(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


پنجشنبه 13 مرداد 1390- شماره 19991

همزمان با آغاز ماه رمضان اجرا مي شود برنامه هاي گسترده قرآني در زندان هاي كشور
دستگيري220نفر و كشف1780 قبضه سلاح
افزايش 75 درصدي كشفيات موادمخدر
فعاليت دبيرستان ها در نوبت عصر حذف شد
تشكيل گروهي از خانواده شهدا براي نظارت بر امر نامگذاري معابر
دستگيري 5 سارق مسلح در سيستان و بلوچستان
16مرداد برگزار مي شود اولين دادگاه كودك آزاري هانيه
تمديد مجدد مهلت ارسال گواهي كسر خدمت
مسافرت 620 كيلومتري قاتل با جسد مقتول
ميهمان ناخوانده موجب وحشت خانواده خرم آبادي شد
طولاني ترين روزه داري
مدير كل شيلات سيستان و بلوچستان: لنج هاي صيادي براي مقابله با دزدان دريايي مسلح مي شوند
جمع آوري كمك هاي مردمي به قحطي زدگان سومالي
ساعت كار مراكز ترخيص خودرو تغيير نكرده است
خواب آلودگي راننده كاميون 6 نفر را راهي بيمارستان كرد
مرگ دلخراش سه عضو يك خانواده در شهرستان دوره چگني



همزمان با آغاز ماه رمضان اجرا مي شود برنامه هاي گسترده قرآني در زندان هاي كشور

مديركل حوزه رياست و روابط عمومي سازمان زندان ها با بيان اينكه اجراي برنامه هاي فرهنگي با محوريت قرآني از مهم ترين اولويت هاي سازمان زندان هاست، اظهار كرد: زندانيان نيازمنداني هستند كه بايد براي شان فرصتي فراهم شود تا به جامعه بازگشت سعادتمند داشته باشند.
به گزارش ايسنا، محمد پورنبي افزود: اصلاح و تربيت انسان هاي به خطا رفته از مهم ترين اهداف سازماني است لذا با بسترسازي مناسب و اتخاذ رويكرد مذهبي و معنوي بايد به ياري آنان شتافت تا بهره مناسب را ببرند.
وي در ادامه خاطرنشان كرد: اجراي برنامه هاي فرهنگي و تربيتي با آموزه هاي قرآني با نظم بخشي و انتظام در زندان ها روز به روز مورد استقبال زندانيان قرار مي گيرد و موجب به وجود آمدن فضاي معنوي در زندان ها شده است، بنابراين هدايت و انسان سازي وجه مشترك ماه رمضان و رسالت سازمان زندان هاست.
پورنبي افزود: در سال 138 هزار ختم قرآن در طول ماه مبارك رمضان در زندان ها داشتيم كه اين نشان از تلاش و همت همكاران ما در زندان ها و اهميت به اين مقوله بوده است كه چنين موفقيتي حاصل شده است.

 



در مرحله چهارم برخورد با حاملان سلاح سرد صورت گرفت
دستگيري220نفر و كشف1780 قبضه سلاح

معاون عمليات فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با اعلام اجراي چهارمين مرحله برخورد با سازندگان، توليدكنندگان و حاملان سلاح سرد در تهران از دستگيري 220 نفر در اين رابطه خبر داد.
سرهنگ قادر كريمي در حاشيه برگزاري نمايشگاه كشفيات سلاح سرد پليسي تهران افزود: چهارمين مرحله برخورد با سازندگان، توليدكنندگان و حاملان سلاح سرد روز سه شنبه با هماهنگي دستگاه قضايي در 20نقطه تهران اجرا شد.
وي ادامه داد: در اين طرح طي 12 ساعت 220 نفر دستگير شدند كه از اين تعداد 25 نفر در بحث ساخت و توزيع سلاح هاي سرد فعاليت داشتند و مابقي از حاملان سلاح سرد محسوب مي شدند.
كريمي خاطر نشان كرد: در اين طرح 25 نفر از دستگيرشدگان نيز از اراذل و اوباش بودند كه سلاح سرد به همراه داشتند و اين افراد از سوي پليس دستگير و الزامات قضايي در رابطه با اين افراد انجام خواهد شد.
به گفته كريمي در اين طرح يك هزار و 780 قبضه سلاح سرد از جمله قمه، شمشير، پنجه بوكس و چاقوهاي غيرمتعارف كشف شد.
كاهش 11درصدي آدم ربايي
تحليل آمارهاي اعلامي توسط پليس نشان مي دهد وقوع جرم آدم ربايي كه طي 10 سال گذشته بيشتر در استان هاي سيستان و بلوچستان، كرمان و فارس رخ داده در سال 89 نسبت به سال 88 حدود 11 درصد كاهش يافته است.
از سال 84 تا 89 وقوع «آدم ربايي» در كشور بجز سال 88 روند نزولي داشته است به شكلي كه در سال 89، 480 فقره آدم ربايي در كشور به وقوع پيوسته كه اين آمار در سال 88، 542 فقره بوده است كه اين امر كاهش 11 درصدي را در وقوع اين جرم نشان مي دهد.
به گزارش ايسنا از سوي ديگر اين مقايسه آماري حاكيست وقوع «آدم ربايي» در كشور در سال 89 نسبت به سال 80 حدود 46 درصد كاهش نشان مي دهد.

 



افزايش 75 درصدي كشفيات موادمخدر

فرمانده مرزباني نيروي انتظامي از افزايش 75 درصدي كشفيات موادمخدر در چهار ماهه نخست سال جاري خبر داد.
سرتيپ پاسدار حسين ذوالفقاري گفت: مرزبانان كشور در 4 ماهه نخست امسال 18 تن انواع موادمخدر كه عمدتا در سيستان و بلوچستان بدست آمد كشف و ضبط كردند.
ذوالفقاري به افزايش 144درصدي كشف سلاح و 81درصدي دستگيري اشرار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته اشاره كرد و افزود: با اقدامات و تلاش شبانه روزي مرزبانان كشور، امسال با كاهش خروج و قاچاق 12 درصدي سوخت و ورود 40 درصدي تجهيزات ماهواره اي نسبت به مدت مشابه در سال گذشته مواجه بوده ايم.
به گزارش ايرنا وي با تشديد اقدامات كنترلي و انسداد مرزهاي خراسان رضوي، ورود موادمخدر به كشور از اين استان كاهش چشمگيري داشته است.

 



فعاليت دبيرستان ها در نوبت عصر حذف شد

معاون آموزش متوسطه وزير آموزش و پرورش از حذف فعاليت ثابت دبيرستان ها در نوبت عصر خبر داد و گفت: هيچ دبيرستاني در سال تحصيلي آينده به صورت ثابت در نوبت عصر فعاليت نخواهد كرد.
«ابراهيم سحرخيز» افزود: براي استفاده مفيد از ظرفيت هاي خالي فضاهاي آموزشي، 80درصد دبيرستان هاي كشور در سال جديد تحصيلي (90-91)، فقط در نوبت ثابت صبح فعاليت خواهند كرد.
وي افزود: بر اين اساس در هيچ نقطه اي از كشور ديگر دبيرستاني كه به صورت ثابت در نوبت عصر فعاليت كند، در سال جديد تحصيلي نخواهيم داشت.
سحرخيز تاكيد كرد امسال تلاش شده با استفاده از همه ظرفيت هاي خالي دبيرستان هاي كشور، كاهش اتاق هاي مديريتي و رعايت تراكم دانش آموزي در كلاس هاي درس، ديگر مدرسه ثابت عصر در كشور نداشته باشيم.
سحرخيز به ايرنا گفت: تنها 20درصد مدارس متوسطه در برخي شهرك ها و مراكز استان ها كه با كمبود فضاي آموزشي و افزايش جمعيت مواجه بوده نتوانسته ايم به صورت يك نوبته در آوريم كه اين مدارس در سال جديد تحصيلي به صورت نوبت گردشي صبح و عصر فعاليت خواهند كرد.
معاون وزير آموزش و پرورش خاطرنشان كرد مديران مدارس بايد با رعايت تراكم دانش آموزي در هر كلاس درس كه حداقل 24 و حداكثر بين 30 تا 35 دانش آموز است تدابيري اتخاذ كنند تا از همه ظرفيت مدارس براي ثبت نام دانش آموزان و يك نوبته كردن آن ها استفاده لازم صورت گيرد.
سحرخيز يادآور شد همچنين از مديران مدارس متوسطه يك نوبته خواسته ايم در نوبت عصر از فضاي آموزشي براي تشكيل كلاس هاي فوق برنامه و كلاس هاي كنكور استفاده كرده و با دريافت 50درصد هزينه كلاس هاي مشابه از دانش آموزان درآمد حاصله را براي تامين هزينه هاي آب، برق، گاز و پرداخت حقوق اساتيد اين كلاس ها استفاده كنند.

 



تشكيل گروهي از خانواده شهدا براي نظارت بر امر نامگذاري معابر

دبير كميته نامگذاري معابر و اماكن شهر تهران گفت: از شهريور سال 84 تا پايان تيرماه امسال نامگذاري معابر و اماكن شهر به نام شهدا نسبت به مدت زمان قبل از آن 211درصد رشد داشته است.
نامدار صداقت با بيان اينكه توجه به توسعه فرهنگ ايثار و شهادت از مهمترين اقداماتي است كه در دستور كار شهرداري تهران قرار دارد گفت: بر اين اساس نوع نگاه به نامگذاري معابر و اماكن شهري در 6 سال گذشته كاملا متحول شده و اين موضوع كاملا در سطح شهر مشهود است.
به گزارش ايسنا وي همچنين از تشكيل گروهي از فرزندان و خانواده هاي معظم شهدا براي نظارت بر اين موضوع خبر داد و افزود: شهرداري تهران در اين زمينه در حال سازماندهي گروهي از فرزندان و خانواده هاي شهداست تا در موضوع نامگذاري معابر و اماكن با شهرداري همكاري داشته باشند و از ماه آينده فعاليت اين افراد به عنوان ناظر فعاليت مناطق در اين زمينه آغاز خواهد شد.

 



دستگيري 5 سارق مسلح در سيستان و بلوچستان

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: به دنبال سرقت مسلحانه از يك دستگاه اتوبوس مسافربري در مسير سرباز-چابهار، پنج سارق مسلح دستگير شدند.
به گزارش خبرگزاري فارس از زاهدان به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرتيپ حميد فهيمي راد اظهار داشت: بامداد سه شنبه يك دستگاه اتوبوس مسافربري كه از ايرانشهر عازم شهرستان چابهار بود در مسير توسط سارقان مسلح متوقف و مقداري از وجوه نقدي مسافران مورد سرقت قرار گرفت.
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان ادامه داد: پليس شهرستان سرباز با همكاري قرارگاه شهيد فولادي و اداره اطلاعات اين شهرستان موفق شدند كمتر از 24 ساعت محل اختفاي سارقان را شناسايي و در يك عمليات مشترك و غافلگيرانه پنج نفر سارق مسلح را كه در اين حادثه شركت داشتند، دستگير كنند.فهيمي راد تصريح كرد: در اين عمليات بيش از 4 ميليون تومان وجوه كه از مسافران سرقت شده بود به همراه تعداد دو قبضه سلاح جنگي، دو قبضه چاقو و قمه، 22 كيلو و 446 گرم ترياك و هروئين و يك دستگاه خودرو از سارقان كشف و ضبط شد.
وي گفت: تحقيقات از متهمان همچنان ادامه دارد.

 



16مرداد برگزار مي شود اولين دادگاه كودك آزاري هانيه

اولين جلسه رسيدگي به پرونده كودك آزاري هانيه، 16 مردادماه در دادگاه اطفال برگزار مي شود.
به گفته هاله سادات سري، وكيل هانيه اين جلسه در شعبه 1184 دادگاه اطفال برگزار خواهد شد، اين در حالي است كه هنوز منتظر نامه پزشكي قانوني درباره اين موضوع هستيم تا آنها نظريه خود را ارائه كنند.
سري خاطرنشان كرد: اميدواريم نامه پزشكي قانوني كه پيگيري آن برعهده بهزيستي است به موقع به جلسه دادگاه برسد، در غير اين صورت احتمال اينكه دادگاه تجديد شود وجود دارد.
وكيل هانيه با بيان اينكه مادر هانيه جزو متهمان قرار ندارد، افزود: در دادسرا براي مادر هانيه قرار منع تعقيب صادر شده و او آزاد است، اما ناپدري اين كودك بازداشت است و قرار مجرميت براي وي صادر شده است.
به گزارش ايسنا، در يكي از روزهاي آخرين هفته فروردين ماه 90 با گزارش همسايه ها مبني بر گريه كودكي در يكي از محله هاي جنوبي تهران، ماموران اورژانس اجتماعي در محل حاضر و با دستور قضايي وارد خانه شدند و پس از ملاحظه آثار ضرب و جرح بلافاصله كودك را به بيمارستان منتقل كردند.
پس از ارجاع، معاون دادستان و سرپرست دادسراي ويژه نوجوانان، بلافاصله در بيمارستان حاضر شده و با پزشك «هانيه» صحبت مي كند و نظر پزشكي قانوني مستقر در بيمارستان را در خصوص صدمات وارده به هانيه دريافت مي كند. ناپدري هانيه در دادسراي بعثت تفهيم اتهام مي شود و اكنون با قرار بازداشت در زندان رجايي شهر به سر مي برد.
گفتني است هانيه هم اكنون نزد بهزيستي است.

 



تمديد مجدد مهلت ارسال گواهي كسر خدمت

سازمان وظيفه عمومي ناجا از تمديد مجدد مهلت ارسال گواهي كسر خدمت و ماده 9 بهزيستي اخذ شده در سال 89 خبر داد.
سازمان وظيفه عمومي ناجا در اطلاعيه اي اعلام كرد: «مشمولاني كه داراي گواهي كسر خدمت (جبهه و جانبازي والدين و بسيج) تا پايان سال 89 بوده و تأييديه آن نيز حداكثر تا تاريخ نهم شهريور ماه امسال در سيستم جامع وظيفه عمومي ثبت شود مشمول مقررات ايثارگران و امدادجويان در سال 1389 خواهند بود.
همچنين مشمولاني كه داراي فرزند معلول يا خانواده هايي كه داراي يك فرزند معلول هستند و در سال 89 براساس اين مقررات اقدام به اخذ گواهي كرده و تأييديه هاي صادره از سوي سازمان بهزيستي در اين خصوص را حداكثر تا تاريخ نهم شهريور ماه امسال به سازمان وظيفه عمومي ناجا تحويل دهند يا اين كه در سيستم جامع وظيفه عمومي ثبت شود نيز در سال جاري براساس آن مقررات مي توانند از اين معافيت بهره مند شوند.
در صورتي كه ثبت درخواست آنان بعد از نهم شهريور ماه امسال صورت بگيرد مشمول مقررات ايثارگران و امداد جويان سال 90 خواهند بود بنابراين به اين دسته از مشولان تأكيد مي شود هر چه سريعتر براي ثبت درخواست خود به دفاتر پليس +10 مراجعه كنند.»

 



مسافرت 620 كيلومتري قاتل با جسد مقتول

مردي پيمانكار كه طلبكار خود را در تهران به قتل رسانده بود جسد مقتول را در باغ خود در شهرستان مراغه دفن كرد.
در اواسط دي ماه 89 مرد جواني به دادسراي جنايي تهران مراجعه كرد و مدعي شد برادرش از يك روز قبل از خانه خارج شده و ديگر بازنگشته است. اين فرد به ماموران گفت برادرش براي دريافت طلب خود از فردي به نام آرش از خانه خارج شده بود.
بعد از اعلام مفقودي، تحقيقات ماموران پليس آگاهي براي يافتن سرنخي از فرد گمشده به نام حميد آغاز شد تا اينكه در تاريخ 22 دي ماه موفق شدند آرش، فردي كه براي آخرين بار با حميد ملاقات كرده است را شناسايي و دستگير كنند.
آرش ابتدا منكر اطلاع از سرنوشت حميد شد اما وقتي تحت بازجويي هاي دقيق قرار گرفت دچار تناقض گويي شد و در نهايت اعتراف كرد بر سر اختلاف مالي با حميد درگير شده و بعد از اينكه او را به قتل رسانده، جسدش را در شهرستان مراغه دفن كرده است.
با اعتراف آرش به ارتكاب قتل، تيمي از پليس آگاهي تهران به شهرستان مراغه اعزام شد و موفق شدند جسد حميد را در حالي كه در يك باغ ميوه دفن شده بود، كشف كنند.

 



ميهمان ناخوانده موجب وحشت خانواده خرم آبادي شد

خرم آباد-خبرنگاركيهان:
ميهمان ناخوانده كه دور از چشم اهالي يك مجتمع مسكوني وارد يكي از آپارتمان ها شده بود، ساكنان خانه را به وحشت انداخت.
مديرعامل سازمان آتش نشاني خرم آباد افزود: يك مار سمي از نوع جعفري به طول يك متر و80سانتيمتر وارد آبگرمكن يكي از آپارتمان هاي مجتمع مسكوني الماس واقع در خيابان امام خميني خرم آباد شد و زمينه وحشت اهالي را فراهم آورد.
كيومرث طولابي گفت: اعضاي خانه با مشاهده اين مار در ساعت حدود 10شب وحشت زده به آتش نشاني خبر دادند كه ماموران با حضور در محل و استفاده از گاز سركننده مبادرت به خروج مار از داخل محفظه آبگرمكن كه از نوع قديمي بزرگ بود كردند اما مار پس از آنكه خود را در خطر ديد با نيش خودزني كرد و جان داد و مانع افتادن به دست آتش نشانان شد.
برپايه اين گزارش در محل پل كرگانه خرم آباد يك بزمجه نيز موجب وحشت ساكنان خانه شد.
سعيد پاپي از آتش نشانان خرم آباد گفت: اهالي محل به محض مشاهده اين حيوان به آتش نشاني اطلاع دادند كه ماموران بلافاصله به محل رسيدند و بزمجه را كه بر اثر اصابت گلوله صاحب خانه مجروح شده بود تحت مداوا قرار دادند اما تلاش براي نجات جان حيوان موثر نشد و جان سپرد.

 



طولاني ترين روزه داري

«وسام عزاقير» شهروند لبناني كه چند سالي است در قطب شمال زندگي مي كند، با 21ساعت روزه داري، طولاني ترين روزه جهان را مي گيرد.
به گزارش شيعه آنلاين، او دقيقا در منطقه اي به نام «گرينلند» كه دوردست ترين نقطه در قطب شمال است، زندگي مي كند. اين منطقه يكي از كم جمعيت ترين مناطق جهان است. شبكه خبري العربيه گزارشي در مورد «وسام عزاقير» تهيه و منتشر كرد.
در اين گزارش او را «كريستفر كلومب اعراب» ناميده اند، زيرا گفته مي شود او اولين و تنها شهروند عربي است كه به اين نقطه از قطب شمال رسيده است. او همچنين تنها مسلماني است كه در آن منطقه زندگي مي كند.
«وسام عزاقير» روز گذشته ساعت 2 نيمه شب سحري خورد و 11شب افطار كرد.
اين شهروند لبناني در منطقه «گرينلند» يك رستوران راه اندازي كرده و فلافل و شاورما مي فروشد و از شغل و فروش خود به شدت راضي است. او گفت: مردم اين منطقه از غذاهاي من بسيار استقبال كرده اند و روزانه بيش از 200مشتري دارم.
نكته قابل توجه در اين منطقه آن است كه فاصله زماني بين نماز عشا و نماز صبح فقط نيم ساعت است. اين منطقه در طول سال حدود 8 ماه زمستان دارد و دماي آن همواره 20درجه زير صفر است.

 



مدير كل شيلات سيستان و بلوچستان: لنج هاي صيادي براي مقابله با دزدان دريايي مسلح مي شوند

مدير كل شيلات سيستان و بلوچستان گفت: تمامي شناورهاي كلاس لنج داري سردخانه براي صيد در آب هاي دور در صورت درخواست و داشتن شرايط لازم براي مقابله با دزدان دريايي، مسلح مي شوند.
«غلامرضا سندگل» چهارشنبه به خبرنگار ايرنا اظهار داشت: مجوز تسليح شناورهاي صيادي به خاطر جبران خسارات روحي و مالي ناشي از حملات دزدان دريايي سوماليايي به صيادان و دارندگان شناورهاي صيادي ارائه مي شود.
وي گفت: از سال 1387 تعدادي از شناورهاي صيادي سيستان و بلوچستان به هنگام صيد در آب هاي اقيانوس هند، با مشكل جهاني حمله دزدان دريايي رو به رو شدند و خسارات هنگفتي به آنان تحميل شد.
سند گل افزود: اداره كل شيلات سيستان و بلوچستان براي كمك به امنيت اين گونه شناورها، با پيگيري و همكاري دستگاه هاي ذيربط موفق به اخذ مجوز تسليح از ستاد كل نيروهاي مسلح شده است.
وي اظهار داشت: مالكان شناورهاي متقاضي در صورت داشتن شرايط لازم و دارا بودن تجهيزات مناسب ناوبري و ايمني، با ارائه مدارك مربوطه به اين اداره كل مي توانند نسبت به اخذ مجوز جهت تسليح شناورهاي خود اقدام كنند.به گزارش ايرنا، صيد 80 درصد «تون ماهيان» كشور توسط صيادان سيستان و بلوچستان در آب هاي دور اقيانوس هند انجام مي شود.

 



جمع آوري كمك هاي مردمي به قحطي زدگان سومالي

پايگاههاي جمعيت هلال احمر از ديروز در سراسر كشور آماده جمع آوري كمك هاي نقدي مردم جهت رفع نيازهاي مردم قحطي زده سومالي هستند.
جمعيت هلال احمر از ديروز با استقرار صندوق هايي در ميادين اصلي شهرها و نيز روز جمعه در مصلي هاي نماز جمعه آماده جمع آوري وجوه نقدي مردم خير و نوعدوست ايران اسلامي به منظور رفع نيازهاي ضروري مردم قحطي زده سومالي است.
در اين راستا مردم نيكوكار كشورمان مي توانند وجوه نقدي خود را به شماره حساب 99999 جمعيت هلال احمر نزد بانك ملي شعبه مركزي و شماره حساب 0199999999003 سيبا نزد همين بانك واريز كنند.
همچنين هموطنان با ارسال يك پيامك خالي از خط ايرانسل به شماره 8115 قادر به ارسال كمك هاي نقدي خود براي مردم سومالي خواهند شد.

 



ساعت كار مراكز ترخيص خودرو تغيير نكرده است

رئيس پليس راهور تهران بزرگ گفت: ساعت كار مراكز ترخيص خودرو و موتورسيكلت در تهران در ماه مبارك رمضان تغييري نكرده است.
سردار حسين رحيمي افزود: بر اين اساس همچنان مراكز ترخيص تهران بزرگ اعم از خودرو و موتورسيكلت از ساعت 30/7 تا 14 نسبت به ارائه خدمات به شهروندان اقدام مي كنند.
وي تاكيد كرد: ستاد مركزي ترخيص خودروها واقع در خيابان زنجان، ستاد ترخيص شمال در جنب منطقه سه راهور، شرق در منطقه 15 راهور و جنوب در منطقه 11 راهور مستقر است.
به گزارش ايسنا رئيس پليس راهور تهران با اشاره به اينكه همچنان ترخيص موتورسيكلت ها از طريق ستاد خليج صورت مي گيرد، گفت: اين ستاد نيز در خيابان خليج فارس واقع است.

 



خواب آلودگي راننده كاميون 6 نفر را راهي بيمارستان كرد

خواب آلودگي راننده كاميون در بزرگراه بسيج 6 سرنشين خودروي سواري پرايد را راهي بيمارستان كرد.
مامور راهور تهران بزرگ از طريق مركز فرماندهي و كنترل پليس راهور پايتخت در جريان وقوع يك فقره تصادف در بزرگراه بسيج قرار گرفته و به سرعت به منظور بررسي موضوع به محل اعزام شدند.
بنا بر اين گزارش، ماموران پس از حضور در محل ضمن بررسي موضوع مشاهده كردند در مسير شمال به جنوب بسيج پايين تر از بزرگراه بسيج كاميون بنز به علت خواب آلودگي و عدم توجه به جلو با خودروي پرايدي كه در همان مسير در حال تردد بود، برخورد كرد.
بر پايه اين گزارش، در اين حادثه شش نفر از سرنشينان خودروي سواري پرايد مجروح شدند كه در اين ارتباط كروكي تنظيم و تحويل كلانتري 156 افسريه شد.

 



مرگ دلخراش سه عضو يك خانواده در شهرستان دوره چگني

خرم آباد- خبرنگار كيهان:
زندگي سه عضو يك خانواده در روستاي دوش آفتاب از توابع شهرستان دوره چگني به طرز دلخراشي پايان يافت.
فرزند شش ساله اين خانواده بر اثر برخورد تراكتور جان سپرد و به دنبال آن پدر وي به خاطر مرگ فرزند خود را كشت و همسر اين مرد جوان كه علاقه وافر به وي داشت نيز به خاطر از دست دادن شوهرش به زندگي خويش پايان داد.به گزارش روابط عمومي دادگستري شهرستان دوره چگني، شخصي به نام يوسف باباعلي كه به اتفاق برادر و فرزند شش ساله خود مشغول جمع آوري محصولات كشاورزي بود، بر اثر بازيگوشي كودكش پس از سقوط از تراكتور، زير چرخ هاي تراكتور جان داد.
پدر اين كودك نيز از شدت ناراحتي ناشي از مرگ فرزند با استفاده از سم كشاورزي خودكشي كرد و متعاقب آن، همسر اين مرد نيز حين سوگواري فرزند و شوهرش، به زندگي خود پايان داد.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14