(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 29 شهریور 1390- شماره 20028

حديث دشت عشق
سرپرستان موقت جايي در هيات مديره ندارند؟!
مديران جديد استقلال و پيروزي امروز معرفي مي شوند
اخبار كوتاه از فوتبال
تشكيل كارگروه 13 نفره براي اعمال اصلاحات در اساسنامه فدراسيون فوتبال
كفاشيان : شايد حالا حالاها در خدمت اهالي فوتبال باشم !
پايان كار كاراته كاران كشورمان با 8 مدال طلا و برنز
كشتي ايران براي قهرماني 2 امتياز كم آورد كسب بهترين نتيجه مدالي پس از 13 سال
صحبت هاي رئيس فدراسيون بسكتبال پس از چهارمين پيروزي تيم ملي
مشحون: نسبت به كسب عنوان قهرماني مطمئن نيستيم
معرفي 12 بازيكن تيم ملي واليبال براي مسابقات قهرماني آسيا
مصوبه سازمان ليگ واليبال براي بازيكنان 5 تيم 14 نفر ليگ برتري مي شوند



حديث دشت عشق

سرباز بسيجي شهيد «علي محمد رمضاني بيدگلي»
دومين شهيد خانواده
خويشاوندان عزيزم و اقوام گرامي! من قابل نصيحت كردن شما نيستم اما برحسب وظيفه مي گويم كه اين انقلاب خيلي خون ها داده تا به اينجا رسيده، كمر همت را ببنديد و تا پيروزي اين انقلاب بر كفر جهاني تا پاي جان هايتان بايستيد و صبر و استقامت كنيد كه بهترين توشه براي پيروزي است و با كساني كه ضربه به اسلام مي زنند، حال به هر وسيله كه مي خواهد باشد، مبارزه كنيد و مساجد را پركنيد زيرا تا زماني كه پيرو روحانيت اصيل و دلسوز باشيد و با مساجد سر و كار داشته باشيد و درنتيجه هميشه به ياد خدا باشيد، دشمنان ما نمي توانند به ما ضربه بزنند.
خانواده گرامي و عزيزم! سلام عليكم؛ من قصد وصيت نداشتم اما بنابر وظيفه شرعي كه برگردن دارم چند كلمه اي با شما سخن مي گويم اگر من لياقت و توفيق شهادت نصيبم شد براي من ناراحت نباشيد و فقط برايم طلب مغفرت كنيد. هنگامي كه پاي به جبهه گذاشتم براي رضاي خداوند تبارك و تعالي آمدم و هيچ قصد ديگري نداشتم و فكر نكنيد ما يك فرزند را براي خدا هديه كرده ايم بس است نه، اين فكرها را نكنيد و هركس براي خودش تلاش و كوشش مي كند و آن عزيزي كه از اين خانواده مفقودشده براي خودش رفت و من هم براي خودم مي روم. از شما انتظار دارم پاسدار و نگهبان اين خون ها باشيد.
مرا حلال كنيد. بدانيد كه ما همه در بوته آزمايش قرار مي گيريم و مرگ هم بر سر راه همه مي باشد. پس چه بهتر از اين كه انسان در راه خدا شهيد شود و از خداوند بخواهيد كه همه عاقبت به خير شويم و جزء بندگان خالص حضرتش بوده باشيم.
سرباز بسيجي شهيد «علي محمد رمضاني بيدگلي» سال 1344 در بيدگل كاشان متولدشد و در 28/11/1364 در منطقه فاو به شهادت رسيد.

 



سرپرستان موقت جايي در هيات مديره ندارند؟!
مديران جديد استقلال و پيروزي امروز معرفي مي شوند

سرويس ورزشي-
وزير ورزش و جوانان از معرفي هيئت مديره دو باشگاه استقلال و پيروزي تا پايان وقت اداري امروز خبر داد.
محمد عباسي در پايان مجمع عمومي فدراسيون فوتبال ضمن بيان مطلب فوق گفت: امروز هيئت مديره مشخص مي شود. ضمن اينكه ما قصد داريم تحولات خوبي در همه بخش ها از جمله فوتبال انجام دهيم كه با معرفي شدن اعضاي هيئت مديره اين دو باشگاه پاسخ بسياري از مسائل روشن خواهد شد.
وي در ادامه خاطرنشان كرد: اگر بتوانيم رئيس مجمع دو باشگاه را يك نفر قرار دهيم كه بنده اين مسئوليت را به عنوان وزير ورزش برعهده خواهم گرفت اما در غير اين صورت براي اينكه رئيس مجمع يكي از اين دو باشگاه پرطرفدار شوم قرعه كشي مي كنيم. (وزير ورزش و جوانان اين موضوع را با شوخي اعلام كرد.)
اما در همين خصوص سايت خبري رجانيوز مدعي شد كه به طور قطع دو تن از وزراي دولت دهم به عنوان روساي مجمع استقلال و پيروزي معرفي خواهند شد. در توضيح اين خبر آمده كه در آخرين تصميم گيري براي تعيين هيات مديره اين دو باشگاه و در حالي كه برخي رسانه ها با انتشار اسامي برخي افراد، گمانه زني هايي را انجام داده بودند، حضور سيدشمس الدين حسيني، وزير امور اقتصاد و دارايي و محمد عباسي وزير ورزش و جوانان در راس مجامع اين دو باشگاه قطعي شده است. اين در حالي است كه گفته مي شود علي فتح الله زاده و حبيب كاشاني دو غايب بزرگ هيات مديره جديد باشگاههاي استقلال و پيروزي به شمار مي روند. در همين حال اخبار دريافتي حاكي از توافق براي تعيين فتح الله زاده به عنوان مديرعامل باشگاه استقلال است. هرچند سرنوشت مديرعامل جديد باشگاه پيروزي در هاله اي از ابهام به سر مي برد.
ناكامي در فوتبال
عباسي در ادامه گفت وگوي خود با خبرنگاران و در پاسخ به اين پرسش كه چرا فوتبال در اين مدت ناكام بوده است، اظهار داشت: موفقيت ها و ناكامي ها ريشه هايي دارد كه در اين زمان كوتاه نمي توان به آنها اشاره كرد و قابل گفتن نيست. مردم ما دوست دارند كه قهرمانانشان را در مسابقات جهاني و المپيك ببينند توقع به جايي است اما در اين مدت تيم هاي نوجوانان و جوانان و اميد ناكام بودند كه بايد در آينده به آنها توجه ويژه اي داشت.
تيم قدرتمندي فدراسيون آينده را اداره خواهد كرد
عباسي با بيان اينكه چارت وزارت ورزش و جوانان بزودي مشخص خواهد شد در مورد انتخابات فدراسيون فوتبال تاكيد كرد: ما به اين موضوع توجه جدي داريم و ديديد كه در مجمع تصميمات خوبي گرفته شد تا براساس اساسنامه بهترين تركيب براي فدراسيون آينده درنظر گرفته شود. اين تركيب از نفراتي كه تجربه خوبي دارند تشكيل خواهد شد خودم هم توجه ويژه اي به برگزاري انتخابات خواهم داشت تا تركيب قدرتمندي فدراسيون آينده را اداره كند.
وي در مورد اينكه آيا فدراسيون آينده با كي روش هم همكاري مي كند و او هم در اين خصوص ابراز نگراني كرده است افزود: ايشان صحبت هاي خود را به بنده منتقل كردند و ما جمع بندي هاي لازم را در اين خصوص انجام داده ايم به همين دليل است كه مي گويم سعي مي كنيم در خصوص اين انتخابات تصميمات و مشورت هاي جامع تري انجام دهيم.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

كي روش: فرگوسن هم نمي تواند در فوتبال ايران موفق باشد
كي روش سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان مدعي شده كه اشكالات فني و ساختاري در اين فوتبال وجود دارد كه اگر برطرف نشود نه من بلكه حتي اگر فرگوسن هم بيايد نمي تواند كاري براي شما انجام دهد. اين موضوع را علي كفاشيان در مجمع فدراسيون فوتبال مطرح ساخت. گويا كي روش پرتغالي در جلسه روز يكشنبه خود با كفاشيان به انتقاد از شرايط فوتبال ايران پرداخته است.
قاسمپور جاي دينورزاده را گرفت
پس از باخت سنگين تيم فوتبال داماش مقابل سپاهان در هفته هفتم يازدهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر، مهدي دينورزاده در رختكن از بازيكنان خداحافظي و استعفاي خود را اعلام كرد.مديرعامل باشگاه داماش ضمن اعلام خبر پذيرش استعفاي دينورزاده گفت: در مقطع فعلي استعفاي دينورزاده به نفع تيم داماش است و به همين دليل با استعفاي وي موافقت مي كنم. در حال حاضر تنها گزينه ما براي جايگزيني وي ابراهيم قاسمپور است.
قلعه نويي براي تيم پيروزي شانس قهرماني قائل شد
سرمربي تراكتورسازي كماكان پيروزي را يكي از شانس هاي كسب عنوان قهرماني ليگ برتر مي داند. امير قلعه نويي گفت: هنوز زود است كه در مورد قهرماني صحبت كنيم و هيچ چيزي مشخص نيست اما تيم هايي مانند استقلال، پيروزي و تراكتورسازي كه از پتانسيل هواداران خود برخوردار هستند، شانس زيادي براي قهرماني دارند. قلعه نويي در مورد وضعيت پيروزي و شكست اين تيم مقابل استقلال گفت: نمي شود نتيجه دربي را ملاك قرار داد و در مورد پيروزي صحبت كرد. اين تيم هم مي تواند يكي از مدعيان قهرماني باشد. شك نكنيد كه در ادامه، پيروزي اوضاع بهتري خواهد داشت.
كسري بودجه يك ميليارد و 556 ميليون توماني فدراسيون فوتبال
خزانه دار فدراسيون فوتبال در مجمع ساليانه اين فدراسيون به ارائه گزارش مالي پرداخت . وي با ارائه درآمدها و هزينه هاي فدراسيون فوتبال از تاريخ اول مرداد 1389 تا 30 تير 1390گفت: فدراسيون در اين مدت 16 ميليارد و 586 ميليون و300 هزار تومان درآمد داشته و در مقابل 18 ميليارد و 142 ميليون تومان هزينه كرده كه اگر اين دو رقم را از هم كم كنيم، متوجه مي شويم كه فدراسيون در اين يك سال مبلغ يك ميليارد و 556 ميليون تومان كسري بودجه داشته است.
فرگوسن طرفدار خوزه مورينيو است
سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد بار ديگر از خوزه مورينيو به عنوان بهترين جانشين خود براي حضور در اولدترافورد نام برد. در حالي كه مالكان منچستريونايتد چندان علاقه اي به مورينيو نشان نمي دهند فرگوسن بر اين باور است كه انگلستان و اولدترافورد بهترين مكان براي اين مربي پرتغالي است.يك منبع نزديك به ميل آن ساندي اظهار داشت: آلكس هر كاري از دستش بربيايد انجام مي دهد تا مورينيو را مربي منچستريونايتد كند زيرا خوزه در رئال مادريد مشكلات زيادي دارد.
انتقاد بوناچيچ از بازيكنان گرانقيمت سپاهان
لوكا بوناچيچ سرمربي تيم فوتبال سپاهان پس از پيروزي سه بر صفر تيمش مقابل داماش گفت: بازيكنان گرانقيمت سپاهان به ميزان پولي كه مي گيرند از توان خود استفاده نمي كنند كه اين مسئله در نيمه اول ديدار برابر داماش مشهود بود.وي در ادامه اظهار داشت: در تيم ما بازيكنان جواني مثل نصيري هستند كه براي نان و نمك بازي مي كنند نه براي گوشت. من به فكر اين هستم تا بازيكناني مثل اكبر ايماني و مهدي نصيري را براي آينده سپاهان پرورش دهم.
بررسي شكايت استقلال از مايلي كهن در كميته انضباطي
رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال از دعوت مايلي كهن به اين كميته براي رسيدگي به شكايت استقلال خبر داد. اسماعيل حسن زاده گفت: شكايت استقلال از مايلي كهن طي امروز يا فردا در كميته انضباطي مورد بررسي قرار مي گيرد. بر اين اساس مايلي كهن هم به كميته دعوت شده است تا در خصوص اين موضوع مطالب لازم را ارايه كند.
شكست رئال مادريد و سقوط به رده پنجم
در ادامه هفته چهارم لاليگا تيم رئال مادريد كه فرصت كسب سه امتياز و صعود به صدر جدول را داشت، در خانه لوانته با يك گل مقابل اين تيم تن به شكست داد و شش امتيازي ماند. در اين ديدار پربرخورد كه ده كارت زرد و يك اخراجي داشت كونه در دقيقه 68 تك گل سه امتيازي بازي را به ثمر رساند. تيم لوانته البته براي متوقف كردن بازيكنان تكنيكي رئال مادريد خشونت را هم چاشني كار كرده بود و به قيمت دريافت 7 كارت زرد سه امتياز اين بازي خانگي را به حسابش واريز كرد، هرچند مادريدي ها در اين ديدار چهار كارت زرد دريافت كردند و سامي خديرا هم با اخراج در نيمه نخست، رئال مادريد را 50 دقيقه 10 نفره كرد.

 



تشكيل كارگروه 13 نفره براي اعمال اصلاحات در اساسنامه فدراسيون فوتبال
كفاشيان : شايد حالا حالاها در خدمت اهالي فوتبال باشم !

رئيس فدراسيون فوتبال كه چندي قبل از اختلافاتش با نايب رئيسان فدراسيون فوتبال پرده برداشته بود حالا مدعي شده كه اگر باز هم رئيس فدراسيون فوتبال شود همين نواب رئيسي كه امروز دارد انتخاب خواهد كرد.
علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال در پايان مجمع عمومي اين فدراسيون كه پيش ازظهر ديروز در آكادمي ملي المپيك برگزار شد با اشاره به تشكيل كارگروه 13 نفره براي اعمال اصلاحات در اساسنامه اين فدراسيون افزود: تاريخ مجمع آينده كه در آن قرار است انتخابات فدراسيون فوتبال برگزار شود مشخص نشد. اگر كميته اصلاح اساسنامه فدراسيون فوتبال در زمان مورد نظر بحث اصلاحات را انجام ندهد و تاريخ برگزاري مجمع انتخاباتي مشخص نشود ما «حالا حالاها» در خدمت شما خواهيم بود!
وي وجود هرگونه اختلاف نظر بين خود با مهدي تاج و ديگر اعضاي هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال را رد كرد و گفت: من با ديگر اعضاي هيئت رئيسه و نايب رئيسان فدراسيون در هماهنگي كامل هستم اما اين كه تاكيد كرديم رئيس فدراسيون بايد نواب رئيس خود را مشخص كند به اين خاطر است كه انسجام، اتحاد و هماهنگي لازم بين رئيس و ديگر عوامل فدراسيون وجود داشته باشد.
رئيس فدراسيون فوتبال همچنان خاطرنشان كرد: موضوع اصلاح اساسنامه در فدراسيون فوتبال را به كنفدراسيون فوتبال آسيا و فدراسيون بين المللي فوتبال ارايه كرديم و آنها نيز تاكيد كردند اختيارات رئيس فدراسيون بايد افزايش يابد و با قوانيني كه ما بر اصلاح آنها تاكيد داريم موافقت كردند.
رئيس فدراسيون فوتبال نيز با پذيرش اينكه در مجمع فدراسيون فوتبال بحث راي گيري به درستي انجام نمي شود گفت: در آينده نزديك بايد از دستگاه هاي الكترونيكي استفاده كنيم تا راي گيري به صورت دقيق انجام شود.
كفاشيان در اين خصوص افزود: برگزاري بازي دوستانه بين تيم هاي ملي فوتبال ايران و ايتاليا در برنامه هاي بعدي ماست و تاريخ و زمان مشخصي براي اين ديدارها نداريم.
وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا شما باز هم در انتخابات فدراسيون فوتبال شركت خواهيد كرد يا نه؟ گفت: فعلا كه رئيس فدراسيون فوتبال هستم و در آينده چيزي مشخص نيست.
وي در خاتمه صحبت هايش خطاب به خبرنگاران گفت: مصاحبه هاي من را بنويسيد تا دو سه ماه آينده ديگر صحبت نمي كنم شايد براي 4 سال بعدي كه خواستم رئيس فدراسيون شوم دوباره با شما مصاحبه كنم!

 



پايان كار كاراته كاران كشورمان با 8 مدال طلا و برنز

روز پـاياني رقابتهاي كاراته بين المللي ازبكستان با حذف دو نماينده كشورمان همراه بود.
رقابتهاي بين المللي كاراته تركيه روز يكشنبه به پايان رسيد و هر دو نماينده ايران از دستيابي به مدال بازماندند. امير مهديزاده دور اول استراحت داشت. سپس نماينده برزيل را شكست داد و در مرحله سوم به كاراته كايي از كشور ميزبان باخت و حذف شد. همچنين حميد غلامحسيني پس از استراحت در مرحله نخست، كاراته كايي از بلغارستان را شكست داد. وي سپس به نماينده فرانسه باخت و به گروه بازنده ها رفت. غلامحسيني در اين مرحله با يك پيروزي و يك شكست از گردونه مسابقات كنار رفت.تيم هاي جوانان و اميد ايران كه خود را آماده حضور در رقابتهاي جهاني مالزي مي كنند طي روزهاي قبل توسط سجاد حياتي، شهاب نوروزي و محمد شايگان سه مدال طلا و پنج مدال برنز مهران قربانعلي پور، عماد مژدهي، فرزام شفيعي، امير علي زنجاني و ابوالفضل شهرجردي كسب كرده بودند.

 



كشتي ايران براي قهرماني 2 امتياز كم آورد كسب بهترين نتيجه مدالي پس از 13 سال

تيم ملي كشتي آزاد ايران با دو مدال طلا، يك نقره، يك برنز و كسب عنوان نايب قهرماني جهان و كسب چهار سهميه المپيك به كار خود در رقابت هاي جهاني تركيه پايان داد.
چهل و سومين دوره مسابقات جهاني كشتي آزاد روزهاي 25 تا 27 شهريورماه با حضور بيش از 100 كشور دنيا در شهر استانبول تركيه برگزار شد كه تيم ملي كشتي آزاد ايران با دو مدال طلاي مهدي تقوي در 66 كيلوگرم و رضا يزداني در 96 كيلوگرم، مدال نقره، صادق گودرزي در 74 كيلوگرم و برنز حسن رحيمي در 55 كيلوگرم با 41 امتياز نايب قهرمان جهان شد و چهار سهميه المپيك را هم به دست آورد.
روسيه هم مانند ايران دو مدال طلا، يك نقره و يك برنز به دست آورد و فقط به خاطر دو امتياز بيشتر، با 43 امتياز قهرمان جهان شد. در صورتي كه فردين معصومي در اين رقابت ها حتي به مقام هشتم جهان مي رسيد تيم ايران مي توانست پس از 13 سال قهرمان جهان شود. تيم هاي آمريكا و آذربايجان هم در رده هاي سوم و چهارم ايستادند.
تيم ملي كشتي آزاد در استانبول بهترين نتيجه مدالي را پس از مسابقات جهاني سال 1998 تهران به دست آورد، پس از رقابت هاي جهاني 2006 چين دوباره نايب قهرمان شد و در نهايت بهترين نتيجه مدالي كشتي ايران در مسابقات جهاني در خارج از كشور پس از مسابقات جهاني 1970 ادمونتون كانادا بدست آمد.

 



صحبت هاي رئيس فدراسيون بسكتبال پس از چهارمين پيروزي تيم ملي
مشحون: نسبت به كسب عنوان قهرماني مطمئن نيستيم

رئيس فدراسيون بسكتبال پس از كسب چهارمين پيروزي متوالي تيم ملي در رقابت هاي قهرماني آسيا گفت: با وجود بازي هاي بدون باختي كه پشت سر گذاشتيم همچنان پيش بيني در مورد نتيجه نهايي و اين كه قهرمان مي شويم يا نه، سخت است.
محمود مشحون كه با حضور در چين عملكرد تيم ملي بسكتبال در مسابقات قهرماني آسيا را از نزديك پيگيري مي كند، پس از پيروزي تيم ملي برابر مالزي صحبت هايي را در خصوص آخرين وضعيت تيم ملي بسكتبال داشته كه گزيده اي از آن در ادامه مي آيد:
¤ در هر بازي بازيكنان نسبت به ديدار قبل بهتر و منسجم تر بازي مي كنند. اين موضوع مهم است كه ما را نسبت به نتيجه گيري نهايي و دفاع از عنوان قهرماني كه داريم، اميدوارتر كرده است.
¤ بسكتبال بازي دهم ثانيه هاست. در دهم ثانيه هاست كه سرنوشت تيم ها به واسطه اتفاقاتي كه مي افتد، تعيين مي شود. هر چقدر هم كه آماده باشي و خوب تمرين كرده باشي نمي تواني از حالا پيش بيني كني كه چه نتيجه و جايگاهي عايد بسكتبال ايران مي شود. مگر در بازي هاي آسيايي و با روندي كه در ديدار برابر چين داشتيم كسي فكر مي كرد كه ببازيم و فيناليست نشويم؟

 



معرفي 12 بازيكن تيم ملي واليبال براي مسابقات قهرماني آسيا

سرمربي تيم ملي واليبال ايران 12 بازيكن اين تيم را براي حضور در رقابت هاي قهرماني مردان آسيا معرفي كرد.
عليرضا نادي، امير حسيني، مهدي مهدوي، آرش كشاورزي، مهدي بازارگرد، حمزه زريني، فرهاد نظري افشار، جواد محمدي نژاد، محمد موسوي، فرهاد ظريف، آرش كمالوند و امير غفور بازيكناني هستند كه از سوي «خوليو ولاسكو» براي حضور در رقابت هاي قهرماني مردان آسيا انتخاب شده اند. شانزدهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني مردان آسيا از 30 شهريورماه در تهران آغاز شده و تا 8 مهرماه ادامه خواهد داشت.

 



مصوبه سازمان ليگ واليبال براي بازيكنان 5 تيم 14 نفر ليگ برتري مي شوند

شوراي سازمان ليگ فدراسيون واليبال پس از بررسي وضعيت بازيكنان 5 تيم ليگ برتري سال گذشته، پيوستن يك بازيكن از مجموع آنها به تيم هاي ليگ برتري امسال را تصويب كرد.
ابومسلم خراسان، داماش گيلان، ارتعاشات صنعتي ايران، دانشگاه آزاد و پيروزي تيم هايي هستند كه در فصل گذشته مسابقات ليگ برتر حضور داشتند اما امسال يا منحل شده اند و يا اينكه در ليگ دسته اول شركت خواهند داشت. به همين دليل شوراي سازمان ليگ فدراسيون واليبال با تشكيل جلسه اقدام به بررسي وضعيت اين بازيكنان و چگونگي حضورشان در ليگ برتر كرد.
جلسه سازمان ليگ فدراسيون واليبال روز يكشنبه برگزار شد و طي آن مصوب شد كه هر يك از چهارده تيمي كه در فصل جديد مسابقات ليگ برتر باشگاه هاي كشور شركت دارند يك بازيكن از 5 تيم ليگ برتري گذشته جذب كنند. بر اين اساس 14 بازيكن شانس پيوستن به تيم هاي ليگ برتري امسال را پيدا مي كنند. همچنين سازمان ليگ فدراسيون واليبال به تيم هايي كه قصد جذب بازيكن از يكي از اين 5 تيم را دارند، مهلت داده تا 5 مهر ماه نسبت به جذب بازيكن مورد نظر و ثبت قرارداد وي در سازمان ليگ اقدام كند. اين در حالي است كه مهلت تعيين شده براي ثبت قرارداد ديگر بازيكنان تيم ها ديروز به پايان رسيد. فصل جديد مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور از 27 مهرماه آغاز مي شود.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14