسان حاج صفي، كريم انصاري فرد و محمدرضا خلعتبري تيمي را آماده كرده كه گرچه براي فوتبال آسيا تقريبا ناشناس است اما به اعتراف بسياري از كارشناسان حريفي جدي براي قدرت هاي آسيا به حساب مي آيد. پشتوانه بزرگ تيم ملي ايران هم سابقه درخشان فوتبال ايران در قاره آسياست.
كسب سه عنوان قهرماني از ايران يك تيم پرافتخار ساخته. تيمي كه به پشتوانه همين تاريخچه طلايي مي تواند درجام ملت هاي قطر هم يك مدعي باشد.
تيم ملي فوتبال كشورمان تا به امروز 23بار مقابل تيم ملي عراق قرارگرفته است كه دراين بين 13بار پيروزي به ملي پوشان ايران رسيده، پنج بار بازي با نتيجه تساوي خاتمه يافته است و عراقي ها نيز در پنج مسابقه با پيروزي از زمين خارج شده اند.
درمجموع ملي پوشان كشورمان درشرايطي از ساعت 19 و 45 دقيقه به مصاف عراق مدافع عنوان قهرماني مي روند كه قضاوت اين ديدار به عهده «روشن ايرماتوف» ازبكي است. ايرماتوف كه درسال اخير همواره از سوي AFC به عنوان بهترين داور آسيا انتخاب شده، ديدار افتتاحيه جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي را هم در كارنامه خود دارد.
گفتني است در ديگرديدار اين گروه (چهارم) تيم هاي كره شمالي و امارات از ساعت 16 و 45 دقيقه در ورزشگاه قطر اسپورت رو در روي هم قرار خواهند گرفت.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

پيام سعيدلو به ملي پوشان فوتبال
علي سعيدلو، رئيس سازمان تربيت بدني، در آستانه نخستين ديدار تيم ملي فوتبال ايران در جام ملت هاي آسيا، با ارسال پيامي به ملي پوشان فوتبال ايران، از آنها خواست با همدلي و اتحاد، براي موفقيت در اين دوره از مسابقات و سرافرازي ايران اسلامي، تمام تلاش خود را به كار گيرند.
جدايي كريمي از استيل آذين
علي كريمي هافبك تيم فوتبال استيل آذين تهران به دليل همراهي تيم فوتبال الاهلي امارات در ديدار دوستانه مقابل آث ميلان ايتاليا با تشخيص كادر فني از تمرينات تيم فوتبال استيل آذين منع و در اختيار باشگاه گذاشته شد. از همين رو و پس از توافق علي كريمي و هدايتي اين بازيكن با دريافت رضايت نامه اش از اين تيم جدا شد.مدير روابط عمومي باشگاه استيل آذين مدعي شد مقصد بعدي اين بازيكن باشگاه پيروزي است اما بعيد است كريمي بتواند با علي دايي در پيروزي كار كند.
اخراج 5 بازيكن تيم استقلال
پنج بازيكن اميد تيم فوتبال استقلال به دليل اعتراض به مبلغ پول توجيبي در اردوي تركيه با نظر كادرفني و مديريت باشگاه از اردو اخراج و به تهران بازگشتند. پنج بازيكن اميد استقلال كه اين تيم را در اردوي تركيه همراهي كرده بودند پس از اينكه از سوي مسئولان تيم با پول توجيبي 200 دلاري روبرو شدند به اين مبلغ اعتراض و از گرفتن اين پول امتناع كردند. آنها با نظر كادرفني و سرپرستي استقلال و تاييد فتح الله زاده سرپرست باشگاه از اين اردو اخراج شدند.
بازگشت تيم پيروزي به تهران
كاروان تيم فوتبال پيروزي پس از پايان اردوي يك هفته اي در آنتاليا به تهران بازگشت. اعضاي اين تيم يكشنبه شب آنتاليا را به مقصد استانبول ترك كردند و پس از توقف يك ساعته در اين شهر راهي تهران شدند. علي دايي كه صبح روز يكشنبه براي شركت در انتخاب برترين هاي فوتبال جهان به زوريخ سفر كرد، تنها غايب سفر پيروزي به تهران بود.
قضاوت فغاني در ليگ قهرمانان آسيا
فغاني به همراه كمك هاي ايراني خود در ليگ قهرمانان آسيا قضاوت خواهد كرد. كنفدراسيون فوتبال آسيا با ارسال نامه اي اسامي داوران ديدار برنده پلي آف منطقه شرق ليگ قهرمانان آسيا (تيم موانگ تونگ تايلند يا سريويجاياي اندونزي يا العين امارات) در برابر اف سي سول كره جنوبي را اعلام كرد.
انتقاد از نوع رئيس بعدي كميته داوران
حسين عسگري رئيس بعدي كميته داوران گفت: هنوز كارم را در كميته داوران شروع نكرده ام. قرار است كفاشيان از سفر قطر بازگردد تا حكم من صادر شود. البته مشكل خاصي نيست زيرا توافقات لازم صورت گرفته و من تمام مسايل را با آقاي تاج مطرح كرده ام. وي در پايان شرايط كميته داوران را اين گونه تشريح كرد: ويرانه اي از داوري را تحويل گرفته ام.كار خيلي سخت است. متاسفانه اشتباهات داوري بيشتر از حد معمول است اما همه بايد دست به دست هم دهيم تا مشكلات را از پيش رو برداريم.
تذكركميته منشور اخلاقي به هافبك پيروزي
پوشش نامناسب يكي از بازيكنان پيروزي در اردوي آنتاليا تركيه سبب شد تا كميته منشور اخلاقي به فكر تذكر دادن به وي باشد. قرار است به مازيار زارع بازيكن خط مياني پيروزي تذكر داده شود و اين موضوع از سوي مسئولان فدراسيون فوتبال تاييد شده است.
ثبت قرارداد دستيار دايي
مياچ دستيار جديد علي دايي به دليل اردوي قرمزپوشان در تركيه موفق نشده بود كه قرارداد خود را به صورت رسمي در هيات فوتبال استان تهران ثبت كند. بر همين اساس مياچ پس از بازگشتش به ايران با حضور در هيات فوتبال استان تهران قرارداد خود را تا پايان فصل با پيروزي ثبت كرد.
توافق فدراسيون با يك مربي بزريلي
فدراسيون فوتبال كشورمان كه مدتي است مذاكراتش را با چندين گزينه خارجي براي سرمربيگري تيم ملي قبل از آغاز جام ملت هاي آسيا آغاز كرده، طي روزهاي گذشته با يك مربي برزيلي به توافق رسيده است. خبرگزاري برنا گزارش داد منابع خبري نزديك به فدراسيون فوتبال اعلام مي كنند كه نماينده فدراسيون فوتبال باب مذاكره را با يك مربي بيكار برزيلي باز كرده و پس از چند جلسه توافقي بين فدراسيون فوتبال و گزينه برزيلي ايجاد شده است.
دليل نرفتن رئيس سازمان تربيت بدني به قطر
علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال گفت: من به هيچ وجه تحت فشار كسي استعفا نداده ام و متاسفانه دعواي ايران قرباني دعواي جنايي در اي اف سي شد. قرار بود بن همام و امير قطر براي حفظ كرسي ايران از ما حمايت كنند ولي آنطور كه بايد حمايتي از جانب ايشان انجام نشد. سعيدلو قرار بود در مراسم افتتاحيه جام ملت هاي آسيا حضور يابد ولي به دليل بدقولي مسئولان به قطر سفر نكرد.

 



آخرين اخبار از جام ملت هاي آسيا

¤ در نخستين ديدار از گروه دوم رقابت هاي جام ملت هاي آسيا تيم هاي ژاپن و اردن به تساوي بك - يك رسيدند. در اين ديدار ابتدا اردن با گلزني حسن عبدالفتاح در دقيقه 45 پيش افتاد، اما مايا يوشيدا مدافع پيش تاخته ژاپن با گلزني در دقيقه 90 مانع ثبت اولين شكست سامورايي ها در جام ملت ها شد.
¤ در دومين ديدار از گروه دوم رقاتب هاي جام ملت هاي آسيا تيم عربستان در عين ناباوري با نتيجه دو بر يك مغلوب سوريه شد. در اين ديدار حسين دو بار در دقايق 38 و 62 براي سوريه و تايسير الجاسم در دقيقه 59 براي عربستان موفق به گلزني شدند.
¤ افشين قطبي در حاشيه نشست خبري پيش از بازي ايران و عراق با دلخوري از برخي رسانه ها اعلام كرد: نمي دانم چرا رسانه ها از اعتراض بازيكنان و درگيري نكونام با من اخباري منتشر مي كنند، در حالي كه اصلا صحت ندارد. جواد نكونام نيز در ادامه صحبت هاي سرمربي تيم ملي گفت: بايد در ايران براي همراهي تيم ملي همدلي به وجود بيايد و نبايد اخبار كذبي درباره اختلاف ها و اين مسايل منتشر شود.
¤ وولفگانگ سيدكا سرمربي تيم عراق پيش از بازي با ايران گفت: بازي بسيار سختي خواهد بود. ايران قهرمان سه دوره است و بازيكنان توانمندي در اختيار دارد. با اين حال ما فيلم بازي هاي ايران را ديده ايم و نسبت به اين تيم شناخت داريم.
¤ سلطان بن فهد رئيس فدراسيون فوتبال عربستان كه از شكست تيمش برابر سوريه ناراضي بود، تصميم به اخراج خوزه پسيرو سرمربي پرتغالي خود گرفت تا آنها براي 2 بازي با ژاپن و اردن چاره اي انديشه كنند. ناصر الجوهر مربي كهنه كار عربستاني بار ديگر به عنوان سرمربي برگزيده و جانشين پسيرو شد.
¤ براساس قوانين كنفدراسيون فوتبال آسيا و فيفا مربيان تيم ها پيش و پس از بازي هاي رسمي تيمشان بايد در نشست هاي مطبوعاتي شركت كنند، اما ديروز كيم جونگ هان سرمربي كره شمالي به دليل ترس از مجازات هاي احتمالي - كه از سوي حكومت اين كشور اعمال مي شود - در نشست مطبوعاتي حاضر نشد.
¤ كاپيتان تيم ملي اردن به دليل آسيب ديدگي در ديدار مقابل ژاپن به احتمال فراوان ادامه رقابت هاي جام ملت هاي آسيا را از دست خواهد داد.
¤ آلبرتو زاكه روني سرمربي ژاپن پس از آنكه تيمش برابر اردن با نتيجه يك بر يك متوقف شد، به خبرنگاران گفت: من از نتيجه به دست آمده رضايت ندارم. ژاپن 90 دقيقه بازي را تحت كنترل داشت و اردن بازي كاملا دفاعي را انجام داد. اين بازي نخست ما بود و قطعا مشكلاتي وجود داشت.
¤ علي كفاشيان در حاشيه تمرين عصر يكشنبه تيم ملي فوتبال با درخواست خبرنگار شبكه خبري سي ان ان براي انجام گفت وگو روبه رو شد اما به دليل سياست هاي مغرضانه مديران اين شبكه، حاضر نشد با اين شبكه تلويزيوني آمريكايي گفت وگو داشته باشد.

 



فدراسيون ها در انتظار انتخابات
ثبت نام از نامزدهاي هشت فدراسيون ورزشي از 25دي

امور مجامع سازمان تربيت بدني از ثبت نام كانديداهاي رياست چهار فدراسيون ورزشي ديگر از ابتداي هفته جاري خبر داد تا هشت فدراسيون به انتظار تعيين زمان برگزاري مجامع انتخاباتي خود باشند.
بنابر اعلام امور مجامع سازمان تربيت بدني نام نويسي از نامزدهاي چهار فدراسيون ورزش هاي رزمي، دووميداني، روستايي و عشايري و بدنسازي و پرورش اندام از روز شنبه 25- دي ماه به مدت 10 روز كاري آغاز خواهد شد.
روز گذشته نيز سازمان تربيت بدني از آغاز ثبت نام كانديداهاي رياست چهار فدراسيون واليبال، پهلواني و زورخانه اي، وزنه برداري و سه گانه از ابتداي هفته آينده خبر داده بود. به اين ترتيب هشت فدراسيون ورزشي كه دوره چهار ساله رياست آنها به پايان رسيده ظرف ماه هاي آينده در انتظار تعيين زمان برگزاري مجامع انتخاباتي خود خواهند نشست.قرار است دور جديد برگزاري مجامع انتخابات فدراسيون هاي ورزشي از روز 2بهمن ماه با برگزاري انتخابات فدراسيون تنيس روي ميز آغاز شود.

 



هفته سوم ليگ برتر كشتي آزاد
نبرد مربيان جهاني بوداپست در سالن هفت تير

تيم هاي امير توكليان و محسن كاوه و غلامرضا محمدي كه در كادر فني چهار نفره رقابت هاي جهاني 2005 بوداپست حضور داشتند، فردا در سالن هفت تير برابر هم قرار مي گيرند.
در قالب هفته سوم ليگ برتر آزاد امروز (سه شنبه) چهار مسابقه در شهرهاي كرمانشاه، تهران، جويبار و ساري به انجام خواهد رسيد.
در گروه اول ذوب آهن در سالن طاق بستان ميزبان تيم شهداي الوند همدان خواهد بود. ذوب آهن هفته گذشته مغلوب نفت شد و تيم الوند نيز شكست را برابر تعاوني اعتباري اميد مشهد پذيرفت. در ديگر مسابقه اين گروه دو تيم برنده هفته گذشته (نفت و اميد خراسان) نيز در سالن هفت تير تهران رودرروي هم قرار مي گيرند.
اين در حالي است كه هدايت تيم نفت را محسن كاوه و غلامرضا محمدي كادر فني فعلي تيم ملي آزاد به عهده دارند و تيم اميد مشهد نيز با امير توكليان در مسابقات شركت كرده است.اين سه نفر در مسابقات جهاني 2005 بوداپست كه آخرين سال رياست محمدرضا طالقاني بر فدراسيون به شمار مي رود، همراه با عسگري محمديان كه مدتي است از كشتي فاصله گرفته، كادر چهار نفره مربيان را تشكيل مي دادند.
در گروه دوم نيز تيم شهداي جويبار برنده هفته گذشته دربي مازندراني ها با حضور خيل عظيم طرفداران خود باز هم در سالن مهدي حاجي زاده ميزبان خواهد بود. جويباري ها اين هفته به مصاف تيم شهداي ملاير خواهند رفت. ديگر ديدار اين گروه را نيز گاز مازندران و بانك ملي گلستان برگزار مي كنند كه هر دو روز دوشنبه گذشته شكست خورده اند. نكته حائزاهميت اين مسابقه حضور «گوگشليدزه» و «استادنيك» كشتي گيران گرجستاني و اوكرايني در تركيب تيم هاي ميهمان و ميزبان است. بعد از سال ها، اين براي نخستين بار است كه ليگ برتر آزاد به جاي دوشنبه، روز سه شنبه برگزار مي شود.

 



مخالفان من «زيرآب» گائيچ را هم زده بودند
معدني:بايد بروم چون تكراري شدم
<
br>سرمربي تيم ملي واليبال با اشاره به تصميمات اتخاذ شده مبني بر بازگشت زوران گائيچ گفت: همان هايي كه امروز خواستار بازگشت اين مربي صرب هستند، سه سال پيش «زيرآب» او را زدند تا يك مربي وطني در راس تيم ملي قرارگيرد.
حسين معدني ضمن بيان اينكه تصميم فدراسيون واليبال براي ايجاد هرگونه تغيير دركادر فني تيم ملي قابل احترام است تاكيد كرد كه البته براي اعمال اين تغييرات با من به عنوان سرمربي تيم ملي هيچ صحبتي نشده بود. وي تصريح كرد: حتما من براي بازيكنان و فدراسيون واليبال تكراري شده بودم كه تصميم به رفتنم گرفته شده است! كاش هر تصميمي كه اجرا مي شود خير و مصلحت واليبال را به دنبال داشته باشد نه فقط به خاطر مخالفت با من انجام شود!
سرمربي تيم ملي واليبال درتوضيح اين گفته خود يادآور شد: كساني كه طرفدار مربي خارجي شده اند و مي خواهند او را بازگردانند، افرادي هستند كه با عنوان طرفداري از مربي ايراني «زيرآب» گائيچ را زدند و حتي از من طرفداري كردند اما حالا طرفدار مربي خارجي شده اند!
وي با بيان اينكه «درمورد تصميمات اتخاذ شده هيچ صحبتي با من نشده بود» به پرسشي مبني براينكه «اين حركت حرفه اي است يا نه؟» پاسخ داد و گفت: نمي دانم؛ مي تواند حرفه اي باشد يا نباشد. اما دركل تصميم براي رفتن من و آمدن يك گزينه خارجي براي راس تيم ملي برايم عجيب نبود، چون اينجا ايران است و ظاهرا اتخاذ چنين تصميماتي درايران عادي شده است.
سرمربي تيم ملي واليبال در بخش ديگري از صحبت هاي خود نتايجي كه طي حضورش در راس اين تيم براي واليبال ايران رقم خورد را بي سابقه خواند و گفت: در نتيجه گيري فوق العاده بوديم. طي سه سال 2 مدال طلا و 2مدال نقره درسطح آسياگرفتيم. اين نتيجه گيري بي سابقه بوده است. شايد داشتن اين كارنامه باعث چنين تصميماتي شده است! در صورت قطعي شدن حضور سرمربي خارجي براي تيم ملي حاضر به همكاري با او هستيد؟ و اگر اين مربي زوران گائيچ باشد، چطور؟ سرمربي تيم ملي واليبال درپاسخ به اين سؤال گفت: اگر گزينه خارجي مورد نظر درحدي باشد كه بتوانم از او اطلاعات جديد بگيرم احتمال همكاري ام وجود دارد، حتي اگر گزينه خارجي گائيچ باشد. من هرچه دارم از زوران گائيچ دارم و مديون اين مربي هستم.

 



راهيابي 10 تكواندوكار به مرحله سوم مسابقات انتخابي تيم ملي

در پايان روز نخست از مرحله دوم مسابقات تكواندو انتخابي تيم ملي 10 تكواندوكار برتر اوزان فرد جواز حضور در دور سوم اين رقابت ها را كسب كردند.
رقابت هاي تكواندو آزاد قهرماني كشور تحت عنوان مرحله دوم مسابقات انتخابي تيم ملي در سالن خانه تكواندو آغاز شد. در روز نخست اين مسابقات 219 تكواندوكار در اوزان فرد بر روي چهار «شي هاپ چانگ« به رقابت پرداختند.غير از رضا نادريان عضو تيم ملي در بازي هاي آسيايي گوانگجو كه به توصيه كادر فني براي حضور دوباره در اردوي تيم ملي بايد از همين مرحله از رقابت هاي انتخابي مبارزه مي كرد، ساير نفرات ملي پوش در اين مرحله حضور نداشتند و اين فرصت در اختيار ساير مدعيان قرارگرفت كه بتوانند توانايي خود را به اثبات برسانند.
در پايان روز نخست مسابقات تكواندو آزاد قهرماني كشور نفرات اول و دوم چهار وزن فرد به همراه دو نفر منتخب كميته فني در ورزش اول به مرحله سوم مسابقات انتخابي تيم ملي راه پيدا كردند. نفرات برتر اوزان فرد مسابقات تكواندو آزاد قهرماني كشور به شرح زير است:
وزن اول (64 شركت كننده): 1- ميثم خداداد (تهران) 2- حسين كياني (اصفهان)، 3- حسين طايفه (قزوين) و 4- حسين بيات (البرز)
وزن سوم (82شركت كننده): 1- رضا نادريان (اصفهان) و 2- ايمان چراغي (مازندران)
وزن پنجم (46شركت كننده): 1- بهنام بيات (البرز) و 2- احسان اميني (گلستان)
وزن هفتم (27شركت كننده): 1- مرتضي گلپايگاني (تهران) و 2- محمد عليپور (البرز)

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14