(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 4 خرداد 1390- شماره 19935

حديث دشت عشق
نمايندگان ايران و عربستان؛ بار ديگر پنجه در پنجه هم نوبت به صعود ذوب آهن رسيد
اخبار كوتاه از فوتبال
رسيدن به المپيك سخت است سرمربي تيم ملي بسكتبال: تيمي خسته و مصدوم دارم
معرفي ساعي به IOC براي عضويت در كميسيون ورزشكاران
خبري كه رئيس سازمان تربيت بدني اعلام كرد تكليف وزارت ورزش تا پايان هفته مشخص مي شود
تعطيلي اردوي تيم ملي كشتي فرنگي با كناره گيري بنا
اتفاقات عجيب در بندرعباس مقاومت سپاسي به ليگ برتر صعود كرد؟!
<
بودجه ويژه كميته ملي المپيك براي بنا و مهماندوست
افشارزاده: به هيچ عنوان نبايد آنها را از دست بدهيم
درآمدزايي ميلياردي در فدراسيون داريم
پولادگر: هيچ رشته اي مثل تكواندو در يك سال 3 قهرماني نداشته است
اعلام زمان برگزاري رقابت هاي وزنه برداري جام باشگاه هاي آسيا



حديث دشت عشق

به ياد بسيجي شهيد «ميرحبيب ميرابوالقاسمي»
شهيد بيت المقدس
جنوب شهر هزار سنگر آمل در بهمن 1337 شاهد تولد يكي از علويون مبارز بود. ذوق و شوق كودك براي تعليم و تربيت به حدي بود كه پدر او را وارد مكتب خانه آيت الله حسن زاده آملي و شيخ هاشم آملي نمود و در ادامه وارد مدرسه شد و دروس معمول را پشت سر گذاشت و در سن 19سالگي درحالي ديپلم را اخذ نمود كه پدرش او را براي نشان دادن راه و روش مبارزه در ميدان ژاله تهران و در روز جمعه سياه در جمع ندبه خوانان حاضر نموده بود. او در نيمه اول سال 57 حداقل چندين بار مورد تعقيب دژخيمان قرار گرفت و دو بار دستگير و روانه زندان و به وساطت روحاني مسجد آزاد شد. او در شكل گيري پايگاه بسيج مدرس در ماههاي دي و بهمن 57 و ادامه آن تا شكل گيري بسيج مستضعفين و كميته انقلاب اسلامي و جهاد سازندگي ديارش نقش بسزايي داشت.
او از اولين روزهاي شروع جنگ با اينكه در دادسراي انقلاب اسلامي مشغول كار بود وارد مناطق جنگي شد و لحظه اي آرام نداشت. بسيجي قهرمان و سلاله سادات علوي و نبوي با چندين سال مبارزه بي امان با رژيم ستم شاهي، منافقين، صدام كافر و فرصت طلبان و جاه طلبان در 18/2/1361 در عمليات بيت المقدس به آرزويش رسيد و شهيد شد.

 



نمايندگان ايران و عربستان؛ بار ديگر پنجه در پنجه هم نوبت به صعود ذوب آهن رسيد

در چارچوب مرحله حذفي رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا امروز ذوب آهن ايران بايد به مصاف النصر عربستان برود تا در پايان 90 دقيقه چهره تيم صعود كننده به مرحله يك چهارم نهايي مشخص شود.
تيم فوتبال ذوب آهن ايران در حالي به مصاف النصر عربستان مي رود كه اين ديدار بازي برگشتي نخواهد داشت و دو تيم بايد در طول 90 دقيقه تكليف صعود به مرحله بعد يا حذفشان را مشخص كنند.
تيم فوتبال ذوب آهن ايران در بازي چهارشنبه از يك امتياز بسيار خوب برخوردار است. اين تيم بايد در خانه رو در روي حريف عربستاني خودش قرار بگيرد. النصر عربستان در مرحله گروهي رقابت ها با استقلال ايران هم گروه بود و در بازي پاياني در تهران برابر آبي پوشان شكست خورد، ولي به دليل تفاضل گل بهتر نسبت به اين تيم قدم به مرحله حذفي گذاشت.
تيم هاي ايراني حاضر در رقابت هاي فصل جاري ليگ قهرمانان ليگ آسيا با تيم هاي عربستاني هم گروه بودند. ذوب آهن در دو بازي رفت و برگشت برابر الشباب عربستان، صاحب يك پيروزي و يك شكست شد كه البته شكست اين تيم در حالي رقم خورد كه پيش از آن صعودش به مرحله بعد را مسجل كرده بود و با بازيكنان ذخيره در برابر اين تيم قرار گرفته بود.
سپاهان نيز كه ديگر نماينده صعود كننده ايران به مرحله حذفي است، در گروه خود با الهلال عربستان هم گروه بود كه توانست برابر اين تيم به يك تساوي و يك پيروزي دست پيدا كند. استقلال در گروه خود با تيم النصر عربستاني هم گروه بود كه اينك بايد در برابر ذوب آهن صف آرايي كند. آبي پوشان تهراني برابر اين تيم يك پيروزي و يك شكست كسب كردند كه به همين دليل نتوانستند به دور بعدي رقابت ها صعود كنند. پيروزي ايران نيز با تيم الاتحاد عربستان در يك گروه قرار داشت كه با وجود شكست سه بر يك در خانه حريف، توانست در بازي برگشت حريف عربستاني خود را سه بردو شكست دهد، ولي با اين حال از صعود به دور بعد باز ماند.
در مجموع عملكرد تيم هاي ايراني در برابر عربستاني ها در فصل جاري ليگ قهرمانان آسيا با كسب چهار پيروزي، سه شكست و يك تساوي تا حدودي راضي كننده به نظر مي رسد.
تيم فوتبال ذوب آهن ايران كه مدافع عنوان نايب قهرماني ليگ قهرمانان آسيا نيز هست، چهارشنبه و از ساعت 15:19 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برابر النصر عربستان صف آرايي مي كند.
در ديگر ديدارهاي چهارشنبه، تيم هاي اف سي سئول كره جنوبي با كاشيماي ژاپن و سامسونگ كره جنوبي با ناگويا گرامپاس ژاپن از ساعت 15 و السد قطر با الشباب عربستان از ساعت 30:20 به مصاف يكديگر مي روند.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

برنامه قطعي مراسم تشييع پيكر حجازي مشخص شد
برنامه قطعي مراسم تشييع پيكر مرحوم ناصر حجازي مشخص شد. آتيلا حجازي درباره تصميم قطعي خانواده مرحوم حجازي براي برگزاري مراسم تدفين اسطوره فوتبال ايران اظهار كرد: بر اساس برنامه تنظيم شده قرار است اين مراسم از ساعت 30:8 دقيقه صبح در ورزشگاه صد هزار نفري آزادي برگزار شود. در حالي كه گفته مي شد خانواده حجازي خواستار دفن او در آرامگاه پنج تن لويزان شدند اما با تغيير برنامه قرار است ناصر حجازي در قطعه نام آوران بهشت زهرا به خاك سپرده شود.
پاسخ منفي 48 نمونه دوپينگ بازيكنان فوتبال
رئيس كميته پزشكي فدراسيون فوتبال از پاسخ منفي 48 نمونه تست دوپينگ ارسالي به آزمايشگاه كلن آلمان خبر داد. احمد هاشميان رئيس كميته پزشكي فدراسيون فوتبال با بيان اين مطلب افزود: اين نمونه ها متعلق به رقابتهاي ليگ برتر و دسته اول است كه در ماههاي فروردين و نيمه اول ارديبهشت ماه برگزار شده است. ضمن اينكه در بازي پيروزي و استقلال نيز از بازيكنان تست دوپينگ گرفته شده بود كه تمامي آنها منفي اعلام شده است.هاشميان در ادامه گفت: حدود 90 نمونه ديگر به آزمايشگاه كلن آلمان ارسال شده است كه منتظراعلام نتايج آن از سوي آزمايشگاه هستيم.
ايران به بن همام راي مي دهد
رئيس فدراسيون فوتبال امروز براي شركت در كنگره فيفا به زوريخ سفر مي كند. رئيس فدراسيون درباره راي ايران در انتخابات فيفا گفت: راي فدراسيون فوتبال به بن همام است و تا اين لحظه تغييري در راي فدراسيون فوتبال نداده نشده است. اما بايد ديد در كنگره فيفا چه اتفاقاتي خواهد افتاد. ضمن اينكه ما به همراه ديگر كشورهاي حامي بن همام اعلام كرديم در انتخابات فيفا بين بن همام و بلاتر به بن همام راي مي دهيم.
كي روش در تمرين اميد
كي روش سرمربي تيم ملي بزرگسالان به همراه سرپرست تيم ملي و دستيارانش سيموئز و مك درموت بر سر تمرينات تيم ملي اميد حاضر شد. كي روش در ابتداي تمرين با همه بازيكنان دست داد و دقايقي براي آنها سخنراني كرد. سرمربي تيم ملي در سخناني كوتاه گفت: من به همه شما كه در تيم ملي اميد حضور داريد خوشامد مي گويم و اين افتخاري است كه در كنار هم هستيم. بودن در تيم ملي اميد و بزرگسالان تفاوتي نمي كند و كار در اين تيم ها هم فرقي ندارد چرا كه ما در دو جبهه در حال كار كردن هستيم. هدف بايد رشد كيفي هر دو تيم باشد و همه ما در دو تيم ملي و اميد يك ماموريت بزرگ داريم و آن اين است كه عزم راسخي براي گذشتن از مراحل پيش رو داشته باشيم.
انگشت نگاري از بازيكنان النصر در فرودگاه اصفهان
پليس فرودگاه ايران به دنبال انگشت نگاري هاي اخير سعودي ها از بازيكنان ايراني، اقدام به انگشت نگاري از بازيكنان عربستاني تيم فوتبال النصر كرد. پليس ايران در فرودگاه اصفهان به محض ورود كاروان تيم النصر اقدام به انگشت نگاري از بازيكنان عربستاني اين تيم كرد. اين در حالي بود كه از بازيكنان خارجي اين تيم انگشت نگاري نشد. هم چنان كه از اتوبوس حامل بازيكنان النصر مراقبت امنيت شديدي صورت گرفت و چهار خودرو پليس آن را همراهي كرد.
ژاپن همچنان ميزبان جام جهاني باشگاه ها
سپ بلاتر در گفت وگو با نخست وزير ژاپن گفت: ژاپن با وجود سونامي اخير و بحران هسته اي همچنان ميزبان جام جهاني باشگاه ها خواهد بود. فيفا اعلام كرد، ژاپن با وجود سونامي اخير و بحران هسته اي ناشي از آن همچنان ميزبان جام جهاني باشگاه ها خواهد بود. سپ بلاتر رئيس فدراسيون بين المللي فوتبال در ديدار با نخست وزير ژاپن گفت: ما براي كمك به ژاپن تمام تلاش خود را به كار خواهيم بست.
احساس مسي مي گويد بارسلونا قهرمان است
بهترين بازيكن جهان در سال 2010 مي گويد كه احساسش نشان دهنده پيروزي بارسلونا در فينال ليگ قهرمانان اروپا است. تيم هاي بارسلونا و منچستريونايتد شنبه هفته آينده ديدار پاياني را در حالي برگزار خواهند كرد كه دو سال پيش در همين مرحله به مصاف هم رفته بودند و البته آن بازي با برتري دو بر صفر آبي اناري ها به پايان رسيد تا بارسلونا سومين قهرماني اش را جشن بگيرد. لينونل مسي ، ستاره تيم فوتبال بارسلونا اكنون در آستانه اين ديدار مي گويد: احساسم به من مي گويد كه ما قهرمان خواهيم شد. نمي توانم دقيقا بگويم كه اين احساس از كجا نشات مي گيرد، اما به هر حال چنين حسي دارم، بايد مقابل منچستريونايتد تلاش كنيم و مانند هميشه توپ و ميدان را در اختيار بگيريم و حمله كنيم.
دستيار كي روش در ايران مي ماند
سرپرست تيم ملي شايعه ترك ايران براي هميشه توسط دن گاسپارت دستيار كي روش را تكذيب كرد. وي در اين خصوص گفت: برخي از رسانه ها شايعه كردند كه «دن گاسپارت» براي هميشه از ايران رفته است، البته رسانه هايي هم بودند كه ترك او را 6 ماهه دانسته بودند، اما دراين باره بايد بگويم به جهت اينكه كي روش به او ماموريت داده تا براي انجام كاري به خارج از كشور برود و براساس ماموريتي كه كي روش به او محول كرده انجام وظيفه كند، او ايران نيست.

 



رسيدن به المپيك سخت است سرمربي تيم ملي بسكتبال: تيمي خسته و مصدوم دارم

سرمربي تيم ملي بسكتبال از تشكيل اردوي تيم ملي در روزهاي آينده خبر داد.
وسلين ماتيچ، سرمربي تيم ملي بسكتبال ايران كه از آخرين ديدار فينال رقابتهاي ليگ باشگاههاي كشور بسيار خرسند بود اظهاركرد: بسكتبال ايران واقعا نسبت به قبل پيشرفت كرده. شما همين پنج بازي آخر فينال ليگ بسكتبال را ببينيد كه چه بازيهايي ارائه شده و كيفيت آن چگونه بوده است. همين بازي آخر كه با پيروزي مهرام به پايان رسيد، درچهار كوارتر، بازي مساوي شد و مجبور شدند به وقت پنج دقيقه بروند، ازطرفي ما چيزهايي را دراين مسابقه مي ديديم كه براي من خوشحال كننده بود.
سرمربي تيم ملي بسكتبال در مورد تشكيل تيم ملي اظهاركرد: ما بايد به زودي اردوي تيم ملي را تشكيل دهيم، زودتر از زود. چرا كه تا همين الان هم از برنامه ها عقب هستيم. ما كار راحتي نداريم. سه هفته آينده بايد در تورنمنت تايوان شركت كنيم. اين راحت نيست كه بتوانيم تيم را براي مسابقات به خوبي آماده كنيم. وي با بيان اين كه ما بايد به گونه اي تيم را آماده كنيم كه براي قهرماني آسيا و رسيدن به المپيك راهي چين شود، ادامه داد: واقعا امسال كار سختي داريم، شايد از سال هاي گذشته هم سخت تر شده باشد. درآسيا تيم هاي خوبي حضور دارند، در همين غرب آسيا اردن و سوريه و لبنان از بهترين ها هستند. اما ماهم بايد براي رسيدن به المپيك بجنگيم.
سرمربي تيم ملي بسكتبال با تأكيد بر اين كه تنها به رسيدن به المپيك بايد فكر كرد، يادآورشد: ما بايد طوري برنامه ريزي كنيم و تيم را آماده كنيم كه درچين بتوانيم قهرمان آسيا شويم تا به المپيك لندن برسيم. اين مهمترين هدف ما است. البته قبول كنيد كه ما هم اكنون تيم كامل و آماده اي نداريم. بيشتر بازيكنان ما خسته و مصدوم هستند. رقابتهاي انتخابي المپيك هم بيشتر از آنچه كه فكر مي كنيم سخت است. بنابراين اميدوارم تيمي را آماده كنيم كه قهرمان شود و به المپيك برود.

 



معرفي ساعي به IOC براي عضويت در كميسيون ورزشكاران

نشست هيات اجرايي كميته ملي المپيك صبح سه شنبه به رياست بهرام افشارزاده و در غياب محمد علي آبادي برگزار شد.
هيأت اجرايي كميته ملي المپيك صبح ديروز با حضور همه اعضا و در غياب محمد علي آبادي تشكيل شد و مصوباتي داشت. در اين نشست درباره چگونگي تقسيم بندي بودجه در ميان فدراسيون هاي المپيكي و مدال آور در بازي هاي آسيايي تصميم گيري هاي مقدماتي صورت گرفت و مقرر شد بودجه پيشنهادي هر فدراسيون در جلسه سه شبنه آينده هيأت اجرايي به تاييد نهايي برسد. معرفي هادي ساعي به عنوان نماينده قاره آسيا به كميته بين المللي المپيك و شوراي المپيك آسيا دومين مصوبه نشست هيات اجرايي كميته المپيك بود. كميته بين المللي المپيك در نظر دارد از هر قاره يك ورزشكار را براي عضويت در كميسيون ورزشكاران انتخاب كند. بر اين اساس كميته ملي المپيك به دليل حضور مداوم ساعي در المپيك و كسب سه مدال بنا دارد كه وي را به IOC معرفي كند.

 



خبري كه رئيس سازمان تربيت بدني اعلام كرد تكليف وزارت ورزش تا پايان هفته مشخص مي شود

رئيس سازمان تربيت بدني گفت: در مورد وزارت ورزش رئيس جمهور و مجلس بايد بررسي كنند و به نظرمن تا اواخر اين هفته يا اوايل هفته آينده اين موضوع نهايي شود.
علي سعيدلو كه براي تماشاي ديدار فينال بسكتبال به سالن آزادي رفته بود در جمع خبرنگاران و در خصوص تشكيل وزارت ورزش اظهار داشت: در اين مورد رئيس جمهور و مجلس بايد بررسي كنند و به نظر من تا اواخر اين هفته يا اوايل هفته آينده نهايي مي شود. سعيدلو درمورد اينكه دوست دارد وزير ورزش شود پاسخي نداد و تنها به گفتن اين جمله بسنده كرد كه دوست دارم با ورزشكاران همراه باشم.

 



تعطيلي اردوي تيم ملي كشتي فرنگي با كناره گيري بنا

به دنبال كناره گيري محمدبنا از تيم ملي كشتي فرنگي، اردوي تيم ملي تعطيل شد.
قرار بود از روز دوشنبه اردوي تيم ملي كشتي فرنگي براي حضور در تورنمنت جايزه بزرگ گرجستان آغاز شود كه چند كشتي گير هم به اردو آمدند، اما وقتي با تعطيلي اردو مواجه شدند، به خانه هايشان برگشتند و به دوستان شهرستاني خود هم اطلاع دادند تا به تهران نيايند. مربيان تيم ملي هم پس از بازگشت از ازبكستان به شهرستان هاي خود رفته اند.
اين درحالي است كه قرار بوده تيم ملي كشتي فرنگي دوهفته ديگر به مسابقات جايزه بزرگ گرجستان اعزام شود و در آنجا تكليف برخي ملي پوشان مانند اميرعلي اكبري و بابك قرباني مشخص شود. اما با كناره گيري ناگهاني محمد بنا، تيم ملي كشتي فرنگي در بلاتكليفي به سرمي برد و مشخص نيست چه سرنوشتي در انتظار پراميدترين رشته مدال آور در المپيك لندن است.

 



اتفاقات عجيب در بندرعباس مقاومت سپاسي به ليگ برتر صعود كرد؟!
<
br>در حالي كه تيم فوتبال مقاومت سپاسي با 4 گل از حريفش پيش افتاده بود و در يك قدمي ليگ برتر قرار داشت، وجود برخي اتفاق ها در زمين باعث شد كه بازي نيمه تمام بماند و داور زمين را ترك كند.
در بازي برگشت مرحله پلي آف ليگ دسته يك روز گذشته تيم هاي آلومينيوم هرمزگان و مقاومت سپاسي شيراز در بندرعباس به مصاف هم رفتند كه اين ديدار تا دقيقه 90 با نتيجه 4 بر صفر به سود مقاومت سپاسي در جريان بود اما به دنبال اعتراض تماشاگران، پرتاب سنگ ها و نامناسب بودن جو ورزشگاه محسن قهرماني تصميم گرفت مسابقه را متوقف كند. مقاومت در بازي رفت نيز با دو گل به پيروزي رسيده بود. با توجه به اتفاقات رخ داده ، كميته انضباطي در خصوص اين بازي تصميم گيري مي كند اما به احتمال زياد نماينده شيراز فصل آينده در ليگ برتر خواهد بود.

 



بودجه ويژه كميته ملي المپيك براي بنا و مهماندوست
افشارزاده: به هيچ عنوان نبايد آنها را از دست بدهيم

دبير كل كميته ملي المپيك در واكنش به استعفاي محمد بنا و حضور نيافتنش در اردوي تيم ملي گفت: محمد بنا مربي اي است كه مي تواند كشتي كشتي فرنگي را به ساحل مقصود در المپيك لندن برساند، به همين دليل بايد كمك كنيم تا كدورت ها از بين برود و انشاءالله او به تيم ملي بازگردد.
بهرام افشارزاده در گفت وگو با خبرگزاري ايسنا به مواردي اشاره داشته كه گزيده اي از آن در ادامه مي آيد:
¤ محمد بنا از تيم ملي كشتي فرنگي خداحافظي نكرده است. به هيچ عنوان و به هيچ قيمتي نبايد او را از دست داد. بنا از بزرگترين مربيان دنيا است. از وقتي كه او دوباره كارش را در تيم ملي كشتي فرنگي آغاز كرده است، تيم جهش بسيار بزرگي داشته و در بازي هاي آسيايي و قهرماني آسيا نتايج خوبي كسب كرده است.
¤ هر طور كه شده بايد از او دلجويي شود تا اگر كدورتي بود كه من در جريان آن نيستم، برطرف شود و او به تيم ملي برگردد. من نتوانستم با او تماس بگيرم، ولي به هيچ عنوان نبايد او را از دست بدهيم. من از يزداني خرم و صنعت كاران مي خواهم توجه ويژه اي كنند و بخواهند كه بنا را برگردانند. سايه بنا بر روي تيم ملي غنيمت بسيار بزرگي است.
¤ ما براي مربيان بزرگ برنامه خاصي داريم. مي خواهيم به المپيك لندن براي مربياني همچون بنا و مهمان دوست كه استثنا هستند، بودجه بسيار زيادي را اضافه كنيم. آن طور كه پيش بيني كرديم اين بودجه راضي كننده است.

 



درآمدزايي ميلياردي در فدراسيون داريم
پولادگر: هيچ رشته اي مثل تكواندو در يك سال 3 قهرماني نداشته است

رئيس فدراسيون تكواندو گفت: در هيچ رشته ورزشي سراغ نداريم كه در يك سال سه عنوان قهرماني مهم بين المللي را كسب كرده باشد.
محمد پولادگر در نشستي مشترك با خبرنگاران خاطر نشان ساخت: بعد از 40 سال عنوان قهرماني جهان را به دست آورديم كه ثمره تلاش كادر فني و مجموعه فدراسيون بود. اين قهرماني از سه جهت داراي اهميت بود.
وي ادامه داد: يكي اينكه در كشور كره جنوبي صورت گرفت و براي نخستين بار به دست آمد. ديگري هم از نظر زماني بود، چون اين مسابقات قبل از پيكارهاي سهميه المپيك انجام شد تمامي تيم ها با نفرات اصلي خود آمده بودند. در دوره گذشته 126 كشور حضور داشتند و اين بار 149 كشور با يكديگر به رقابت پرداختند.
پولادگر تصريح كرد: البته ايران در دوره هاي گذشته نيز شايسته قهرماني بود اما نفوذ كره اي ها اين امكان را نداد. در هيچ رشته ورزشي سراغ نداريم كه در يك سال بتواند سه عنوان قهرماني در مسابقات آسيايي قزاقستان، جام جهاني چين و قهرماني جهان كره جنوبي به دست آورد. اين موفقيت مرهون تلاش كادر فني است كه سرمربي آن بهترين مربي جهان شد. اين كادر فني زماني خود از قهرمانان جهان و آسيا بودند.
وي ادامه داد: امسال 5 ميليارد تومان بودجه را براي فدراسيون برآورد كرده ايم كه قرار است 5/2 ميليارد تومان آن را سازمان تربيت بدني در اختيارمان بگذارد و مابقي را خودمان درآمدزايي كنيم.

 



اعلام زمان برگزاري رقابت هاي وزنه برداري جام باشگاه هاي آسيا

رقابت هاي وزنه برداري جام باشگاه هاي آسيا از تاريخ اول تا نهم دسامبر (10 تا 18 آذر) برگزار خواهد شد.
هيئت رئيسه كنفدراسيون وزنه برداري آسيا در جلسه اخير خود مصوب كرد رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا از تاريخ اول تا نهم دسامبر (10 تا 18 آذر) برگزار شود اما مكان برگزاري اين رقابت ها هنوز مشخص نشده است. بر پايه اين گزارش، شهر و كشور برگزار كننده رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا در نشست مجدد هيئت مديره كه ماه آينده به ميزباني تايلند برگزار خواهد شد اعلام مي شود.

 

(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14