(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 31 فروردین 1390- شماره 19906

حديث دشت عشق
تلاش سپاهان براي استحكام صدرنشيني روزنه اميد پيش روي پيروزي است
اخبار كوتاه از فوتبال
شكست استقلال در تاشكند
ليگ برتر واليبال كاشاني ها و آملي ها به دنبال سنت شكني
معتمدي، دبير جديد فدراسيون دووميداني
اعلام تركيب تيم ملي جودو براي رقابت هاي آذربايجان
ال كلاسيكوي دوم؛ يك پيروزي و يك جام مستايا ميعادگاه غول هاي اسپانيا در كوپا دل ري
پايان مسابقات وزنه برداري معلولان در امارات وزنه برداران ايراني صاحب 9 مدال شدند
بررسي راهكارهاي خصوصي سازي باشگاه ها در كميته تربيت بدني مجلس



حديث دشت عشق

به ياد شهيد «محمود ابراهيميان»
سرباز بسيجي
شهيد «محمود ابراهيميان»، فرزند محمد و طاهره، در فروردين ماه سال 43، در گناباد ديده به جهان گشود. در كودكي از نعمت وجود پدر محروم گرديد و تحت سرپرستي مادرش قرار گرفت. قبل از رفتن به مدرسه قرآن خواندن را در مكتب آموخت.
محمود جواني آرام، مهربان و متواضع بود. در اوقات فراغت به مطالعه كتابهاي داستاني مي پرداخت و در ورزشهاي رزمي شركت مي نمود. پيرو ولايت فقيه بود و آن را پايه و اساس انقلاب مي دانست. نسبت به فرايض ديني اش خيلي حساس بود. تا جايي كه مي توانست قرآن و دعا تلاوت مي نمود. همواره سفارش مي كرد كه امام را تنها نگذاريد و مطيع اوامر او باشيد و انقلاب و اسلام را حفظ كنيد. قبل از انقلاب، شبانه و به طور مخفيانه، اعلاميه ها را در بين مردم پخش و در راهپيمايي ها شركت مي كرد.
با تهاجم عراق به ايران اسلامي، براي اولين بار در سال 60 به مدت سه ماه در منطقه سوسنگرد به خدمت پرداخت. در اواخر سال 61 به عنوان سرباز از طريق سپاه مشهد به جبهه سومار (اسلام آباد غرب) اعزام گرديد. در عملياتهاي متعددي شركت داشت كه در يكي از اين عملياتها از ناحيه پا مجروح و با گذشت سه ماه دوباره عازم جبهه شد. او سرانجام در عمليات خيبر در جزيره مجنون به عنوان معاون گردان بر اثر جراحات وارده در اسفند ماه سال 62 مجروح شد و سپس جام شهادت را سركشيد و به ديدار معبود شتافت.

 



تلاش سپاهان براي استحكام صدرنشيني روزنه اميد پيش روي پيروزي است

چهارمين هفته از مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا درحالي امروز برگزار مي شود كه از ميان دو نماينده ايران يكي براي استحكام صدرنشيني خود و ديگري براي زنده ماندن شانس صعود به دنبال پيروزي هستند.
هفته چهارم از مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا امروز با برگزاري هشت بازي در گروه هاي چهارگانه دوم پيگيري خواهد شد كه طي آن دو نماينده كشورمان سپاهان و پيروزي به ميدان مي روند.
سپاهان با يك تساوي هم صعود مي كند
سپاهان يكي از بهترين تيم هاي دور رفت از مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا بود كه موفق شد از رقابت با سه تيم الهلال عربستان، الغرافه قطر و الجزيره امارات به سه پيروزي دست يافته و صدرنشين گروه A رقابت هاست.
صدرنشين ايراني گروه A مسابقات ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا چهارشنبه شب در چارچوب هفته چهارم از مرحله گروهي اين رقابت ها در خانه الغرافه قطر به ميدان مي رود. سپاهان كه براي قطعي كردن صعود خود به پيروزي در اين بازي نياز دارد، مقابل حريفي قرار مي گيرد كه آخرين روزنه هاي بقا در ليگ قهرمانان را در پيروزي مقابل سپاهان جستجو مي كند.
سپاهان كه در ديدار رفت شكست 2 بر صفر را به الغرافه تحميل كرده است، در بازي چهارشنبه كه در ورزشگاه ثاني بن جاسم شهر دوحه برگزار مي شود، با يك پيروزي هم مي تواند صعود خود به مرحله دوم رقابت ها را تقريبا قطعي كند، البته نيم نگاه سپاهان، صدرنشين مطلق ليگ برتر ايران به بازي الجزيره امارات- الهلال عربستان هم هست، ديداري كه مي توان پيروزي تيم عربستاني را در آن متصور شد.
روزنه اميد پيش روي پيروزي
پيروزي متأثر از نتايج ضعيفي كه در ليگ برتر ايران كسب كرده در ليگ قهرمانان آسيا نيز تا بدين جاي مسابقات كه در آستانه آغاز دور برگشت از مرحله گروهي هستيم، عملكردي نه چندان موفق داشته است. نماينده فوتبال ايران كه به عنوان قهرمان جام حذفي كشورمان به پيكارهاي ليگ قهرمانان آسيا رسيد پس از شكست 3 بر يك مقابل الاتحاد عربستان مقابل الوحده امارات و بنيادكار ازبكستان به نتيجه تساوي رضايت داد تا با 2 امتياز تيم سوم گروه C ليگ قهرمانان آسيا شود.
تيم علي دايي براي زنده ماندن شانس صعود به مرحله دوم مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا بايد در ديدار عصر چهارشنبه مقابل بنيادكار ازبكستان با دست پر از زمين خارج شود، در غير اين صورت بايد خود را براي وداعي زودهنگام با اين رقابت ها آماده كند.در ديگر ديدار اين گروه چهارشنبه شب تيم هاي الاتحاد عربستان و الوحده امارات در ورزشگاه ملك عبدالله شهر جده به مصاف هم مي روند كه تيم عربستاني حتي با يك تساوي هم صعود خود به مرحله يك هشتم نهايي رقابت ها را قطعي خواهد كرد.برنامه ديدارهاي روز دوم از هفته چهارم مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا به شرح زير است:
گروه: A
¤ الجزيره امارات- الهلال عربستان (ساعت 20/20)
¤ الغرافه قطر- سپاهان اصفهان (ساعت 20/20)
جدول رده بندي:
1-سپاهان ايران 9 امتياز، 2-الهلال عربستان 6 امتياز، 3-الغرافه قطر يك امتياز، 4-الجزيره يك امتياز
گروه: C
¤ پيروزي ايران- بنيادكار ازبكستان (ساعت 30/17)
¤ الاتحاد عربستان- الوحده امارات (ساعت 30/22)
جدول رده بندي:
1- الاتحاد عربستان 9 امتياز، 2-بنيادكار ازبكستان 2 امتياز، 3-پيروزي ايران 2 امتياز، 4-الوحده امارات 2 امتياز.
گروه: E
¤ ملبورن ويكتوري استراليا- تيانجين تدايچين
¤ گامبااوزاكاي ژاپن- جيجويونايتد كره جنوبي
گروه: G
¤ شاندونگ ليوننگ چين- آرما مالانگ اندونزي
¤ جئونبوك هيونداي موتورز كره جنوبي- سرزو اوزاكاي ژاپن

 



اخبار كوتاه از فوتبال

سهام تراكتورسازي به فروش نمي رسد
مديرعامل باشگاه تراكتورسازي خبر داد كه فعلا شركت تراكتورسازي از فروش سهام تيم فوتبال پشيمان شده است. محمدحسين جعفري گفت: دو روز است كه شركت تراكتورسازان به من اعلام كرده فعلا قصدي براي فروش سهام ندارد و شايد خودشان بخواهند به تيمداري ادامه دهند. صحبت هاي اوليه براي ماندن سهام در شركت تراكتورسازي شده است. خودشان مي خواهند كار كنند اما من هم به آنها گفتم اگر قصد تيمداري دارند بايد بودجه را افزايش دهند. توقعات از تراكتورسازي براي فصل آينده بالاتر مي رود و اگر هم سهميه ليگ قهرمانان را كسب كنيم بايد تيم خوبي را ببنديم .
دايي: بايد پيروز شويم
دايي سرمربي تيم فوتبال پيروزي در نشست خبري پيش از ديدار اين تيم برابر بنيادكارازبكستان گفت: پيروزي براي راهيابي به مرحله يك هشتم نهايي اين رقابتها بايد در ديدار برابر بنيادكار ازبكستان به برتري برسد. هر دو تيم با توجه به امتيازاتي كه در مرحله رفت كسب كرده اند به امتيازهاي بازي امروز نياز مبرم دارند. در اين بين شانس پيروزي تيم ما به دليل آنكه از امتياز ميزباني بهره مي بريم بيشتر از تيم ازبكستاني است.
بازگشت اخراجي هاي استيل آذين
پس از 10 روز سرانجام كميته انضباطي باشگاه استيل آذين مجوز بازگشت به تمرينات 3 بازيكن كنار گذاشته اين تيم را صادر كرد. بدين ترتيب مهرزاد معدنچي، محمد غلامي و حسن اشجاري از عصر ديروز در تمرينات استيل آذين شركت كردند.
قلعه نويي قهرماني آسيا را مي خواهد
امير قلعه نويي در نشست خبري پيش از ديدار تيم سپاهان برابر الغرافه گفت: هدف گذاري ما در اين مرحله دو چيز است، اولا صعود از گروه و دوما با تلاش بازيكنان صعود به عنوان تيم اول گروه است. همچنين سپاهان باشگاه بزرگي است و طرفداران زيادي دارد و بازيكناني كه مي توانند در آينده قهرماني در آسيا كه در ويترين موفقيت هاي اين تيم خالي است را پر كنند.
مورينيو به اينتر برنمي گردد
ماسيمو موراتي در صحبت هايي احتمال بازگشت ژوزه مورينيو به اينتر را تكذيب و اعلام كرد لئوناردو سرمربي اينتر باقي مي ماند. مورينيو فصل گذشته اينتر را به سه عنوان قهرماني در سري آ، كوپا ايتاليا و ليگ قهرمانان اروپا رساند و به شخصيت فوق العاده محبوب در شهر ميلان تبديل شد.اين روزها شايعات منتشر شده حاكي از اين است كه مورينيو قصد بازگشت به اينتر را دارد. گزارش ها حاكي از اين است كه مورينيو فرزندانش را در مدرسه اي در شهر ميلان و در نزديكي محل تمرين اينتر ثبت نام كرده و از طرف ديگر خاوير زانتي، كاپيتان اينتر در صحبت هايي اعلام كرده در باشگاه اينتر براي مورينيو هميشه باز است.
انتقاد باشگاه پيروزي از راي كميته انضباطي
باشگاه پيروزي راي كميته انضباطي را تسلي خاطر براي برخي افراد دانست. معاون حقوقي اين باشگاه اعلام كرد: با توجه به اتفاقاتي كه در جريان بازي و در برابر چشم ميليون ها ناظري كه از طريق تلويزيون شاهد ماجرا بودند، افتاده است، انتظار مي رود كميته انضباطي رأيي را صادر كند كه در جهت صيانت از اخلاق ورزشي و حفظ حرمت فضاهاي ورزشي باشد اما اين گونه نشد.
تصادف جان بازيكن تيم ملي فوتبال نيجريه را گرفت
بازيكن تيم ملي فوتبال نيجريه در سانحه رانندگي جان باخت. آلوبايو آدفمي كه در ليگ يونان بازي مي كرد، در حالي كه به سمت فرودگاه در حركت بود، كنترل خودرويش را از دست داد و دچار سانحه شد. آفدمي كه براي گرفتن بليت نيجريه، به فرودگاه مي رفت، 25 سال بيشتر نداشت و در هفته هاي اخير در فكر برپايي مراسم ازدواجش بود.
شكايت تلويزيون سوئيسي از فيفا
تلويزيوني سوئيسي رسما از فيفا شكايت مي كند. شبكه تلويزيوني آر.تي.سي در پي بازداشت 13 روزه دو خبرنگارش در قطر تصميم دارد رسما از فيفا شكايت كند. خبرنگار و فيلمبردار اين شبكه در پي تهيه گزارش درباره كشور ميزبان مسابقات جام جهاني فوتبال 2022 ـ قطر ـ بودند، كه در روز اول ماه جاري ميلادي بازداشت شدند و 13 روز را در حبس نگه داشته شدند. اين شبكه تلويزيوني تاكيد دارد كه هيچ توضيح قابل قبولي براي دليل دستگيري خبرنگارانش دريافت نكرده است .
جريمه به دليل دست ندادن با مربي
يكي از باشگاه هاي فوتبال در ليگ چين اعلام كرد بازيكن برزيلي خود را به دليل بي احترامي به سرمربي جريمه كرده است. رناتو آدريانو به مدت سه جلسه از همراهي تيمش محروم شده است. دليل اين امر بي احترامي به سرمربي و هواداران تيم اعلام شد. اين اتفاق در جريان ديدار تيم هاي گوانگ ژو هنگدا و بيجينگ گوان رخ داد. در حالي كه اين ديدار با تساوي 2 - 2 پيگيري مي شد، سرمربي هنگدا تصميم به تعويض رناتو مي گيرد. او به هنگام خروج از زمين با سرمربي خود دست نداد و به ابراز احساسات هواداراني كه وي را به شدت تشويق مي كردند نيز بي اهميت بود.

 



شكست استقلال در تاشكند

تيم فوتبال استقلال ايران هفته چهارم مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا را با شكست مقابل پاختاكور ازبكستان پشت سرگذاشت تا اميدهاي جوانترين تيم ليگ قهرمانان را براي راهيابي به مرحله دوم اين رقابت ها زنده كند!
هفته چهارم از مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 30:17 ديروز با رويارويي تيم هاي پاختاكور ازبكستان و استقلال ايران از گروه B در ورزشگاه مركزي شهر تاشكند پيگيري شد. اين بازي كه قضاوت آن برعهده يونيچي نيشيمورا از ژاپن بود در پايان به برتري 2 بريك تيم پاختاكور انجاميد تا اميدهاي اين تيم براي صعود به مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا زنده شود. تك گل استقلال را در اين بازي آرش برهاني به ثمر رساند.

 



ليگ برتر واليبال كاشاني ها و آملي ها به دنبال سنت شكني

مرحله نيمه نهايي مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور در حالي از امروز آغاز مي شود كه دو تيم پيكان و سايپا به دنبال اين هستند كه سنت خود را براي چند سال حضور متوالي در فينال اين رقابت ها حفظ كنند.
پيكان نخستين تيمي بود كه صعود خود را به مرحله نيمه نهايي مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور قطعي كرد. اين تيم كه با از پيش رو برداشتن هيئت كرمان به جمع چهار تيم برتر رسيد در اين مرحله به مصاف تيمي مي رود كه آخرين سهميه باقي مانده براي مرحله نيمه نهايي را از آن خود كرد.
باريج اسانس چهارشنبه گذشته در سومين ديدار مقابل ابومسلم خراسان صاحب برتري شد و به عنوان چهارمين و آخرين تيم راه يافته به مرحله نيمه نهايي معرفي شد. اين تيم تا اين مرحله از رقابت ها هم بزرگي كرده كه با وجود اولين سال حضور در ليگ برتر توانسته با از پيش رو برداشتن تيم هاي بزرگ سايپا و داماش در جمع چهار تيم برتر قرار بگيرد.
شاگردان مصطفي شجاعي از اين پس و از مرحله نيمه نهايي مسابقات واليبال ليگ برتر به بعد بزرگتر مي شوند البته اگر خودروسازان با پيشينه طولاني از قهرماني اجازه دهند نوار شگفتي هاي حريف شان دنباله دار شود.
سايپا- كاله؛ اين دومين ديداري است كه در چهارچوب مرحله نيمه نهايي مسابقات واليبال ليگ برتر برگزار مي شود. سايپا ديگر تيم قهرمان مرحله مقدماتي مسابقات واليبال ليگ برتر بود كه براي قرار گرفتن در جمع چهار تيم برتر اروميه را از پيش رو برداشت و حالا به حريفي خورده كه تيم همسايه اش را ناكام گذاشت و خود را بالا كشيد تا رده اي بالاتر از سال گذشته به دست آورد.
نارنجي پوشان سايپا كه چند سال متوالي مانند پيكان يك پاي ثابت فينال بودند بايد بتوانند انگيزه كاله براي رسيدن به جايگاهي بهتر از سال سومي سال گذشته را بگيرند البته اگر آملي ها به فكر شكستن سنت حريف نباشند!برنامه ديدارهاي مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به شرح زير است:
چهارشنبه- 31/1/90
¤پيكان تهران- باريج اسانس كاشان (ساعت 50:15)
¤سايپا البرز- كاله آمل (ساعت 17)

 



معتمدي، دبير جديد فدراسيون دووميداني

محمدرضا كاظمي آشتياني سرپرست فدراسيون دووميداني در حكمي پژمان معتمدي را به سمت سرپرست دبيري فدراسيون منصوب كرد.
به دنبال استعفا و كناره گيري عليرضا رضايي دبير فدراسيون دووميداني از اين سمت، آشتياني دبير جديد اين مجموعه را انتخاب و معرفي كرد.محمدرضا كاظمي آشتياني صبح ديروز در حكمي پژمان معتمدي را به عنوان دبير جديد فدراسيون دووميداني منصوب كرد. معتمدي پيش از اين رياست كميته هاي راهبردي، آموزش و استعداديابي و عضويت در كميته فني فدراسيون دووميداني را برعهده داشته است. همچنين وي نماينده كميته رشته هاي پايه و پرمدال در سازمان تربيت بدني نيز بوده است.

 



اعلام تركيب تيم ملي جودو براي رقابت هاي آذربايجان

تركيب تيم ملي جودوي ايران براي شركت در مسابقات گرندپريكس آذربايجان كه از سري رقابت هاي كسب سهميه المپيك است، اعلام شد.
با تصميم محمدرضا حاجي يوسف زاده مدير تيم هاي ملي، قرار است تيم ملي جودو با 4 جودوكار در اين رقابت ها شركت كند. آرش ميراسماعيلي در وزن منهاي 66 كيلوگرم، علي معلومات در وزن منهاي 73 كيلوگرم، امير قاسمي نژاد در وزن منهاي 81 كيلوگرم و جواد محجوب در وزن منهاي 100 كيلوگرم به اين مسابقات اعزام خواهند شد. اين رقابت ها كه داراي امتياز رنكينگ فدراسيون جهاني به منظور كسب سهيمه المپيك است، طي روزهاي 17 و 18 ارديبهشت ماه آينده به ميزباني آذربايجان و شهر باكو برگزار خواهد شد. بعد از اتمام اين مسابقات، رقابت هاي گرنداسلم مسكو در پيش است كه اوايل خرداد برگزار مي شود. كميته تيم هاي ملي در حال بررسي است تا تيمي را به اين مسابقات اعزام كند اما هنوز به طور دقيق شرايط حضور تيم ملي جودوي ايران دراين مسابقات مشخص نشده است.

 



ال كلاسيكوي دوم؛ يك پيروزي و يك جام مستايا ميعادگاه غول هاي اسپانيا در كوپا دل ري

پرده دوم از قدرت نمايي بهترين تيم هاي جهان در ورزشگاه مستايا به نمايش درمي آيد.
تيم هاي بارسلونا و رئال مادريد درفينال كوپا دل ري در ورزشگاه مستايا مقابل يكديگر قرار خواهندگرفت. رقابتي كه اگر درسالهاي قبل براي دو تيم چندان اهميتي نداشت، امسال اعتبار ويژه اي دارد، چرا كه تيم برتر علاوه بر رسيدن به جام قهرماني، حريف سنتي را هم از پيش رو برداشته است.
دو تيم براي ديدار چهارشنبه شب انگيزه هاي فراواني دارند. رئال مادريد كه در شش بازي اخير خود مقابل بارسلونا 5 شكست و يك تساوي را ثبت كرده، قصد دارد با يك تير دو نشان بزند؛ رسيدن به اولين جام قهرماني پس از دوسال و مصادف شدن اين رخداد با شكست بارسلونا مي تواند بهترين اتفاق ممكن براي كهكشاني ها باشد.
قهرماني در جام حذفي براي مورينيو اهميت بيشتري دارد، چرا كه اميدهايش در لاليگا تا حد زيادي رنگ باخته و علاوه بر اين هواداران مادريدي پس از سه سال تشنه قهرماني هستند. در سوي مقابل گوارديولا هم با وجود اين كه قهرماني در لاليگا را در كيسه دارد و دو بازي مهم ديگر در ليگ قهرمانان اروپا پيش روي اوست، نمي تواند احتياط را چاشني كار كند، چرا كه هواداران متعصب بارسلونا شايد بتوانند ناكامي در فينال جام حذفي و نايب قهرماني را تحمل كنند، اما شكست مقابل رئال مادريد را هرگز برنمي تابند.
درسوي مقابل گوارديولا كه از زمان حضورش روي نيمكت بارسلونا مقابل رئال مادريد شكست نخورده، قصد دارد همچنان به روند موفقيت آميز خود ادامه دهد. رسيدن به ششمين پيروزي و قهرماني درجام حذفي، آخرين ميداني است كه گوارديولا در رقابتهاي داخلي بايد همتاي پرتغالي اش را از پاي دربياورد. چرا كه در لاليگا يك پيروزي و يك تساوي به دست آورده و پرونده لاليگا با توجه به فاصله هشت امتيازي بين دو تيم تا حد زيادي بسته شده و شايد تنها اتفاق هاي خاص فوتبال بتواند معجزه اي براي پايتخت نشينان اسپانيا رقم بزند.
ديدار پاياني جام حذفي از جهت ديگري هم حائزاهميت است؛ چرا كه اين پايان كار دو تيم نخواهدبود و يك هفته بعد دو ديدار ديگر در نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا انتظارشان را مي كشد. برنده فينال جام حذفي از شرايط رواني بهتري برخوردار خواهدبود.

 



پايان مسابقات وزنه برداري معلولان در امارات وزنه برداران ايراني صاحب 9 مدال شدند

تيم وزنه برداري ايران با كسب 9 مدال رنگارنگ به كار خود در رقابت هاي معلولان ويلچري و قطع عضو جهان ( IWAS ) پايان داد.
دومين روز از رقابتهاي وزنه برداري رقابت هاي معلولان ويلچري و قطع عضو جهان ( IWAS ) با كسب 3 مدال طلا و 2 برنز براي وزنه برداران كشورمان همراه بود.روح الله رستمي در دسته 5/67 كيلوگرم در مكان نخست ايستاد و صاحب گردن آويز طلا شد. در اين دسته كيوان اكبري ديگر نماينده كشورمان با بالا بردن وزنه 145 كيلوگرم به مدال برنز رسيد.
در دسته 75 كيلوگرم علي نجاتخواه به مدال طلا رسيد و اميد حباب ديگر نماينده كشورمان در اين دسته با بالا بردن وزنه اي به ميزان 5/142 كيلوگرم به نشان برنز دست يافت. حام صلحي پور در دسته ادغامي 5/82 ، 100 و 100+كيلوگرم با مهار وزنه 200 كيلوگرمي سومين مدال طلاي وزنه برداران را از آن خود كرد. تيم ايران روز دوشنبه نيز توسط حسن پولادي و سعيد نصيري در دسته هاي 52 و 60 كيلوگرم صاحب مدال طلا شده بود. احمد رزم آذر در دسته 56 كيلوگرم و سلام خاصه پور در دسته 48 كيلوگرم به مدال برنز رسيدند.
تيم وزنه برداري كشورمان در مجموع در رقابت هاي معلولان ويلچري و قطع عضو جهان ( IWAS ) با كسب 9 مدال به كار خود پايان داد.

 



بررسي راهكارهاي خصوصي سازي باشگاه ها در كميته تربيت بدني مجلس

كميته تربيت بدني مجلس در نظر دارد در روزهاي آينده راهكارهاي خصوصي سازي باشگاه هاي ورزشي را با حضور مسئولان ارشد سازمان تربيت بدني بررسي كند.
در اين جلسه كه با حضور مسئولان ارشد سازمان تربيت بدني تشكيل مي شود، نمايندگاني از اتحاديه باشگاه هاي ورزشي كشور، مركز پژوهش هاي مجلس و كارشناساني از كميته تربيت بدني نيز حضور خواهند داشت.
با توجه به اينكه در اواسط ارديبهشت ماه سال جاري ناظران كنفدراسيون فوتبال آسيا براي بازبيني شرايط و امكانات باشگاه هاي فوتبال، به كشورمان سفر خواهند كرد، كميته تربيت بدني مجلس قصد دارد راهكاري براي حل مشكل خصوصي سازي باشگاه هاي فوتبال پيدا كند.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14