(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390- شماره 19912

بنيادي خبر داد اختصاص 300ميليارد تومان براي آموزش مربيان قرآن
توپولف ها به آسمان ايران بازمي گردند!
سرعت غيرمجاز زانتيا در اتوبان يادگار امام 2 قرباني گرفت
ايجاد 300 پايگاه داوطلبان هلال احمر در ادارات
در سانحه رانندگي3 تن از فرماندهان سپاه خراسان شمالي جان باختند
20 نقطه نفتي خرم آباد همچنان در آتش شعله ور است
وزير دادگستري: آمار تخلفات رانندگي زيبنده نظام جمهوري اسلامي ايران نيست
اعزام 6 هزار زن به مشهد مقدس از سوي رئيس جمهور
مؤمني: چراغ هاي راهنمايي هوشمند مي شوند
در بزرگراه بابايي تريلر حامل كيسه هاي سيمان واژگون شد
مرگ 3 زن بر اثر گازگرفتگي در بجنورد
رئيس شوراي شهر: تغيير كرايه تاكسي ها در دي ماه به دليل افزايش نرخ بنزين و گاز بود
راز قتل پيرزن 70 ساله در ساري برملا شد
آزمون مرحله دوم المپيادهاي علمي در سراسر كشور آغاز شد
پاكسازي شرق تهران از مشاغل مزاحم
تدوين آئين نامه پذيرش دانشجوي پولي در خردادماه



بنيادي خبر داد اختصاص 300ميليارد تومان براي آموزش مربيان قرآن

مشاور قرآني وزير آموزش و پرورش از اختصاص 300ميليارد تومان اعتبار به آموزش مربيان قرآن خبر داد.
محمد بنيادي در گفت وگو با برنا گفت: آموزش و پرورش به دليل اهميت زيادي كه يادگيري قرآن توسط دانش آموزان دارد، 300 ميليارد تومان اعتبار به برگزاري كلاس هاي ضمن خدمت معلمان قرآن اختصاص داده است.
مشاور قرآني وزير آموزش و پرورش در ادامه افزود: مراكز آموزشي مكلف به برگزاري اين كلاس ها هستند و خوشبختانه مشكلي در ارتباط با فضا، محتواي آموزشي و استاد نداريم.
وي تصريح كرد: دستورالعمل آموزش مربيان قرآني به مديران مدارس ابلاغ شده است. اين موضوع از جمله سر فصل هايي است كه در خرداد ماه مورد ارزيابي قرار خواهد گرفت همچنين در اين بررسي تعداد مدرساني كه آموزش ها را گذرانده اند مشخص خواهد شد.
مشاور قرآني وزير آموزش و پرورش اضافه كرد: 70 هزار معلم قرآن تا خرداد ماه از 120 ساعت آموزش ضمن خدمت بهره مند مي شوند.
وي ادامه داد: همه آموزشگاه ها و مدارس مكلف به ارايه آموزش هاي ضمن خدمت به مدرسان قرآني شده اند.

 



توپولف ها به آسمان ايران بازمي گردند!

دولت روسيه اعلام كرد: عليرغم تحريم هاي آمريكا 15تا 20 هواپيماي «توپولف 204 اس ام» به ايران صادر مي كند.
به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از خبرگزاري «روس بيزنس كنسالتينگ»، كمپاني روسي «رد وينگس» گفت كه ايران بين خريداران پرو پا قرص اين هواپيما قرار دارد.
«آلكساندر تولياكوف» معاون رئيس «مجتمع متحد هواپيماسازي» نيز به خبرنگاران گفت: شركت هاي ايراني نيز در بين مشتريان قرار دارند و در نظر داريم فروش 15 تا 20 فروند هواپيما را به ايران بررسي كنيم.
روس بيزنس كنسالتينگ مي نويسد: تاكنون باور بر اين بود كه 5 هواپيماي اين سري طبق قرارداد سال 2009 بين «ايران اير تور» و شركت ليزينگي «ايليوشين فاينانس» به ايران فرستاده شوند، اما شركت «پرات اند ويتني» به عنوان سهامدار كارخانه موتورسازي پرم كه در «مجتمع متحده هواپيماسازي» قرار دارد به شريك خود اعلام نمود، فروش اولين هواپيماهاي اين سري با موتور «پ اس90A2» به ايران در رابطه با مجازاتهاي اعلام شده از سوي وزارت امور خارجه آمريكا مجاز نيست، زيرا كه آمريكاييها در طراحي و ساخت اين موتور شركت كرده بودند.
نماينده رسمي مجتمع توضيح داد: امكان دارد هواپيماهاي مجهز به موتور «پ اس-90A» به ايران تحويل داده شود كه آمريكاييها در ساخت آن شركت نكرده بودند. ولي در پايگاه اطلاع رساني شركت توپولف گفته شده هواپيماهاي مذكور با موتور «پ اس 90A2» مجهز شده اند.
در شركت «پرات اند ويتني» گفته شد كه شركت مسئوليت خود را درك كرده و قصد دارد تمام مجازاتها و مقررات صادراتي ايالات متحده را بطور كامل رعايت نمايد.
بنابه اين گزارش منبع اين خبرگزاري در وزارت صنايع و بازرگاني روسيه اعلام كرده طرف روس راه دور زدن مجازاتهاي آمريكايي را پيدا كرده و هواپيماهاي مجهز به «ژ اس 90A2» را به ايران تحويل مي دهد. در غير اين صورت پروژه ساخت هواپيماهاي مذكور بخاطر نبود خريدار متوقف مي شود.

 



سرعت غيرمجاز زانتيا در اتوبان يادگار امام 2 قرباني گرفت

سرعت غيرمجاز يك دستگاه زانتيا در اتوبان يادگار امام و واژگوني آن در خط مقابل بر روي يك دستگاه پرايد صبح ديروز موجب كشته شدن 2 سرنشين پرايد شد.
به گزارش خبرگزاري ها رئيس پليس بزرگراه هاي تهران گفت: زانتيا از شمال به جنوب بزرگراه يادگار امام در حال حركت بود كه به دليل عدم توانايي راننده در كنترل وسيله نقليه ناشي از تخطي از سرعت مطمئنه پس از برخورد با گاردريل، تير برق و رفوژ وسط بزرگراه به هوا بلند شده و به لاين مقابل پرتاب شد و در خط مخالف نيز بر روي يك دستگاه پرايد سقوط كرده و بعد از آن با يك دستگاه پژو 206 صندوقدار و يك دستگاه نيسان برخورد كرد.
متأسفانه راننده و سرنشين خودرو پرايد در اين حادثه در دم كشته شدند و به خودروهاي 206 و نيسان خسارات سنگيني وارد و ترافيك سنگيني در اين بزرگراه ايجاد شد.
راننده مجروح زانتيا براي درمان به بيمارستان منتقل گرديد. بررسي هاي پليس نشان مي دهد، اين خودرو زانتيا پيش از اين يكبار در سال 88 به دليل تخطي از سرعت و لايي كشي يك ماه توقيف شده بود.
گفتني است بزرگراه پس از ساعتي به طور كامل بازگشايي شد و تردد در آن جريان يافت.

 



ايجاد 300 پايگاه داوطلبان هلال احمر در ادارات

رئيس سازمان داوطلبان جمعيت هلال احمر از ايجاد 300 پايگاه داوطلبان هلال احمر در ادارات كشور با هدف حمايت از اقشار آسيب پذير خبر داد.
ماشاءالله پورطلوعي، گفت: امسال سازمان داوطلبان هلال احمر 300 پايگاه جديد ايجاد مي كند تا همزمان با راه اندازي 760 پايگاه داوطلبان و ارتقا سطح كارايي و آموزش اين پايگاه ها در سراسر كشور بتوانيم براي رفع مشكلات نيازمندان كشور برنامه هاي متعددي را اجرا كنيم.
وي ادامه داد: اين سازمان در حال حاضر بيش از 330 پايگاه داوطلبان ديگر در شعب جمعيت هلال احمر در سراسر كشور دارد كه فعاليت هاي متعدد بشردوستانه، عمراني، اهداي وام هماي رحمت و در نهايت كمك هايي براي آزادسازي زندانيان را اجرا مي كند.

 



در سانحه رانندگي3 تن از فرماندهان سپاه خراسان شمالي جان باختند

سه تن از فرماندهان سپاه خراسان شمالي در سانحه رانندگي جان خود را از دست دادند.
به گزارش فارس از بجنورد، اين سانحه رانندگي شامگاه دوشنبه در محور گرمه - ميامي بين خودروي پژو حامل فرماندهان سپاه خراسان شمالي و كاميون بنز روي داد.
شدت اين سانحه رانندگي به حدي بود كه سه تن از سرنشينان اين خودرو در دم جان باختند.
فرماندهان سپاه استان در حال بازگشت از ماموريت كاري بوده كه دچار اين سانحه رانندگي شدند.
براساس نظر كارشناسان پليس راه، سرعت بالا و عدم كنترل كاميون بنز علت اين سانحه مرگبار رانندگي اعلام شده است.
سرهنگ پاسدار سيدعلي شادمهر و دوتن از همراهان آن مرحوم از فرماندهان جبهه و جنگ بوده كه در طول سال هاي دفاع مقدس رشادت هاي زيادي را در پاسداري از كيان انقلاب اسلامي به يادگار گذاشتند.
براساس برنامه قرار است پيكرهاي اين فرماندهان سپاه امروز تشييع شود.

 



20 نقطه نفتي خرم آباد همچنان در آتش شعله ور است

خرم آباد- خبرنگار كيهان:
20 نقطه نفتي خرم آباد بر اثر نشت گاز طبيعي از دل كوه آتش گرفت.
بخشدار رومشكان در اين باره گفت: نشت گاز طبيعي از دامنه كوه سدن موجب بروز آتش سوزي در قسمتي از اين كوه شده است.
نورخدا نوريان افزود: آتش سوزي كه در اواخر فروردين ماه امسال رخ داده است همچنان ادامه دارد.
وي گفت: در محل آتش سوزي و يا نزديك آن هيچ گونه خط انتقال مواد نفتي عبور نكرده و آتش سوزي ياد شده ناشي از نشت گاز طبيعي از دل صخره اي كوه است.
نوريان گفت: آتش سوزي در حدود 20نقطه و با امتداد قريب 100متر رخ داده كه از مسافت دور نيز قابل رؤيت است.
وي اظهار داشت: گروه هاي كارشناسان ايراني و چيني به محل آتش سوزي مراجعه و از نزديك به بررسي اوضاع پرداخته اند اما تاكنون اقدام عملي براي اطفاء آتش صورت نگرفته است.
نوريان با اشاره به انجام عمليات لرزه نگاري بلوك نفتي خرم آباد طي سال هاي اخير، گفت: شركت اكتشاف CNPC حفاري يك حلقه چاه تا عمق 2500 متري در دامنه شمالي كوه سدن واقع در بلوك نفتي خرم آباد كه كيلومترها از محل آتش سوزي فاصله دارد انجام داده است.
وي اظهار داشت با خشك شدن طبيعت منطقه ظرف هفته هاي آينده احتمال سرايتت آتش دامنه كوه سدن به طبيعت و مزارع كشاورزي اطراف بسيار زياد است.

 



وزير دادگستري: آمار تخلفات رانندگي زيبنده نظام جمهوري اسلامي ايران نيست

وزير دادگستري با اشاره به آمار تخلفات رانندگي گفت: اين رقم تخلف رانندگي زيبنده نظام جمهوري اسلامي ايران نيست.
مرتضي بختياري در گفت وگو با فارس تأكيد كرد: براي كاهش تخلفات و تصادفات بايد تمام آحاد جامعه در اين مسير قدم بردارند.
وي گفت: بخش عمده اي از زندانيان ديه مربوط به حوادث رانندگي است و عدم رعايت قانون راهنمايي و رانندگي، تصادفات و مشكلاتي هستند كه همه به صورت روزمره با آن مواجه اند و 70 تا 75 درصد از حوادث رانندگي به عدم رعايت قانون برمي گردد.
بختياري افزود: قانون جديد تخلفات رانندگي كه شامل افزايش جريمه نسبت به تخلفات، توقيف گواهينامه و باطل كردن است، از 10 ارديبهشت امسال اجرا خواهد شد كه اميدواريم اين قانون بخشي از مشكلات را برطرف خواهد كرد.
وزير دادگستري گفت: آمار تخلفات رانندگي در شأن نظام جمهوري اسلامي ايران نيست چرا كه يكي از شاخص هاي مهم فرهنگ و تمدن اسلامي رعايت و احترام به قانون است.

 



اعزام 6 هزار زن به مشهد مقدس از سوي رئيس جمهور

سخنگوي مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري گفت: به همت مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري، وعده رئيس جمهور در خصوص اعزام 6 هزار زن حاضر در همايش «بانوي سرافراز ايراني» در سال 1389 به مشهد مقدس محقق شد.
مريم ارشدي اظهار كرد: 4هزار و 800 نفر از اين تعداد اقشار مختلف زنان جامعه اند و يكهزار و 200 نفر از كارمندان فعال دستگاه هاي اجرايي اند كه در همايش تجليل از 50 بانوي نمونه سال 89 كه همزمان با ميلاد حضرت زهرا(س) در هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در سالن بزرگ وزارت كشور برگزار شد، حضور داشتند.

 



مؤمني: چراغ هاي راهنمايي هوشمند مي شوند

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي از هوشمند شدن چراغهاي راهنمايي و رانندگي در تمام چهارراههاي شهر تهران خبر داد.
سردار اسكندر مؤمني با بيان اينكه كنترل ترافيك درون و برون شهري به سوي هوشمندسازي مي رود تصريح كرد: جاده تهران- مشهد سال گذشته به سيستم هاي هوشمند مجهز شد و در سال جاري مسير اصفهان- شيراز به اين سيستم مجهز مي شود.
وي ادامه داد: در حال حاضر تجهيز جاده هاي منتهي به شمال كشور به اين سيستم ها مانند هراز، فيروزكوه و كندوان در دست اقدام است.
سردار مؤمني با اعلام اينكه تمامي چراغهاي راهنمايي و رانندگي هوشمند مي شوند، گفت: تقاطع هاي اصلي شهر در اولويت هوشمندسازي هستند.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي با اشاره به قانون جديد جرائم راهنمايي و رانندگي و سهم شهرداريها از اين جرائم به مهر گفت: تمام پرداختها به خزانه منتقل مي شود و در آنجا سهم شهرداريها براي توسعه هوشمندسازي كنترل ترافيك پرداخت مي شود.

 



در بزرگراه بابايي تريلر حامل كيسه هاي سيمان واژگون شد

تريلر حامل كيسه هاي سيمان بامداد ديروز در مسير شرق به غرب در بزرگراه شهيد بابايي واژگون شد.
رمضان بشيريان، فرمانده آتش نشانان اعزامي به اين عمليات گفت: اين تريلي در حال حمل كيسه هاي سيمان بود كه به دليل ناتواني راننده در هدايت آن دچار حادثه شد و علاوه بر اين كه كشنده تريلي بخشي از سطح بزرگراه را پوشانده بود كيسه هاي سيمان نيز در گوشه و كنار بزرگراه پراكنده شده و در تاريكي شب امكان برخورد خودروهاي عبوري و بروز حادثه احتمالي نيز وجود داشت.
وي افزود: آتش نشانان به منظور پيشگيري از بروز حادثه با اجراي عمليات ايمن سازي و با قرار دادن علايم هشدار دهنده و قطع كردن جريان برق تريلي از نشت روغن و گازوئيل جلوگيري كردند و با استفاده از جرثقيل تريلي حادثه ديده را به حالت تعادل برگرداندند.

 



مرگ 3 زن بر اثر گازگرفتگي در بجنورد

رعايت نكردن اصول ايمني منجر به انتشار گاز منواكسيد كربن(co) در منزلي و مرگ سه شهروند بجنوردي شد.
در اين حادثه تلخ، سه زن 70، 40 و 37 ساله كه در يك اتاق كه به عنوان حمام نيز از آن استفاده مي شده و داراي يك آبگرمكن ديواري بود، به سبب انتشار گاز منواكسيدكربن جان خود را از دست دادند.
براساس گزارش كارشناسان عدم وجود دودكش آبگرمكن ديواري در اين منزل علت اصلي اين حادثه اعلام شده است.

 



رئيس شوراي شهر: تغيير كرايه تاكسي ها در دي ماه به دليل افزايش نرخ بنزين و گاز بود

سرويس اجتماعي-
رئيس شوراي اسلامي شهر تهران گفت: افزايش نرخ كرايه تاكسي ها در ديماه سال گذشته به دليل افزايش نرخ بنزين و گاز بود.
به گزارش كيهان مهدي چمران صبح يكشنبه در سيصد و هفتادمين جلسه علني شوراي اسلامي شهر تهران در جريان بررسي اعتراض فرمانداري به مصوبه تعيين نرخ كرايه انواع تاكسي ها در سال 1390 در شهر تهران افزود: قرار بود در سال جديد نرخ ها به صورت عادلانه تعيين شود.
رئيس كميسيون برنامه و بودجه نيز در پاسخ به اعتراض فرمانداري گفت: افزايش 15درصدي كرايه هاي تاكسي در دي ماه 89 تنها به دليل افزايش نرخ بنزين و گاز بود.
رسول خادم افزود: با توجه به نرخ تورم اعلام شده از سوي بانك مركزي و افزايش هزينه زندگي، براي تاكسي ها افزايش 15درصدي كرايه ها را تصويب كرديم.
در ادامه اين جلسه نيز با مطرح شدن معافيت 5 ساله خودروها از دريافت برگه معاينه فني چمران گفت: با معاونت پنج ساله خودروها از دريافت برگه معاينه فني مخالفيم چرا كه خودروها حداكثر پس از دو سال نياز به دريافت مجدد اين برگه دارند.
گفتني است در اين جلسه گزارش حسابرسي قانوني در خصوص عملكرد مالي شهرداري منطقه 7، 13 و 20 تهران براي سال مالي منتهي به 30 اسفند 87 ارائه شد و طرح پايش و ممنوعيت واردات و مصرف محصولات آزبستي نيز به تصويب رسيد.

 



راز قتل پيرزن 70 ساله در ساري برملا شد

ساري-خبرنگاركيهان:
رئيس پليس آگاهي فرمانده انتظامي مازندران از شناسايي و دستگيري قاتل پيرزن 70 ساله در شهرستان ساري خبر داد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ عظيمي با اعلام اين خبر گفت: در پي دريافت گزارشي از مرجع قضايي مبني بر مرگ زني 70 ساله به نام «زينب رمضاني» كه جسد وي در منزلش كشف شد، موضوع در دستور كار كارآگاهان و كارشناسان بررسي صحنه جرم پليس آگاهي قرار گرفت.
وي افزود: در ادامه تحقيقات محلي مشخص شد كه مردي حدوداً 40 ساله از آشنايان مقتوله در زمان وقوع مرگ به منزل وي مراجعه كرده است.
عظيمي گفت: كارشناسان با استفاده از امكانات و تجهيزات فني و شگردهاي پليسي موفق شدند فردي به نام «علي-الف» داراي سوابق كيفري را به عنوان مظنون شناسايي و دستگير كنند.
وي اظهار داشت: متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به بزه انتسابي اعتراف كرد و درباره انگيزه قتل اين پيرزن گفت: از آنجايي كه معتاد به شيشه بودم جهت خريد مواد احتياج به پول داشتم و با انگيزه سرقت طلاجات حدود ساعت 20 شب حادثه به منزل مرحومه مراجعه و با استفاده از غفلت وي پارچه اي كه در همان جا بوده را جلوي دهانش گرفتم و او را خفه كردم.

 



آزمون مرحله دوم المپيادهاي علمي در سراسر كشور آغاز شد

آزمون مرحله دوم المپيادهاي علمي از ديروز با همكاري ادارات كل آموزش و پرورش استان هاي كشور برگزار شد.
در اين مرحله از آزمون، 6 هزار و 600 نفر از برگزيدگان مرحله اول در پايه هاي اول تا سوم دبيرستان در هفت رشته فيزيك، زيست شناسي، كامپيوتر، شيمي، رياضي، نجوم، اختر فيزيك و ادبيات فارسي با يكديگر به رقابت پرداختند.براساس اين گزارش، 300 نفر از پذيرفته شدگان مرحله دوم آزمون به مرحله بعد كه به صورت متمركز در شهر تهران برگزار مي شود، راه خواهند يافت. همچنين در پايان اين رقابت ها، حداكثر 18 نفر در المپياد ادبي، 12 نفر در المپياد رياضي، 10 نفر در المپيادهاي فيزيك و نجوم و 8 نفر در المپيادهاي شيمي، زيست شناسي و كامپيوتر با كسب مدال طلا به عضويت تيم هاي المپياد جمهوري اسلامي ايران در مي آيند و نيمي از آنان پس از گزينش نهايي در تابستان 91 به المپيادهاي جهاني اعزام خواهند شد.برگزاري آزمون مرحله دوم تا روز جمعه نهم ارديبهشت ماه ادامه خواهد يافت.

 



پاكسازي شرق تهران از مشاغل مزاحم

شهردار منطقه 8 از ساماندهي مشاغل مزاحم و خروج اين مشاغل از محدوده شرق تهران خبر داد.
محمدمهدي شادالوئي افزود: با توجه به فرصتي كه به بعضي از مشاغل و صنايع داده شده است پاكسازي اين نوع مشاغل در سال جاري در دستور كار قرار دارد.وي افزود: بعد از شناسايي اين نوع مشاغل، اگر مزاحمت محرز شد به صاحب شغل اخطار داده مي شود تا پرونده جهت رسيدگي تشكيل شود.شادالوئي با اشاره به بافت صنعتي شرق تهران تصريح كرد: براي ساماندهي و صنايع مزاحم سه اولويت مشخص شده كه اولويت نخست ساماندهي اين مشاغل در بافت مسكوني است.وي گفت: بافت تجاري در اولويت دوم قرار دارد و در مرحله سوم اين كار در بافت صنعتي انجام مي شود و بر همين اساس سال گذشته با بهره برداري از شهرك صنعتي چوب فروشان، تعدادي از چوب فروشان محدوده به خارج از شهر منتقل شدند.

 



تدوين آئين نامه پذيرش دانشجوي پولي در خردادماه

ابوالفضل حسني مديركل دفتر گسترش آموزش عالي از تدوين آئين نامه پذيرش دانشجوي پولي در خردادماه خبر داد و مرجع تعيين ميزان شهريه افرادي كه در قالب اين شيوه دانشجو مي شوند را اعلام كرد.
وي درباره شيوه پذيرش دانشجوي پولي كه در برنامه پنجم توسعه مصوب شده است، گفت: در حال تدوين دستورالعمل پذيرش دانشجوي پولي هستيم تا در اسرع وقت ابلاغ شود.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا شيوه پذيرش دانشجوي پولي از كنكور سال 90 اعمال مي شود، گفت: فعلا در مرحله بحث بر روي پذيرش دانشجوي پولي در مقطع دكتري هستيم و براي پذيرش دانشجوي پولي در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد هم بايد جلساتي برگزار و جزئيات آن را تعيين كنيم.
مدير كل دفتر گسترش آموزش عالي درباره نحوه اجرايي شدن پذيرش دانشجوي پولي در مقطع دكتري گفت: وقتي از ميان قبول شدگان آزمون نيمه متمركز دكتري به اندازه سه برابر اين ظرفيت براي مصاحبه معرفي مي شوند، پس از مصاحبه به اندازه ظرفيت اعلام شده پذيرش مي شوند.
وي اظهار داشت: اگر گروه تشخيص دهد نفر يازدهم و دوازدهم از نظر علمي اعتبار دارند و مصاحبه را جواب داده اند، مي توانند پيشنهاد دهند كه آن دو نفر به صورت دانشجوي پولي ثبت نام كنند.
حسني افزود: از سال آينده تصميمي اتخاذ خواهيم كرد كه وقتي دانشجويان براي ثبت نام در آزمون نيمه متمركز دكتري اقدام مي كنند يك بخش در زمان ثبت نام پيش بيني شود كه اگر ثبت نام كنندگان تمايل به تحصيل به شيوه دانشجوي پولي را داشتند و در آن بخش آمادگي خود را اعلام كنند. وي درباره پذيرش دانشجوي پولي در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد نيز گفت: فعلا برنامه اي براي پذيرش دانشجوي پولي در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد نداريم.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14