(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 17 فروردین 1390- شماره 19894

حديث دشت عشق
نايب قهرمان آسيا در انديشه حفظ صدرنشيني است تلاش استقلال براي فرار از انتهاي جدول
اخبار كوتاه از فوتبال
برگزاري مسابقات انتخابي تيم ملي كشتي آزاد در 7 و 8 تير ماه 36 كشتي گير سهميه گرفته اند
رقابت هاي جودوي قهرماني آسيا - ابوظبي معلومات مدال برنز گرفت ميراسماعيلي پنجم شد
اعلام برنامه جديد مسابقات وزنه برداري قهرماني آسيا بهداد سليمي 28 فروردين روي تخته مي رود
پيكر شهيد كاظم عابدي در شهر مريانج همدان تشييع شد
25 فروردين، آغاز مسابقات قهرماني دووميداني
در بازي هاي جهاني نابينايان و كم بينايان بدست آمد
نخستين طلا و دومين سهميه پارالمپيك لندن براي ايران
بارسلونا ميزبان شگفتي ساز ليگ قهرمانان چلسي- منچستريونايتد؛ جذاب ترين ديدار فصل



حديث دشت عشق

از نوشته شهيد «محمدولي كاوياني نژاد مته كلايي»
شكست اسلام گريه دارد نه شهيد شدن
پدر و مادر جانم اين چند كلمه را در بيابان شهر انديمشك در درون سنگر به عنوان وصيت نامه برايتان مي نويسم. اگر من شهيد شدم برايم ناراحت نباشيد ما رزمندگان به ياري آقا امام زمان چنان درسي به صدام و لشكريان كفر بدهيم كه در تاريخ ثبت شود.شكست اسلام گريه دارد نه شهيد دادن و شهيد شدن، بلكه افتخار است.نگذاريد از خون اين جوان ها، فرصت طلب ها سوءاستفاده كنند و از خون اين جوان هاي مظلوم دفاع كنيد و جايشان را پر كنيد. راه و خط آنها كه همان خط امام است، ادامه دهيد. مادر جانم و خواهرانم بايد مثل زينب(س) باشيد آن چنان صبر و مقاومت زينب گونه از خود نشان دهيد كه خاطر آن حضرت را بعد از گذشت هزار و چهارصدسال در خاطره ها زنده سازيد.
بعد از شهادتم ناراحت نباشيد اين رسالتي است كه از انبيا به ما رسيده است. امروز رسالت سنگيني بر دوش ماست امروز كربلاي حسين نيرو مي خواهد ما بايد به نداي حسين زمان (امام خميني) لبيك بگوييم به ياري خداوند بزرگ براي باز كردن راه بسته شده كربلا حركت كنيم.
شهيد «محمدولي كاوياني نژاد مته كلايي»، سال1343 متولد شد و در 21/12/1363 در منطقه شرق بصره به شهادت رسيد.

 



نايب قهرمان آسيا در انديشه حفظ صدرنشيني است تلاش استقلال براي فرار از انتهاي جدول

سرويس ورزشي -
استقلال تهران در تلاش است با برتري برابر پاختاكور علاوه بر كسب نخستين پيروزي خود در ليگ قهرمانان آسيا ، شانس خود را براي صعود از مرحله گروهي اين رقابت ها افزايش دهد.
تيم هاي فوتبال استقلال و ذوب آهن امروز( چهارشنبه) در چارچوب مسابقات ليگ قهرمانان آسيا سومين ديدار خود را انجام خواهند داد. استقلال كه در گروه دوم شرايط خوبي ندارد و تنها يك امتياز كسب كرده، پس از برتري مقابل پيروزي اميدوار است كه نخستين برد خود را در آسيا بدست آورد.
استقلال با يك تساوي و يك شكست مقابل تيم هاي السد قطر و النصر عربستان و به علت تفاضل كمتر نسبت به پاختاكور ازبكستان در انتهاي جدول قرار دارد. شاگردان پرويز مظلومي مي كوشند با پيروزي مقابل نماينده ازبكستان شانس هاي خود را براي صعود به مرحله بعدي حفظ كنند. حنيف عمران زاده كه در بازي با النصر تك گل استقلال را به ثمر رسانده بود، به علت محروميت نمي تواند به ميدان برود.
اما پاختاكور كه با مشكلات پروازي براي رسيدن به تهران مواجه شده، عملكرد خوبي در دو بازي گذشته خود نداشته و يك امتياز كسب كرده است. پاختاكور در آخرين ديدار خود در ليگ ازبكستان مقابل نسف كارسي به تساوي رسيد و همچنين كمال الدين تاجي اف، بازيكن پاختاكور مقابل استقلال حضور نخواهد داشت.
اين مسابقه از ساعت 30:17 دقيقه در ورزشگاه آزادي انجام خواهد شد. در ديگر مسابقه اين گروه السد قطر ميزبان النصر عربستان خواهد بود.
ذوب آهن ديگر نماينده ايران كه سال گذشته به مقام نايب قهرماني آسيا دست پيدا كرده بود، امروز ميهمان الريان قطر خواهد بود. ذوب آهن از دو بازي قبلي خود 4 امتياز كسب كرده و توانسته الامارات امارات را شكست دهد و مقابل الشباب عربستان به تساوي برسد. شاگردان منصور ابراهيم زاده در صدر جدول قرار دارند و نمي خواهند جايگاه خود را از دست بدهند.
از طرفي تيم الريان كه با يك امتياز قعرنشين است، اميدوار است با استفاده از امتياز ميزباني و حمايت هوادارانش به پيروزي برسد و شرايط خود را تغيير دهد. اين مسابقه از ساعت 20 در قطر برگزار خواهد شد.در ديگر مسابقه الشباب عربستان ميزبان الامارات امارات خواهد بود.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

تداوم قعرنشيني پيروزي با توقف برابر بنيادكار
تيم فوتبال پيروزي كه در دو ديدار نخستش در نهمين دوره رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا برابر الاتحاد شكست خورده و برابر الوحده به تساوي رسيده بود، در سومين بازي برابر بنيادكار ازبكستان هم به تساوي رسيد تا همچنان تيم قعرنشين گروه سوم باشد.
ديدار تيم هاي فوتبال بنيادكار ازبكستان و پيروزي ايران در هفته سوم نهمين دوه رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 30:17 دقيقه ديروز به وقت تهران به قضاوت نواف شكرالله از بحرين آغاز شد كه در پايان دو تيم به تساوي بدون گل رسيدند . در اين ديدار كه در ورزشگاه اختصاصي بنيادكار و در حضور كمتر از پنج هزار تماشاگر برگزار شد، علي دايي از حقيقي، حيدري، فشنگچي، علي عسگر، نورمحمدي، آقازماني، بادامكي، نوري، عليرضا محمد، نوروزي و هاشميان استفاده كرد اما اين بازيكنان نتوانستند عملكرد قابل قبولي داشته باشند و نيمه اول با تساوي بدون گل به پايان رسيد . در نيمه دوم هم پيروزي بازي بدون برنامه اي را به نمايش گذاشت و بدون آنكه موقعيت گلي روي دروازه حريف ايجاد كند تنها به ارسال هاي بلند دلخوش كرد كه مدافعان بنيادكار اجازه استفاده از فرصت ها را ندادند. البته تيم حريف هم بازي جذابي را به نمايش نگذاشت. تيم بنياد كار در دقيقه 67 دروازه پيروزي را بازكرد اما داور بحريني اين گل را آفسايد اعلام كرد . در نيمه دوم علي دايي دو تعويض انجام داد .او ابتدا مجتبي زارعي را به جاي اميرحسين فشنگچي ودر ثانيه هاي پاياني منصوري را نيز به جاي هاشميان به ميدان فرستاد كه اين دو تغيير هم تاثيري در روند بازي نداشت. تيم فوتبال پيروزي با اين تساوي 2 امتيازي شد و همچنان در قعر جدول رده بندي گروه سوم باقي ماند.
ميثاقيان براي 6 بازي سرمربي شاهين بوشهر شد
درجلسه ديروز اكبر ميثاقيان با احمد گزي سرپرست باشگاه شاهين بوشهر دوطرف توافق كردند كه تا پايان فصل و براي 6 بازي با يكديگر همكاري كنند. گزي با تاييد اين خبر گفت: ميثاقيان فعلا با كادر فني قبلي كار مي كند و دستياري با خود نمي آورد. شاهين در هفته بيست و نهم ليگ برتر در يك بازي حساس ميهمان استيل آذين است.
جدايي دومين بازيكن برزيلي استقلال
فسخ قرارداد بين آندره لوئيز بازيكن برزيلي تيم فوتبال استقلال و اين باشگاه منوط به تفاهم مالي بين آنها است.اين بازيكن نتوانسته به لحاظ فني خواسته هاي كادر فني آبي پوشان را برآورده كند و به همين دليل پرويز مظلومي رضايت خود را براي خارج شدن نام اين بازيكن از فهرست استقلال اعلام كرده است.
لوئيز براي فسخ قرارداد از باشگاه خواستار دريافت 100 ميليون تومان شده اما باشگاه حاضر است 50 ميليون ديگر از قرارداد وي را بدهد تا رضايتنامه او را صادر كند. اختلاف بر سر مبلغ رضايتنامه باعث شده نام اين بازيكن از فهرست خارج نشود. لوئيز تا زماني كه با اين باشگاه قراردادش را فسخ نكرده بايد در تمرينات اين تيم حاضر باشد. نكته جالب اينكه مسئولان باشگاه استقلال هنگام جذب اين بازيكن از لوئيز به عنوان خسرو حيدري دوم ياد مي كردند. پيش از اين نيز در فصل جاري دوس سانتوس ديگر بازيكن برزيلي به دليل مطلوب نبودن شرايط فني اش از اين تيم جدا شد.
محروميت قلعه نويي، جلالي و فريبا در هفته بيست و نهم
سازمان ليگ برتر فوتبال از محروميت 3 مربي و 10بازيكن از هفته بيست و نهم رقابت هاي ليگ برتر خبر داد. سازمان ليگ برتر اسامي محرومان هفته بيست و نهم رقابت هاي ليگ برتر را اعلام كرد كه براين اساس امير قلعه نويي سرمربي سپاهان، مجيد جلالي سرمربي فولاد خوزستان و بهتاش فريبا مربي تيم فوتبال استقلال به دليل اخراج از زمين مسابقه در ديدارهاي هفته قبل از همراهي تيم هاي خود محروم هستند.
شجاعي بازي هاي لاليگا را از دست داد
مسعود شجاعي با مصدوميت در بازي مقابل آتلتيكومادريد ادامه بازي هاي اين فصل از لاليگا را از دست داد.شماره 8 تيم فوتبال اوساسونا كه از دقيقه 71 ديدار تيمش با آتلتيكومادريد وارد زمين شده بود خيلي زود دچار مصدوميت شد. پزشكان اوساسونا پس از معاينه پاي شجاعي تشخيص دادند كه وي از ناحيه استخوان انگشت شست پاي چپ دچار شكستگي شده و بدين ترتيب نمي تواند تيمش را تا پايان فصل لاليگا همراهي كند. قرار است شجاعي فردا صبح تحت عمل جراحي قرار گيرد.
مجيدي به اسپانيا دعوت شد
كاپيتان تيم فوتبال استقلال از سوي فدراسيون آمار و تاريخ فوتبال براي حضور در مراسم گالاي 2010 به اسپانيا دعوت شد. فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال، طي نامه اي رسما از فرهاد مجيدي دعوت كرد تا به عنوان محبوب ترين بازيكن سال 2010 جهان درمراسم گالا 2010 فوتبال جهان كه روز 16 مي (26ارديبهشت) در اويه دو اسپانيا برگزار مي شود حضور يابد و جايزه ويژه اين فدراسيون را دريافت كند. تمام هزينه هاي سفر بر عهده فدراسيون آمار و ارقام تاريخ فوتبال خواهد بود.

 



برگزاري مسابقات انتخابي تيم ملي كشتي آزاد در 7 و 8 تير ماه 36 كشتي گير سهميه گرفته اند

تا به حال 36 كشتي گير جواز حضور در مسابقات مرحله نهايي انتخابي تيم ملي كشتي آزاد را گرفته اند.
مرحله نهايي رقابت هاي انتخابي تيم ملي كشتي آزاد 7 و 8 تير برگزار مي شود كه بنا بر اعلام فدراسيون كشتي، نفرات حاضر در رقابت هاي قهرماني آسيا در دهلي نو، رقابت هاي جهاني مسكو، بازي هاي آسيايي گوانگجو، نفرات اول رقابت هاي قهرماني كشور سال 89، نفرات اول تا سوم جام تختي، يك تيم از جوانان و نفرات اعزامي به رقابت هاي قهرماني آسيا در ازبكستان به صورت مستقيم جواز حضور در مرحله نهايي رقابت هاي انتخابي را به دست مي آورند.
براين اساس به جز اين كشتي گيران ساير نفرات بايد در مرحله اول رقابت هاي انتخابي تيم ملي كه در ارديبهشت ماه برگزار مي شود شركت كنند كه اسامي نفرات حاضر در اين رقابت ها و زمان آن متعاقباً اعلام مي شود. بر اين اساس، تا به حال 36 كشتي گير براي حضور در مسابقات انتخابي سهميه گرفته اند كه اسامي آنها به ترتيب زير است:
¤ 55 كيلوگرم: حسن رحيمي، جواد داداشي و ياسر حيدر قلي نژاد
¤ 60 كيلوگرم: مسعود اسماعيل پور، سعيد احمدي، هادي حاجيان، عباس دباغي و عباس گلي گرمستاني
¤ 66 كيلوگرم: مهدي تقوي، مصطفي حسين خاني، محسن آقاجاني، سبحان محمدزاده و محسن جهانبخشيان
¤ 74 كيلوگرم: سعيد رياحي، صادق گودرزي، حسن طهماسبي، حسام مقدم، مرتضي رضايي قلعه، ايمان محمديان و حامد رضايي
¤ 84 كيلوگرم: احسان لشگري، جمال ميرزايي، احسان اميني، حامد تاتاري و رضا بيات
¤ 96 كيلوگرم: رضا يزداني، عرفان اميري، عباس طحان، اباذر اسلامي، سعيد اميري و حميد كمروند
¤ 120 كيلوگرم: فردين معصومي، محمدرضا آذرشكيب، كميل قاسمي، خشايار دهستاني و پرويز هادي

 



رقابت هاي جودوي قهرماني آسيا - ابوظبي معلومات مدال برنز گرفت ميراسماعيلي پنجم شد

كسب يك مدال برنزتوسط علي معلومات،عنوان پنجمي آرش ميراسماعيلي و حذف دليريان حاصل تلاش جودو كاران كشورمان در روز نخست رقابتهاي قهرماني آسيا بود.
در رقابتهاي جودو قهرماني آسيا كه در ابوظبي جريان دارد در وزن 60- كيلوگرم مصطفي دليريان كه دور اول استراحت كرد دور دوم به مصاف نماينده مغولستان رفت و در حالي كه 42 ثانيه از آغاز مبارزه گذشته بود با واگذاري دو امتياز وازاري به حريف بازنده تاتامي را ترك كرد تا اولين حذف شده تيم ايران در اين مسابقات لقب گيرد. اما در وزن 66- كيلوگرم آرش ميراسماعيلي در مرحله يك چهارم نهايي مقابل چو چانگ هو از كره جنوبي كه داراي رنكينگ 22 جهاني است با يك امتياز «يوكو» شكست خورد و به گروه بازنده ها رفت. وي در رقابتهاي آلمان نيز نتيجه را به اين كره اي واگذار كرده بود. آرش ميراسماعيلي سرگروه تيم ملي كشورمان در وزن 66- كيلوگرم دور اول را استراحت داشت. سپس در كمتر از 90 ثانيه «جيا هونگ» از تايوان را ضربه فني كرده بود.
ميراسماعيلي نماينده وزن 66- كيلوگرم كشورمان در چهارمين ديدار خود در ديدار رده بندي و براي كسب مدال برنز به مصاف «فرمانوف» از ازبكستان رفت و با قبول شكست در اين ديدار به عنوان پنجم دست يافت.
البته اين پايان رقابت هاي روز نخست نبود زيرا بعد از دليريان و ميراسماعيلي، علي معلومات هم در ادامه مبارزات با شكست مقابل حريفي از كره شمالي به گروه بازنده ها رفت. نماينده وزن 73- كيلوگرم كشورمان بعد از دو پيروزي متوالي، دور سوم بازنده تاتامي را ترك كرد. علي معلومات دور اول جودوكار هندي را ضربه فني كرد. وي در مبارزه دوم خود راشيت كولبايف از قزاقستان كه در مكان 61 رنكينگ جهاني است را در كمتر از 30 ثانيه ضربه فني كرد و به دور سوم راه يافت.
معلومات در مرحله يك چهارم نهايي به ديدار كيم چول سو از كره شمالي رفت و با قبول شكست از رسيدن به مرحله نيمه نهايي بازماند.
نماينده كشورمان در اين مرحله « گان باتار» از مغولستان را با امتيازات وازاري و يوكو شكست داد و به مرحله بعد راه يافت. وي براي كسب مدال برنز عصر ديروز به مصاف «شاريبوف» از ازبكستان رفت و با پيروزي برابر اين جودوكار به مدال برنز وزن 73- كيلوگرم آسيا دست پيدا كرد.
رقابتهاي جودو قهرماني آسيا امروز(چهارشنبه) با برگزاري رقابتهاي اوزان سنگين پيگيري مي شود كه سه نماينده از كشورمان به مصاف رقباي خود مي روند.

 



اعلام برنامه جديد مسابقات وزنه برداري قهرماني آسيا بهداد سليمي 28 فروردين روي تخته مي رود

مسابقات وزنه برداري قهرماني بزرگسالان آسيا از چهارشنبه آينده در شهر تانگ لينگ چين آغاز مي شود و 28 فروردين نيز با انجام مسابقات دسته فوق سنگين و معرفي تيم هاي برتر به اتمام خواهد رسيد.
در فاصله كمتر از 10 روز تا آغاز چهل و يكمين دوره مسابقات وزنه برداري قهرماني بزرگسالان آسيا، فدراسيون وزنه برداري چين برنامه جديد اين مسابقات را اعلام كرد.طبق اين برنامه مسابقات وزنه برداري قهرماني بزرگسالان آسيا از روز چهارشنبه 24 فروردين ماه در شهر تانگ لينگ چين آغاز مي شود و روز يكشنبه 28 فروردين نيز با انجام مسابقات دسته فوق سنگين و معرفي تيم هاي برتر به اتمام خواهد رسيد. مجيد عسگري در 56 كيلوگرم، مرتضي رضاييان در 69 كيلوگرم، كيانوش رستمي و سهراب مرادي در 85 كيلوگرم، كياقدمي و ياسين باقري در 94 كيلوگرم، حامد مجيدي و ياسر دادوند در 105 كيلوگرم و بهداد سليمي و بهادر مولايي در فوق سنگين، 10 وزنه برداري هستند كه هم اكنون در كمپ تيم هاي ملي مشغول سپري كردن آخرين جلسات تمريني خود هستند و كوروش باقري تركيب 8 نفره تيم ملي وزنه برداري را براي حضور در رقابت هاي قهرماني بزرگسالان آسيا از ميان آنها مشخص خواهد كرد.

 



پيكر شهيد كاظم عابدي در شهر مريانج همدان تشييع شد

پيكر پاك شهيد «كاظم عابدي» ازشهداي حادثه تروريستي مريوان دوشنبه در ميان حزن و اندوه مردم و جمعي از مسئولان استان همدان در شهر مريانج از توابع شهرستان همدان تشييع شد.
به گزارش ايرنا از همدان پيكر مطهر سرباز وظيفه شهيد «كاظم عابدي» در حالي تشييع شد كه مردم شهيد پرور و ولايتمدار شهر مريانج با صداي «مرگ بر آمريكا» و «مرگ بر اسرائيل» و «مرگ بر منافق» خشم و انزجار خود را از آمريكا و استكبار جهاني و گروهك هاي وابسته به آن اعلام داشتند.
پيكر پاك اين شهيد بزرگوار در گلزار شهداي شهر مريانج آرام گرفت.
سرباز وظيفه «كاظم عابدي» سحرگاه 13 فروردين سال جاري به همراه سه مامور ديگر در حمله مسلحانه تروريست ها به يكي از پاسگاه هاي فرماندهي مرزباني كردستان واقع در روستاي سياناو شهرستان مريوان به درجه رفيع شهادت نائل آمد.
در اين حمله تروريستي افراد مسلح و ناشناس با پرتاب نارنجك به داخل پاسگاه چهار نفر از ماموران مرزباني را به شهادت رسانده و پنج نفر ديگر را زخمي كردند.

 



25 فروردين، آغاز مسابقات قهرماني دووميداني

رقابت هاي قهرماني دووميداني 25 و 26 فروردين در شيراز برگزار خواهد شد.
اين رقابت ها در بخش مردان و در همه مواد دووميداني به مدت دو روز در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار مي شود.
براي حضور در اين دوره از مسابقات فدراسيون دووميداني براي همه استان هاي كشور براساس ميزان فعاليت در اين رشته سهميه مشخص كرده است و هر استان موظف است براساس سهميه تعيين شده تيم خود را راهي شيراز كند. جوايز نفرات اول تا سوم اين رقابت ها از سوي ادارات كل استان ها تعيين و اهدا خواهد شد.
هدف از برگزاري اين دوره از رقابت ها كه پس از چندين دوره تعطيلي برگزار مي شود شناسايي استعدادهاي ناشناخته در اين رشته در رده هاي سني مختلف اعلام شده است.
خبر ديگر از دووميداني اينكه رضا رضايي دبير فدارسيون دووميداني نيز از سمت خود استعفا كرد.

 



در بازي هاي جهاني نابينايان و كم بينايان بدست آمد
نخستين طلا و دومين سهميه پارالمپيك لندن براي ايران

علي الهي نخستين نشان طلا و دومين سهميه پارالمپيك لندن را براي كاروان ايران به ارمغان آورد.
در ادامه چهارمين دوره بازي هاي جهاني نابينايان و كم بينايان در آنتالياي تركيه، «علي الهي» در دو پنج هزار متر به مدال طلا رسيد و سهميه پارالمپيك لندن را نيز كسب كرد. وي با كسب نخستين مدال طلاي كاروان ايران، دومين سهميه پارالمپيك لندن را هم به دست آورد.
پيش از اين، هاجر تكتاز در پرتاب وزنه به مقام سوم دست يافته و سهميه پارالمپيك لندن را از آن كاروان ورزش ايران كرده بود.
بازي هاي جهاني نابينايان و كم بينايان در آنتاليا تا بيستم فروردين ماه جاري ادامه خواهد داشت و كاروان ورزشي ايران با 50 ورزشكار در شش رشته در آن حضور يافته است.

 



بارسلونا ميزبان شگفتي ساز ليگ قهرمانان چلسي- منچستريونايتد؛ جذاب ترين ديدار فصل

تيم فوتبال چلسي امشب در ديدار رفت از مرحله يك چهارم نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا ميزبان تيم فوتبال منچستريونايتد در ورزشگاه استمفوردبريج است.
تيم فوتبال چلسي درحالي مقابل منچستريونايتد به ميدان مي رود كه اين ديدار مي تواند براي آبي پوشان جنبه انتقامي داشته باشد. چلسي با مربيگري «آورام گرانت» در ديدار نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا در سال2008 مقابل منچستر در ضربات پنالتي شكست خورد و جام را از دست داد.
چلسي كه در اين فصل از رقابت ها دستش از جام هاي فوتبال انگلستان و بويژه ليگ برتر كوتاه مانده، ليگ قهرمانان اروپا را آخرين فرصت مي داند تا دست خالي، فصل را به پايان نبرد. كارلو آنچلوتي درخصوص اين ديدار اظهار داشت: ديدار با منچستريونايتد مهم ترين ديدار فصل ما به حساب مي آيد. تيم ما در شرايط روحي ورواني خوبي به ديدار منچستريونايتد مي رود. تمام فصل يك طرف و اين ديدار با منچستر طرف ديگر.
يونايتد در 5بازي گذشته كه در استمفوردبريج با چلسي بازي كرده موفق نشده گلي به ثمر برساند كه اين موضوع براي چلسي عامل افزايش روحيه به حساب مي آيد.
ديگر ديدار اين مرحله از رقابت ها را بارسلونا و شاختاردونتسك در ورزشگاه نيوكمپ برگزار مي كنند. بارسا را به دليل هم قرعه شدن با شاختار بايد خوش اقبال ترين تيم مرحله يك چهارم نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا دانست هرچند كه در فوتبال، چيزي قابل پيش بيني نيست. اين دو تيم ازسال 2004 پنج بار با يكديگر بازي كرده اند كه بارسا سه بار برنده و دو بار بازنده شده است. تيم شاختار با صعود به جمع 8تيم مرحله پاياني ليگ قهرمانان عنوان تيم شگفتي ساز را به خود اختصاص داده است.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14