(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


پنجشنبه 16 تیر 1390- شماره 19968

حديث دشت عشق
آغاز نوزدهمين دوره رقابت هاي دووميداني قهرماني آسيا- ژاپن
خيز ملي پوشان ايران براي درخشش دوباره
اخبار كوتاه از فوتبال
مجوز حضور در جام حبيبي و موحد براي 31 كشتي گير
ميرزايي، لشگري، رياحي و اسماعيل پور دوباره به ميدان مي آيند
نشست مسئولان وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال براي از بين بردن حاشيه ها
سجادي: مجامع انتخاباتي فعلا برگزار نمي شود
ايران با 12 كشتي گير به جام زيلكوفسكي لهستان مي رود
معصومي و آذرشكيب در 120 كيلو، گودرزي و اميني در 84
افشارزاده: انتظار داريم كاروان ايران در المپيك لندن به 100 نفر برسد
پرداخت حقوق 3 تا 5 ميليون توماني به مربيان
حدادي در كمپ ايرانيان مقيم آمريكا
تيم ملي شمشيربازي با 70 درصد تغيير به كره جنوبي مي رود



حديث دشت عشق

به ياد شهيد «سيد هاشم سيد شوري»راه خدا بهترين راه است
شهيد «سيد هاشم سيدشوري»، سال 1343 در تبريز تولد يافت. پرورش او در دامان مادري از سلاله زهراي مرضيه(س) انجام پذيرفت. و از كودكي عاشق معارف اسلامي بود و به مجالس مذهبي علاقه فراوان داشت، سيدهاشم دوران ابتدائي، راهنمائي و دبيرستان را با موفقيت در تبريز به پايان برد و همزمان با تحصيل به فعاليت هاي چشمگير در پايگاههاي مساجد پرداخت و براي اعتلاي نظام اسلامي تلاش فراوان كرد. با شروع جنگ تحميلي سيدهاشم باتوجه به عشق و علاقه اي كه به پيوستن به صف مجاهدان في سبيل الله داشت به جبهه اعزام گرديد و در مناطق مختلف از جمله كردستان و شهرهاي جنوبي كشور به پيكار عليه دشمنان اسلام پرداخت، سيدهاشم سيدشوري عاقبت در 23 تيرماه سال 1361 در عمليات رمضان و در منطقه خونرنگ شلمچه براثر اصابت تركش خمپاره به ديدار حق شتافت.
در بخشي از وصيتنامه او مي خوانيم:
پدر جان! درود بر تو كه چونان ابراهيم فرزند خويش را به فرمان خداي بزرگ به قربانگاه فرستادي و مادر مهربانم! درود بر تو كه بالاخره بر احساس مادرانه ات پيروز شدي و فرزندت را روانه ميدان نبرد كردي و گفتي كه تو را در راه خدا هديه انقلاب اسلامي مي كنم و من به وجود تو افتخار مي كنم كه مادري از سلاله فاطمه زهرا(س) هستي.
خواهرانم اميدوارم شما هميشه فاطمه وار و زينب گونه زندگي و مبارزه كنيد.
برادرانم راه خدا بهترين و برترين راههاست. پوينده اين راه باشيد.

 



آغاز نوزدهمين دوره رقابت هاي دووميداني قهرماني آسيا- ژاپن
خيز ملي پوشان ايران براي درخشش دوباره

نوزدهمين دوره رقابت هاي دووميداني قهرماني آسيا درحالي از امروز در شهر كوبه ژاپن آغاز مي شود كه تيم ايران با تمام قدرت در اين دوره از رقابت ها شركت كرده است.
تيم ملي دووميداني ايران با 24 ورزشكار زن و مرد راهي نوزدهمين دوره اين رقابت ها شده تا همچون دوره هاي گذشته بتوانند عنوان درخور شاني به دست آورد.
منابع خبري اعلام كردند كه در اين دوره از رقابت ها شش ركوردار آسيا حضور خواهند داشت.
ساموئل فرانسيس دونده سرعت از قطر، ژيانگ لي دونده 110 متر با مانع از چين، محمد سلمان الخويدي در پرتاب ها از كويت، يانگ لي در دوها از چين، احسان حدادي در پرتاب ديسك از ايران و مارينا آيتووا در بخش زنان از قزاقستان شش ركورددار آسيا هستند كه در اين رقابت ها شركت مي كنند.
شايد ژيانگ لي قهرمان جهان و المپيك شاخص ترين چهره اي باشد كه در قالب تيم چين در اين دوره از رقابت ها شركت كرده است؛ اما در تركيب تيم ايران هم وجود چهره هاي نامداري همچون سجاد مرادي در دوهاي نيمه استقامت و احسان حدادي وزن تيم ايران را بالا برده است.
مركز خبري نوزدهمين دوره رقابت هاي دووميداني قهرماني آسيا به محض ورود تيم ايران در شهر محل برگزاري رقابت ها اعلام كرد كه احسان حدادي با اعتماد به نفس كامل به كوبه آمده تا مدال طلاي اين دوره از رقابت ها را نيز از آن خود كند. حدادي تاكنون سه مدال طلاي اين دوره از رقابت ها را در كارنامه دارد؛ البته بايد دو مدال طلاي بازي هاي آسيايي را نيز به اين ويترين اضافه كرد.
ستاد برگزاري رقابت ها اعلام كرده كه شهر كوبه از همه لحاظ آماده برگزاري رقابت هاست و درحالي كه بخش هايي از كشور ژاپن پس از زلزله با مشكلات زيادي مواجه شده اند؛ اما شهر كوبه آماده برگزاري رقابت هاست.
همچنين به غيراز تيم چين و ژاپن مي توان تيم هند را يكي از حريفان اصلي تيم ايران قلمداد كرد چرا كه اين تيم نيز با چهار قهرمان خود در بازي هاي آسيايي وارد اين دوره از رقابت ها شده است و اين نشان مي دهد كه تيم هند نيز از كيفيت بالايي برخوردار است، اما ژاپن به عنوان ميزان رقابت ها 89 ورزشكار در كل مسابقات خواهد داشت.
گفته مي شود كه قرار است از امروز 600 ورزشكار كه از 45 كشور آسيايي وارد شهر كوبه شده اند در ورزشگاه يادبود يونيورسياد كار خود را آغاز خواهند كرد.
اين رقابت ها چهار روز در ژاپن ادامه خواهد داشت و ورزشكاران ايران درهر چهار روز در دو نوبت صبح و بعداز ظهر در ماده هاي مختلف به مصاف حريفان خواهند رفت.
تيم ايران در دوره گذشته اين رقابت ها كه در شهر گوانگجو (يك سال پيش از بازي هاي آسيايي) برگزار شد دو مدال طلا توسط احسان حدادي و سجاد مرادي، دومدال نقره توسط محمد صميمي و هادي سپهرزاد و يك مدال برنز توسط ليلا رجبي به كار خود پايان دادند.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

دعوت فدراسيون فوتبال از «بلاتر» براي سفر به ايران
دبيركل فدراسيون فوتبال كشورمان از دعوت سپ بلاتر رئيس فيفا براي سفر به ايران خبر داد.
مهدي محمد نبي ضمن اعلام اين خبر افزود: فدراسيون فوتبال طي دعوتنامه اي رسمي از سپ بلاتر براي سفر به ايران و بازديد از پروژه گل و نشست با مسئولان فدراسيون دعوت كرده است كه در صورت موافقت ، اين سفر آبان ماه سال جاري انجام خواهد شد. نبي تصريح كرد: هنوز پاسخ قطعي از سوي فدراسيون بين المللي فوتبال براي انجام اين سفر دريافت نكرده ايم ولي اميدواريم سفر رئيس فيفا در تاريخ تعيين شده به ايران انجام شود.
ميثاق معمارزاده به پيروزي برگشت
دروازه بان پيشين تيم فولادخوزستان با عقد قرارداد رسمي به تيم پيروزي پيوست.
پس از توافق نهايي مسئولان باشگاه پيروزي با دروازه بان فصل گذشته تيم فوتبال فولادخوزستان، ميثاق معمارزاده از طريق وكيلش با تيم فوتبال اين باشگاه قرارداد امضا كرد.
معمارزاده به همراه تيم ملي در اردوي اتريش حضور دارد، به همين دليل قرارداد يكساله اش توسط وكليش امضا و ديروز در هيئت فوتبال استان تهران ثبت شد.
مايلي كهن مدير فني پيروزي شد
طي حكمي از سوي سرپرست باشگاه پيروزي ، محمد مايلي كهن به سمت مدير فني تيم فوتبال اين باشگاه منصوب شد. مايلي كهن در شرايطي به عنوان مدير فني پيروزي از سوي حبيب كاشاني انتخاب شد كه نام وي چندي پيش به عنوان يكي از گزينه هاي سرمربيگري اين تيم مطرح شده بود و جالب اينكه مايلي كهن از دادن برنامه به سرپرست پيروزي امتناع كرده بود.
فتح الله زاده: استيلي اطلاع ندارد؛ از عيد دنبال هنكه بودم
سرپرست باشگاه استقلال گفت: از عيد امسال به دنبال هنكه بودم و قبل از دوستانمان در باشگاه پيروزي با او رايزني كردم. علي فتح الله زاده در پاسخ به اين سؤال كه از خريدهاي استقلال كدام يك به طور قطعي با اين تيم ثبت مي كنند، به فارس گفت: آندرانيك تيموريان و جاسم كرار چهار برگ قرارداد خود را امضا كردند و با مهدي رحمتي هم مشكلي نداريم فقط منتظر سيدجلال حسيني هستيم. اگر او بخواهد به سپاهان برگردد يك بازيكن داخلي و يك مدافع خارجي مدنظر داريم. سيدجلال حسيني اگر استقلال را بخواهد به اين تيم مي آيد و اگر نخواست اصراري نيست. نمي توانيم به بازيكني اصرار كنيم. وي در ادامه درباره مذاكره استقلال با ميشائيل هنكه گفت: من قبل از اينكه دوستانمان در باشگاه پيروزي با او مذاكره كنند صحبت هايم را انجام داده بودم. از نزديكي هاي عيد امسال در نظر بود كه باب مذاكره با اين مربي را باز كنم و از همان موقع از طريق دوستان آلماني ام رايزني را آغاز كردم. ضمن اينكه مذاكرات ما با هنكه تا 90 درصد مثبت بوده و قرار است امروز و فردا از طريق وكلاي اين مربي قرارداد امضا شود و ظرف هفت، هشت روز ديگر به تهران بيايد.
برگزاري مسابقات در ماه رمضان يك ساعت و 15 دقيقه بعد از اذان
رئيس سازمان ليگ برتر فوتبال با اشاره به قانون جديد براي فعاليت مربيان گفت: بعضي ها از اين طريق درآمدزايي مي كنند كه جلوي اين مسئله را گرفتيم.
عزيز محمدي در مورد ساعت بازي ها در هفته هاي اول ليگ كه در ماه مبارك رمضان برگزار مي شود، عنوان كرد: ساعت شروع مسابقات در ماه رمضان يك ساعت و 15دقيقه بعد از اذان مغرب است. (ساعت اذان مغرب در روز 11 مرداد كه آغاز ليگ برتر و روز دوم ماه رمضان است، 28:20 است.)
وي در مورد تمرين تيم ها در ماه رمضان اظهار داشت: به تمام باشگاه ها اعلام كرده ايم تمرينات خود را بعد از اذان برگزار كنند يا در ساعتي باشد كه بلافاصله اذان گفته شود.
قرارداد 30 ميليون يورويي كونترائو با رئال مادريد
فابيو كوانترائو سرانجام با امضاي قرارداد به طور رسمي به تيم رئال مادريد پيوست. هافبك ملي پوش بنفيكا كه موضوع انتقالش به تيم رئال مادريد از نخستين روزهاي آغاز فصل نقل و انتقالات مطرح شده بود سرانجام با عقد قراردادي شش ساله به ارزش 30 ميليون يورو راهي سانتياگو برنابئو شد.
حيدري و آقاي گل ليگ دسته اول در مس كرمان
سپهر حيدري مدافع و كاپيتان فصل گذشته تيم فوتبال پيروزي با عقد قراردادي رسمي به تيم فوتبال مس كرمان پيوست.
مدير روابط عمومي باشگاه مس كرمان ضمن اعلام اين خبر گفت: قرارداد مجيد خدابنده لو، محسن بياتي نيا، علي مرزبان و «آرارات آراكليان» با تيم صنعت مس نيز به طور رسمي به ثبت رسيده است ضمن اينكه مصطفي شجاعي آقاي گل ليگ دسته اول و مهاجم تيم هاي فولاد نطنز و سپاهان نوين نيز قرارداد دوساله خود را با تيم مس به ثبت رساند. اسدي در پايان گفت: بيژن كوشكي مدافع فصل گذشته استقلال نيز به توافقات نهايي با مسئولان باشگاه مس كرمان دست يافته و به احتمال فراوان فصل آينده در اين تيم بازي خواهد كرد.

 



مجوز حضور در جام حبيبي و موحد براي 31 كشتي گير
ميرزايي، لشگري، رياحي و اسماعيل پور دوباره به ميدان مي آيند

31 كشتي گير جواز حضور در جام بين المللي حبيبي و موحد را گرفتند.
دومين دوره رقابتهاي بين المللي كشتي آزاد جام حبيبي و موحد روزهاي 30 و 31 تير در ساري برگزار مي شود كه كادر فني به 31 كشتي گير مورد نظر خود اعلام كرد تا در اين رقابتها شركت كنند.
اين اسامي، جدا از كشتي گيراني است كه با تصميم مسئولان هيئت كشتي مازندران مي توانند به ميدان بروند. اسامي اين 31 كشتي گير به شرح زير است:
55 كيلوگرم: جواد داداشي، دانيال حجتي، محمدحسين سلطاني و ياسر حيدر قلي نژاد
60 كيلوگرم: عباس دباغي، مسعود نيازي، صائب تقي زاده، حسن مرادقلي و مسعود اسماعيل پور
66 كيلوگرم: ميثم نصيري، محمد يوسفي، حجت فلاح و مهدي نجفي
74 كيلوگرم: محمد شعبان زاده، محسن عباسي، مهدي بهابسته، مرتضي رضايي و حامد رضايي
84 كيلوگرم: سعيد رياحي، جمال ميرزايي، احسان لشگري، رضا بيات، اميد حسن تبار و حامد تاتاري
86 كيلوگرم: عباس طحان، سعيد زريني و حميد كمروند
120 كيلوگرم: پرويز هادي، كميل قاسمي، هادي پورعليجان و مهرداد كريمي نژاد
اين رقابتها با حضور كشتي گيراني از ايران، آذربايجان، تركيه، گرجستان، ارمنستان، آمريكا و داغستان روسيه در ساري برگزار مي شود.

 



نشست مسئولان وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال براي از بين بردن حاشيه ها
سجادي: مجامع انتخاباتي فعلا برگزار نمي شود

معاون امور ورزش وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارتخانه نسبت به حذف تيم اميد از بازيهاي المپيك بي تفاوت نيست و طي جلسه اي در آينده اي نزديك با مسئولان فدراسيون فوتبال بررسي دقيق مي كنيم.
سيدحميد سجادي در پاسخ به اين پرسش كه تكلف مجامع انتخاباتي چه زماني روشن خواهد شد؟ گفت: مجامع انتخاباتي فعلا برگزار نمي شود، ولي مجامع ساليانه فدراسيون ها را در اسرع وقت برگزار خواهيم كرد.
وي درباره اولويت هاي پيش روي وزارت ورزش و جوانان تصريح كرد: پيگيري مسايل باشگاه هاي پيروزي و استقلال و اقدامات صندوق حمايت از قهرمانان و شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي جزو اولويت هاي ما است. قول داديم به هر فدراسيون يك مكان اختصاصي واگذار كنيم. ما به تعهد سعيدلو پايبند هستيم.
سجادي در پاسخ به اين پرسش كه بلاتكليفي چند ماهه ورزش تا چه حد به فدراسيون ها لطمه زده است؟ خاطرنشان كرد: با توجه به قانوني شدن فعاليت هاي وزارت ورزش و جوانان كارهايي كه جنبه قانوني و حقوقي دارد، انجام مي شود. ما سعي كرديم در آن دوره كار غيرقانوني انجام ندهيم. برخي از فدراسيون ها به ما مي گفتند كه دچار بلاتكليفي هستند. من نقش مشاور و انگيزه دهنده داشته ام. اوضاع اخير ورزش در لطمه ديدنش بي تاثير نبوده است، ولي اين كه بخواهم ميزان كمي و كيفي اثرات منفي را بگويم، سخت است. اميدوارم اگر تعللي وجود داشته است با روحيه ورزشي زودتر كاستي ها جبران شود. معاون امور ورزش وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به اين پرسش كه موضع شما در قبال قانون سقف قراردادها بر روي بازيكنان حاضر در ليگ برتر فوتبال چيست؟ تصريح كرد: بنا داريم با فدراسيون فوتبال نشستي بگذاريم. علاقمنديم در فدراسيون فوتبال همانند همه فدراسيون ها نظم و انضباط رعايت و دستورالعمل ها اجرا شود. رويه هاي ابلاغي بايد رعايت شود. ما در آينده اي نزديك جلسه اي مي گذاريم تا به حاشيه ها رسيدگي كنيم.

 



ايران با 12 كشتي گير به جام زيلكوفسكي لهستان مي رود
معصومي و آذرشكيب در 120 كيلو، گودرزي و اميني در 84

تركيب تيم ملي كشتي آزاد ايران براي حضور در جام زيلكوفسكي لهستان اعلام شد.
تورنمنت كشتي آزاد زيلكوفسكي لهستان روزهاي8 و 9 مرداد در شهر پوزنان برگزار مي شود، كه 12 كشتي گير ايراني به اين رقابت ها اعزام مي شوند. به نظر مي رسد مسابقات دو وزن 84 و 120 كيلوگرم حكم انتخابي تيم ملي را دارد. در 84 كيلوگرم عليرضا گودرزي قهرمان مسابقات انتخابي و احسان اميني قهرمان آسيا كه در انتخابي غايب بود، به ميدان مي روند. همچنين در وزن 120 كيلوگرم فردين معصومي كه در انتخابي ها غايب بود به همراه محمدرضا آذرشكيب قهرمان اين پيكارها به ميدان مي روند.
همچنين كادر فني تيم ملي در بقيه اوزان بيشتر به كشتي گيران جوان و آينده دار ميدان داده است تا به نوعي به قهرمانان رقابتهاي انتخابي پاداشي داده باشد، البته در برخي اوزان مانند 60 كيلوگرم سيداحمد محمدي مي تواند با درخشش در لهستان خود را مدعي دوبنده تيم ملي كند.
در اين فهرست جام حبيبي و موحد و همچنين جام زيلكوفسكي چهره هاي شاخصي مانند مهدي تقوي، حسن رحيمي، صادق گودرزي و رضا يزداني ديده نمي شوند.
اسامي كشتي گيران ايران در جام زيلكوفسكي به ترتيب زير است:
55 كيلوگرم: اميد جلالي بهار (البرز)- فرزاد جعفري(البرز)
60 كيلوگرم: سيداحمد محمدي (مازندران)
66 كيلوگرم: سبحان محمدزاده (مازندران)- محمد مهدي يگانه جعفري (مازندران)
74 كيلوگرم: رضا افضلي (كرمانشاه)
84 كيلوگرم: عليرضا گودرزي (تهران)- احسان اميني (كرمانشاه)
96 كيلوگرم: مهدي مازندراني (گلستان)- عرفان اميري (كرمانشاه)
120 كيلوگرم: فردين معصومي (گيلان)- محمدرضا آذرشكيب (البرز)

 



افشارزاده: انتظار داريم كاروان ايران در المپيك لندن به 100 نفر برسد
پرداخت حقوق 3 تا 5 ميليون توماني به مربيان

دبير كل كميته ملي المپيك به دنبال كسب دو سهميه در تكواندو گفت: طبق مصوبه هيئت اجرايي كميته از فروردين 90 تا بازي هاي المپيك لندن به مربيان ويژه بين 3 تا 5 ميليون تومان حقوق ماهانه پرداخت مي شود.
بهرام افشارزاده اظهار كرد: از پولادگر تشكر و قدرداني مي كنم كه كارهاي ويژه اي را در فدراسيون تكواندو انجام داده و به جامعه ورزشي تبريك مي گويم كه اولين گروه مدال آور ما در المپيك دو سهميه اش را گرفت.
وي ادامه داد: جاي خوشحالي دارد كه تكواندوكاران مي توانند به سرعت تمريناتشان را براي المپيك آغاز كنند، ساير رشته ها هم دارند تلاش مي كنند تا پايان اسفند سهميه هاي لازم را بگيرند. انتظار داريم كاروان ايران در المپيك لندن به 100 نفر برسد.
وي با بيان اين كه اميدوارم زودتر بودجه كميته پرداخت شود، تصريح كرد: بايد امكانات ويژه و بودجه كافي در اختيار ورزش گذاشته شود، قول دادند كه 60 ميليارد تومان بودجه اختصاصي از سوي دولت را به ما پرداخت كنند، اميدوارم هرچه زودتر اين اتفاق بيفتد تا ما برنامه ريزي كنيم، چون اكنون زمان تداركات است.افشارزاده در پاسخ به اين پرسش كه بودجه كميته چه زماني پرداخت خواهد شد؟ تاكيد كرد: تا آخر هفته يا اوايل هفته آينده پرداخت مي شود.
دبير كل كميته ملي المپيك در پاسخ به اين پرسش كه از اختصاص بودجه ويژه به مربيان بزرگ چه خبر، خاطرنشان كرد: ما در جلسه هيئت اجرايي كميته المپيك مصوب كرديم تا به مربيان تيم هايي كه سهميه المپيك كسب مي كنند شانس مدال آوري هستند و مقام هاي ارزنده اي را كسب مي كنند، نظير مربيان تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي، تكواندو، دووميداني، وزنه برداري و... ماهانه سه تا پنج ميليون تومان پرداخت شود. براين اساس از فروردين سال 90 تا زمان آغاز بازي هاي المپيك اين حقوق به مربيان بزرگ پرداخت مي شود.

 



حدادي در كمپ ايرانيان مقيم آمريكا

حامد حدادي به عنوان نخستين بسكتباليست ايراني حاضر در NBA در كمپ ايرانيان حاضر در آمريكا حضور پيدا كرد.
حدادي كه به تازگي با انعقاد قراردادي دو ميليون دلاري، حضور خود در تيم ممفيس گريزليز را به مدت دو سال ديگر تمديد كرده، در ميان ايرانيان حاضر در «سن خوزه» حضور پيدا كرد و با آنها به بازي پرداخت.
برپايه اين گزارش، حدادي در خصوص حضور در ميان ايرانيان گفت: اين براي من يك تجربه فوق العاده بود. اينكه تعداد زيادي از جوانان ايراني را يكجا ببيني، تجربه خوبي است.

 



تيم ملي شمشيربازي با 70 درصد تغيير به كره جنوبي مي رود

دبير فدراسيون شمشيربازي با اشاره به اعزام تيم ملي اين رشته به محل برگزاري رقابت هاي قهرماني آسيا گفت: تركيب اين تيم نسبت به گذشته 70 درصد تغيير داشته است.
پيمان فخري با يادآوري تركيب تيم ملي شمشيربازي براي حضور در رقابت هاي قهرماني آسيا كه با روند جوان گرايي تشكيل شد، اظهار داشت: تركيب اين تيم نسبت به تيمي كه در بازي هاي آسيايي گوانگجو شركت داشت، 70 درصد تغيير كرده است.
وي ادامه داد: از مجموع بازيكناني كه به گوانگجو اعزام شده بودند تنها چهار شمشيرباز در تركيب تيم شركت كننده در رقابت هاي قهرماني آسيا هم حاضر هستند.
دبير فدراسيون شمشيربازي تاكيد كرد: در هر يك از اسلحه هاي اپه، فلوره و سابر نفرات شاخصي داريم كه نسبت به عملكرد آنها اميد داريم، مانند علي يعقوبيان، حامد صيادي و مجتبي عابديني اما در مجموع همه بازيكنان اعزامي انگيزه زيادي دارند. مسابقات شمشيربازي قهرماني آسيا 17 تا 24 تيرماه در سئول كره جنوبي برگزار مي شود. ايران در هر سه اسلحه اپه، فلوره و سابر پسران و اپه دختران در اين رقابت ها شركت مي كند.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14